Mares setembre 2018

gener, febrer, març...
Jordi A
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 6:35 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Jordi A » dc. març 21, 2018 7:46 pm

Hola noies,

Quantes nenes :) Quina ilu que ja ho sapigueu! A nosaltres ens és igual, la veritat que no tenim preferència pel sexe.

Els meus pares els hi vam dir tal qual, ja que no són gaire de les bromes ni de les coses enrebassades, jejjeje!
El meu germà, i per altre costat, els meus sogres i cunyats, ah! I els amics, els hi vam ensenyar fotos de les mones que fa en Jordi (és pastisser), i després d’unes quantes fotos, va sortir la de la eco ;)
El meu germà va quedar sorprès, preguntant si era cert o una broma, i ja està planejant el bateig, jajajaja! La familia d’en Jordi estaven anonedats, perquè no sabien ni que en buscàvem, i tot van ser petons i abraçades, i un whats de la meva cunyada al cap de 24 hores que no s’ho creia i que se’n alegra molt. I per últim, els amics, quan van veure passar les fotos de les mones per la tv, i desprès, la eco, no sabien a qui mirar de la sorpresa, jijijiji!

Bé noies, demà em tornen a fer la eco, a veure que em diuen :)

Salutacions,
Sílvia
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dj. març 22, 2018 7:18 am

Avui faig 15 setmanes i he tingut un altre ensurt.... resulta que estic constipada i portava algunes nits que hem possava Vicks vaporub al nas. Ahir vaig anar a la farmacia i hem van dir que esta totalment prohibit per embarassades. Vaig trucar a CatSalut i hem van dir qu emillor que hem veies un gine aixi que avui tinc hora a les 12.15...

He passat una nit de M. Penso que no te que afectar tant pero m'ho van pintar tant negre a sapiguer. Vaig al HGC amb la doctora Nuria Lopez Diu (que no es la meva, ja que la meva esta de baixa) aixi que a sapiguer com es i que hem diu...

Ja us comentare i petons a totes!
Imatge
Imatge
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dj. març 22, 2018 9:06 am

Bon dia!

Airenm segur que tot està bé! Ja veuràs que et quedaràs molt tranquil·la després d'aquesta visita. Jo tampoc havia sentit res del vip vaporub, són coses que ens poden passar. Després ens expliques!

JordiA/Silvia: M'ha agradat molt aquesta forma de dir-ho! jaja! Què dolça!

Doncs per fi ahir va arribar l'angel sound i el vam provar! Al principi res, només el meu, però gràcies als consells de la Bluemoon vam poder sentir a la petita! :love: Merci!

MiriGC què meravella que ja el puguis notar!! Esperarem aquesta confirmació del nenet! :cnen:

Estem pràcticament totes en el segon trimestre,no? Uoooo! Semblava que no arribaria mai, què llarg s'ha fet i ja som aquí! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dj. març 22, 2018 12:57 pm

Ja he tornat del metge, tot be i ha tret molt de fum al tema. Diu que no passa res, que el problema es que com no hi ha estudis lo que fan es que es curen en salut

Merci a totes!
Imatge
Imatge
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dj. març 22, 2018 3:53 pm

Hola maques!

Avui ja amb més temps puc escriure com una persona normal jejeje

airenm Has fet molt bé de preguntar-ho al metge perquè de vegades en fem un món i no cal. Jo per exemple em pensava que no podría pendre res i em va dir que si tenia mals de cap (és l'únic que tinc, ni nausees ni res de res) em podia pendre sense cap tipus de problema un paracetamol; que era pitjor estar aguantant el dolor. I el mateix amb l'alergia primaveral, que cada primavera es un festival i quan dilluns passat li vaig dir tota resignada que aquest any em tocaria estornudar i patir em va dir que ni de conya, que hi ha varies coses que em puc pendre! Va ser un descans que no ho saps prou ...

JordiA/Silvia Que maco!!! Estic d'acord amb la Triu, quina manera més dolça!!

Aquest cap de setmana ja a veure si comencem a fer lloc a l'habitació; només de pensar-hi m'estresso sola. No és que hi hagi molt merder però buidar-la completament pot ser un món! A veure si mica en mica .... Pintar, pintarem cap al Maig, que ara el pintor que ens ho farà va a tope però tampoc hi ha una pressa extrema. I llavors vindrà un altre "estrés", decorar i comprar mobles! jajaja aggg m'estresso sola ja ho veieu!

Apali, que vaig una estoneta al gimnàs :p-)
Imatge
sadie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. gen. 28, 2015 4:35 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: sadie » dl. març 26, 2018 11:02 am

Hola a totes!

Nosaltres el divendres vam tenir la eco de les 12 setmanes! Sembla que està tot bé, tot i que la gine es va posar una mica nerviosa pk el nen o nena estava mal posat per mesuar-lo. Ens van donar el resultat del triple screening i sembla que hi ha risc baix, però ens farem el test prenatal.

Jo encara vomito alguns dies però espero que la cosa vagi a millor! Vinga noies bona setmana santa!
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » dl. març 26, 2018 8:16 pm

Hola noies!

Que bé que tot vagi anant rodat! Toca aprofitarho al màxim!

Jo segueixo com en una cursa d'obstacles...ara estic de 16 setmanes, ja fa unes setmanes que em noto com que de sobte em surt un bultet a la panxa i se'm tiva pr el ginecóleg em deia que eren els lligaments de l'úter i que jo ho notava més pq sóc molt primeta. Ahir per la tarda però em notava la panxa tensa i dura a estones, i vaig buscar x internet (error, ja ho sé) trobant que potser son les famoses contraccions de braxton... però que tant aviat no tindria que tenirles. Avui li he explicat al gine i m ha confirmat que si que són contraccions, que no deuria tenirles tant aviat fins la setmana 20 o aixi... M ha fet una eco per mirar el coll de l uter, el tinc llarg i tancat (bona senyal) pr m ha dit que si noto que en tinc moltes i regulars vaig a urgencies x comprovar que tot esta ok... Vaja, que a patir... M ha dit que si a les 16 setmanes la medicacio no es eficaç encara, més endavant si... Alguna de vosaltres ha notat aquestes contraccions en embarassos anteriors?

L'únic de bo es que he vist al peque, que m ha dit que esta molt bé i fins i tot li he vist la tita! Però estic espantada, i no puc evitarho...
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. març 27, 2018 12:07 pm

Bon diaaa!

Airenm què bé que no fos res! M'alegro!

Ansa Com va l'operació endreçar? ;-)))

Sadie! m'alegro que la eco de les 12 hagi sortit bé!! A mi també em passar i vaig haver de sortir a fer un cacaolat i tornar a provar després! jajaja

AnnaGr Sento no poder ajudar-te amb aquest tema, jo no en tinc encara. La meva cunyada crec que les tenia sobre les 20 setmanes....Igualment segur que no serà res! :-()-)

Quines ganes de vacances!! Bufff!!! Per part meva sense novetats em trobo bé i esperant la eco del dia 6 que estaré de 16 setmanes.
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dc. març 28, 2018 9:45 am

Bon dia!!

Si que està paradet això .... que esteu tots de vacances ja? Jo fins demà a les 15:00 res de res ... en tinc unes ganes ...!

Triu la neteja ..... va! jajaja! Ja em fet 4 caixes i bueno, poc a poc. Aquest cap de setmana no farem res perquè marxem però l'altre si que hauriem de fer una bona empenteta.
Estem tenint "problemes" amb els pintors! O ens ignoren i no ens passen el pressupost o ens els passen (només 1, no fós cas ...) i segons el nostre punt de vista és un pel car per la mida que té el pis.... toooootal, que és un estrés! Estem mirant de demanar-ne algún més ni que sigui per comparar ....

AnnaGR deu ni do!! Segur que estarà tot bé ja veuràs! Cada 2x3 ens espantem però ....

Jo torno a tenir visita el dia 19! Es fa molt llarg entre visita i visita! :-o00m

Per si no tinc temps de tornar a passar per aquí .... bones vacances!!!
Imatge
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » dc. març 28, 2018 10:34 am

Hola noies!

Com que no estava tranquila ahir vaig anar a buscar una segona opinió i la veritat es que em va tranquilitzar més... Si que em va dir que podien ser petites contraccions pr que es poden confondre amb moviments de l'uter que puc percebre degut al fet d estar molt prima. Que l'important es que el coll de l úter no s hagi escurçat i que hauria de tenir moltes contraccions, cosa que no em passa, per a correr risc ... En fi, que anar vigilant pr amb tranquilitat, tb em va dir que no era un embaràs de risc de moment i que tot i que la meva feina es un xic estressant (mestra) puc continuar sense problemes si em vaig trobant bé.

Quin goig fa que ja aneu preparant les habitacions per als peques!! Nosaltres encara esperarem una miqueta més pr ja tenim l'habitació clara (l'única que ens quedava lliure clar) zz:-)

Ja comenceu a saber el sexe?? A veure si el meu serà el rei del fòrum perquè tot seran nenes...! Ahir li vam tornar a veure el penis claret! Quina gràcia, tampoc parava quiet...No sé us fa estrany a les ecos que una coseta tant petita creixi a dins vostre? A mi encara una mica...

Bona Pasqua noies!!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dt. abr. 03, 2018 4:29 pm

16+0

Hola noies! Com anem? que calladetes totes, estaveu de vacances??? jo sí jejeje, hem aprofitat a pintar l'habitació de la nena i el menjador, encara ens falta el dormitori i el passadís però bueno, anem fent, tenim temps...
Divendres propera eco, quines ganes! a veure si em treuen una mica la por de l'eco morfològica i em diuen que tot està bé...quina paciència fins que passem la setmana de la morfològica :-o00m

Com van els símtpomes? jo continuo sense cap jajaja, però la panxa ja es comença a notar! sembla encara de gordi però bueno, poc a poc... m'he comprat un parell de texans pre-mamà i són molt còmodes, amb cintura elàstica, fins que arribi la caloreta de veritat i em passi als vestits tiraré d'aquests... me'ls vaig comprar a C&A.

Què us expliqueu? totes bé? alguna està tan nerviosa com jo per l'eco morfològica?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: mirigc » dc. abr. 04, 2018 8:11 am

Hola marones!!!!!

18+2

Siii ha estat mooolt paradet això, entre les vacances dels petits i les nostres..

Blue Moon ja has començat a pintar molt bé, així feu mica en mica! La veritata es que són mes còmodes també per a mi el pantalons d'embaràs.

Triu ja et queda poquet per la eco!! Quines ganes!

AnSa mica en mica s'omple la pica, nosaltres també anem fent neteja i al gener varem pintar l'habitació de les nenes i vam aprofitar per pintar la del bebé.

AnnaGR, uiiix jo ja fa temps que tinc contraccions de Braxton se'm posa la panxa dura com una pedra i fins i tot a vegades em costa respirar. Al primer trimestre havia tingut alguna "suelta" molt de tant en tant, i ara ja crec que cada dia tinc alguna, la veritat no m'hi fixo gaire, no li dono cap importància, amb els dos embarassos anteriors ja em va passar, si ets primeta crec que les notes abans. Sóc de notar-les aviat. La gran va néixer a les 39 setmanes i la petita a les 41 setmanes. Si que és cert que vaig tenir amenaça de part prematur a les 32 setmanes però va ser degut a un còlic molt fort i mb complicacions que vaig tenir, quan això es va solucionar vaig continuar amb l'embaràs tranquil·lament. Tots els dubtes que tinguis comentals amb la teva doctora o doctor si et quedes més tranquil·la. Ànims bonica i gaudeix de l'embaràs que és una etapa preciosa si tot va bé!!

Com aneu les altres? espero que tot vagi bé!

Jo ja estic agafant pes i tinc els pits més grans, jiji tinc el meu marit encantat ;-)))
Ja estic fent reserves per la lactancia jejeje. A partir de la meitat del segon trimestre començo a agafar pes i la cosa va pujant ràpid. Però donant el pit m'ho xuclen tot!

Que paseu molt bon dia!! :***:
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dc. abr. 04, 2018 11:00 am

Bon dia maques!

Com esteu?? Nosaltres vam marxar de dijous a dilluns a la Costa Brava i per desconectar ens ha anat de conya!
Anem fent llista de noms ... jajaja! Ens està costant sembla però bueno, tampoc hi ha pressa.
La setmana que ve ja deixem tancat el tema del pintor (per fi!!) i un cop l'habitació buida podem pendre mides i mirar mobles.
La pròxima la tenim el 19 d'Abril, que farem les 20 setmanes clavades ... quines ganes!!!!

mirigc jo també he pujat un kilet! ara que no tinc massa clar si és de l'embaraç o de setmana santa jajaja que normalment menjo força sa però és venir dies de festa i .... ejem ...

Blue Moon jo encara porto la meva roba però no trigaré a anar a donar un cop d'ull als texans perquè alguns em son un pelet incomodes després de seure tot el matí ...
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dj. abr. 05, 2018 8:49 am

Bon dia a totes!
17 setmanes ja!
Com han anat les vacances? Per la nostra part mooolt be, hem desconectat tant que no volia tornar a la feina (i mireu que m'ho passo be). :p-)

Jo encara estic amb la meva roba tambe, pero com soc grassa la roba es ampla i no molesta, tema pes per ara igual.
Lo que no noto res de moviments encara i ja tinc ganes. La veritat es que aquest embaraç estic més espantada i tinc por que sorti qualsevol cosa malament. Se que quan comenci a notar els moviments ja estare mes tranquila. :-o00m

No tinc visita fins dintre de dos setmanes, la meva gine està de baixa i no tenia hores lliures fins llavors, espero que tot estigui be

Passeu un bon dia!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dv. abr. 06, 2018 10:33 am

17 setmanes
Hola noies! Divendres ja!!
Una cosa, he vist que en altres mesos alguns han fet grup de wasap, us interesa fer algo aixi?

Passeu un bon cap de setmana! :p-) :p-)
Imatge
Imatge
Imatge
sadie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. gen. 28, 2015 4:35 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: sadie » dv. abr. 06, 2018 12:13 pm

Hola noies!

Jo de 13+6, esperant per la setmana que ve els resultats del test prenatal, esperem que tot surti bé! i també si serà un nen o una nena.

Nosaltres amb el grup de gener de 2016 vam fer un grup tancat a facebook, no se si totes hi sou però em sembla menys invasiu que whatsapp... no sé és una idea.

Jo sembla que em vaig trobant millor però algun dia encara vomito. A veure si passa aviat!

airenm Doncs jo ja fa una setmana o dues que vaig amb roba d'embarassada. Jo ja tinc panxeta, i amb el segon embaràs és una cosa estratosfèrica. Sembla que estigui de 5/6 mesos. Em fa una mica de vergonya la veritat. Però que hi farem! També m'he engreixat força...
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dv. abr. 06, 2018 1:36 pm

Bon divendres boniques!!!

Bluemoon veig que tant tu com l'Ansa esteu ficades de ple en tema habitació!!! Bravo! a mi em fa mandra encara, però en breu començarem.

Com t'ha anat la eco? No t'amoïnis per la morfològica que segur que tot va bé! I tema robeta premama jo també he comprat a l' HM algunes cosetes i ja les faig servir perquè estava incòmoda...

AnnaGR com va el rei del fòrum?? >.-<: Què bé que et quedessis més tranquil·la, com vas?

MiriGC jajaja ja som dues que comencem amb els kg...en aquestes dues setmanes 2 kg...però bueno, com em vaig aprimar al començament estic tranquil·la...però els pits...buff...si que creixen si...el meu home també encantat, aquests nois jajaja m'aniré a comprar sostenidors en breu.
Quins sostenidors recomaneu? normals o ja de lactància?

Ansa Com van els noms...de vegades és complicat...en el meu cas va ser ràpid perquè crec que duia dos anys o més fent llistes...jajja.friki total

Airenm jo tampoc noto res, bueno estic d'una menys però vaja que crec que trigaré...quines ganes! No et preocupis! :-()-)
Tema whatsapp per mi ok, també podem fer telegram si ho preferiu. El que volgueu

Sadie a veure si ja passen del tot aquests vòmits! I ja ens diràs què surt al test :cnena: :cnen:


Avui he anat jo també a la eco i tot bé!! La nena medeix 12 cm! i tenia postura de senyoreta m'han dit o sea...jajaja....

No m'en recordo si ja ho va dir perquè estic Dori... ;-))) Hem encarregat la bressol convertible! una cosa menys que mirar! I els meus pares m'han fet regalets de roba i se'm cau la baba....
Ara començarem amb el cotxet que estem dubtant entre dos. Per cert no sé si us interessa el Peg perego pero sembla que fan promo aquests primers 15 dies i surt més econòmic. Nosaltres encara dubten si l'agafarem....

Per cert algú més com jo RH negatiu que s'hagi de vacunar?

Bon cap de setmana
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dv. abr. 06, 2018 5:41 pm

16+3

Triu, si que aneu avançant amb els mobles ja! Nosaltres només hem pintat l'habitació, no hem fet res més encara jajaja...

Sadie, quin rotllo el tema vòmits... se suposa que a la setmana 13 han d'anar desapareixent, molts ànims!
Teniu noms de nen i nena pensats o ja decidireu quan ho sapigueu?

Airenm, el tema wassap com vulgueu, jo penso que per ara entraré més aviat al fòrum, que entro quan vull i no he d'estar pendent del mòbil (a la feina l'he de tenir tooooota la tarda en silenci i guardat, treballo en una biblioteca), però si totes us apunteu a partir de la setmana 20 potser m'apuntaria jo també. Com s'allarguen les setmanes entre eco i eco, oi? jo he tirat de l'Angel Sounds aquests dies, 3 setmanes entre visites i sense notar res és massa temps!

AnSa, també esteu amb llistes de noms? nosaltres en portem 3 cada un jajaja, a veure si algun coincideix almenys... L'habitació pintada ja fa molt, sembla que només falta anar-la omplint...

Jo avui he anat a fer l'eco (una normal de control, encara no és la morfo) i tot bé, m'ha tranquilitzat dient que no veu indicis d'espina bífida i que la mida de les cametes és normal (2 dels casos que es mencionen a l'apartat de Quan les coses no van bé, que acaben amb avort a les 21/22 setmanes, no he volgut mirar més perquè m'emparanoio jo soleta jajaja), en 3/4 setmanes he de fer la morfològica a un centre especialitzat, espero que estigui tot bé i acabar amb els nervis... El bebè es movia molt, anava donant patades a la bossa on està i se'm fa estrany no notar-lo encara amb el que es mou, fa ja 14 cm! M'ha comentat la gine que en màxim 2 setmanes hauria de notar ja alguna coseta. :-o00m
Que res de mirar les notícies ni llegir coses tristes, només coses positives! que el que sentim poden sentir-ho ells també i les coses positives els ajuden (això no se fins a quin punt és cert, però és el que m'ha dit).
M'han donat una nova canastreta amb novetats d'abril, ve bastant carregada aquesta, a la nit l'obrirem a casa a veure què porta...
I demà anem a visitar un familiar que va tenir un bebè fa 1 anyet i ens donarà mobles que ja no usa, així que potser comencem ja a muntar l'habitació, a veure! almenys ja etsà pintada i podem anar-la omplint ;-)))
La meva propera visita és amb la llevadora el dia 23 per concertar data per les analítiques del 2n trimestre i una segona corba del sucre (arggg només de pensar-hi em fa fàstic, menys mal que amb la mútua me la vaig estalviar al 1r trimestre), i a veure si em donen data per l'eco de la mútua (la de la SS és el dia 9 de maig, tot just de 5 mesos estaré).

Bon cap de setmana noies!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: mirigc » dl. abr. 09, 2018 5:28 am

Bon dia marones!!

19 setmanes! Quasi meitat de l'embaràs >.-<: :-())

AnSa, com va la llista de noms? Nosaltres semblava que en teníem un que ens agradava, però ara ja no ho tinc tant clar. Aiix, anirem fent. Ja esteu amb el pintor?

airenm ànims amb la espera bonica, quan es fa tant llarga a vegades desepera!!
I pel tema de fer un grup jo m'apunto al que decidiu!

sadie aquesta setmana ja tindras els resultats oi? Ànims amb aquestes nausees!

Triu ja teniu bressol, quina il·lusió que fan aquestes coses, igual que la robeta :love:
Tens tota una senyoreta a la panxona jajjaa. Sé que la meva mare es va vacunar de RH, jo sóc + .

Blue Moon és veritat, aviat em tocarà la del sucre també, buuif quina mandra només de pensar... ànims també amb l'espera de la eco!

Jo aquest dijous tinc la eco de les 20 setmanes per la mútua, ja tinc ganes! I la setmana vinent per la SS.
L'altre dia em vaig ratllar una mica pq varem anar a sopar a fora i vaig tastar un troç de pop que estava dolent, el vaig treure al moment però una mica em vaig empassar, i per acabar-ho d'adobar l'endemà vam anar al metge amb la gran i vam fer un menú, doncs quan vaig tastar el iogurt picava... també el vaig deixar però alguna part va entrar... avui vaig amb la llevadora i li comentare...

Bona setmana a totes!!
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dl. abr. 09, 2018 8:03 am

Bon dia noies!!

Quina mandra de dilluns ....

No puc personalitzar perquè estic a la feina i he d'anar ... per feina! jejeje però passo per aquí igualment!

Finalment hem decidit que no pintarem tot el pis! és que tenim 3 pressupostos i tela tela ... d'acord que fa 7 anys que vam pintar (quan hi vam entrar a viure) però és que ara ens demanen el doble! Volíem aprofitar de pintar-ho tot ja que si o si havíem de fer l'habitació però veient tot el que gastarem amb altres coses i que realment les parets estan força bé, farem nosaltres la seva habitació i llestos. Serà més artesanal mira jejejeje

Tema noms hem decidit que a partir de la setmana 20 (la que ve, vaja) decidim alguna cosa. Tinc visita el dia 19 i en tinc unes ganeeeeesss.....

Estic traumada perquè no tinc panxa! Bueno potser una mica però podria ser perfectament de tenir kilos de més i en canvi tinc una amiga que l'hi toca 4 dies després que jo i ja en te ... i no poca precisament!

Tema grup de whatsapp per mi perfecte! Facebook és que no en tinc ...

Molts ànims a totes amb els dilluns!!!
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::