*** Mares i pares gener 2018 ***

gener, febrer, març...
Elantris
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

dj. jul. 06, 2017 6:06 am

I tant que sí Casta!
Que us caseu per amor home! Jejeje! Si és que és algu súper bonic!
Però mira, suposo que n'hi ha que els hi fa més ilusió tot els preparatius i la festa i tot plegat, i n'hi ha que ens costa més.
Però ostres, un casament, sigui com sigui, és un dia molt senyalat a la vida d'una persona, segur que serà genial! :)
28/09/2015 Comença la cerca!
18/01/2016 Positiu CB 1-2 setmanes. 12DPO - 8/02/2016 Sentim el teu cor a 118 bpm i fas 5,1 mm i tens 6 setmanes i 5 dies. 2/03/2016 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/2016 TE+ . 19/12/2016 2mm a 105bpm . 14/01/2017 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/05/2017 TE+ 9DPO
24/01/2018 Una nova vida comença per tots :love:
pesolina
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. maig 06, 2014 5:34 pm

dj. jul. 06, 2017 7:01 am

Bon dia guapes!

Felicitats pels casaments! Molts ànims per les que feu repòs o les que encara us trobeu malament. Jo fa una setmaneta que estic bé i sóc persona durant els vespres!

Aquesta setmana ho hem començat a dir a tothom i a la feina tb (ni que al jefe i una companya ja els hi havia dit).

A algú li feia por dir-ho a la feina, però en el meu cas tothom ha reaccionat molt bé. En general tothom sempre se n'alegra molt d'aquestes notícies. Encara que estàs uns mesos de baixa, la substitució es pot planificar amb temps (molt diferent a quan algú es trenca el menisc jugant a futbol dun dia per laltre, per exemple, jeje).

La setmana passada vam tenir l'eco de les 12 setmanes i aquesta setmana hem revisat els resultats de lanàlisi amb la gine i tot correcte!

Que passeu un bon dia!

13
Sim2017
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. juny 21, 2017 7:32 am

dj. jul. 06, 2017 10:19 am

beatricebcn ha escrit:Hola!!!! Al centre comercial Splau (costat camp futbol d l'espanyol) a Cornellà hi ha un Primark, H&M....i a St Boi (está molt aprop) tens un Kiabi que tb està molt be

Saps si tenen secció d'embarassades a l'H&M d'Splau?
llusca
Entrades: 22
Membre des de: dt. maig 16, 2017 4:18 pm

dj. jul. 06, 2017 6:13 pm

Bona tarda mamis!!
Com esteu??

He estat desconectada uns dies ja que hem estat de vacances!!

Veig que encara hi ha alguna amb marejos i vòmits, espero que ja vagin a menys.

Benvingudes les noves panxulines i enhorabona per els casaemts!!! Jo em vaig casar al 2012 i vaig disfrutar moltíssim!

Veig que les ecos estan anant molt bé, com me n'alegro!!!
Demà tinc la del primer trimestre, espero que tot estigui ok

Li vam dir al peque que tindria un germanet/a i es va posar molt content, va sortir corrents a posar-me una pilota a la panxa! :-D I ara, de tant en tant fa algun comentari del bebè.
Demà vindrà amb nosaltres a la eco a veure que fa quan el vegi.

Que tingueu una bona tarda!
beatricebcn
Entrades: 94
Membre des de: dc. maig 11, 2016 7:07 pm

dj. jul. 06, 2017 6:46 pm

Sim2017 ha escrit:
beatricebcn ha escrit:Hola!!!! Al centre comercial Splau (costat camp futbol d l'espanyol) a Cornellà hi ha un Primark, H&M....i a St Boi (está molt aprop) tens un Kiabi que tb està molt be

Saps si tenen secció d'embarassades a l'H&M d'Splau?

Si, te secció embarassades :-())
beatricebcn

dj. jul. 06, 2017 6:52 pm

Enhorabona a les nuvies!!!!! Disfruteu al maxim que el día pasa volant!!!!!!
Aquí m'han fet la eco i analítica triple screening..... la eco (pliegue nuca, hueso nasal...) tot ok.... i ens ha dit que te pinta de nena pero no ho pot confirmar encara.... Ara a esperar resultats de l'analítica.
S'ha de modificar la DPP a 19 de gener
Elantris

dv. jul. 07, 2017 6:42 am

Que bé beatrice!
Cada dia te l'abancen més no? Jejeje!

Hauriem d'anar anotant al primer post els nens i nenes a veure quin barem tenim.

Jo amb ganes que passi ja aquesta maleida setmana que no passa mai jejeje!
Avui 11 ja! Espero que tot segueixi bé...

Que us vagi molt i molt bé el finde a les casamentesres i a les altres també ;)
18/01/2016 Positiu CB 1-2 setmanes. 12DPO - 8/02/2016 Sentim el teu cor a 118 bpm i fas 5,1 mm i tens 6 setmanes i 5 dies. 2/03/2016 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/05/2017 TE+ 9DPO
laiatous
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

dv. jul. 07, 2017 6:59 am

Bon dia!!! com essteu???

Que be Beatricebcn quan surten totes les probes correctes!!! Felicitats!!! a veure doncs si es una nena!!!

Moltes felicitats a les que us caseu, nosaltres a l'agost fara 2 anys i va ser un dia genial!!!

Elantris jo tambe estic a la 11 i penso que tot vagi be, no parem de donar voltes!!!

La setmana que ve tenim la eco de les 12 setmanes, l'analisi ja el tenim fet!!! A partir d'aquell dia si tot va be ja ho direm!!!! Tot i que al fer FIV molta gent mes propera ja ho sap!!

Molt be saber lo de l'splau, es interessant tot i que ara tot deu ser d'estiu!!! pero tambe hi treurem el cap!! nosaltres si que vivim a un poble que no hi ha res!!! i la ciutat mes aprop es igualada i roba premama.... res de res
llunabretona
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

dv. jul. 07, 2017 9:05 am

Bon dia noies!!!

Benvinguda Maite!!

Perdoneu que no personalitzi avui però torno a estar amb molt mal de cap (cada 15 dies exactes!).
Només volia escriure-us per dir-vos que ahir vam fer la eco de les 12 setmanes i està tot molt bé!!! Va ser molt xulo perquè ja se'l veia molt bé. La veritat que el gine és una mica sec i no ens va deixar gaudir gaire, va anar al gra, ni tant sols va fer l'esforç de mirar si era nen o nena! Però el vam veure!!
De fet he canviat de gine, ahir va ser l'últim dia amb aquest,que no ens acabava de convèncer.
Del plec nucal ens va dir que estava bé, i ara m'he de fer l'analítica, avui no he pogut sortir, espero poder-la fer demà.

Us volia preguntar a les que veniu de FIV el tema de la medicació, el gine aquest no me la vol treure fins a la setmana 16!! i a mi em sembla una barbaritat, a vosaltres que us han dit? A tu Junno ja te l'han tret del tot oi?

Una abraçada noies!! Quan em trobi millor us escric una per una!!!
Imatge
beatricebcn

dv. jul. 07, 2017 9:22 am

laiatous ha escrit:Bon dia!!! com essteu???

Que be Beatricebcn quan surten totes les probes correctes!!! Felicitats!!! a veure doncs si es una nena!!!

Moltes felicitats a les que us caseu, nosaltres a l'agost fara 2 anys i va ser un dia genial!!!

Elantris jo tambe estic a la 11 i penso que tot vagi be, no parem de donar voltes!!!

La setmana que ve tenim la eco de les 12 setmanes, l'analisi ja el tenim fet!!! A partir d'aquell dia si tot va be ja ho direm!!!! Tot i que al fer FIV molta gent mes propera ja ho sap!!

Molt be saber lo de l'splau, es interessant tot i que ara tot deu ser d'estiu!!! pero tambe hi treurem el cap!! nosaltres si que vivim a un poble que no hi ha res!!! i la ciutat mes aprop es igualada i roba premama.... res de res

Siiiiii es d'estiu tot ara pero hi han texans en rebaixes per 17e!!!! Estant molt be, aprofiteu, jo vaig avui a comprar-me un parell i aixi ja els tinc
beatricebcn

dv. jul. 07, 2017 9:25 am

llunabretona ha escrit:Bon dia noies!!!

Benvinguda Maite!!

Perdoneu que no personalitzi avui però torno a estar amb molt mal de cap (cada 15 dies exactes!).
Només volia escriure-us per dir-vos que ahir vam fer la eco de les 12 setmanes i està tot molt bé!!! Va ser molt xulo perquè ja se'l veia molt bé. La veritat que el gine és una mica sec i no ens va deixar gaudir gaire, va anar al gra, ni tant sols va fer l'esforç de mirar si era nen o nena! Però el vam veure!!
De fet he canviat de gine, ahir va ser l'últim dia amb aquest,que no ens acabava de convèncer.
Del plec nucal ens va dir que estava bé, i ara m'he de fer l'analítica, avui no he pogut sortir, espero poder-la fer demà.

Us volia preguntar a les que veniu de FIV el tema de la medicació, el gine aquest no me la vol treure fins a la setmana 16!! i a mi em sembla una barbaritat, a vosaltres que us han dit? A tu Junno ja te l'han tret del tot oi?

Jo avui començo la setmana 12 i ahir el metge em va dir que 1 semana mes de medicacio i ja la deixi....porto parches evopad i ovuls utrogestan
llunabretona
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

dv. jul. 07, 2017 9:32 am

beatricebcn ha escrit:
llunabretona ha escrit:Bon dia noies!!!

Benvinguda Maite!!

Jo avui començo la setmana 12 i ahir el metge em va dir que 1 semana mes de medicacio i ja la deixi....porto parches evopad i ovuls utrogestan

Ostres molt bé!!! Tenim la mateixa medicació, i la deixes de cop o vas traient-la a poc a poc?
Imatge
Dawn
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:42 am

dv. jul. 07, 2017 10:01 am

Noies us he anat llegint com he pogut pero em costa escriure per falta de temps.

Personalitzo ben poquet perque no soc capaç de recordar tot el que heu anat dient.

Elantris: bonica, crec que encara no t'havia dir res, m'alegro moltissim de que tot vagi molt bé, veig que ni l'hematoma t'ha donat problemes! La setmana que ve tens la de les 12 i respiraràs tranquil·la, ja veuràs! :love: :love: :love: Prens heparina oi? com ho portes?

Llunabretona: amb l'anterior embaràs jo també vaig cambiar de ginecoleg pel mateix, molt sec. Que bé que tot estigui correcte! Quina murga això dels maldecaps, jo també en tinc de tant en tan, ja en soc propensa, però això que dius de cada 15 dies es ben estrany.

Casta i mimeva: Enhorabona pel casament! es un dia molt especial! disfruteu a tope que passa molt ràpid i vegades estem més pendents de com sortirà tot que de gaudir del dia. Jo m'ho vaig passar de conya ara fa 5 anys >.-<: :miko:

totes les ecos de les 12 setmanes: perdoneu però sou moltes i em costa: veig que totes han anat molt bé! tenim uns bebitos que son uns campions/nes!

Ego: jo dimecres vaig fer la eco de les 12, de moment tot sembla que va be, això si m'ha sortit ben vaguete/a, no hi havia manera que es poses de perfil, va costar molt i em va fer un mal anar apretant i sacsejant la panxa... finalment van poder medir mes o menys i sembla que tot està a lloc. El quist ja medeix 4cm, així que cada cop es mes petit! :b-))) Dijous que ve tinc visita per veure resultats del TS i analítica.

una abraçada a totes! la setmana que ve em sembla que totes passem la barrera de les 12, ànims! I següent pas el 2n trimestre que esta a puntet de caramel.
Imatge

Imatge

Imatge
NaturaLeia
Entrades: 16
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

dv. jul. 07, 2017 2:38 pm

Hola!

Abans de res felicitats a les que es casen! Espero que ho passeu molt i molt bé!

Nosaltres avui hem rebut els resultats del test no invasiu i tot correcte! Ufff estem molt contents perquè tot i que les altres proves havien anat totes bé a mi sempre em quedava el dubte, ara ja no!

En el test també ens han informat del sexe, és una nena!! Serem les dues preciositats de casa :p

Jo vaig millorant aquesta setmana, ja no és "tan dura" la vida, tot i que les primeres hores del dia encara me les he de passar al llit i continuo havent de cancel.lar tots els events/activitats que teníem programats però bueno, crec que ara sí ja estic a la recta final!

Petons a totes!
laiatous
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

ds. jul. 08, 2017 6:13 am

Hola!!! Beatrice i llunabretona!! jo porto utrogestan des de la transferencia, en principi em van dir fins a les 12 setmanes!!! jo vaig fent, la setmana que be tinc la eco de les 12 setmanes, i el dia 17 la visita amb el ginecoleg, suposo que llavors suposo em dira si ja puc deixar-ho o no, pero si tot esta be una mica deu ser segons el metge!! Si que es un pal pendres els ovuls tant temps, pero bueno, si ajuda a que tot vagi be!!!
Mimi_3
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 05, 2017 12:09 pm

ds. jul. 08, 2017 9:25 am

Guapes! Felicitats per tots els casaments i per les ecos!
Elantris, que bé, ja has passat la setmana! :))))
Jo vaig anar a la eco de 10 setmanes, les mides bé, encara tinc hematoma, però no li va donar massa importància, continuar amb vida trabquil.la i ja està...
Jo encara per qualsevol cosa m'emparanoio, que si els pits desinflats, que si avui he tingut menys nausees, que si he pujat un graó massa alt... Aix... Suposo que és normal si venim d'experiències dures! Però bueno, sempre intento agafar forces i ser optimista!
Un petonàs a totes!

M'hauria de passar a febrer, que aquí em sento la peque i que no us "atrapo" hehe, però com que ja vaig començar aquí, si em deixeu em quedo :p
Elantris

ds. jul. 08, 2017 11:32 am

11+1

Noies casamenteres!! Espero que no visqueu per la Catalunya central i us faci més bon temps que aquí :S
Moltes felicitats i passeu-ho molt i molt bé!! :)

Mimi no marxis que jo sóc de final de mes i necessito companya de peque de grup jejejee!!
Cuasi totes esteu ja al segon trimestre no??

Ostres Naturaleia deu ni do això del repós! A veure si aviat ja pots tornar a fer vida normal!
Que bé que tots els resultats estiguin bé. Una nennnaaa! Oleeee!! :):)

Laiatous, jo també vaig amb els ovuls, però a la última visita no em vaig enrecordar de dir-li al ginecòleg nou que prenia progesterona i ara no sé fins quan l'haig de prendre.
Divendres li demanaré a veure que.

Dawn, l'heparina bé, els morats que em faig ja són molt més petits i li tinc el truc ben agafat.
La veritat és que no se'm fa gens pesat això d'haver-me de punxar cada dia. M'atabala més descuidar-me'n que no pas haver-ho de fer jejeje!
No et va fet cosa això que anessin apretant la panxa?? Jo l'altre dia ja patia perque no tenia gaire lloc per moure's només falta que me l'apretin! Juas juas! Em menjaré un parell de bombons abans d'entrar per si de cas.jijiji!!

Una pregunta que se'm ha acudit ara, quan us fan la ecografia de les 12 setmanes, i van prenen mides i tota la pesca, ja us van dient si la cosa surt bé o no i després només s'ha desperar a veure com quadra amb l'analítica?
O només medeixen? I quan tarden a enviar els resultats de la comparació analítica-mides?
14/05/2017 TE+ 9DPO
Dawn
Entrades: 361
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:42 am

ds. jul. 08, 2017 2:13 pm

Elantris ha escrit:
Dawn, l'heparina bé, els morats que em faig ja són molt més petits i li tinc el truc ben agafat.
La veritat és que no se'm fa gens pesat això d'haver-me de punxar cada dia. M'atabala més descuidar-me'n que no pas haver-ho de fer jejeje!
No et va fet cosa això que anessin apretant la panxa?? Jo l'altre dia ja patia perque no tenia gaire lloc per moure's només falta que me l'apretin! Juas juas! Em menjaré un parell de bombons abans d'entrar per si de cas.jijiji!!

Una pregunta que se'm ha acudit ara, quan us fan la ecografia de les 12 setmanes, i van prenen mides i tota la pesca, ja us van dient si la cosa surt bé o no i després només s'ha desperar a veure com quadra amb l'analítica?
O només medeixen? I quan tarden a enviar els resultats de la comparació analítica-mides?

Que be que ho portis be, ha de ser un pal punxar-se cada dia però és vist que va molt be gràcies a això! La tècnica no es gens complicada però al principi es normal fer-se blaus, que bé que ja siguin més petits! (Per cert no se si ho he dit però soc infermera, per això preguntava com portaves les punxades ;-) )

Doncs feia coseta que m'aprestessin però el bebè ho portava molt bé! Només feia que estirar el bracet per tornar-lo a posar a la boca en plan: "au va, no m'empipi senyora!" l'únic el mal que em va fer després.

En el meu cas m'han fet les mides i em van dir que tot era normal de moment i que la setmana següent em donarien resultats del cribat combinat amb l'analítica. Però al meu hospital tenim opció de veure els resultats per la web i ja els han pujat. Així que ara només queda que em confirmi la doctora que està tot bé però m'ha donat Sd. Down 1:10000 i Sd. Edwards: 1:10000, millor impossible!

Ai que queda menys d'una setmaneta per veure el teu bebito! Tot anirà molt be maca! :p-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

ds. jul. 08, 2017 5:34 pm

Elantris ha escrit:Una pregunta que se'm ha acudit ara, quan us fan la ecografia de les 12 setmanes, i van prenen mides i tota la pesca, ja us van dient si la cosa surt bé o no i després només s'ha desperar a veure com quadra amb l'analítica?

Al meu hospital (SS) quan em van fer la eco d les 12s ja em van dir que els resultats d l'analitica havien sortit be, al moment. No em va donar dades (me les va donar la llevadora dies mes tard), pero el metge que fa l'ecografia si que em va donar un "veredicte" bo, segons els resultats dels analisis sang i el tema del plec nucal i tot aixo. :-()-)

El tema d'apretar la panxa a mi tb m'ho van fer (diria que a la eco de les 20, que ja no és vaginal), pq el nen no es movia o estava de costat, no sé, i el metge apreta una mica pero no patiu, és una mica incòmode pero no fa gaire mal....

Anims noies :-()-)
Imatge
Elantris

dg. jul. 09, 2017 8:18 am

D'acord, moltes gràcies noies!
Ahir estava més o menys bé, però ja és la segona nit que em desperto amb malsons que s'ha parat i avui ho porto així així...
A veure com va passant el dia, però fins divendres se'm farà llarguíssima l'espera... :(

I els casaments que tal??? :)
14/05/2017 TE+ 9DPO

Torna a “Per mesos”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::