*** Mares i pares gener 2018 ***

gener, febrer, març...
AlbaAbril
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 6:33 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: AlbaAbril » dt. ago. 01, 2017 6:43 pm

Hola sóc l'Alba

D.P.P: 7 de gener 2018

Clinica: del Pilar
Nom nena: Abril
Sintomes: Tinc molts ardors i l'Abril no para de moure's.
N Fillls: Cap
:miko:

Molta sort a totes!
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: June87 » dc. ago. 02, 2017 5:07 pm

Hola boniques!! Com esteu?

Fa dies que no entro! Entre la feina al mati i els nens a la tarda i que vaig morta de son tot el dia no em dona el dia per mes. Intento contestar per temes perdoneu que no personalitzi massa

AlbAAbril benvinguda bonica!! Ara no escrivim massa pel forum pel grup de wassap aixi que et convidem a entrar bonica! Enhorabona per l embaras! Abril es un nom molt bonic!

Elantris jo tambe dormo fatal... Pel meu aniversari em varen regalar el coixi de lactancia aquest tipus canalo que va genial entre les cames i despres pel bebe i la teta tambe va be :love:
Ah la llet estic igual entre els bikinis i la llet fresqueta al mati vaig servida jaja tambe em ve de gust la fruita i les amanides però tambe els dolços ai ai ai... Mhaig de autocontrolar o rodolare en dos mesos!

Noies no us vaig dir gràcies per la recomanació de l Splau! Varem anar al cap de setmana passat el que passa es que no hi havia molta roba d hivern per nado però si vaig comprar molta roba pels nens d estiu i pijames d hivern a 7 euros. Aixo si semblava la guerra jaja tota la roba pel terra un xic lio.

A bastantes us han pogut dir aviat si es nen o nena no? Jo el metode de les ratlles no el coneixia nomes que en nenes es veu el culet i 3 ratlles i en el cas de nen es veu el penis com un xuxo jaja però nomes ho se veure de l angle que comento com si miressis de sota el culet. Però si ho diu un gine es mes que fiable no? No m agradaria que em diguin una cosa i sigui una altra quan et fas a la idea la veritat. Jo amb el nen ho vaig veure mes clar.

No us vaig explicar la eco de la setmana passada quin cap! Varem anar amb els nens i que maco! Varen poder veure mes el bebe i el nen sobretot que era el mes passota es mes conscient de tot ara esta mes il.lusionat. Els nens pobrets volien veure que es i ens va fer peneta dir que no de moment tambe perquè el metge va dir que ja es podria veure segur amb 17 setmanes aixi que si anem a la següent eco amb ells segurament els hi deixarem veure. Tambe ens va dir que era una setmana mes gran però que no fessim cas perque el que valia era la dpp que em va donar la setmana 12. Ara fins el 28 d agost no tinc la morfo que estare de 22+2 que llarg!

Petons boniques!
Imatge

Imatge

Imatge
Dansalvent
Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 03, 2017 2:54 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Dansalvent » dv. ago. 04, 2017 2:30 am

Hola a totes!! I enhorabona pels embarassos!

Tot i que vaig una mica tard XD La meva DPP és 10 de gener, així que m'apunto al grup. Fins ara he anat bastant de bòlit i amb nàusees, però ara al 2n trimestre ja estic millor i aviat vacances!! No he pogut llegir tots els missatges, però a partir d'ara ja em posaré al dia.

June87, ostras que bé que els nens vinguessin a l'ecografia, jo havia pensat de que vingués a la seguent però tenia dubtes. Si per ells va ser una bona experiència doncs ara ho tinc més clar.

I ja ens van dir el sexe, un altre nen!! Estaré ben acompanyada! :)

Deixo aquí dades:

DPP: 10/01/2018
Hospital: Hospital General de Catalunya (repetim)
Nª de fills: 1 nen de 2 anys i mig (es portaran 3 anys)
Edat pares: Mare 32 Pare 33
Sexe i nom: Nen, el nom encara no el sabem!
Avatar de l’usuari
Dawn
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:42 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Dawn » dv. ago. 04, 2017 11:08 am

Hola noies maques!

He fet una llista amb la DPP de totes i el sexe del bebé les que ja el sabeu, si trobeu algun error o us trobeu a faltar, si us plau digueu-m´ho que de seguida modifico. Aquesta llista estaria molt be si la poguéssim anar recuperant quan d'aquí a moooolt :content: anem parint, posant la data de part real al final de cadascuna.

Espero que us agradi, quan aneu sabent els noms i els sexes ho aniré modificant.

Si la alguna de les que teniu post a la 1a pagina voleu copiar la llista anirà molt be!


30 Desembre - June87 - :cnen: :cnena: ??
05 Gener - Sandysc85 - :cnen: Pau :cnen:
05 Gener - NaturaLeia - :cnena: ?? :cnena:
06 Gener - Edar10 - :cnen: :cnena: ??
07 Gener - AlbaAbril - :cnen: :cnena: ??
10 Gener - Dansalvent - :cnen: ?? :cnen:
11 Gener - Pesolina - :cnen: :cnena: ??
12 Gener - SIM2017 - :cnena: ?? :cnena:
12 Gener - Llunabretona - :cnena: Aina :cnena:
13 Gener - Dawn - :cnena: Aina :cnena:
14 Gener - Maite32 - :cnena: Noa :cnena:
14 Gener - Casta - :cnena: Afra :cnena:
17 Gener - Llusca - :cnen: :cnena: ??
17 Gener - EnCamino - :cnen: ?? :cnen:
19 Gener - Beatricebcn - :cnena: Lola :cnena:
21 Gener - Junno - :cnen: :cnena: ??
22 Gener - TerraLlum - :cnena: Dàlia :cnena:
24 Gener - Abril_86 - :cnen: :cnena: ??
24 Gener - Elantris - :cnen: Alger :cnen:
24 Gener - LaiaTous - :cnena: Ònia :cnena:
26 Gener - Judd - :cnen: :cnena: ??
28 Gener - Mimeva - :cnen: Martí :cnen:
31 Gener - Mooneta - :cnen: :cnena: ??
31 Gener - Mami_tgn - :cnen: :cnena: ??
04 Febrer - Mimi_3 - :cnen: :cnena: ??
Dawn l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 14, 2017 8:52 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dt. ago. 08, 2017 10:43 pm

Podriem fer com una taula d'excel on surti el dia que ens havia de venir la regla i no va venir, el dia que ens toca parir, si és nen o nena, el nom, en quina setmana el vam començar a notar, com ens han sortit les proves més clau tipus triple screening, curva de la glucosa , etc
No sé, una cosa que puguem anar el primer post en cas de dubte i consultar dades així en plant ràpid.

És un curru, però quan arribi a casa puc intentar fer alguna coseta...
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Maite32
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. jul. 01, 2017 10:49 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Maite32 » dj. ago. 10, 2017 11:18 am

Bon dia futures mamis!

Desconnecto uns dies i quan torno he de llegir molt!! Quina marxa porteu!!

ELANTRIS me’n alegro molt de la teva evolució! Quan em van dir que s’havia reabsorbit el meu hematoma vaig sentir una emoció tan forta... que entenc pel que has passat! Som fortes i els nostres petits més!
Ahhh! Jo també m’estic posant vaca! Ja porto gairebé 3kg! En dues setmanes em vaig engreixar 1’800kg i la gine em va renyar... però era tot el que m’havia engreixat ja que el primer trimestre em vaig aprimar! En fi... que crec que no és per tant!
També dormo fatal... i també em preocupa xafar-la! jajaja Em vaig comprar el coixí al groupon (25€) i venia amb un altre més petit que el meu home li diu falca jajaja estic fent servir aquest petit de moment i molt millor!
Estic igual amb la llet i mira que feia dos anys que l’havia deixat perquè em feia mal! La faig fresqueta amb cereals de xoco! jajaja

MIMEVA t’he enviat privat pel grup de whats!

JUNE87 la nostra també va ser petita, érem 20, tots asseguts a la mateixa taula! Els bodorrios no van amb mi jijiiji
Ni cas a les teves companyes de feina! Hi ha d’haver gent per a tot però que això no et faci mal perquè hi ha gent que no arriba a més!

JUNNO com va anar a la feina!?

LLUSCA, Berta m’encanta! També el tenia al cap però en tenim una a la família i no volíem repetir... I de noi, a nosaltres ens agradava Eloi, Biel i Arnau. També treballo amb nens i era un rotllo trobar l’adient perquè tots em recordaven a algú! I si a sobre és trasto... ràpid el descartava! jajaja

VANNION, benvinguda infiltrada! Jiijij admiro la vostra paciència, jo no podria aguantar sense saber que és!!

MIMI_3 ánims! Com ho portes? A mi no m'han mirat això de la preeclampsia... m’ho he apuntat i quan torni a la visita li diré.
Vaig deixar la progesterona la setmana 12+3. Havia tingut pèrdues fins llavors... i quan va marxar l’hematoma me la van treure.

ALBAABRIL benvinguda!! Ja la notes!? Què bé!! Jo em moro de ganes, però encara res...

DAWN, quina feinada amb la recollida de dades!! Gràcies!! Jo porto una nena i es dirà Noa!

El 28 tinc la morfológica i estic dels nervis... tinc por que surti algo malament... com ho porteu vosaltres?

Bones vacances!! 17+4
Judd
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 10, 2017 2:04 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Judd » dj. ago. 10, 2017 2:21 pm

Hola

Finalment m'animo a escriure. La veritat és que ja fa temps que us llegeixo però sóc una mica hipocondríaca i no m'he atrevit a escriure fins avui (demà fem 16 semanes)

Aquí us deixo les meves dades:

DPP: 26/1/18
Hospital: Hospital de Palamós
Nª de fills: el primer
Edat pares: els dos 29
Sexe i nom: no ho sabem però ens agraden Nil, Haritz i Mar o Lia

Estic passant uns mesos molt bons comparats amb el què he llegit. Les primeres setmanes estava agotada i em feien mal els pits però al voltant de la setmana 10 va desaparèixer. He vomitat un sol dia i de nàusees poquetes. Sóc propensa a patir migranyes i ara només en tinc quan hi ha d'haver canvi de temps; m'anticipo a les tempestes d'estiu però preferiria no fer-ho perquè només les paro tancant-me fosc durant hores.
M'emparanoio amb qualsevol canvi o no canvi i porto el meu home de corcó amb que si em creix poc la panxa, si el bitxo no es nota... (emoticino de la goteta) no me'n sento orgullosa pero no puc fer més!

Em fan doble seguiment, tan per la meva mútua com per la SS, per problemes congènits de la meva parella la meva ginecòloga ens ho va recomenar, ja que ella també atén a l'Hospital de Palamós i ho prefereix així. Ara que comento això de l'hospital, a nosaltres no ens han assignat un ginecòleg de referència, cada ecografia ens la fa un ginecòleg diferent, és com si ens portés un equip, passa a tot arreu?


Bé, ara que ja he deixat el rollo i m'he atrevit a escriure espero seguir-vos que ja veig que sou actius tan per aquí com per whats.
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: June87 » dl. ago. 14, 2017 2:36 pm

Hola boniques!

Com esteu?

Dansalvent benvinguda! Un nen que be enhorabona! Ja teniu nom? Et recomano que portis el nen a la eco es molt maco! Ja has començat vacances? Jo ja les he fet quina envejica :content:

Dawn gràcies per la llista bonica! Quina currada! De moment hi han mes nenes oi?

Maite32 com estas? Jo tambe tinc la morfologica el 28! Sem fara llarguíssim... El nom m encanta de fet es un dels 3 que tenim a la llista si es nena però no ens acabem de decidir. Costa molt posar-se d acord. Si es nena ja us dic la llista i m ajudeu :love:

Judd benvinguda bonica! Jo tambe tinc el meu home agobiat amb si avui no noto massa que si em fa mal els ovaris... Pobret però a algu li hauré de dir jeje Aixo del ginecoleg a la ss passa que no t atén mai el mateix i el dia del part si vas per public et sol atendre la comadrona nomes a no ser que hi hagi alguna complicació.

Petons boniques!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dt. ago. 15, 2017 11:39 am

Holaaaa!!!

Com aneu totes plegades?
Jo encara de vacances però amb ganes de tornar per poder anar a la eco del dilluns que ve! Juas! Estic impacient!

Ja fa dies que hi vaig donant voltes. I si s'ha tornat a parar? Es que només de pensar-ho m'agafa no sé que...

L'altre dia amb l'Elantrio vam veure un peluix d'una ovelleta molt divertida i li vam comprar.
La tenim posada al llit de l'autocaravana i és l'alegria de la huerta, ens fa molta gràcia.

Jo crec que ell està ara ja molt més tranquil, de fet no para de renyarme si menjo alguna cosa que no toca o si faig un saltiró una mica més euforic del que suposaria anar caminant tranquilament.
És un pesat jajajaj! Però m'encanta que ho sigui jijijiji!!!
De fet, quan està molt nerviós i preocupat per alguna cosa li surt com un excema a la cara, i ultimament el tenia fatal. Doncs avui li he revisat i inclús ell m'ha dit que el tenia súper bé, com mai.

A veure la eco de dilluns que tal...

I fins aquí el rollo ego del dia :)
Bon dia!!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dt. ago. 22, 2017 9:08 am

Data de la última regla:
Data aproximada d'ovulació (entre parèntesis els dies de retard contant un cicle de 28 dies i ovulació normal de al dia 14) :
El dia que vam veure el positiu :
El dia que ens toca parir :
Nen o nena :
Nom :
Setmana en que a la primera eco es va veure batec :
Quan el vam començar a notar :
Triple screening (Down i Edwards) :
Curva de la glucosa 1 :
Curva de la glucosa 2 :
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
mami_tgn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. ago. 06, 2011 11:32 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mami_tgn » dt. ago. 22, 2017 10:26 am

Data de la última regla: 26 abril
Data aproximada d'ovulació : 5 maig (tinc regles molt irregulars)
El dia que vam veure el positiu : 31 maig
El dia que ens toca parir : 31 gener
Nen o nena : ---
Nom :----
Setmana en que a la primera eco es va veure batec : setmana 6
Quan el vam començar a notar : 14 setmanes
Triple screening (Down i Edwards) : risc baix
Curva de la glucosa 1 : -----
Curva de la glucosa 2 : ----
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Terrallum » dt. ago. 22, 2017 10:53 am

Elantris et deixo les meves dades:

Data de la última regla: 12 abril
Data aproximada d'ovulació : 2 maig (no entenc que hem de posar aqui entre parèntesis :content: jo sóc irregular...)
El dia que vam veure el positiu : 21 de maig (vam esperar una setmana de retràs)
El dia que ens toca parir : 22 gener
Nen o nena : nena
Nom : Dàlia
Setmana en que a la primera eco es va veure batec : setmana 6
Quan el vam començar a notar : 15 setmanes
Triple screening (Down i Edwards) : risc baix
Curva de la glucosa 1 :
Curva de la glucosa 2 :
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
llunabretona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: llunabretona » dt. ago. 22, 2017 11:04 am

Bon dia noies!!

Com va tot?? Ja no parlem gaire per aquí, esteu de vacances??

Et passo el que dius Elantris

Data de la última regla: 9 d'abril
Data aproximada d'ovulació : és una FIV
El dia que vam veure el positiu : 8 de maig
El dia que ens toca parir : 12 de gener
Nen o nena : nena
Nom : Aina
Setmana en que a la primera eco es va veure batec : 6 setmanes
Quan el vam començar a notar : 18 setmanes
Triple screening (Down i Edwards) : risc baix
Curva de la glucosa 1 :
Curva de la glucosa 2 :
Imatge
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: NaturaLeia » dc. ago. 23, 2017 6:43 pm

Hola a totes!

Passo la meva info:

Data de la última regla: 9 abril
Data aproximada d'ovulació : 20 abril
El dia que vam veure el positiu : 5 maig
El dia que ens toca parir : 5 gener
Nen o nena : nena
Nom : --
Setmana en que a la primera eco es va veure batec : 6 setmanes
Quan el vam començar a notar : 17 setmanes
Triple screening (Down i Edwards) : risc baix
Curva de la glucosa 1 : --
Curva de la glucosa 2 : --

Ale, la pròxima ;)
Avatar de l’usuari
llunabretona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: llunabretona » dj. ago. 24, 2017 8:59 am

NaturaLeia ha escrit:Hola a totes!

Passo la meva info:

Data de la última regla: 9 abril
Data aproximada d'ovulació : 20 abril
El dia que vam veure el positiu : 5 maig
El dia que ens toca parir : 5 gener
Nen o nena : nena
Nom : --
Setmana en que a la primera eco es va veure batec : 6 setmanes
Quan el vam començar a notar : 17 setmanes
Triple screening (Down i Edwards) : risc baix
Curva de la glucosa 1 : --
Curva de la glucosa 2 : --

Ale, la pròxima ;)


Hola NaturaLeia,

Escolta m'ha entrat un dubte, com és que tenim la mateixa data de l'última regla però en canvi tenim dates diferents de part? A mi em van posar el 14, després em van dir que seria més cap el 12, i jo tinc la intuïció que serà abans, cap el 7 o així. Després serà quan ella vulgui jejejejeje

Petonets
Imatge
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: laiatous » dj. ago. 24, 2017 9:24 am

Data de la última regla: 17 abril
Data aproximada d'ovulació : fiv
El dia que vam veure el positiu : 19 maig
El dia que ens toca parir : 24 gener
Nen o nena : nena
Nom : Ònia
Setmana en que a la primera eco es va veure batec : setmana 8
Quan el vam començar a notar : encara no noto res
Triple screening (Down i Edwards) : risc baix
Curva de la glucosa 1 : 6.5
Curva de la glucosa 2 : 117

Lo de la glucosa no se molt be si ho poso be!!! Estic be.
Dansalvent
Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 03, 2017 2:54 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Dansalvent » dj. ago. 24, 2017 10:45 pm

Hola a totes!

Feia molt que no em passava per aquí!!

DAWN, genial la recollida de dades de l'anterior post, ja l'has anat actualitzant oi? I per l'ELANTRIS també bona feina! Ho tindrem tot controlat, hehe!

JUNE87, siii jo encara de vacances, el 30 eco morfològica i el 31 tornem-hi! Doncs al final portaré el meu fill a la eco, ja li he preguntat si voldrà veure el bebé i diu que sí. De moment està content amb el bebé, ja veurem quan neixi...

Us passo la meva info:

Data de la última regla: 5 abril
Data aproximada d'ovulació : 17 abril (regles irregulars)
El dia que vam veure el positiu : 2 maig
El dia que ens toca parir : 10 gener
Nen o nena : Nen
Nom : --
Setmana en que a la primera eco es va veure batec : 6 setmanes
Quan el vam començar a notar : 14 setmanes
Triple screening (Down i Edwards) : Risc baix
Curva de la glucosa 1 : --
Curva de la glucosa 2 : --

Anem parlant noies! Fins aviat!!
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: June87 » dv. ago. 25, 2017 5:25 pm

Hola boniques!

Com esteu? Jo desitjant que sigui dilluns per anar a la morfologica :***: quines ganes de veure al petit@!! I saber que tot esta be!

Elantris gràcies per la feinada ara completo les dades!

Data de la última regla: 25 març (corretgida per eco de les 12 setmanes)
Data aproximada d'ovulació (entre parèntesis els dies de retard contant un cicle de 28 dies i ovulació normal de al dia 14) : 8-9 abril (irregular i cicles curts)
El dia que vam veure el positiu : 24 abril
El dia que ens toca parir : Segons eco 30 desembre 2017
Nen o nena : - - -
Nom : Encara no decidit
Setmana en que a la primera eco es va veure batec : Setmana 7
Quan el vam començar a notar : setmana 16
Triple screening (Down i Edwards) : risc baix
Curva de la glucosa 1 :
Curva de la glucosa 2 :

Petons boniques!
Imatge

Imatge

Imatge
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: NaturaLeia » dl. ago. 28, 2017 8:57 am

Llunabretona,

Ho sé, per data de la regla a mi em sortiria DPP 14/01 però el ginecoleg em va dir que per les mides m'ho avançava fins el 05/01, tot i que jo crec que es va passar....jeje
Maite32
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. jul. 01, 2017 10:49 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Maite32 » dt. ago. 29, 2017 9:32 am

Data de la última regla: 9 d'abril
Data aproximada d'ovulació: és una FIV
El dia que vam veure el positiu : 10 de maig
El dia que ens toca parir : entre el 14 i el 17 de gener
Nen o nena : Nena
Nom : Noa
Setmana en que a la primera eco es va veure batec : semana 6
Quan el vam començar a notar : encara res :( (estic de 20+2)
Triple screening (Down i Edwards) : risc baix
Curva de la glucosa 1 : -----------
Curva de la glucosa 2 : -----------

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::