*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

gener, febrer, març...
Lluna5
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 3:44 pm

*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Lluna5 » dl. nov. 20, 2017 3:54 pm

Bona tarda!!!

Tot just estic de quasi 6 setmanes i és el meu primer embaràs. La setmana passada vaig anar a la llevadora i ara estic esperant que passi algun dia més per anar al ginecòleg per comprovar que tot estigui bé, i així ho podrem dir.

Espero compartir dubtes de novata!!!

Llistat de participants al fòrum:

IreMC
DPP: 3 juliol
sexe: nº fills:

Lluna5
DPP: 6 juliol
sexe: nen
nº fills: 1r embaràs


Soen
DPP: 8 juliol
sexe: nena

nº fills: té filla 4 anys

Sindas
DPP: 11 juliol
sexe: espera bessons, un nen i una nena
nº fills: 1 nena 5 anys

Xiqueta3
DPP: 13 juliol
sexe: nena > Tina

nº fills: 1 nena 3 anys

Pati-em
DPP: 16 juliol
sexe: nen > Joel
nº fills:1r embaràs


Gemma18
DPP: 16/19 juliol
sexe:nen
nº fills: 1r embaràs


pesol
DPP: 18 juliol
sexe: nena

nº fills: 2 nens de 5 i 7 anys

Llumeta7
DPP: 18 juliol
sexe: nº fills:

floretta
DPP: 19 juliol
sexe: nº fills:

Naleta
DPP: 22 juliol
sexe: nº fills:

sakura1410
DPP: 25 juliol
sexe: nº fills:

Cuquita
DPP: 27 juliol
sexe: nº fills: 1 nena

Carolina.bc
DPP: sexe: nº fills:

Galetona
DPP:
sexe: nena

nº fills: té nena 4 anys i nen de quasi 2 anys

iam
DPP: sexe: nº fills:

Miretwins
DPP:
sexe: 2 nens

nº fills:

Aj733
DPP: sexe: nº fills:
Lluna5 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 01, 2018 11:26 am, en total s’ha editat 13 vegades.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: garota » dt. nov. 21, 2017 12:58 pm

Oh quina gràcia un post de Juliol!!! El meu gran és del Juliol de 2013, gran mes per néixer! Bona temperatura, molta llum.... ains quins records!
Mooooltes.felicitats!!!!
Cuquita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 9:11 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Cuquita » dt. nov. 21, 2017 1:34 pm

Hola! Si tot va bé nosaltres també per a finals de juliol!! Jo no estic ni de 5 setmanes, divendres tinc llevadora! Ja tenim una nena de 5 anys, tot i que es el meu 4 embaraç. Espero que aquest vagi tot bé!!!
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: floretta » dc. nov. 22, 2017 9:26 am

Hola boniques!! :***:

Vinc del post de cercadores de novembre i desembre, i també tenim el nostre positiu!! és la primera vegada que estic embarassada. En teoria estic a la setmana 5+6, i fins la setmana vinent no tinc llevadora. El ginecòleg no tinc hora fins la primera setmana de desembre, quines ganes què tinc, per que ara estic que encara no m'ho acabo de creure!!

Vosaltres com us trobeu?

jo tinc molt mal als pits i a la panxa dolor tipus regla...

A veure si anem sumant :-()) !! :p-) :p-)
Cuquita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 9:11 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Cuquita » dc. nov. 22, 2017 6:37 pm

Hola!!!!! Doncs jo no noto massa cosa, una mica com tu, Floretta, dolor als pits i petit doloret si m'hagues de venir la regla. Amb els altres embarassos sempre havia tingut nausees.
Que llarg es faran els dies fins saber que tot va bé!!! Uf, jo tinc sort que a la feina vaig de cul, i no tinc massa temps per pensar massa, sinó estaria molt angoixada, que ja ho estic, però ho porto prou bé!!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dv. nov. 24, 2017 7:21 pm

Hola!!
Jo també sóc novata, és el meu primer embaràs! Avui estic de 6+1.
Ahir vam anar al ginecòleg i ja vam sentir els batecs, que fort!! :p-)
Per sort em trobo molt bé de moment, només els pits sensibles i la panxa força inflada.
Al meu CAP no donen hora amb la comadrona fins la setmana 8-9. Ahir vaig anar al ginecòleg pel meu compte, ja que no podia estar tants dies sense saber-ne res!
Cuquita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 9:11 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Cuquita » dg. nov. 26, 2017 7:25 pm

Gemma18 ha escrit:Hola!!
Jo també sóc novata, és el meu primer embaràs! Avui estic de 6+1.
Ahir vam anar al ginecòleg i ja vam sentir els batecs, que fort!! :p-)
Per sort em trobo molt bé de moment, només els pits sensibles i la panxa força inflada.
Al meu CAP no donen hora amb la comadrona fins la setmana 8-9. Ahir vaig anar al ginecòleg pel meu compte, ja que no podia estar tants dies sense saber-ne res!



Hola Gemma18!!

Quina passada haver sentit els batecs tan aviat!!!!! que bé, felicitats!!!!!
Divendres a la llevadora em van programar la 1ra eco, la tinc el 10 de gener!!! falta tant... he demanat hora a una consulta privada, l'ansia se'm menja, però hauré d'esperar fins el 14 de desembre, em van recomanar esperar, ja que abans de les 8 setmanes, hi ha possibilitat de no veure massa cosa i s'asseguren que es podrà veure.
Quina data probable de part teniu vosaltres?
Lluna5
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 3:44 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Lluna5 » dl. nov. 27, 2017 12:03 pm

Que bé veure que el grup es va animant!!

Jo aquesta setmana faré 7 setmanes i tinc hora programada el dia 7 amb el ginecòleg, en tinc unes ganes ja!! Més que res saber que tot vagi bé, perque ara mateix només és esperar aquest dia perque tinc unes ganes de dir-ho...

Als matins em costa aixecar-me i a més m'aixeco amb malestar i amb ganes de vomitar, cosa que només ho he fet un dia... pero he arribat uns quans dies tard a la feina i almenys quan ho digui tindré justificació...
Apart d'axó llavors ja em passa i em trobo bé durant tot el dia, simplement vaig més cansada i em noto els pits com moltes també heu comentat.

Espero anar llegint també les vostres evolucions!!!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dl. nov. 27, 2017 4:17 pm

Lluna5, jo dijous també les 7 setmanes.
Cuquita, a mi, si tot va bé, em toca pel 19 de juliol, l'endemà del meu aniversari! :b-)))Quin dia a vosaltres??

Que bé noies, anem sumant! Jo ahir els deia als meus pares que si tot va bé ho anunciarem per nadal i sant Esteve, aprofitant que un dia ho celebrem amb la part del meu home i l'altre dia amb la meva (els meus pares són els únics que ho saben pq he fet FIV i em vaig veure obligada a dir-ho ja que no podia anar a la celebració del cumple de mon pare perquè aquells dies tocava extracció d'òvuls i uns dies després el transfer i havia de ferun parell de dies de repòs).
Lluna5
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 3:44 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Lluna5 » dt. nov. 28, 2017 8:18 am

Bon dia!

Doncs a mi teòricament em toca el 18 de juliol!
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Llumeta7 » dt. nov. 28, 2017 8:43 am

Molt bon dia!

Soc nova al foro, i novata en aquest món de l'embaràs :-())

Tenim el dia 4 la primera eco (encara que abans d'ahir vam anar d'urgències i ja ens van fer una ràpidament), on ens hem fet la FIV i ens diràn que tot bé, i suposo que ens donaràn l'alta perque seguim amb el nostre gine.

Ha estat la meva primera FIV i ha donat positiva!! Mai he estat embarassada i que jo sàpiga mai he tingut un abort, així que estic emocionadíssima, ser mami és un dels somnis de la meva vida, i estic segura que dintre de 9 mesos, el veuré complert :p-) :p-)

Desde la transferència que no he tingut visita amb la gine, pero per el que em van dir diumenge, sembla que avui estic de 6+5, a les que us heu fet FIV us van donar més informació? es que a nosaltres ens l'estàn donant a mida que les coses van passant, i es una mica desesperant....

Us passa a vosaltres que no podeu parar de llegir cosetes sobre l'embaràs? Tinc la sort o no que treballo desde casa, i la ment d'avegades es... ajjajajjaja es que estic mooooooolt emocionada!!

Com ha estat per FIV em poso ovuls de progresterona i EVOPAD 100, la progresterona em fa tenir els pits super inflats i sensibles, alguna de vosaltres està prenent tot això? xxo.0.o

Tinc unes ganes que arribi dilluns, la gine digui que tot està perfectament i ens digui la data de part aprox!!!

Vosaltres ho heu dit ja als familiars més propers o us esperareu a la setmana 12? :-o00m

Una forta abraçada a totes, us aniré llegint de ben apropet :***: :***:
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: floretta » dt. nov. 28, 2017 1:05 pm

Bon dia noies!!

Això s’anima!!què bé!!

N’hi ha unes quantes que anem super igual!!
Jo en teoria avui també estic de 6+5, i em tocaria el 19 de juliol també!!

Diria que això després ho van ajustant més!

Jo avui he tingut visita amb la llevadora, i la primera visita amb el gine la tinc el dimarts 5, quines ganes ja!!

Nosaltres ho hem dit a gent propera, però si dimarts ens diuen q tot és correcte suposo que ja ho farem més extens!!

Anem parlant!!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dt. nov. 28, 2017 6:54 pm

Que bo, totes anem pels mateixos dies!
Jo m'he fet FIV i em poso els òvuls, Progeffik, i haig d' anar amb salvaslip cada dia pq vas tacant blanc.

Ara vinc de la clínica del tractament i sorpresa! Ja no em toca el 19 de juliol sinó el 16. Segons última regla estaria de 6+5 però resulta que estic de 7+1. Diuen que si fas fiv ells recompten 14 dies abans de l'extracció dels òvuls i no el primer dia regla com ho estava comptant jo.

Dijous vaig anar al gine i l'embrió feia 5,4 mm i avui, 5 dies després, fa 10 mm! I el cor bategava mooolt més fort i ràpid!!
Però la mala notícia és que a la dreta ho tinc una miqueta desenganxat i m'han dit que no faci caaaap esforç. Vida normal però res de pesos ni esforços. Ja he marxat intranquil.la però es veu que això passa... Aixxxx
Cuquita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 9:11 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Cuquita » dt. nov. 28, 2017 9:40 pm

Hola maques!!!
Doncs jo estic de 5+4, la meva DPP és el 27 de juliol.
Jo també prenc progesterona, de 200 un cop al dia, també em van receptar AAC 100, que és aspirina infantil, a mi m'ho han receptat perquè he tingut dos aborts abans d'aquest embaràs i sembla que pot ajudar, tot i que no acaba d'estar del tot demostrat... mira, sembla que et quedes més tranquila... >.-<: que la salut emocional també és important!!! Imagino que per FIV deuen receptar més quantitat de progesterona, no? Amb els altres embarassos no he pres progesterona i he tingut els pits igual de sensibles i inflats que aquests que prenc progesterona, així que jo diria que deu ser l'embaràs i no la medicació.

Nosaltres ho hem dit als meus pares i a tres amigues intimes, també a la profe de ioga :-o00m . A la nostra filla no li direm res fins que sapiguem que tot va bé, no la vull preocupar si passa alguna cosa. Nosaltres no ho farem públic fins la setmana 12, no ser si em podré aguantar tant... : lasito : em moro de ganes de dir- ho a tothom!!!!!! :b-)))
Cuquita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 9:11 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Cuquita » dt. nov. 28, 2017 10:14 pm

Gemma 18, a mi també amb va passar amb la meva filla però no me'n vaig ni enterar!!! Passa molt sovint, es desprèn una mica i es torna a "soldar" perdona per el vocabulari tan poc tècnic...!!!! Jo ho vaig saber a una eco que em vaig fer a les 8 setmanes, no obstant ja s'havia tornat a enganxar.

Ser que les ecos tranquilitzen, però a vegades, també porten incertesa!!!

Petonets!!!
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Llumeta7 » dc. nov. 29, 2017 8:13 am

Gemma18 No se a qui li vaig llegir també que d'avegades passava que es desprenia una mica. A aquesta noia li van donar extra de progresterona, i molt de repòs, i es va tornar a fixar.
També vaig amb el salvaslip, pero tot sigui això, oi? estem embarassades :p-) :p-) :p-)
Després de la transfer i analítiques, va ser ahir que anaves per primera vegada a la clínica? Et puc preguntar com es que vas anar al gine, a la clínica ja t'havien donat l'alta? Nena, es que porto un embolic amb aquest tema... de quan començar a anar al gine...
Molts ànims bonica, ja ens explicaràs com avança!! :***: :***:

Cuquita Doncs jo em pensava que tenia els pits tan inflats i adolorits per la progresterona, suposo que la medicació extra que ens donen a les que hem fet FIV, alguna cosa deu tenir a veure ;) Jo també em moro de ganes de dir-ho a tothom >.-<: >.-<: >.-<: pero vaig amb una mica de cautela i por... també es veritat que passa la setmana 12 no assegura res, pero...

Floretta Que bé, ja has tingut la teva primera visita amb la llevadora!! Nosaltres esperarem que ens donguin d'alta a la Clínica de la FIV pero anar-hi :) En principi estem iguals! Dilluns dia 4 ho confirmarem a la primera eco :)

Una forta abraçada a totes i moooooolt bon dia :p-) :p-) :p-)
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dc. nov. 29, 2017 4:15 pm

Gràcies noies, esperem que tot vagi bé! Ara m'acaba de trucar la doctora que em va fer la fiv (per felicitar-me, ahir no hi era a la clínica) i li ha tret importància. Diu que és un despegament molt petit i que només fan fer repòs si hi ha pèrdues. Jo no n'he tingut.

Tema progesterona, jo la prenc de 200 tres vegades al dia. Llumeta7, t'explico: em van fer transfer el dia 28 d'octubre i em van donar hora per eco ahir dia 28 nov. Ahir van veure el petit despegament i tambéem van donar les pautes per anar deixant la progesterona: Dues setmanes continuaré amb 3 al dia. La setmana següent, 2 al dia. La següent, 1 al dia. I acabar. Deu ser pq no tingui mono de progeffik >.-<:

Amb la comadrona no em van donar visita fins el 12 de desembre. I com que sóc una agonies, vaig demanar hora pel gine per privat, per això hi vaig anar dijous passat i dilluns hi torno. Així entre gine, clínica i seg social tindré visites durant quatre semanes seguides i jo em quedo més tranquil.la.
L'alta de la clínica diguéssim que me la vam donar ahir.
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Llumeta7 » dj. nov. 30, 2017 7:50 am

Gemma18 Quin detall la doctora en trucar-te per felicitar-te, oi? Molt bé!! ademés segur que així t'ha donat més confiança :)

Per el que llegeixo estem quasi iguals... de quants dies era l'embrió? Anem quasi iguals, a mi em van fer la transferencia el dia 30 d'octubre :) Suposo que el dia 4, que tenim la primera eco a la clínica de RA em començaràn a rebaixar, com a tu la progresterona, quines ganes!! perque com es nota que la prenem... Ja aniràs compartint com va el mono de progeffik :r)

Ara t'entenc, aleshores es perque ets tan agonies com jo jajajaja doncs es perfecte el que has fet, es clar que si!! nosaltres el dia 4, en quan ens diguin, començarem a demanar hores amb la llevadora i el gine :) Ja ens aniràs explicant les visites!

Modo ego: Volem parir en un hospital que no ens toca, i tampoc ens entra a la mútua. Suposo que hem de demanar derivació per la SS i creuar els dits perque l'acceptin. I anirem per la mútua, amb el gine que ja tenia, per fer més ecos :love: i que l'espera sigui més lleugera.

Molt bon dia!!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dv. des. 01, 2017 5:59 pm

Exacte, aquí està la gràcia, anar a tots dos llocs i així tenir el màxim d'ecografies.
Ja veus, jo súper agonies: abans de la seg social (dia 12 de desembre) ja hauré tingut tres ecos.

Doncs sí, la doctora és maquíssima. Tots a la clínica, de fet. Quan entres ja et diuen pel nom, tracte molt proper, estem molt contents. Com diu el meu home, amb el que hem pagat ja ens poden tractar bé! :-()-)
Dilluns hi tornem només per informar-nos sobre un estudi que fan de possibles malalties. Ja se sap, sempre hi ha estudis per fer, pagues i ho fas, però has de decidir on posar el fre. De moment ens informem, res més. És un doctor que és referència en estudis prenatals, es veu que ara està a la Dexeus també. I m'han dit que va sortir en un programa la tele de Samanta i embaràs. Però no ho he vist pas.
Alguna el coneix o n'ha sentit a parlar del Dr. Albaigés?

Això d'anar a un hospital on no et toca no tinc ni idea de com va, no et puc ajudar.
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » ds. des. 09, 2017 8:22 am

Bon dia!
Va que s’ha d’animar aquest grup!! M’afegeixo al grup!! Després de molts intents finalment ho hem aconseguit. La meva dpp és l’11 de juliol i és el meu segon embaràs. Tenim una nena de 5 anys.
Estem molt contents, el doble de contents, perquè esperem bessonada!!
La setmana que ve ja acabo amb la progesterona i de moment tot bé. Sense nàusees ni vomits, cansament cap al migdia i una mica de mal a la panxa, però crec que és culpa del restrenyiment.
Hem fet dues ecos al centre privat on ens portaven, però a partir d’ara ho farem per la ss.

Bé, espero que s’animi una mica més el grupet, és molt maco poder compartir-ho amb altres mares i pares.
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::