~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

gener, febrer, març...
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: XèniaAP » dv. ago. 25, 2017 8:03 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Que béeeee nenes!!!!! quina tranquil·litat saber que de moment tot va bé! :p-) :p-)
Halia tu ets com jo! estem a l'equador entre dos mesos....

Narona que béee es portaran poc els cosinets, això és genial!!!! Jo vaig tenir el meu positiu que la meva cunyada acabava de parir ajajjajaja així que si tot va bé els cosinets es portaran 9 mesos !!! :content:
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dv. ago. 25, 2017 8:49 am

Halia >.-<: >.-<: així quina DPP tens al final?

Ahir em va dir que per ell era 1-2/4 aixi que tb estic al limit, però si em refio del part Ivet que va neixer passades les 41 segurament serà d'Abril. Que x cert la Ivet és del 19 d'Abril : lasito : o sigui que els dos faràn anys al mateix mes, podrem celebrar festes aniversaris junts :love:
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dv. ago. 25, 2017 9:39 am

No ho havia llegit tot!! :ufs:
NaRoNa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 25, 2017 9:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dv. ago. 25, 2017 9:42 am

NaRoNa ha escrit:bon dia!!!

Que be Sonia i Halia!! Ara entrava a demanar...! Jo es el moment q recordo amb mes emocio sentir-li el cor :love: em teoria avui de quant estaves, Halia? I avui teniem una altra eco pendent,oi??!!! Noticies, noticies!!!

Que passeu un bon divendres!! :-()-)
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: XèniaAP » dv. ago. 25, 2017 10:45 am

Pel que veig... aquests abrileros molts o son de finals d'abril o son del començament!

Jo tal hi com us vaig comentar amb el maromo portàvem dos anys vivint a França i ara estem en procés de tornar... així que estic en procés de recerca de feina... recerca de feina + bombo.... vaya que hem fet la completa!
Ahir vaig tenir una entrevista i sembla que ha anat molt bé... però estic angoixada perquè és per començar octubre, novembre. Això vol dir que si tot va bé el cigronet ja estarà més crescudet... i si firmo contracte poc després els hi hauré de dir que estic embarassada. Em sento fatal... però també penso que tinc tot el meu dret de voler tenir fills...
soniagoygo
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. ago. 31, 2015 1:30 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: soniagoygo » dv. ago. 25, 2017 1:16 pm

Hola!!!

Us estava llegint fa uns dies i no em decidia a entrar però ara estava fent un repàs dels post i m'he dit: vinga que semblen molt maques!!

Jo sóc la Sonia (una altra en el grup... si voleu us podeu adreçar a mi com SoniaG, no sé , per diferenciar si parlem d'una o altra) i estic ara de 7 + 1, molt poquet, així que també vull ser prudent... Ja he vist que la Lleona ha sortit del grup, molts ànims i molta força, espero que aviat estigui en un altre grup com aquest.

Tinc una filla d'octubre del 2015, es diu Mar, així que si tot va bé es portaran dos anys i mig. L'embaràs de la Mar va ser molt bo i no vaig tenir les nàusees que estic patint ara, porto un parell de setmanes fatal i intentant dissimular perquè encara no ho vull dir ni a la família ni a la feina... També tinc moooolta son.

A veure si us vaig situant perquè al principi em costa molt identificar qui és cadascú, si tenia fills o no... sóc una mica desastre però ho intentaré!

Quan estava embarassada de la Mar vaig entrar a un grup i encara estem en contacte, de fet cada dia whatsappegem i hem fet algunes trobades, és tan necessari tenir una tribu!! jo estic molt agraïda d'aquest grup.

També he vist que comentàveu fer un grup de whatsapp, per mi ok! de fet segur que us puc seguir millor que per aquí. Bé, deixo les meves dades per si ho pots actualitzar, Narona, moltes gràcies!

Un petó a totes!!

TE+: 10/08/2017
DUR: 06/07/2017
DPP: 12/04/2018
HOSPITAL: Dexeus
1a ECO: 13 de setembre
Nª DE FILLS: 1 (La Mar, d'octubre de 2015)
EDAT PAPIS: mama 34 i papa 37
SEXE I NOM: Ni idea, a mi m'agrada Èlia i Uriel, Ana i Xavi també m'agrada molt.
SEGUIMENT: privat només
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dv. ago. 25, 2017 9:40 pm

bona nit noies!

Rutty, tu eres la següent, oi q et tocava a tu avui? :globus: esperem noticies!

SoniaG, benvinguda! Ja estas afegida a la pagina principal :-()-) no pateixis q ja ens anirem coneixent entre totes! Aixi m'agrada, q t'animis a participar des del principi!!!

Xenia us heu ben embarcat, que valents!
Les coses venen quan venen, i nomes faltaria que no poguessis decidir de tenir un fill quan vols! Si es el q ara mateix voleu, es la vostra prioritat, i va com va! Anims! :-()-)

Tema grup de whatsapp quan vulgueu el podem fer! Si voleu esperem una miqueta mes a fer pinya a veure si s'anima a entrar algun abrilero/abrilera mes i ens ho plantegem! És cert que amb el meu altre embaras tambe vam fer un grupet que de seguida vam deixar el forum i vam passar a whatsapp...! Ja anirem decidint si us sembla!


Una abracada i bona nit! zz:-)
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dl. ago. 28, 2017 7:48 am

Bona setmaan noies!

6+1

Com aneu? jo demà passat tinc visita ja!
:b-))) qunes ganes...ahir al mati vam anar a visitar Molló Parc i a la tarda no em vaig poder aixecar del sofa... zz:-) vaig acabar rebentada! Mai mes... :ufs:

Ruttyno ens facis patiiiir!!!
:-o00m com va anar la visita?

Va noies, que tenim aixo ben paradet :camio:

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dl. ago. 28, 2017 8:52 am

Hola noies!

9 SETMANES! :love: :-())

Com esteu? Jo avui treballo des de casa i ara estic fent un petit descans!
Benvinguda SòniaG! Tot anirà genial!
Xènia, sí, tens tot el dret del món de voler formar una família i de voler treballar. Que no et sàpiga greu dir més endavant que estàs embarassada :ok:

Última setmana d'agost ja! Com passa de ràpid el temps, oi?
Jo tinc ganes de tornar a la rutina escolar, perquè això voldrà dir que tornarem als horaris bons, a anar a dormir d'hora, a tenir més temps per mi, arribar de la feina i poder menjar una mica tranquil·la... : lasito :
Les que teniu fills, sentiu el mateix?

Aquesta setmana, alguna té eco?
Jo encara estic esperant que em truquin per donar-me hora per la visita de les 12 setmanes!

Tema grup de *: Jo el faria més endavant perquè si alguna altre mami vol afegir-se, pot anar llegint-nos i donar el pas quan es vegi amb ganes.

Que passeu una bonica setmana!!! :love:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dl. ago. 28, 2017 8:57 am

Bon dia!

8+6

Narona al Mollò Parc vas anar? No m'estranya q acabessis morta, amb la calor q feia ahir i l'embaras telaaaa!! Que allà es camina moooolt. Ès xulissim x aixo eh!

Les altres com aneu? Vinga aneu passant a desfogar-vos.

Jo ara espero dentista de SS, q ens entra amb embaras!

Jo continuo amb moltes nauseas i vomitant cada dia :-:) , ja temo al Setembre q començo a tenir mes feina a veure com ho portare tot.

Tinc recepte cariban q em va fer gine pero vull intentar aguantar sense, algu 'ha probat?? Realment funciona??

Una abraçada*
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dl. ago. 28, 2017 9:01 am

Halia q ara et llegeixo, totalment d'acord, rutina escolar ja!! Jijijiji

Opino igual amb el grup de watsap, pq tb es perd una mica la essencia del SP, ès aviat encara x fer-lo ja q moltes mames potser no s'atreveixen a participar o busquen grup fins passades les 12 setmanes.

Que vagi b la feina avui!
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dl. ago. 28, 2017 9:01 am

SòniaBanyoles ha escrit:Bon dia!

Tinc recepte cariban q em va fer gine pero vull intentar aguantar sense, algu 'ha probat?? Realment funciona??



Bonica, sí, funciona! Sempre depenent de les nàusees que tinguis, però vaja, en general sí!
Imatge
Imatge
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dl. ago. 28, 2017 1:11 pm

Hola!!!

Siii milor esperar, pel whatsapp, tambe ho penso jo...

Halia, jo dimecres tinc visita+eco a les 9:30, a veure com el/la tenim!! No sé pq, pero aquest embaras tinc molta mes por q no marxi tot com ha d'anar...tinc ganes de veurel col.locadet al seu lloc! Suposo q mentre estas embarassada sents i vius histories que llavors tho fan veure duna altra manera... :-:)

SoniaBanyolesjo el Cariban no el vaig necessitar al primer embaras, pero sempre he sentit a dir que si que funciona...! No em puc imaginar com es vomitar cada dia...deu nido! :ufs: jo tinc molt mal destimac i regirament, pero crec que menjant me ys i mes sovint ho controlo una mica...

Apa, a acabar de passar un bon dia!
Avatar de l’usuari
Rutty
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 8:56 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Rutty » dl. ago. 28, 2017 4:37 pm

Hola Boniques! Com aneuu??

Soniabanyoles espero que et funcioni i puguis estar més tranquila amb els vomits!
Benvinguda SoniaG!! el meu peque és de novembre de 2015!!
Narona el Mollo park! jo hi vaig anar el maig i vam pasar molta calor!! no m'ho vull ni imaginar a ple agost!!
Xenia molt anims! tothom te dret de tenir fills!!

Doncs jo vaig anar la setmana passada a la visita i no us he informat de res encara!! jo hem pensava que hem farien eco i res de res tu! :ufs: m'haig d'esperar fins aquest dijous perque vaig demanar hora per la llevadora, no pel ginecoleg i es veu que la llevadora no fa ecos, hem van fer citologia, el llibret de l'embarassada i apa cap a casa!! o sigui que estic a la espera de veure que tot va be! me n'alegro moltt de totes les que ja li heu sentit el cor als petitonetss!! és molt tranquilitzant. :-o00m I res aixo que digueu de vuelta a la rutina... el peque comença la llar el 4, és l'ultim any però estem pendents de que farem perque jo tinc un negoci que ara hem traspaso, aixi que no se si tornarem a la rutina o no! estic més o menys com tu Xenia amb el tema feina. Pero bueno!!
DIJOUS ECO!!! :b-))) quines ganes!! ja us explicare!!!

Petons maquess i a cuidar-se!! :-())
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: XèniaAP » dt. ago. 29, 2017 9:04 am

Bon diaaaa Maronessss!!!

SETMANA 5!!!

primer de tot BENVINGUDA SoniaG >.-<: >.-<: >.-<: com més serem més riurem!!!

Narona jo com tu... també vaig passar un cap de setmana mogudet... eren les festes majors del poble del costat i diumenge nit vaig sortir a fer una mica de ballaruques :miko: ... evidentment seguint la llei seca! No se si és una mica irresponsable anar a un concertillo a ballar, però és que com que em trobo TAN bé... doncs que em costa fer bondat!

Rutty així que tu també estàs en el grup de inestabilitat laboral+bombo jejeje segur que ens en sortirem!!! :-()-)

Jo ahir vaig tornar a França m'estic un parell de setmanetes aquí després estaré 3 setmanes de vacances pels Alps i la Bretanya Francesa... i després m'instal·lo a Catalunya definitivament!!! Així que aprofitaré que estic aquí França per demanar hora al gine per la setmana que ve a veure si puc fer una eco abans de marxar de vacances!!!!a la setmana 6 ja es pot veure alguna coseta no??? encara que sigui molt minúscul....

Per cert noies.... una pregunta tonta... però es que sóc primerenca... les setmanes les conteu des del dia que us va venir la última regla no?

Molts petons i ànims per les que no us trobeu massa bé.... Sonia que això de vomitar cada dia realment ha de ser un rollo... a veure si amb això que t'han receptat et trobes millor .
Jo ja se que és molt d'hora però tinc la impressió que tinc la panxa inflada sobretot el vespre... però el maromo diu que no que aquest mixelinet sempre l'he tingut jajajjajajajajajaj
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dt. ago. 29, 2017 9:46 pm

XèniaAP ha escrit:Bon diaaaa Maronessss!!!

SETMANA 5!!!

primer de tot BENVINGUDA SoniaG >.-<: >.-<: >.-<: com més serem més riurem!!!


Per cert noies.... una pregunta tonta... però es que sóc primerenca... les setmanes les conteu des del dia que us va venir la última regla no?



Bona nit reines!
No és cap pregunta tonta!! Al "mamis juny 2015" vaig fer la mateixa pregunta!! :love: Doncs sí, des del dia de l'última regla. Després a les ecos et poden anar posant una setmana amunt/avall perquè tot depèn del tamany del cigronet. Jo pensava que estava de 7+5 i em va dir que estava de 8+4 :ok:
Això que comentes de ballar, no és d'irresponsable!! És de bona mare perquè el bon rotllo li transmetràs al teu cigronet! :miko: :miko:

Jo avui m'he adonat que des de que prenc les Natalben (les pastilles/vitamines que recomanen durant l'embaràs (poden ser d'altra marca)), estic més activa i ja no m'adormo per les parets!!! >.-<: Menys mal, perquè passo les tardes sola amb la peque, que el meu marit treballa i era MORTAL..., no tenia paciència en absolut...
Imatge
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: XèniaAP » dc. ago. 30, 2017 9:23 am

Que bé Halia que amb les vitamines et trobis millor... també suposo que mica en mica el teu cos es va estabilitzant no?

Jo ja he demanat hora a la gine aquí a França, la tinc dimarts que ve dia 5. De moment m'ha fet fer una analítica de sang que l'hauré de repetir en dos dies per veure que les hormones van evolucionant correctament... estic cagada, això de les analítiques em porta records de l'avort... necessito passar els mesos de perill i de saber que tot va bé... :-o00m També m'ha receptat progesterona que ajuda a evitar els avorts... però crec que dona més nàusees i et trobes pitjor.... i mira que ahir ja vaig tenir algun moment de fàsic sense la progesterona... espero que no ho augmenti molt.

Rutty tu tens eco demà no??? aiaiaiaii quins nervis >.-<: >.-<:

Bueno marones espero que totes estigueu bé, gaudint dels vostres panxus :panxeta:
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dc. ago. 30, 2017 10:13 am

Hola noies!
Com us trobeu? Jo segueixo bé :ok:

Xènia, ja queda menys pel dia 05!!! >.-<: ara a esperar i no et preocupis més del que és necessari!
Pensa que cap de nosaltres podem estar 100% segures de que tot vagi bé i el moment present és l'únic que tenim: l'hem de gaudir al màxim.

Rutty, com vas??? En res estaràs veient al teu cigronet!!

Jo tinc la propera visita el dia 20/09! :-()) :love:
I també he de fer-me analítica abans! No m'han demanat la del sucre perquè a l'anterior embaràs em va anar tot molt bé i no vaig fer la prova fins al 2n Trimestre! :ok: :ok:

Com us trobeu les demés?
Imatge
Imatge
NaRoNa
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 11:25 pm

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: NaRoNa » dc. ago. 30, 2017 1:30 pm

hola noies, passo parte rapid, ja que avui tenia visita. Tot correcte segons els meus calculs a setmana 6+3, s'ha vist tot be i hem sentit el cor per primera vegada :love: el gine es genial, ens ha donat hora per la setmana 12 per la següent eco (11/10) i he de fer-me analitiques del primer trimestre durant la setmana 9, pero ens ha dit que si volem veure el petito abans del dia 11, que no patim i que avancem la visita sense problema >.-<: no m'havia sentit mai tan segura amb un doctor!

Va Rutty, dema et toca a tu!

Jo avui m'he començat a prendre les Natalben, que encara estava acabant les vitamines preconceptives, a veure si es veritat que dónen energia, Halia!!!

Xenia gaudeix les vacances sempre amb PEPO a tope!!!! Passa volant, i com menys hi pensis tot anira millor! I si el proto ol aqui a França es diferent aprofita-te'n!!! :-()-)

Apa noies, q passeu un bon dia!

PD: quan entri amb el portatil actualitzo dates de ecos i visites, aixi totes ens en recordem!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: ~^~^~ MARES I PARES D'ABRIL 2018 ~^~^~

EntradaAutor: Halia » dc. ago. 30, 2017 2:14 pm

NaRoNa ha escrit:hola noies, passo parte rapid, ja que avui tenia visita. Tot correcte segons els meus calculs a setmana 6+3, s'ha vist tot be i hem sentit el cor per primera vegada :love: el gine es genial, ens ha donat hora per la setmana 12 per la següent eco (11/10) i he de fer-me analitiques del primer trimestre durant la setmana 9, pero ens ha dit que si volem veure el petito abans del dia 11, que no patim i que avancem la visita sense problema >.-<: no m'havia sentit mai tan segura amb un doctor!



Oleee!!! Aquest doctor molónn!!!
Enhorabona per aquest cor! :love:

Jo avui estic esgotada... avui aniré a dormir d'hora zz:-)
Ara tinc la peque dormint i tenia el dinar fet per poder dormir...doncs NO. He hagut de demanar una pizza perquè tenia antull! :ufs: jaja Ara, segur que m'entra la mar de bé!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::