_____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

gener, febrer, març...
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dv. oct. 20, 2017 12:45 pm

Hola noies! Aquí una altra mami de juny!

Em vaig fer el TE aquest dimarts, després de 5 dies de falta, les ratlletes van sortir super ràpid i marcades, no vaig tenir que esperar més de 3-4 segons perquè ja sortissin. Així que super bé. No tinc la primera visita a la llevadora fins el pròxim dimecres, així que es farà llarga l'espera, ja que ara no noto cap simptome especial que em digui que estic embarassada, simplement que ja porto una setmana sense w. Estic super il·lusionada, i amb moltes ganes de saber de vosaltres. :b-)))
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dv. oct. 20, 2017 2:07 pm

Benvinguda, Punxetes! És el primer? Ja tens llevadora tan aviat? A mi me l'han programada per quan estigui gairebé de 8 setmanes, com les altres vegades.

Noies, normalment es fa una llista a la primera entrada del fil amb les que ens anem apuntant al mes… O s'ha deixat de fer? Amb els meus dos fills ho vam fer, així és més fàcil anar-nos coneixent, penso jo (i ho diu la que no volia ni entrar al Socpetit aquest cop :-D )
bubi11
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: bubi11 » dv. oct. 20, 2017 2:45 pm

Benvinguda punxetes i enhorabona!!!
Que bé que et trobis tan estupenda!
Nosaltres ahir vam anar a la visita per fer el seguiment del coàgul. (La setmana passada sangrava), i segueix allà, però s'ha distanciat de la bosseta de l'embrió. Diu que probablement tingui un altre episodi de sangrat o que finalment s'absorbeixi, però que ho veia millor que fa una setmana.

M'ha recomanat vitamines pels marejos i i la dificultat de dormir. Començo a tenir mals de caps per les nits, i em costa mantenir-me dormida... avui he dormit del tirón!( tot i que me aixecat per fer pis...) m'he adormit de seguida i fins que ha sonat despertador!! Yuhuu! Suposo que també la visita d'ahir ha tingut algo a veure!

Noies, per posar lo del missatge al principi amb les dates i el que comenteu, jo no sé fer-ho... sóc força patata amb les noves tecnologies...
Si alguna experta s'anima, quina info hem de donar???

Bubi 11, Data prevista part 4 Juny,
Edats papis 28, 31 i és el nostre primer cigronet!! :-)(-:
Una abraçada i bon finde mamis guapes!! :-())
Waimea
Entrades: 2
Membre des de: dg. oct. 22, 2017 8:17 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Waimea » dg. oct. 22, 2017 8:39 pm

Hola guapes! Felicitats a totes!!!

Aquí, una altra mami que ha de tenir el seu bebé al juny >.-<: . Ara estic de 6+5.

Vam anar a fer la primera eco a la setmana 5 i vam veure el sac. D’aquí una setmana i mitja tenim la segona!

Nosaltres tenim tots dos 29 anys. És el primer fill.

Per cert, bubi11, m’alegro molt que tot vagi bé, molts ànims!
TUBI*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: TUBI* » dg. oct. 22, 2017 10:03 pm

Hola noies. Va jo també m apunto com la virolai vaig pensar a no tornar me a enganxar al sp, però us llegeixo i em poden les ganes >.-<:

Si tot va bé seré mami de nou el 1 de juny. Tinc una princesa, la clàudia, de 15 mesos. Ara tinc 26 anys.

Jo divendres ja vaig veure i sentir el cor del cigronet em vaig tornar a enamorar de nou. A vegades, penso com m organizare i tota la pesca però sóc ben feliç ara mateix.

Tema whats a mi em sembla bé si voleu. Amb les mamis agost 2016 en tenim un i treu fum cada dia. Em fet un grupet molt maco.

Doncs res us vaig llegint. Petons flors
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dl. oct. 23, 2017 9:44 am

Bon dia, noies! I benvingudes les noves.

bubi11, com que vas obrir tu el fil hauries d'anar editant el primer post per fer la llista (quan entres amb el teu usuari, vas al missatge i en algun lloc hi ha l'opció d'editar-lo, ara no recordo ben bé on). Si no ho vols fer tu s'ha de demanar canvi de "jefa" al moderador del fòrum… Casualment amb els meus dos fills he acabat sent la jefa dels fils i això que mai els havia obert jo! I aquest cop que ni volia passar pel fòrum… :-:)

A mi no m'importa fer-ho però fins que no sàpiga segur que l'embaràs va bé no ho vull fer, i falten encara almenys 3 setmanes. Si vols provar de fer-ho tu, el que podem fer és deixar-te la llista feta i només l'has de copiar i enganxar al primer post.

T'ho faig per si ho vols provar, i si no, ja estarà feta per a qui ho hagi de fer. Falten dades de les noies que heu anat passant, si les voleu aportar, ho anirem completant i així ordenarem la llista per ordre de DPP.

Bubi 11
> Data prevista part: 4 de juny
> Edats papis: 28 i 31
> Fills: és el nostre primer cigronet!! :-)(-:

Waimea
> Data prevista part:
> Edats papis: 29 anys
> Fills: és el primer fill

TUBI*
> Data prevista part: 1 de juny
> Edats papis: 26 anys la mare
> Fills: Clàudia, 15 mesos

Punxetes84
> Data prevista part:
> Edats papis:
> Fills: és el primer fill

Mum15
> Data prevista part: 15 de juny
> Edats papis:
> Fills: un nen de juny de 2015

LauLau
> Data prevista part: 16 de juny
> Edats papis:
> Fills: 2 fills

Moxaina
> Data prevista part: 21 de juny
> Edats papis:
> Fills: un fill

Virolai
> Data prevista part: 23 de juny
> Edats papis: 41 ell i 42 jo
> Fills: un nen d'octubre de 2013 i un altre de juny de 2016

tulum_0701
> Data prevista part: 26 de juny
> Edats papis:
> Fills: és el primer fill
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dl. oct. 23, 2017 10:51 am

virolai ha escrit:Benvinguda, Punxetes! És el primer? Ja tens llevadora tan aviat? A mi me l'han programada per quan estigui gairebé de 8 setmanes, com les altres vegades.

Noies, normalment es fa una llista a la primera entrada del fil amb les que ens anem apuntant al mes… O s'ha deixat de fer? Amb els meus dos fills ho vam fer, així és més fàcil anar-nos coneixent, penso jo (i ho diu la que no volia ni entrar al Socpetit aquest cop :-D )


Hola Virolai! La veritat és que quan em va sortir el positiu vaig trucar al CAP per demanar hora a la llevadora, i el noi que em va agafar el telèfon em va dir que les hores les estaven donant pel més de gener!!! clar això em va estranyar moltíssim perquè llegint per internet, havia vist que la visita a la llevadora havia de ser abans de la segona falta... i al gener... raríssim. Total, que vaig demanar hora a l'infermera del CAP, i quan la vaig anar a veure li vaig comentar el que havia passat i em va demanar hora ella per aquesta setmana. A més també, he de dir que sóc diabètica, cosa que és super important i que fa que la visita hagi de ser quant abans millor. La veritat és que el positiu el vaig tenir el dimarts, i el dimecres tenia visita amb el metge de la diabetis, cosa que va anar genial perquè ell ja em va donar la primera cita amb qui em portarà l'embaràs a l'hospital. Suposo que només hauré d'anar a les visites de l'hospital, però com que no sé... i per si de cas, vaig demanar la visita a la llevadora també. Aquesta setmana sortiré de dubtes ja que tinc llevadora el dimecres i a l'hospital el divendres!

Les dades que em vaig oblidar de posar ;-))) Tinc 33 anys, el meu marit en té 41 i aquest és el nostre primer fill, som novatos els 2. La data prevista del part ja ús la diré </;-)

Bona setmana a totes!!!!
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dl. oct. 23, 2017 12:56 pm

Noies!!

Edito la llista per si la Bubi la vol penjar actualitzada:

Bubi 11
> Data prevista part: 4 de juny
> Edats papis: 28 i 31
> Fills: és el nostre primer cigronet!! :-)(-:

Waimea
> Data prevista part:
> Edats papis: 29 anys
> Fills: és el primer fill

TUBI*
> Data prevista part: 1 de juny
> Edats papis: 26 anys la mare
> Fills: Clàudia, 15 mesos

Punxetes84
> Data prevista part:
> Edats papis: 33 i 41
> Fills: és el primer fill

Mum15
> Data prevista part: 15 de juny
> Edats papis:
> Fills: un nen de juny de 2015

LauLau
> Data prevista part: 16 de juny
> Edats papis: 35 (jo) i 41 (ell)
> Fills: 2 nenes i aquest,... serà el nen??

Moxaina
> Data prevista part: 21 de juny
> Edats papis:
> Fills: un fill

Virolai
> Data prevista part: 23 de juny
> Edats papis: 41 ell i 42 jo
> Fills: un nen d'octubre de 2013 i un altre de juny de 2016

tulum
> Data prevista part: 26 de juny
> Edats papis:
> Fills: és el primer fill
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dl. oct. 23, 2017 1:04 pm

Gràcies, LauLau! Vols ser tu la "jefa"?

Punxetes, sí que és estrany que et donessin hora per al gener, i amb això de la diabetis, molt millor anar-hi aviat i que la llevadora et programi el que convingui. Jo amb el primer vaig tenir diabetis gestacional… quin rotllo! I pensava contínuament en les que sou diabètiques sempre.

Per cert, abans quan he fet la llista he vist que moltes sou molt joves! Algunes abans dels 30 i ja pel segon! Jo seré la veterana d'aquí, segur! :-D

LauLau, tu dues nenes, jo dos nens… aviam si el tercer ens ho capgira! A nosaltres ens fa molta il·lusió una nena, però l'estadística ens va en contra (diuen que és més fàcil repetir sexe que un de cada).

Coneixeu la teoria de la lluna? "Lluna creixent, sexe diferent; lluna minvant, sexe semblant." Es refereix a la lluna que hi havia en el moment que va néixer el primer fill (es pot mirar en calendaris perpetus d'internet). En el meu cas van ser tots dos en lluna minvant; del primer al segon es va complir, i ara esperem que la lluna s'equivoqui! :p-)
tulum_0701
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. oct. 14, 2017 3:39 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: tulum_0701 » dl. oct. 23, 2017 3:54 pm

Hola boniques!!!
Vaig una mica perduda encara amb el foro... Viam si us enganxo el ritme. :love:
Nosaltres tenim els 2 34 anys i és el primer embaràs.
Em trobo força bé de moment, no em queixo, tot i que el dolor de pits m'està matant i em costa descansar durant la nit perquè no sé com posar-me... :ufs:
I poc més, crec que sóc la que estic de menys, demà 4+1 i divendres tinc hora amb la llevados de la SS, viam com va.
Un petonàs a totes!!!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dl. oct. 23, 2017 6:08 pm

5+4

Virolai no ho havia sentit això! acabo de mirar el Roc i va nèixer a minvant, així que en teoria es un altre nen no? Jo tinc la sospita que ho és, no se, sempre he dit que el segon serà un altre nen, el meu marit diu nena, aviam qui guanya jejeje.

Punxetes i vas dir que era la primera visita d'embaràs? Perquè al meu cap ho pregunten, si és embaraç tens prioritat i si es visita rutinària et donen per més tard. Igualment si ja ho has solucionat perfecte.

Modo ego: Ahir va ser el meu aniversari i vaig entrar en la trentena! Com a regalet em vaig fer un CB que tenia i abans que caduquès doncs mel vaig fer i embarassada +3, per tant la cosa va molt bé!!! No crec que aguantem al desembre i farem abans alguna eco sobre la setmana 8 per veure el cigronet :content: Com us trobeu? Jo de moment molt bé, molta son i de vegades després de menjar estic una mica remoguda però ja esta, i ara em comencen a fer una mica de mal els pits, com si tingués un morat per dins!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
celiav
:: poltre
:: poltre
Entrades: 667
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:42 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: celiav » dl. oct. 23, 2017 10:28 pm

Bona niiiit!
Aquí una mama de juny més, en principi de 28!
Primer disculpeu q escric amb la tablet i em costa molt!
Soc mama Desembrera del 2010, que finalment va ser de gener del 2011, però Desembrera de cor. Per tant, tinc la meva floreta de 6 (quasi 7!) anys. I vaig pel camí d'acabar sent mama de juliol :ok:

Quan ella en tenia 3, vam intentar anar pel segon, però vaig agafar una malaltia greu, vaig estar xunga de salut, i vam haver de fer un parón. :ufs:
I quan ja vaig estar recuperada... no hi havia manera de fer diana! Ens vam fer proves vàries i el mes de gener d'aquest any al celiu li van trobar un bacteri en el seminograma, ens vam prendre antibiòtics forts els dos, però res... a sobre hem passat unes obres, un trasllat, problemes d'ell a la feina... i ara que des del 30 de setembre que estem a la casa nova, i tot i q no haviem fet quasi gens de deures :inthebed: Test Positiu!! increïble!! Ell es va posar a plorar i jo... a riure!!

Avui el gine m'ha donat hora pel 20 de novembre :ufs: que llarg q es farà! Estem contents perquè almenys sabem que podem quedar-hi de manera natural! desitgem que vagi bé, ja hem patit prou.

Us faig llista amb meves dades!

Bubi 11
> Data prevista part: 4 de juny
> Edats papis: 28 i 31
> Fills: és el nostre primer cigronet!! :-)(-:

Waimea
> Data prevista part:
> Edats papis: 29 anys
> Fills: és el primer fill

TUBI*
> Data prevista part: 1 de juny
> Edats papis: 26 anys la mare
> Fills: Clàudia, 15 mesos

Punxetes84
> Data prevista part:
> Edats papis: 33 i 41
> Fills: és el primer fill

Mum15
> Data prevista part: 15 de juny
> Edats papis:
> Fills: un nen de juny de 2015

LauLau
> Data prevista part: 16 de juny
> Edats papis: 35 (jo) i 41 (ell)
> Fills: 2 nenes i aquest,... serà el nen??

Moxaina
> Data prevista part: 21 de juny
> Edats papis:
> Fills: un fill

Virolai
> Data prevista part: 23 de juny
> Edats papis: 41 ell i 42 jo
> Fills: un nen d'octubre de 2013 i un altre de juny de 2016

tulum
> Data prevista part: 26 de juny
> Edats papis:
> Fills: és el primer fill

celiav
> Data prevista part: 28 de juny
> Edats papis: 35 jo i 38 ell
> Fills: una nena de 6 anys

P.D. Per cert, simptomes quasi 0, només panxa una mica inflada al vespre.
Petons!!!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. oct. 24, 2017 8:40 am

Bon dia marones!
Em presento: Soc la Lidia i estic embarassada per peimer cop pero de el/la nostra segon/a fill/a. això no ho pot dor tothom jajajaja la meva dona va gestar la nostra nena i ara em toca a mi. Estem super il.lusionades pero també amb por que no vagi be... tinc hipotiroidisme i problemes autoimmunes i tinc una bona agenda de metges... aix... de moment tinc moltes nausees i mal als pits osigui que espero que el cigronet s'estigui agafant be. Com la resta de mamis de RA estic amb progesterona i tindre la primera eco divendres dia 3.

Us he llegit del tiron així que tinc un bon embolic de noms osigui que perdoneu que no personalitzi aquest cop... aquest espai va molt be per compartir inquietuds i alegries, sobretot quan encata no ho hem explicat a gaire gent! Bre el grup de whats, les desembreres de 2015 el vam crear molt cap al final i ens anava molt be quan ja teníem els bebitos a casa. Encara ara parlem i fem quedades!

Actualitzo la llista:
Bubi 11
> Data prevista part: 4 de juny
> Edats papis: 28 i 31
> Fills: és el nostre primer cigronet!! :-)(-:

Waimea
> Data prevista part:
> Edats papis: 29 anys
> Fills: és el primer fill

TUBI*
> Data prevista part: 1 de juny
> Edats papis: 26 anys la mare
> Fills: Clàudia, 15 mesos

Punxetes84
> Data prevista part:
> Edats papis: 33 i 41
> Fills: és el primer fill

Mum15
> Data prevista part: 15 de juny
> Edats papis:
> Fills: un nen de juny de 2015

LauLau
> Data prevista part: 16 de juny
> Edats papis: 35 (jo) i 41 (ell)
> Fills: 2 nenes i aquest,... serà el nen??

Moxaina
> Data prevista part: 21 de juny
> Edats papis:
> Fills: un fill

Virolai
> Data prevista part: 23 de juny
> Edats papis: 41 ell i 42 jo
> Fills: un nen d'octubre de 2013 i un altre de juny de 2016

tulum
> Data prevista part: 26 de juny
> Edats papis:
> Fills: és el primer fill

Lidiaiprou
>Data prevista part: 26 de juny
> Edats mamis: 28 i 30
> Fills: Laia (22m)

celiav
> Data prevista part: 28 de juny
> Edats papis: 35 jo i 38 ell
> Fills: una nena de 6 any
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dt. oct. 24, 2017 10:44 am

ui quantes noves mamis!!!! >.-<:

Virolai, no gràcies!!! això de ser jefa no sé què implica però no hi entro tant sovint i no sé si aniré entrant fins al final... ara també ho faig servir per esbargir-me una mica de la feina i perquè encara no hem dit res a ningú. Però quan estgigui de baixa i ja ho sàpiga tothom no crec que entri tant...a més ens estem fent una casa i ja tinc prou coses al cap com per pensar en gestionar aquest grup!! ;-)))
Ostres doncs a veure què ens toca a l'ou kinder!! Nen o nena?? :cnen: :cnena: Jo voldria un nen perquè són més fàcils de portar i després donen menys preocupacions!! jajajaja... amb les nenes és tot psicologia i anàlisi de les reaccions i els sentiments.... esgotador!!! Molt bonic, però psicològicament esgotador!!

Havia pensat de fer-me l'anàlisi de detecció precoç de malalties genètiques, però val un dineral!!!!! Algú se l'ha fet algun cop??

Vaja, Lidia i Celia benvingudes!! Les dues amb historials mèdics complexes... molts ánims i positivisme!!!! Ja ens aneu explicant com van els controls i els símptomes!

Ostres tulum! què aviat t'ha donat hora amb la llevadora!! No estaràs ni de 5 setmanes!! A veure què et diu!.

Modo ego: Tinc unes nàusees horribles... em duren tot el dia!! i només em ve de gust menjar carbohidrats!! jo que cuidava tant l'alimentació!! Ara només em senta bé el pa, la pasta, la carn i coses marranes com la bolleria!!! Ai mareta què rodona em posaré.... En els altres 2 embarassos només tenia nàusees al llevar-me i se'm passaven en quan menjava quelcom.
Jo tinc eco aquest dijous que estaré de 6+4. A la clínica de RA volen eco de confirmació per modificar les pautes de medicació... espero que ja comencin a reduir dosis perquè n'estic fins als........................... També em fan prendre medicació per la tiroides perquè me la van trobar lleugerament alta, tot i que estic dins dels valors normals. No suporto medicar-me! Sóc antimedicaments!!! Ho porto fatal............
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dt. oct. 24, 2017 1:32 pm

Uau, comencem a ser colla!

Benvingudes totes!

LauLau, lo de ser jefa implica anar passant sovint per aquí per actualitzar la llista. Jo no m'hi volia comprometre però ja veig que escriuré contínuament, ja que treballo des de l'ordinador i no em costa gens. Però fins que no em facin una eco no faig res. Així que si a qualsevol altra o a qui havia començat el fil els fa il·lusió, endavant.

Tema pes, jo en l'últim embaràs vaig guanyar 20 kg!! Els he perdut tots, per sort. Amb els dos fills la lactància m'ha ajudat molt a reduir pes ràpidament.

Tema símptomes, jo de moment gairebé res. En algun moment la panxa remoguda, un cert mal de regla lleu i ara em comencen a fer mal els mugrons quan mama el nen. Però és que estic de 5+3 i la festa encara ha de començar… :p-)

Moxaina, per molts anys!

Lidiaiprou i Celiav, esperem que tot vagi molt bé!
Laura_fh
Entrades: 3
Membre des de: dc. oct. 25, 2017 5:15 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Laura_fh » dc. oct. 25, 2017 5:25 am

Hola noies! Sóc la Laura, acabo de fer-me la prova i surt ++++ no puc dormir! Jajjjaja fent els càlculs estic de 4+5 se q és molt aviat però estic molt contenta!
Porto dsd dissabte amb la mosca el nas pero avui ja tinc la conformació, tinc malestar a la panxa i una mica als pits però estic bé.
Tinc 32 anys i és el meu primer embaras.

Encantada de compartir tot això amb vosaltres!

Waimea
> Data prevista part:
> Edats papis: 29 anys
> Fills: és el primer fill

TUBI*
> Data prevista part: 1 de juny
> Edats papis: 26 anys la mare
> Fills: Clàudia, 15 mesos

Punxetes84
> Data prevista part:
> Edats papis: 33 i 41
> Fills: és el primer fill

Mum15
> Data prevista part: 15 de juny
> Edats papis:
> Fills: un nen de juny de 2015

LauLau
> Data prevista part: 16 de juny
> Edats papis: 35 (jo) i 41 (ell)
> Fills: 2 nenes i aquest,... serà el nen??

Moxaina
> Data prevista part: 21 de juny
> Edats papis:
> Fills: un fill

Virolai
> Data prevista part: 23 de juny
> Edats papis: 41 ell i 42 jo
> Fills: un nen d'octubre de 2013 i un altre de juny de 2016

tulum
> Data prevista part: 26 de juny
> Edats papis:
> Fills: és el primer fill

Lidiaiprou
>Data prevista part: 26 de juny
> Edats mamis: 28 i 30
> Fills: Laia (22m)

celiav
> Data prevista part: 28 de juny
> Edats papis: 35 jo i 38 ell
> Fills: una nena de 6 any

Laura_fh
>Data prevista part: 29 de juny
> Edats papis: 32 jo i 33 ell
>Fills: és el primer ^_^
bubi11
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: bubi11 » dc. oct. 25, 2017 5:14 pm

Bona tarda mamis guapes!!!

Perdoneu que he estat desconectada!
Enhorabona i benvingudes a les noves mamis de Juny!!! :) si que som ja una colla!! >.-<: :p-) I tot sembla anar viento en popa amb tots els embaraços així que un hurra per nosaltres!!!! :b-)))

He posat la llista al primer post, i la data actualitzada... tenim algunes incompletes i perdoneu si m'he deixat algú... aviseu-me i edito/afegeixo el que faci falta!!!

Nosaltres ja estem de 8 setmanes!!!! :-()) He deixat d'estar tant inflada però segueixo tinguent nàuses i malestar...esperem que a les 12 setmanes la cosa millori... :ok: La nostra pròxima visita ja no és fins a finals de novembre amb la enfermera i la llevadora... no sabem pas si ens faran eco o no.. però ja estarem de 12 setmanes.
I se suposa que hem de decidir quins tests ens fem... espina bifida segur, i potser la de la trisonomia.
El que no sé es si ja preguntar pel sexe del cigronet... tinc la intuició que és un nen...
Diuen els rumors que si el batec del cor és superior a 150 fàcilment sigui una nena... el nostre cigronet els dos cops que l'hem sentit ha estat a 123 i 126... així que segons això tenim numeros que sigui un ratolinet :cnen:

Mamis veteranes, algun truco per esbrinar-ho ?? z2:-)

Molts ànims per la setmana que ja estem a dimecres- al equador de la setmana!!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dv. oct. 27, 2017 9:08 am

Bon dia!

Bubi11, perfecte que hagis actualitzat el primer post del fil, ha quedat molt bé!
I quina sort que ja estiguis de 8 setmanes, jo demà de 6 i es fa moooolt lent.
Vas per SS? Perquè ja t'haurien d'haver donat cita per a l'eco (no la fa mai la llevadora, sempre el servei d'obstetrícia). Potser això que dius que t'han donat hora per a llevadora i infermera és llevadora i ginecòleg.
Les proves extres te les fas per algun motiu? En els meus embarassos sempre ha sortit risc baix (tot i que l'edat no ho augurava) i no he fet cap altra prova, però entenc que és un pes que et treus de sobre.
Això del batec no ho havia sentit mai. De trucos infal·libles no n'hi ha cap; te'n poden dir una pila però només una eco en què es vegi bé pot determinar el sexe, a banda, clar, d'un test d'aquests. Si voleu saber el sexe i et fas un test addicional, jo demanaria que ho miressin.

Com esteu totes? Jo últimament a les tardes tinc la panxa regirada i em fan una mica de mal els mugrons. I faig molta panxa a partir de la tarda… Del segon embaràs em va quedar panxeta (amb el primer, no), així que espero que la gent no s'hi fixi gaire fins que ja ho puguem dir.
martikiii
Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 27, 2017 10:13 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: martikiii » dv. oct. 27, 2017 10:19 am

Hola a Tot@s!!

Primer de tot felicitaaats !!! Tot just dimarts vaig saber del meu embaràs, en principi estic a la setmana 5 :p-) . és el meu primer embaràs i tinc 41 anys, la veritat que em fa molt de respecte l'edat, però tb pensava que costaria l'embaràs i hauria d'anar a tractament i finalment ha estat natural.

Em trobo bé en gerneal a excepció de molt mal de pits i que vaig restreta :(. He començat a prendre llavors de lli a veure si la cosa millora .....

Us volia preguntar si és normal que fins a la setmana 8 no et visiti el ginecòleg.

Gràcies i anem parlant !!!

Marta
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » ds. oct. 28, 2017 10:29 am

Hola boniques!!!! Benvingudes a les noves!!!

Bubi11, això del batec no t'ho creguis, el meu petit a la primera eco li anava a 156 a tope i vaig pensar el mateix que tu jajaja al final un nen... hi han mil històries però en el meu cas no va encertar. Per cert, si pots posar a la llista les nostres edats: Jo 30 ell 31, merci :content:

Nosaltres al final hem programat una eco pel privat pel dia 8/11 >.-<: >.-<: estaré de 7+6 i així confirmem que l'embaràs va bé. La eco de les 12s la tinc el 5 de desembre!
De simptomes... mal de pits, sobretot quan pren pit el peque :ufs: i després dels dinars sempre tinc náusees, i diria que en tinc més després de menjar carn, si menjo pasta o arròs estic una mica millor, espero que aixó no continui perquè si nomes m'he d'alimentar d'aixo ja veurem com em posaré jajaja i per ultim també restreta... uffff ho odio!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::