*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

gener, febrer, març...
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: floretta » dg. des. 10, 2017 5:54 pm

Hola boniques!!! :***:

sisi, això s'ha d'animar que està molt paradet!!!

Com us trobeu? i les primeres ecos com han anat??

Nosaltres vem tenir eco el dia 5 i tot bé, li vem sentir el cor, quina passada!!! Segueixo trobant-me bastant bé, amb molt mal als pits i alguna que altre nàusea, però molt portable!! això si, m'adormo per tot arreu, jajaja zz:-) zz:-)

Heu notat canvis en el vostre cabell?? m'ha sortit com caspa quan mai n'he tingut i em pica força el cap. He començat a rentar-me'l amb HS a veure si millora...

I la panxulina? noteu que creix??

Vinga, a veure si li donem més vida al fil!!!

Què acabeu de passar un bon diumenge!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: crunchi » dl. des. 11, 2017 11:40 am

Enhorabona boniques!!!! >.-<:
Jo sóc mare de Juliol 2017 i coincideixo amb la Garota i us dic que per mi ha sigut molt bon més per tenir al nen. És veritat que aquest any ha fet moltissima calor i les ultimes setmanes la calor em va resultar bastant insoportable :ufs: , però bueno, lo bo és que tens el bebé que li poses un bolquer i poc més, per la seva roba no t'has de preocupar massa (a nivell economic va be). Pots sortir a passejar quan vulguis perque tens moltes hores de llum, fa bon temps, tu vas amb poca roba (per fer la lactancia per exemple, no vas amb mil capes de roba).... no sé, molt guay la veritat. M'ha agradat ser mare a l'estiu.
Us desitjo moltissima sort a totes!!!! Si us voleu passar pel post de mares de juliol 2017, podeu llegir les nostres anecdotes i experiencies, per si us interessa. :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dl. des. 11, 2017 1:26 pm

Bon dia!
floretta l’eco del dia 5 era la de les 12 setmanes ja? Nosaltres no la tenim fins el dia 27, però en vam fer una al centre i vam veure’ls perfectes. El canvi amb el cabell de moment res, no recordo que hem canviés gaire.

Vaig bastant cansada als migdies i aquest cap de setmana he tingut unes punxades cap al baix ventre, però suposo que la panxa s’estira.

Gemma18 a nosaltres també ens van oferir aquest estudi i amb aquest mateix metge, ves si anirem a la mateixa clínica neujor:-) !
Nosaltres no ho farem, amb la gran no ho vam fer i no estem per tirar coets, la veritat.

Llumeta7 el que dius de la clínica ni idea, anirem per la ss si no hi ha res de nou. No tenim mútua, així que no hi ha gaires opcions més.

A seguir!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: sakura1410 » dl. des. 11, 2017 5:07 pm

Noies!! M' apunto al grup! Us explico breument: arribar aquí ha estat un cami llarg i dur, dues perdues pel cami (un ou buit i al segon mai li vam escoltar el cor), cicles programats, derivacio a Sant Joan de deu per IA i al quart cicle ha funcionat!!
Fins avui no m'havia volgut apuntar al grup, pero ja hem anat a la eco i li hem escoltat el batec de cor, se'ns han saltat les llagrimes!
Aixi que ara si que si, em quedo per aqui
Estic de 8 setmanes i DPP 25juliol
A la primera página no he vist res per posar dades, oi que no?
Petons noies!!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dl. des. 11, 2017 6:41 pm

Això es va animant! Moltes felicitats per haver-ho aconseguit després d'un camí tan llarg!!

Hehe Floretta, fa gràcia això de la caspa! Diuen que poden canviar tantes coses que ves per on, al cap. Ja pot ser! A mi de moment res de res. Ni un sol mareig, nàusea, ni vòmits, ni antojos, ni augment de pes...
L'únic que aviat després de sopar no m'aguanto i m'adormo rapidíssim. I la panxa bo me la veig grossa encara que el meu home digui que noves nota gaire.

Jo demà tinc la primera visita amb la comadrona. Fins ara tot han estat ecos a la clínica fertilitat i ginecòleg privat. Suposo que demà em deuran donar hora per eco 12 setmanes.

Jo he anat a la clínica a Tarragona. Tu també?? >.-<: :globus:
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dl. des. 11, 2017 10:29 pm

Gemma18 si!!!!! Jajajaja. Ja pots creure’t que hem coincidit algun dia per allí!

sakura1410 enhorabona!!! És molt bonic poder arribar a escoltar els batecs. Ara a disfrutar de cada moment.
I lo de la primera pàgina. Diria que ho ha de fer la noia que va fer el primer post. S’ha d’anar editant la primera entrada, crec. A veure si algú altre ho sap millor.
Imatge
Imatge
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Llumeta7 » dt. des. 12, 2017 8:31 am

Bon dia!! que bé, això es comença a animar :b-))) :b-)))

A nosaltres ens van fer la segona eco (la primera va ser a urgències) la setmana passada, la llumeta media 14 mm!! i dilluns que ve ens faràn la tercera eco i ens donaràn l'alta a la clínica de RA.

floretta Ja ho heu començat a dir a tots els familiars i amics?

Nosaltres encara no ho hem fet molt extens, a partir de la setmana 12 segurament si... :love:

Jo no he notat canvis en el cabell, així que no et puc ajudar...

La panxa, noto sobretot a la tarda/vespre, que ha crescut una miqueta, pero em pensava que eren obsessions meves, tu també o has notat?

Gemma18 Sóc igual d'agonies que tu i t'entenc perfectament :love: :love: si poguèssim ens faríem una eco cada dia, oi? :love:

Que bé que us hagin tractat tan bé a la clínica de RA!! Nosaltres estem contents per el resultat :-()) pero no tant per l'atenció i/o empatia, peeeeero, es igual, estem :-()) :-()) !!! ara com molt bé diu el teu home, amb el que paguem, ens haurien de posar una safata vermella :love:

Jo no he sentit a parlar del Dr. Albaigés, de què es?

Sindas Moltíssimes felicitats!!! ara pensament positiu i a per el segon i tercer, uau!! >.-<: >.-<:

Quina sort, sense nàusees ni vomits, nena, que continui així!!

crunchi Moltes gràcies per passar-te per juliol 2018!! Suposo que es el que dius, pero la calor també ha de fer les nits més espeses per dormir, els bebés estaràn més irritables perque no poden dormir de la calor... pero... serem mamis i després de tot el camí que em viscut, crec que es el més important >.-<: >.-<:

Ademés, no fa fred... no pateixes per si te fred... a mi també m'encanta l'estiu!!

Sindas solucionar el tema de la clínica, li he de demanar a la llevadora, que demani la derivació a l'hospital. I després que l'hospital em vulgui atendre :love: :love: ja us explicaré.

sakura1410 Moltes felicitats perque ja ets aqui, el camí dur, de moment ha quedat enrrera, ara toca gaudir el moment, el dia a dia, i demanar i creure, que tot anirà :ok: :-()) Quan teniu la pròxima eco?

Per cert, et portaràn l'embaràs a Sant Joan de Deu?

Tampoc he vist on posar les dades, les hauria de posar la persona que va crear el post. Suposo que ja ho farà :)

Mode ego: També vaig molt cansada a partir del mitgdia.... després de dinar m'entra un cansanci que ja no puc amb mi... Les punxades son normals Sindas, jo també n'he tingut algunes, es perque la panxa s'estira, i perque a dintre, tot li està donant la benvinguda a la nostra criatureta :-()) z2:-)

Jo estic amb molta molta moltíssima gana, vosaltres? pero alhora, amb moltes nàuseas... es horrible... m'entra molta calor i de cop fred... jajaajajja

Per cert, no us dona per llegir a tot moment cosetes sobre l'embaràs? foros o lectures recomenades?

Heu començat a posar-vos cremes antiestries?

Ho heu dit ja a familiars i amics, o us esperareu? I els qui teniu a un petit/a a casa, com li direu que es converteix en la germana/à gran?

Que tingueu molt bon dimarts, una forta abraçada!!
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: sakura1410 » dt. des. 12, 2017 9:29 am

Llumeta tot just entrava per preguntar-ho... Jo tambe estic amb bastant fred, pero de sobte em dona calor... Molt raro. Jo sóc de suar molt, fins i tot a l'hivern, i ara malgrat el calor no suo.
I el tema de la panxa ufff, se m'ajunta l'agrura i les nausees de despres de menjar amb el mal de panxa de tornar a tenir gana. Estic una mica agobiada amb aixo. Tot just avui he provat de prendre'm amb el suc de taronja una mica de gingebre a veure si milloro...
Ahir vaig anar a demanar la baixa, al menys un parell de setmanes fins que se'm passi el mareig, el mal de panxa.. no he agafat la baixa mes que per els avortaments i ahir la doctora que hi havia d'urgencies no me la volia donar!! No em pensava que hagues de lluitar per aixo, despres hi ha gent que per un mal de cap li donen, ains no se, em va fer sentir malament pero de veritat, em passo el dia del llit al sofa, sense força
Apaaaa! Toma parrafada mode ego
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Llumeta7 » dt. des. 12, 2017 10:08 am

sakura1410 ha escrit:Llumeta tot just entrava per preguntar-ho... Jo tambe estic amb bastant fred, pero de sobte em dona calor... Molt raro. Jo sóc de suar molt, fins i tot a l'hivern, i ara malgrat el calor no suo.
I el tema de la panxa ufff, se m'ajunta l'agrura i les nausees de despres de menjar amb el mal de panxa de tornar a tenir gana. Estic una mica agobiada amb aixo. Tot just avui he provat de prendre'm amb el suc de taronja una mica de gingebre a veure si milloro...
Ahir vaig anar a demanar la baixa, al menys un parell de setmanes fins que se'm passi el mareig, el mal de panxa.. no he agafat la baixa mes que per els avortaments i ahir la doctora que hi havia d'urgencies no me la volia donar!! No em pensava que hagues de lluitar per aixo, despres hi ha gent que per un mal de cap li donen, ains no se, em va fer sentir malament pero de veritat, em passo el dia del llit al sofa, sense força
Apaaaa! Toma parrafada mode ego


Nena, que estem :-()) :-()) :-()) i tenim les hormones i el cos :b-))) :p-) ?-) :r) vaja, que una mica boig jajaaja pero per una boníssima raó!

I sobre la baixa, jo que sóc autònoma no hi havia caigut, que l'hauria d'haber demanat, perque quan vaig anar d'urgències em van dir respòs a casa, pero aqui una que asseguda pero continua treballant aixxxx crec que la setmana que ve hi aniré i li demanaré, perque no sóc persona, i realment, treballo unes horetes, pero la resta estic estirada...

Nena, que no et facin sentir malament, a pendre vent!!! moltes vegades el personal sanitari no es empàtic, malgrat que la majoria si que ho son... tu agafa forçes, que ara primer som nosaltres!

Un petonàs i molta llum :***: :***: :***:
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dt. des. 12, 2017 10:22 am

Ostres nenes, ja puc donar gràcies que aquest trimestre estigui tan bé, tan normal. Veig que algunes ho esteu passant realment malament. Això de les baixes ja veus, hi ha gent que cada dos per tres l'agafen fent una mica de cuento sense tenir res. I quan una ho necessita ha de predicar al metge...

Jo sí que em poso crema antiestries. Aquí torna la meva vena agonies. Quan vaig saber que estava embarassada ja me la vaig comprar :content:
L'únic que tinc és una mica de panxeta. I si si, jo també llegeixo fòrums i n'hi havia que recomanaven posar-se'n des del primer mes.
Per sort de gana com sempre, i fred-calor no. Tinc molt de fred i prou perquè sóc fredolica hehe

Nena, oi que et van tractar súper bé a Tarragona? Jo de tracte els poso un 10. I una catifa vermella ens hauríem de posar amb el que hem pagat

Avui he agafat festa perquè vinc de la comadrona. Mare meva, que si analítica amb moltes coses més test sulivan. Que si dentista perquè ara es detecten càries previ a molts nens i ja ho miren a la mare, que si eco 12 setmanes, que si anar a buscar recepte per canviar l'Acfol per un altre... Ja només pateixo per com muntar-m'ho a la feina.

Nosaltres encara no hem dit res. Només els que ja sabien que ens feiem FIV i prou. Prefereixo ser prudent en aquest sentit.
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Llumeta7 » dt. des. 12, 2017 10:39 am

Que bé GEmma18 cap síntoma! que continui així nena!!

Que guai!! puc preguntar quins foros llegeixes? es que semblo una boja buscant per google :love:

Per el que dius la vostra clínica de RA va ser a Tarragona, oi? quina sort que us possesin catifa vermella, perque a nosaltres, amb el que hem pagat... per cert, i ja us han donat l'alta?

Per a que es el test Sulivan? et portaràs l'embaràs per la mutua o per la ss? Ahir vaig demanar hora a la llevadora, i la tinc la setmana que be, suposo que serà el mateix :)

Puc preguntar a qui ho heu dit? i que tal? com ho portes això de no dir-ho :love: Jo tinc unes ganes!!!! encara que, ho porto bastant bé, perque com tampoc quedo gens, perque em trobo fatal... jajajja

Un petonàs! :-()-)
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dt. des. 12, 2017 11:05 am

Bon dia!!
A vere vaig contestant del que me’n recordo.

Gemma18 ja ho pots dir ja, aquest any els reis passaran de llarg a casa nostra, es va quedwr tot el pressupost a la clínica. Però pagat a gust eh!

Tema dir-ho a la germana gran, ja ho hem fet. A la feina ja no puc dissimular la panxa i hem feia cosa que algú li digués alguna cosa pel carrer. Li vam regalar un llibre “tindré un germanet”. Va estar moooolt contenta, de fet portava més d’un any demanant un germanet.
Ho hem dit a la família i amics propers. No ens en vam poder estar!

Cremes antiestries, amb el 1r embaràs no me’n vaig posar. Vaig fer servir oli per després de la dutxa i cremes normals. Només me’n vaig posar després de parir i 4 dies contats. I no vull cridar gaire, però no me’n van sortir >.-<:

Baixa a la feina, no crec que pugui aguantar gaire, és feina moguda i el cos no està per trotes. Cadascú sap com es troba i si pot seguir, però no s’ha de forçar la màquina.

Si ara alucineu amb el fred i la calor, espereu-vos quan comenseu a riure o plorar sense motiu aparent. Pot ser molt divertit! I quan comenseu a oblidar-vos de les coses.... jo hem deixava el foc de la cuina encès :ufs:

Apa, a seguir!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: sakura1410 » dt. des. 12, 2017 5:29 pm

Sindas no se si es per la progesterona o que, pero lo de riure i olorar ja m'ha passat i el meu marit flipant.. sort que es un sant i no diu res. I lo de oblidar-me... No se si com em trobo malament estic "empanada" o si es que ja se'm comencen a oblidar coses, mes raro... Sempre m'enrecordo de tot i ara no
Llumeta jo fico a google el dubte i a on em porti... Busco de tot
De moment ho hem dit als meus pares i germans, com en 2 ocasions no ha sortit be ens estem de dir-ho de moment. El problema es que a la feina al haver agafat la baixa tothom m'esta preguntant i ja no se per on sortir, nomes ho sap la meva cap.
gemma18 jo ja tinc ganes de saber quan començaran les proves i aixi veure que tot va be. De com montar-t'ho a la feina et dic el mateix... Molts anys currant perque despres no agraeixin res, no siguis tonta i quan toqui, toca.
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dt. des. 12, 2017 6:21 pm

Llumeta7 pel que fa als fòrums, el que faig és que quan m'assec al sofà agafo el mòbil i busco al google la setmana en la que estic i vaig xafardejant. I d'una pàgina a l'altra. Res en concret.

El test Sulivan m'han dit que me l'haig de fer perquè es mira el sucre i la possibilitat de diabetis gestacional. Com que tinc 36 anys em toca sí o sí ja que a partir dels 35 li fan a tothom al primer i segon trimestre. I al tercer trimestre me la faran depenent de com hagin anat els dos trimestres anteriors. Quantes coses he après avui! >.-<:

De Tarragona n'estem molt contents, la veritat. Més perquè ha anat bé a la primera, però si no, també, pel tracte. Jo molts dies hi anava només perquè la infermera em fes la barreja de medicaments que m'havia de punxar. Ells es va oferir, diu que ho feia a moltes noies. Súper bé!

Sindas que ve que ho heu fet per explicar-li que hi haurà un germanet@ petit@, m'agrada molt la idea del llibre!
I ja veus, els Reis aquest any només els saludarem hehehe

Sakura1410 tens tota la raó amb això de la feina. Encara que tinc sort que el jefe ha estat pare aquest passat juny i empatitza bastant, interessant-se per la FIV (a ell li vaig haver de dir perquè es pot dir que fins el dia abans no saps el dia de l'extracció ni del transfer), ara amb petit despegament, etc. Però tot i així és un rotllo haver d'entrar tard, o entrar i sortir, i que tothom vagi sospitant. Però és el que hi ha!

PD: quina diferència. Sempre escric des del mòbil i no podia posar les negretes amb els noms, ni anar mirant els missatges anteriors per estructurar bé el meu i contestar-ho tot. Ara espero no haver-me deixat res :ok:
Cuquita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 9:11 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Cuquita » dt. des. 12, 2017 6:43 pm

Hola noietes!!!! quin moviment que hi ha per aqui!

Crec que de moment jo sóc la que de menys setmanes estic. Avui estic de 7+4. ja porto dues ecos, vaig tenir pèrdues i vaig haver d'anar dues vegades a urgències. De moment tot va bé i les pèrdues ja no hi són. Vaig poder sentir-li el cor.

Jo ho porto per la SS, amb la meva primers filla també ho vam fer aixì i n'estem molt contents, i si necessito fer-me una ecos de més doncs pago a un gine privat i ja està!! Realment és per quedar-me més tranquila, perquè no hi ha cap necessitat per fer ecos, a part de les ansies que ens genera no saber res!!!! la de les 12 setmanes em toca el 10 de gener, falta MOLT!!!!!! he demanat hora a una gine privada perquè em faci una eco el dijous. Al haver tingut dues pèrdues anteriors em genera mola ansietat.

SAKURA1410, la meva DPP és el 27 de juliol, ens portem dos dies!! com tu he patit dues pèrdues, no estàs molt neguitosa? jo no acabo de creure que pot anar bé, i mira que ja li he sentit el cor... bé serà qüestió de temps i d'arribar a les 12 setmanes... respecte la baixa, jo també m'he plantejat agafar-la, la meva feina està considerada de risc i ens podem agafar la baixa a la primers falta, tenim un conveni amb la mútua. Si no l'agafo, és perquè si no va bé, és un pal reincorporar-te quan tothom sap que estaves de baixa per embaràs.

SINDAS, jo també tinc una nena de 5 anys, jo no espero bessons però! lo del llibre m'ha agradat molt, m'ho copiaré, si em dones permís. Tenim moltes ganes de dir-li, però esperarem a la 12 setmana, ja que ja ha viscut les dues pèrdues i la vull mantenir al marge.

FLORETTA, lo de la casa, es completament normal, són les hormones, la pell canvia molt.

GEMMA, quina afortunada no tenir nàusees, jo en tonc sobretot a la tarda i a les nits, tot em fa fàstic, però quan em posen el plat al davant no faig cap lleig, sempre he sigut ganuda.

LLUMETA, el test de sulivan és una prova que si tens nàusees i fàstics és desagradable, perquè et fan prendre 50ml de glucosa, un suc carregat de sucre, i esperar-te 1 hora per fer un anàlisi de sang per veure el sucre a la sang.

Respecte a la crema anti-estries jo no n'hem vaig posar mai a l'altre embaràs, i mira que vaig fer una panxa gegant, si que m'hidratava amb oli o crema. El meu dermatòleg, sempre diu que per molta crema que anti-estries que et posis si han de sortir sortiran, que és marketing, l'important és tenir la pell hidratada, per si han de sortir serà més lleu.

uf, quina super parrafada, com es nota que no parlo de l'embaràs amb ningú!!!!

seguim!!!!!
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dt. des. 12, 2017 8:38 pm

Ei, jo escric sempre des del mòbil i puc fer-ho tot. És una miqueta més complicat, però es pot fer!

cuquita clar que pots agafar la idea del llibre. És que a la meva li encanten els llibres i vam pensar que li agradaria.

A veure si la noia que va fer el grup torna a entrar i pot editar el primer post i anar fent llista.

sakura amb el 1r embaràs no hem prenia progesterona i va ser horroròs. No sóc gens de plorar i hem queien llàgrimes per tot.

Demà fem 10 setmanes, seguim!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: sakura1410 » dt. des. 19, 2017 2:38 pm

Hola noies!!
Doncs avui tinc la primera visita amb la llevadora, a veure que em diuen...
Cuquita jo no volia agafar-la i al final mira... em penso que m´ha anat genial. Jo també estic molt neguitosa, suposo que és normal després del que em patit. Ara quan em trobo malament m´enfado amb el món, però l´estoneta que em trobo bé ja em fico neguitosa :-o00m :-o00m

La resta com ho porteu?? Ains quines ganes de pasar ja el primer trimestre
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dc. des. 20, 2017 12:55 pm

Bon dia!
sakura1410, com va anar la visita? Tot en ordre?

Jo estic bastant histèrica, la veritat, i això que ja n’he passat un d’embaràs. Però sempre es pateix.

Estic esperant amb candeletes la setmana que ve.

Com us aneu trobant? Van marxant els marejos? Jo ara no puc veure el peix ni en pintura, i mira que m’encanta!
Imatge
Imatge
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » ds. des. 23, 2017 6:39 pm

Hola a tots i totes!
Em dic Pati i soc nova en aquest forum. I també és el meu primer embaràs!!! Estic súper emocionada!

Ara estic de 11 setmanes i l'espero per principi de juliol... quines ganes!!!

Al principi tenia l'estòmac bastant regirat quan menjava i tenia mooolta son, per això ho vam dir aviat a tothom, però ja fa una setmana i picu que em trobo perfectament. El dia 9 de gener tinc la eco del primer trimestre, tot i que al anar per privat ja m'han fet 2 ecos i els 2 cops li hem sentit el cor. És tan màgic aquest moment!!!!

Doncs res, em feia molta ilusió explicar-vos una mica la meva situació. Ens anem llegint!

Un petó per tothom! I felicitats a totes les futures mamis!!!!
Naleta
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. des. 23, 2017 7:34 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Naleta » ds. des. 23, 2017 7:45 pm

Doncs jo també sóc novata.
La mdp és el 20 de juliol.
La veritat és que vaig pedudíssima, ja que estic en busca i captura de giecoleg. Alguna recomanació x barcelona?He començat a un ginecoleg que ja mha dit que no em podra atendre el part. I fins el dia 11 no tinc la eco de les 12 setmanes. L altre dia em va fer una eco i vam poder escoltar el cor. Quina passsda

Jo sóc muface així que tot mho han de fer per la privada i vaig perdudíssima.

Estic molt cansada i amb molt mal a lestomac, la resta genial.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::