*** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dt. des. 26, 2017 9:08 am

Benvingudes Pati-em i Naleta.
Ja veieu que de moment això està tranquileta, però ja s’animarà quan comencin els dubtes!

Poc a poc va marxant el malestar dels primers mesos, al final ja tornarà :-o00m

Porteu-vos bé aquests dies de festes que si no l’estòmac es regirarà del tot.

Demà tenim la visita de les 12 setmanes. Esperem que estigui tot bé, i a veure si així podem fer una visita amb la germaneta perque els pugui veure en directe.

Bones Festes!
Imatge
Imatge
Galetona
Entrades: 2
Membre des de: dc. des. 13, 2017 6:25 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Galetona » dj. des. 28, 2017 3:26 pm

Bones a totes!

Em presento: sóc la Galetona, i segons el meu test d'embaràs...Estic embarassada!! I estic feta un mar de nervis :P perquè ja vaig patir un avortament fa un parell d'anys, i ara no puc esperar a que em diguin que està tot bé. La meva regla va ser del 26 d'octubre, però jo sé amb seguretat que va ser concebut cap al 10,11,12 de novembre, per tant, no estaria a la setmana 8, sinó a la 6a.

Però estic molt espantada, perquè m'ha vingut una mena de regla de color negra, i sembla que porto uns 3 dies i no marxa. I no deixo de pensar que serà un avortament.

A més, vam anar per lo privat fa cosa d'uns dies, i encara no se li sent el batec del cor (bé, se li hauria de començar a veure aquesta setmana, però com que és tan prematur, em diuen, pot ser que encara no li toqui).

I a més, m'han dit que, si haig de tenir un avortament, doncs que ja ho veuré, però ni em diuen que faci repòs ni res, que ells ni poden fer res, ni ho poden veure, en plan "que sigui el que Déu vulgui"...Ho trobo tan fort, em sento molt sola en aquest sentit.

Hi ha algú en una siutació semblant??

Petons a totes!!

Galetona
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: floretta » dv. des. 29, 2017 10:24 am

Hola guapes!! :***:

Porto uns dies bastant desconectada!! Entre feina i festes no he parat quieta!!

Com us trobeu??

Jo he tingut dies de vomitera aquests últimes setmanes, però no cada dia per sort. Ara m'ha sortit com una reacció alèrgica a la zona del pit que pica moltíssim, he començat a posar-me aloe vera a veure si així es calma, per què no sé que més puc fer!!

Ja heu tingut alguna la eco de les 12 setmanes?? i Què tal? Nosaltres la tenim el dia 4, tinc moltes ganes ja de veure el canvi des de la última eco!!

Anem parlant, i què tingueu un bon final d'any i un inici d'any molt millor, què ens espera un any especial!!! xxkiss::
Avatar de l’usuari
iam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 6:52 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: iam » dg. des. 31, 2017 3:50 pm

Hola noies! Avui m'he animat a escriure, volia esperar a tenir la ecografia del primer trimestre però al final m'he decidit abans!

Avui estic de 10 setmanes, la DPP és el 29 de juliol, ja sóc mare d'un nen del juliol de 2015, la veritat és que al final de l'embaràs se'm va fer bastant dur per la calor i la panxassa que feia, cames inflades... Però aquest cop si tot va bé tornarà a ser de juliol jijij.
El dia 16 tinc l'ecografia del primer trimestre, en tinc unes ganes! Però ja vaig anar a fer una ecografia per privat i ja li vam sentir el cor! Estava de 6+2.

Espero poder tenir temps per entrar i anar-nos coneixent.
Que tingueu bona entrada d'any!!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dl. gen. 01, 2018 11:53 am

Bon any a totes!

Jo també he estat força desconnectada. I per sort encara sense trobar-me gens malament, com el primer dia! :p-)
Sindas, com va anar l'eco de les 2 setmanes?
Galetona, cap metge t'ha pogut dir si està tot bé encara??

Jo vaig fer una visita per privat el dia 21 i em van espantar perquè el metge em donava la baixa (encara tinc el despegament). I a més em va dir que veia el/la cigronet@ petitó... No la vaig agafar perquè treballava el 22 i ara he fet vacances.
Aquest metge em va recomanar visitar-me amb el seu fill en un altra clínica, que té màquines molt bones perquè té un centre de reproducció assistida i hi vaig anar el passat divendres. Ell em va dir que el veu fins i tot un mica més gran del que se suposa que estic. Batec fort i sí despagament però que faci com fins ara, anar amb compte però vida normal.

Conclusió: On em vaig fer la FIV i on vaig anar divendres veus les ecos súper bé i el batec del cor s'escolta molt i molt bé. En canvi, quan vaig als centres mèdics (també privats) ni la imtge ni el so són el mateix. Fins aquí val. Però el que trobo massa és que en aquests llocs no em veien el despeganent fins que no els hi deia jo! Per tant, penso que potser a vegades hi pot haver avortaments perquè als centres mèdics no ens ho saben veure. I fins que no vas a la seg social ja és massa tard.

Demà faig les 12 setmanes però per feina m'és impossible fer la eco. Així que em van donar hora a l'hospital pel dia 8, una setmana més tard del que em tocaria però m'hauré d'aguantar i esperar :-o00m

I tant, quin any que ens espera! Canvis a topeee!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dl. gen. 01, 2018 12:09 pm

Ahhh i el dia 22 em van fer la prova del sucre i va sortir bé! Així he pogut menjar tranquil.la torronets aquestes festes neukiss-) :ok:
Miretwins
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 02, 2018 6:08 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Miretwins » dt. gen. 02, 2018 6:33 pm

:-()) hola!!!! Soc nova en aquest post!!! I en tot!!!!! Jo dijous faig les 14 setmanes de gestació, la setmana pasada em van fer la eco i tripple screening i porto bessons!!!!!! De moment estic trobant-me molt rebé nomes cansada i molta sob pero pel demes molt be, res de vomits i poquetes nausees. El problema es la son!!! He de conduir força per anar a treballar i m’adormo sobretot a les tardes per tornar i no se que fer perque he deixat el cafe. :( i encara em queda minim dos mesos per poder agafar la baixa ( si es que em deixen als 5 mesos ) ja que tinc feina de risc....
Malgrat tripple screening va sortir baix risc crec kem fare el test prenatal no inavsiu a la echevarne que val uns 550€ pero vull quedar- me mes tranquileta ja que malgrat baix risc tpoc es que sortis molt molt be. Alguna s’ho ha fet?
Una abraçada mamis i papis
Miretwins
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 02, 2018 6:08 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Miretwins » dt. gen. 02, 2018 6:42 pm

Per cert #Sindas jo tambe vaig tenir la eco del primer trimestre el dia 27 de desembre!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: RedBerry » dc. gen. 03, 2018 9:39 am

Bon dia!!
Aqui una juliolera de 2017!!
M'ha fet molta ilsuio veure aquest post obert, perque fa un anyet estava com vosaltres. Ha començat aquest nou any que sera el vostre i el dels vostres petits i petites! Us desitjo un molt bon embaràs i que tingueu una horeta ven corteta :ok: :ok:

Petons!
Naleta
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. des. 23, 2017 7:34 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Naleta » dc. gen. 03, 2018 1:39 pm

Nerviosa per la setmana vinent, el dia 11 tinc la visita de les 12 setmanes. Aquests últims dies em trobo fantasticament bé, sense nausies, sense marejos sense dolor abdominal,... i això em preocupa una mica.

Vosaltres com us trobeu?
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dl. gen. 08, 2018 4:16 pm

Hola!!!!

Primer de tot, molt bon any a tothom ;)

Com us han anat les festes??? a mi la veritat és que súper bé! abans ja no tenia cap símptoma, i durant les festes he seguit igual. La única cosa que em preocupa és que porto uns dies que tinc molt mala circulació a la cama dreta, sobretot quan estic estirada... Dormo amb un coixí sota els peus per millorar la circulació i, a part, em vaig comprar el coixí de lactància per acabar d'estar còmoda, però tot i així em passa varis cops durant la nit... a algú li passa? sabeu algun remei o alguna cosa que pugui fer perquè no em faci tan de mal???

Avui he fet les 14 setmanes, i demà tinc la eco del primer trimestre amb el triple screening!!!! estic molt nerviosa perquè tinc moltíssimes ganes de tornar a veure el/la peke i veure com ha canviat i ha crescut. I a part, a veure si ja es deixa veure què és! Com us han anat les ecos a les que les heu tingut durant aquests dies???

Galetona com et trobes? espero que ja estigui tot en ordre i puguis disfrutar a tope del teu embaràs.

Doncs res, ja us explicaré com ha anat la visita de demà! :D

Molts petons per tothom!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dl. gen. 08, 2018 9:18 pm

Hola!
Jo he tingut avui l'eco de les 12 setmanes encara que avui n'he complert 13, i sembla que tot hagi d'anar bé! I com que el nen, sí sí, el nen és una mica més gran del que tocaria, ja s'ha pogut veure el sexe!! :cnen:
He estat més de dues hores a l'hospital perquè estava cap per avall i no li donava la gana de girar-se. Estant a la camilla m'han fet veure un suc ja que el sucre faria que es mogués. Doncs res. Al final m'han dit que anés a la cafeteria a fer una cocacola i que tornés més tard. Doncs he fet la cocacola i una pasta per ferun chute mésfort de sucre . I quan he tornat, res de res, que el tio és un tossut i el sucre no m'estimula hahaha Finalment s'ha girat un moment, temps de fer la captura de pantalla, i ha tornat a la seva pose còmoda :-)(-:

Pati-em no et fan l'eco fins la setmana 14? Amb això de la circulació no et puc ajudar. Jo no he tingut encara cap molèstia en cap sentit des del primer dia. Que vagi molt be l'eco!
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Sindas » dt. gen. 09, 2018 10:58 am

Hola noies!! Bon any!!!!
Com han anat les festes? Us heu portat bé no?

Galetona saps alguna cosa? Com estàs?

floretta com va anar l'eco? A la nostra el metge es va quedar parat al veure'n 2, això que el llibret de l'embarassada ja ho posava. Ara en tenim una altra la setmana que ve. Al ser embaràs de risc, tenim visita cada mes.

Benvinguda iam!! Segur que trobes temps per tot >.-<: >.-<:

Gemma18 Tens tota la raó amb el tema dels aparells. No hi ha punt de comparació entre uns centres i els altres. Però suposo que és el que té que sigui gratuit no? 2 hores per veure el sexe? Aquí t'envien cap a casa i ja ho veuran a la pròxima eco, o no...
Ja t'han fet la prova de la sucre? Jo de moment res, la setmana que ve tinc llevadora i suposo que hem diran alguna cosa.

Miretwins benviguda!!! Ens portem un dia! Els dimecres cumpleixo les setmanes, demà 14! >.-<: >.-<: estem igualetes, que guai!
El tema de la baixa, pensa que tens embaràs de risc i si a més tens feina de risc, si vas al metge i li dius et farà la baixa sense problema. Si no parla amb la mútua de la feina, te l'haurien de donar! No pots jugar amb la teva seguretat!

naleta és normal que vagi marxant el malestar, però també és normal que el nostre cap passi d'un extrem a l'altre. Passem de pensar que tot està perfecte a que tot va malament. Les hormones són així de cabronetes :love:

Pati-em la mala circulació s'accentua amb l'embaràs. Fas exercici? Caminar? T'aniria bé per activar la circulació i fer algun estirament i relaxació de les cames abans d'anar a dormir.
Ja diràs què t'han dit al metge!

Jo segueixo bé. De moment treballant normal, a veure fins quan hem deixen :love: .

Bona setmana!
Imatge
Imatge
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dt. gen. 09, 2018 1:43 pm

Més de dues hores però no per veure el sexe, sinó per fer la triple screening! I de pas es va veure el sexe. Però va ser de a més a més!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Gemma18 » dt. gen. 09, 2018 5:45 pm

Sindas, la prova del sucre me la van fer el 22 de desembre, juntament amb l'analítica del primer trimestre. Algunes de les coses que van mirar en aquella analítica van servir ahir al triple screening per fer el barem per determinar el tipus de risc (baix, alt...) de les malalties que miren a la SS.
A mi me la vam fer perquè tinc 36 anys. A tu potser no te l'han de fer. O potser sí al portar-me dos... No ho sé.

El mateix 22 de desembre em va trucar la comadrona al migdia per dir -me que el sucre havia sortit bé.

I no sé què més miraven a l'analítica però suposo que entre altres coses hi havia la toxoplasmosis. Però fins el 17 no en sabré res, que és quan tinc visita amb la comadrona.
IreMC
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 10, 2018 12:36 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: IreMC » dc. gen. 10, 2018 12:49 pm

Boon diaa a totes!!
Quina alegria trobar un espai com aquest per compartir aquest moment tan màgic! Sòc nova en tot aixó i amb el handicap de que fa 5 mesets que estic visquent als EEUU i forces coses funcionen molt diferents... així que encantada de poder compartir les experiències i dubtes amb vosaltres! Jo tinc data pel 3 de juliol, ahir vaig fer les 15 setmanes i la veritat és que em trobo mooolt millor! Les primeres setmanes van ser molt feixugues!

Enhorabona a totes i espero poder anar compartint aquesta experiència!!
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dc. gen. 10, 2018 6:49 pm

Holaaaa!

Com esteu???
Ahir em van fer el triple screening i ho va trobar tot perfecte!!!!!! :D La única cosa és que estic d'una setmana menys de la que preveia. Vaig entrar amb 14+1 setmanes i vaig sortir que tornava a estar de 13+1 jejeje ara m'han posat de DPP el 16 de juliol, just per les festes del meu poble!

Vaig aprofitar per demanar que em mirés si es veia el sexe del bebé i al principi em va dir que era massa just, però després d'insistir una miqueta (tampoc massa... jeje) em va dir que, tot i que no ho podia confirmar al 100%, tenia sobre un 80% de tenir un NEN!!!!! =0-0-) Ara toca esperar al dia 8 de febrer perquè m'ho confirmin del tot. De moment demà m'he d'anar a fer anàlisis per mirar el risc del Síndrome de Down i aquest tipus de malalties, a veure què surt!

Li vaig preguntar lo que us vaig comentar de la mala circulació de la cama dreta i quan m'ho va mirar em va dir que era tema de varius... sempre n'he tingut una mica i ara se m'han empitjorat amb l'embaràs. De moment no puc anar a caminar gaire per tema de feina, però per sort a finals de la setmana que ve acabo unes pràctiques que estic fent i després per fi tindré més temps per fer exercici! Tot i així, em va dir que em comprés a la farmàcia unes mitges que són expresses per embarassades per dormir.

Gemma18 el triple screening me l'han fet ara perquè la meva ginecòloga va estar de vacances durant totes les festes de Nadal i quan vaig anar-hi la setmana anterior a les festes encara era massa aviat per poder prendre les mides del bebé... per això he hagut d'esperar fins ara :)

Felicitats i enhorabona a totes les que aneu sabent el sexe del bebé i us van sortint perfectes les ecos! :D

Seguim en contacte!

petons per totes ;)
Naleta
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. des. 23, 2017 7:34 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Naleta » dc. gen. 10, 2018 7:00 pm

Jo vaig super mega perduda, la ecografia de les 12 setmanes és el mateix que el triple screening?

Us sona una analítica que fan ara que es pot veure i descartar moltes de les malalties? Segons tinc entés és com una analítica que substitueix la amniocentesi, és així?

Demà tinc ginecoleg i porto una llista ben llarga de preguntes.
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Pati-em » dc. gen. 10, 2018 8:14 pm

Naleta a les 12 setmanes és quan et fan el trilpe screening.

Jo ahir li vaig preguntar a la meva ginecòloga lo de l'analítica que descarta malalties genètiques i m'ho va explicar bastant clar. Si el risc de síndrome de down de l'analítica de les 12 setmanes surt molt baix no cal fer res més xk aquesta analítica que dius no et dirà gaire res més, si et surt baix però no tant et poden recomanar fer-te aquesta segona analítica per acabar de sortir de dubtes i si el risc surt alt et fan l'amiocentesis. Això és el que em va dir, o per lo menys és el que vaig entendre... jeje tot i així pregunta-li, ja que depèn de cada ginecòleg suposo que també ho valora diferent. A mi em va dir que no m'agoviés amb aquesta analítica perquè et pot descartar malalties genètiques, però hi ha moltes altres coses que no t'ho diu...

Ben fet! Aprofita i pregunta toooots els dubtes que tinguis ;)

Espero que et vagi molt bé la visita!
Naleta
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. des. 23, 2017 7:34 pm

Re: *** Pares mares JULIOL 2018!!!! ***

EntradaAutor: Naleta » dj. gen. 11, 2018 6:53 pm

Ecografia de les 12 setmanes feta, la setmana vinent em donen resultats però en principi ens han dit que tot és correctíssim.
Mhan trobat una mica d'infecció d'orina i m'han receptat monurol i probiotics. No sóc gaire d'antibiotics però ...

Tema analítiques que descarten malalties no ha volgut parlar, diu que la setmana vinent amb resultats de tot en parlarem.

La meva FDP és el 22 de juliol abans era el 18 però lha modificat.

Com aneu vosaltres?

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::