*** Mares i pares AGOST 2018! ***

gener, febrer, març...
Ncv
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 04, 2018 6:28 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ncv » dv. feb. 23, 2018 10:06 am

Bon dia a totes!

Merci per les vostres experiències!!! Es genial poder compartir amb vosaltres aquest moments!
Sonial86 a mi també m’han receptat però una altre marca, com que vaig per privat em fan revisió aprox cada 4 setmanes, així que suposo que això seguirà igual. En el primer al final vas tenir algun tipo de complicació? I respecte les tiroides, la ultima analítica abans de quedar-me embarassada estava tot correcte, però a la família hi ha antecedents de hipotiroïdisme (la meva mare i el meu germà) avui li comentaré a la gine a veure que diu...
Momma jo tb et passo el num per privat
Nhe lo de la preclàmpsia no se molt be com ho miren...el dia que m’ho van dir em van mirar la tensió, pes, anàlisis d’orina i les preguntes rutinàries de si es el primer, si he tingut pèrdues, algun avortament...Si em va donar que si per la tensió alta no m’estranya que em dones positiu, acabava de sortir de la eco i encara tenia el cor a mil!!
nuri1979
Entrades: 4
Membre des de: dc. gen. 10, 2018 2:02 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: nuri1979 » dv. feb. 23, 2018 10:10 am

Hola Noies,

Jo us puc dir alguna cosa de la tiroides, tinc hipotiroidisme des de que vaig tenir el meu petit, i des de llavors em medico, jo abans de l'embaras prenia 50 d'eutirox i des del positiu que em vaig augmentar a 75 per odres de l'endocri, i cada 4 o 5 setmanes m'he de fer analitiques per veure que estigui dins els paramentes. L'endocri em va dir que durant el primer trimestre havia d'estar per sota de 2.5 i a partir del segon per sota de 3.5 que millor està més baixa que alta. Això és el que sé.

Jo també estic amb Adiro 100 pels dos aborts anteriors, des de la setmana 7 que el gine m'ho va receptar i em va dir que fins la setmana 37 me l'havia de pendre que després ja ho podriem deixar.

Ja veig que amb això dels embarassos quan no hi ha un ai hi ha una ceba per tant intentem disfrutar-ho tant com poguem!

Bon cap de setmana a totes!!
Imatge


Imatge
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gantils23 » ds. feb. 24, 2018 9:09 am

Hola, noies!

Us vaig llegint però he tingut unes setmanes de bojos i no he tingut temps per escriure...

He vist això del grup de whatsapp, què hem de fer? Enviar privat a la momma? No sé di ho he llegit bé...

Veig que totes aneu bé i que els resultats del triple screening han estat bons! Tems robeta jo us aconsellaria que esperésssiu una mica i que no en compréssiu molta. L’experiència em diu que és millor anar fent sobre la marxa perquè creixen molt rápid i després hi ha coses que no les pots ni estrenar...

Jo estic força bé però la setmana que ve començo amb la baixa perquè la gine m’ha dit que haig de reposar... res de pes ni esforços i vida màxim de tranquila possible. Hem hagut de buscar algú perquè ens pugui dur el peque a l’escola bressol perquè em va dir que millor si no ho havia de fer (i me n’encarregava jo cada dia). Així que una mica rollo tot plegat, perquè ara em tocarà estar molt inactiva durant 5 mesos... Jops!

I la resta com aneu? Ja aneu notant totes les patadetes? Jo el noto molt des de fa 2 setmanes, crec que serà un terratrèmol de nen jeje. Ah per cert, és un nen que és el que volíem!!!!

Ànims i sort noies, que a poc a poc anem arribant a la meitat del camí!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Ncv
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 04, 2018 6:28 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ncv » ds. feb. 24, 2018 9:42 am

Bon cap de setmana!

Com esteu??

Gantils23, esero que no sigui res greu!! Molts molts anims amb el repos! Aqui ens tens per qualsevol cosa!

Jo estic molt contenta!!! Ahir la gine ens va dir que era una nena!!! I en nom el tenien clarissim! Blanca! I em va deixar molt mes tranquila amb lo de la preeclampsia, em va dir que estigues tranquila que no tenia xk passar res. I les tiroides em va dir que res, que com el funcionament era bo, que tot be!! Ara s esperar a la de les 20 setmanes!
Sonial86
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 09, 2018 8:39 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Sonial86 » ds. feb. 24, 2018 6:57 pm

Hola noies!!! I bon cap de setmana
Ncv enhorabona per aquesta princesa!! :cnena: Doncs amb el primer embaràs es va avançar 3 setmanes (37), i la veritat és que ho vaig agrair. Al final estava molt inflada i la pressió era alta. La ginecòloga em va dir que si en una setmana no naixia que en provocaria el part.
Gantils guapa, també enhorabona pel príncep!! :cnen: I fes repòs tot lo que puguis, encara que amb un petit per casa és difícil.
Doncs jo he notat a la peque poques vegades, i crec que era la nena i no gasos jajajaja

Apa guapes gaudiu del cap de setmana.
Per cert, Momma ja ha fet el grup?
Imatge

Imatge
Wiki_bt
Entrades: 4
Membre des de: dl. ago. 07, 2017 12:02 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Wiki_bt » dg. feb. 25, 2018 8:39 am

Hola guapes!

M'estic posant una mica al dia perquè entre la feina i un problema familiar que he tingut, he tingut un parell de setmanes fatal... :( Per sort l'embaràs tot bé, però sóc conscient que els nervis que he passat no els puc passar en el meu estat... Espero que les properes setmanes siguin més tranquiles!

Ginesta: no em puc ni imaginar la preocupació que et deurien deixar quan et van dir això... però pensa que si et va dir amb tanta seguretat que això es soluciona sol, serà així perquè els metges si no ho veuen clar no es mullen.. molts ànims i ja veuràs com a la propera eco tot estarà bé i et diran que ja s'ha solucionat! :)

Moma: benvinguda! jo també volia mirar el tema de ioga per embarassades, però com he estat molt estressada per altres temes, no m'hi he pogut posar... em sembla molt interessant i només hi ha que beneficis! a veure si m'animo i ho miro!
I tema infusions... a mi sempre m'han agradat molt, però des de que estic embarassada no em venen tant de gust i entre això i que la majoria estan contraindicades... les que veig que no ho estan són les de roiboos, però vigila que no portin altres herbes que no podem pendre... quan vaig estar refredada prenia infusions de farigola i a uns llocs posava que està contraindicada i altres que no.. un rotllo tot plegat! Les més suaus entenc que no passa res (tipus camamilla), pero la recomenació general és no abusar gaire de cap infusió...

Gemma82: benvinguda a tu també! A mi pel mòbil em costa molt escriure a aquest fòrum i és una llàstima perquè el tens més a mà, així que també espero a poder tenir una estoneta a l'ordinador per escriure!

Gantils: molts ànims amb el repòs!! a estones es farà pesadet, però aprofita per veure pelis, series, llegir, buscar coses pel bebe per internet... així es farà més entretingut! :)

Mode ego: vaig fer-me la analítica neobona i em van confirmar que tot bé.. i que és una nena! nosaltres volíem nen i estavem molt convençuts, així que fins i tot em vaig disgustar una mica quan vaig saber que era nena... sóc tonta ho sé perquè l'important és que estigui bé, però res... Per sort el "disgust" va durar unes horetes i ara estic encantada! Es dirà Emma!
Tema panxa, jo en tinc però també sembla que sigui de menjar molt.. jeje!
Per sort em trobo bé en general, l'unic que estic suuuper cansada tot el dia... tinc ganes de tenir energia, ni que sigui una mica...
Tema whatsapp o grup privat de facebook: em semblen bona idea tots dos! així que si finalment ho feu, ens dieu! :)

Apa que quin misal que he acabat fent!! jeje!
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Neh » dg. feb. 25, 2018 10:19 am

Hola guapes!
El grup de WhatsApp ja està fet, si. Si us voleu apuntar passeu per missatge privat el número de telèfon a la Moma o a mi
Imatge
Brinka
Entrades: 2
Membre des de: ds. gen. 13, 2018 8:57 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Brinka » dj. març 15, 2018 7:18 pm

Hola Noies!
Jo fa temps que no apareixo per aquí i he vist que heu creat un grup de whatsapp, així que m’apunto >.-<:
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: GinestaU » dv. març 16, 2018 9:28 am

Bon dia noies! Ara feia temps que no passava per aqui, enhorabona a les noves incorporacions! Jo no entrare al grup de whats, prefereixo anar entrant per aqui si veig que seguiu escrivint, ara estic molt mes relaxada ja que vam fer la morfologica precoç i s'ha vist tot molt bé, no hi ha cap indici de DTN i el tema del cor està perfecte! Sembla que es una nena i de tant en tant crec que sento moviments, i no m'extranyaria perque si sempre es mou com es movia a la eco...

Me n'alegro molt de que totes estigueu bé, no se si quedava algú fent repòs pero si es aixi espero que tot estigui bé! Un petonarro noies, a descansar!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dg. març 18, 2018 6:42 am

Hola Ginesta!

M’alegra llegir que tot esta be, i que el cor tb!! Si que et van fer d’hora la morfo, no?

Estem moltes al grup de wats, jo seguiré entrant x aquí, xq entenc perfectament a les que no volgueu entrar.

Per part meva, tenim confirmat que és una nena, és dirà Paula. Ara estic de 19 setmanes i la noto bastant, tinc la morfologica la setmana vinent, i com sempre una miqueta de nervis esperant que tot surti be.

Una abraçada!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: GinestaU » dj. març 22, 2018 12:21 pm

Hola Ally!
A aquestes alçades hauras fet la morfo ja, tot bé? Segur que si! A nosaltres ens la van fer amb 16 per l'antecedent, a les 20 me la faran igual i si tot va be estarem fora de risc ja.

Hi ha un munt de nenes aquest any!

Una abraçada noies ^^
Imatge
Imatge
Imatge
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gemmam » dv. març 23, 2018 9:57 am

Hola!

Ginesta M'alegro molt que la morfològica precoç et sortís bé. Jo em vaig fer les analítiques de pagament i van sortir bé. Avui em toca morfològica a veure :D

També ve una nena i es dirà Laia, ha triat el nom el seu germà.

Entenc perfectament el tema del grup del whats, jo també m'ho vaig plantejar, al final vaig decidir entrar perquè vaig pensar que sempre tenia la opció de deixar-lo. De tota manera miraré d'anar passant per aquí a saludar també.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: AnnaGR » dt. març 27, 2018 6:57 am

Hola noies!

Jo sóc una intrusa! Compleixo el 7 de setembre per això estic a les mares d'aquell més. De totes maneres he llegit el teu missatge Gantils i m'he sentit una mica identificada per això et volia consultar. Estic tot just de 16+4 i ja fa uns dies que he començat a notar com contraccions, primer no sabia que era (primerenca) pr despres llegint vaig saber de les famoses contraccions de braxton. Hi ha dies que no em passa tant pr abans ahir mateix per la tarda just.mirant la tele al.sofà se'm van repetir unes quantes vegades, noto com se'm tensa la panxa dd baix i de vegades fins i tot em surt com un bony. Ahir vaig consultar al ginecòleg, em va dir que si que son petites contraccions, que no deuria notarles encara i em va mirar el coll de l'úter, de moment esta molt llarg i tancat. Ell em va dir que la mediació a aquestes setmanes no és efectiva...per això em sobta que a moltes si que us mediquin. L'unic que em va dir es que vigiles i si les notava freqüent i regulars anés a urgencies. No sé, no em vaig quedar massa tranquila...Tb em va fer analitica d'orina, a espera dels resultats.

Gracies noies i disfruteu!!!
laiallf
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 17, 2018 1:36 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: laiallf » dt. abr. 17, 2018 2:16 am

Hola a totes,

Soc la laia, nose com afegirme al grup, si nomes responent al fil ja es suficient.

Estic de 22setmanes i la DPP es el 20 dagost. Es el meu segon embaraç i tot molt bé, com el primer. (Mes cansada i menys "dedicada" a mi com es evident)

El meu peque es diu pol i al juliol fara els 3anyets. Ara tindrem nena i molt contents amb la "parelleta" com es diu.

Be, espero formar part del grupet de futurs pares i mares daquest agost! Compartir experiencies sempre es molt sa!!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dt. abr. 17, 2018 6:29 am

Hola Laia!

Tenim un grup de wats bastant actiu, si vols que t’afegim només m’has enviar el teu numero per missatge privat.

El forum el tenim una mica abandonat des de fa temps... però si prefereixes escriure per aquí, crec que sempre hi haurà algu que contesti!!

Ja ens diras.

Un abraçada!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
oscarjx
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 05, 2018 4:31 pm
Contacta:

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: oscarjx » ds. maig 05, 2018 4:37 pm

Hola!!!

Som la Marta i l'Òscar, i ara hem descobert aquest fòrum :) :cnen:

Nosaltres esperem el nostre primer fill, en Roc, el 3 d'Agost! Estem molt contents. De moment tot va molt bé!

Ara em llegiré tot el que expliqueu, tot i que ho haguem descobert ara.. encara ens queda la última etapa del embaràs!

Ens anem llegint!

Una abraçada!
Futur pare d'en Roc
Juliol/Agost'18
Visita el nostre canal de youtube!
https://www.youtube.com/familiacaricu

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » ds. maig 05, 2018 5:50 pm

Hola Oscar i Marta!

Benvinguts, jo espero a la Paula per el 10 d’agost, però m’ha fet molta gràcia el vostre post, perquè el meu nebot tb és diu Roc i la data de part de la meva cunyada era tb el 3 d’agost (de fa dos anys) i finalment es va avançar una setmana!! Jejeje

Com he comentat abans el forum el tenim força abandonat xq tenim un grup de wats molt actiu, si us voleu afegir només heu de pasar-nos el tlf x privat, sinò us podeu mantenir aquí i si sorgeixen dubtes segur que sempre hi haurà algú per contestar.

Ens llegim!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
mamibear
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 29, 2018 2:00 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: mamibear » dg. maig 06, 2018 1:14 am

Hola, som la Núria i el Carles i ens afegim a aquest grup. Nosaltres esperem el Pau, el nostre primer fill, pel 1 d'agost. Estem molt il.lusionats però plens de dubtes. Esperem poder col·laborar amb la nostra experiència i trobar ajuda quan la necessitem.
MAMIBEAR :panxeta:
oscarjx
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 05, 2018 4:31 pm
Contacta:

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: oscarjx » dt. maig 08, 2018 9:33 pm

familyss que espereu a l'agost! com aneu?

Nosaltres ahir vam tenir visita al ginecòleg, hi haviem d'haver anat fa una setmana, però es veu que va tenir un part, i ens van moure la visita.. i ahir, també va tenir un altre part <:-< , i hi havia un altre ginecòleg.. però bé, també ens va fer una bona visita! i vam sortir molt contents pq tot va anant molt bé! Li va mirar el pes (ja casi fa 1kg!), i varies mides del cos, i tot està normal per la setmana en que estem! Així que molt contents! >.-<: </;-)
Futur pare d'en Roc
Juliol/Agost'18
Visita el nostre canal de youtube!
https://www.youtube.com/familiacaricu

Imatge
oscarjx
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 05, 2018 4:31 pm
Contacta:

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: oscarjx » dl. maig 14, 2018 8:21 am

Una preguntaaa! Vosaltres heu començat a mirar lo de les classes de preparació al part?
Futur pare d'en Roc
Juliol/Agost'18
Visita el nostre canal de youtube!
https://www.youtube.com/familiacaricu

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::