*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

gener, febrer, març...
Gemma18
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dg. feb. 11, 2018 9:19 pm

Jo conec dos Aran (nens) i fins i tot un Arau.

Nosaltres des de l'eco de les 12 que sabem que és nen però no ens hi hem posat, amb el nom. Sabem que no volem noms estranys però dintre dels més "normals" o habituals n'hi ha tants, i trobo que n'hi ha massa de bonics!

Com que a l'abril ens casem i fem un convit en petit comitè, he pensat fer un referèndum (no estic convençuda si vinculant o no :b-))) ) amb els noms que més ens agradin els dos en un full, i que cada convidat els puntuï de més a menys. I triar entre els dos o tres guanyadors, o el guanyador... Pot ser divertit! :p-)
Naleta
Entrades: 8
Membre des de: ds. des. 23, 2017 7:34 pm

EntradaAutor: Naleta » dl. feb. 12, 2018 7:04 am

Gemma 18, quina idea més original fer un referèndum de noms >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Nosaltres hem començat a fer llista de noms de nen i nena(no sabem que serà) però és complicat, no ens posem d'acord :ok: :ufs: :-o00m

Soen els noms que heu pensat són molt bonics. També conec un nen que es diu Aran, i justament l 'altre dia una noia li va posar aquest nom a la seva filla.
Lluna5
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 3:44 pm

EntradaAutor: Lluna5 » dl. feb. 12, 2018 11:32 am

Bon dia noies!!
Deunidó quin moviment que hi ha hagut pel fòrum els últims dies!! Benvingudes a totes les noves!!!

El tema de la crema jo me'n vaig comprar una al lidl al principi de l'embaràs i sincerament me l'he posat 5 cops i prou... així que no puc opinar.

Tema llits i què necessitem que sigui necessari i pràctic jo fa dies que hi dono voltes i pensava posar un llit de baranes que s'abaixés un costat a la nostra habitació i al menjador una cuna o llit de viatge; muntar una calaixera per posar-hi el cambiador a la seva habitació i comprar una banyera de plàstic amb potes que he vist, perque no tenim cap banyera; i el tema de cotxet i cadireta de cotxe com a coses imprescindibles de mobiliari. M'ha agradat llegir els vostres comentaris en respecte aquest tema que jo soc novata :)

Jo he estat fins les 16 setmanes amb vòmits i les últimes 3 quasi no he vomitat i ara començo a disfrutar de trobar-me bé. Ara ens tocarà la morfològica el 27 de febrer i esperem continuar que tot vagi bé.

Gemma18 jo conec un Arau i un Aran (nens)
Nosaltres des de l'eco del 2 trimestre que sabem que serà nen i ja quasi ho tenim però no ens posavem a decidir-ho.

Vinga noies que us vagi molt bé el dia!!
sakura1410
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

EntradaAutor: sakura1410 » dl. feb. 12, 2018 10:06 pm

Gemma18 et casaras amb panxolina?? Que guaaaay! M' encanta >.-<: >.-<: >.-<:
I lo del referéndum genial idea jajaja
Soen nosaltres tambié pensem que la cadireta del cotxe es de les coses mes importants
M'agraden els noms, senda no l'havia escoltat mai. Nosaltres de nen vam buscar molt perque ho veiem mes complicat. Per si us derveix per afegir a la llista: Gael i Arion
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dt. feb. 13, 2018 7:22 am

Bon dia a totes!!

Que bé que s'activi el forum!!! >.-<: >.-<:

Nosaltres el nom el tenim gairebé pesat, en principi es dirà Arlet :love: Només ens falta acabar de convèncer el pare de la criatura :content: Per sort els dos nens m'ajuden a convènce'l. Ja fa moltes setmanes que es refereixen al bebe amb el nom d'Arlet, aviam si va "calant". Però últimament m'he emparanoiat aviam si em canviaran el sexe a la eco de les 20 setmanes... em costa de creure que sigui nena, jeje. I porto dies força ratllada perquè no noto el bebe. El primer embaràs vaig començar a notar-lo a les 21 setmanes, i el segon a les 14. I jo m'esperava notar-lo aviat però no... En fi la setmana vinent toca eco i esperem confirmar que està tot bé.

Del tema pes que parlaveu, jo porto 3-4 kg (demà faig 18 setmanes). A aquestes alçades als altre embarassos portava 1.5 i 0.5 kg respectivament. Al final de l'embaràs la balança va pujant super ràpid... i no entenc com és que m'he engreixat tant, no és que tingui molta gana... Hauré de moure'm una mica més. la natació sembla no ser suficient :-D

Gemma18, molt bona la idea del referèndum però jo no el faria vinculant, més aviat li diria "consulta popular" ;-))) I quin espant sobre aquesta visita extra... sort que ha servit per descartar i ara ja està :-()-)

Lluna5 me n'alegro que ja et trobis millor >.-<:

Sobre el que parleu del llit de viatge per fer de parque al menjador, la meva opinió és que no només és innecessari sino que no ho recomanaria. Els nens necessiten explorar per tot arreu quan comencen a gatejar, no estar tancats a un llitet. Si dormen el podeu portar al llit de l'habitació. I si està despert doncs no s'hi voldrà estar al parque. Vaja... és la meva opinió. Jo no he tingut mai parque i no l'he trobat pas a faltar. Per deixar-lo quan el nen està dormint, si nosaltres estem per allà, també han dormit molt a l'hamaquita que es reclinava del tot, i a més els podia gronxar i s'adormien millor que no estant estirats i quiets...

Del nom Aran, és tan per nen com per nena, de fet jo conec més nens Arans que nenes. Així que si us agrada endavant!!

De la crema antiestries, jo faig servir crema hidratant normal... En definitiva crec que el fet de que surtin o no estries dependrà del tipus de pell, independentment de si posem crema o no. Jo al primer embaràs vaig fer servir intermitentment crema antiestries de la isdin, s'absorvia bé i l'olor m'agradava. Em va sortir una estria, pocs dies abans de parir. Pel segon embaràs, anava tan de cul amb el primer bebé que no tenia mai temps de posar-me'n, i em va sortir també una estria pocs dies abans de parir. Ara m'estic posant crema hidratant normal, veurem com va...

sakura, vols dir que podrà estar-se al moisès fins a l'any?? de quina mida és? jo vaig fer servir moisès amb el primer i als 5 mesos el vaig haver de canviar perquè ja no hi cabia...
i sobre el que et poden deixar però et fa por omplir-te de trastos... si hi ha confi amb qui t'ho deixa seria sincera "mira, de moment intentem passar sense, si veig que ho necessitem ja t'ho demano". És un rotllo omplir-se de trastos, jeje Jo amb cada bebe faig servri menys trastos :content:

sindas, que guai un nen i una nena, quina parelleta més mona :love: :cnena: :cnen:

A les que em deixo de comentar... una abraçada molt gran!!

Que arribi ja la primavera!!! :***: :***:
sakura1410
Entrades: 179
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

EntradaAutor: sakura1410 » dt. feb. 13, 2018 2:16 pm

Pesol al moises fins als 5 mesos aproximadament, al neixer al juliol, fins gener o febrer la podrem aguantar.. o sigui, desde avui es gairebe un any!
Es que em sembla que no us ho he dit, lq meva germana tambe esta embarassa i ens portem nomes 1 dia! Jo cumpleixo el 22 i ella el 23. Jo ja he tingut 2 avortaments i ara vaig gaudint el dia a dia... Ella es la primera vegada i ja te muntada la banyera, el llit de baranes...
Nosaltres tot just divendres van operar el Sakuro, i vam decidir no pintar ni fer res fins que estigui recuperat (a mi no em deixa fer res, ara faig el menjar i perque ell no pot)
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dt. feb. 13, 2018 2:25 pm

sakura1410 ha escrit:Pesol al moises fins als 5 mesos aproximadament, al neixer al juliol, fins gener o febrer la podrem aguantar.. o sigui, desde avui es gairebe un any!

Aaaah! pensava que deies un any del nen :content: :content:

Que guai que et portis només un dia amb la teva germana!!! està per aquí al SocPetit ?? :love: :love:
Així els cosins seran de la mateixa edat! És tan guai que pugin fer pinya entre cosins... els meus tenen 5 i 7 i els de ma germana 4 i 2, vivim molt aprop, van a la mateixa escola i fan molta pinya, és molt bonic <:-) <:-)
Sindas
Entrades: 187
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

EntradaAutor: Sindas » dt. feb. 13, 2018 7:12 pm

sakura et dic el mateix que la pesol. Moises fins als 4-5 mesos (si són nens grans) però al contrari que ella, a mi també me’l van deixar i hem va fer molt servei aquests mesos. Per dormir al principi ho han de fer estirats, i tenir el moises al menjador o que el puguis portar a la sala on estiguis a mi hem va anar la mar de bé.

Tema parque, jo el tenia al menjador, quan ja va ser més grandeta, i la veritat que no el vaig fer servir gaire, algun moment de necessitat, per dormir si jo havia de fer aluna cosa i para de contar.

soen també conec alguns Arans (nens tots), i et diré un secret, la meva gran es diu Isona!! : lasito : .
Crec que no us vaig dir com es dirien els nostres no? Doncs seran una Rut i un Oriol. M’encanta!!!

Jo aquesta setmana m’he trobat força malament, tema estómac i digestió. No podia menjar res, i si menjava hem feia molt mal l’estómac. El metge m’ha donat unes pastilles, i entre això i menjar com un pollet, anem a millor :-o00m .

Apa! Bona setmana!
Imatge
Imatge
Gemma18
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

EntradaAutor: Gemma18 » dt. feb. 13, 2018 7:48 pm

Hola! Em feu enveja les que ja teniu els noms decidits, una cosa menys!
El meu home es va dedicar al principi a dir-li Maria al "cigronet", i ho feia per fer-me enfadar perquè jo no volia pas aquest nom. Sort que serà nen! :cnen:

Doncs siiiii, em casaré amb panxeta!!! Ara feina a buscar vestit (d'arreglar i claret, però no de núvia). Reconec que està ben pensat això del referèndum/consulta popular, així serà més divertit i un entreteniment fent la sobretaula el dia del casament :b-)))

Tema llits, ens deixen un Moisès, un llit de viatge i un de baranes de fusta. I jo vull comprar el colecho pel costat del llit. Suposo que primer tindré el colecho a la nostra habitació i el Moisès prestat al menjador. I quan no hi càpiga, el llit de baranes a la seva habitació i el de viatge al menjador.

Tema cadiretes de cotxe en tinc tres (tot això ho heredo dels meus nebots). Simplement he rentat fundes i genial, que tot són molts diners.

Me n'alegro d'anar llegint tanta informació vostra! Bona setmana! I això, això, que arribi la primavera, que avui quin patiment a Torredembarra i Altafulla amb la neu i jo amb el cotxe (si vau veure les notícies ahir sabreu de què parlo hehe).
Pati-em
Entrades: 11
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

EntradaAutor: Pati-em » dj. feb. 15, 2018 11:07 am

Holaaaa!

Quantes novetats veig pel forum! Que bé >.-<:

Gemma18 felicitats pel casament!!! Segur que aniràs guapíssima marcant panxona :-()) I la idea del referèndum em sembla genial. A la gent li encanta opinar sobre noms i pot ser molt divertit i interessant!

Jo estic súper contenta!!! El meu cunyat ahir ens va portar un catàleg d'habitacions de pekes (ell treballa en una botiga de mobles) perquè escollíssim la cuna+canviador convertible que més ens agradés perquè ens la regala ell!!! >.-<: Va costar perquè totes eren precioses però ja la tenim triada. En un principi no tenia pensat un convertible per l'habitació del peke, però ara estic il•lusionadíssima perquè em va encantar i el tiet més que feliç també =0-0-)

Un petó per totes!
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

EntradaAutor: floretta » dv. feb. 16, 2018 11:14 am

Hola noies!!! :***:

Fa moltíssim que no entrava, però vaig a tope amb feina i estudis i no tinc temps per res....

Veig que per aquí hi ha força moviment i moltes panxulines que van creixent!! Què guai!!! :b-))) :cnen: :cnena:

Nosaltres ahir vem fer les 18 setmanes, i en la darrera eco va sembla que té pinta de nen, però no ens ho van confirmar, així que toca esperar a la morfològica que la tenim el divendres 23, ja queda menys!! Quan ho sàpiga ja ho comentaré i us informo dels possibles noms que més o menys tenim decidits!!

A veure si puc anar entrant més sovint i posar-me al dia!!

Petonets!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: