Mares setembre 2018

gener, febrer, març...
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dj. gen. 18, 2018 7:57 pm

Hola noies, benvingudes a les mamis setembreres! Faig aquí recull de la llista per què ens coneguem totes, l'aniré actualitzant tant com pugui... Petons i molta sort en aquests 9 mesos :-())
He ordenat les fitxes per ordre de DDP


DOLÇMOMENT89
TE+: 24 de Desembre
DDP: 2 de Setembre
Seguiment i hospital previst de part: seguiment doble ss i mutua. Lo més segur és que el part sigui a l'HGC. Encara estic mirant.
N de fills: 0
Edat papis: jo 28 i ell 33
Sexe i nom: ¿? Algun nom tinc ja pensat, peró dependrà del sexe!


ANSA
TE+: 29 de Desembre
DDP: 3 de Setembre
Seguiment i hospital previst de part: No sé perquè sempre havia pensat que faria seguiment doble però finalment només vaig per privat. Vaig pensar que em faria un merder amb tanta doble analítica i amb el meu ginecoleg estic contenta. Naixerà a l'Hospital de Barcelona. Vaig tenir seriosos dilemes amb això perquè penso que està molt mal situat però en fi ... comparan temps de trajecte amb Google maps, la diferència són 5 o 10 minuts així que ...
N de fills: 0
Edat papis: jo 36 (a dos dies de fer-ne un més!) i ell 34
Sexe i nom: :cnena: Berta


MIRIGC
TE+: 20 de desembre
DDP: 3 de setembre
Seguiment i hospital previst de part: em faig el seguiment, visites i el part a l'HGC
N de fills: 2
Edat papis: 35 i 39
Sexe i nom: :cnen:


ANNAGR
TE+: 29 de Desembre
DDP: 7 de Setembre
Seguiment i hospital previst de part: Mútua. Seguiment a IMAD d' Amposta i part probablement a la Clinica de les terres de l'ebre (Tortosa) que es on assisteix parts l'equip mèdic IMAD.
N de fills: 0
Edat papis: jo 35 i ell 36
Sexe i nom: :cnen: Guillem


AIRENM
TE+: 6 de gener (dia de reis!)
DDP: 13 setembre
Seguiment i hospital previst de part: Faig seguiment amb la doctora Sabina Vargas i depenent el dia vaig al Policlinic de Rubi o de Sabadell, el part serà al HGC
N de fills: 1 (4 anys i mig) i el que esta de cami
Edat papis: jo 38 i ell 42
Sexe i nom: :cnena: Paula


BLUE MOON
TE+: 7 de gener
DDP: 16 de setembre
Seguiment i hospital previst de part: seguiment doble, hospital encara no ho sé (segurament Maternitat).
N de fills: 0
Edat papis: 38 i 40
Sexe i nom: :cnena: Valeria


ARITROST
TE+: 19 Gener 2018
DDP: 18 de Setembre
Seguiment i hospital previst de part: seguiment amb mutua. Hospital Santa Caterina (no em puc posar l'epidural perquè porto mitja esquena tatuada, i allà tenen una sala de part natural amb piscina...esperem que no hi hagi overbooking!!)
N de fills: La que vé en camí! :love:
Edat papis: jo 30 i ell 29
Sexe i nom: :cnena: Top Secret! >.-<:


TRIU
TE+: 6 de gener
DDP: 19 de setembre
Seguiment i hospital previst de part: seguiment privat. HGC
N de fills: 0
Edat papis: 33 i 36
Sexe i nom: :cnena: Vega


CRISTINA21
TE+: 14 de gener
DDP: 23 de Setembre
Seguiment i hospital previst de part: seguiment doble ss i mutua. Segurament el part serà a l'HGC, com amb la nostra primera filla, però demà tinc hora amb la matrona de la SS.
N de fills: 1 (4 anys)
Edat papis: jo 39 i ell 40
Sexe i nom: :cnen: Nil


NÚRIA 22
TE+: 20 de gener
DDP: 26 de Setembre
Seguiment i hospital previst de part: Seguiment a l'Hospital Sant Joan de Reus.
N de fills: 0
Edat papis: jo 35 i ell 38
Sexe i nom: :cnen:


JORDI A
TE+: 22 de gener
DDP: 28 de setembre
Seguiment i hospital previst de part: Seguiment per la SS, i part a l'Hospital Santa Caterina de Salt.
N de fills: 0
Edat papis: 32 els dos.
Sexe i nom: Està per veure.


SADIE
TE+: 24 de gener
DDP: 7 d'octubre
Seguiment i hospital previst de part: seguiment SS, i part a l'Hospital Sant Joan de Reus si no hi ha res de 9
N de fills: 1
Edat papis: 33 i 39
Sexe i nom: :cnena:
Blue Moon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 08, 2018 5:09 pm, en total s’ha editat 28 vegades.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Coaner » dv. gen. 19, 2018 6:15 am

Enhorabona Cristina!!! :-())
Gaudeix d'aquests nou mesets fantàstics!! :camio:
Segur que tot va molt bé!!!
Jo estic esperant que em vingui la w!!! Si no fos el cas ens veurem al post!!
:b-)))
Imatge
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » ds. gen. 20, 2018 9:58 am

Bon dia!!

Enhorabona Cristina!!! :-())

Jo estic també de molt poquet, de 5 setmanes, pel moment sense gaires símptomes a excepció de mal com d'ovaris a estonetes.
Fins el dia 2 no torno a fer eco per veure que estigui tot correcte, axí que pel moment anem passet a passet...

Una abraçada!
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dl. gen. 22, 2018 2:37 pm

Hola noies!
Jo estic de molt poc també, 6+3, demà tenim la primera eco per comprovar que hi hagi batec, estic nerviosa... si tot va bé dilluns proper tindré una altra eco per la SS.
És el nostre primer embaràs i encara no ho hem dit a ningú.
Símptomes ara mateix res, però he tingut dolors puntuals d'ovaris com si fos de W, mugrons molt sensibles, dijous passat em vaig aixecar amb vertigen... poc a poc, veurem què ens diuen demà! :-o00m
Imatge
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. gen. 23, 2018 7:59 am

Què guai Bluemoon!!!! ja ens explicaràs!! :ok:
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dt. gen. 23, 2018 8:44 am

Bon dia guapissimes!

Una més que s'apunta! També és el nostre primer embaraç i ahir vaig complir les 8 setmanes i ja he tingut la meva primera visita, li hem sentit el cor! Quina passada!

Per sort i toquem fusta, símptomes ben pocs. Ni una nàusea ... només mal de pits que sembla que comença a anar a menys i divendres passat vaig tenir una baixada de presió que se'm van posar una mica per corbata però res més.

Els amics encara no ho saben, volem esperar a les 12 setmanes ... pares i sogres si.

Hauriem de començar a fer el llistat de qui som! >.-<:

Blue Moon ja ens passaràs el parte de com ha anat eeeh?? Ja veuràs, és taaaaant emocionant escoltar el batec ... jo em vaig quedar amb cara de "però com pot seeer?" jejejeje!
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dt. gen. 23, 2018 2:40 pm

Hola AnSa i Triu! Sí que hauríem de fer llistat, a veure si es connecta la Cristina perquè el primer post l'hauria de modificar ella...

Doncs la visita ràpida però bé, m'han fet eco vaginal i per ara no se sentia el cor però segons la gine es veia ritme cardíac, m'ha dit que dec estar d'uns dies menys però encara no hem modificat la data. Estava tot bé, mida correcta i sense hematomes ni coses estranyes jeje, m'ha imprès 2 imatges i ja les tinc penjades a la nevera : lasito :
Dilluns de la setmana propera tinc eco a la SS (primera visita, vull fer doble seguiment perquè ni idea d'on voldré parir jajaja) i dimarts 6 de febrer visita altra vegada amb la gine de la mútua per escoltar el cor. Espero la setmana propera sentir-li ja, en teoria estaré de 7+2...
Però bé, ara ja estic més tranquil·la, tot va bé i el bitxo continua amb mi... No se us fan eternes aquestes primeres setmanes? Només de pensar que d'un dia per l'altre pot parar-se ufff...
Imatge
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. gen. 23, 2018 4:12 pm

Hola noies!

Ostres Bluemoon què bé que l'hagueu vist! la setmana que ve segur que el sentireu perfectament!
Almenys ara et quedes tranquil·la. La veritat és que a mi aquestes setmanes s'estan fent eteeernes! i pateixo una mica, tot i que intento distreure'm.

Ansa! quina sensació això del cor, jo m'ho intento imaginar però ben segur que en el moment posi la mateixa cara que tu! jajaja, és impressionant!

Tema amics li hem dit als més propers, però a la família no...som així de raros! :content: ..però clar, sóc molt de birretes i no l'he pogut amagar....
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dt. gen. 23, 2018 5:06 pm

Doncs jo t'entenc, Triu jajaja, jo ho he dit a 3 amigues que han passat fa poquet per un embaràs (vulguis que no, ajuda tenir algú a qui fer preguntes i comparar símptomes i tal) però a la família encara no i a la resta d'amics tampoc.
És massa pressió, almenys esperarem a que passi el primer trimestre per donar la notícia.
Imatge
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dc. gen. 24, 2018 8:40 am

Bon dia noies!

Una que acaba d'arribar a la feina de la seva primera analítica.

Blue Moon que bé que l'hagis vist!! És maco eh?? No pateixis, a la pròxima tu també sentiras aquell "bumbumbumbum" super revolucionat. Jo ja tinc ganes que sigui el dia 19 per tornar-hi!

Triu, Blue Moon feu moooolt ben fet d'esperar a dir-ho a la família. Nosaltres també voliem esperar però com que teniem algun que altre dubte amb el tema hospital, vam decidir dir-ho als meus pares i clar, si ho dius a uns ho has de dir als altres. Amb els meus pares molt bé; no ho han dit a ningú i tot i que pregunten mil coses, estàn controladets. Els meus sogres ... són un malson. Serà el primer net o neta i estàn desvocats completament. Els vam demanar que no diguessin res fins la setmana 12 i a data d'avui (8+3) ja ho sap tota la família i tot el poble; per no parlar dels estats del whatsapp que es posa la meva sogra així que un 10 per ells. Em tenen molt molt agobiada. Ja veieu que avui no tinc el dia jejeje :-o00m

Noies, voleu dir que la Cristina tornarà a apareixer per actualitzar la llista?? Criiiistina manifestat!!
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dc. gen. 24, 2018 9:24 am

Bon diaaaaaaa!!!!!

Ansa...mare meva! quina paciència! vaja tela.....i no els hi heu dit res??? Bufff! jo me'ls menjo! Tens la meva total admiració!!!! :-o00m
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dc. gen. 24, 2018 9:43 am

Triu ha escrit:Bon diaaaaaaa!!!!!

Ansa...mare meva! quina paciència! vaja tela.....i no els hi heu dit res??? Bufff! jo me'ls menjo! Tens la meva total admiració!!!! :-o00m


Jo no els hi he dit res (tot i que al pas que anem, saltaré) però ahir el meu marit si que li va tocar el crostó a sa mare i li va dir que ja els haviem dit que no voliem dir res fins la setmana 12. Al segon i mig es va canviar l'estat del Whatsapp. Sé que la dona no ho fa amb mala intenció però és d'aquelles que només és ella mateixa i el seu melic i cansa ... Ja veurem com avança la cosa; reconec que jo també hauria d'aprendre a gestionar millor les coses i no deixar que m'agobiessin tant però ara per ara no hi puc fer més.

En fi, respirarem ..... :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m jejeje
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dc. gen. 24, 2018 9:55 am

Bueno, mica en mica...

jo també sóc d'atabalar-me!! així que t'entec molt!
Vaig a fer meditacions perquè m'ajuda molt i intento veure les coses des d' una altra perspectiva..costa, però tinc confiança en que serà beneficiós a la llarga tant per mi com pel bitxito...així que a meditar!!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

jajaja, només et diré que ja penso en el moment visites part, així, que em toca meditar mooooollllttttt!!!!!!jajajajaja
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dc. gen. 24, 2018 10:09 am

Jajajajaja ja en som dues que potser ens avançem massa als aconteixements! A mi em queda la petita esperança de que no viuen a la mateixa ciutat que nosaltres i tot i que amb cotxe són 15 minuts, ells no en tenen. Tot serà que es comprin T-10 a punta pala però vaja .... l'esperança és l'últim que es perd diuen!

Et funciona el tema de la meditació??? Ahir em va passar pel cap i mira, no ho descarto .... fins ara anava força al gimnàs i era genial per descarregar tensions però ara ....
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dc. gen. 24, 2018 10:40 am

Doncs si em va bé si, la noia que les fa era la profe de ioga i com em va dir que al primer trimestre no fes ioga, m'he passat a meditar. A mi m'agrada molt! Treballa molt la respiració i també estiraments!

Jo sóc de les que tanca els ulls i el cap li va a mil per hora...jajaja...però bueno, passet a passet vaig concentrant-me més!
Imatge
sadie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. gen. 28, 2015 4:35 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: sadie » dc. gen. 24, 2018 12:23 pm

Hola noies,

Com aquell que diu m'acabo de fer el test. Estic una mica en xoc encara, jajaja. En el meu cas seria el segon/a, ja que tinc un petit de dos anys. Vinga que comença l'aventura!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dc. gen. 24, 2018 12:37 pm

Benvinguda Sadie! Jajaja doncs per ara ets la setembrera experimentada, segur que et fregim a preguntes un cop això vagi avançant...

Esperem uns dies a veure si es connecta la Cristina i si no li demanem al Toni un canvi de gestió del post per poder-lo actualitzar una de nosaltres, no? Qui vol ser la jefa de setembre? :content:

Triu, això s'assembla moltíssim al chi kung que faig jo, respiracions i estiraments, va super bé! és molt bo per l'esquena i el sòl pèlvic, així que això que en traiem. Jo ja fa 2 dies que no vaig perquè aixecar-me a les 8 significar vertigens o mareig, així que intentaré anar-hi una mica més tard (més val fer una hora que no fer-ne cap!)
Imatge
Imatge
Dolçmoment89
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. gen. 12, 2018 6:55 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Dolçmoment89 » dc. gen. 24, 2018 9:26 pm

Bona nit a tot@s!!
Quina ilusió que el grup ja estigui creat! Això vol dir que ja comença el compte enrere!! :-())

Per nosaltres és el 1er embaràs i ara estic de 8+4. De moment estic combinant visites de la mutua amb la SS. Encara no tinc clar on acabaré...i aixi faig seguiment amb els 2. Ahir vam anar a la 1ra visita oficial de la gine a la mutua i en el moment de la eco ens hem quedar bocabadats! Ja fa 2 cm i quan hem escoltat el seu cor ens ha dit que ara batega a unes 180 pulsacions/minuts. M'ha comentat que tot va molt bé. Ja m'han enviat la 1ra analitica i em miraran si he passat la toxoplasmosis. A veure que surt! De moment, tota prevenció és bona!!

Nosaltres a les 4 setmanes ho vam dir nomes a pares i germans. Estavem super emocionats i ho haviem de conpartir!!!!. Estem desitjant arribar a les 12 setmanes i fer-ho oficial!!! >.-<:

Anem parlant! Ara toca gaudir d'aquesta meravellosa etapa!
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dj. gen. 25, 2018 8:59 am

Bon dia maques!

Dolçmoment89 quina gràcia! Si tu i jo estem igual! Jo també havia pensat combinar mutua i SS però al final m'he decantat més per mutua.

Des del Març passat anava cada dues setmanes a una dietista i n'estava molt contenta; havia aconseguit perdre 16 Kg!!! Total, que ahir hi vaig anar per dir-li que durant un temps no ens veuriem i em va fer com una pauta per tenir una alimentació una mica millor i saludable durant aquest temps. La veritat és que em va deixar més tranquila perquè tot i que no em sabrà gens greu pujar de pes per aquesta causa també, en part, fa coseta.
Imatge
Avatar de l’usuari
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: mirigc » dj. gen. 25, 2018 9:24 pm

Holaaa! Moltes felicitats a totes!!!
Doncs una altra que s'apunta a les mares setembreres! Avui estic de 8+3 i molt feliç! Aquest estiu vaig tenir un abort espontani a les 5 setmanes. Ara sembla que aquest petitó s'agafa ben fort! Tinc dues filles més i ens hem engrescat a ser família nombrosa!! ;-))) ;-))) ;-)))
Avui hem fet segona visita per mutua, el bebé ja es movia una mica i el cor bategava amb força :love:
Ara ja ho anem dient sobretot a la feina pq hauré de demanar alguna hora per anar a les visites i analítiques. I és curiós que la gent em pregunta si és buscat.
Us desitjo a totes un molt bon embaràs i un bebé sa i feliç! >.-<:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::