.-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

gener, febrer, març...
laury84
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 4:27 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: laury84 » dv. jul. 28, 2017 8:34 am

Hola noies!

Una més per al febrer :D Tot i que la DPP és el 2 de febrer i a les ecos m'ha sortit com si estigués de 2 dies més, que llavors seria pel 31 de gener!! Però bueno, jo m'apunto per aquí :)

Les meves dades:
Nom: laury84
Edat dels pares: 33 (jo) + 39 (ell)
Fills: No, és el primer!
DPP: 2 de febrer de 2018
Sexe i nom: Encara no el sabem

Aquesta setmana vam fer la eco de les 12 setmanes, i el vam poder veure super bé! Va ser molt emocionant veure com es movia i com està ja pràcticament format!! Les cames les tenia creuades, això sí, però la meva gine em va dir que normalment ella no s'arrisca a dir el sexe tant d'hora encara que ho sospiti. La veritat és que ens és una mica igual, ens farà il·lusió sigui el que sigui!

I de símptomes, he estat amb nàusees cada dia i alguns dies amb vòmits. Porto prenent-me Cariban des de la setmana 7 però tot i així no em trobava del tot bé. Ara porto un parell de dies que sembla que em trobo una miqueta millor, no sé si és que he agafat el punt de les hores a les que m'haig de prendre el Cariban, o que m'estic trobant millor!!! Tant de bo sigui això últim.

Meerut, a mi també em passa que m'atipo aviat. I hi ha dies que, encara que tingui gana, no puc menjar massa perquè sino a la tarda ho passo fatal... no faig bones digestions. Sobre el que dius del Cariban, la meva gine em va dir que té efecte "retardat", és a dir, que fa efecte unes 6-8 hores després de prendre-te'l. Jo ara m'estic prenent una al migdia i una altra a la nit, perquè jo quan tinc les nàusees és durant el dia, sobretot a la tarda.

Disfruteu les que teniu vacances!!! A mi encara em queden 2 setmanetes per començar-les, quines ganes!!!
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: Fiona30 » dg. ago. 06, 2017 5:37 pm

Hola noies,

benvingudes les noves incorporacions! Això es va animant. Com ho porteu? les que estaveu amb vòmits i nàusees ja esteu millor? Jo ara em trobo genial, tret del cansament; noto que m'han millorat les digestions i el malestar de panxa (que, de fet, eren els meus únics símptomes)

Ja vaig tenir la eco de les 12 setmanes i va anar genial. Tot està bé, i els riscos de malalties van sortir molt baixets. És increïble, però aquella nit vaig dormir fatal, nerviosa pensant en com anirien els resultats... :-o00m

I la panxa, doncs ja costa dissimular-la! suposo que sent el segon es nota abans. A la feina els ho vaig dir just l'últim dia que treballava abans de vacances. Tenia ganes que ho sabessin i van estar molt contents :-())

Bé, guapes. Gaudiu de les vacances i l'estiu. Petons i ens anem llegint!
sioiss
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: sioiss » dc. ago. 09, 2017 6:49 am

Bon dia!
Benvinguda Laury84!
Aquí tot segueix bé! Divendres finalment tindrem la eco de les 12 setmanes... Sembla mentida, si miro enrere això passa volant!
Tema símptomes, començo a recuperar la energia, ja no em quedo dormida a tot arreu. Per la resta estic super bé!
El peque de casa sembla que comença a pair això del germanet. Encara no vol tocar-me la panxa, però ja no diu que no vol cap germanet, i de vegades em demana si ja ha nascut! Quanta innocència jajajaja!
Bé, a les que esteu de vacances a aprofitar i carregar piles... jo continuo trasbalsant tota la casa, redistribuint, canviant habitacions...

Tinc una pregunta, que també posaré al foro general... m'han arribat els resultats de l'analítica.
La toxo dona positiu tant en IgG com en IgM, i la viscositat és mitjana. El fet és que fa 4 anys ja estaven així els valors... tot i que la viscositat era alta. Algú sap si es normal donar positiu després de 4 anys? O he tornat a agafar el bitxo... o s'ha reactivat? És a dir... sabeu si representa algun risc?
Merci!
ailaia
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. jul. 17, 2017 5:05 am

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: ailaia » dl. ago. 14, 2017 2:53 pm

Hola!! M'afegeixo al grup de febrer, enhorabona a totes!!
Ains....sóc novata!! I vaig llegint aqui i allà, però a vegades m'omplo massa el cap de info...que el dua següent ja no recordo. :-:)

Estic per la setmana 14 i la veritat es que em trobo prou be. Només cansament i insomni de nit i migdiades eternes (sort que és estiu i encara tinc un parell de setmanes de vacances fffiuuu).

Jo tinc 39 i el pare 46.
Dpp: 15 febrer 2018.
Nom encara per definir, perque tampoc en sabem el sexe, crec que és aviat encara, oi?

Visc a un poblet a prop de Banyoles i vaig boja buscant una doula amb la que senti que connecto. Busco acompanyament però estic flipant amb els preus que estic veient als chats. Si li sumo que si pilates, que si massatge.... ai mare!
La meva intenció és tenir part natural a Sta.Caterina o a Olot.
La setmana passada vaig anar a la sessio informativa de sta.caterina i el dia 25 vaig a Olot a veure què tal.

En fi, suposo que poc a poc aniré trobant el meu ritme de tot .... ara passo moments de estar super desconectada a altres moments de buscar la info de tot!!!

La prova del sucre em va ballar el cap. Tinc entès que és un estress pel bebe. És totalment necessària??

Be, volia saludar-vos a totes!
Consells sempre benvinguts per aquesta novata, i acompanyament per part meva a tot el que vagi sorgint per aquí.

Salut!!! :r)
Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: neith » dj. ago. 31, 2017 3:50 pm

Hola a totes!!
Per fi després d'uns quants dies m'uneixo al grup. Vaig estar molt malament al principi amb les nàusees i vòmits, també amb vacances i ara que arriba el setembre he decidit apuntar-me... encara que això està molt paradet no?

Avui estic de 16+1 i com que ja he fet el Neobona, ja sabem el sexe... :p-)

Edat dels pares: 36(jo) + 42 (ell)
Fills: jo cap, ell una nena
DPP: 13 febrer
Sexe i nom: nena, sense nom de moment

:-()-)
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: oli » dv. set. 01, 2017 12:00 pm

Hola noies!!
Perdoneu la desconexió però aquest any es pot die que he fet vacances, vacances... i he desconectat totalment de tot!!!
Al reincorporar-me ja he afegit a les noves incorporacions, molt benvingudes!!! Teniu raó, tenim el post una mica paradet, avere si entre totes el podem activar una miqueta. Com que algunes ja anem sabent sexes he posat un resum a la primera pàgina perquè quedi tot més organitzat!!
Nosaltres també hem confirmat ja el sexe i ja tenim nom i tot!!! >.-<: >.-<: I ja no estic gens marejada ni tinc cap molèstia tret d'una mica de son i de la panxa que ja no puc amagar enlloc.... La gent em comença a felicitar pel carrer i això ja és massa!!! Ara estic de 15+1 la veritat és que aquest embaras i el primer no estan tenint res a veure... aquest passa volant i jo no tinc temps de gaudir-lo cosa que em fa una miqueta de pena però vaja ja gaudirem de la família al complet d'aquí a poquet!!

Bé estem en contacte!!
Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: neith » dc. set. 06, 2017 6:45 pm

Hola noies!
Com ho porteu? Jo l'únic que em noto ara són les digestions molt lentes... a la nit no puc menjar gaire...
El 21 tinc l'eco de les 20 setmanes, quins nervis! Per quan la teniu vosaltres?
:-()-)
laury84
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 4:27 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: laury84 » dj. set. 07, 2017 8:08 am

Hola noies!

Com esteu?? Jo ja de tornada de les vacances i esperant al dia 18 per l'eco de les 20 setmanes, quines ganes!

De símptomes sembla que em trobo millor. Durant les vacances he seguit amb el Cariban, però ara ja porto 5 dies sense prendre'n i bastant bé!

La resta com ho porteu??
ailaia
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. jul. 17, 2017 5:05 am

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: ailaia » dj. set. 07, 2017 9:51 am

Uola!
Què be s'estava de vacances fent migdiades sense rellotge!!
Com porteu la tornada al ritme laboral? :-o00m
Jo segueixo amb la meva inestabilitat en el son per les nits. He provat les gotes de Avena Sativa (WElleda) però sense gaires resultats.

Ara estic fent classes de prova aqui i allà, ioga, ceràmica i ...ara estic dubtant si provar dansa del ventre. Algú en fa?

Jo ara estic a la setmana 17 i conscienciant-me de tenir paciència , doncs no tinc la propera ECO fins el 17 d'Octubre!! Mare meva, tant de temps d'espera per a saber si és nen o nena </;-) El que veig és que entremig no m'han programat tampoc res més i se'm fa extrany. Ni dentista, ni ginecologia, ni res de res...

PER cert, he trobat un llibret que és magnífic i el volia compartir amb vosaltres: LAUE, BIRGIT "Estoy embarazada: cuidarse y curarse naturalmente" (recull d'olis essencials, aromes i remeis naturals...) Escrit per una comadrona i treballadora de WELLEDA i una pedagoga i profe de ioga.

Doncs res, una forta abrassada a totes i a veure si poc a poc anem donant més vidilla al forum de febrer 2018.

Salut
Mimi_3
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 05, 2017 12:09 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: Mimi_3 » dj. set. 07, 2017 2:54 pm

Hola!
Jo estic apuntada al de gener perquè des del primer dia ja vaig parlar per allà, però a mi em toca el 3 de febrer! :)
Mimi_3
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 05, 2017 12:09 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: Mimi_3 » dj. set. 07, 2017 3:06 pm

Les meves dades:

Nom: mimi
Edat dels pares: 33 els dos
Fills: humans cap, però tenim un gosset q ens té el cor robat
DPP: 3 de febrer de 2018
Sexe i nom: es va arriscar mooolt i a la eco de les 12 setmanes ens va dir nen!
Avatar de l’usuari
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: meerut » ds. set. 09, 2017 8:37 am

Bon dia!!

He tingut una desconnexió important! Hem anat de bòlit entre la feina, els nens i reformes integrals que hem fet al pis (és una experiència complicada :S ). I al tornar de vacances ja volia escriure-us. Doncs respecte l'embaràs doncs tot sembla que bé, ja de 18 setmanes i esperant un nen, que es dirà Aleix :love: La prova curta del sucre em va sortir malament però la llarga bé, així que m'han dit que genial però el mes vinent hauré de tornar-me a fer la prova llarga del sucre :-o00m

Respecte a la gana, fa setmanes que no prenc el Cariban i ja tinc força gana!! El 29 de setembre tenim la eco de les 20 setmanes, la que diuen que és important perquè s'ho miren tot al dedillo.

Referent a l'Aleix, doncs el noto però de manera més interna, per fora de la panxa encara no es nota clarament, però em fa gràcia quan noto alguna patada per dins. I des de fora, tothom de la feina ja em diu que tinc panxa o-o:)

Ens seguim llegint, petonets a totes!!
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: oli » dt. set. 12, 2017 11:13 am

Hola noies!!
Com va tot? Mimi benvinguda!! crec que seras de les primeres dpp de febrer!! Com estàs?
Teniu raó s'estava molt bé de vacances modo desconnexió total i sense pensar ni en motxilles ni entrepans ni dinars.... en fi, ara ja estem de ple a la rutina.
Meerut! Enhorabona per l'Aleix!! fa tanta gracia quan en diuen que és i ja li poses nom i li pots parlar i quan parles d'ell ja no et refereixes al pesolet i llentieta :love: :love:
Ailaia, merci per l'aportació del llibre :ok: fins el 17 d'octubre la pròxima eco?? la veritat es que es fa llarg esperar tant...
I les altres com esteu? Veig que encara hi ha algú amb molèsties o males digestions, quin rotllo...

Per part meva tot normal, estic de 16 setmanes, fins al 10 d'octubre no tinc la pròxima eco i no se quan tinc el pròxim osullivan... Em trobo bé i encara no noto gens a l'Alguer... espero que aviat em doni alguna patadeta que sempre tranquilitza més.

Ens llegim, bona setmana a totes!!
mada
Entrades: 4
Membre des de: ds. set. 16, 2017 4:25 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: mada » ds. set. 16, 2017 4:32 pm

Hola!!

Em dic Magdalena, tinc 35 anys i estic de 17 setmanes, la DPP és el 25 de febrer. És una nena!! :b-)))
laury84
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 4:27 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: laury84 » dc. set. 20, 2017 8:43 am

Hola noies!!

Ahir vam fer l'eco de les 20 setmanes i ens van dir que estava tot bé :globus: i que és una nena!!!!! : lasito : Ara a buscar-li nom! jejeje. I demà tinc la visita amb la ginecòloga per portar-li el resultat de l'eco i suposo que em programarà ja la prova del sucre.

Per la resta, jo ara em trobo molt bé, excepte algunes molèsties a les ingles i el pubis, que ja m'han dit que és normal. I ja fa uns 10 dies o així que he començat a notar-la de tant en quant, com es mou i alguna patadeta :) És molt guai i em fa prendre més consciència de l'embaràs.

També m'he apuntat a fer ioga per embarassades i a Mamifit (gimnàstica per embarassades), i de moment molt contenta, em va molt bé fer alguna activitat física, ja que la meva feina és davant de l'ordinador tot el dia.

Com ho porteu vosaltres???

És increible pensar que ja estic a la meitat de l'embaràs!!! jeje

Petons a totes!
Mimi_3
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 05, 2017 12:09 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: Mimi_3 » dc. set. 20, 2017 6:15 pm

Hola, Laury! Molt bé aquesta eco, a mi me la van fer el dilluns i em van dir que era un nen :)
Jo també tinc mal a les ingles! i punxadetes al pubis. A tu et van fer eco transvaginal? O només per abdomen?
Petons!
laury84
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 4:27 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: laury84 » dc. set. 20, 2017 9:15 pm

Que be, Mimi!! Mola quan ja ens diuen el que es oi?
A mi me la van fer només abdominal, i a tu?

M'ha dit una fisio que el mal al pubis es normal, tot i que normalment sol passar més endavant de l'embaràs, però bé, cada cos és diferent. Que miri de fer exercicis d'abductors. A mi em fa mal al caminar i si carrego tot el pes a una sola cama (per exemple, posant-me els pantalons dempeus), no sé si és el mateix que et passa a tu.
I les ingles a mi es que com que em tiba la pell, ara miro de posar-me més hidratant per allà.

Petons!
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: oli » dj. set. 21, 2017 8:37 am

Bon dia,
Que tal tot??
Benvinguda Magdalena, enhorabona per l'embràs i la nena!
Que bé aquestes morfos que surten perfectes!! i que bé començar-los a notar >.-<: >.-<:
Ja comenceu a comprar/preparar alguna coseta? Fa tanta ilusió?? Nosaltres ja li hem comprat algun pijama i algun bodi.... no em puc resistir!

I les demès com aneu?

:miko:
Avatar de l’usuari
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: meerut » dc. set. 27, 2017 8:38 pm

Hola noies!

Veig que ja anem sabent totes què portem i que tot ens està anant bé! >.-<: Divendres tinc visita i eco morfològica, a veure què tal, ja tenim ganes de tornar a veure l'Aleix :love:

Darrerament encara em trobo bé, he guanyat pes però em paranoio una micona perquè em veig la panxa més petita que en els altres embarassos. A les 20 setmanes, amb el primer i segon tenia més panxa que ara, però la doctora diu que tot bé, així que intento no pensar massa.

Físicament em trobo bé, al final del dia acabo cansada i, al llarg del dia sí que m'acaba fent mal l'esquena i a la part baixa de la panxa, però tot normal.

Com esteu vosaltres?
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: .-.-.-.-.Pares i mares febrer 2018.-.-.-.-.

EntradaAutor: Fiona30 » dv. set. 29, 2017 9:05 am

Hola noies,

No trobo el moment d'entrar al fòrum! quin estrés! Veig que ja es van sabent sexes dels petits! >.-<: Nosaltres vam tenir la eco de les 20 setmanes la setmana passada, està tot perfecte! i ja ens van dir que tenim un nen!! :cnen: Es dirà Genís! <:-<

Meerut, jo també tinc aquesta sensació de poca panxa... de fet, segons quina roba em posi o quina postura tingui la gent ni se n'adona. Però com tu dius, també està tot bé, així que no em preocupo. Segur que d'aquí a res tindrem un bon panxot.

Oli jo també li he comprat ja alguna cosa. Em fa molta il·lusió començar a tenir robeta tan petita a l'armari >.-<:

Laury84, què bé que puguis fer algo d'activitat física. A mi m'agradaria. Amb el primer embaràs vaig fer natació i em va anar molt bé... però ara mateix no veig com organitzar-me, la veritat.

ailaia, com va la teva son? jo algun dia també em desvetllo per la nit, però penso que és més per la feina que no pas per l'embaràs. He canviat de feina fa un parell de setmanes i el cap em dóna mil voltes! :-o00m Gràcies per la recomanació del llibre!

Bé, guapes! Bon divendres i millor cap de setmana! Ens anem llegint :ok:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::