*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

gener, febrer, març...
Pati-em
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dc. març 14, 2018 10:38 am

Ura_17 benvinguda al fòrum i enhorabona per l'embaràs!!! :-())

Si vols, envia'm un privat amb el teu número de mòbil i t'afegeixo al grup de wats que tenim.

petons!!!
Montser_
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 15, 2018 1:47 pm

EntradaAutor: Montser_ » dj. març 15, 2018 2:06 pm

Hola a tothom! Us he llegit des de la primera entrada al fòrum i m'he decidit a escriure. Nosaltres també esperem un nen pel juliol, en principi pel 18. Es dirà Biel i ja té un germanet també nascut el juliol que farà dos anyets aquest any.

És el meu primer embaràs, ja que som dues mares i l'altre fill el va gestar l'altra mare. Així que també hi ha coses que visc com a novetats. De moment totes les proves han sortit bé, encara tinc vòmitsmi les tardes se'm fan molt feixugues.

El fill que ja tenim ha dormit fins als 5 mesos en un moises sense barana al costat nostre, després amb un bressol d'ikea sense barana i amb una de nosaltres (feia biberó) a la seva habitació i als 7-8 mesos al bressol sol, sense nosltres. Hi hagut nits que li ha costat i s'ha despertat bastant, però ara ho agraïm molt, ja fa nits senceres i li agrada el seu llitet. Només es desperta si té malsons, cosa normal per l'edat.

Ara vindrà el segon i més o menys farem el mateix per dormir, tot i que em capfica una mica que fem quan sigui una mica més gran i el passem al bressol. No sabem si posar-los a dormir junts o cadascun en una habitació.
Les que tenim fills-germanas, com ho heu fet? Han dormit bé junts o un ha despertat a l'altre?

Ja he llegit també que deveu estar totes al grup de watsapp, aviam si es torna a activar el forum que es molt guai llegir-vos i sentir-vos tan properes!
Laura2018
Membre des de: dl. abr. 09, 2018 7:07 pm

EntradaAutor: Laura2018 » dl. abr. 09, 2018 7:21 pm

Bona tarda em dic Laura i aquest juliol vindra arribara la Paula. Les proves i la morfologica ha sortit tot be i dema tenim revisio al ginecoleg a veure que ens diuen. He estat llegint posts anteriors i he vist que hi ha mares de per aquí girona i m'ha fet gracia.
Si us puc resoldre algun dubte a qualsevol o ajudar-vos podem contar amb mi.
Jo tinc un dubte i es que mai mhan pres la tensio, es normal??? Som pares per primer cop i ens ha sobtat que no mirin la tensio de la mare.

Bueno m'alegro de que tots/es estigeu be!!
Laura2018
Membre des de: dl. abr. 09, 2018 7:07 pm

EntradaAutor: Laura2018 » dl. abr. 09, 2018 7:24 pm

Montser_ per cert! La paula tambe lesperem per el 18 de juliol! Quina gracia
Pati-em

EntradaAutor: Pati-em » dj. abr. 19, 2018 11:20 am

Hola Laura!!! Benvinguda al forum >.-<:

Ostres que estrany... a mi a totes les visites m'han mirat la pressió. Millor comenta-li al ginecòleg i a la llevadora que et diguin el perquè no ho fan.

Sento no contestar-te abans, és que tenim un grup de whatsapp i parlem sempre per allà. Si vols, envia'm un missatge privat amb el teu número de mbl i t'hi afegeixo, així estarem més en contacte.

Un petunàs!
Montser_
Membre des de: dj. març 15, 2018 1:47 pm

EntradaAutor: Montser_ » dg. abr. 22, 2018 3:35 pm

Laura2018 a mi em miren la tensió a cada visita, i em fan també prova d'orina. Ho has preguntat a la teva ginecòloga? És estrany. Ah, i coincidim el mateix dia, 18 de juliol, que bo,, >.-<:

Pati-em a mi també em faria gràcia entrar al grup de whatsapp si no et sap greu. Fins ara he trobat molt interessant el forum i es una manera de sentir-me acompanyada!
Pati-em

EntradaAutor: Pati-em » dt. abr. 24, 2018 11:30 am

Montser_ i tan! envia'm un privat amb el teu número de mbl i t'hi afegeixo ;)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: