Mares setembre 2018

gener, febrer, març...
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dl. abr. 16, 2018 1:18 pm

jajjaja! Cristina! millor que segur que farà bo i caloreta >.-<:

Sadie una altra nena! Quina tranquil·litat fer-se el Test prenatal,oi?

Crec que al final està força equiparat nens i nenes,no?
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dl. abr. 16, 2018 5:56 pm

17+6

Hola noies, quin moviment!

Estic super nerviosa comptant els dies fins la morfològica, ja podrien passar més ràpid! Encara em queden 2 setmanes de passar-ho malament :-o00m
Ahir nit vaig notar una coseta estranya a la panxa, i avui al matí altre cop! Em sembla que és moviment de la nena jejeje, és molt curiós... encara ho noto poquet, a veure si a partir d'ara es va intensificant, em fa molta ilu >.-<: Ahir nit no estava segura perquè just en aquell moment tenia una de les gates sobre la panxa però sí, aquest matí estant estirada ho he notat sense gats a sobre... la resta del temps no noto res! I tiro del AngelSounds clar, gran invent! L'escoltem un parell de cops a la setmana, almenys et tranquilitza.
Tinc moltes ganes de passar l'eco i anar sense pors a la fira de Bebes&Mamas, hi anireu vosaltres? és el finde del 5 i 6 de maig.

I ja quasi tenim nom triat! Tenim una llista definitiva de 9 noms (hi havia més de 100 al principi) amb 2 finalistes, però fins el dia de l'eco no ens decidirem del tot, no m'agrada avançar coses... tot i que espero que estigui tot bé, a l'eco de fa 1 setmana em van dir que estava tot correcte i no veia cap signe d'alarma... però fins a tenir el resultat real estic en stand by.

Ara et poso el sexe a la llista, Sadie!
I contesto l'enquesta que heu passat...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dc. abr. 18, 2018 7:48 am

18+6
Bon dia a totes!

Cristina21 que vagi super be el casament!

Blue Moon que be que notis ja cosetes! Jo ahir a la nit tambe vaig tenir una cosa rara, es va possar dura una part de la panxa pero com que tinc mes grassa que panxa d'embarassada encara hem costa identificar

AnSa jo tambe tinc visita dema >.-<: quines ganes!

AnnaGR que be la biopsia :-()-)

Jo pensava que les vomits ja estaven controlats i ahir no vaig pendre el cariban, a la tarda hem vaig possar malisima! aixi que torno al Cariban

Pel que fa a la enquesta, veig que no puc possar una imatge pero aqui estan els resultats per ara:

Whatsapp grup
71,43% 5

Continuar en el foro sense cap grup més
14,29% 1

Facebook grup
14,29% 1

Telegram grup
0,00% 0

Respuestas
Otro (especifique)
0,00% 0
TOTAL 7

Esperem una mica mes si voleu

Passeu un molt bon dia!
Imatge
Imatge
Imatge
zarigüeya
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 19, 2018 12:07 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: zarigüeya » dc. abr. 18, 2018 8:48 am

Buenos días a todas!
Somos tantas y como me he incorporado tarde me cuesta mucho personalizar, lo siento. En general ya veo que todo va viento en popa, qué bien!!!

Simplemente quería felicitar a Cristina21 por su inminente boda. Ya verás como todo irá súper bien y además parece que el tiempo te va a acompañar.

Nosotros fuimos el lunes a hacer otra eco, estaba de 16+1 y casi seguro que es una niña. Tendremos que esperar al resultado del testprenatal, que debe estar al caer, para confirmar el sexo y que todo está bien. Yo estoy muy contenta pq aunque ya tengo otra niña me encantan las niñas. Mi marido quería niño pero.... jajaja.

Respecto a lo que comentáis de hacer un grupo sé que soy la última en incorporarme pero desde mi experiencia os recomiendo un grupo de facebook. En facebook se pueden abrir diferentes hilos de conversación y cada una responder donde toca, en whats en cambio todo es un mismo hilo y se mezclan conversaciones. Además facebook no es es tan esclavo como whats. Mi hija tiene casi 8 años y todavía conservamos el grupo de face que hicimos paralelo a este foro y de vez en cuando vamos escribiendo, nos explicamos cosas e incluso estamos en trámites de montar una quedada. A parte de ser madre trabajadora a jornada completa estudio en la UOC y para contactar con los compañeros de clase usamos grupos de whats que son una auténtica locura, requieren mucho tiempo de dedicación. También cierto que luego las personas que más afinidad tenemos hacemos pequeños grupos de whats. Simplemente os quiero dejar mi experiencia, que ya soy viejuna jajaja.

Creo que debo ser de las únicas que aún no es encuentra bien del todo. Ya hace una semana que no vomito pero tengo que comer con frecuencia para no tener nauseas arggggg. Además cuando llegan las 18-19h estoy agotada y me paso muchas tardes tiradas en el sofá hasta la hora de dormir. Para colmo ya tengo ciática!!! no sé si alguna más tiene pero mi gine me dio unos consejos que eran contrarios a lo que yo creía. Os lo explico por si a alguna le puede servir. Básicamente si duele hay que hacer reposo y como mucho poner calor en la zona. Yo creía que caminar iba bien pero me dijo que no, que si duele reposo y cuando ya no duela nada entonces sí que puedes caminar y hacer deporte suave. Me ha recomendado hacer natación pero con el poco tiempo que tengo paso de apuntarme a un gimnasio, me esperaré a que venga el buen tiempo para nadar en la piscina.

Ala! vaya rollo os he soltado jajaja.

Petonets a todas :mumint:
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dc. abr. 18, 2018 1:59 pm

Hola"
Si voleu podem començar amb grup privat de Facebook i nem mirant :-()-)
Imatge
Imatge
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dc. abr. 18, 2018 4:58 pm

Jo per ara em quedo al foro, més endavant sí que m'uniria, però crec que escriure per aquí pot ajudar a futures mares (jo em vaig llegir la tira de fils de Mares quan encara era cercadora jeje) i és menys esclau que FB o Wassap... quan s'acosti el moment del part sí aniria molt bé el wassap per exemple (jo és que el FB no el tinc al mòbil, només quan em connecto al PC així que el veig encara menys que el foro) per resoldre dubtes urgents, passar fotos dels babys, quedar per fer alguna sortida amb els carrets... vamos, un grup de mares més que d'embarassades, no se si m'he explicat!
Però si voleu fer el grup us passaré el meu telèfon quan entri al tercer trimestre, per ara quan escric és més aviat per abocar-hi el que penso més que per necessitar respostes, crec que serà més útil cap al final... és el que jo penso per això, si la majoria voleu fer el grup ja endavant, però no deixeu d'entrar al foro almenys a llegir-nos i pdoer compartir alguna novetat :-()-)
Imatge
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dc. abr. 18, 2018 5:50 pm

Hola boniques!!

Jo es que no tinc Facebook així que em quedaré per aquí o si feu grup de WhatsApp o similar cap problema.
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dc. abr. 18, 2018 9:50 pm

Hola!

Crec que ja que hem votat hauríem de fer el resultat guanyador.

Prefereixo l' opció whataspp, tot i que si hi ha alguna que encara pensa que és massa d'hora el podem obrir més endavant. No crec que siguem massa xerraires...jajaja....

De totes formes la idea crec que tampoc és substituir el foro, si no fer més tancat el grup per compartir certes dades o documents.

na niiiiit! zz:-) zz:-) zz:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dj. abr. 19, 2018 6:48 am

Bon dia

Per experiencia se que la recta final el whatsapp va molt be i per tot el post part. Hi ha tantes dudes i necesitats de compartir emocions. Ara encara tenim temps i facilitat pero despres amb el baby tot el dia es molt mes dificil i el mobil sempre es porta a la ma. Podem esperar a estiu que ja estarem amb ganes de ser evaquades

Que vagi molt be el dia!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: mirigc » dj. abr. 19, 2018 5:12 pm

Holaaa!!
Doncs em sembla bé, si voleu ens esperem una miqueta més endavant i fem grup de whats App
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dv. abr. 20, 2018 7:20 am

Bon dia boniques!!

Ahir vam tenir la eco de les 20 setmanes i tot perfectissim!! :p-) M'encanta taaaant veure-la :love: En 15 diez m'he de fer la temuda proba del sucre! Com que no he de demanar hora abans, suposo que hi aniré el dilluns 7 que és quan em va millor pel tema feina. Ja veurem ... i tornem a tenir visita en un mes.

Em va dir que era normal que practicament no es notés perquè sóc bastant alta; mira que ja portava uns diez emparanoiada!

I ara a tope a pensar noms! No pensava pas que ens costaría tant .... de bonics n'hi ha mil però ... i jo vull que tingui nom ja pobreta!

Com aneu la resta??? Alguna més amb visita??

Bon cap de setmana!!
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dl. abr. 23, 2018 10:30 am

19+4
Bon dia a totes i bon Sant Jordi! Avui es un dia molt bonic aprofiteu
Nosaltres tenim la eco de 20 setmanes dilluns 30, espero ja que en aquesta ens confirmin sexe perque en la de la setmana passada no ho van poder fer. Aixi ja hem puc possar amb el tema roba i lo que falta. En aquesta eco tenen que mirar be el tema S. Down i hem van dir que digues en el primer embaraç vaig tenir principi de preeclamsia al final perque es veu que poden mirar coses per intentar trobar-ho abans.
Per altra banda, m'he tornat a constipar aquesta vegada amb febres i tot. La veritat es que aquest embaraç no l'estic disfrutant tant

Vosaltres com aneu??
Imatge
Imatge
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dl. abr. 23, 2018 6:11 pm

18+6

Hola noies! Feliç Diada de Sant Jordi!

Avui he anat a la visita de la llevadora per revisar pes i tensió, tot bé, porto 3 kg en total i m'ha dit que està bé per estar a meitat d'embaràs... Hem sentit el cor amb el seu doppler i en mitja horeta ja estava fora. M'ha tranquil·litzat bastant sobre l'eco de les 20 setmanes, diu que a la de les 12 ja es veuen indicis de futurs problemes, que si no em van dir res és que estava tot correcte (i no li he dit però com m'he estat fent ecos per la mútua i no m'han vist res espero que estigui tot perfecte!). Creuant dits per l'eco via mútua de les 20 setmanes d'aquest divendres :-o00m

Ahir vaig tenir un petit susto, portava des de divendres sense notar els moviments i amb l'AngelSounds no em quedava tranquil·la, em sonava diferent el batec , més llunyà (i amb possibilitat que fos el meu cor), així que vam anar a urgències i allà de seguida em van fer una eco... tot correcte, es movia bastant i a estones se sentia bé i a estones més fluix perquè anava donant voltes jajaja, però estava tot bé, quin descans!

I res més per ara, desitjant que sigui ja divendres i poder relaxar-me amb els resultats de l'eco morfològica! Què us expliqueu?
Imatge
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dt. abr. 24, 2018 12:00 pm

Bon dia boniques!!

Està molt parat això ehh! Desperteu! :content:

Blue Moon relaxaaat!! Jo també estava acollonida per la eco de les 20 setmanes i al final resulta que va ser una eco més perquè és això, que ja ho van mirant i ja veuen el que han de veure. Ja veuràs com tot surt perfecte!

airenm com va l'encostipat?? Millor??

Jo ahir ja vaig passar per l'H&M i em vaig firar amb dos texans i un vestit! No és que em faci una falta urgent, encara porto els meus però quan sec toooot el matí a la feina, és incomode. A més, dijous marxem de viatge i prefereixo anar comode.

Seguim amb la búsqueda de nom però en tenim un parell de definits així que no hauria de ser difícil .... ens està costant jajaja!!

El dia 7 aniré a fer-me el test del sucre ... a veure què! I toca esperar un altre mes per la visita, ains, que llargs que es fan!
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. abr. 24, 2018 1:43 pm

Hola guapes!

M'alegro molt Ansa que la eco hagi sortit tan bé!! Ànims amb això dels noms..jajaja...ja queda menys...

Airenm i Bluemoon a veure aquestes ecos, ja no queda res! i estic segura que a partir d'ara tot passarà moooolt ràpid!

A mi la eco em toca pel dia 7. Però diumenge vaig caure a casa d'esquena i vam anar d'urgències per si de cas...Tot bé! Així que jo estic tranquil·la ja que si a la eco de les 12, la de les 16 i en aquesta no han vist res serà que tot va bé!

Una abraçada!
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dt. abr. 24, 2018 3:46 pm

19+5
Hola a totes!

Sembla mentida pero realment comencem a patir abans de tenir-los entre les mans. Tenim que pensar en positiu :-o00m :-o00m

El costipat va a menys per sort ara nomes hem queden panses a la boca que es un rotllo perque tarden molt en marxar. Avui a la tarda vaig a pagar la matricula de la llar d'infants. Es molt aviat ho se pero no tenim ningu que ens pugui ajudar i a les 18 setmanes torno a la feina. Hem trobat una al costat de casa i tema preu es com la resta per lo que no ens ho pensem mes...

Passeu bona tarda!
Imatge
Imatge
Imatge
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » dt. abr. 24, 2018 8:36 pm

Hola noies!

M'alegro que totes estigueu bé!! Jo avui m'he fetla eco 20 i tot ok! La veritat es que estava nerviosa pq com he anat tenint cosetes... però ha sortit bé!! Una cosa menys, quin descans!!

Com us trobeu vosaltres? Jo estic bastant cansada i a sobre dijous marxo dos dies de colònies amb els peques de p-5!! Em ve costa amunt!!! Per cert, esperava a la eco20 x explicar-los-ho...ho hauré d anar fent...pq la panxeta ja comença a insinuarse!

Lo del grup de WhatsApp em sembla bona idea tb pr també penso que estaria millor esperar una mica.

Ànims a les que teniu la eco 20 en els propers dies, segur que els peques estan genials!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dv. abr. 27, 2018 4:04 pm

19+3

Holaaaaaa noies!
Avui per fi m'he fet l'eco de les 20 setmanes i està tot bé! M'he tret un gran pes de sobre jeje, ara ja només falten ecos normals i altre cop la prova del sucre amb analítiques i en pocs mesos els tindrem aquí! Aixxx quina ilu :love:

Tinc un panxot enorme, AnnaGR a tu només se t'insinua? a mi ja és evident jajaja, amb els jerseis i suadores encara es dissimulava una mica, pero ara amb la roba d'estiu sembla que vagi marcant panxa... això sí, m'encanta :-()) Porto 3 kg per ara, segons la llevadora vaig bé.

Airenm ja teniu guarderia? això és previsió jajaja, jo imagino que per quan jo hagi de tornar a la feina la deixaré als meus pares, però sobre l'any miraré una cangur o una mare de dia, ja veurem.

Triu, jo també vaig anar diumenge d'urgències! No notava res des de feia 2 dies i em va agafar por, però estava tot correcte... quins sustos, i encara no han nascut!

AnSa, jo porto ja 2 texans de C&A, són molt baixets i elàstics, molt millor que els normals ara mateix, estar asseguda a la feina toooota la tarda feia que se'm clavés el botó de la cintura, quin mal! aquests porten botonet però només d'adorno :P Les meves samarretes d'estiu la majoria són amples i de tipus gasa, suposo que em serviran! i sinó ja caurà alguna coseta jijiji

Tema noms, en principi ens hem quedat amb 6 d'unes llistes llarguíssimes, aquesta nit volem decidir ja el definitiu! És un tema complicat </;-)

Bon finde i bon pont a les que en feu! A veure si no baixen massa les tempeartures que a mi així ja m'agrada...
Imatge
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » ds. abr. 28, 2018 9:02 am

Anna i Bluemoon! Fantàstiques aquestes ecos! :p-) :p-)
Què bé!!!

Anna com va anar amb P5? Suposo que esgotada! jajajja

Airenm! això és previsió! Bravo!

Bluemoon, jo no he pogut resistir-me a comprar i crec que m'he passat ja tinc pantalons i vestits per a l'estiu! jajaja....
I això d''urgències és un no parar de patir...jo només he anat aquest cop i el meu home no volia anar...Al final vaig posar-me tossuda i li vaig dir que si o si...encara avui estic intranquil·la. A mi em passa com a l'Ansa que no noto res i li dono moltes voltes al cap


Bon cap de setmana a totes!!!
Imatge
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » ds. abr. 28, 2018 7:02 pm

Hola noies!!

Jo ja he superat la prova de les colònies de P-5! Mare meva, quin parell de dies i una nit sense gairebé dormir...pr ja està, menys mal! Només em fot pq normalment m'ho passo genial amb els peques i enguany, la veritat, ha estat més aviat una obligació!

Bluemoon, la veritat es que la panxa m'ha canviat en pocs dies! L'altre dia a les colònies la dona de la casa ja em va dir "nena, quina panxona se't veu..." Potser es que duia una samarreta més apretada pr és cert, sembla que hagi fet l' estirada!!

Gràcies Triu, la veritat es que es un descans que la eco 20 surti bé!!

Vosaltres no esteu molt cansades? En teoria aquest segon trimestre es el que millor es porta pr jo tinc estones en que de cop m'agafa baixada d' energies i estic esgotada.... D aqui un parell de setmanes toca l analitica del segon trimestre, pr prenc vitamines... això si, estic baixeta de pes...jo, de fet, no he augmentat res i no serà pq no menjo!

Ànims guapes!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::