*** Mares i pares AGOST 2018! ***

gener, febrer, març...
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Neh » dv. gen. 19, 2018 6:19 pm

Que bé que et tractin com una princesa!! Així ens haurien de fer sentir a totes!

Doncs gràcies per dir-me lo de la baixa per pèrdues! Si no estigués super marejada i amb nàusees cada dia ja hagués agafat l'alta seguint amb pèrdues i tot... Pel proper ginecòleg m'he informat millor i anirem amb un que té super bones opinions.

Per cert, lo que deies de plorar... A mi em passa cada cop que llegeixo una experiència de part. M'emociono molt! Mirant alguna peli tb m' ha passat, jeje suposo que es lo normal.

A la llevadora hi vaig dilluns, tinc molta curiositat per veure què tal! Al ser per privat només hi ha dues visites en tot l'embaràs i no m'anava de semblar bé pq en el moment del part és amb qui estarem més...

Ahir vaig anar a una xerrada de Dona Llum sobre els drets de les mares i els nadons, enfocat a l'hora del part, i va ser mooolt interessant! El día 13 de febrer en fan una altre sobre el pla de part que us recomano a totes, mireu a la seva web les activitats que fan. Durant la xerrada van parlar de decidir on fer-se el seguiment i on parir (que pot ser diferent) i una noia que asistia a la xerrada va dir que te una amiga treballant a Vall d' Hebron i que li va dir que li se li acudís parir allà pq amb tant estudiant et feien tactes cada 10 min una persona diferent, no pq fes falta sinó per apendre. De la Maternitat van dir que deixaven entrar dues persones amb la mare. I no recordo gaire més... Però vaja, em vaig quedar amb la sensació que a tots els hospitals de la seguretat social hi havia molts estudiants.
Imatge
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: GinestaU » ds. gen. 20, 2018 5:39 pm

Avellaneta em sap molt greu, és sens dubte una patacada molt gran. T'envio molta força i una abraçada ben calentona, ànims.

Neh el que dius del estudiants és ben cert, totes les vegades que he anat a Vall d'Hebron me n'he trobat uns quants: el dia que em van fer la eco per diagnosticar el DTN hi havia com 6 persones allà fent-me la eco, dos es van quedar al diagnòstic. Desprès el dia de la amnio hi havia allà crec que les mateixes noies, una pila de gent per tot arreu i el dia que vaig parir quan van baixar a fer la reducció fetal també hi havia almenys 3 estudiants (+els dos metges que ho feien i 2 enfermeres). I ja l'ultim cop que he anat hi havia la doctora i dos més, la eco me la va fer l'estudiant i quin mal... però suposo que es el que hi ha, i més en llocs com aquestes unitats de diagnòstic que es tot com més especialitzat.

Noies, jo faig demà les 8 i tinc l'estomac en guerra tot el dia, ardors i reflux a saco. Plorar no ploro pero m'entra un desfici que no se que fer i m'acavo posant de mala llet XD
Imatge
Imatge
Imatge
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Neh » ds. gen. 20, 2018 9:34 pm

GinestaU, he llegit que per l'acidesa van molt bé unes sals i que són no són dolentes per embarassades. Crec que eren sals de magnesi i de calci, però no recordo exactament. Lo que sí deien és que el bicarbonat és dolent i pel reflux a mi em van donar ranitidina, però lo millor serà que vagis al metge i li demanis algo per això, que és super molest! Jo per sort només n'he tingut tres dies fins ara, però et dona un malestar que bufff!

Ànims noies! Que d'aquí poquet ja passem el primer trimestre i estarem millor!!

Petons!
Imatge
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gantils23 » dg. gen. 21, 2018 6:10 am

Hola, noies,

Ally83 ostres tan aviat ja poder saber el sexe! Tot i que no et refiïs, a nosaltres amb el primer a la setmana 16 -17 ens van dir que quasi segur que era una nena i després a la eco morfològica es va veure clarament que era un nen! Vam estar un mes dient-li Laia jaja.

Neh per les nàusees jo el primer embaràs prenia cariban i em treien el malestar (jo estava fatal, vomitant tot el dia), però et deixa KO i no tens esma per a res. Treballant és inviable prendrel perquè a més no pots conduir.

GinestaU 8 setmanetes ja! De mica en mica s’omple la pica jiji. Això sí entre la 8 i la 12 els símptomes són fatals així que ànims i paciència.

Pel que comenteu dels hospitals públics, jo només tinc l’experiència de l’hospital de Mataró i la veritat que molt bé. Durant la majoria del part només hi va haver la llevadora i la resident, que era hi en general feia els tactea. Però me’n van fer 3 o 4 en total. El que sí que em va passar és que la noia que em va posar la via en el moment de l’ingrés era estudiant en pràctiques d’infermeria del Tecnocampus i pobreta estava més nerviosa que jo.
Li va costar molt i tremolava. Però bé, jo estava ben feliç d’anar de part així que ni ho vaig notar jeje. En el moment de parir parir vam haver d’anar a sala de parts amb la gine i allà hi havia més gent però crec que m’ho van preguntar i a part també era perquè li va costar de sortir i llavors va fer falta la gine amb els forceps, deuria haverhi una gine resident, les llevadores i no sé si algun pediatra... no ho recordo! Però després ens van deixar 2h soles amb el nen, super tranquiles fent el pell amb pell.

Jo avui ja faig les 12 setmanes. Deixo la proge ja perquè se m’han acabat els òvuls just ara i a part n’estic farta, tot el dia anar perdent aquella crema enganxosa... a veure si així em baixen els símptomes perquè fa setmanes qure em trobo fatal... jo tinc nàusees tot el dia i a partir de la tarfa cansament i encara més malestar de cremor i reflux. Aquest cop però millor que el primer perquè no arribo a vomitar. Però porto des del pont de la puríssima que és com si estigués malalta cada dia i ja n’estic molt cansada... jo no he agafat baixa i clar entre la feina i el nen, no m’aguanto els pets!

Per fi dimarts tenim la eco del primer trimestre!! Quins nervis, ja us explicaré com va tot... creuem els dits perquè surti tot bé i a veure si aquesta setmana ja em marxen el coi de símptomes.

Molts petons i ànims a totes!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Neh » dg. gen. 21, 2018 6:21 am

Hola Gantils!

Em van receptar Cariban i me'l vaig pendre un dia per la nit i em va sentar fatal, un nerviosisme i unes taquicàrdies... que no me n'he pres més. Prefereixo les nàusees, que ja dormo prou malament, avui mateix m'he despertat a les 4:30 i no he pogut tornar a dormir-me, porto tot aquest rato mirant el SocPetit ;-)))

Espero que al segon trimestre sigui més agradable tot plegat...

Ànims guapes!

Petons!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dg. gen. 21, 2018 9:11 am

Ginesta 8 setmanes!!!! Amb els ardors, em va dir la gine que podia pendre almax, jo els tinc al vespre sobretot, però els aguanto sense pendre res, i si m’agafen més fort em va molt be l’aquarius 0!

Gantils ja has passat el pitjor!!! A veure si aquest malestar va millorant!!

Neh jo tampoc dormo!! Avui tb des de cuarts de cinc desperta...i així cada dia, em desperto, em torno a mig dormir... i només penso aaaahh a veure si això és xq ja estiguem acostumades quan neixin??

I per més el meu marit m’ha enganxat un refredat, amb una tos de gos... i aquesta nit m’ha agafat una contractura cervical de les xungues... aiiiiixxxx necessito deixar de fer repos i poder anar a la piscina, xq si no l’esquena m’acabara donant x el sac...

X cert la gine em va donar el volant x les analitiques del 1er trimestre amb el triple screening, xo no em va especificar quan les havia de fer, demà estare de 10+4, les que ja teniu experiencia es pot fer o és massa d’hora??
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Neh » dg. gen. 21, 2018 9:31 am

Bon dia Ally!

Lo de l'analítica el meu ginecòleg em va d'or que a la setmana 10, però no sé si a tots els centres és igual.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dg. gen. 21, 2018 12:48 pm

Bon dia Neh!

Moltes gràcies!! Anire demà, i així ja m’ho trec de sobre!! I si no serveix, doncs que em treguin més sang... quin remei...

Petonarros!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gantils23 » dg. gen. 21, 2018 1:24 pm

Ally83 jo també hi vaig anar a la sermana 10, de fet crec que estava de 10+1. Ves-hi millor no sigui que s’et passi!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Sonial86
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 09, 2018 8:39 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Sonial86 » dl. gen. 22, 2018 2:43 pm

Hola noies!!!!
Ally jo m’he fet l’analitica avui mateix (10+2) i estic a l’espera de que em truqin de l’hospital per fer-me la eco.
Doncs jo fins fa 2-3 dies que estava be de simptomes però ara tinc mes cremor i tot i que tolero la dieta em venen nausees... I lo mes important: TINC UNA SOOOOON, m’adormo per tot arreu i a totes hores.
Us fareu l’analitica Prenatal?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dl. gen. 22, 2018 3:04 pm

Hola maques!!

Analitica feta! El dia 31 tenim la eco, que lent és fa el temps!!

Jo no fare l’analítica prenatal en principi, ja que vem fer una fiv-dgp, es a dir, que l’embrió ja el van analitzar cromosomicament i és sa, té un marge d’error del 1%, x això fem el triple screening.

Tinc dues cunyades que s’ho van fer, i els hi va trigar uns 15 dies.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Neh » dl. gen. 22, 2018 5:46 pm

Hola noies!

Què és l'analítica prenatal?
Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dl. gen. 22, 2018 6:10 pm

És una analítica que practiquen diferents laboratoris, amb diferents noms (harmony, neobona...) i separa l’adn lliure del bb que circula per el torrent sanguini de la mare, i serveix x descartar anomalies cromosomiques o malalties genetiques d’una manera molt més fiable que el triple screening, a més també et diu si portes nen o nena, bé en el cas de bessons, no se si funciona igual... el preu oscil•la entre el 500-800 euros si no vaig equivocada...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Neh » dl. gen. 22, 2018 6:16 pm

Ah! Moltes gràcies!
Avui hem anat a la comadrona i els ha dit que ara tb en fan per bessons de proves d'aquestes! Què és bastant recent.

Per cert! Jo tb tinc la eco el 31! Jejeje quina casualitat! Ja falta poquet!
Imatge
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: aneni28 » dl. gen. 22, 2018 6:21 pm

Hola noies!!! ostres que desconectada he estat aquests dies!!! jo em pren el Cariban perquè no em trobo massa bé... i a més depèn el que menjo desprès tinc uns ardors la resta de dia...

Jo estic esperant l'analítica encara... em van dir que el 18 podria veure els resultats però s'estan retrasant... XD jo estic a la setmana 10 :) em queden dos setmanes per veure'l jijiji

x cert la gine em va dir que anés a la llevadora x resoldre dubtes... però per tema d'horaris em va fatal... li vaig dir a magermana i ella diu que no hi ha anat mai... vosaltres hi aneu a la llevadora???

Sobre la prova prenatal... jo no sé el que faré... segons el que surti a la triple em va dir que ja en parlariem jo si veig que hi ha algo que no surt bé o hi ha dubtes ho hem estat parlant la meva parella i jo i la farem... prefereixo aquesta prova que pasar x una amnio la veritat...

x cert hi ha alguna mami de Lleida? :$
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dl. gen. 22, 2018 6:50 pm

Que tal amb la llevadora?? Jo no he anat mai, de fet al gine de ss només vaig anar x fertilitat... i no se ni qui és...

Què és exactament el que et fa??
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Neh » dl. gen. 22, 2018 8:38 pm

Hola!

No sabia què esperar de la visita amb la llevadora, però ja sigut molt xula. Ens ha donat sobretot informació de què evitar pel tema de la toxoplasmosi i la listeriosi. Què pel tema listeria jo pensava que només evitant productes lactis crus, sense pasteuritzar n'hi havia prou i no!! Ens ha comentat lo del triple screening i que sí és positiu que a part de la mio hi havien altres opcions, i ens ha donat un full amb les recomanacions de dieta i amb uns mails i un telèfon per preguntar dubtes urgents o no. I sobretot ens ha resolt molts dubtes que jo tenia de cara al part, tot i que encara queda molt i al tercer trimestre es fa una altre visita per parlar del pla de part i és fa visita a les instalacions. T'he m'ha dit que per l'acidesa bèstia em puc pendre un Almax, i més o menys això és tot. Ja sigut un encant!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dt. gen. 23, 2018 5:47 pm

Que be Neh!!!

Jo esperare a tenir tots els resultats del 1r trimestre, i aniré a la llevadora de S.S!!!

Quina coincidencia tenir la eco el mateix dia! Estic impacient x veure’l, i assegurar-nos que tot esta bé...

I la resta com esteu?? Va que ja estem totes a punt de donar carpetazo al 1r trimestre!!!

Vaig mirar el que vas comentar de la xerrada de donallum, i una puaa xq si tot va be m’incorporaré a la feina el dia 11, i com tinc un “super-horari” doncs ho poso alguna escusa o no podré anar... alguna de vosaltres ho ha mirat??

Jo he vist que al maig hi ha la fira bebes i mamas a Barcelona, encara queda, xo em fa una ilu aquestes cosetes!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gantils23 » dt. gen. 23, 2018 8:26 pm

Hola, noies!

Per mi la llevadora és el referent a l’embaràs, almenys a la SS. És qui et fa el seguiment, et veu un cop al més, són visites llarguetes on pots solucionar dubtes...

No sé si ja ho vaig comentar però nosaltres en principi no tenim pensat fer cap test prenatal, a menys que sortís alguna cosa rara durant el seguiment que ens fes dubtar.

Avui hem fet eco del primer trimestre i per fi ja ens hem tret l’angoixa del 1r trimestre. Tot super bé, risc super baix de les trisomies i tot al seu lloc. Han modificat una mica la dpp, ara és 1 d’agost (pels pèls! Jeje). I res, molt contentes i ara a esperar a la eco del 2n trimestre per confirmar que tot va bé. Per cert ja he deixat la progesterona però de moment segueixo amb malestar a partir del migdia i sobretot a la tarda-nit. Pero molt suportable.

Ànims noies que ja s’acaba el primer trimestre i després tot passa més bé! Ja ens anireu explicant les ecos com van! Petons!!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
nuri1979
Entrades: 4
Membre des de: dc. gen. 10, 2018 2:02 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: nuri1979 » dc. gen. 24, 2018 9:04 am

Bones a totes!

Avellaneta jo sento molt, sé pel que estas passant i només dir-te que ànims!! que necessites el temps però que tot aniré perfecte la pròxima vegada!!

A les noves al grup benvingudes i felicitats!!

Feia molts dies que no deia res però és que amb la feina i amb el peque de casa vaig un pel liada.
Ahir vaig anar al gine i tot perfecte!! Ahir ja de 9 setmanes!! i el vam veure i movia molt les cames i els braços, el meu home diu que si és nena serà ballarina i si és nen un futbolista, jejeje.
Ahir el gine em va deixar més tranquila em va dir que tot pintava molt bé i que deixes de patir que aquest si que aniria bé, això espero!!
A les que dormiu malament a mi també em passa i el gine amb va dir que era normal, que paciència i que tenia sort perquè aquest és el meu únic simptoma d'embaràs!!
La setmana que ve vaig amb la llevadora de la SS ja us explicaré que tal.
Bueno noies espero que tot continui igual de bé !!
Imatge


Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::