*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

gener, febrer, març...
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dc. març 14, 2018 10:38 am

Ura_17 benvinguda al fòrum i enhorabona per l'embaràs!!! :-())

Si vols, envia'm un privat amb el teu número de mòbil i t'afegeixo al grup de wats que tenim.

petons!!!
Montser_
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 15, 2018 1:47 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Montser_ » dj. març 15, 2018 2:06 pm

Hola a tothom! Us he llegit des de la primera entrada al fòrum i m'he decidit a escriure. Nosaltres també esperem un nen pel juliol, en principi pel 18. Es dirà Biel i ja té un germanet també nascut el juliol que farà dos anyets aquest any.

És el meu primer embaràs, ja que som dues mares i l'altre fill el va gestar l'altra mare. Així que també hi ha coses que visc com a novetats. De moment totes les proves han sortit bé, encara tinc vòmitsmi les tardes se'm fan molt feixugues.

El fill que ja tenim ha dormit fins als 5 mesos en un moises sense barana al costat nostre, després amb un bressol d'ikea sense barana i amb una de nosaltres (feia biberó) a la seva habitació i als 7-8 mesos al bressol sol, sense nosltres. Hi hagut nits que li ha costat i s'ha despertat bastant, però ara ho agraïm molt, ja fa nits senceres i li agrada el seu llitet. Només es desperta si té malsons, cosa normal per l'edat.

Ara vindrà el segon i més o menys farem el mateix per dormir, tot i que em capfica una mica que fem quan sigui una mica més gran i el passem al bressol. No sabem si posar-los a dormir junts o cadascun en una habitació.
Les que tenim fills-germanas, com ho heu fet? Han dormit bé junts o un ha despertat a l'altre?

Ja he llegit també que deveu estar totes al grup de watsapp, aviam si es torna a activar el forum que es molt guai llegir-vos i sentir-vos tan properes!
Laura2018
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 09, 2018 7:07 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Laura2018 » dl. abr. 09, 2018 7:21 pm

Bona tarda em dic Laura i aquest juliol vindra arribara la Paula. Les proves i la morfologica ha sortit tot be i dema tenim revisio al ginecoleg a veure que ens diuen. He estat llegint posts anteriors i he vist que hi ha mares de per aquí girona i m'ha fet gracia.
Si us puc resoldre algun dubte a qualsevol o ajudar-vos podem contar amb mi.
Jo tinc un dubte i es que mai mhan pres la tensio, es normal??? Som pares per primer cop i ens ha sobtat que no mirin la tensio de la mare.

Bueno m'alegro de que tots/es estigeu be!!
Laura2018
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 09, 2018 7:07 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Laura2018 » dl. abr. 09, 2018 7:24 pm

Montser_ per cert! La paula tambe lesperem per el 18 de juliol! Quina gracia
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dj. abr. 19, 2018 11:20 am

Hola Laura!!! Benvinguda al forum >.-<:

Ostres que estrany... a mi a totes les visites m'han mirat la pressió. Millor comenta-li al ginecòleg i a la llevadora que et diguin el perquè no ho fan.

Sento no contestar-te abans, és que tenim un grup de whatsapp i parlem sempre per allà. Si vols, envia'm un missatge privat amb el teu número de mbl i t'hi afegeixo, així estarem més en contacte.

Un petunàs!
Montser_
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 15, 2018 1:47 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Montser_ » dg. abr. 22, 2018 3:35 pm

Laura2018 a mi em miren la tensió a cada visita, i em fan també prova d'orina. Ho has preguntat a la teva ginecòloga? És estrany. Ah, i coincidim el mateix dia, 18 de juliol, que bo,, >.-<:

Pati-em a mi també em faria gràcia entrar al grup de whatsapp si no et sap greu. Fins ara he trobat molt interessant el forum i es una manera de sentir-me acompanyada!
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dt. abr. 24, 2018 11:30 am

Montser_ i tan! envia'm un privat amb el teu número de mbl i t'hi afegeixo ;)
cranc
Entrades: 3
Membre des de: dc. nov. 16, 2016 12:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: cranc » dj. maig 24, 2018 3:53 pm

Hola!!!

Aquest és el meu primer missatge al SocPetit! (ueeee) La meva parella i jo estem esperant una nena per al juliol (per al dia 11, en teoria) i estem molt contentes :) He estat llegint atentament els vostres missatges però veig que últimament el grup està molt abandonat, entenc que només parleu per whatsapp? Ens hi podríeu afegir o com ho hem de fer?

Moltes gràcies! :b-)))
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dv. maig 25, 2018 10:00 am

Hola cranc!

primer de tot, moltes felicitats!!!! :-()) si m'envies un privat amb el teu mbl t'afegeixo al grup de wats, que ara només parlem per allà.

Un petó!
Avatar de l’usuari
Gaura
:: rateta
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 5:58 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gaura » dg. jul. 01, 2018 9:47 pm

Hola!

Seré mare ara al Juliol per tercera vegada de una nena que direm Judit (ja tinc 2 nenes de 2 i quasi 5 anys). La veritat és que no us he seguit al forum però si vaig participar en els embarassos de les meves altres filles als forums del SP dels mesos corresponents, vam fer grup de whats app i encara els tenim mooolt actius! Ara que s’acosta la data m’ha entrat anyorança... i tot i que no sé si podré seguir molt activament reconec que és molt útil tenir contacte amb mares i pares que tenen els fills just en el mateix moment maduratiu que el teu (per molt que tingui ja 2 nenes moltes coses s’obliden...).
Agraïria si em voleu posar al grup de whats app (vaig enviar un privat a la Pati-em fa un parell de setmanes però em penso que no m’ha llegit...) Si no m’hi voleu afegir ho entendré perfectament. Entenc que ja fa molt de temps que el debeu tenir creat, que possiblement ja heu fet amistat i que no volgueu ningún “intrús”. Si és així, cap problema!
Moltes gràcies!
oscarjx
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 05, 2018 4:31 pm
Contacta:

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: oscarjx » dj. jul. 05, 2018 4:54 pm

Hola!
Fa unes setmanes vam entrar al post del papis del Agost.. pero vist que no ens fan gaire cas jeje i que també és probable que el naixement sigui a finals de Juliol, us escric per aquí ;)
Seria possible entrar al grup de whatsapp? m'agradaria poder estar en contacte amb pares i mares que estiguin visquent el mateix! Com diu la noia del post anterior.. també s'entén si ha teniu un grup "tancat" i no hi voleu més gent.. pero per provar que no quedi!
Futur pare d'en Roc
Juliol/Agost'18
Visita el nostre canal de youtube!
https://www.youtube.com/familiacaricu

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::