~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

gener, febrer, març...
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: sonietapiruleta » dt. set. 19, 2017 10:02 am

SòniaBanyoles ha escrit:Bones noies,

hem fet eco i estem una mica espantats pq ens han programat una biopsia de corion ja que el TS ha sortit alterat 1/104 SD i 1/8204 Edwards, i el plec nucal els ha costat mesurar bé, tot i estaria dins la normalitat.

Ara dijous vaig amb el meu gine privat pq vull segona opinio x decidir si faig biopsia (que te més riscos) o espero amnio (que tb te riscos però sembla que menys), i pel mig em faria un test no invasiu x intetnar estar més tranqui.

La ecografa ha estat molt seca i poc amable, no ens ha informat gaire, ens ha donat un paper i au decidiu ?-) ?-) .

JA us informarè de tot plegat.


hola bonica! Entenc les vostres pors, espero que tot se solucioni com espereu! jo ja et dic que tiraría per biopsia, la diferència de risc entre amnio (1%) i biopsia (2%) en el fons és mínima... pel que fa al no invasiu, he estat buscant info (estem totes plenes de dubtes) i què vols que et digui, he llegit que té potser un 60-80% de fiabilitat...vamos que si et surt un resultat negatiu en el fons en el meu cas el confirmaría amb una de les proves invasives...

petons i ànims, ja veuràs que el bebito està perfecte!

S.
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dj. set. 21, 2017 12:35 pm

SòniaBanyoles ha escrit:Bones noies,

hem fet eco i estem una mica espantats pq ens han programat una biopsia de corion ja que el TS ha sortit alterat 1/104 SD i 1/8204 Edwards, i el plec nucal els ha costat mesurar bé, tot i estaria dins la normalitat.

Ara dijous vaig amb el meu gine privat pq vull segona opinio x decidir si faig biopsia (que te més riscos) o espero amnio (que tb te riscos però sembla que menys), i pel mig em faria un test no invasiu x intetnar estar més tranqui.

La ecografa ha estat molt seca i poc amable, no ens ha informat gaire, ens ha donat un paper i au decidiu ?-) ?-) .

JA us informarè de tot plegat.


SòniaBanyoles quin ensurt...quina me no poder estar mai tranquil.les...tot el q surt del normal es injust,
Pero sigueu valents i endavant!! Decidiu el q decidiu, estara be. Es el vostre fill i tot estara be...una abraçada i anims! :-()-)

A la resta, molt be aquests valents bategant ben fort!! I les noves incorporacions ja esteu afegides a la primera plana!

9+4

Nosaltres vam demanar de fer una altra eco avui per estar segurs que tot es correcte i començar-ho a dir a la família també...jo tinc moltes pors, pero ja no podem amagar-ho mes! En tenim moltes ganes i a l'altre embaras tambe ho van explicar a les 9 setmanes :-D

Una abraçada a totes!!!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Blue Moon » dj. set. 21, 2017 4:07 pm

Sonietapiruleta, on has llegit lo de la fiabilitat del 60-80%? jo tots els que he vist són del 99%, entre ells el Neobona, Nace i Harmony... també he vist un parell de casos de positius que després han resultat ser negatius (però això si surt positiu sí que es pot fer amnio). És un tema que m'interessa molt, ho tenia molt clar de fer-lo a l'aconseguir embaràs però si no és tan fiable com diuen :ufs:
Imatge
Imatge
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: sonietapiruleta » dv. set. 22, 2017 6:37 am

Vaig buscar molta informació fa uns mesos, em vaig quedar embarassada i no va tirar endavant, ara no trobo l'article, però en tot cas venia a dir que els tests dónen un índex de probabilitat, no és un mètode diagnòstic (com el cribatge, vaja...), I depèn de per a quines malalties el percentatge d'encert era molt baix Jo tb ho tenia clar perquè a més en aquell moment no anava X mutua i vaig pensar el k t'estalvies de la mútua ho inverteixes en el test...
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dv. set. 22, 2017 7:57 am

Bon dia reines!
Sonieta, espero que tot vagi bé. Quan tens propera visita, prova, etc.?


Em deixo mil coses, perquè fa mil dies que no entro.... vull donar la benvinguda a totes les noves incorporacions :love: i omplir de PEPO's el fòrum!!!

Jo vaig tenir eco dimecres i em van dir que semblava una nena :cnena: . No tenim preferències de sexe, així que sigui el que hagi de ser!!!
Ara, es veu que tinc les artèries uterines estretes i arriba menys fluxe sanguini del que hauria d'arribar. Així que per prevenir una preeclàmpsia en el tercer trimestre o que la nena creixi poc estic prenent aspirina infantil cada dia :ok: :ok:

M'han programat una altre eco+visita a l'octubre, el 27.
Aviam com va evolucionant tot! :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Rutty
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 8:56 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Rutty » dv. set. 22, 2017 8:49 am

Hola bon dia noies!! Mare meva que abandonades os he tingut!!!

Sonia anims! ja veuras que no sera res!! a vegades tenen empatia -0...

Benvingudes a totes les noves mamis!! cada vegada soms més!! Jo no us he pogut seguir gaire... entre que estic tancant la botiga, que venc tot el material, i que hem vaig vendre el cotxe que tenia perque s'hem quedava petit i m'han venut un que als 40 km es va averiar!! imagineu-voss!!!!
Ahir vaig anar a fer-me l'analitica del primer trimestre, se suposa que estic de 9 setmanes però fins el pròxim divendres no ho sabrem exactament que és quant hem toca la proxima ECO!!! Tema molesties... aquest embaras m'ha tocat la boca! m'ha sortit una llaga que va creixent i molesta un munt!! però bueno entre la llaga, els granets (que tampoc hem van sortir al primer embaras) i les punxades i malestars varis!! deu nido!!
Espero que totes estigueu genials i que anem sumant més abrilers/es!!! Petonss
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dv. set. 22, 2017 1:09 pm

Hola noies, us explico.

Ahir vam anar a gine privat i valorant totes les opcions hem decidit fer el test no invasiu i en funció d'aixó si surt alterat llavors sí amnio.

Així que aquest matí m'he dedicat a fer un estudi de mercat de tots els test i segurament em farè l'harmony o el nace, aquest vespre ho parlarem amb meu home.

Ja us informarè, però tinc unes ganes que tot quedi en un ensurt, tinc uns nervis de la incertesa de no saber, el plantejar-se què fer si no surt bé, ufffff mil dubtes. :-o00m :-o00m :-o00m

Jo que volia estar ja tranqui a partir de la setmana 12 i poder-ho dir en calma, i encara m'haig d'esperar.

Rutty a veure si se't cura la pansa, molesta molt

haliai has de pendre tot embaras l'aspirina?

Seguim parlant!
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: sonietapiruleta » ds. set. 23, 2017 10:56 am

Rutty ànims amb la boca, bonica!!!! Deu ser molt molest!!
Soniabanyoles ja veuràs com no serà res, això dels índexs de probabilitats trobo k ja podria haver avançat més!
Halia què bé k ja es vegi!!! Una boniqueta per al grup!!!

Jo ahir vaig tenir eco 12 setmanes i tot semblava correcte.. li van veure els ronyons i l'estòmac però el sexe encara no! Ara bé, no parava de moure's el tio/a..potser va ajudar k plovia, vaig perdre el bus, vaig arribar a casa xopa i accelerada, vaig dinar i em vaig dutxar en 10 minuts...manual de lo que no hay que hacer, vamos! I avui m'han fet analítica, divendres tindrè resultats i el 6 d'octubre propera visita/eco.. avui comencem ronda de donar bones notícies amb els sogres!!!!
Ara no sé si us ho he dit, però de moment farem tot a la Quirón

Petonets!
atenea77
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. juny 08, 2015 12:33 pm
Ubicació: Tarragona

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: atenea77 » ds. set. 23, 2017 11:42 am

Bon dia noies!

Durant la setmana us he anat llegint però m'ha estat impossible de posar-me a l'ordinador a escriure: entre la feina, el nen, ...

SòniaBanyoles, crec que has pres una bona decisió de fer un test no invasiu. Amb el primer embaràs em vaig fer l'Harmony i pel que vaig investigar al seu moment, en el cas de les trisomies com síndrome de Down, Edwards, etc. la fiabilitat era gairebé del 100%. Espero que vagi tot molt bé!

Mònica, jo estic fent doble seguiment: vaig al gine de la mútua i també em visita la llevadora de la Seguretat Social. Tots dos ho saben (de fet, es coneixen perquè la llevadora fa guàrdies a Sta. Tecla de tant en tant). El que no faig és duplicar proves: les analítiques i ecos me les faig per la mútua però la llevadora em va controlant el pes, tensió arterial, m'informa de les classes prenatals, em posarà vacuna tos ferina quan sigui el moment,... L'altre embaràs ho vaig fer així i em va anar bé.

Dilluns passat vaig tenir visita amb el gine de la mútua que em portarà l'embaràs i tot perfecte >.-<: . El cigronet tenia les mides que havia de tenir, el batec perfecte,... o sigui que vam sortir mooolt contents. Em va demanar ja els anàlisis del primer trimestre (dilluns me'ls he d'anar a fer) i tinc la eco de les 12 setmanes el dia 16 d'octubre.

Des de la setmana 6-7 que estic amb nàusees però ara porto un parell de dies mooooolt dolents amb nàusees pràcticament tot el dia i vomitant mínim 1-2 cops al dia. A veure si la cosa millora... Amb el primer embaràs, cap a la setmana 12 van anar desapareixen i durant el segon trimestre em vaig trobar molt bé. Ja en tinc ganes.

Cuideu-vos molt i a veure si puc anar entrant més sovint :)
MoniiiM
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. jul. 14, 2017 10:57 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: MoniiiM » dc. set. 27, 2017 9:48 am

Hola Mamis, ¿com anem??

SòniaBanyoles, jo també faria un test no invasiu. Son diners però la tranquilitat no es paga. Ja veuràs com surtirà bé i haurà quedat tot en un ensurt!!

Halia, ja s'intueix que es una nena???? Qué bé!! Ara a tope amb l'aspirina i el que faci falta!

Atenea77, Rutty, ànims amb les nausees, boques i malestars!! Ja queda poquet per acabar el 1erTrimestre i amb lo enfeinades que esteu segur que es passa ràpid!!

Jo vaig tenir eco la setmana passada. L'embrionet està molt bé i l'hematoma ja no es veu!! >.-<: O s'ha reabsorvit del tot o es tan petit que ja no pot suposar un gran risc! Així que ara estem enfeinats donant la bona noticia a familia i amics pròxims!! També ens van recalcular la data de part i estic de 10+5.
En quant al doble seguiment, faré per duplicat el triple screening amb eco de les 12 (que ja està tot programat) i despres ja només seguiment per mútua amb alguna visita a la llevadora de la SS. Que això era totalment inviable!!! Merci pels consells!

Una abraçada boniques!!
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: sonietapiruleta » dj. set. 28, 2017 9:02 pm

Hola mamis! Donde dije digo digo Diego....demà ens han avançat la cita amb la gine, tot i els bons resultats ecogràfics hem vist als resultats del TS que surt risc alt de síndrome de down, que per la meva edat (39) era d'esperar... Suposo que demà ens plantejaran totes les opcions però és molt possible que fem test no invasiu...intentem mantenir-nos positius però és difícil... El TS és una enganyifa, està clar...com més comentaris llegeixo més clar ho tinc! Va, que tot sortirà bé i així sabrem aviadet el sexe del petit!
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dv. set. 29, 2017 9:48 am

Soooonieta estas igual que jooo. Informa't tot el que calgui per esta tranquil.la i molt bona opcio test no invasiu, jo he buscat molt i al final vaig pensar que si amb un baix risc de TS m'hagues quedat tranqui tb m'hi quedare si l'harmony surt negatiu, i així el meu bebe no te cap mena de risc.

Sè com et deus sentir, jo estic passant uns dies horribles i visc amb por q em truquin dels laboratoris (que voldria dir q és positiu i plantejarien amnio, esperem que nooo siusplau). Entra aqui i parlem si ho necessites o fes-me privat, en moments així compartir amb mames que estan en el mateix moment va bé. :-()-)

I les altres on sou?????????? Nenes tenim aixó molt parat eh!! No pot se!

Ja veig que al final haurem de fer grup de wats x seguir-nos.

Vinga aneu passant si teniu novetats, o simplement x explicar com us sentiu.
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dv. set. 29, 2017 9:52 am

Per cert sonietaaa quin risc t'ha sortit?
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dv. set. 29, 2017 12:42 pm

Bona tarda noies!
Ayy... em sap greu aquests resultats. No són indicadors de res, però tot i així et fan neguitejar.
Estic segura que ambdues tindreu bons embarassos i uns nadons preciosos! :love: :ok:

Jo estic bé. No em puc queixar perquè no tinc hematomes, ni vòmits, ni nàusees, ni res. Però començo a tenir punxades allà baix i molesten bastant... No sé si preocupar-me o no.
Ahir no era persona i el meu pobre marit va haver de pringar moltíssim amb la nena (que està d'un rebel... :-o00m ).
Aviam si avui puc prendrem les coses d'una altre manera i estar més tranquil·la... :-o00m
Vosaltres també teniu punxades abaix? :ufs:
Imatge
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: XèniaAP » dv. set. 29, 2017 5:29 pm

Holaaaa boniquesss!!!

9 setmanes!!!!

Després d'una desconnexió total per vacances torno a unir-me a vosaltres...
Primer de tot benvingudes totes les mamis que us heu unit aquestes últimes setmanes >.-<: >.-<: >.-<:

Sonies em sap molt de greu els nervis que esteu passant... la veritat és que com a novata que sóc totes les proves que dieu em venen de nou... i per mi encara és una mica com parlar xino... :-:) Però us envio molts ànims!

Jo vinc de fer un superviatge road trip... dormint amb tenda excursionetes etc. m'ho he passat superbé però no us enganyaré ha estat MOLT cansat (gana, nauseas, son...)... vam tenir un petit ensurt amb el tema pèrdues i vam anar a l'hospital, però tot estava bé i li vam poder sentir el cor bategant com una locomotora :love:
La veritat és que tinc pèrdues cada cop que tinc relacions sexuals.... és una mica :ufs:

Dilluns tinc visita amb la llevadora de la SS! jo faré tot el seguiment per SS. i crec que aquesta setmana que ve ja em faran el tema del plec nucal... però ja us dic que no estic encara gaire enterada de com va el tema...

Vinga va.... que a més o menys dificultats però aquests cigronets sembla que tiren endavant i aquestes panxetes ja es van inflant ||*||

Per cert jo tema feina fatal.... la feina de la que estava pendent no m'han dit res i cada cop serà més complicat trobar-ne :-()) ja em veig sense feina durant un any :-o00m
Avatar de l’usuari
Rutty
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 8:56 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Rutty » ds. set. 30, 2017 2:21 pm

Hola noies, ahir hem van fer la eco de les 10 setmanes i no bategava... a les 7 setmanes va deixar de funcionar. No he tingut perdues ni dolors ni res, nomes portava dies amb un mal presentiment i aixi ha sigut, el dimarts tinc hora per les pastilles....
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dl. oct. 02, 2017 8:05 am

Bon dia mamis!
Què tal esteu?
Primer de tot, Rutty, dir-te que em sap molt greu el que ha passat :ufs: Molts ànims, bonica, i ja saps que aquí ens tens si necessites desfogar-te :-()-)
Xènia, quin súper viatge!! Jo estaria morta, ja t'ho dic... Ja ens diràs que et diuen de la SS. I no et preocupis pel tema feina, ara has de mimar-te i només passa això en els 9 mesos que dura un embaràs.

Jo estic bé. Ja de 14 SETMANES!!
Ja noto a la nostra cigroneta :panxeta: Em sembla súper d'hora, tenint en compte que amb la Dafne no vaig notar res fins a les 16 setmanes, però bueno, estic molt il·lusionada .
Tinc ganes de que em toqui anar a la ECO, aviam si tot va bé. La tinc a finals de mes, així que encara queda una micona... :-o00m

Bé, que passeu una bona setmana!!! >.-<: >.-<: :-()-)
Imatge
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: XèniaAP » dl. oct. 02, 2017 12:02 pm

Rutty... Em sap molt de greu... Jo vaig perdre el meu primer cigronet el mes de març passat... i em puc imaginar mes o menys com et deus sentir...

Molts ànims i molta força que segur que en poc temps ens podràs donar una bona noticia! aquí estem! t'envio molts PEPOS :-()-)

Halia que guay sentir ja el petit/a que fa tombarelles dins la teva panxa! :-)(-:

Jo avui la visita de la llevadora molt bé ara en les pròximes setmanes: analítica, eco i dentista!

com aneu les altres?
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dl. oct. 02, 2017 4:03 pm

Rutty ais quina peneta llegir-te :ufs: no hi ha paraules que et consolin ara mateix segurament, nomès dir-te que estem aquí i et pots expressar si ho necessites.

sonietaaaa com vas? Heu deciidit qué fer?

xenia quina murga això de les perdues, però bueno si tot esta bé fantastic!

halia a mi a vegades tb em fa la sensació que sento el "peixet" però pensava que era massa aviat pe a la Ivet no la vaig sentir fins els 16 tb. Per cert m'he perdut algo crec, ja saps que és una nena???

Jo continuo amb la calma tensa de saber els resultats de l'harmony, el que esta passant a Catalunya aquests dies m'ajuda a intentar no pensar amb els nervis que estic passant. Espero poder-vos dir bones noticies a finals de setmana.

Ens parlem!!
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dc. oct. 04, 2017 8:10 am

Nenes porto bones notícies!

L'harmony ha sortit probabilitat molt baixa i és un nen!!! :cnen: :cnen: :cnen: , en principi un Pol segurament.

Ai estic mes tranqui, ara a esperar la morfologica, quin patir aixó de ser mares eh :-:) :-:)

sonietaaaa com vas ? et faràs alguna proba?
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::