.-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

gener, febrer, març...
sioiss
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: sioiss » dl. jul. 10, 2017 6:44 am

Benvinguda i enhorabona Noemibore!!! :-())
Jo sóc de les que repeteixen ja unes quantes vegades... així que et puc assegurar sense dubte que l'experiència de l'embaràs i del part cal aprofitar-la al màxim... encara que sembli llarg passa volant!

A símptomes sembla que anem força bé! Alguna nàusea de tant en tant però rés de l'altre mon. Pel meu primer fill no vaig tenir mai cap símptoma de res... pels altres dos les nàusees van durar els nou mesos sencers... fins i tot a la sala de parts!
La sola cosa que no suporto és l'olor de la truita! De fet només pensar-hi em fa posar malalta jajaja!
Així que sembla que aquest cop no em puc queixar >.-<:
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: oli » dl. jul. 10, 2017 8:58 am

Bon dia,
Enhorabona Noemibore, ja t'he afegit a la primera pàgina! Benvinguda!
Com et trobes, has pogut veure ja el teu cigronet??
Sioiss que bé que aquesta vegada els símptomes siguin més suaus i suportables, la veritat és que 9 mesos trobant-he malament ha de ser horrorós... jo per sort no em vaig trobar molt malament la primera vegada i ara també és força suportable tret d'alguns fastics però ja firmo per tot l'embaràs així!
Avui anem a fer una eco per privat! Tinc ganes ja de veure'l per fermen més a la idea. Ja ho hem dit als familiars més directes. I vosaltres com ho porteu?
sioiss
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: sioiss » dt. jul. 11, 2017 9:32 am

Bon dia a totes!
Oli estem pendents de tu... tot bé?
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: oli » dt. jul. 11, 2017 10:35 am

Hola noies!
Sioiss, si tot bé, ja vam poder veure el cigronet que medeix 1 cm i ja es belluga tant petit >.-<: >.-<: Va ser molt bonic.
Aquest embaràs l'estic vivint molt diferent ja d'entrada i em fa una mica de pena pensar que aquest no tindrà la mateixa atenció que va tenir la seva germana. Bé, suposo que es normal, amb el primer vius una muntanya russa i amb el segon encara estàs a la muntanya russa del primer :content:
Entre ells es portaran 1 any i 3 mesos i em trobo que la gent a la que li hem dit ens diu que ens hem tornat bojos que és molt poc que la gran encara serà molt petita... en fi que avui estic una mica regirada i filosofo massa.
I vosaltres com esteu?
sioiss
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: sioiss » dt. jul. 11, 2017 11:31 am

que bé que tot estigui bé!!!! me'n alegro moltíssim!
atencions... no pateixis... que seran segurament les mateixes jejeje.... el que sí canviarà a la
baixa serà el vostre temps i les vostres hores de son! zz:-) Quan estava del meu segon fill de vegades pensava el mateix que tu, i de vegades tenia algun sentiment de culpa... ara cap el gran i ara cap el que venia. Però ja veuràs que la realitat és ben diferent, i ningú hi sortirà perdent... al contrari!
Jo vaig intentar que es portessin menys anys de diferència, però no va poder ser. Té la seva gràcia que creixin gairebé junts... aquella complicitat, aquelles males idees que per edat tindran alhora... serà més que divertit!!
Jo avui estic mooooolt impacient. Sembla mentida... però el dilluns que ve sembla que no arribi mai ainssss...
El meu fill gran crec que s'ensuma alguna cosa... ahir m'ha demanat si li preparava una truita per sopar amb aquell somriure de malote a la cara... i quan ha vist que m'entraven arcades m'ha abraçat i no parava de riure mentre em demanava disculpes jajaja.
Noemibore
Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 09, 2017 2:06 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: Noemibore » dt. jul. 11, 2017 2:50 pm

HOla de nou noies!

Si! Ja em vaig fer la primera eco a les 8 setmanes i ara ja estic impacient perquè arribi el dia 28, fer-me la de les 12 setmanes i saber que tot està bé!
No diré res nou però encara no li h m vist la cara i ja estem patint jeje!
En general porto l'embaràs prou bé. Vaig començar amb nàuseas però amb Cariban puc fer vida normal, menjar de tot i anar al gimnàs :)
Per cert, d'on sou? Nosaltres vivim a Barcelona des de fa uns anys però jo sóc del Vendrell i el meu marit basc!
Petons per totes! Espero que estigueu bé!
Noemí
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: oli » dc. jul. 12, 2017 7:50 am

Bon dia noies!
Sioiss em vaig colar!! es portaran 2 anys i 3 mesos!! Ja és una edat prudencial! ajajjaja i això que dius que el gran ja s'ensuma alguna cosa... és que son més llestos que la gana!! I clar ja és grandet si ha sentit algun comentari o et veu una mica diferent... son la pera... per quan teniu previst anunciar-ho als germans?

Noemibore, que bé que també l'hagueu pogut veure ja i tot estigui bé >.-<: >.-<: en no res ja tornes a tenir la de les 12 setmanes, passarà volant el temps que queda ja veuràs! Jo la tinc per mitjans d'agost :-o00m :-o00m però estic bastant tranquil·la, segur que tot va bé!

I les altres com esteu? alguna novetat??

Bon dimecres!
sioiss
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: sioiss » dg. jul. 16, 2017 7:41 am

Bon dia! Jo sóc suïssa i vivim en un poblet a la província de Girona (en mig de les muntanyes m'hi trobo d'un a gust jajaja).
Demà és el gran dia... avui tot just fem les 8 setmanes i en poc més de 24 hores tindrem la primera eco! Estic tant nerviosa com pel primer! :-o00m
On teniu pensat tenir el bebè? L'últim cop estava entre la clínica Girona i Santa Caterina. Al final ens vam decidir per Santa Caterina, i el part va ser tot un gust! Crec que repetirem...
Bé, a veure si demà us porto bones notícies!
sioiss
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: sioiss » dg. jul. 16, 2017 7:45 am

ains Oli que no t'he contestat... demà si tot està bé els farem entrar a descobrir la bona nova.
L'altre cop també ho vam fer així... veure la cara que se'ls va quedar al sentir el batec del peque va ser una passada.
Els grans estaran molt contents, n'estic segura. El peque en canvi... ja veurem. L'altre dia li vaig demanar si seria divertit tenir un germanet petit i no només de grans, i em va dir que no volia cap peque jajajaja
sioiss
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: sioiss » dt. jul. 18, 2017 8:44 am

Bon dia!!!
Ahir vam fer la primera eco, confirmat estem esperant UN peque (o una...), i ja mesura 18 mm!!! Vam poder veure el cor com bategava, un braç i una cama jejejej.
Ara comença la cursa de fons... vosaltres tot bé?
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: oli » dt. jul. 18, 2017 8:46 am

Hola noies,
Sioiss que bé aquesta eco!! i els nens com han reaccionat??? ha de ser tan maco!! La meva encara no s'entera de res :content: :content:

I les demès com esteu? tenim el post molt mort pobret :miko:
sioiss
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: sioiss » dt. jul. 18, 2017 9:15 am

Suposo que quan tindrem més ecos... més anàlisis, ja s'animarà una mica!
Els dos grans super contents! El peque en canvi no vol ni sentir parlar del tema... cada cop que sent la paraula bebè diu "no vull" ainssss! sort que tenim temps per que es vagi fent a l'idea jajajaja

Ahir he demanat per el test no invasiu. El meu és un embaràs considerat de risc perquè tinc 41 anys... però m'han dit que comencem a fer el triple screening i llavors ja en parlarem. Que si dona malament haurem de fer l'amnio en qualsevol cas... m'he quedat amb el cor una mica encogit, però intentarem ser positius!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: ner » dj. jul. 20, 2017 11:51 am

Hola,

Ens afegim al post, tot i que la DPP és 1 de febrer així que potser que sigui de gener o febrer. Us indico les nostres dades:

Nom: Ner
Edat dels pares: 37 (jo) + 39 (ell) però quan neixi ja tindrem 38 i 40.
Fills: La Nora que va néixer el setembre de 2014.
DPP: ajustada a 1 de febrer de 2018
Sexe i nom: Sembla que és una nena, a confirmar encara. I pel nom ni idea.

Ahir varem fer eco i anàlisi de sang pel triple screnning. La eco va anar bé, estem molt conents i per això avui m'he animat a escriure. Espero que us trobeu totes millor que jo perquè jo :ufs: no hi ha dia que no vomiti.

Com us trobeu vosaltres? A qui li toca la següent visita?
Imatge
sioiss
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: sioiss » dj. jul. 20, 2017 12:19 pm

Benvinguda!!!
El meu peque també és de setembre de 2014!
Ja ho sap la vostra nena? El meu no en vol ni sentir parlar de tenir un germanet ainsss !
Per les nàusees ànims... agafa el costat positiu... a mi la llevadora em va dir que si tenia nàusees és que tot seguia bé! no és un gran consol... però toca agafar-s'ho de la millor manera!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: ner » dj. jul. 20, 2017 1:55 pm

Hola sioiss,

He vist que hi ha varies mames del 2014 que repetim! Que bé!!
Si, ahir després de la visita al gine, li vàrem dir a la nostra filla. Es va posar molt contenta, em fa petons a la panxa, es va contagiar de la nostra alegria.. però realment no és conscient ni sap el que implicarà, això ja vindra més endavant. El que hem comentat amb el pare és que ens l'emportarem en la pròxima eco.

Gràcies pels ànims. Això que "si et trobes malament és que tot va bé" també m'ho diu el meu marit però es fa dur. Aquesta setmana he notat una milloria però fa dues setmanes no vaig ser capaç ni d'anar a treballar: em marejava, vomitava a totes hores ufff horrorós.

sioiss ha escrit:Benvinguda!!!
El meu peque també és de setembre de 2014!
Ja ho sap la vostra nena? El meu no en vol ni sentir parlar de tenir un germanet ainsss !
Per les nàusees ànims... agafa el costat positiu... a mi la llevadora em va dir que si tenia nàusees és que tot seguia bé! no és un gran consol... però toca agafar-s'ho de la millor manera!
Imatge
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: Fiona30 » dv. jul. 21, 2017 5:11 pm

Bona tarda, noies!

Com esteu? El meu nen també és de setembre de 2014! quina coincidència. Ell també s'ho ha pres amb molta il·lusió això del germanet. També em busca la panxa, espia pel melic per si veu res, i està convençut que serà una nena! jeje. Ja veurem! a la darrera eco el vam prendre perquè no es va poder quedar amb ningú altre, i l'experiència va ser molt xula. Suposo que a les properes, si podem, també el prendrem.

Jo la setmana que ve tinc altre cop analítiques (les que em fan a nivell genètic pel tema dels avorts de repetició) i també tinc visita amb la llevadora i amb el gine, així que dijous torna a tocar eco!! >.-<: >.-<:

Pel que fa als símptomes, no em puc queixar gens, la veritat. Tan de bo segueixi així. Avui he començat vacances i tenim dos viatges pendents, així que vull gaudir-los al màxim amb el home i el petit :)

Bon cap de setmana a totes! Ens anem llegint!
Avatar de l’usuari
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: meerut » dg. jul. 23, 2017 7:30 pm

Hola noies!

He estat uns dies desconnectada perquè anem força de bòlit amb la feina i les reformes del pis que hem comprat fa gairebé 2 mesos. Els peletes ens tenen una mica fregits :-o00m

A part, i tornant al tema bonic, us he estat llegint i he vist que tenim noves incorporacions al post: Benvingudes!! >.-<: També heu fet ecos i tot bé! Me n'alegro!!! Nosaltres vam fer eco a les 9 setmanes i vam veure que també en portem un :ok: Tot sembla correcte. Ja mesurava 2,21 cm! També em van treure sang per al triple screening i just ahir vaig anar a fer la prova de l'O'sullivan. El dia 3 d'agost tenim una altra eco i ens donaran els dos resultats de les analítiques. També ens hem decidit, per temes d'edat, fer la prova de sang no invasiva per a detectar anomalies genètiques. En resum, tot va correctament :love:

Respecte a psímptomes, a part del cansament, he perdut la gana, em prenc el Cariban pels dies que em noto estranya de la panxa, però m'atipo molt ràpidament, i em fastídia una mica perquè voldria estar a gust menjant... Espero que quan la criatura vagi creixent, i la calor marxi, m'entri més gana... També m'agafen ofecs i com taquicàrdies... Com esteu de psímptomes vosaltres?
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: oli » dl. jul. 24, 2017 7:53 am

Bon dia noies,
Hem estat uns dies de desconnexió però avui ja toca tornar a la feina!!
Benvinguda Ner!! Que bé que la futura germana gran estigui tan contenta!!! La meva petita encara no s'entera pobreta, la que li vindrà a sobre :content: ! Li hem explicat i alguna vegada li dic que la mama té un bebe a la panxa, i si li demanes on està el bebe? ve i em toca la panxa :love: però no és pas conscient de res, tot just té 20 mesos!!

Sioiss es va fent a la idea el teu petit?? encara hi ha temps i segur que el fet de tenir germans grans també l'ajudarà a portar-ho millor.

Jo de moment no tinc novetats, tot molt tranquil i em trobo força bé. El dilluns que ve tinc analisi + o'sullivan desprès la eco i la visita al gine... Espero que de moment no em surti el sucre alterat, jo ja pateixo :-:).

Com se us presenta la setmana?? alguna de vacances? Jo ja tinc ganes de començar-les i encara em queden 3 setmanes!! :***: :***: :***:
GFV
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dc. set. 18, 2013 10:37 am

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: GFV » dc. jul. 26, 2017 9:19 am

Hola!

Ja estem de 10 setmanetes. El dilluns vàrem fer eco i tot Ok. Avui test del sucre, a veure que tal...

Esperant la eco de els 12 setmanes.
sioiss
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: sioiss » dj. jul. 27, 2017 7:51 am

Bon dia!
Que bé aquestes ecos!!!
A punt de complir les deu setmanes! (toca el diumenge)
El meu peque continua sense tenir-ho clar. He rescatat un llibre molt xulo que explica això de que els pares esperen un nadó... em demana que el llegim una vegada i un altra, però quan s'acaba el conte sempre em diu el mateix... no vull! Poc a poc, suposo que amb el temps ho anirem acceptant... espero !
Dissabte repetim eco per això de l'embaràs de risc... per una banda està bé ja que em dona tranquil·litat això de que et segueixin tant de a prop... però per altra banda no nego que no paro de donar-li voltes! Em quedo amb el costat positiu... falten dos dies per tornar a veure la nostra mongeta!
Tema símptomes és una passada! Ja no recordava què vol dir passar un embaràs sense nàusees ... és fantàstic!!!
Em fan força mal els pits... i entre les 11 i les 4 de la tarda em quedaria dormida de peu... però a part d'això em trobo millor que mai.
Les vacances ens toquen al setembre, però aprofitarem l'estiu per pintar i canviar coses a casa. Tocarà fer algun canvi d'habitacions, moure el menjador de lloc... aquestes manies em surten només quan estic embarassada! però és divertit com els grans de casa participen de tot aquest enrenou!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::