*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

gener, febrer, març...
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dj. gen. 11, 2018 9:15 pm

Que bé, mica en mica anem tenint visita totes!

Pati-em, d'on ets si feu la FM per santa Carme? No seràs de Calafell??

Jo em vaig fer aquesta analítica que comenteu. Es pot fer un cop tens els resultats de la prova de la seguretat social o abans. És indiferent si, com en el nostre cas, es vol fer de totes maneres per descartar no només síndrome de Down i cromosomes 18 i 13, sinó que també permet descartar aneuploïdies sexuals, microdelacions, cromosoma Y, etc (no em feu dir què volen dir perquè no en tinc ni idea).
Ara bé, si no interessa veure més possibles malalties que les més típiques (cromosomes 21, 13 i 18) no cal fer-la a no ser que surti un risc alt a la prova de la seguretat social. Tot això ho he après ara ehhh, que fins fa pocs mesos això em sonava a xino!

A mi em van enviar els resultats ahir. Ho vaig fer amb Nimgenetics per si alguna ho vol saber. Em va costar 550€. Tot són diners però en aquest aspecte no ens dolen. Per això avui ja ho he fet oficial a la feina i aquest cap de setmana ho direm a tota la família i amics! Quines ganes!

La meva DPP ni la sé. Primer era 19 juliol segons última regla. Després a la clínica de reproducció assistida em van dir el 16. Però a la seguretat social em diuen que els és igual, que ells mantenen el 19. Però sabent que el nen és més gran del que tocaria pel que estic, em diuen que potser a la pròxima prova m'ho tornaran a canviar... Així que si m'ho pregunten no ho sé ni jo :-())
Avatar de l’usuari
iam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 6:52 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: iam » dg. gen. 14, 2018 9:16 pm

Bona nit noies! Avui compleixo les 12 setmanes i dimarts tinc la eco, estic dels nervis!!
Faig una panxa ja que em costa molt dissimular...tinc ganes de que em diguin que tot va bé per poder-ho dir. El que passa és que no em donen resultats dels anàlisis fins d'aquí 3 setmanes, trobo que és molt tard per si hi hagués alguna cosa als analisis que no anés bé... També hem pensat de fer-nos una prova prenatal no invasiva, però no tinc ni idea on ho fan i a quina setmana ho he de fer ja que sempre he anat per SS. Per Girona sabeu alguna clínica on ho féssin??
M'alegro que totes les 1es ecos vagin sortint tant bé!!!
Lluna5
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 3:44 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Lluna5 » dl. gen. 15, 2018 12:20 pm

Bon dia a totes!!!

Avui he anat llegint el fòrum i m'he posat una mica al dia.. he modificat la primera entrada apuntant les dades que he vist que heu anat dient de cadascuna, però si hi ha quelcom malament només ho heu d'anar dient i ho aniré modificant.

He estat una mica out perque l'últim mes no m'he trobat massa bé, bàsicament estic en vòmits cada dia, però dimecres tinc hora al ginecòleg i espero que em recepti alguna cosa...

Tema eco, nosaltres vam fer la eco de les 12 setmanes el 2 de gener i em van modificar la data DPP al 6 de juliol així que ara mateix estic de 15+3 i sembla que tot està correcte i que es veia clarament que era un :cnen: .

Que passeu un bon dia totes!!!!
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: pesol » dl. gen. 15, 2018 3:01 pm

Hola noies!

Em presento! soc la pesol i, com vosaltres, estic embarassada de 13 setmanes, o sigui que em toca pel juliol :content: :content:

És el meu tercer fill. Tinc un nen de 7 anys i un de 5. He tardat tan a entrar a aquest post perquè fins divendres no vaig explicar-ho a les meves companyes de SocPetit de Novembre 2010, encara tenim molta relació i volia informar-les en persona i no per whatsapp (i encara menys volia que s'enteressin entrant al SP...) :-D .

La meva DPP és el 18 de juliol, em sona haver llegir que som forces per aquestes dates (17-18-19...). El meu primer part va ser a les 39+1 i el segon a les 38+2. Per això des del principi que em faig a la idea de que aquest serà per principis... igualment sortirà quan vulgui!

La eco del primer trimestre ja la vaig fer, ara ja tinc els resultats del triple screening del laboratori i dijous tinc visita (+eco ) per comentar els resultats. En principi tot ok. Ara aviam dijous si em sabéssin dir el sexe (estaré de 14+1).

Ens anem llegint!!! :p-) :p-)
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dl. gen. 15, 2018 4:39 pm

Lluna5 et passo les dades per omplir la pàgina d'inici. Sexe: nen. Número de fills: 0.

Aquest cap de setmana ja hem fet oficial l'embaràs a família i amics. I la sorpresa ha estat que un cosí del meu home ens ha anunciat també els seu embaràs pel 17 de juliol (nosaltres 16-19). T'ho dic perquè ells ha estat amb molts vòmits i el metge li va receptar unes pastilles per "passar-ho millor", així que segurament a tu també te'n receptin unes!

Ànims a les que us queden pocs dies per fer l'eco de les 12. Es passa fatal dels nervis...
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dl. gen. 15, 2018 4:50 pm

Holaaaa!

Ja tinc els resultats de l'analítica per saber el risc de Síndrome de Down i tinc un risc molt baix per les 2 malalties que miren!!! estic súper feliç i molt tranquila :D de moment no crec que em faci la prova prenatal no invasiva.

Lluna5 per si vols acabar de completar el primer post, aquest és el meu primer fill! Espero que et milloris aviat.

Gemma18 soc de Calonge. Deu coincidir la festa major... jejeje

iam jo em faig els anàlisis al Laboratori Centre d'Anàlisis Girona i diria que allà et poden fer la prova, però imagino que necessitaràs la prescripció del ginecòleg.

pesol benvinguda al grup!

Ens anem llegint! Molta sort a totes les que tingueu ecos i proves pendents ;)

Petonsssss
Lluna5
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 3:44 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Lluna5 » dt. gen. 16, 2018 11:09 am

Benvinguda pesol!

Moltes gràcies noies pels ànims!!!

Al post inicial hi he posat les dades bàsiques pero si algú vol que posi més dades (edat, d'on sou, etc) només ho heu de dir i ja ho modificaré ok!!!

Vinga noies ens veiem!
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dv. gen. 19, 2018 8:55 am

Hola!!!
Ahir vam tenir una segona eco, estan tots dos bé! Ja els he començat a notar, pensava que no podia ser, però al fer l’eco el metge va dir que segur que si, no van parar quiets en tota l’estona!!
Esperavem poder saber el sexe, però no van poder, així que fins la setmana 20 no ho sabrem :-o00m . Potser anem per privat d’aquí un parell de setmanetes i així podem prendre a la nena perque els vegi.

Hem segueixo trobant bé, i de moment seguim treballant, tot i que ja es comença a fer costa amunt.

Me n’alegro de totes les noves incorporacions, poc a poc es fa gran la família >.-<:

lluna5 per al post inicial. En porto dos, no sé sexe, i ja tinc una nena.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
iam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 6:52 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: iam » dv. gen. 19, 2018 6:26 pm

Hola noies! El dimarts vam anar a fer l'eco de les 12 setmanes i ells ja tenien els resultats sobre els síndromes que miren, l'eco va anar molt bé i tinc un tan per cent baix. Axí que segurament no ens farem cap més anàlisis.

Lluna5 per omplir la primer pàgina, el sexe encara no el sabem, ja tinc un fill.

Espero que totes estigueu bé!
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: pesol » dg. gen. 21, 2018 6:40 am

14+4

Bon dia!!

Dijous vaig anar al gine, ens vam portar els nens perquè estan super emocionats amb l'embaràs ;-)))

Em va fer eco per mirar si es veia el sexe i síiiii!!! >.-<: És una nena!!! :cnena: Estem tots super contents!! Els nens feien una cara de flipats mirant la pantalla de l'ecògraf! De cap a cul fa 8,5cm i de cap a peu 11cm. Tot i que faig panxa, és fofilla, no se pas on s'amaga una cosa tan grossa a la meva panxa!!

Ara la segünt eco ja serà la morfologica d'aqui 5 setmanes.

No sé qui preguntava sobre treballar... jo encara no contemplo agafar la baixa pero la veritat és que vaig a càmara leeenta i no tinc gens de ganes de pencar :-o00m

Com aneu vosaltres? Heu comprat alguna cosa? Jo a priori no hauria de comprar gran cosa, ja jo tinc tot dels meus fills, pero ho tinc tot deixat I repartit, haurem d'anar recol.lectant. Només em faltara roba de nena q ja tinc un parell d'amigues que han partit nenes a l'estiu i m'han dit que em deixaran roba.

Respecte l'anàlisi aquest no invasiu, nosaltres no el farem. L'screening ha sortit risc baix, similar als altres embarassos.

Vosaltres noteu patadetes? Al primer embaras vaig començar a notar-les a les 20s, al segon a les 14s. Em feia il.lusions aviam si ja el notaria pero de moment no...

Gemma18, que xulo compartir embaras amb uns cosins!! Despres fara gracia veure els nens juntets!

Lluna5, gràcies per mantenir la primera pàgina actualitzada! Merci jefa!!

I a totes, que tingueu molt bon diumenge!!!
Naleta
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. des. 23, 2017 7:34 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Naleta » dg. gen. 21, 2018 8:10 am

Bon dia,
nosaltres també vam anar a recollir els resultats de la eco i l'analisi. Ha sortit tot risc baix així que en principi no farem cap altre prova.

Encara no sabem el sexe i no se si el voldrem saber o esperar-nos al final!

La família ja ho sabia i divendres ho vam començar a amics i família.
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dg. gen. 21, 2018 3:02 pm

pesol m’hauria de posar a fer una llista de tot el que tinc o com dius tu tinc deixat, tot i així de tot en necessitaré el doble, així que és com si comencés de zero :-o00m
Avui hem anat a veure què teniem guardat i hi ha cosetes que hauré de llençar perque tenen les gomes passades o es veuen super velles.
I si que els noto, al menys un, deu estar més endavant i el noto just al costat del melic. :p-)

naleta que valents no voler saber el sexe!! Si que és veritat, que tant fa què siguin mentre surtin bé, però la gent es fa molt pesadeta.
No us passa? Tots demanen què és i darrere si ja tenim els noms...

Que acabeu de passar bon diumenge!
Imatge
Imatge
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Llumeta7 » dc. gen. 24, 2018 3:57 pm

Hola boniques!!

Entro després de moltíssim temps!! I es que el post de Juliol està molt aturat, a veure si l'animem noies, que tinc moltes ganes de compartir i d'altres a preguntar :b-))) :b-)))

Demà arribem a la setmana 15, i ja m'ha sortit una mica de panxa, que a la nit es veu molt més gran. Penso que si ara la veig gran, com serà al mes de maig i juny :love: :love:

Al triplescreening va donar molt baix risc, així que no hem fet l'anàlisis invasiu :-()) La pròxima eco, per el privat la tinc el dia 31 que estaré de 16 setmanes, tenim unes ganes de saber el sexe >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: tan de bo es deixi veure!!

Noies, heu començat a mirar ja cosetes com el carro, la cadireta del cotxe... dic mirar, eh, no comprar xx:-D xxo.0.o Em faríeu un favor si em donguèssiu recomanacions.

Alguna ha començat a fer ioga per embarassades o altres activitats? sóc autònoma i treballo desde casa, i això de passar tantes hores al davant de l'ordinador es.... <:-) <:-) <:-)

pesol quina canya com ho expliques, i moltíssimes felicitats >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Lluna5 Moltes gràcies per actualitzar la llista de l'inici, per quan tinguis un momentet, et dono les meves dades:

Llumeta7
DPP: 18 Juliol
sexe:
nº fills: 0

Una forta abraçada i benvingudes les noves incorporacions!!
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dl. gen. 29, 2018 1:00 pm

Holaaaa!

com van els embarassos??? espero que totes estigueu súper bé i disfrutant al màixim d'aquesta etapa tan dolça que estem vivint :-())

Porto dies sense escriure perquè fa casi 2 setmanes vaig agafar un constipat dels forts amb febrícula, mocs, moltíssima tos... i he estat out, tancada a casa dins el llit fins fa un parell de dies. Per sort ara ja només em queda la tos! Al principi em feia por que tanta tos afectés al peke, però ho vaig consultar amb la meva ginecòloga i em va tranquil·litzar, em va dir que res del que tenia podia afectar-li i em vig omplir de paciència per passar tots aquests dies de la "millor manera" sense medicaments (només em vaig prendre 3 paracetamols de 500mg quan em pujava més la febre, receptat per la ginecòloga. Bueno, ella em deia que em podia prendre 3 paracetamols d'1g cada dia perquè no passava res, però no vaig voler abusar tant... lo just per sobreviure i prou).

El que sí que em preocupa més és que des de que em vaig constipar em va marxar la gana i encara no m'ha tornat... em venen bé coses líquides (begudes, cremes, sopes, fruita...), però a la que són una mica més consistents ja no puc amb elles! en aquests 10 dies m'he aprimat 2 kg i mig... i ara que ja estic bé m'obligo més a menjar però costa. A algú li ha passat algun cop??? algun consell? em fa por que no li arribin prous nutrients al peke.

Sindas quina il·lusió que ja els notis!!!!! jo en tinc unes ganes... jejeje però encara res.

Encara no hem mirat cotxets i coses, tot i que tothom ens recomana començar a mirar-ho ja perquè el temps passa volant i s'acaba corrents sinó. El que sí que tinc bastant clar és el cotxet que comprarem, el més compacte del Bugaboo perquè el meu cotxe és petit i sinó no m'hi quebrà, però igualment vull mirar altres marques per si de cas. A part, vivim en un pis petit i hem de desmontar 2 habitacions per fer-hi quebre l'habitació del peke, i això sí que ens hi hem de començar a posar ara perquè sinó cada cop podré ajudar menys...

A vosaltres com us va???

Molts petons per totes! a disfrutar!!!
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Llumeta7 » dl. gen. 29, 2018 3:21 pm

Hola boniques!!

Aquest post està molt paradet, què us sembla si l'animem una mica :p-) :p-)

Pati-emQue bé que ja et troais Millor!! Jo também he estat molt encostipada, pero no has de patir. Igual que no has de patir per prendre Paracetamol, no afecta al bebé.

Així ja teniu decidió que comprareu el Bugaboo? Nosaltres no tenim res decidit, i per axil no paro de preguntar :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

De quantes setmanes estàs? Nosaltres tenim la eco de les 16, aquest dimecres, tinc unes ganes!!

Una abraçada per lotes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dl. gen. 29, 2018 5:43 pm

Llumeta7 moltes gràcies pels ànims!

Sobre lo del cotxet, tinc vàries amigues amb fills i totes han acabat comprant la marca Bugaboo. Per això dic que segurament també optaré per ella. Pel que m'expliquen i el que veig en les meves amigues, és un cotxet pràctic, còmode i té recanvis. Però tot i així miraré altres marques, a veure què em trobo per tenir més informació i poder comparar. Les que ja teniu més fills, quins cotxets heu tingut? tota la informació és bona i útil!!! jejeje

Pel tema de la mini cuna, me n'han parlat d'unes que s'acoplen al llit de matrimoni i així no t'has d'aixecar cada cop que el peke plori o tingui gana, i tampoc te l'has de posar al mig del llit amb el perill de xafar-lo. Què en penseu??? a mi em semblen bastant pràctiques, però no en tinc ni idea! Vàries persones m'han animat a mirar aquest tipus de cunes, però la veritat és que no conec a ningú que l'hagi utilitzat...

Llumeta7 molta sort per aquest dimecres a la eco!!!! ja ens explicaràs com ha anat! jo just avui compleixo 16 setmanes, però fins el dijous de la setmana que ve no tinc hora amb la ginecòloga. Quines ganes ja que arribi el dia!!!

Petons per totes!
Naleta
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. des. 23, 2017 7:34 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Naleta » dl. gen. 29, 2018 10:06 pm

Hola noies,
Pati-em crec q les cunes que parles pot ser que es diguin també de colecho? Tinc una amiga que la te i esta encantada perquè no s'ha d'aixecar per la nit, i la tenen allà mateix.

Jo avui he tingut la visita de les 16 setmanes (estic de 15+5) i he sortit encantada, fins i tot m'ha preguntat per la idea de part que tinc. Tot i que tinc una idea no m'esperava aquesta pregunta tan aviat, em estat parlant i m'he sentit molt comoda. Sé que en el moment del part poden passar mil coses però he trobat molt bé que et preguntin.

Ara la propera ja serà la morfologica, espero que tot vagi bé .

Quan he sortit de la consulta li he dit al meu company que m'encantaria tenir un ecograf a casa estaria tot el dia mirant.

De cotxets, habitacions... encara no ens hem posat. Avui fullejant una revista (crec que es deia padres) he vist els preus i he flipat. Els que tenen millor crítica bugaboo i stokke no baixen dels 1000 euros :-D .
Xiqueta3
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 20, 2016 6:59 pm

*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Xiqueta3 » dt. gen. 30, 2018 9:57 am

Hola noies,

M'incorporo nova al grup. Estic embarassada de 16 setmanes i 3 dies, la DPP és el 13 de juliol.
Encara no sabem el sexe, tenim eco la setmana vinent.
És el meu segon embaràs i la nostra filla té 3 anys, el maig farà els 4.

Han sigut uns anys molt intensos i encara què sigui el segon, sembla que comencem de nou.
Al ser major de 35 anys el seguiment és diferent al primer.

Espero compartir experiències amb vosaltres.
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dt. gen. 30, 2018 12:37 pm

Uuola!!!

xiqueta3 benvinguda!!

pati-emnosaltres teniem el bugaboo, però el bee, el petit. Si no tens gaire lloc és el millor. I com que anavem de cara al bon temps vam comprar un cuco petit i sense la maxicosi. Després tampoc ens va fer falta el típic cotxet de paraigües. I és més barat que el bugaboo camaleon (que és de les rodes grosses).

Tema llitet, aquests que dius he parlat amb mames que estan encantades, però només fins que el nen es comença a moure, llavors roda i se’ls planta al mig del llit. Tot depen de si vols fer co-llit o no. Jo vaig tenir llitet normal (petit) al costat del llit i cap problema. T’aixeques igualment perque toca canviar paquets,...

naleta igual que tu, tan de bo pogués tenir un ecograf a casa neujor:-) .

Au, que tingueu bona setmana.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
iam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 6:52 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: iam » dt. gen. 30, 2018 1:13 pm

Hola noies! Benvingudes les noves incorporacions!
Parleu de cotxet, jo vaig anar per un de barat, slide bé coll, uns 300€ crec i només el vaig fer servir 7 o 8 mesos perquè després ja vam comprar un tipus paraigua que és molt més còmode de portar i posar-lo al cotxe si tens cotxe petit, a més encara el fem servir perquè el meu nen té 2 anys i mig.
I de la cuna de "colecho" jo crec que sí que ha de ser còmode si vols que dormi amb vosaltres, nosaltres no la teníem perquè en teníem una de petitona normal al costat del llit, i no sabíem si dormiria amb nosaltres o no. Al néixer des de casi el primer dia que va dormir al mig nostre, fins i tot vam comprar una barana pel nostre llit, i vam haver de comprar un llit més gros per estar més amples. Ara encara es desperta a la nit i ve al mig nostre. Ara pel proper potser sí que obtarem per un llit de baranes enganxat al nostre per si hem de dormir tots quatre que hi capiguem més bé! I d'aixafar-lo jo mai he tingut por, a més sent l'estiu que dorms desabrigat.

Jo estic de 14 setmanes i no tinc eco fins les 20! Potser anirem d'aquí a dues setmanes pel privat per saber el sexe i per veure'l!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::