~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Lleona » ds. ago. 19, 2017 3:53 pm

Moltes gràcies Toni. :ok:
Narona, enhorabona nova jefa, ja veuràs que és molt fàcil!! I qualsevol dubte, pregunta'm!!

Un petonàs a totes!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dg. ago. 20, 2017 7:58 pm

Ok noies! Doncs aquí estic, molta sort Lleona, i esperem retrobar-nos ben aviat! : lasito :

Com va tot aixo abrilers i abrileres? Si que es cert que durant la meva estada el 2013 per l'embaras del meu primer nen, (estava amb un altre nick), va anar tot molt rapid i al grup de mares poc vam escriure, de seguida va ser whatsapp, ja q es molt mes directe!

Pero mentrestant fare el q podre intentant estar al nivell!!

Com portem l'espera de les dates de primeres visites?

Mode ego on: Jo fa un parell de dies que tinc dolorets a les lumbars i part baixa de la panxa, aquesta nit no sabia com col.locar-me pq no em fes mal...i fins ara he estat de vacances! Dema q començo a treballar a veure com ho porto! Tinc visita el dia 30/08 :p-) :p-)

Animeu-vos i desafogueu-vos x aqui noies!!
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dl. ago. 21, 2017 7:55 am

Lleona moltes gràcies pel canvi i ànims per la nova busqueda!

Narona, uola nova jefa!! A veure com vas aquesta setmana amb feina i nen i tot plegat. Jo tb tinc doloret a part baixa panxa.

No se com aneu les altre però jo tinc unes nauseas i estic al borde del vomit cada dia, de moment no vomito cada dia pq intento anar menjant sovint però si x algo tardo més ja hi soc :-:) . Conec la sensació per embaràs Ivet i em va durar ben bé fins les 16 setmanes, aixi que m'esperen uns mesos "divertits".

Jo tinc la primera eco aquest Dijous a les 19:45 :b-))) :b-))) tinc unes ganes!!

I les altres com aneu?

No hi ha més mames abrileres???? Vinga animeu-vos!!

Petons*
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
Rutty
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 8:56 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Rutty » dl. ago. 21, 2017 9:37 am

Hola molt bon dia!!!!!!!!!
Aqui un altre abrilera/o!! estava al grup de cercadores i finalment ha sortit un positiu, esperem que vagi tot bè!!

NOM: Rutty
TE+: 21/08
DUR: 15/07
DPP: 26/04
HOSPITAL: en principi Figueres
1a ECO: encara no ho se
Nª DE FILLS: 1 nen de 21 mesos :love:
EDAT PAPIS: jo 27 ell 28
SEXE I NOM: si es nena ( AURA) si es nen encara no ho sabem!
SEGUIMENT: SS


Bueno ara mateix segons els calculs estic d'unes 5 setmanes :-()) encara haig de demanar hora a la ss!! Sincerament no m'esperava aquest positiu perque despres de 8 mesos de buscar aquest mes pasat habiem fet un descans i aquest mati he tingut un HOLA SENYOR POSITIU! jeje
Apa doncs espero que hi hagi moltes abrileres i si hi ha un grup de whats molt millor que sempre el tenim més controlat i més directe. >.-<: >.-<:
Martonaaa_
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. ago. 21, 2017 10:10 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Martonaaa_ » dl. ago. 21, 2017 10:29 am

Hola!!!
Ja fa uns dies que tinc el meu positiu però fins avui encara no m'havia animat a participar!

NOM: Marta
TE+: 6 agost
DUR: 7 juliol
DPP: Encara està per veure però segons la app, el 13 abril
HOSPITAL: Dexeus
1a eco: Avui he fet la primera estant de 6+3! Però a les 8 semanes tindré la que havia de ser la primera.
Nº DE FILLS: cap, és el meu primer embaràs
EDAT PAPIS: 31 anys els dos
SEXE I NOM: Hem de pensar una mica encara...
SEGUIMENT: mútua

De moment em trobo molt bé (toquem fustaaa!), vaig començar a patir restrenyiment però ho estic regulant una mica ja, i en algun moment tinc algun petit mareig, però en general bé!

Al ser el primer embaràs estic una mica "cagadeta" així que m'anirà molt bé compartir els dubtes amb vosaltres!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dl. ago. 21, 2017 11:07 am

Bon dia noies!

7 setmanes :love:


Jo estic a la feina però us escric una mica per donar-vos la benvinguda a les noves incorporacions!! :-()-)
Jo aquest dijous tinc la primera eco i estic desitjant que arribi el dia ja.

De símptomes no en tinc gaires... en quant a notar que m’adormo pel món, com em passava en l’anterior embaràs, no em passa. Suposo que ja estic més acostumada a no dormir gaire i a portar el cansanci com a “modus vivendi”.
Narona, seràs una jefa 10!!

Molts PEPOS a totes!!
Imatge
Imatge
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dl. ago. 21, 2017 1:45 pm

5+1

Bona tarda noies!

Benvingudes, Rutty i Martonaaa_! Ja us he afegit a la pàgina principal, encara tinc problemes pel tema colors i negretes a les lletres, si veieu alguna cosa estranya és ben normal!!! :content: :content: ja ho aniré pillant...

Rutty, quina sorpresa aquest positiu, doncs! Ja ho diuen que quan ens relaxem ja tenim mig positiu al pot!! >.-<:

Martonaaa_, perfecte que hagis decidit apuntar-te, ja! Si que és cert que gairebé totes serem mamis per segon cop!! No tenim totes les respostes pq cada embaras és diferent, i aquest meu, per exemple, de moment no té res a veure amb l'altre! però la tranquilitat i serenor que necessitaras segur en algun moment, això si que t'ho intentarem transmetre!!! :***:

Halia i Sònia, gràcies pels ànims! entre totes ho tirarem endavant! Setmana 7 ja, Halia !!! :p-)

Ja es van acostant totes les visites i ens quedarem sense ungles!! </;-) Jo tinc visita amb el gine a la setmana 6+3, i espero que em facin eco, ( Martonaaa_ te l'han fet per alguna raó especial, o en faran sempre?) perquè se m'està fent etern!! oi que per mútua sempre et fan eco, si et visita sempre el gine? :-:) és que l'altre embaràs el vaig fer per SS i és ben diferent tot!

En fi, noies, que passeu un bon dia, i aneu-vos animant que com més serem més riurem!!! >.-<: :content:
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: sonietapiruleta » dl. ago. 21, 2017 2:45 pm

Lleona t'envio tota la meva forca, i espero que tingueu un bon cigronet aviat! Nosaltres vem passar per això al juny, encara intentem no fer-nos il.lusions però és inevitable! De moment aquí seguim! Ara al setembre comencem amb la mútua, a veure si ens fan una eco a la primera visita! El dia 1 de setembre tb tinc primera visita amb la llevadora, de símptomes una mica més de son i cremor de tant en tant però gens de nàusees...

Petons a totes!
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: XèniaAP » dt. ago. 22, 2017 10:03 am

TE+: 20/08/2017
DUR:
DPP: 1/5/2018
HOSPITAL:
1a ECO:
Nª DE FILLS:0
EDAT PAPIS: mama 28 i papa 30
SEXE I NOM: Nena Isona / Sol Nen Zack / Teo / Lluc..... ufuf hem de pensar molt encara
SEGUIMENT:

Hola Mamisss Aquí un altre positiu... anunciat amb la boca petita, ja que fa 4 mesos vaig tenir un avortament i... ara vaig amb peus de plom!

Com veieu en teoria no sóc abilera... ja que la DPP (mirada per internet) em surt 1 de maig... Així que estic al equador entre abril i maig i no se on posar-me jajajaja

Bueno només volia passar a saludar. A la que vegi que la cosa avança amb normalitat i també la gine em digui a quin mes és la DPP ja em posaré a participar a tope en un forum :love:

De moment us vaig llegint boniques!!!!! a més m'agrada perquè totes sou més experimentades ja que moltes aneu pel segon! jo estic que no m'ho crec :b-))) :b-))) :b-)))

Petonets per totes i a gaudir dels panxus :-()) :-()) :-())
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dt. ago. 22, 2017 3:33 pm

Hola boniques!!

5+2

Benvinguda Xènia!! Crec q totes anem amb peus de plom ara al principi, pero quan has passat per un abortament encara ha de ser mes dificil...PEPO i endavant, que aquest cop segur que s'agafa ben fort!!!!! Ara y'apunto a la pagina principal :-()-)

Jo avui tinc moooolta son i estem en proces de deixar la migdiada del nen... :-o00m ho hem decidit en mal moment, crec... :ufs:


Que passeu un bon dia!!!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dc. ago. 23, 2017 7:43 am

Bon dia mamis,

Una que us escriu (altre cop) des de la feina.
Jo estic des d'ahir amb una son mortal... crec que seria capaç d'anar al WC i quedar-me adormida... tal qual.

Benvinguda Xènia. Pots començar a participar des de ja perquè actualment estàs embarassada i això, no t'ho treu ningú! :love: :-())


Narona, quants anys té el teu fill? Jo ahir, quan havia de fer dormir la nena m'adormia també... avui s'ha despertat a les 7 així que la migdiada la farà encara millor >.-<: No m'imagino la vida sense migdiades de ma filla :content: zz:-)

Demà tinc eco i visita... estic que no m'ho crec. Necessito saber que tot està bé!!!

Que passeu bon dia! :***:
Imatge
Imatge
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dc. ago. 23, 2017 1:49 pm

Hola hola, noies!

5+3

Halia! el meu nen té 3 anys i 8 mesos, i no em faria res que seguís fent migdiada si no fos perquè a l'escola aquest any ja no en podran fer... :-o00m em servia de moment relax com a tu i m'anava genial!
de moment li deixo fer (millor dit, fem) mitja horeta, i anirem fent aquests 15 dies aixi, a veure com anem zz:-) que bé, demà eco, ja!!! :love: :love: :love: informa'ns de seguida!!

La resta anem bé?? com tenim els símptomes?? se us comença a notar la panxa?? jo notar notar no, però al vespre se m'infla i déu nidó!!

Apa, aneu informant de novetats, molt PEPO i endavant!!!
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dc. ago. 23, 2017 2:54 pm

Hola mames!!

8+1 >.-<:

Narona la Ivet (3 anys i 4 mesos) molts dies costa molt a la fagi hi ha i tb penso q com q a cole ja no la farà pos tampoc la forço. Però hi ha dies q surto a fer el vol amb el cotxe pq jo vaig morta al migdia ara ja.

Halia demà jo tb tinc eco i tb tinc la necessitat de saber q tot esta ok! Demà ens expliques!!

Jo vaig fatal de les nauseas :ufs: estic vomitant cada dia i sensacio d malestar constant :-:)

Ens parlem!
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dc. ago. 23, 2017 4:32 pm

Ah clar, si són més grans ho entenc!
La migdiada és el "vi de les mares" :content:

Sònia què bé! Jo com tu, és per pura necessitat de saber que tot va bé. Uff, ànims amb aquests vòmits impertinents!! :-()-) Pensa que són per una bona causa.
Imatge
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: XèniaAP » dc. ago. 23, 2017 5:28 pm

Hola marones!!!
A veure què tal aquestes ecos!!! quina enveja em feu... jo 4+2... em toca esperar molt.
Jo he estat vivint a França i la Gine de França em va receptar progesterona durant la cerca (en relació a l'avort) i em va dir que a la que tingues el positiu me'n hauria de continuar prenent progesterona durant els 3 primers mesos d'embaràs... així que avui he anat a la llevadora de la SS per anar a buscar la recepta de la progesterona però m'ha dit que com que només he tingut un avort no entra en el protocol de la SS donar-me proge... que és a partir dels dos avorts...

Marxo del 9 de setembre fins el 1 d'octubre de vacances així que no m'ha donat la primera visita amb eco i anàlisi fins el 2 d'octubre .... falta MOOOOOLT :-o00m :-o00m M'ha dit que hi ha una prova de síndrome dawn i que estaré una mica al límit per fer-la, que es fa entre la setmana 9 i 11 i jo tinc la visita que ja estaré al límit de la setmana 11... sabeu quina prova és?
Crec que com que del 1 de setembre al 9 de setembre estaré per França, aniré allà a veure si cau alguna eco o analítica.... i si allà em recepten la proge, potser me la prendré...

Jo tinc molts pocs símptomes... alguna punxada als ovaris i pits una mica sensibles i ja està... no se si és bon senyal o el normal seria que en tingués més, però nàusees 0!
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dc. ago. 23, 2017 5:59 pm

Xènia la prova que et fan es un analisis juntament amb la medicio del plec nucal i amb aquestes dues dades tenen info de les probabilitats q hi ha, jo tinc entes q es de les 12 a les 14.

De totes maneres et pots fer una eco x privat, jo x SS no tinc eco fins 18 Setembre pero necessito una com de confirmacio abans i vaig a un gine privat demà que estare de 8.

Pel q f a sintomes ès normal el q sents, encara ès aviat, jo fa 2 setmanes q he començat a notar mes les "molesties", espero q no tinguis tu jjijijjiji
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
Rutty
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 8:56 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Rutty » dj. ago. 24, 2017 9:46 am

6 SETMANES


Hola bon dia noies!! Com aneu per aqui?¿

Halia i Sonia avui teniu la primera visita no? ja ens direu que tal ha anat!! jo la tinc demà! espero que fagin Eco, al primer embaras me la van fer a les 7 setmanes o sigui que tinc l'esperança de que me la fagin demà tambè! jeje
Com porteu els simptomes? jo tinc la hormona hcg pels nuvols, estic marejada, fastigs, menjo molt, punxades al baix ventre... de fet hem volia esperar a donar la noticia als pares i sogres però tinc la panxa infladeta i ja és comença a notar sobretot al vespre, aixì que una cosa menys! :-()) o és comença a notar o deixo anar les pellaringues sueltas :-D

Xenia tu tranqui que ja arribaran els simptomes i si no no pateixis perque jo amb el primer a part de les tipiques molesties al baix ventre i pits no vaig tenir res més!!

Narona el que deies de la migdiada.....jo els dies que no aconsegueixo que l'Àlex en fagi que són molt pocs vaig una mica zombie !! jaja

Doncs res noies a descansar tant com pugueu!! i aneu informant!
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dj. ago. 24, 2017 11:31 am

bon dia!!!!

5+4

Sii!!! Ja anireu informant de les visites i ecos!!
>.-<: tu demà, Rutty?? Que be!!! Jo espero a donar la noticia a la visita de dimecres q ve,
A veure si tot es a lloc i marxa tot be, i a do ar la sorpresa...perque no us ho havia comentat, pero els meus cunyats ens van donar la noticia del sei embaras fa 3 setmanes... :-:) aixi que els meus sogres estaran contents :content: mare meva...estic mes nerviosa x la seva reaccio q per qualsevol altra...quan ens ho van dir ja estavem apunt de fer TE!!! us podeu imaginar la nostra cara :-o00m jajajja

Xenia la Rutty te rao...que no tiguis simptomes no vol dir res!! Jo a l'anterior embaras tampoc vaig notar res de res!! Tot com una seda ;-)))

Va noies, aneu informant! Anem parlant ;-)
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dj. ago. 24, 2017 9:02 pm

Hola mamis!

8+2

Ja hem fet la eco i tot ok!! >.-<: quina emocio sentir-li el cor i veure el nostre cigronet o cigroneta :b-)))

Ara proxima eco 18 Setembre x SS.

Halia que tal tu?
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dj. ago. 24, 2017 9:43 pm

Hola boniques!!!

Jo entro per donar bones notícies! El nostre cigronet està perfectament! M'ha fet molta il·lu sentir-li el cor i veure'l! :love: :love:
M'ha dit que estic de més del que em pensava: 8+4 !! Diumenge faig setmanes. Així que ja no sé si seré un marçero o un abrilero!!! :-:)

Tinc la propera visita el 21 de setembre, tot i que m'ho han d'acabar de confirmar :-())

Quina és la que té la propera eco?
Molts ànims!!
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::