_____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
celiav
:: poltre
:: poltre
Entrades: 667
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:42 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: celiav » ds. nov. 25, 2017 6:32 am

Bon dia!
Em sembla que no puc dormir de les emocions d'ahir, li vam dir a la nostra gran, la Joana, que seria germana gran, i quasi plora de l'emoció, està molt il·lusionada i diu q va ser el millor dia de la seva vida :love: després ho vam dir als meus pares i el meu germà, avui ma germana i avi i a la tarda als sogres i cunyats. I dilluns a la feina, pk soc mestra a la mateixa escola que la meva filla i ho diu a tothom, segur segur! I dilluns tarda ja ho sabrà tot el poble.
Li vam regalar una samarreta que hi posa: germana gran 2018, i li fem ensenyar a tothom i fa gràcia veure la cara mentre llegeixen i reaccionen.
Bon dissabte, petons a totes les mames i tots els cigronets!
Avatar de l’usuari
elirovi
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:35 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: elirovi » dg. nov. 26, 2017 9:23 pm

Bona nit,

Dijous vam tenir gine. El cigronet bé i els resultats de l'analítica també. Ara a esperar al dia 14 que tindré la eco del 1r trimestre amb la mesura del plec nucal.
Vam anar amb la nena (que no sabia res de l'embaraç) i al preguntar-li pel que sortia a la pantalla ca dir: "és un bebé que està a la panxa de la mama" com si fos lo més natural del món. El meu home i jo vam flipar molt.
22/11/13 TE+
17/2/14 Seràs una nena!!

Imatge
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: lidiaiprou » dl. nov. 27, 2017 8:27 am

Bon dia panxus boniques!

No hi ha manera d'entrar sovint i esrar al dia osigui que em passo a la modalitat whatsapp a veure si aixi us puc anar coneixent millor!

mini-Ego: tot va be! Contra tot pronòstic l'embrionet ha lluitat molt i ara ja es un fetus!! Vam fer eco i ens vam il.lusionar per primer cop dsp de l'ensurt en veue q tenia manetes i peuets i que es bellugava com una granoteta <3
Eco 1r trim el.dia 21/12! Porto 2kg! Mare meva... quin panxot!!! Pantalons premama i a disfrutar!!!

Abraçada i bona setmana
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Llumeta7 » dl. nov. 27, 2017 9:14 am

tulum_0701 ha escrit:Boniques!!!

Entro ràpid desde el mòbil pk surto amb l'emoció de la 1a eco, m'ha confirmat que avui 6+6.
Medeix 9mm i Li hem sentit el cor!!! El papi ha flipat!!! :love:
M'ha dit que ells tenen uns items per valorar si un embaraç va més o menys bé i que en aquest cas té molt bona pinta, Ben agafadet i cap al fons.

Amb aquestes Bones noticies però amb cautela Ho anirem dient als més pròxims, és el nostre 1er embaraç i l'il•lusió ens pot!!

Com una coseta tant petita ens fa tant feliç!!! >.-<:


Oi tant que fa il.lusió!!! Nosaltres estem com vosaltres, es el nostre primer embaraç, encara que ell ja te una nena d'un matrimoni anterior, pero estic segura que ni de conya ho va viure com ara :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Quines ganes de que passi el primer trimestre i minvin les pors, oi? ;)

Moltíssimes felicitats!
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dl. nov. 27, 2017 9:48 am

Bon dia Noies!

Me n'alegro molt Lidiaiprou!!!!! És una molt bona notícia!!! Ara a per la eco del 21!!
Per cert, tu també t'havies fet transfer oi??? Estàs amb progesterona i evopad???
A mi em van dir que ho deixés a la setmana 12, però no sé si és el dia que faig les 12 o quan s'acabi aquella setmana i en faci 13!!!! Alguna de les que està amb progesterona en té idea?? Sinó, trucaré a la clínica de RA..


Doncs la resta enhorabona a totes!! Anem prou bé de moment!

Jo eco de plec nucal el dia 5 i visita amb resultats el 15!!

al final no m'he pogut aguantar i els hi vam dir a mons pares... perquè se'm nota molt i alguns amics ja ho saben i no volia que algun dia pel poble algú els parés i els felicités sense saber-ne ells res!!!!!
Estan super contents!!
La petita (2 anys i mig) em va preguntar ahir: Mama, tens un bebé a la panxa??? :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
I la gran ja pensa noms, tot i que només tria noms dels seus amics i clar, a mi no m'agraden!!!

Vaya rollo modo ego us he fotut!!

Encara us esteu resistint a comprar alguna robeta??? aiiiiiiiiiiiiiiii, jo em moro de ganes de comprar-li una primera posta!!!! Perquè fan la roba de bebé tant bonica???? és una perdició!!

Piticlina, com va la tensió?

Punxetes... doncs quina murga.. molts ànims amb això de la diabetes que, tot i estar acostumada, segur que et costa dir NO a segons quines tentacions estant embarassada!!!

Miri75! Ostres quina passada que t'ho cobreixi la mútua!! Jo me'l feia JA MATEIX!!! I sabràs el sexe també!!! Ja ens informaràs!

Celiav, que guai lo de la samarreta!! I que li fes tantíssima ilusió a la Joana!! quant anys té?? Deu ser gran per expressar-se tant profundament!! segur que avui quan pleguis de classe ja ho sap tot el poble!!!

Abraçades!!!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Avatar de l’usuari
celiav
:: poltre
:: poltre
Entrades: 667
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:42 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: celiav » dl. nov. 27, 2017 12:04 pm

Bon dia Guapes!!

LauLau, la Joana té quasi 7 anys, els fa l 5 de gener, i és molt madura! De fet, demanava a la carta del Reis un germanet de veritat! Avui ja ho sap tot la seva classe i la del costat! Als mestres els ho vaig dir jo ahir per *. I als meus alumnes de P5, m'espero.

Lidiaiprou Me n'alegro moltíssim de que el cigronet vagi en marxa!

Jo avui he anat a fer anàlisis de la Triple Screening i he demanat info del Test Prenatal No Invasiu. Es pot fer a partir de la setmana, 10, però potser espero 1 setmana més, o després dels resultats de la Triple Screening.

Petons!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dl. nov. 27, 2017 1:50 pm

Hola! Veig que per aquí tot va rutllant.

LauLau, jo estic amb progesterona i sempre me l'han fet allargar fins ben acabat el 1r trimestre, a la setmana 14 o 15, i aquest cop la llevadora em va dir que també compti que serà així (tot i que me la poso una mica quan me'n recordo o quan no he de sortir, i a la nit, que si no em fa angúnia notar quan em baixa). Jo me la poso per precaució, no per RA, així que suposo que no passa res si no sóc tan estricta.

Lidiaiprou, que bé que l'embrionet s'ha aferrat com un valent!

Veig que alguna té l'eco el mateix dia que jo, el 14 de desembre. En tinc unes ganes ja… perquè ara mateix tinc zero símptomes. Si només em quedava ja el mal als mugrons quan mama el nen, des de fa dos o tres dies, ni això. I clar, és inevitable ratllar-se una mica…

Dimecres tinc l'analítica i l'O'Sullivan. Respecte al test no invasiu, jo ja vaig comentar que primer ens esperarem al cribratge, i en funció de què surti i què recomanin els gines de l'hospital ja decidirem. En l'altre embaràs m'ho vaig mirar molt i molt i al final no va fer falta. Ara, si el tingués inclòs per mútua sí que me'l faria, total és una extracció de sang. Però pagar per pagar, m'espero als primers resultats (en contra del que es pensa, el triple screening té una fiabilitat molt alta, de més del 90%, si no recordo malament).

Per part nostra ho sap ja gairebé tothom de l'entorn proper, perquè finalment el meu fill gran ho va fer córrer a l'escola i per tant ja ho sap mig poble i la família més propera. A la resta ho direm després de l'eco. M'adono que amb el tercer no tinc tanta pressa a dir-ho… Amb els altres gairebé no me'n podia estar des del mateix dia de fer-me el test!!

Petons a totes!
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Llumeta7 » dt. nov. 28, 2017 8:46 am

Molt bon dia!

Soc nova al foro, i novata en aquest món de l'embaràs :-())

He escrit al grup de Juliol (crec que em tocarà al juliol) pero com no hi ha gaire moviment, us llegeixo i aprenc també de vosaltres :miko: :miko:

Tenim el dia 4 la primera eco (encara que abans d'ahir vam anar d'urgències i ja ens van fer una ràpidament), on ens hem fet la FIV i ens diràn que tot bé, i suposo que ens donaràn l'alta perque seguim amb el nostre gine.

Ha estat la meva primera FIV i ha donat positiva!! Mai he estat embarassada i que jo sàpiga mai he tingut un abort, així que estic emocionadíssima, ser mami és un dels somnis de la meva vida, i estic segura que dintre de 9 mesos, el veuré complert :p-) :p-)

Desde la transferència que no he tingut visita amb la gine, pero per el que em van dir diumenge, sembla que avui estic de 6+5, a les que us heu fet FIV us van donar més informació? es que a nosaltres ens l'estàn donant a mida que les coses van passant, i es una mica desesperant....

Us passa a vosaltres que no podeu parar de llegir cosetes sobre l'embaràs? Tinc la sort o no que treballo desde casa, i la ment d'avegades es... ajjajajjaja es que estic mooooooolt emocionada!!

Com ha estat per FIV em poso ovuls de progresterona i EVOPAD 100, la progresterona em fa tenir els pits super inflats i sensibles, alguna de vosaltres està prenent tot això? xxo.0.o

Tinc unes ganes que arribi dilluns, la gine digui que tot està perfectament i ens digui la data de part aprox!!!

Vosaltres ho heu dit ja als familiars més propers o us esperareu a la setmana 12? :-o00m

Una forta abraçada a totes, us aniré llegint de ben apropet :***: :***:
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dt. nov. 28, 2017 9:08 am

Bon dia Llumeta!

Jo també estic amb evopad i progesterona per transfer d'embrionet congelat.
Aquesta setmana ja acabo la medicació, doncs faig les 12 setmanes i m'han "donat l'alta" a la clínica de RA!!

si que és desesperant, es curen en salut i van donant la info a comptagotes i això desespera moltíssim!!

Nosaltres ho vam dir la setmana passada, estavem de 11 setmanes justes. PErò jo sóc del paré que als familiars, si tinguessis un avort, també els hi diries. Per tant, si et fa super ilusió, no et quedis amb les ganes! Ara, no ho esbombis als 4 vents fins a les 11-12. Saps què.... Fes el que et vingui més de gust!!! neujor:-) neujor:-)

Moltes felicitats!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Llumeta7 » dt. nov. 28, 2017 9:29 am

Molt bon dia LauLau!

Moltes gràcies!! Per cert, a tu la progesterona no et fa tenir més nàuseas, i tenir els pits mooooooolt inflats i sensibles. Parlo de que posar-me cap per avall al llit, em fa mal :-:) ara bé, si ha de ser així, jo aguanto el que em diguin!! jejeje

Que bé, moltíssimes felicitats, ja estàs a la setmana 12!! Així doncs, no es fins a la 12 que em donaràn l'alta a la clínica de RA?

Donen tota la info amb tant compta gotes que em desesperen!!! ostres que ni sapiguem en quin moment haurem d'anar al nostre gine, ho trobo molt fort! per el que veig, a totes les clíniques són així! Pero per què ho fan? curar-se en salut, no es donar la info amb compta gotes, no creus?

Ahir vaig trucar per dir que tenia nàuseas, i no va ser fins que li vaig preguntar si podia prendre alguna cosa, que em va parlar del cariban... dic jo que podria haber-ho proposat en el moment en el que li vaig dir, oi? aiiiiiiii jajajajajajjaja

Nosaltres li vam dir als meus pares el mateix dia, perque sabien de tot el procés i ens recolzen al 100%. A la resta suposo que ho direm a la setmana 12, quan tot estigui més agafat ;)

Així que només ens queda el foro per compartir aquesta explosió de felicitat i emoció que sentim dins nostre, perque suposo que les nostres parelles, no deuen de donar-li ni la meitat de voltes que ho fem nosaltres :)

Per cert, moltíssimes felicitats LauLau :***: :***: :***:
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dt. nov. 28, 2017 11:47 am

Celiav, què bé que la petita estigui tan contenta pel futur germà/neta. Ha de ser molt graciós anunciar-ho d’aquesta manera.

Elirovi, a esperar fins al dia 14, a veure que et diuen aquests resultats. I quina nena més intuïtiva i llesta que tens!!

Lidiaiprou m’alegro molt que tinguis un petit lliutador, esperem que tot vagi bé. I pel pes, doncs, és una cosa a la que ens haurem d’acostumar totes.
Laulau, sobre la progesterona, et dic el que em van pautar a mi. Em van donar l’alta a la clínica de RA a la setmana 7+6 amb l’informe per al ginecòleg que em portés l’embaràs. I la dosi de progesterona eren dos òvuls fins a la setmana 10, arribada aquesta setmana 2 ó 3 dies amb un òvul, abans de deixar la medicació totalment. Sé de noies a qui els hi ha recomanat fins a la setmana 12. Li va comentar al meu gine i em va dir que trobava correcta la pauta donada a la clínica de RA. La veritat és que en deixar-la, vaig notar de seguida que se’m reduïa el fluxe vaginal. Cada dia tacava molt la roba interior. Suposo que cada pacient serà un món, si no ho veus clar, consulta-li al teu metge, truca a la teva clínica de RA.

Llumeta jo vaig tenir l'estómac molt regirat i em va començar a sentar bé el menjar en deixar la progesterona. Els pits normals, no he notat res especial. L'únic símptoma de la progesterona ha estat el fluxe, tacava molt.

Mode ego: jo va ser arribar a la setmana 10+5 i deixar de tenir l’estómac regirat. Com a mínim, puc menjar una mica més. Ara que estic ja de 12 la panxa no se’m nota gens, suposo perquè sempre n’he tingut una mica. De símptomes, a banda, del cansament, res de res. Tinc ganes que arribi el dia 4 per la visita amb el gine i que em doni els resultats de l’analítica i de la TS. I de pas comentar-li això del test prenatal no invasiu, a veure quins són els criteris per tal que m’entri per ASISA. L’edat podria ser un factor, però vaja, no en tinc ni idea. Potser abans trucaré a la mútua per veure què és exactament el que ha de constar a l’informe mèdic, així anirem sobresegurs.

Miri75
tulum_0701
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. oct. 14, 2017 3:39 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: tulum_0701 » dc. nov. 29, 2017 9:39 am

Hola marones boniques!!

He estat una mica desconnectada, però és que entre el malestar i les paranoies he preferit mantenir-me absent.

No sé si us passa però quan fa dies que m'he fet la eco m'entren pors i dubtes que tot estigui anant bé i no us volia atavalar.

Ahir van Fer 2a eco de les 10 setmanes, quin canvi de la 1a!!!! Es movia moltissim, les manetes, els peuets... I el cor Li bategava Ben fort, va ser un bon xute d'alegria!!! :love:
Els resultats de la 1a analítica van sortir perfectes, ara toca esperar 3 setmanetes més per la pròxima on mediran plec nucal... Sóc de finals de mes... Aixi que potser a alguna ja us Ho han medir, ja explicareu, com a primerenca vaig perduda...

He vist que tot us va perfecte!!!
Lidiaiprou, quina il•lusió llegir que és un campió aquest fetus!!!!
No puc personalitzar desde el mòbil, però mil gràcies a les mamis experimentades pels consells!!!

Tema panxulina... A la nit es nota bastant!!! Durant el día m'ho noto jo... Que he portar els pantalons descordats!!! Fa il•lusió!!!!

Tema whatss... Si que és cert que estic saturada de grups de WhatsApp i personalment prefereixo el fòrum, però si heu de deixar d passar per aquí m'afegiria al grup d Whatss.

Una abraçada Ben forta!!!! :-())
bubi11
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: bubi11 » dc. nov. 29, 2017 3:35 pm

Que bé llegir que els cigronets estan agafat forma i forces!!! :***:

He estat uns dies fora i no m'he pogut passar a escriure. El grup de whatsapp ja està creat, qui es vulgui anar afegint ja m'envieu un privat i us hi afegim encantades de la vida!!!

Comparteixo l'angoixa entre eco i eco... es fa etern saber que el cigronet està bé. La veritat es que començo a trobar-me millor.
El canvi de les 12 a les 13 setmanes crec que s'ha fet notar. I ara ja si que si que es nota un bultet.... a les tardes es veu més...tocarà posar-se roba ample!! Ara que comencen a venir els compromisos de sopars d'empresa de nadal, i coses d'aquestes serà complicat dissimular, però creuem dits que duri uns dies més!!! només hem de mantenir el secret uns 26 dies més fins que ho poguem dir a la familia!! :ok:

Us haig de confessar que l'altre dia ja va comprar el cotxet... estava al 20% de descompte, i no ens en vam poder estar... així que a 13 setmanes d'embaraç ja tenim el cotxet jajajajaj.. no sabem ni el sexe del bitxito, pero ja té un cotxet... la pera voladora....
:b-)))

Per cert!! a les que estaveu com nosaltres sense poder tenir relacions sexuals... dir-vos que nosaltres ens vam "arriscar" el cap de setmana, i que ja no hem tingut pèrdues...la veritat es que se'ns va passar preguntar-li al gine quan hi vam anar... i ja feia 6 setmanes que estavem castigats...

Modo ego : Vam sentir-li el cor a 162 pulsacions per minut!!! Semblava una locomotora!! quina ilu!!! :D >.-<:
bueno boniques!!!

Aneu informant les que teniu visites que crec que en les dues pròximes setmanes n'hi han moltes!!!!
A per la resta de setmana!!!
<:-< amb ganes de veure't!!
Laura_fh
Entrades: 3
Membre des de: dc. oct. 25, 2017 5:15 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Laura_fh » dc. nov. 29, 2017 7:16 pm

Hola nenes!!!! entro molt poc però vaig tot el dia a tope!!!
He estat llegint i veig q tot ens va genial! Continuem així!
Nosaltres el 17 ens vam fer la eco d les 8 setmanes, era la primera buff impresionant❤️❤️ Tot va super b! El 19 de desembre tinc la propera i amb moltes ganes!!!

Vaig passar uns dies bastant malament pero ara porto uns dies “bons” jajjaj xo no ho diré molt alt.

Pregunta!! Tema noms com ho porteu! Nosaltres de nena super clar! De nen estem en ello!

Ens llegim aviat! Petonets a totes!
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dc. nov. 29, 2017 8:27 pm

Bona nit.
Faig una entrada modo ego total.

Ahir al sortir a esmorzar de la feina vaig notar que rajava a xorro pels baixos.. em va extra yar xk la progesterona es nota com sirt pero en gotetes.
En entrar al bany estava tot empapat en sang, salvaslip, calces i pantalons, i seguia sortint.
Espant de mort. Corro a l’hospital.
Per sort ve el gine de seguida i passo super rapid.
Eco i el primer que fa posarme el so del cor xk em calmi...... quina plorera.... l’enfermera m’acaronava i tot....
A la eco es veue tot perfecte. Llavors diu que es el coll de l’uter.
Efectivament, em fa exploracio i el tinc super inflamat de la progesterona i d’agafar a les nenes. I com tenim tant reg sanguini en aquesta zona ara mateix, si peta una veneta sembla que t’hagis tallat l’aorta....

Total, nomes un susto!! Pero m’obliga a agafar la baixa minim 2 setmanes i control en 1 setmana.

La veritat que la baixa em va de perles. Anava molt atabalada i no tenia gens de temps pe mi ni per descansar. Avui ja surt molt poqueta sang i sembla k esta cicatritzant.

Ja ho veieu.... sembla que podem amb tot pero hem de baixar el ritme!!!!


A banda d’aixo, dir-vos que divendres acabo medicacio i em sobra 1 caixa sencera sense obrir d’EVOPAD 75mg.
Si alguna de les k en feu servir la vol us la puc fer arribar segons on estigueu.


Aiiii, me n’alegro que totes estigueu estupendes i repoblem l’inici de l’estiu del 2018!!!

Sento fotre rotllo ego pero necessitava desfogar-me explicant-ho!!

Abraçades a totes!!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
bubi11
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: bubi11 » dc. nov. 29, 2017 10:53 pm

Ostres Laulau!!! Quin ensurt i quina plorera que m'ha entrat!!!

Me n'alegro que tu i el petit cigronet estigueu bé!!! Cal agafar-s'ho amb calma!! La veritat que us admiro a les que esteu pel segon o tercer... veient lo malament que ho passa una no m'imagino amb foces per fer-ho amb un germanet!
Així que si que sou super mamis, pero ei! A agafar-ho amb calma que el cos ho demana!! Descansa i que q casa et tractin com una reina. Desconnecta mentalment i físicament. Tens familiars que et puguin donar cop de mà a casa o els peques?

Descansa molt i mantingues-nos informades!!! T'enviem mooolts ànims! Em sembla que haurem de començar a enviar acudits per alliberar estrés!!!
Avui m'han passat un video preciós de dones ( mujeres) que val la pena veure i dedicar-nos 3 minuts que dura!!
Llàstima que no tingui el link i el pugui passar per aquí!

Una abraçada boniques i una especial per tu Laulau!!!
<:-< amb ganes de veure't!!
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Llumeta7 » dj. nov. 30, 2017 7:39 am

Molt bon dia boniques!!

Mare meva tot el que anem vivint, i que bonic que ho poguem compartir aqui... desde que us he trobat (i fa 4 dies) m'encanta llegir-vos, em sento molt acompanyada. :-())

Lidiaiprou com està el petit lluitador? segur que saltant dintre teu :p-) :p-) :p-)

miri74 Ja m'ho crec, la progresterona es un rotllo, va ser començar a posarme-la i tenir tots els mals del món jajaja Els pits mooooolt inflats i molt adolorits, fins al punt, que em trec els sostents i sembla que tingui dos pilotes que cauen, fa un mal... i el fluxe també... em canvio de calcetes varies vegades al dia, i això que em poso el salvaslip! pero... tot sigui això!! que estem :-()) :-()) :-())

Això si, tinc nàuseas, pero una ganaaaaaaaa que em menjaria uffff com continui així, em posaré rodona abans de que em surti la panxa :love:

Tu també tens el dia 4 visita al gine? jo també!! primera eco!! Que es l'analítica de la TS?

tulum_0701 Si que passa que et fan la eco, i aleshores començes a menjar-te el cap de si tot continua igual... Es així bonica, pero no ens fa cap bé preocupar-nos. Intenta gaudir de l'embaràs, del fet de que ho estàs, i de que segur que sent positiva i amb bons pensaments, tot anirà bé, perque al final de dia, no pots fer res perque la situació canvii, així que has de tenir confiança amb el cigronet ;)

bubi11 Només 26 dies aguantant el secret!!!! fins cap d'any quasi, oi? Aguantareu sense dir-ho a Nadal? ;) A la familia encara no ho heu dit? ni als pares? uau, quina il.lusió els hi farà!!!!

Felicitats per el cotxet!! jajaja us han pogut les ànsies :) I moltíssimes felicitats per la eco, ha de fer una ilusió brutal, gaudiu del moment i del record que us ha quedat a la ment!!

Laura_fh Ànims als dies que vas passar malament, i vinga que el 19 ja ho tenim aqui per la segona eco!! Quins noms heu estat pensant? :love:

LauLau M'has tret les llàgrimes, quina passada!!! mentre et llegia es com si ho estigués visquent!! no vull imaginar-me amb la teva situació, malgrat avui, he somiat amb el que has viscut, i m'he despertat atacadíssima....

Molta calma, el que no puguis fer avui, ja ho faràs demà. Si hi ha una cosa que m'han repetit molt es no carregar, no carregar ni la compra. Pots jugar amb les teves petites al terra, al sofá, al llit... amb cuidado, cuida't molt, d'acord? Molta energia positiva :***: :***: :***:

Modo ego: Ahir tenir un dolor intents intermitent al pit dret, vaig parlar amb la gine de la clínica de RA i em va dir que això no es de la medicació, que anés a urgències.

Avui, de moment no m'ha donat el dolor, noies es que em fa molt de pal anar al metge, soc de no anar-hi mai, i desde que hem començat amb el tractament per l'embaràs, crec que hi he anat més que en tota la meva vida!!

Heu sentit a parlar d'aquest dolor intens o l'heu tingut? son com punxades intermitents.

Molta llum per a totes, crec que no m'he deixat a ningú, arar si, a treballar!!! :***: :***: :***:
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dj. nov. 30, 2017 8:57 am

Bon dia noies i mil gràcies pels ànims!!

Ai mare, ara que veig que algunes us ha agafat la por... em sap greuu! no vaig pensar que explicar aquest episodi us posaria la por al cos!!! em sap greu noies!!

De totes maneres, dir-vos que ja no sagno res de res i a sobre tinc la baixa. Així que estic a casa com una reina i puc llegir, fer-me un te,llegir-vos amb calma, fer l'album de fotos de les nenes que feia 2 anys que tenia pendent..... >.-<: >.-<:

si que tinc ajuda, mons pares viuen al costati el home treballa des de casa. tenim condicions de luxe!!

Doncs noies! ànims a totes!! Dilluns n'hi ha un parell que teniu eco!!! Quina emoció!!Ja ens explicareu!!

Pel que fa al mal de pit, durant l'embaràs jo no l'he notat mai... quan estàs alletant si, pot ser des d'obstruccions fins a mastitis. Però durant l'embaràs res de res, només els mugrons. Potser si et torna a passar i és molt fort si que hauries d'anar al metge.

A veure si aquest pont l'aprofitem per descansar!!

Ninguna vol l'Evopad 75?? Em sap greu llençar-lo sencer..

Una abraçada!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
tulum_0701
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. oct. 14, 2017 3:39 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: tulum_0701 » dj. nov. 30, 2017 11:43 am

Hola precioses!!!

Llumeta... Tema pits... A mi a vegades en venen punxadetes, son puntuals i aïllades, Li vaig comentar al ginecòleg i em va dir que tinc un pit molt fibròs i que amb l'embaraç està mes sensible, que era normal.

Lau Lau bonica... Quin ensurt!!! Però a vegades el cos ens avisa i mira... Ara tens l'oportunitat de descansar i disfrutar del teus.

Bubi!!! Ben Fet!!! Els descompte s'han s'aprofitar!!! I una cosa menys... Jo perque freno la meva parella sinó tindriem l'habitació muntada ja!!! :love:

Nosaltres tambè tenim problemes amb els noms!!! Jajaja! Pel de nena cap problema... Però amb els de nen no hi ha manera... I tinc el presentiment qué serà un nen!!! :content:

Per cert, un dubte, per les afortunades que no hem Passat la Toxoplasmosis, el gine em va dir que nomes ve del porc, que puc menjar carpaccio, foie, etc... Que vigili que si menjo porc estigui Ben Fer i els embotits els congeli... I que sushi sense cap problema... Que si pillo algo no afecta al fetus, que és com si Ho enganxès la meva parella. A vosaltres us han dit el mateix?

Moltes gràcies boniques!!!
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dj. nov. 30, 2017 12:04 pm

Ostres Tulum!!
que va!! a mi m'han prohibit infinitat de coses:
carn crua (com el carpaccio)
embotits
Patés
Formatges tous (brie..) i formatges de llet crua)
Peix cru
Ou cru (x exemple, ou fregit... :()

... De fet hi ha articles que treuen ferro al tema de la toxoplasmosi, però es veu que hi ha més malalties que poden afectar el fetus, com la listèria, que s'agafa amb els formatgesde llet crua i es veu que és molt perjudicial pel fetus.

Això, cadascuna que faci amb el que se senti més còmode i tranquila.

Jo evito tot això, però l'altre dia em va venir de gust un brie amb melmelada de tomàquet i en vaig comprar vigilant que fos amb llet pasteuritzada.


Per cert, encetem tema CREMES ANTIESTRIES!!!

Quina utilitzeu?

Jo en els dos embarassos anteriors vaig fer servir la de suavinex i m'encanta, textura, olor.. TOT!!
Però aquest cop tinc uns olis essencials de PRANAROM antiestries per embarassades... algú n'ha sentit a parlar o en téreferències???
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::