Mares setembre 2018

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: mirigc » dj. feb. 22, 2018 2:33 pm

Bon dia marones!
Està molt parat això avui!
Ja tenim els resultats del screening i tot bé!
Entrant al 2on trimestre ja! >.-<:

Anem parlant!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dj. feb. 22, 2018 3:32 pm

10+5

Felicitats Mirigc!
Jo en tinc unes ganes ja... avui he tingut visita amb el dentista (ha estat molt ràpid, només dir que estic perfecte i ja), dilluns proper test prenatal a la gine de la mútua, 6 de març eco de les 12 setmanes a la Maternitat i 9 de març visita amb la llevadora de la SS. El meu calendari de paret està a tope de cites jajaja.
Imatge
Imatge
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » dj. feb. 22, 2018 7:25 pm

Bona nit!

Moltes felicitats Mirigc, quin pes t'has degut treure de sobre veritat? Jo dilluns tinc eco12 pr resultats de l'screening encara no...estic cagada! Aquest finde se'm farà llarg, llarg...

Ànims boniques!
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dv. feb. 23, 2018 8:56 am

Bon dia maques!! Divendres per fi!! :p-) ara que, quin fred que fa!

Jo també estic pendent de que em truquin de la consulta amb els resultats del screening! A veure què....

Aquesta setmana ja ho hem anat fent públic; ahir li vaig dir a la meva cap i vaig al·lucinar amb la reacció ... ella que sempre és així esquerpeta (és molt bona dona però molt seva) es va aixecar corrents, em va abraçar, ... que mona =0-0-) I també ho he dit a les amigues més properes i estan totes super contentes!

mirigc enhorbona per aquests resultats!!! >.-<:

BlueMoon deu ni do quina agenda!! però ben a gust no? Jo ara per ara només tinc cita el 19 de Març amb el gine.
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dv. feb. 23, 2018 2:40 pm

Hola totes! Se que arribo una mica tard pero per fi m'he animat a ficar-me en el forum. Amb Laia ja vaig ser-hi i va anar molt be i crec que serà igual.
Estic embarassada, la meva FPP es el 13 de setembre :-())
Per ara aquest embaras es molt diferent. Tinc una nena de sis anys i mig i ho noto. Laia encara no dorm tota la nit i ens tornem el meu marit i jo per estar amb ella. També estic molt cansada i tinc moltes nausees a qualsevol moment.
Faig les revisions per privat i suposso que agafare el HGC, Laia la vam tenir alla i ens va agradar molt
Bueno i per ara poc mes >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dv. feb. 23, 2018 4:09 pm

10+6

Hola Airenm! Benvinguda al grup! Quan tinguis una estoneta omple'm la fitxa i t'afegeixo a la llista :ok:

Com anem amb el fred que ha tornat? ufff jo sóc d'estiu, em mata aquest hivern glacial que estem tenint, vull solet :***:
Estic pensant a comprar-me ja algun pantaló de premama, a les tardes em surt una panxa que sembla una pilota, ara vaix amb texans baixets i com es corden sota la panxa tot bé, però quan porto uns més alts els he de dur descordats! ja no se si és per l'embaràs o perquè m'he engreixat :-o00m
He estat mirant en altres posts la robeta que necessitaran els babys i mare meva quines llistes!!! no se molt bé si ens tocarà comprar de màniga llarga o curta, en principi al setembre encara fa calor oi? Hi ha cada monada per internet jejeje... desitjant que passin els mesos i poder començar a pintar i comprar (o rebre de préstec o de regal, que estan tots desitjant cooperar jijiji) coses com la cuna, el carret, la banyera, el canviador, la roba... no em puc imaginar el canvi de vida que farem en només uns mesos.

Que vagi molt bé el finde i petonets a les panxes! neukiss-)
Imatge
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dv. feb. 23, 2018 7:02 pm

Holaaaa!!!

Benvinguda Airenm!!!
Mirigc Genial aquests resultats!!! :ok:
Ansa Que maca la teva cap, s'agraeix aquesta actitud!
Bluemoon mare meva quin calendari!!! jajaja Demà em toca anar a les analítiques del 1er trimestre i dilluns em faré el test prenatal, tinc unes ganes de treure-m'ho de sobre...bufff

Tema robeta jo també he pensat que farà calor, però els primers dies i més a l'hospital acostumen a dur maniga llarga....no ho sé...a veure les mamis expertes que ens recomanen! :()()::::

I què dir del fred! buffffff! estic en mode hivernació jajaja quina mandra sortir al carrer... x*x*x

Bon cap de setmana!
Imatge
Avatar de l’usuari
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: mirigc » ds. feb. 24, 2018 6:55 am

Bon dia i bon dissabte!

Blue Moon una cosa més feta amb el dentista, et van fer el fluor? Tema robeta per setembre, si, fa calor encara, sobretot al principi tot i que normalment no és com el juliol. Jo la gran la vai tenir a finals de juny, a l'hospital com hi havia l'aire condicionat anava amb una semarreta de batista (interior és molt fineta) i una de cotó a sobre de màniga llarga. Quan varem sortir, els primers dies la llevadora ens va dir que al principi li possessim una màniga llarga fineta, pel vespre potavem una jaqueta per si refrescava i un llençolet o manteta de cotó. Però ben aviat va començar anar amb roba d'estiu, va fer molta calor aquell any. La meva filla mitjana va néixer al febrer, així que dos capes sempre més jaqueta i sacs, mantes... sortiem aviat de casa per portar a la gran a l'escola i feia molt fred, però aviat va venir la primavera. Per la meva filla petita o fill petit he pensat com a la gran, a l'hospital si hi ha l'aire més fort 2 capes o 1 depèn temperatura. A casa primers dies una llarga fineta que pels mosquits en aquella època estan molt rabiosos i ja anirà bé per protegir i si fes molta calor tinc bodys de màniga curta o semarretes. I després sobre la marxa. Depèn de quan comenci la temperatura de tardor... Blue Moon, quines marques has estat mirant? A mi es que m'encanta mirar robeta de nadons! noies quin rotllo us he fotut!!
Ah! I tema pantalons de premama com ja els tinc dels altres embarassos ja me'ls vaig posant.

AnnaGR ja queda menys per saber els resultats!!

AnSa que bé s'ho ha pres la teva cap! >.-<: fa molta il·lusió quan ho comencen a dir!

airenm benvinguda :-()) jo també em faig el seguiment a l'HGC.

Triu jo també tinc ganes de solet i primavera :***:

Bon cap de setmana a totes!!
Adrianna_14
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 25, 2018 9:46 pm
Ubicació: Sant Joan Despí

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Adrianna_14 » dg. feb. 25, 2018 9:53 pm

Bona nit a totes! Sóc nova per aquí :()()::::
Em dic Adrianna i també em toca pel Setembre!

Em visito a l’HGC. De fet, demà em toca l’Eco de les 12 i el triple screening!

Salutacions a totes!
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dl. feb. 26, 2018 1:18 pm

Bon dillunssss!

Benvinguda Adrianna_14! Ja som unes quantes que fem seguiment al HGC...

Avui m'he fet el test prenatal, a veure si divendres tinc els resultats! quines ganes!
Bluemoon també te'l feies avui,no?
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dl. feb. 26, 2018 3:02 pm

11+2

Hola noies! Con anem?
Benvinguda, Adrianna14! Omple'm la fitxa i t'afegeixo al llistat de la primera pàgina!

Mirigc, no em van fer el fluor, no... només em van dir que al 2n trimestre em fes la neteja dental que em faig cada any i ja està. Gràcies pel tema robeta, és que no és ni ple estiu ni plena tardor, haurem de veure com es presenta el mes i si fa molta calor o no... Jajaja marques no m'hi he fixat, poso a Google "ropa newborn" i començo a tafanejar, l'altre dia vaig veure la H&M (on-line), tenen una secció bastant gran de premamà i bebè, oi? a més passo per davant de botigues físiques de roba infantil i uffff, quines monades! tinc una sac de dormir ja triat i tot, si no m'el compren me'l compraré jo, és un tauró gris amb les dentscom si es mengés el bebè, em fa molta gràcia.

Avui he anat a la visita per mútua i sí, he demanat de fer-me el test prenatal, tinc hora per fer-lo demà al matí, triguen entre 3 i 5 dies laborables en tenir els resultats. Hem demanat també saber el sexe del bebè, es veu que és optatiu però penso que serà més pràctic que rebre'l de sorpresa.
L'eco molt bé, està de mida correcta, batec fort i constant, plec nucal primet (es veu que és bo) i es movia bastant jiji, cames i braços, portava tota l'estona la mà a la boca... Ha sigut la primera eco per la panxa, s'han acabat les vaginals, ja era hora jajaja.
La propera visita és l'eco de les 12 setmanes de la SS a la Maternitat, dimarts de la setmana que ve, i divendres següent tinc la visita amb la llevadora de la SS pel triple screening i resultats de l'anàlisis de sang, orina i corba del sucre... esperem que estigui tot bé! Tindré ja el resultats del TPNI, així podré dur-los i evitar sustos i incerteses de "risc alt" o "risc baix" sense valors reals.
I dilluns 12 visita amb la gine de la mútua per eco i valoració del TPNI. I ja haurem passat el primer trimestre, quines ganes!!! Si tot ha anat bé és el dia que ho farem públic a la feina i als amics. La família propera ja ho sap però també tindran via lliure per dir-ho, que els hi costa guardar el secret...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: mirigc » dt. feb. 27, 2018 5:19 am

Bon dia!!

No se si posar 13+1 que és segons la darrera regla o 13+6 que és segons la datació que em van fer en la eco de les 12 setmanes... jejeje.

Adrianna_14 benvinguda!!

Triu també t'has fet la prova al HGC? Aviat sabras els resultats!

Blue Moon que bé la eco!! >.-<: Que vagi molt bé el test avui!
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. feb. 27, 2018 7:46 am

Bon dia!

Mirigc
Al final me'l vaig fer a la Policlínica Torreblanca perquè tenia la prescripció pel Neobona i al HGC era Harmony. Però bueno suposo que seran molt similars...

Bluemoon Què bé que hagi anat bé aquesta eco! això ja està fet! :ok:
Imatge
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » dt. feb. 27, 2018 1:08 pm

Hola noies!

Felicitats Bluemoon per resultats de la eco! Jo hi vaig anar ahir tb a la eco 12. Tot està bé també em va dir el ginecòleg, ara falta el cribatge amb l'analítica, tinc ganes de veure els resultats i alhora em fa por! Em rallo molt amb això... no tinc remei! La resta d analitica del primer trimestre tb estava bé, Sullivan, ferro, defenses, tiroides...

També ens va dir que encara no es podia saber el sexe però que hi ha un palet (tubercle sexual) que si esta una mica mes cap amunt indica que pot ser nen i si està més pla o paralel a la columna indica que pot ser nena. No es va mullar molt però va dir que si hagués de dir nen o nena diria nen... tampoc vull fer-me massa idees fins la setmana 16 que potser ja ho veurem!! Ara el meu proper repte es l'screening. A voaltres tb us preocupa tant o sóc jo que estic malalta? :-()-)
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. feb. 27, 2018 1:20 pm

AnnaGR jo també em preocupo molt! A més, a mi em queden encara 13 dies per la eco i se'm fa pesat esperar.

M'alegro que la teva eco anés tan bé! segur que tot estarà genial! I això del nenet <:-< a veure al final què diuen!
Imatge
Jordi A
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 6:35 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Jordi A » dt. feb. 27, 2018 2:33 pm

Hola a totes!

El compte el va crear la meva parella, però desprès de llegir-vos, m’he animat :-())

Avui he anat a fer el primer anàlisis de sang, buuuffff, tinc pànic a les agulles, però ja està fet.

Com moltes de vosaltres tinc insomni, em desperto 2/4 vegades a la nit, i dono deu mil voltes el llit, i jo abans era de les que dormia, dormia, i podia continuar dormint :p

Tinc nausees i vomits, ahit vaig anar a la farmacia i m’han donat uns adhesius d’olor, que bé, ahir va ser el primer dia i ni fu ni fa, i avui m’he pres emegestplus, que m’han dit que és natural... A veure :)

Com va dir en Jordi, crec XD, tinc la primera eco el 16/03 (ara estic de 9 setmanes), no sé si podré aguantar tant...

Ala! Ja us he deixat el rotllo ;)

Salutacions,
Sílvia
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dc. feb. 28, 2018 7:44 am

Bon dia de fred i neu!!!! neujor:-)

Bluemoon! jajaja! avui fa dia de quedar-se a casa amb manteta

Sílvia, com vas? quin rollo això de les nàusees i vòmits...a veure si ara que ja estàs de 9 comencen a marxar aviat crec que estàs al punt més àlgid.
El tema insomni he de dir que des de la setmana 9 també ha millorat i ara que estic d'11 dormo molt bé! zz:-)

Bueno wapes! no passeu molt fred avui!
Petonets!
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dc. feb. 28, 2018 8:52 am

Per cert, acabo de mirar la serologia de l'analítica del primer trimestre i no he passat la Toxo...però tampoc la Varicel·la!!!! :ufs:
Mare meva...
Imatge
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » dc. feb. 28, 2018 4:29 pm

Hola noies!

Ànims Silvia, jo ara estic de 12+6 i començo a notar milloria ja m he reduit el cariban a 1 pastilla al dia (en prenia 2). Em noto marejada a estones pr ho puc portar... així que ja veuras com et passa!!

Puça, jo tb tinc toxo negativa o sigui que a vigilar el que mengem! Tant la varicel·la com la rubèola ho soc immune ja...

Ànims guapes!
Avatar de l’usuari
kirifosca
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. març 07, 2012 8:28 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: kirifosca » dj. març 01, 2018 11:01 am

Hola a totes!
Em presento i m'afegeixo al grup de mames setembte 18!

TE+: 30 de gener
DDP: 20 setembre
Seguiment i hospital previst de part: faig seguiment doble però el part serà per SS. Naixerà a Sant Joan de Déu de Manresa. És el meu segon embaràs, tinc un nen de 3 anys i mig i ja vaig fer doble seguiment amb ell i part per la pública i molt contenta.
N de fills: 1
Edat papis: jo 36 i ell 39
Sexe i nom: sexe no ho se, sensació que és nena (i amb el primer embaràs vaig encertar, nen). Noms moolts a la llista. Esperarem a saber el sexe.

Aprofito per fer la primera consulta. Tinc els resulta de l'analítica del 1r trimestre i el resultat de l'O'Sullivan m'ha sorprès: 55 (valors normals 60-140). Al primer embaràs els 3 trimestres em va sortir entre 100-110 i aquest 55 em té intranquila fins que no pugui parlar amb la llevadora. Alguna que s'hi hagi trobat amb un valor tan baix?

Enhorabona a totes les mames i comença l'aventura de 40 setmanes!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::