*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

gener, febrer, març...
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dg. feb. 11, 2018 9:19 pm

Jo conec dos Aran (nens) i fins i tot un Arau.

Nosaltres des de l'eco de les 12 que sabem que és nen però no ens hi hem posat, amb el nom. Sabem que no volem noms estranys però dintre dels més "normals" o habituals n'hi ha tants, i trobo que n'hi ha massa de bonics!

Com que a l'abril ens casem i fem un convit en petit comitè, he pensat fer un referèndum (no estic convençuda si vinculant o no :b-))) ) amb els noms que més ens agradin els dos en un full, i que cada convidat els puntuï de més a menys. I triar entre els dos o tres guanyadors, o el guanyador... Pot ser divertit! :p-)
Naleta
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. des. 23, 2017 7:34 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Naleta » dl. feb. 12, 2018 7:04 am

Gemma 18, quina idea més original fer un referèndum de noms >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Nosaltres hem començat a fer llista de noms de nen i nena(no sabem que serà) però és complicat, no ens posem d'acord :ok: :ufs: :-o00m

Soen els noms que heu pensat són molt bonics. També conec un nen que es diu Aran, i justament l 'altre dia una noia li va posar aquest nom a la seva filla.
Lluna5
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. nov. 20, 2017 3:44 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Lluna5 » dl. feb. 12, 2018 11:32 am

Bon dia noies!!
Deunidó quin moviment que hi ha hagut pel fòrum els últims dies!! Benvingudes a totes les noves!!!

El tema de la crema jo me'n vaig comprar una al lidl al principi de l'embaràs i sincerament me l'he posat 5 cops i prou... així que no puc opinar.

Tema llits i què necessitem que sigui necessari i pràctic jo fa dies que hi dono voltes i pensava posar un llit de baranes que s'abaixés un costat a la nostra habitació i al menjador una cuna o llit de viatge; muntar una calaixera per posar-hi el cambiador a la seva habitació i comprar una banyera de plàstic amb potes que he vist, perque no tenim cap banyera; i el tema de cotxet i cadireta de cotxe com a coses imprescindibles de mobiliari. M'ha agradat llegir els vostres comentaris en respecte aquest tema que jo soc novata :)

Jo he estat fins les 16 setmanes amb vòmits i les últimes 3 quasi no he vomitat i ara començo a disfrutar de trobar-me bé. Ara ens tocarà la morfològica el 27 de febrer i esperem continuar que tot vagi bé.

Gemma18 jo conec un Arau i un Aran (nens)
Nosaltres des de l'eco del 2 trimestre que sabem que serà nen i ja quasi ho tenim però no ens posavem a decidir-ho.

Vinga noies que us vagi molt bé el dia!!
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: sakura1410 » dl. feb. 12, 2018 10:06 pm

Gemma18 et casaras amb panxolina?? Que guaaaay! M' encanta >.-<: >.-<: >.-<:
I lo del referéndum genial idea jajaja
Soen nosaltres tambié pensem que la cadireta del cotxe es de les coses mes importants
M'agraden els noms, senda no l'havia escoltat mai. Nosaltres de nen vam buscar molt perque ho veiem mes complicat. Per si us derveix per afegir a la llista: Gael i Arion
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: pesol » dt. feb. 13, 2018 7:22 am

Bon dia a totes!!

Que bé que s'activi el forum!!! >.-<: >.-<:

Nosaltres el nom el tenim gairebé pesat, en principi es dirà Arlet :love: Només ens falta acabar de convèncer el pare de la criatura :content: Per sort els dos nens m'ajuden a convènce'l. Ja fa moltes setmanes que es refereixen al bebe amb el nom d'Arlet, aviam si va "calant". Però últimament m'he emparanoiat aviam si em canviaran el sexe a la eco de les 20 setmanes... em costa de creure que sigui nena, jeje. I porto dies força ratllada perquè no noto el bebe. El primer embaràs vaig començar a notar-lo a les 21 setmanes, i el segon a les 14. I jo m'esperava notar-lo aviat però no... En fi la setmana vinent toca eco i esperem confirmar que està tot bé.

Del tema pes que parlaveu, jo porto 3-4 kg (demà faig 18 setmanes). A aquestes alçades als altre embarassos portava 1.5 i 0.5 kg respectivament. Al final de l'embaràs la balança va pujant super ràpid... i no entenc com és que m'he engreixat tant, no és que tingui molta gana... Hauré de moure'm una mica més. la natació sembla no ser suficient :-D

Gemma18, molt bona la idea del referèndum però jo no el faria vinculant, més aviat li diria "consulta popular" ;-))) I quin espant sobre aquesta visita extra... sort que ha servit per descartar i ara ja està :-()-)

Lluna5 me n'alegro que ja et trobis millor >.-<:

Sobre el que parleu del llit de viatge per fer de parque al menjador, la meva opinió és que no només és innecessari sino que no ho recomanaria. Els nens necessiten explorar per tot arreu quan comencen a gatejar, no estar tancats a un llitet. Si dormen el podeu portar al llit de l'habitació. I si està despert doncs no s'hi voldrà estar al parque. Vaja... és la meva opinió. Jo no he tingut mai parque i no l'he trobat pas a faltar. Per deixar-lo quan el nen està dormint, si nosaltres estem per allà, també han dormit molt a l'hamaquita que es reclinava del tot, i a més els podia gronxar i s'adormien millor que no estant estirats i quiets...

Del nom Aran, és tan per nen com per nena, de fet jo conec més nens Arans que nenes. Així que si us agrada endavant!!

De la crema antiestries, jo faig servir crema hidratant normal... En definitiva crec que el fet de que surtin o no estries dependrà del tipus de pell, independentment de si posem crema o no. Jo al primer embaràs vaig fer servir intermitentment crema antiestries de la isdin, s'absorvia bé i l'olor m'agradava. Em va sortir una estria, pocs dies abans de parir. Pel segon embaràs, anava tan de cul amb el primer bebé que no tenia mai temps de posar-me'n, i em va sortir també una estria pocs dies abans de parir. Ara m'estic posant crema hidratant normal, veurem com va...

sakura, vols dir que podrà estar-se al moisès fins a l'any?? de quina mida és? jo vaig fer servir moisès amb el primer i als 5 mesos el vaig haver de canviar perquè ja no hi cabia...
i sobre el que et poden deixar però et fa por omplir-te de trastos... si hi ha confi amb qui t'ho deixa seria sincera "mira, de moment intentem passar sense, si veig que ho necessitem ja t'ho demano". És un rotllo omplir-se de trastos, jeje Jo amb cada bebe faig servri menys trastos :content:

sindas, que guai un nen i una nena, quina parelleta més mona :love: :cnena: :cnen:

A les que em deixo de comentar... una abraçada molt gran!!

Que arribi ja la primavera!!! :***: :***:
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: sakura1410 » dt. feb. 13, 2018 2:16 pm

Pesol al moises fins als 5 mesos aproximadament, al neixer al juliol, fins gener o febrer la podrem aguantar.. o sigui, desde avui es gairebe un any!
Es que em sembla que no us ho he dit, lq meva germana tambe esta embarassa i ens portem nomes 1 dia! Jo cumpleixo el 22 i ella el 23. Jo ja he tingut 2 avortaments i ara vaig gaudint el dia a dia... Ella es la primera vegada i ja te muntada la banyera, el llit de baranes...
Nosaltres tot just divendres van operar el Sakuro, i vam decidir no pintar ni fer res fins que estigui recuperat (a mi no em deixa fer res, ara faig el menjar i perque ell no pot)
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: pesol » dt. feb. 13, 2018 2:25 pm

sakura1410 ha escrit:Pesol al moises fins als 5 mesos aproximadament, al neixer al juliol, fins gener o febrer la podrem aguantar.. o sigui, desde avui es gairebe un any!

Aaaah! pensava que deies un any del nen :content: :content:

Que guai que et portis només un dia amb la teva germana!!! està per aquí al SocPetit ?? :love: :love:
Així els cosins seran de la mateixa edat! És tan guai que pugin fer pinya entre cosins... els meus tenen 5 i 7 i els de ma germana 4 i 2, vivim molt aprop, van a la mateixa escola i fan molta pinya, és molt bonic <:-) <:-)
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dt. feb. 13, 2018 7:12 pm

sakura et dic el mateix que la pesol. Moises fins als 4-5 mesos (si són nens grans) però al contrari que ella, a mi també me’l van deixar i hem va fer molt servei aquests mesos. Per dormir al principi ho han de fer estirats, i tenir el moises al menjador o que el puguis portar a la sala on estiguis a mi hem va anar la mar de bé.

Tema parque, jo el tenia al menjador, quan ja va ser més grandeta, i la veritat que no el vaig fer servir gaire, algun moment de necessitat, per dormir si jo havia de fer aluna cosa i para de contar.

soen també conec alguns Arans (nens tots), i et diré un secret, la meva gran es diu Isona!! : lasito : .
Crec que no us vaig dir com es dirien els nostres no? Doncs seran una Rut i un Oriol. M’encanta!!!

Jo aquesta setmana m’he trobat força malament, tema estómac i digestió. No podia menjar res, i si menjava hem feia molt mal l’estómac. El metge m’ha donat unes pastilles, i entre això i menjar com un pollet, anem a millor :-o00m .

Apa! Bona setmana!
Imatge
Imatge
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dt. feb. 13, 2018 7:48 pm

Hola! Em feu enveja les que ja teniu els noms decidits, una cosa menys!
El meu home es va dedicar al principi a dir-li Maria al "cigronet", i ho feia per fer-me enfadar perquè jo no volia pas aquest nom. Sort que serà nen! :cnen:

Doncs siiiii, em casaré amb panxeta!!! Ara feina a buscar vestit (d'arreglar i claret, però no de núvia). Reconec que està ben pensat això del referèndum/consulta popular, així serà més divertit i un entreteniment fent la sobretaula el dia del casament :b-)))

Tema llits, ens deixen un Moisès, un llit de viatge i un de baranes de fusta. I jo vull comprar el colecho pel costat del llit. Suposo que primer tindré el colecho a la nostra habitació i el Moisès prestat al menjador. I quan no hi càpiga, el llit de baranes a la seva habitació i el de viatge al menjador.

Tema cadiretes de cotxe en tinc tres (tot això ho heredo dels meus nebots). Simplement he rentat fundes i genial, que tot són molts diners.

Me n'alegro d'anar llegint tanta informació vostra! Bona setmana! I això, això, que arribi la primavera, que avui quin patiment a Torredembarra i Altafulla amb la neu i jo amb el cotxe (si vau veure les notícies ahir sabreu de què parlo hehe).
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dj. feb. 15, 2018 11:07 am

Holaaaa!

Quantes novetats veig pel forum! Que bé >.-<:

Gemma18 felicitats pel casament!!! Segur que aniràs guapíssima marcant panxona :-()) I la idea del referèndum em sembla genial. A la gent li encanta opinar sobre noms i pot ser molt divertit i interessant!

Jo estic súper contenta!!! El meu cunyat ahir ens va portar un catàleg d'habitacions de pekes (ell treballa en una botiga de mobles) perquè escollíssim la cuna+canviador convertible que més ens agradés perquè ens la regala ell!!! >.-<: Va costar perquè totes eren precioses però ja la tenim triada. En un principi no tenia pensat un convertible per l'habitació del peke, però ara estic il•lusionadíssima perquè em va encantar i el tiet més que feliç també =0-0-)

Un petó per totes!
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: floretta » dv. feb. 16, 2018 11:14 am

Hola noies!!! :***:

Fa moltíssim que no entrava, però vaig a tope amb feina i estudis i no tinc temps per res....

Veig que per aquí hi ha força moviment i moltes panxulines que van creixent!! Què guai!!! :b-))) :cnen: :cnena:

Nosaltres ahir vem fer les 18 setmanes, i en la darrera eco va sembla que té pinta de nen, però no ens ho van confirmar, així que toca esperar a la morfològica que la tenim el divendres 23, ja queda menys!! Quan ho sàpiga ja ho comentaré i us informo dels possibles noms que més o menys tenim decidits!!

A veure si puc anar entrant més sovint i posar-me al dia!!

Petonets!!!
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Llumeta7 » dc. feb. 21, 2018 3:30 pm

Hola panxulines!!

Entro després de molt de temps, he tingut moooolta feina, i també he anat molt cansada, a les tardes em costa tirar de mi zz:-) zz:-)

Nenes, que he trobat Juliol 2018 molt abaix, estem totes adormides :love: :love:

Pati-em[b] Els llits que comentes es diuen "camas colecho" a l'Ikea en tenen de varies molt més econòmiques, que si vas a altres botigues. Són per el que dius <:-)

També soc novata, així que vaig buscant i llegint, perque no tinc idea de res... Es un llit que el recomanen moltíiiiiissimes mares, sobretot les que ja han tingut dos o més embarassos, diuen que fora moisès, que directament cuna colecho. Ja em diràs què has vist ;)

Moltes gràcies per els ànims, la eco de la s16 ja fa setmanes, va anar molt bé!! encara que no el vam veure molt bé, i la foto que va treure el gine era quan es movia :ufs: Em vaig quedar amb les ganes de mirar-lo una mica més. El que si ens va dir, es que sembla que serà un :cnen: així que ja hem començat a buscar noms!!!!

A la S20 tenim la morfològica, tinc unes ganes de que passi ja... que ens confirmin que es un nen i sobretot que TOT està bé!!!! em té molt nervioseta aquesta ecografia.

Tu com estàs bonica?

Xiqueta3 Benvinguda!! com estàs?ja sabeu el sexe? Espero ens expliquis cosetes >.-<: >.-<:

Sindas Això que comentes del carro, vau comprar el bee, i un cuco petit sense la maxicosi? què es això? t'he llegit i es com si llegís en xino, sorry... soc novata total :love: :love: :love: Tenim la DPP 18 de juliol, per això m'interessa tant :-()-) Quin carro us heu mirat vosaltres?

Tu que tens més experiència, entenc que sigui o no colecho, igualment t'has d'aixecar per agafar bé al nadó, oi? vull dir, quin es el benefici de que sigui colecho?

Moltes gràcies bonica!!

naleta Posessin a la venda ecògrafs, i totes en tindríem un a casa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

pesol Així doncs recomanes cama colecho en comptes d'un llit petit al costat del vostre llit? puc preguntar motius? (soc novatilla :love: ) Nosaltres també muntarem l'habitació més endavant, pero si comprarem unes calaixeres i posarem un canviador a sobre (canviadors recomanables?)

Benvingudes Soen i Carolina!!

Gemma18 Felicitats per la boda!! si encara us falta fotògraf, avisa'm que m'hi dedico :p-) :p-)

Em deixo a moltes, perdoneu-me, és molt de temps sense entrar, i moltes cosetes escrites :love: :love:

Petons i solets per a totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dc. feb. 21, 2018 8:18 pm

Llumeta7 no em tenim encara de fotògraf. El meu home no en vol. Jo sí. No és un casament convencional, és ben íntim. Però casament+panxeta= fa gràcia tenir fotos ben fetes! Serà al Vendrell, potser estàs lluny. Però si sabessis d'algú de la zona me'l pots recomanar. Et deixo el correu: gemma_puigibet@hotmail.com

Avui he tingut comadrona i m'he quedat a quadros. Diu que m'he engreixat (ho diu la balança) 4,5 quilos i que és massa. Aquí m'he espantat i al.lucinat: Si estic igual! Faig servir alguns pantalons de sempre i alguns d'embarassada també per anar més còmoda. Excepte més panxa, estic igual. De tot el cos: cames, cara...! Com pot ser?!? Els dos hem flipat, sort que la gent diu que em veu igual, però els números no surten... No ho entenc. És cert que vaig fatal de ventre, i ho agreuja el ferro que m'estic prenent, però no sé...

A alguna li passa això mateix??

Gràcies a totes per les felicitacions!!! >.-<: :-()-)
Xiqueta3
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 20, 2016 6:59 pm

*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Xiqueta3 » dc. feb. 21, 2018 8:53 pm

Bona nit noies, com van les panxetes?

Llumeta7 quina bona entrada >.-<:

Doncs siiii, ja sabem segur que serà una nena. La Rut tindrà una germaneta com volia, jajajaja des de la primera eco que deia a tothom que tindrà una germaneta.
De fet quan el ginecòleg li va dir ella va contestar: Clar!!

Nosaltres ja hem escollit el nom. Li posarem Tina. Tenim clar el nom però no la procedència jajajaja. Hi ha moltes opcions...

A nosaltres ens deixen moltes coses, però amb la menuda que encara se ns posa el llit, m estic plantejant els bressols de "colecho". Miraré a Ikea, merci.

Gemma18 és molt original el tema de la boda i la consulta. Ens vas informant
Naleta
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. des. 23, 2017 7:34 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Naleta » dj. feb. 22, 2018 7:08 am

Hola noies,

Gemma18 això del pes deu anar segons comadrona o ginecoleg. Jo estic de 19 setmanes i he engreixat també 4,5kg i diu que perfecte.
Mha sortit panxa i se mha enxamplat la cintura xo cames, cara i pit estic igual.

A nosaltres també ens ho passen tot, bressol, cotxet bugaboo, banyera,... així que anirem comprant segons anem necessitant.

No volem saber si és nen o nena així que estem pensant les dues opcions. Per nena estem entre Greta, Rita, Iria. I nen Pep o Jan. Que difícil això de posar nom, pensava que seria més fàcil.


Referent a les cremes utilitzava la carreras i de tant en tant en picava la panxa. Ara estic fent combinació entre la carreras (me la poso per la nit) i la nivea de sempre (pel matí) i la veritat que genial. Ja no em pica


Que passeu bon dia noies, ens anem llegint
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Llumeta7 » dj. feb. 22, 2018 7:31 am

Molt bon dia panxulines!!

Quina alegria que s'hagi animat el post de Juliol :p-) :p-) :p-) :p-)

Gemma18 Mai es massa lluny per anar a fer una boda, de moment ja m'han portat fins al Perú, Mèxic, Xile i Estats Units, així que el Vendrell està aqui al costat ;) T'escric un mail :ok:

Lo dels kilos es possible que no t'ho notis, pero tu mateixa has donat la resposta amb que no vas de ventre, estàs menjant molta verdura? ajuda molt a anar-hi!!

Xiqueta3 Moltes felicitats per la :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: NENA!!! per la Tina <:-<

Tu que estàs experimentada, donan's consells!! per exemple, quin carro? :love:

Naleta No voldreu saber si es nen o nena fins al final? vaja, es la vostra intenció fins que arribi el dia del part? Això de posar nom es dificilíssim!!!!! nosaltres amb el nom del nen, estem que cada dia surten noms nous, i no ens posem d'acord jajajajja sort que encara queden mesos!! Pero a mi, m'agradaria començar a dir-li per el seu nom :-()) :-()) :-())

Tema cremes: una preciosa del foro em va recomenar una crema feta a casa a base de manteca de karité, la vaig fer, i malgrat es molt pastosa, es moooooolt hidratant, a diferència d'altres cremes, o quan sortia de la dutxa em picaven les cames de manera instantànea, ara, no em pica res, així que suposo que deu funcionar :ok:

Vinga noies, ajuda... consells sobre canviadors, carros, diferencia entre llit petitó i cama colecho, motxilla per portar al nadó, i tot el que creieu convenient.

Que tingueu un dia preciós!!
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dj. feb. 22, 2018 2:07 pm

Hola!! A veure si m’explico millor xx:-D

llumeta. Les opcions de la majoria de cotxets són 3:
- maxicosi per quan són recent nascuts, es pot aprofitar pel cotxe, però els fisioterapeutes no ho recomanen, ja que van molt plegats i l’esquena hauria d’anar recta.
- cuco per quan són bebés, van estirats del tot, protegits del fred, alguns crec que també es poden posar al cotxe, però no sé si actualment estan homologats.
- cadireta per quan són més grans (aguanten asseguts, no caben al cuco,...) és el que utilitzaràs més temps.

En el meu cas, vam comprar el bugaboo bee, només amb el cuco però no era un cuco gros, si no un d’estiu, més petit i lleuger. Amb aquest cotxet ja no vam haver de comprar cap altre cotxet. A banda, vam comprar la cadireta del cotxe, que és la que ha utilitzat fins ara (5anys).

Millor? >.-<:

Tema quilos, jo tenia una llevadora mooolt pesada amb el tema verdureta i planxa. Sóc molt de peix i amanides, així que aquest no era el problema, tot i així vaig pujar 15kg, 10 els vaig perdre abans de sortir de l’hospital. No us preocupeu, mengeu bé, doneu-vos algun “capritxo” i no us estresseu.

Collit o no collit. Aquesta és la qüestió neujor:-) . Nosaltres teniem claríssim que no volíem que dormís amb nosaltres, però hi ha qui té claríssim que volen que dormi amb ells. Va a gustos. El collit representa que és perque la mare i el bebe es tinguin a tocar, ell noti l’escalfor, no t’hagis d’aixecar del llit per donar pit,... crec que al final ve a ser una comoditat pels pares més que pels nens, però ja dic que va a gustos. Les que ho han fet t’ho podran explicar millor. La meva als 4 mesos dormia a la seva habitació, al llit de baranes i 8hores. Ah, i feia pit! ;-)))

Que bé que ja vagin sortint els sexes! La setmana que ve tinc la morfològica, estic mooolt més nerviosa que amb el primer embaràs. Suposo que el fet de que siguin 2 preocupa una mica més.

Segur que hem deixo algo... us llegeixo!
Imatge
Imatge
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dj. feb. 22, 2018 3:35 pm

Holaaaa!

Quantes novetats!!! Que bé! >.-<:

Per fi ja tenim nom pel peke!!!! :cnen: Dubtàvem entre varis, però al final ens hem decidit per JOEL. :b-)))

Avui hem reservat cita per fer la eco 4D!!!! Quina emoció!!! 2 amigues meves ens han recomanat l’empresa www.nadons4d.com, que tenen centre a Sils i a Tordera, però també tenen servei a domicili tant per Girona com per Barcelona. Les meves amigues estan encantades de com va anar la visita, i per això ens hem animat nosaltres també. A més pot haver-hi tota la família mentre fan la eco i creiem que pot ser un bon moment perquè tothom el pugui viure i disfrutar plegats. Tenim hora pel dia 21 d'abril, però ens fa taaaanta il·lusió que no hem pogut esperar més a reservar jejeje Algú coneix aquesta empresa?

Tema “cuna colecho”, vaig trobar fa uns dies a la web de Ikea que hi ha un “une-colchones” per 9.99€ per ajuntar els dos matalassos i convertir una cuna normal més barata en una espècie de colecho. No he sentit a ningú que ho hagi tingut, però em sembla bona idea per no haver de gastar tants diners. Què en penseu???? En principi la nostra idea és que el peke dormi a la seva cuna a la nostra habitació durant els primers mesos i després passar-lo a la seva habitació, però per si de cas li costés molt dormir o no volgués fer-ho sol i em necessités, per això vull una cuna que es pugui ajuntar d’alguna manera al nostre llit. En un principi dormir separats però estar preparada pel que pugui passar... jejeje es nota que sóc novata, vull tenir totes les opcions cobertes pel que em pugui trobar!!!! jejeje

Molta sort per les que encara no us han pogut confirmar del tot el sexe. Ja veureu com a la pròxima eco es deixen veure bé els pekes! <:-<

Sindas gràcies pels aclariments sobre el cotxet! Portava un liu que no sabia pas què es necessitaria... jejeje a mi també m’han recomanat el Bugaboo Bee, però vull anar un dia a alguna botiga per veure com és realment, ja que tinc el problema de les mides perquè tinc un cotxe petit (Mazda 2) i m’hi ha de quebre a dins... gràcies per la info!

Que bé que ja es van acostant les ecos morfològiques!!!!! Jo la tinc el dia 6 de març i ja estic nerviosa perquè arribi el dia. :b-))) Molta sort a totes, ja anireu explicant com us van >.-<:

Un petunàs per totes i per les panxulines
Naleta
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. des. 23, 2017 7:34 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Naleta » ds. feb. 24, 2018 8:27 pm

Noies tinc una pregunteta a veure si em podeu ajudar.
Quan comences a notar al bebé que es mou ja ho notes a diari?

Fa dues setmanes vaig començar a notar que es movia, vaig sentir-ho uns dies seguits però ara ja no. Ahir un copet molt lleugeret i prou.

Ara estic de 19.5, dijous vaig a la morfològica i començo a estar nerviosa i potser em preocupo massa.
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » ds. feb. 24, 2018 11:53 pm

Naleta jo el vaig començar a sentir com pessigolles a les 16 setmanes i al principi el vaig notar a diari bastants dies, però ara el noto un dia sí, 3 dies no... i vaig fent així a dies, suposo que depèn del que faig i com mogui. Li vaig comentar a la ginecòloga a la última visita i em va dir que era normal. Tot i així comenta-li quan vagis a la eco per quedar-te més tranquil•la, que també és el meu primer emaràs i no tinc massa e periència... jejeje

Ja ens explicaràs! Petons

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::