Mares setembre 2018

gener, febrer, març...
Cristina21
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 03, 2012 7:38 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Cristina21 » dt. març 13, 2018 10:01 am

12+2

HOOOLAA!
Noies, feia molts dies que no passava per aquí, però és que entre les proves mèdiques, les rutines de la meva filla i que em caso el mes que ve vaig molt de cul!

Abans que res me'n alegro de que totes esteu bé i les vostres proves hagin sortit estupendes! Jo estic MOLT millor de les nàusees (quin infern he passat), i ara ja fins i tot surto a comprar i semblo una persona normal.

Nosaltres ahir vam fer la eco de les 12 setmanes! M'han dit que tinc la placenta una mica baixa i que això pot fer que encara tingui alguna pèrdua. La criatura (encara no sabem el sexe tot i que tot apunta a que és un nen) no parava de moure's; tant, que vam estar 20 minuts de rellotge per a que parés quiet/a i poder-li medir el plec nucal (que ha sortit una mida d'1,2; correcte, crec). Em van punxar i ara espero que em truquin per mirar resultats. Creueu els dits amb mi!Estic molt nerviosa. Ja tinc quasi 40 anys i pateixo...

He vist que alguna de vosaltres us heu fet el test prenatal no invasiu i, donada la meva edat, és una opció que no descarto. He llegit que n'hi ha de diferents tipus i preus. Quin us heu fet vosaltres? Preus?

Fa un parell de setmanes vaig comprar l'Angel Sounds per Wallapop (10€!!!), però encara no el sento. :( L'aparell funciona perquè amb el meu cor sí que va, però dec ser jo, que no sóc gaire hàbil..

Veig que esteu enfrascades amb buidatges i pintades d'habitació! Nenes, què previsores! Jo, coneixent-nos, estic segura de que ens hi posarem a ultima hora... :S
Imatge

Imatge

Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. març 13, 2018 10:49 am

Critina21 m'alegro que la eco també hagi anat bé!
El test prenatalq ue em vaig fer va ser Neobona el més bàsic (Trisomies 13,18 i 21 i sexe fetal) que val 445€.
Imatge
sadie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. gen. 28, 2015 4:35 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: sadie » dt. març 13, 2018 11:50 am

Ei noies!

Jo sembla que amb les setmanes i el cariban i el gingebre vaig a millor! Divendres vam tenir eco i l'hematoma ja ha desaparegut i el petit/a ha anat creixent! Ara a esperar el dia 23 l'eco de les 12. Nosaltres també ens plantegem el test prenatal. Jo amb el nen em vaig fer el Trisonim advance i ara suposo que tornarem a fer el mateix, però es que n'hi ha tants! Uf!

Nosalttres haurem de fer habitació però més aviat pel germà gran que pel petit. Sabem que dormirà un temps llarg amb nosaltres. El nostre fill no el vam passar a la seva habitació fins als 14 mesos, va ser molt fàcil i ens va anar molt bé.
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dt. març 13, 2018 3:06 pm

13+0 (tanquem el primer trimestre yuhuuuuu)

Que bé anem totes! M'alegro molt per aquestes super ecos...
Jo em vaig fer un test que es diu Serenity de Future Health, costa 550 euros, apart de les trisomies i el sexe també detecta aneuploidies sexuals i defectes petits d'alguns altres cromosomes. És el que em va recomanar la gine, suposo que cada una té el seu. Crec que és una gran opció per qualsevol embaràs, et quedes super tranquil·la en quant a aquest tema, el triple screening no deixa de ser una valoració estadística i tot i que sigui "risc baix" potser et toca, comprem loteria amb un risc encara més baix amb la idea que ens toqui no? jejeje.

Ens hi hem posat amb l'habitació perquè hemd e pintar tooooot el pis, i almenys així anem buidant, cal aprofitar els dies que estem els dos i no tenim plans, després s'acumularà la feina :-D

Feliç dimarts noies! :-()-)
Imatge
Imatge
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » dt. març 13, 2018 7:21 pm

Hola noies!!

Tota la raó Blue Moon, jo vaig pagar la novatada i amb l'alt risc del triple screening no em va quedar altra que fer-me la prova invasiva; he tingut la gran sort que em va anar bé ... Si tornes a viure l'experiència me n'aniria de cap al test prenatal sense passar ni tan sols per l'screening! Així ho va fer una companya de feina m'ha comentat i, segons el meu parer, crec que és l'opció més encertada.

El patiment d'aquesta setmana m'ha deixat secueles!! Estic atemorida encara, em fa por tot ara ...! Estic de 14+4 i, si fos per mi, voldria que passes el temps ràpid i arribar al part! Només de pensar en les ecos que queden i tot... Vull intentar viure-ho tranquila però amb l'ensurt passat em costa... Tampoc estaré del tot tranquila fins que em.donin els resultats definitius de la biopsia. Segons el ginecòleg ja puc estar tranquila però...

Per tot això jo encara no vull pensar ni en habitacions ni res... encara que, evidentment, estic ilusionada! Aquesta setmana m'anire a apuntar a yoga x embarassades, a veure si m'ajuda una mica.

Una abraçada boniques!
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dc. març 14, 2018 9:11 am

Anna! Espero que mica en mica puguis relaxar-te i gaudir d'aquest embaràs. Però t'entenc perfectament, quina carrera d'obstacles!

Sadie! Quines bones notícies! :b-)))

Bluemoon quan puguis modifica'm si us plau la DPP al 20/09 i afegeix el nom de Vega. Merci! :-()-)
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dc. març 14, 2018 3:47 pm

13+1

Triu, ara mateix t'ho poso, quin nom més maco, com l'estrella... Nosaltres encara estem fent llistes, fins la setmana 20 (després de l'eco morfològica) no en triarem un, em fa pànic!

Cristina21, que havia llegit per sobre, felicitats pel casament! Nosaltres ho vam fer juliol passat, just quan vam començar la cerca (vaig haver-la d'aplaçar uns mesos per temes mèdics i vam aprofitar a fer tots els preparatius de la boda), tot i que portavem junts 18 anys... és un dia meravellós per guardar al record, que t'ho passis super bé!
Imatge
Imatge
Cristina21
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 03, 2012 7:38 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Cristina21 » dc. març 14, 2018 9:23 pm

I com ho vau fer, això? Heu de portar volant del metge o us presenteu en qualsevol laboratori, pagueu i prou?
Disculpeu, sóc una mica ignorant en aquests temes....
Imatge

Imatge

Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dj. març 15, 2018 6:06 pm

Hola maques!

Cristina21 que maco que et casis el mes que ve!!! És un dia taaaant maco! Amb el tema del test no et puc ajudar, nosaltres acabarem de decidir el pròxim dilluns que és quan tinc visita amb el ginecoleg (tot i que ja sé que el plec nucal és totalment correcte i m'ha sortit un risc baix de S. de Down). N'acabarem de parlar amb ell i a veure què.

Blue Moon nosaltres també fa molts anys que estem junts! De fet aquest Juny en farà 17 ja! De casats en farà 5!

Triu que maco el nom!!!

Nosaltres ho tenim tot parat ara mateix; he passat unes setmanes de nervis mil perquè he canviat de feina i vulguis que no ... però bé, ja està tot a lloc i encaminat i dimarts vinent ve un altre pintor a fer-nos pressupost (sembla ser que al primer que li vam demanar no té masses ganes de treballar :ufs: ). A veure si mica en mica anem fent! I jo que em moro de ganes de saber si és nen o nena arghh no sé xk estem mig convencuts que serà nena, tenim aquest sentiment .... i ja veureu, ara serà nen! jajajaja! A veure ....

Un petonet!
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dj. març 15, 2018 8:03 pm

Cristina21 felicitats per la boda!!!!!! Normalment cal que el gine t'ompli un formulari que es específic de cada marca. Sense aquest no es por fer almenys amb el Neobona i amb l'harmony.

Ansa quants canvis!!!! Segur que a millor! Què bé!

Nosaltres avui fem 10 anys! :love:

Per cert hem comprat l'angel sound i el tommee tippee..i robeta! No ho podem evitar.. :-D
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dv. març 16, 2018 3:14 pm

Triu, nosaltres també hem comprat l'Angel Sounds :content:
Ahir el vam provar i fracàs total, no vam sentir RES, segons la gine tinc la placenta per davant així que pot influir... seguirem provant :P Vam provar amb el meu propi cor i se sentia molt fluixet, haurem de trobar el botó del volum potser.

Per si us interessa, a la Drim de Carretera de Sants fan liquidació de la secció de puericultura per canvi d'exposició, nosaltres passarem demà a veure si cau alguna coseta.
Imatge
Imatge
Jordi A
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 6:35 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Jordi A » dv. març 16, 2018 6:17 pm

Hola noies,

Perdoneu que us tingui abandonades, però no sé que em passa no aguanto les pantalles (i el 2017 vaig llegir + de 50 llibres en ebook, i aquest he començat dos i no puc... :dimoni: ).

Avui ha sigut un dia guai... Però Primer els vostres posts :***:

@Triu, jejjeje, encara em costa dormir però no tan, i tinc somnis divertits, aquesta nit he anat de compres a una Sirena, on la tercera planta era un Woman Secret, i no he trobat res per embarassades XD

@AnnaGr Merci guapa per amoïnar-te i les altres també ; ) He passat dies millors i pitjos amb els vomits, ara sembla que van disminuint, creuaré els dits.
Per cert, me’n alegro moltíssim que tot hagi acabat superbé, i ja veuràs que la mala sensasió et marxarà i només recordaràs les bones sensacions.

@Bluemonn i @Triu, estic com vosaltres amb l’habitació, no és la dels trastos, és la meva de manualitats i lectura, tinc una taula amb una màquina de cosir, estanteries plenes de coses de costura, una altre scrapbook i una de llibres, no sé on ho posaré, jejejeje! El meu germà (que encara no sap la noticia, els hi direm aquest dissabte), sempre m’ha dit que em deoxa les golfes de casa meva per deixar els meus trastos, jajajaja!

Bé, ara jo... Tot és avui, perquè dels vòmits ja he parlat... Ha estat la meva primera eco, se suposa que de la setmana 12, però es veu que estic de 12 menys 5 dies, ja que tinc una regla de 30/32 dies, per ara em mantenen el dia del part, però no han pogut mirar les coses que mirant (perdoneu el meu vocabulari :p), perquè fa 44’7 mm i hauria de fer 45’0 mm. Però bé, els de la SS m’han donat hora per dijous vinent per mirar de nou... Ah! És petit però té una “casa” (bossa amniótica) més del doble que el seu tamany >.-<: ho he trobat supercuriós!

Sé que la majoria heu passat per aquesta situació, però en Jordi i jo passarem aquest dissabte, informarem els meus pares i el meu germà, i els seus i se germana i el cunyat, per separat, per suposat ^.^ i jo que a més a més no m’agrada ser el centre d’atenció! Jejeje!

P.D.: Prometo llegir-vos més sovint :)
P.D.2: Bon cap de setmana!
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dl. març 19, 2018 8:51 am

ohh! Quantes noticies i que bones totes!
Felicitats pel casament Cristina21! La veritat que es un dia molt bonic i que sempre recordaras, ja sigui un casament amb 200 persones o amb 20! :-()-)
Felicitats a totes les que ja heu passat el triple screening!
AnnaGR ja ha passat tot ara recupera't i agafa forces.
Crec que no hem deixo res
Per la meva part, hem vaig fer el triple screening, tinc el resultats i dema tinc hora amb la gine (no la meva, un altre perque la meva esta de baixa). Pero tinc els papers i surt tot baix risc, l'unic que hem surt plaquetes baixes (no molt) A veure que hem diu.
La eco me la vaig fer de 13 setmanes i sembla que es una nena :D :cnena: Jo volia nena, ja tinc una de 4 anys i crec que de relació entre les dues serà bona.
Esperarem a confirmació final pero ja estic mes ilusionada.
El nom el va escollir la meva filla i si es nena es dirà Paula
Encara estic prenent Cariban pero sembla que no hem trobo tant tant malament.
Teniu molt bona setmana totes!
Imatge
Imatge
Imatge
Cristina21
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 03, 2012 7:38 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Cristina21 » dt. març 20, 2018 11:35 am

13+2

Huuoolla!
Moltes gràcies a totes les que m'heu felicitat pel casament! Ja portem 14 anys junts, i feia moooolt de temps que ho volíem fer, però la crisi i l'estrès... mai trobavem el moment. Ara ens hem liat la manta al cap i p'alante! M'estic intentant estressar zero. Serà una cerimònia senzilla i humil; més com una reunió familiar que no pas un casament. No tinc ganes de caos; ara tinc coses més importants de les que preocupar-me!

Dilluns de la setmana passada em van fer la eco del 1er trimestre per la mutua. Crec que el resultat és correcte i dijous em van trucar per donar-me els resultats del TS. Tot correcte, també, així que crec que, a no ser que ara, quan me la faci per la SS, em donin algun susto, m'estalviaré la prova de l'ADN fetal. Així que, tot i que me'n moro de ganes, no sabré el sexe del bebé fins a més endavant.

Jo tampoc aconsegueixo escoltar cap batec amb l'Angel Sound! El gine em va dir que tinc la placenta baixeta (dedueixo que és perquè el meu cos encara entén que hi ha dos embrions enlloc d'un -de fet, encara hi ha el sac buit!!- i com que està 'deixant espai'), que pujarà durant les properes setmanes, així que potser és per això... espero!

Per cert: M'ENCANTEN ELS NOMS QUE ESTEU ESCOLLINT PER ALS VOSTRES BEBÉS! <3
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dt. març 20, 2018 12:56 pm

Bon dia! He anat ja a veure els resultats i he sortit mes amoïnada que abans. En el resultats veia que possava risc baix i la gine m'ha dit que es un risc baix, peeeero que si vull fer-me la amnio o la proba genetica que la puc fer, perque clar tampoc ha sortit un risc molt molt baix.
Lo que m'ha sortit de Down es 1/650. La veritat es que no m'havia plantejat cap proba mes i menys l'estudi. Si que pensava que si sortia risc alt m'ho feia sino no.
El meu marit no esta preocupat, diu que semblava que volia vendre la proba genetica pero aquest comentari m'ha fet amoïnar-me.
Per la resta fins aqui un mes no hem tornen a veure ni eco ni res, aixi que toca esperar...
Encara no noto cap moviment ni res, vosaltres?

Bon dia a totes!!
Imatge
Imatge
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dt. març 20, 2018 2:06 pm

Hola maques!!

Entro en plan llampec que vaig de cul! Ahir vam tenir la visita de les 16 setmanes i tot perfectissim!!! I és una nena!!!! :cnena:
Imatge
Cristina21
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 03, 2012 7:38 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Cristina21 » dt. març 20, 2018 2:14 pm

airenm ha escrit:Bon dia! He anat ja a veure els resultats i he sortit mes amoïnada que abans. En el resultats veia que possava risc baix i la gine m'ha dit que es un risc baix, peeeero que si vull fer-me la amnio o la proba genetica que la puc fer, perque clar tampoc ha sortit un risc molt molt baix.
Lo que m'ha sortit de Down es 1/650. La veritat es que no m'havia plantejat cap proba mes i menys l'estudi. Si que pensava que si sortia risc alt m'ho feia sino no.
El meu marit no esta preocupat, diu que semblava que volia vendre la proba genetica pero aquest comentari m'ha fet amoïnar-me.
Per la resta fins aqui un mes no hem tornen a veure ni eco ni res, aixi que toca esperar...
Encara no noto cap moviment ni res, vosaltres?

Bon dia a totes!!


Si et quedaràs més tranquil·la, fes-te-la sense cap mena de dubte!

AnSa, moltes felicitats! :)
Imatge

Imatge

Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. març 20, 2018 2:18 pm

bona tarda noies!

Sílvia què tal va anar amb la família? molt contents no?? A mi tampoc m'agrada gaire ser el centre d'atenció, però bueno al final s'ha de dir...que ja es comença a notar la panxa :-D

Airenm risc alt crec que és per sota de 250, això de l'ADN és una decisió molt personal perquè a més són diners, però jo he de dir que a mi m'ha deixat molt tranquil·la per tant la meva recomanació és fer-la. Paula és un nom molt bonic, a veure si et confirmen aviat!

Això dels moviments res de res...

Cristina21 Què xuli la boda! no importa si és gran o petita és gaudir del dia al màxim! Nosaltres ens vam casar després de 8 anys convivint i vam ser 70 persones (un minibodorrio) però vaig passar un gran dia i guardo molts bons records! Segur que anirà genial!

Bluemoon Què tal vas amb l'angelsound continues igual? a veure si m'arriba ja i el puc provar quines ganes que tinc!

Ansa! Què bé! una altra nena :cnena: ja van 3! >.-<:


Estem mirant bressols convertibles! quina bogeria...faig números i mare meva! Teniu mirats algun cotxet o alguna cosa ja?
Imatge
Avatar de l’usuari
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: mirigc » dt. març 20, 2018 4:49 pm

Hola marones!!

Fa dies que no entro!
Airenm bonica el que facis estarà bé, ànims!

Com avança això! Quantes notícies!!

El dijous passat em van fer eco de les 16 setmanes, tot i que no es va deixar veure bé si és un nen o nena, sembla que és un nen :love:
El mes vinent suposo que sortirem de dubtes. La veritat és que em fa il·lusió tant si és nen co nena.
Ja fa uns dies que noto moviments molt suaus per dins, però ahir per primera vegada ho vaig notar quan vaig posar la mà i després es va moure quan va posar la mà la meva filla gran i ho va notar, com es va emocionar!! >.-<:
Estic amb les nenes i no puc escriure gaire més! Anem parlant!!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dt. març 20, 2018 5:26 pm

14+1

Hola noies! Quin moviment hi ha avui jeje...

Jordi A., com va anar el dia de la gran notícia? La vau donar d'alguna forma especial o ho vau deixar anar? Mira que jo buscava formes originals i divertides i al final ho vaig deixar anar tal qual, no se'm dóna gens bé fer preàmbuls i aquestes cosetes jajaja, de fet el meu pare es va quedar paralitzat, amb la mirada a l'infinit, encara ens riem quan ho recordem! I el meu tiet l'únic que va plorar, està clar que és el més sensible de la família. La resta s'ho van prendre molt bé i van reaccionar ràpid.
Molta sort a l'eco del dijous!

Airenm, doncs a veure si confirmen el sexe i ho posem a la primera pàgina! teniu algun nom pensat? Jo voto pel test prenatal també, el triple screening no deixa de ser una estadística i ningú t'assegura que aquest 1 no et toqui a tu encara que sigui risc suuuuuper baix (a mi em va sortir 1/7000). La veritat és que tranquilitza molt però val pasta, vosaltres mateixos.
Moviments per ara 0, segons la llevadora és normal, si és el primer se sol notar en 2/3 setmanes aixxx... quines ganes!

Cristina21, veig que no sóc l'única que no sentia l'Angel Sounds jajaja, al final el dissabte ho vaig provar altre cop i ara sí, el vaig sentir! Volum a tope per això i col·locat molt baix a l'abdomen, a la línia del bikini vamos... La boda és un gran record, nosaltres la vam fer només amb família directa i 1 amic de cada un, erem unes 25 persones en total a la cerimònia i convit. Però després en comptes de ball i copes que no ens agrada vam anar al port amb els amics i vam llogar un vaixell pirata, allà vam posar un pica-pica d'aquests que vénen a Groupon de catering i un parell de pastissos i apa, tots els convidats disfressats de pirata i vam fer la ruta d'hora i mitja amb el vaixell per nosaltres sols, una festa pirata (el meu marit també amb la disfressa) i les fotos han quedat super originals, de fet ens han dit que és la boda més divertida a la que han anat!

AnSa, moltes felicitats! 3 nenes i 1 nen, guanyen les nenes per ara jajaja, ara ho poso a la primera pàgina...

Triu, ja he aconseguit sentir-lo, has d'estar tranquil·la i sense presses, millor amb la bufeta plena (suposo que el líquid augmenta els sons) i anar movent poc a poc, volum a tope... i paciència.
Jo encara no he mirat mobles més que per curiosistat i mare meva, quins preus... com em deixaran cosetes (tinc 3 amigues que han tingut fills aquest any passat) fins que passi l'eco de les 20 setmanes no miro res! a part de robeta clar, que m'encanta aixxx, hi ha cosetes moníssimes.

Mirigc, quina ilu sentir-lo, jo en tinc moltes ganes... no se si sabré reconèixer el que és ell, ja veurem jeje. A veure si et confirmen sexe!

Jo avui he anat a la visita de la llevadora i tot bé, m'ha pesat, m'ha mesurat i ha passat els resultats de l'analítica al llibre d'embarassada, a més m'ha ensenyat a fer servir bé el doppler i he pogut escoltar el cor altra vegada.
Les properes visites són: 6 d'abril eco per la mútua (de control, no és la de les 20 setmanes), 23 d'abril visita amb la llevadora per programar analítiques del segon trimestre i 9 de maig ecografia de les 21 setmanes per la Seguretat Social... com s'espaien aquest trimestre els visites </;-)
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::