~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dj. oct. 12, 2017 7:38 am

Benvinguda wini, q bè una trimami!No n'hi ha cap d moment!! Quina murga q et trobis malament i mes tinguent dos fills mes....

Envia'm missatge privat i t'afageixo

Narooona i sonietapiruleta on sou?????
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
MoniiiM
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. jul. 14, 2017 10:57 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: MoniiiM » dv. oct. 13, 2017 12:46 pm

Laura_Josu, el meu xicot es de Bilbao.
No coneixia el nom d'AMETS i m'agrada molt! Més que Kemen, la veritat. I Haizea també es molt bonic. Nosaltres estavem pensant en IBAI per a nen i NAIA per a nena... pro encara ho hem de rumiar una mica...
Nem parlant pel whatsapp!
Petonets a totes
Mamafiv
Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 13, 2017 12:33 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Mamafiv » dv. oct. 13, 2017 1:05 pm

Bon día !! Sóc nova al fòrum, em presento una mica...
El meu nom es Mireia, tinc 29 anys i estic embarassada de 11+5.
El cigronet ha sigut gràcies a la tercera fiv. ..::··
La primera va acabar en abort espontani, el segon intent negatiu i aquest tercer esperem que es quediva amb nosaltres! :-())
Segons la ss la dpp es finals d Abril, tot i que per privat em diuen al Maig :-o00m
Un petonet a totes!
Per cert...buscare una miqueta d‘info...dubto entre ss, gine privat o hospital privat.
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: sonietapiruleta » dv. oct. 13, 2017 5:45 pm

Hola boniques! He estat desapareguda perquè estàva molt preocupada pel resultat del TS, finalment em van fer la biopsia de corion el dimarts i avui ens han donat resultats: tot bé! El bb està sanet i brbrbrbr és una nena! Estem molt contents, ens havia sortit 1/18 SD i hem estat dues setmanes sense poder pensar en una altra cosa...moraleja ni putu cas al TS! Si hi ha TS que surten perfectes i després neixen nens amb SD i a l'inrevés també, per què serveix!? En finx, ara a buscar noms! Perdoneu per l'egopost, però ara estic eufòrica k només em falta sortir al balcó a cridar hihi
Com esteu totes?
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: sonietapiruleta » dv. oct. 13, 2017 6:15 pm

X cert SòniaBanyoles ara repassant he vist que el teu bb també està sanet sanet! Enhorabona!!!!! >.-<: :p-)
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dv. oct. 13, 2017 7:04 pm

sonietaaaaa quina alegria!! Et pensava aquests dies, veig que m'has enviat privat amb mobil, al vespre quan arribi a casa t'afageixo al watsapp

mamafiv benvinguda!! si vols envia'm privat amb mobil i t'afageixo tb al wats, que ara el forum ja el comencem a deixar ja q el wats és més practic.

Salut noies!!
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
Gretel_xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Gretel_xocolata » ds. oct. 14, 2017 8:35 am

Hola a totes les mamis abrileres!

Primer de tot em presentaré! Em dic Jèssica, tinc 31 anys i sóc mestra d’educació infantil.
Estic embarassada de 14+4 setmanes, i va ser una decisió que vaig prendre sola, ja que actualment no tinc parella. No volia esperar més, feia tant de temps que en tenia ganes…Que m’hi vaig llençar. Fa aproximadament un any vaig començar amb les proves, les analítiques, la histerosalpingografía, la temperatura bassal… etc. Fins que finalment vaig poder començar el tractament. D’entrada, el ginecòleg em va proposar fer servir hormones, ja que segons la reserva ovàrica tenia una edat fèrtil corresponent a una dona d’uns 35-38 anys. Em vaig posar una mica trista quan ho vaig saber, perquè em va dir que, si mai havia pensat que encara tenia molt de temps per intentar-ho, ja no en tenia tant. Vaig fer tractament amb hormones durant quatre cicles, però un d’ells me’l van suspendre perquè els fol·licles creixien de manera molt lenta. Sempre sortia negatiu. Jo esperava que la meva “ratlleta viatgera” es dibuixés al meu predictor. Volia que em passés a mí. Però no arribava.. El ginecòleg em va dir que el millor era passar a la FIV, i em vaig desesperar, perquè no tenia tants diners com per fer aquest tractament, i a més, em semblava molt més agressiu. Li vaig dir que ho volia provar una darrerera vegada, i així ho vam fer. Només vam obtenir un sol fol·licle.. el pitjor resultat fins aleshores. Però tenia una bona mida, així que vaig pensar que potser seria el fol·licle campió. Desprès de disset dies de llarga espera em vaig fer la prova d’embaràs. A les cinc de la matinada i pensant que sortiria negatiu. I sabeu què? PER FI VA SORTIR LA SEGONA RATLLETA! ..::·· :p-) Estava tan contenta i tan espantada que no m’ho creia. Recordo que em vaig posar a plorar. I a riure. I que no vaig poder tornar a aclucar els ulls.
Des d’aleshores em sento feliç però també espantada. Hi ha dies que ho veig tot molt gris m’agafa com una mena de vertigen. Sovint em fa por enfrontar-me a aquesta maternitat en solitari. En serè capaç? Serà feliç la criatura? Però també hi ha dies en què em veig capaç de tot i puc endevinar un futur feliç, molt feliç amb el meu nen o nena.
El dia 4 d’octubre em vaig fer la eco dels tres mesos i recordo que tenia molta por. Diria que vaig plorar una mica abans que em comencessin a fer-me la eco, pels nervis i per l’angoixa. Per sort, estava tot perfecte. El futur bebè es movia molt, es girava, es posava d’esquena...Va ser molt emocionant. Va sortir un risc molt baix pel que fa les proves de triple screening i de preclàmpsia, i per fi vaig quedar-me més tranquil·la.
Encara no sé si és nen o nena, i tot i que em feia molta il.lusió que fos nena, intueixo, des de fa temps, que serà un nen. Gairebé el 80% de les vegades que m’imagino amb el bebè és un nen..i això que de tota la vida he desitjat tenir una nena.. En fi, que sigui el que vulgui, però que estigui bé.
Actualment visc a Sants, tinc llogat un pis molt bufó però el comparteixo amb un noi. La convivència és fàcil, gairebé no ens veiem, però m’angoixo pensant en què he de fer d’ara en endavant. Hauré de buscar un altre pis, perquè la idea de compartir pis amb una altra mare soltera se’m va passar pel cap però no ho veig clar. Crec que vull estar sola amb el bebè. Però ..on aniré? No és gens fàcil trobar pis.. els preus són altíssims i hi ha molta competència per llogar-los. Algun consell? Què faríeu, us mudaríeu ara o, amb calma, durant la baixa per maternitat?
Ah, i per cert! Des de fa uns anys treballo a l’IMEB, a escoles bressols públiques de Barcelona, i tot i que és molt cansat, m’agrada molt ( En conec algunes, així que si alguna em vol preguntar alguna cosa, endevant!  )
PDT: M’agrada molt fer manualitats, els contes infantils i cosir a màquina. Estic molt animada fent robeta de bebè, pantalonets, pitets... Si hi ha per aquí alguna altre mami cosidora ja m’ho direu, i podem compartir idees!

Buuuffff…. Quina presentación més llarga!!! Espero que no us hagueu avorrit massa. És que em volia presentar ben presentada….!!! Un petó per a tots i totes i moltes felicitats per aquestes panxulines plenes de vida!!!!
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
Avatar de l’usuari
Gretel_xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Gretel_xocolata » ds. oct. 14, 2017 8:59 am

Aquí us deixo la resposta a les preguntes!

NOM: Jèssica
TE+: 6 D’agost
DUR: 4 de juliol( la inseminació va ser el 21 de Juliol)
DPP: 11 d’Abril
HOSPITAL: Ara em tocaría a la Maternitat ( però hauria de plantejar-me mudar-me..)
1a ECO: 4 d’octubre
Nª DE FILLS: -
EDAT MARE: 31 anys
SEXE I NOM: Nen- Àrun Nena- Gretel ( també m’agraden Àllegra, Blau, Àurea, ) En general, diuen que els noms que he triat , Àrun i Gretel, són horrorosos, però a mí m’agraden.)
SEGUIMENT: Primera eco privat i despres SS
POBLACIÓ: Barcelona, Sants.
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
Nenufar1982
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Nenufar1982 » ds. oct. 14, 2017 10:01 am

Hola a totes!

us he estat llegint tot aquest temps però fins haver passat les 12 setmanes no volia pronunciar-me ja que ja vaig tenir una mala experiència. He vist molt bones i també males notícies en aquest fòrum, per les bones notícies me n'alegro molt i per les noies que no us ha anat tan bé animar-vos valentes, no desistiu! segur que arribarà el moment del embrionet que es quedarà perquè estarà ben sa.
He de dir que encara que en principi ja estem de 14 setmanes, em sembla que fins que no la tingui en braços no estaré tranquila. Abans de sortir ja patim....jejejejeje! No estic tenint un embaràs gaire complicat però sí que és cert que quan no tinc un all és una ceba, sobretot la sensació de poca energia.
En fi gràcies per obrir el fil i doncs al final heu fet el grup de wasap?

NOM: NENUFAR
TE+: 7 d'agost
DUR: 2 de juliol
DPP: 8 d'abril
HOSPITAL: encara no ho sé
1a ECO: 13 de setembre
Nª DE FILLS: 0
EDAT PAPIS: papi 33, jo 35
SEXE I NOM: ni idea encara
SEGUIMENT: privat i de tant en tant vaig a veure la llevadora de la SS
MOLTA SORT A TOTES! :***: :***:
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » ds. oct. 14, 2017 9:54 pm

Bones nenufar! Sí tenim en marxa el wats i força actives estem si vols envia'm missatge privat i t'afageixo
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dl. oct. 16, 2017 7:25 am

Benvingudes a totes les noves incorporacions!!!! >.-<: >.-<: Ja som moltes i mireu que quan es va obrir el post èrem 4 gats... :content: :content:
M'agrada perquè tenim una mica de tot al nostre grupet!! :-())

Jèssica, al que dius del tema pis, es molt personal. Jo potser buscaria pis ja, perquè després tot són presses. Però això depèn de cadascú.

Anem parlant pel * i per aquí a les que no hi sou i volgueu entrar :-()-)
Imatge
Imatge
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dl. oct. 16, 2017 10:54 am

hola!!!!!!!!

13+1

ENCANTADÍSSIMA que hagueu creat grup de whatsapp... :p-) :p-) :p-) m'era impossible entrar i no m'enviaven notficacions si en deixava passar alguna... :(

Rutty...em sap moltissim greu el què ha passat...és el que més por em fa de tot plegat, anar amb tota la il.lusió a veure'l, i sense més ni menys...pam! estic engoixadeta, em toca dijous (setmana 13) i des de la 9 que no en sabem res i encara no el noto, així que...molt nerviosa... REPETEIXO QUE EM SAP MOLTISSIM GREU

Contenta per totes les bones notícies dels resultats harmony i d'altres...

I BENVINGUDES a totes les noves abrileres!!! esteu afegides a la pagina principal! PERDONEU PER TRIGAR TANT...

UNA ABRAÇADA I PARLEM PER WHATS!!!
Marmoteta
Entrades: 1
Membre des de: dv. jul. 14, 2017 7:31 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Marmoteta » dl. oct. 16, 2017 5:50 pm

Hola noies!!
Estic embarassada del meu tercer fill!! Fins avui no m'han fet l'eco del 1er trimestre, i ara que ja sabem que tot va bé m'he animat a escriure. Estic de 12 setmanes, segons les aplicacions em surt que la DPP és el 30 d'abril però la gine m'ha dit que per l'1 de maig. Tenim un nen de 4 anys i un altre que aquest desembre en farà tres.
Aquest embaràs m'està costant....estic molt més cansada i he tingut força nàusees, esperem que ara vagin a la baixa!
Encara no ho hem dit a gairebé ningú...ho saben tres amigues i ma germana, a partir d'avui començarem a dir-ho (em fa patir la reacció de la gent i a la feina....)
He vist que teniu un grup de whatsap, si va bé m'hi apunto! Ara enviaré un privat!
Intentaré posar-me al dia llegint-ho tot.
Us passo les meves dades:

NOM: MARMOTETA
DUR: 24 de juliol
DPP: 30 d'abril
HOSPITAL: Can Ruti
1a ECO: 16 d'octubre
Nª DE FILLS: 2 nens (juliol 2013, desembre 2014)
EDAT PAPIS: papi 37, jo 37
SEXE I NOM: encara no ho sabem
SEGUIMENT: únicament per SS
alanis
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dg. nov. 27, 2011 3:49 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: alanis » dt. oct. 17, 2017 9:28 pm

Hola! Estic de 16 setmanes i em toca la DPP 4 d abril estic embarassada del meu segon fill tenim una nena de 5 anys i ara portem un nen encara sense nom Imagino que teniu grup de whatsapp, si em voleu afegir perfecte! Tinc ganes de notar aviat al cigronet espero que no trigui gaire en arribar de la eco de les 12 a les 20 s'està fent llarg :0(
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dc. oct. 18, 2017 6:25 am

alanis ha escrit:Hola! Estic de 16 setmanes i em toca la DPP 4 d abril estic embarassada del meu segon fill tenim una nena de 5 anys i ara portem un nen encara sense nom Imagino que teniu grup de whatsapp, si em voleu afegir perfecte! Tinc ganes de notar aviat al cigronet espero que no trigui gaire en arribar de la eco de les 12 a les 20 s'està fent llarg :0(


Bon dia Alanis benvinguda! ENVIA UN PRIVAT A LA SONIABANYOLES i t'afegirem al whatsapp!
Avatar de l’usuari
BenetTallaferro
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 26, 2016 10:13 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: BenetTallaferro » dg. oct. 22, 2017 6:07 pm

Hola!

Nosaltres estem de 15+4. Embarassats per FIV amb DGP; el primer embaràs va ser per IA i el vam perdre a la setmana 9.

Ara hem superat la barrera de les 12 setmanes i tot estava bé a l'ecografia, tot i que lògicament seguim força inquiets. Al triple screening va sortir tot bé (era l'esperable, havent fet el DGP), però tot i així vam decidir fer un test prenatal no invasiu, del que encara no tenim els resultats. La setmana vinent tenim una altra eco (a setmana 16) i esperem que estigui tot bé...

No sé si el grup de whatsapp que comenteu està en marxa, si és així, ens agradaria formar-ne part si pot ser :)

Gràcies i molts ànims a tots i totes!
Avatar de l’usuari
Londonbaby
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Londonbaby » ds. nov. 04, 2017 8:16 am

Bon dia,
Soc una futura trimami tb, fa dies que us llegeixo tot i que no m'havia atrevit a escriure ja que al maig vaig tenir el meu 1r avortament espontani de 9 setmanes i ara com que vaig un pel més preocupada que fins i tot als embarassos dels meus fills.
Estic de 14 set segons jo XD i 14+5 segons eco del 1r t, que em van adelantar la DUR però sense estar-hi d'acord ja q jo acostumo a fer nadons grans
Estic esperant el resultat de la corva llarga del sucre ja q per edat em van fer la curta i va sortir alterada :( i ja q em punxaven tantes vegades em vaig fer el neobona.

NOM: Londonbaby
TE+: 25 d'agost
DUR: 4 agost ( real) 25 juliol ( eco)
DPP: 5 de maig- 30 abril ( eco)
HOSPITAL: si tot va bé a casa amb nac com la Martina.
1a ECO: no recordo pq amb l'avort del maig em van fer vàries al principi, eco de les 12 el 25 'octubre.
Num DE FILLS: 2. Aleix 7 anys, Martina 4 anys
EDAT PAPIS: pare 36 mare 39( al part)
SExE I NOM: ni idea
SEGUIMENT: Ara privat, despres de les 20 ss.
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dl. nov. 06, 2017 9:28 am

Hola Londonbaby, una altre trimami >.-<: >.-<: ja sou tres al grup.

M'alegro que tot vagi endavant! Es tenen moltes pors despres d'un abort.

Si vols envia'm numero de mobil per privat que allà estem mes actives

Parlem!!

Sònia
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: miri75 » dv. des. 15, 2017 7:48 am

Perdoneu la intromissió al vostre grup, jo estic al grup de mares-pares del juny. Us he estat llegint i com que porto dues setmanes amb molta angoixa, m’ha anat molt bé llegir el vostre fil. Sobretot el darrer missatge de sonietapiruleta, m’alegro molt que finalment els resultats del TS quedessin descartats amb la biòpsia.

A mi m’ha sortit un risc d’1/25 per a S. Down i estic molt espantada i esperant els resultats, que espero tenir la propera setmana, del test NEOBONA.

Sonietapiruleta, m’ha agradat llegir que tot t’ha sortit bé i que vindrà un nadó sa. Espero trobar-me jo en la mateixa situació.

Miri75

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::