~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

gener, febrer, març...
Halia
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dt. set. 05, 2017 2:33 pm

Jaja he rigut molt amb el teu post, Xènia :content:
Prendré nota!!!

Si dius que has anat a fer de ventre i has tacat, segurament sigui sang de l'anus i no de la vagina. Aviam que et diu la gine! Passa parte!
Imatge
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

EntradaAutor: XèniaAP » dc. set. 06, 2017 9:02 am

Holaaaa marones!!!

6+2 :p-)

no no Halia era sang vaginal... però bueno per sort per la tarda tenia visita a la gine... i em va fer una eco i vaig poder veure el cigronet de 13mm :love: :love: la veritat és que com que sóc primerenca ja em va semblar una passada!!!!

De totes maneres em va dir que si tornava a tenir pèrdues em pujaria la dosis de progesterona... I també em va dir que per la posició en que tinc l'úter la setmana 10 / 11 poden ser delicades perquè l'úter canviarà de posició... jo que se... una cosa que tenen algunes dones... i que puc tornar a tenir pèrdues...

Avui analítiques de sang a tope, tinc els braços que semblen un colador ajajajajajajaj

Bueno maques passeu totes un bon dia :***:

Per cert Halia vas poder amagar el panxu a la feina? :-()) o ja ho has dit? o finalment et vas vestir de skeiter i van pensar que t'has tornat boja??? jajajajajajja :-D
Halia

EntradaAutor: Halia » dc. set. 06, 2017 12:20 pm

Bona tarda reines!

Ja em queda res per marxar a casona i descansar!! :ok:

Xènia, qué bé que tot estigués bé! Oi que fa il·lusió quan veus el cigronet?
Jo tinc unes ganes de tornar-lo a veure... :love:

Avui he anat ja amb el pantaló d'embarassada de l'altre embaràs. No podia més amb els botons... i estic més tranquil·la i còmode. La samarreta és una mica skater :content: , però crec que la gent si veu la panxona, no pregunta per si de cas... és la panxu fofucha, com dic jo.

Ara, els picors que tinc a la panxona, són indicis de que ha de créixer encara moooolt més!!
Jo vull amagar-ho fins el dia 20 però no sé si serà possible!!! :-o00m

Que passeu bona tarda >.-<:
Imatge
Imatge
Martonaaa_
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. ago. 21, 2017 10:10 am

EntradaAutor: Martonaaa_ » dj. set. 07, 2017 1:52 pm

Hola!!

Que bé Xenia que poguessis veure el teu cigronet, fa il.lusió veure com amb pocs dies creix tan ràpid!

Ahir vaig tenir eco i ja li vam poder veure més la forma, se li comencen a desenvolupar els bracets! Increïble! Peroooo em van trobar un petit hematoma que tal com em va dir la ginecòloga, el més normal és que es reabsorveixi. Tot i això m' han recomanat repòs relatiu...
També em van actualitzar el marcador, la nova DPP és el 17 d'abril, així que estic de 8+2.

Com van les nausees, malestar, son...? Us aneu trobant millor??

Una abraçada!
SòniaBanyoles
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dv. set. 08, 2017 8:00 am

Hola mamis!

us vaig llegint però no puc escriure sempre que voldria, amb el mobil és incomode i ho haig de fer amb ordinador.

Com aneu???

Martona espero que l'hematoma es reabsorveixi ràpid!

Xènia que bé que tot estigui bé i el veiessis >.-<: . Per cert, com vas dels fongs?

Halia ja amb pantalons embarassada??? :-D :-D carai!

Jo porto ja guanyats 3 KG casi :-:) :-:) i això que encara vomito 1-2 cops dia, però és que tinc una gana de boig!! Espero que se'm calmi sino em posare com una vaca, i abans d'embarassar-me havia perdut 10 kg o sigui que els recuperarè rapid.

La panxa tb se'm nota, però jo de per si ja tinc un flotador així que entre que m'havia aprimat i la panxa que la gent ja esta acostumada a veure'm encara ho porto bé.

Vinga mamis, bon cap de setmana llarg! ||*|| ||*||
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
XèniaAP

EntradaAutor: XèniaAP » dv. set. 08, 2017 9:10 am

Bon dia mamis!!!

Marta, bueno si la gine t'ha dit que l'hematoma no és greu en un tres i no res ja l'hauràs absorbit :-()-)

i la Rutty no tenia gine aquest dijous? no tenim noticies!!!!

Jo avui he tornat a tenir pèrdues de color roseta... aiiiixxxx buf no sabeu com m'angoixa.... espero que el cigronet sigui fort i resisteixi. He trucat a la gine i m'ha pujat la dosi de progesterona cosa que vol dir que aniré com una zombie tot el dia :zzz: :zzz: i també repòs relatiu... aixxx això dels primers mesos jo ho porto fatal... és un patir constant... pagaria per ser ja a novembre i saber que tot va bé!

Jo la panxa també la tinc inflada (tot hi que sóc primerenca i en teoria tarda més a inflar-se, però dec tenir un teixit abdominal de plastilina :-D jajajajaj) tot hi que jo sóc com tu SoniaB... de michelinet de mena.
No se si són imaginacions meves però si miro la panxa atentament veig que fa com unes vibracions com si fos el cor del petit :love: ... jejejje pot ser són imaginacions eh :-:)

Doncs això noies jo concentrant-me cada dia per donar forces el petit perquè aguanti que això de les pèrdues em fa mala espina i em té ben fregida! :sogra:

Us envio un petó ben fort i em despedeixo per un temps. Demà marxem de vacances fins a principis d'octubre així que estaré desconnectada algunes setmanetes... cuideu-vos molt vosaltres i els vostres panxus!!! :-()) :-())
Rutty
Entrades: 32
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 8:56 pm

EntradaAutor: Rutty » dv. set. 08, 2017 9:34 am

Hola bon dia noies!!!! entro en modo rapid per explicar-vos un xic!

Dijous vaig tenir l'eco! Hem va tocar un ginecoleg una mica simpatic.... en menys de 10 min era fora de la consulta!! :-(( Hem va fer la eco,i tot correcte!! li vam veure i sentir el cor!! :love: :love:
El que si que hem va dir que estava de menys del que hem pensava, segons ell estic de menys de 5 setmanes perque el cigronet media 5 mm, es extrany perque he estat llegint i normalment amb 5 mm no es sol sentir el cor ni res perque encara es molt petit... o sigui que no se!! segurament hem cambi la DPP o no, fins finals de mes no tinc la proxima eco i espero que no sigui amb el mateix tiu perque sinooo... :lluita:: o sigui que vam sortir de la consulta amb una cara de :-:) :-:) ja us anire explicanttt!!

En fi, espero que estigueu totes genial, quant tingui una estoneta us llegeixo tranquilamenttt!!
XèniaAP

EntradaAutor: XèniaAP » dv. set. 08, 2017 9:54 am

Eiiii que em descuidava SoniaB els fongs de moment millor em va receptar una crema... no se si segueixen allà o no, però piquen menys :ok:

Jooollliiinnn Rutty és que et trobes amb cada gine pel món.... doncs a mi em va passar el revés que tu... vaig veure el sac de 13mm i em va dir que estava de 6+1 i no li vaig sentir el cor... ?-)
I en teoria s'hauria de sentir... quan li escolteu el cor se sent amb la mateixa eco? o ho fan amb un altre aparell? (la eco va ser vaginal) perdoneu les preguntes de novatilla jajjajajaj
Halia

EntradaAutor: Halia » dv. set. 08, 2017 12:19 pm

XèniaAP ha escrit:Eiiii que em descuidava SoniaB els fongs de moment millor em va receptar una crema... no se si segueixen allà o no, però piquen menys :ok:

Jooollliiinnn Rutty és que et trobes amb cada gine pel món.... doncs a mi em va passar el revés que tu... vaig veure el sac de 13mm i em va dir que estava de 6+1 i no li vaig sentir el cor... ?-)
I en teoria s'hauria de sentir... quan li escolteu el cor se sent amb la mateixa eco? o ho fan amb un altre aparell? (la eco va ser vaginal) perdoneu les preguntes de novatilla jajjajajaj

Hola noies!
Com esteu? Ja divendres!! :p-) I a més, FESTA GROSSA amb la Diada! ||*||
SòniaB, jo es que sóc molt prima i amb res se'm nota tot... :-()) sembla que estigui de 3 mesos ja...
Xènia, això de sagnar és un rotllo però estic segura de que tot anirà bé.
El tema que comentes de sentir el cor, a mi em van fer eco vaginal i vam sentir el cor. No sé perquè no el vas poder sentir tu... De debò que hi ha gines amb molt poques ganes de treballar....
Rutty, quin gine més imbècil... Jo tinc entès que si estàs de 6 setmanes es pot sentir el cor i si estàs de meny és més difícil, però conec casos que van anar al gine a la setmana 5 i van sentir el cor.
Tot i això, espero que tot vagi genial :love:

Jo estic estupendament. No em trobo gens malament i vaig fent.
Vaja, que si no fos per la panxa, el restrenyiment i el cansanci de tant en tant, no diria que estic embarassada :content:
Tinc unes ganes de que sigui el dia 20 per anar a la gine i veure que tot està bé!!! :-o00m

Pepos a totes! :-()-)

PD: Perdoneu si em deixo coses!
Imatge
Imatge
MoniiiM
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 14, 2017 10:57 pm

EntradaAutor: MoniiiM » dv. set. 08, 2017 1:55 pm

Hola boniques!! Aquí una altra mare primerenca que espera per a Abril 2018.

NOM: Mònica
TE+: 12 agost
DUR: 17 juliol
DPP: 23 abril (Sant Jordi :love: )
HOSPITAL: Sta.Tecla (Tarragona)
1a ECO: 20 agost (visita a urgències per pèrdues)
Nª DE FILLS: 0 fills
EDAT PAPIS: 33 jo i 32 el pare
SEXE I NOM: Encara ho estem decidint
SEGUIMENT: SS i Mútua
POBLACIÓ: Tarragona

El meu primer embaràs va acabar amb un abortament a les 6 setmanes i aquest va començar amb pèrdues per un hematoma diagnosticat a les 4+6, així que em vaig fer el propòsit de no escriure a cap fòrum fins les 12 setmanes pero he vist que sou molt maques i que també es una manera de pensar en positiu!

Martona, veig que també t’han vist un hematoma, es molt més comú del que pensava. Jo sóc bastant activa i això d’agafar la baixa i fer repòs m’està costant però segur que valdrà la pena! Deixa’t cuidar, que segur que es reabsorveix molt ràpid! Jo estic esperant la pr ECO del dia 20 per a veure de nou el meu cigronet i ja no veure més el ditxós hematoma!

XèniaAP, em fa molta gràcia això que has escrit de les vibracions perquè jo a vegades m’ho noto palpant la panxa amb la mà, igual serán imaginacions o igual no, pero a mi em deixa molt tranquila sentir-ho! Per lo de les pèrdues, estigues tranquila, sé d'alguna mare que ha tingut petites pèrdues durant tot el primer trimestre i després ha anat tot de conya! Molts ànims!

I sobretot, moltes felicitats a totes per les panxus :-()) !!! Ens anem veient per aquí. Bon finde i bona diada ||*||
Halia

EntradaAutor: Halia » dt. set. 12, 2017 9:12 am

11 SETMANES!!

Hola Mònica, benvinguda!! :love: :-())
A tu i a la Martona us desitjo que l'hematoma marxi aviat i pogueu fer vida normal!!! :ok:

Avui he anat a fer-me analítica del 1r Trimestre ja la setmana que ve tinc la visita+ eco, quines ganes!!!!!!!!!

Com este les demés? :love:
Imatge
Imatge
SòniaBanyoles
Contacta:

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dt. set. 12, 2017 2:20 pm

Hola mamis, com aneu?

Benvinguda Mònica!

Halia quan tens la eco? Jo la tinc dilluns 18 a la 1 >.-<: >.-<:

Algú més te alguna eco aviat?

Avui la Ivet ha començat P3, un canvi ja, es fa gran! A veure com li va el canvi, de moment sembla que bé >.-<:

Jo sembla que em trobo més bé d'energia, almenys no tinc aquella son tan bèstia, de nauseas i vomits vaig força igual, si fa com amb Ivet fins la setmana 16 no vaig millorar :-:) :-:)

Ens anem parlant!
Creant vida!

Imatge

Imatge
SòniaBanyoles
Contacta:

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dc. set. 13, 2017 3:40 pm

Naronaaaa per on pares? fa dies que no sabem res d tu.

Noies que ahir em vaig descuidar de dir que hi ha una app que esta mb que és la de Sanitas on t'informa del estat del fetus setmana a setmana i moltes altres infos utils, us al recomano!

Halia començo a estar com tu, que se'm nota i no se com dissimular

Vinga aneu passant nenes i expliqueu cosetes :-()) :love:
Creant vida!

Imatge

Imatge
NaRoNa
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

EntradaAutor: NaRoNa » dj. set. 14, 2017 6:51 am

Hola noies!!!!

8+4

Em sap greu no haver passat abans...fa infinitat de dies! Vaia jefa... ?-)

Us he llegit a toooootes!!! Al migdia quan torni de la feina us prometo que actualitzo en condicions,
Afegeixo nova mami abrilera tarragonina, actualitzo dates d'ecos i us explico jna mica el perque de la meva absència!!! Molt contenta de totes les bones noticies q vaig veient, menys dels doctors sossos i de les perdues i hematomes...pero ja sabeu...PEPO FOREVER i endavant!!!!!!!! :-()-)

Al migdia us prometo que actualitzacio en condicions...PETOOONS!!!
soniagoygo
Membre des de: dl. ago. 31, 2015 1:30 pm

EntradaAutor: soniagoygo » dv. set. 15, 2017 6:33 am

Hola!!

Us contesto amb el mòbil pq no trobo mai el moment de connectar-me amb el pc...

Com esteu???? Ja a punt de començar el capde!!!

Aquest dimecres vaig tenir eco, tot bé! Va ser molt emocionant, crec q em vaig emocionar més q amb el primer embaràs... Segurament estic més sensible.

M'han recalculat la DPP, me l'han endarrerit 4 dies, ara compliria el 16 d'abril (el 15 és el cumple del meu marit)

Xènia com vas amb les pèrdues? Espero q no n'hi hagi cap més i puguis estar tranquil•la, ànims guapa q de seguida passarem el primer trimestre!

Marta, he llegit que than vist un hematoma, com portes el repòs? Et dic el mateix q a la Xènia, molta paciència i a pensar en positiu!! Aviat passaran les primeres setmanes i podrem respirar més tranquis...

SoniaB, així les nàusees van a menys, no? Me n'alegro!!! Jo tb vaig força millor!!

Benvinguda Mònica! Segur q aquest cop és diferent i anirà tot bé!!! Molts petons!

Narona, ja ens expliques, semblen bones notícies, q bé!!!

Bé guapes, que passeu molt bon cap de setmana!!

Petons,
atenea77
Membre des de: dl. juny 08, 2015 12:33 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: atenea77 » ds. set. 16, 2017 12:03 pm

Bon dia a totes!

Sóc la Carme i estic embarassada de 8+3 del meu segon fill/a. Com que hem fet tractament FIV, ja em van fer una primera eco al centre de fertilitat i, per sort, tot estava perfecte. Aquest dilluns a la tarda tinc la primera visita amb el gine que em portarà l'embaràs i em tornarà a fer eco o sigui que tornarem a veure al petit cigronet. >.-<:

Encara no ho hem dit a ningú perquè abans de tenir al meu fill, vam tenir tres pèrdues al primer trimestre i prefereixo assegurar-me que tot va bé. De totes maneres, crec que no esperarem a les 12 setmanes i, si la visita de dilluns va bé, potser ja ho començarem a dir a la família. De fet, suposo que perquè és el segon embaràs, ja se'm nota moltíiiiiiissim la panxa i ja fa uns quants dies que porto pantalons d'embarassada, :-()) I pensar que en el primer embaràs no se'm va notar res fins cap a les 20 setmanes...

Mònica, una altra tarragonina per aquí i, a més, veig que també tindràs el nen/nena a Sta. Tecla. Jo hi vaig tenir el meu primer fill i vaig estar supercontenta amb el tracte. Segur que aquest cop anirà tot bé.

Marta, ànims amb el repòs a veure si aquest hematoma es reabsorbeix i a les properes ecos ha disminuït.

El primer trimestre ens sens dubte el més dur: incertesa perquè vagi tot bé, hematomes, símptomes més bèsties,.... però ja veureu com tot va millorant.

Afegeixo les meves respostes al qüestionari:

NOM: Carme
TE+: 16 d'agost
DUR: 19 de juliol
DPP: 25 d'abril
HOSPITAL: Santa Tecla (Tarragona)
1a ECO: 7 de setembre
Nª DE FILLS: 1
EDAT PAPIS: 40 els dos
SEXE I NOM: encara no ho sabem
SEGUIMENT: gine de mútua + llevadora de Seguretat Social

Una abraçada a totes!
MoniiiM
Membre des de: dv. jul. 14, 2017 10:57 pm

EntradaAutor: MoniiiM » dl. set. 18, 2017 4:13 pm

Hola Boniques, com esteu????

SoniaG que bé que tot estigués bé a la ECO >.-<:

Carme, benvinguda! Crec que, a més de l'hospital, practicament coincidim també en dates de part! Tot i que tothom diu que si ets primerenca (com en el meu cas) la cosa se sol atrassar una mica. Avui tenies ECO ¿no? Passa el parte!

SoniaB, la teva també era avui ¿no? ¿com ha anat?

Halia, jo també la tinc el dia 20, només queden 2 díes!!

Una consulta noies: algú està fent o ha fet doble seguiment? Per mútua i per seguretat social? La meva llevadora de la seguretat social m'agrada molt i em dona molta confiança i no la vull deixar pero els ginecòlegs de la mutua m'atenen molt millor que els de la seguretat social. El dubte es si, en aquests casos, he de fer totes les proves (analítiques, prova del sucre, etc...) 2 vegades: les que em programa el ginecòleg de la mutua i les que em programa la llevadora.

Petonets a totes!!
sonietapiruleta
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

EntradaAutor: sonietapiruleta » dl. set. 18, 2017 6:27 pm

Hola marones!!!
Feia molt que no passava per aquí! Benvingudes les panxus noves!!!!
Us ego-actualitzo..dimecres començo setmana 12! Així doncs divendres farem la super-eco! A veure què tal! El dia 1 de setembre vem tenir la primera visita amb la gine i vem veure el pesolet, quin goig de cor accelerat!
Finalment portem embaràs a la Quirón, no sé si en teniu referències? La gine és molt agradable, però buscava un hospital amb protocols una mica més flexibles... Ja veurem!
Us envio un petonarro!

S.
sonietapiruleta
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

EntradaAutor: sonietapiruleta » dl. set. 18, 2017 7:05 pm

MoniiiM ha escrit:Hola Boniques, com esteu????

SoniaG que bé que tot estigués bé a la ECO >.-<:

Carme, benvinguda! Crec que, a més de l'hospital, practicament coincidim també en dates de part! Tot i que tothom diu que si ets primerenca (com en el meu cas) la cosa se sol atrassar una mica. Avui tenies ECO ¿no? Passa el parte!

SoniaB, la teva també era avui ¿no? ¿com ha anat?

Halia, jo també la tinc el dia 20, només queden 2 díes!!

Una consulta noies: algú està fent o ha fet doble seguiment? Per mútua i per seguretat social? La meva llevadora de la seguretat social m'agrada molt i em dona molta confiança i no la vull deixar pero els ginecòlegs de la mutua m'atenen molt millor que els de la seguretat social. El dubte es si, en aquests casos, he de fer totes les proves (analítiques, prova del sucre, etc...) 2 vegades: les que em programa el ginecòleg de la mutua i les que em programa la llevadora.

Petonets a totes!!

MoniiiM la meva idea era fer doble seguiment, però ho he descartat, s'han de fer totes les proves dos cops, i cada sistema té el seu criteri, per exemple a la SS el triple cribatge el fan a la setmana 9 i a la mútua a la 12, llavors et quedes en plan quin és el més fiable? I pot passar que davant els mateixos resultats uns et facin fer dieta i els altres et donin suplements, i no saps si fer una cosa, dues o no fer-ne cap...vaja k finalment faré nomès mútua i au..
El k em va dir la llevadora és k pots demanar cita nomès per fer orientació general de salut, preparació al part etc

Ptns!
Martonaaa_
Membre des de: dl. ago. 21, 2017 10:10 am

EntradaAutor: Martonaaa_ » dl. set. 18, 2017 7:53 pm

Hola noies!!

Jo també he estat una mica desconnectada, així que benvingudes Mònica i Carme!! Cada vegada som més! >.-<:

Que bé Sonia que aquesta setmana ja et facin la super eco de les 12!! Ja tinc ganes de que m'arribi també, la setmana passada em van treure sang pel triple screening, però fins el 5 d'octubre no em fan la eco.

Pel que fa al repòs, és bastant relatiu. Ja em van dir que pel meu tipus de feina no calia que agafés baixa, ja que estic sentada. Simplement que res d'exercici ( que la veritat ja tinc ganes de fer alguna cosa!), res d'agafar pes i 0 relacions... :-o00m

Com us han anat les ecos??

Una abraçada!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: umi i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: