***Mares i pares MAIG 2018***

gener, febrer, març...
poblenouvina
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: poblenouvina » dl. des. 18, 2017 8:35 am

Bon dia!!!
Com anat el cap de setmana!!! Jo avui amb mal de coll i el nas molt tapat... a veure si no va a més... al novembre em vaig vacunar de la grip... espero que sigui un refredat normal....

La morfo va anar molt bé, aixó et deixa una mica més tranquila... la nena tenia ganes de festa, es movía molt, però és una felicitat veure com es mou, com batega el cor, veure les mantetes, els peus... el seu perfil... >.-<: >.-<: >.-<:

Marina-agua, a mi tampoc m'han fet la Sullivan al primer trimestre, ara la haig de fer passat reis.

Amb la gran vam fer la 4D, ara ens han comentat que les millors setmanes per fer-la és entre la 23 i la 27, segurament aquesta vegada la tornarem a fer...

Bé, ja falta poquet per les següents morfos... tot anirà super bé... Què tingueu molt bona setmana marones!!! I passeu molt bones festes!!!
Avatar de l’usuari
Hestia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 16, 2015 10:53 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Hestia » dl. des. 18, 2017 3:51 pm

Marina-aigua, enhorabona pel noiet!!!!!!

Sí filla, la cara que devia posar...perquè la mateixa llevadora em deia que era estrany perquè havia sortit bé...fins que va veure la meva edat i va dir: ah val, te la fan al segon trimestre també per edat. ?-) Amb lo jove que semblo, coi. :content:


poblenouvina, jo també em vaig posar la vacuna de la grip. Estic atenta a posar-me la de la tos ferina. La metgessa que me la va posar, em va dir que si no era embaràs de risc, la vacuna te la màxima eficàcia a la setmana 32.


Cuideu-vos molt, que ara els virus volen que se les pelen!! Una cullerada de mel (petita) en dejú es el que em prenc jo cada matí des de la galipàndria que vaig pillar al setembre i ja no he tornat a caure més. (remei de la iaia ;-))) )

I cap de setmana sense parar. Dissabtes de passeig (volíem començar a fer un cop d'ull als aparadors de cotxets), a la tarda a emplenar el rebost i ahir diumenge passejada per la muntanya i dinar-berenar familiar :o-o_o: :: orrr:: :--/) :oink: :-eh_::
Marina-agua
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 25, 2017 1:25 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marina-agua » dc. des. 20, 2017 6:20 pm

Hello!!
Altre vegada de baixa... Tinc traqueitis i m'han donat a part de la baixa, antibiotic... A veure si milloro pq estic farta

I vosaltres com aneu?
Marieta_Eli
Entrades: 4
Membre des de: ds. des. 23, 2017 10:16 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marieta_Eli » ds. des. 23, 2017 10:22 pm

Hola a tothom!

Sóc l'Eli i acabo d'entrar al fòrum!

Espero a un nen pel 8 de maig i estic ja de 20 setmanes i tot va molt bé! El dia 27/12 tinc la morfo.

Heu fet un grup de whatsapo ja o encara us comuniqueu pel fòrum? Vàries amigues m'han dit que el grup de whats les ha acompanyat molt. Si el teniu, el meu telf és 626310871. Si no, el creem?

Petons a tothom i bon nadal!!
Marieta_Eli
Entrades: 4
Membre des de: ds. des. 23, 2017 10:16 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marieta_Eli » ds. des. 23, 2017 10:29 pm

Ara veig que he de posar

Marieta_Eli
DPO: 8 maig
No fills: 1
Sexe: nen
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: XèniaAP » dg. des. 24, 2017 11:11 am

BENVINGUDA Marieta_Eli i felicitats per aquestes ecos morfos que han anat tan bé i ànims a les que encara us la heu de fer que també aniran de conya!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Com aneu amb els virus??? Marina-aigua ja et trobes millor?

Jo he passat una setmana de bojos, el dimecres vaig anar a la Vall d'Hebron per fer el control del coll del úter... se'm havia fet MOLT curt i em van haver d'ingressar d'urgències per operar-me, ja que el meu coll podia deixar d'aguantar la nena d'un moment a l'altre :ufs: . M'han fet el què es diu un cerclatge que és que et cusen el coll del úter i això fa que el bebito pugui aguantar a dins!
he passat 4 dies ingressada... i molta angoixa però ja estic a casa i de moment tot va bé :-()-) ... creuem els dits... ja que un dels riscos importants d'aquesta operació és possibles infeccions!
Ha estat tot molt intens, hi han moments que no et creus que això t'estigui passant a tu...
També em van haver de fer la amniocentesi per descartar infeccions dins la bossa... o sigui que ja veieu!!! setmana mogudeta! i jo que tinc pànic a les agulles!!!!
Per altre banda també em van haver de fer la eco morfològica i la peque va be!!! :content:

aaaaiiiiiiixxxxx això de ser mare és un patir noies!!!! una cursa d'obstacles jejejjeje

petonets per totes i MOOOOOOLLLLTTTTT BONNNEEESSSSS FESTESSSSS els peques esteran contents amb tots els torrons que ens manjarem xxo.0.o \o.o/

Marieta_Eli de moment encara no hi ha grup de wats
Avatar de l’usuari
Hestia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 16, 2015 10:53 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Hestia » dt. des. 26, 2017 6:59 pm

Benvinguda Marieta-Eli!! Demà la morfo, ja ens diràs què >.-<:


Xènia-AP com et trobes? El cos es molt savi i segur que recuperes molt bé.

Qué us ha cagat el tió? A mi res, ara tot li toca a la criatura, hem passat a segon pla el papi i jo neujor:-) (encara que alguna cosa hem pillat)


Alguna utilitza ja el coixí aquest d'embaràs i lactància? Com us va?
Avatar de l’usuari
anna_mipa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 03, 2014 8:58 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: anna_mipa » dt. des. 26, 2017 7:46 pm

Hola boniques,
BONES FESTES A TOTES!! xxkiss::
Mare meva nomes em començat les festes i ja hem sento més bola!! :b-)))

Marieta-Eli benvinguda a la tribu!!

XeniaAP.. Segur q am l operacio tot anire molt millor!! Q be la morfo!!!
Jo encara no utilitzo el coixi d lactancia pero am el Nil el vaig utilitzar moltisim, d embaras, lactancia i més!!

Sou unes quantes q tenieu morfo aq dies, oi? Ens aneu explicant ..Que emocionant!! Jo fins el 10 res.. Quines ganes!

Ens llegim marones!!
Imatge

Imatge

Anna :-())
roxie
Entrades: 4
Membre des de: dl. nov. 13, 2017 7:56 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: roxie » dj. des. 28, 2017 7:39 am

Bon dia!

feia molt de temps que no entrava pel fòrum i que bé que en siguem tantes ja!

Em van fer la morfo la setmana passada i tot va perfecte! a més des de fa unes setmanes que noto a la nena així que tot genial, de fet es mou bastant, el meu marit diu que serà un cul inquiet com jo :)

Com us han anat els morfos a vosaltres?? Us heu fet la eco 5D? no sé a quina setmana fer-la....

Una altra pregunta : quan es comencen les classes de preparació al part?? sóc novata i vaig perduda....

Serà un any genial per totes nosaltres!!!
poblenouvina
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: poblenouvina » dc. gen. 03, 2018 9:37 am

Bon any a totes!!!!!
Com ha anat aquest dies???
I tant Roxie... serà un any genial!!! Marieta-Eli: Benvinguda al club!!!

Jo ja estic fent servir el coixí lactància, amb l'anterior embaraç ho vaig utilitzar molt també com la Xenia.
Les classes de prepart crec recordar que es podien fer a partir de les setmanes 27-28, i la 4D/5D entre les setmanes 23 i 28, després crec que ja es centrarien només en la carona... :love:

Per mi OK a crear grup de whatsapp, potser quan ens incorporem totes al sócpetit, ara després de festes...
Dilluns vinent tinc la prova del sucre... a veure què tal...

Espero que us deixin molts regalets els reis!!! :b-)))
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: XèniaAP » dc. gen. 03, 2018 4:55 pm

Bon any a totes!!! i quin any més especial que serà aquest 2018 per totes :love:

Jo avui he anat al metge per la visita post- operació!!! i tot està bé >.-<: >.-<: l'hem vist xumant-se el dit!

Jo també després de les festes em sento com un globus :globus: avui m'han pesat i estic a 62... el meu pes normal és 55 així que ja porto 7 kilets i crec que aquests dos últims han estat cosa del nadal... :ufs:
Poblenouvina tens la prova del sucre després del nadal???? ostres... quin mal moment... jo crec que després de tot el què he menjat aquests dies el sucre el dec tenir pels núvols.

Per cert el nostre nom ja està decidit: Isona!!! va ser el primer nom que vam dir... i les families ja li deien Isona... així el final ja li veiem cara de Isona, ja tenia identitat! així que ara si que si que ja te nom hi tot!

La Isona aquest nadal ha tingut els seus primers regals però tampoc masses... ja hi haurà temps! el regal més important que ens han fet... la cadireta del cotxe!!!! :motu:: superregal ens estalviem uns calarons ja que són caretes!!!

Bueno mamis molts petons i ens anem llegint :-()-)
Marieta_Eli
Entrades: 4
Membre des de: ds. des. 23, 2017 10:16 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marieta_Eli » dl. gen. 08, 2018 9:41 pm

Bona nit mamis!

Jo vaig fer la morfo després de nadal i va ser molt xula per una banda però tenia el meu fill de 2 anys preguntant en plan bucle total "mami mal?". Pobret, empatitza molt, i jo intentava fer-li molt cas perquè veies que estava bé!

Si voleu, creo jo el grup de whatsapp. Qui ho vulgui, que m'escrigui al 626310871 i així no heu de deixar totes el mòbil aquí apuntat.

Una abraçada!
Marieta_Eli
Entrades: 4
Membre des de: ds. des. 23, 2017 10:16 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Marieta_Eli » dc. gen. 10, 2018 10:02 am

Noies!

Ja som 3 al grup de whatsapp! animeu-vos a escriure'm i us afegeixo! Pot anar bé compartir a temps real!

626310871

Abraçadaaaa!
Avatar de l’usuari
anna_mipa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 03, 2014 8:58 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: anna_mipa » dc. gen. 10, 2018 12:03 pm

Hola marones,

Acabo d sortir de la eco morfologica i tot esta super be!!

I ja han superconfirmat q és un NEN!! El Nil tindrà un germanet! Ara costara moolt el nom..

Eli ara t envio un wtsp i m.uneixes ql grup. Merci!!

Cm van aqts panxes??
Imatge

Imatge

Anna :-())
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: between » dl. gen. 15, 2018 10:26 am

Hola noies,

Contineu per aquí també, no? Jo és que no sóc gaire fan dels grups de whatsapp, ja em perdonareu!

Com esteu totes? Jo ja de 23 setmanes.. dit així sembla poc, però si ho transformes a mesos ja són 6 mesos!

Veig que algunes ja teniu cadireta de cotxe, quina heu agafat??

I tema cotxet? Al final hem decidit que sí agafarem capazo. O sigui, un de dos peces.

Aquesta setmana tinc visita a la gine, a veure què diu.. Espero que no em faci repetir la prova de la glucosa, que jo al primer trimestre ja vaig fer la curta i la llarga! En tot cas espero que la visita duri més de 5 minuts... pq últimament aviat em ventila!

Com aneu de dolors? Alguna amb ciàtica? Alguna de baixa ja?
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dl. gen. 15, 2018 8:49 pm

Hola!!! Nosaltres també esperem pel maig... amb un petit-gran de 5 anys... ara tindrem una nena!!!!! Q béeeee!!!! La parelleta :) els homes de cass també estan ben emocionats

La meva DPP és el 28 de maig.

Us segueixo llegint :-())
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: KISKE » ds. gen. 20, 2018 12:35 pm

Bon dia noies!!!!
és el primer cop que escric, tot i q estava en el post d´ovo. Com esteu?. Aviam si poc a poc us vaig coneixent.
Nosaltres estem esperant el nostre primer fill. Serà un nen. Estic de 21 setmanes i tb l´esperem pel 28/05. El primer trimestre va ser una mica pesat amb les nausees però ara em trobo super be. La morfològica ha surtit perfecte i la setmana passada ja va començar amb les patadetes. Va ser super emocionant.
Que tingueu un bon cap de setmana! :***:
Avatar de l’usuari
Hestia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 16, 2015 10:53 am

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: Hestia » dj. gen. 25, 2018 3:16 pm

Quina desconnexió més bèstia, tant "jalar", famílies, recuperar rutines...

Nosaltres tindrem una nena :cnena: superconfirmat que está bé amb la morfo. I diuen que ve una mica més gran que la mitjana pel temps que té :-D

La llevadora m'ha canviat el Yodocefol al Yoduk i també m'ha posat Ferbisol, però aquest últim hem quedat que m'espero a les anàlisis del segon trimestre a veure quan m'ho prenc. Ja en tinc a casa perque tampoc vull fer l'ase si m'agafa una anèmia i prendre-ho si cal.

Continuo les classes de yoga i ja m'han comentat per fer les classes pre-part (tinc molta curiositat per veure com anirà tot plegat).

I res, ja tinc cremors si menjo xocolata, arròs, xoriço... :ufs:
Avatar de l’usuari
munat
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dj. ago. 01, 2013 10:49 am
Contacta:

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: munat » dl. març 12, 2018 9:17 am

Hola!!!

Ja veig que el fórum està molt mort, suposo que ràpid heu passat al grup de watts que és molt més còmode.
Em sap greu entrar tan tard, però entre la feina, la casa i el nen i que a sobre no m'he trobat massa bé, he estat força apartada de les pantalles i això que amb el nen, era addicte al SP.

Em presento, em dic Munat, tinc un nen que el dia de la DPP farà 4 anys i per aquest dia esperem la nena. Ens fa moltíssima il·usió ampliar la familia ja que el nen ens ho demanava molt sovint i ara està emocionadíssim.

Malgrat els marejos inicials i el dolor, sembla que l'embaràs va tot bé. Ara estic de 30+5 i just avui és el meu primer dia de baixa. Estic fent pilates per reduir el dolor musucular i el mal d'esquena i demà començaré amb les classes pre-part, que al treballar no hi he pogut anar. Per la resta tot bé, ens anem engreixant i la peque va creixent.

Doncs res, si alguna encara es va passant per aquí de tant en tant us aniré llegint.
poblenouvina
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

Re: ***Mares i pares MAIG 2018***

EntradaAutor: poblenouvina » dl. març 12, 2018 9:36 am

Hola! Benvinguda Munat!!!

Sí, som varies les que estem conectades per whatsapp, si alguna més us voleu afegir al grup, l'Eli en uns missatges anteriors, aqui en el sóc petit, havia deixat el seu mòbil.

Jo ja de 32 +3... i la meva intenció és demanar la baixa en setmana santa... a veure...
Aquest divendres vinent tinc visita amb la gine... a veure què tal... ja que m'ha sortit diabetis gestacional i l'endocrina m'ha donat dieta i m'haig de punxar el dit 4 cops al dia (1h després de cada menjar) per controlar glucosa... un rotllo.... Porto ja 6 setmanes de dieta i controls... Aquest divendres a veure com està la nena de pes i tot això... quines ganes de veure-la!!!

Bé, si alguna més s'anima al xat de whatsapp... ja sabeu!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::