***Mares i pares MAIG 2018***

gener, febrer, març...
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: XèniaAP » ds. des. 09, 2017 10:13 am

Benvingudes a les noves mamis :panxeta:

Jo la Morfo la tinc el 21 de desembre. Però bueno entre pitos i flautes jo em passo la vida al gine!!!
La setmana passada vaig anar a mesurar-me el coll del úter i se'm havia fet encara més curt :ufs: ... així que el meu hospital (l'hospital de Mollet) em van enviar a la Vall d'hebron perquè ho valoressin allà. Ara estic esperant una trucada de la Vall d'hebron que em tronaran a donar una altra hora de visita per acabar de mirar a veure què em fan... però segurament m'hauran de fer una petita intervenció a l'úter pk aguanti el bebè el màxim temps i no tingui un part superprematur :-)(-: !!! un rollo... així que segueixo modo repòs!

Vosaltres com aneu? a mi ja m'estan donant un munt de robeta dels meus nebots :love: i ja l'estic classificant per mesos... és adorable pensar que d'aquí poc podré posar aquesta robeta a la meva filla.

Espero que estigueu totes bé gaudint de les vostres panxulines!!!
babyjulen
Entrades: 2
Membre des de: ds. des. 09, 2017 11:08 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: babyjulen » ds. des. 09, 2017 11:33 am

Hola noies!

Soc nova al fórum i tambe Mare al maig

La FPP será el 23/05/2018 i será el primer fill.
De moment sabem que será un nen i ja tenim el nom JULEN.
Ja teniu alguna cosa mirada? Nosaltres estem fem unes obres a casa i al febrer o així començarem la seva habitació
Avatar de l’usuari
anna_mipa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 03, 2014 8:58 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: anna_mipa » dg. des. 10, 2017 12:40 pm

Hola!
Benvigudes a les noves incorporacions!!

Q be les q teniu la morfo ja.. Jo el 20 tinc revisio pero p la morfo haurem d'esperar fins dspres dels Nadals .
Xènia anims amb el repos! A la vall d hebron estaras be!

Avui hem fet unes fotos al peke per anunciar, pels volts de Nadal, q serà germà gran al Maig!! De moment ho porta genial, espero q duri!
Les q teniu un@ ja cm ho porten??

Amunt panxetes

:-())
Imatge

Imatge

Anna :-())
Avatar de l’usuari
Txell86
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dt. gen. 28, 2014 11:01 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Txell86 » dl. des. 11, 2017 8:24 pm

Benvingudes a les noves marones >.-<:

Ànim amb el repòs, segur q a la Vall d'Hebron et portaran mbé.

Per cert, ja sabeu on tindreu al/la peque? Jo vaig tenir el.primer fill a Igualada i mbé, però ara m'he de canviar de mútua i no m'entra l'hospital (sóc muface i no tinc seguretat social). M'estic plantejant tenir aquest segon peque a Bcn, però encara no sé a on...

De moment el.peque molt content ja que serà germà gran, però dissabte quan vam anar a mirar unes coses pel Jan ja van sortir els primers cels... :-:) A veure com va a mesura que ho vegi més evident

Petonets i bona setmana!!!
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: PLANETA » dt. des. 12, 2017 12:00 pm

Hola a totes!!

Bé em presento....estic de 16 setmanes i ja tinc un peke de 9 anys.
La meva data prevista es el 27 de maig però segons eco m'ho han avançat al 23 de maig.
Ahir em van fer eco per privat i es van intuir tres ratlletes als genitals que segons la doctora corresponen a una nena pero ja es veurà...A les que porteu nena no heu sabut per eco sobre aquestes setmanes?
Algú per aquí amb la meva edat? Acabo de fer 40.... :-())
Felicitats a totes!
Netta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Netta » dt. des. 12, 2017 12:32 pm

Ooohh una nena!! Quina il.lusió..... :-())
Embaràs natural?
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: PLANETA » dt. des. 12, 2017 12:58 pm

Netta, si embaràs totalment de forma natural....a aquestes edat també és posible eh? :-:) :-D
Avatar de l’usuari
Hestia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 16, 2015 10:53 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Hestia » dt. des. 12, 2017 1:50 pm

Aquí una de 39!! També de forma natural.

Jo vaig per la Seguretat Social.

Ara m'han dit que per edat haig de tornar a repetir l'O'sullivan al segon trimestre (el primer em va sortir bé) i penso: coi, si es un embaràs de baix risc i la primera prova va sortir bé, cal?

Tampoc em vull estressar gaire. I he aprofitat per apuntar-me a yoga. I de tant en quant busco informació sobre el procés del part i el post-part per anar-me mentalitzant.

Em fa "por o respecte" el moment d'abandonar l'hospital amb la criatura i "l'ara qué" de després :-D

Teniu pensat fer algun tipus d'esport (si es que no en feu ja)?

Qué en penseu de les ecos 4d?

Ja heu començat a buscar noms?


Pd.: M'he assabentat que al Santa Caterina ofereixen els dimarts classes de yoga per embarassades. Però la persona de contacte es la llevadora de la S.S. o sigui que no hi pots anar directament, et posen en contacte. Son gratuïtes. Per si a alguna l'interessa :-o00m
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: PLANETA » dt. des. 12, 2017 2:12 pm

Hola Hèstia,pel que fa a la prova del sucre a mi no me la fan repetir per edat. Em faran l 'analitica de sang normal on miren el nivell de sucre. Antigament recordo que em van fer prendre un liquid taronja per la prova del sucre pero segons la comadrona ara ja no es fa a tothom per sistema....

No t' amoïnis per la por a quan tinguis la criatura ,el teu propi instint et guiarà ja ho veuràs. :-)(-:
poblenouvina
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: poblenouvina » dt. des. 12, 2017 2:30 pm

Hola!!! Jo 41 fets al'octubre... i també de forma natural.... potser ha trigat més de l'esperat però bé...

La peque al principi no parlava gaire del tema, suposso que com no es notava gaire no es feia a la idea... ara sí, li fa petons a la panxa i parla de la germaneta... a veure després !!!

Aquest divendres tinc la morfològica..., a veure què tal.... quines ganes!!!!
Avatar de l’usuari
Hestia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 16, 2015 10:53 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Hestia » dt. des. 12, 2017 2:55 pm

PLANETA ha escrit:Hola Hèstia,pel que fa a la prova del sucre a mi no me la fan repetir per edat. Em faran l 'analitica de sang normal on miren el nivell de sucre. Antigament recordo que em van fer prendre un liquid taronja per la prova del sucre pero segons la comadrona ara ja no es fa a tothom per sistema....

No t' amoïnis per la por a quan tinguis la criatura ,el teu propi instint et guiarà ja ho veuràs. :-)(-:


Quina sort!! Doncs es el que em va dir la llevadora...ja la vaig fer al primer trimestre i ara un altre cop :-:) ara es el mateix líquid de sabor llimona (encara és suportable...)


Gràcies!! És més la cosa aquella de: no me l'haurien de deixar sortir d'aquí fins que anés sola a la universitat :anec: :anec:
Netta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Netta » dt. des. 12, 2017 4:10 pm

Molt b a tots aquests embarassos naturals i que són nenes! Em feu enveja per les dues coses!!!!!!

No sé doncs pq diuen q als 40 és molt difícil un embaràs,, en fi, jo ni mho plantejo... pq llavors el
meu marit en tindria 47 ... i voldria dir q quan fes p3 en tindria 50 i amb 10 anys 60 ... val més q no...

Una abraçada
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: XèniaAP » dt. des. 12, 2017 4:29 pm

Hola boniques benvingudes a totes!!! veig que sóc de les peques del grup tinc 28 anys, però això no vol dir res de res perquè mireu... tinc un embaràs de risc i la cerca no va ser fàcil... van ser 9 mesos llargissims amb un avortament entre mig!! I a vegades la gent a mi em diu... tttaaannnn jove i ja seràs mare? no tens ganes d'aprofitar una mica més?? o sigui que la gent també t'acomplexa per mare jove jajajjajajaj com si pel fet de ser mare la joventut se't acabés!

Babyjueln: Nosaltres anem fent sobre la marxa, som un cas una mica especial... viviem a França quan em vaig quedar embarassada i jo a l'octubre vaig tornar cap aquí. El papixulo encara està allà i tornarà cap el mes de març... així que per no tenir no tenim ni casa i estarem els dos sense feina :-:) però bueno... tenim molt suport familiar i estalvis així que intento no preocupar-me massa i penso que les coses ja aniran sortint bé!!! jejejejej Però el tema de fer obres a la casa, habitació per la criatura i aquestes coses ja veus que em queda lluny jejejej

Anna_mipa: encara no ho heu anunciat a ningú?? i no et veuen la panxulina?

Txell86: A mi com que ara em feran el seguiment a la Vall d'hebron i diuen que és el millor en unitat de prematurs segurament el tindré allà!

Planeta: a mi a les 18 setmanes em van dir com a tu, que semblava una nena perquè hi havien les 3 ratlletes, però encara no m'ho han assegurat 100% espero que la setmana que ve que tinc la eco dels 5 mesos ja m'ho diguin clar!!! Però bueno si és una nena de moment el nom que va guanyant és Isona... ara ja tothom li diu pel nom, el papa, els avis, els tiets i em fa cosa... perquè si a l'últim moment decidim fer un canvi de nom, o a la eco dels 5 mesos ens diuen que és un nen i aquí tothom dient-li Isona jajajjajajaj :-D :-D
Per cert Planeta crec que també vam coincidir en el fòrum de cercadores, pot ser?

Hestia: Quina enveja em fas amb això del esport!!!! a mi m'encanta l'esport i quan em vaig quedar embarassada tenia clar que volia continuar estant en forma, a més que pel moment del part tothom diu que és molt millor estar una mica en forma. Així que quan vaig fer els 3 mesos em vaig apuntar a dansa del ventre i dansa africana per embarassades era molt divertit!!! pena que va durar poc pk els 4 mesos ja em van posar en repòs :ufs: Però m'ho vaig passar teta m'entres va durar jajajajja.
I que sàpigues que les pors que tens les comparteixo totalment jejejej a mi el què em passa de vagades quan penso molt conscientment que el maig seré mare em sembla surrealista i no m'ho acabo de creure, no se és una sensació molt rara difícil d'explicar! (com si no fos veritat com si estigués vivint un somni que s'ha d'acabar algun dia i tot tornar a la normalitat) a més cap de les meves amigues te fills i això també ho complica!

Bueno huevos kinders vinga va que ja estem a l'equador :-()-)
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: PLANETA » dt. des. 12, 2017 6:41 pm

Poblenouvina: Hola! Molt bé ...ets més o menys de la meva quinta jeje

XèniaAP: no vaig participar al forum de cercadores,ho sento :-:)

Per cert, ja fa temps que sento el baby des de aproximadament la setmana 11...diuen que no pot ser però jo tinc molt clar que si . És el segon embaràs i a part de que diuen es noten abans ja tinc la experiència del primer per identificar els moviments. Són com copets.Us ha passat igual en el segon embaràs?
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: between » dc. des. 13, 2017 8:48 am

Hola de nou i benvingudes les noves! Quan tingui temps actualitzo la llista de la primera pàgina. Si és que no es pot faltar uns dies per aquí que les pàgines no paren de créixer! Bé, bé! >.-<:

Respecte a les preguntes que s'han anat fet, vaig a veure si les recordo de memòria i vaig contestant!

L'hospital que vaig triar és la Quiron, a Bcn. No faig doble seguiment, només per mútua. La setmana que ve tinc la morfo ja... que llarg es fa l'espera entre visita i visita perquè no noto reeeeee.

Respecte a l'esport, jo ja en feia, per tant només he hagut de modificar una mica la meva rutina. Segueixo fent body pump i spinning i vaig també a una classe que és de ballar. I de vegades piscina també. I si no fos perquè no m'hi cap la meva roba de bici, també agafaria la bici de muntanya!
En general la consigna és que es pot fer de tot, però més amb calma i amb poc pes en el cas del pump. Ara, i no fèieu esport abans, ara no es bon moment per començar, tret de coses tranquil·les com ioga o pilates.

Respecte els noms.... aix.... què difícil és i què fàcil seria si poguéssim decidir soles, no us passa?? ;-)))
Si fos per mi jo ja el tinc decidit i m'encanta. Però a ell no.... per tant hi hauré de renunciar i se'm trenca el cor.
En tenim un altre que ens agrada els dos i de moment sembla que serà aquest. El que em passa és que no em puc oblidar del nom que m'encanta a mi...

Teniu molta panxa o què? Jo és que no sé identificar què és la panxa d'embarassada i què és la panxa de mixelins que ja tenia. De moment porto encara roba "per dissimular", així ampleta. Diria que simplement sembla que m'he engreixat, cosa que no sembla estranya en algú amb sobrepes.

L'habitació nosaltres la tenim pensada però no començarem a fer-la fins gener/febrer, suposo.

Ei, aprofito per llençar una pregunta a l'aire per totes, a vera què me'n dieu: Heu pensat si voleu un cotxet amb "capazo" o simplement passareu amb una cadira reclinable 180º apte des del naixement?
Tenint en compte que al maig ja fa calor i que el capazo es fa servir màxim 4 mesos... Començo a pensar que seria més aviat un trasto, per no parlar de lespai que ocupa a casa i no tinc.

HI heu pensat en això?¿
Avatar de l’usuari
anna_mipa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 03, 2014 8:58 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: anna_mipa » dc. des. 13, 2017 9:39 am

Hola,

Ja ens som unes quantes!!

XèniaAP: si q se'm nota la panxeta pero d moment es disimula, la jaqueta fa molt!! Vam fer les fotos de Nadal amb el peke i vam aprofitar per fer-ne unes de maques de q serà germà gran, de record i p dir-ho a les persones que no són tan pròximes.

Planeta: Jo tb l'espero pel 27 de maig! i en tinc 37!! i també de forma natural!

Between: respecte als noms em sento molt identificada!!! els q a mi m'encanten a la meva parella li resulten horribles i al revés, en el primer fill vam fer consens.. pero costa... i molt.. amb aquest passarà igual..
Tema dels cotxets jo del primer tinc el Jane mum amb capazo, jo el vaig utilitzar un mes o dos ( sobretot els nadals com llit a casa de familiars). Amb aquest no crec q l utilitzi gaire, vull començar amb el porteig desde el principi i també tinc el maclaren per més endavant. Et parlo de la meva experiència..

Quina sort les eco, jo el vaig sentint pero fins q no el veus es com sinó et quedessin tranquila del tot.. el 20 revi. Vaig per la privada a veure si em donen hora tb p la morfo...

Amunt panxetes!!! :panxeta:
Imatge

Imatge

Anna :-())
poblenouvina
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: poblenouvina » dc. des. 13, 2017 9:39 am

Planeta: Sí, de la mateixa quinta... i sí, sí, jo ja noto des de fa setmanes les patadetes, potser no des de la setmana 11 però sí a la setmana 14/15 vaig començar a notar les bombolletes... ja ho diuen que amb el segon tot es nota i surt abans; la panxa, notar els moviments, etc


Lo del capazo, com que la gran és de l'octubre ja el tenim i suposo que al farem servir encara que sigui el principi, però sí, al ser maig crec que l'altre opció és l'idónea... Amb la gran també vam fer una mica de porteo, crec que amb aquesta segona i al ser primavera/estiu el faré servir molt més!

Jo la gran la vaig tenir a la Quirón, el part va anar molt bé, molt ràpid, les habitacions estàn molt bé. Potser en va fallar una mica el pell amb pell, la llevadora m'ho va comentar i recomanar però a dalt a l'habitació les infermeres de seguida em van "enchufar" la nena al pit. I com ets primerenca i tot et va de nou... en fin, si fós ara intentaria imposar-me una mica més, sobre tot en aquestes primeres hores després del part...
També em va trigar molt en pujar la llet i crec que em va faltar una mica d'ajuda per part de les infermeres... Però en global no vaig estar malament.
Fa un parell d'anys vaig canviar de gine ja que la que tenia va marxar de Sanitas, i aquesta nova gine porta els parts a la Clínica del Pilar, que ara també pertany a Quirón, no sé, a vuere, m'ho miraré....
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: XèniaAP » dc. des. 13, 2017 11:11 am

OOOeeeee això s'anima!!!!

Jo com la between estic mes o menys de 20 setmanes i no em noto quasi resssssssssss (cosa que em posa molt nerviosa) a veure a vegades una petita bombolleta si que l'he notada...però molt subtil... quasi res... El què si que em passa és que el vespre em noto el pubis moooolt pesant i a vegades alguna punxadeta... no se si és normal ?-)

Valeee i amb els nom també estem igual, costa moltissim posar-se d'acord.... el papixulo és un clàssic amb tema noms... jo tenia una llista de noms preciosos i Isona tampoc era el que m'agradava més de tots, però de moment és amb l'únic que coincidim i la veritat és que li ja li estic agafant carinyo al nom :love: L'única cosa que no m'agrada d'Isona és que com que és un nom llarg potser la gent l'abreviarà i no vull que li diguin ni Iso ni Ona... a mi m'agrada Isona sencer!

Tema cotxet la meva cunyada em deixarà el "capazo" i jo només compraré el cotxet amb cadireta... però és veritat que el més de maig ja fa calor per anar amb el "capazo" :***: no hi havia pensat...

Jo noies no se vosaltres però a mi més que el part el què em fa més por és la lactància... perquè diuen que si t'acompanyen bé i t'ensenyen a col·locar bé el nen no fa mal, però que si no ho fas bé pot ser molt dolorós... Així que també és important que a l'hospital t'acompanyin bé en la lactància...

Bueno mamis que tingueu totes molt bon dia :-()-)
Avatar de l’usuari
Hestia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 16, 2015 10:53 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Hestia » dc. des. 13, 2017 3:59 pm

poblenouvina: segur que la morfo va molt bé. I poc a poc la peque es va fent a la idea de ser la gran. :oset:

Netta: Al cap i a la fi, avui en dia, l'edat no diu res. A vegades (moltes) son més forts i capaç@s amb 40-50 que no pas amb 20 anys. Jo mateixa amb 20 anys no estava per pensar a tenir fills, tot just ara em veig capacitada per donar-li tot el que calgui quan neixi... :cnena:

XèniaAP: ets molt lluitadora!! El cas es que la gent xerra massa, si ets jove perquè ets jove i si ets gran perquè ho ets...res, tu a la teva i a disfrutar de tot. :b-)))

No et pensis que en soc gaire d'esportista, nomes es per no rovellar-me al sofà i poc més...

Jo tampoc m'acabo de creure que seré mare...de fet fins que no vaig veure la pantalla de la eco i vaig sentir els seus batecs no em va caure la vena (i la baba!!!)...i passa el temps i ho torno a oblidar fins fa un parell de setmanes que vaig començar a notar alguna cosa al ventre, ara ja ho noto més seguit i l'altre dia amb la llevadora que em va posar el Doppler per escoltar el batec (que per cert no es parava de moure)...
:-)(-:

Seràs la primera en obrir files entre les teves amistats!!


between: quina passada, jo el primer trimestre no m'aguantava quasi els pets i cada tarda sí o sí havia de descansar o fer migdiada. La bici es va acabar el tercer cap de setmana que vaig arribar a casa i quasi em pixo a sobre (per no despullar-me del maillot al mig del camí i fer un riu...) i res, com dius tú, amb la calma. Faig ioga i continúo apuntant-me a fer marxes (no corro ni ho he fet mai) de les curses per caminar i conèixer noves rutes i llocs nous i de pas estirar cames... <:-<

Els noms...ains...tenim una megallista feta. Si es nena ja el tenim quasi decidit (hi ha un nom que em torna boja) i trobem que el de nen es més difícil...no en tenim cap d'especial que diguis "es aquest".

La panxa ja ha començat a sortir però nomes se'n donen compte la família i la gent a qui li hem dit. La resta (per la roba d'abric i tal) tampoc se n'adonen gaire de res. Ja veuràs tú a la primavera, quan anem mig despaxurrades per la calor...amb megabombo!!! :panxeta:

No hi hem pensat en el cotxet...ara de moment hem vist la cadireta de cotxe i el cotxet segurament serà la cadira aquesta que comentes. Quants menys trastos per casa, millor!!

anna_mipa: ja veig que no ets "novata", segur que ens podràs ajudar amb dubtes!!!

Mola molt això de fer-ho amb les fotos per dir-ho a la gent, la millor felicitació de Nadal!!!

A veure per quant et fan la morfo!!
Marina-agua
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 25, 2017 1:25 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marina-agua » dj. des. 14, 2017 5:35 pm

Hello mamis!!

Us tinc abandonades... la revisió va anar molt bé, i va confirmar que és un nen. I com a l'altre embaràs teníem dubtes entre dos noms doncs posarem el que va ser eliminat: Marc

El dia 2 tinc la eco morfològica i el 8 visita... espero que surti tot bé...

A veure si em recordo de tot:

A finals de mes faré 40 i ha estat natural 100%.. no se pq diuen això que amb l'edat costa, pq l'altre cop en 6 mesos ens van quedar i en aquest podem dir que en 4 polvos i premi!!! Que ens van quedar molt sorpresos i amb cara de Jaaaa????

No m'han fet la Sullivan al primer trimestre... a vosaltres sí? Que raro.. i dius que és per l'edat?

Que més que més... Esport jajajjaj jjjajaj jjjjaja que és això!!! Jajjaja
Estic ko, entre feina, golfo de 2 anys, molèsties de la cesària anterior, pèrdues d'orina, i un refredat que porto des de principi de novembre estic morta... aquesta setmana estic de baixa pq no podia més però com només puc prendre paracetamol i remeis naturals doncs continuo igual de mal... un fàstic!

Lactància. Corramos un tupido velo... Només us dic que en aquesta ocasió quan em preguntin si vull pastilla cridaré SSSSSIIIIII

Hospital de Vall Hebron té bona reputació en embarassos de risc.

I em deixo moltes coses però és que estic fatal de la memòria jeje

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::