Mares setembre 2018

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dj. maig 10, 2018 2:01 pm

Bon dia guapes!
22 setmanes! Ja passem l’ecuador!
Primer de tot moltes moltes gràcies pels anims, si que es passa malament i cada mati espero ver-lo pero la veritat es que ho estem portant millor de lo que pensavem. Fins i tot la meva filla, ella diu sense problemes que el gosset està mort i que ja no te mal al cos (ja ho estava passant malament el pobret)
Se que una vegada que neixi Paula i tinguem una bona rutina adoptarem un altre gos, sempre hem tingut i no sabem estar-hi sense. A més es super bo pels nens.

Cristina21 molts anims per tots aquestos
Blue Moon us vau firar a la fira!! Perà fa molta il·lusió. Nosaltres tema cotxet o será de segona mà o será un que he vist a Amazon que està molt be de preu. Amb la nena ens ho van deixar i ara ja no tenim.
AnnaGR ànims i a veure que et diuen de les contraccions
Mimibitxo benvinguda i ànims amb la morfológica!
aritrost que malament es passa amb els vòmits…
zarigüeya bienvenida! Gracias por ofrecerte sobre el tema bajas y demás. Si que es verdad que si no sabes muy bien lo que hay te pueden engañar. Por ejemplo yo se que las vacaciones que no se han disfrutado durante la baja maternal se pueden disfrutar después aunque haya pasado el año real. Igualmente lo pregunté porque quería tenerlo por escrito y van y me dicen que si no se hacen en el año que se pierden…. NO he dicho nada más y cuando llegue el momento ya veremos como lo muevo pero pienso hacerlas. Por cierto me encanta el nombre!
Blue Moon a mi tambe hem van fer molt de mal a la eco, apretaven molt i movien molt! Pensava que era per les dificultats de veure (per tema grassa a la panxa i placenta)

He fet ja varies rentadores, vaig comprar percarbonato del Mercadona i vaig deixar la roba en remull un dia. Algunes han marxat d’altres no. Pero lo que no son bodies aixi que un dia que vaigi al Primark fare compra.
Dilluns que be torno a fer la morfológica per terminar de veure tot perque no es deixava veure molt be. Amb l’excusa vaig tenint eco en poc temps.
Tambe he començat a veure tot lo que tinc guardat i tela… no se on ficar-ho…

Suposso que cap al juliol ja mirarem el tema grup de whatsapp que ja serem quasi a la recta final.
Vinga que nomes queda un dia per el cap de setmana!!

Petons
Imatge
Imatge
Imatge
zarigüeya
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 19, 2018 12:07 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: zarigüeya » dv. maig 11, 2018 1:30 pm

Arinem qué morro tienen en las empresas!!! me pongo enferma cuando leo estas cosas. Cuando tenga un momentín y mis malestares me los permitan os hago "cins cèntims" de todo este tema. Pensad que en el mundo laboral la mujer embarazada está súper protegida.
AnnaGR
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 8:15 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnnaGR » dv. maig 11, 2018 4:37 pm

Hola noies!

Ahir, cansada de les contraccions seguides vaig anar a la dexeus a bcn, vaig entrar x urgències per veure si m aclarien alguna cosa. Total, després de ferme de tot i estar dos hores en monitors em van dir que tinc úter irritable que es el que m.ocasiona tantes contraccions, tenia contraccions una mica mes intenses (sense dolor cada 15 o 20 minuts) i després un moviment constant de l'úter que quedava reflectit també. Em van tornar a revisar el coll de l'uter, esta a 37 mm de moment i en aquest sentit em van dir que no patis que el que he de fer es vigilar que les contraccions no siguin mes regular i ritmiques o doloroses i anar comprovant el coll de l úter per a veure que no s escursa... I per a tal moolt de repos i la mediació que ja em van donar a urgencies laltra vegada (adalat). Com podeu imaginar estic super espantada pq tot i la mediació em van dir que les.contraccions potser no baixarien massa...i de fet, en segueixo tenint, a estones més i d altres menys... Em fa por que en qualsevol moment això pugui desencadenar un part prematur i es que són nomes 23 setmanes, totalment inviable! Les hores em passen eternes, els dies igual i les setmanes imagineu...

Per aquest motiu no us ho prengueu malament si m aparto una mica del fòrum, per mi ara tot es un patir i no puc compartir la ilusio que teniu vosaltres pq tot i que quan sento les patades (i no poques) del Guillem em sobreposo per moments em costa molt de portar...

Una abraçada noies!

Anna
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dl. maig 14, 2018 5:59 pm

AnnaGR Ostres!! Molts molts ànims bonica! Ha de ser duríssim anar comptant els dies però pensa que mica en mica, van passant i les setmanes també. Ja veuràs com tot acabarà bé. Estigues tranquila i moooolt relax.
Per qualsevol cosa que necessitis aquí estem eh? :-()-)
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. maig 15, 2018 7:49 am

AnnaGr em sap greu que hagis de passar per això! segur que tot anirà bé! però fas bé en allunyar-te una mica si és el que et demana el cos. Una abraçada!

Zarigüeya, y los asuntos personales de este año también se podrán sumar junto con las vacaciones una vez finalizada la baja? Gracias por ofrecerte!

Bluemoon! Aquest sac de tauró el tenies entre cella i cella! bravo! fan molta ilu aquestes compres! >.-<:


Bona setmana!
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dt. maig 15, 2018 4:59 pm

22 + 0

Comencem la setmana 23, ja hem sobrepassat els 5 mesos!!! M'han dit que a partir d'aquí el temps vola, toca gaudir el que queda aixxx... mirant enrere em sembla que ha passat molt ràpid, però la veritat és que fins la morfològica m'ha passat molt poc a poc en el dia a dia, us passa el mateix?

AnnaGR, ànims i intenta relaxar-te, a veure si paren... tinc amigues que han estat ingressades per les contraccions abans d'hora, els anaven parant amb medicació durant 1 setmana o més! I pensa que els bebès prematurs de 5 mesos ja comencen a ser viables, hi ha una tasa de supervivència important a partir d'aquesta edat, aixi que molts ànims. Evidentment millor a la panxa fins que toqui però hi ha avenços en aquest tema.

Triu, ja et dic jejeje, abans de l'embaràs ja ens havíem enamorat del tauró :-D

Noto la nena cada dia o casi, sobretot al matí abans de llevar-me i a la nit quan m'estiro al sofà, és tot un descans no haver d'estar buscant el batec amb l'Angel Sounds, suposo que a partir d'ara ja no el farem servir gaire més... l'última vegada el vam portar a casa dels pares perquè ells no l'havien escoltat mai, els va fer il·lusió jeje.
Com aneu d'ànims? alguna que s'agafi la baixa aviat?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: airenm » dc. maig 16, 2018 7:42 am

22 + 6
Bon dia a totes!
AnnaGR molt ànims i es molt normal que volguis apartar-te una mica, t'enviem bones vibracions :-o00m
Blue Moon que be que notis tant la nena! La veritat que relaxa molt. Jo crec que si que passara rapid, en principi ara tenim energies i dintre de poc ja vacances. Lo mes dur seran les ultimes setmanes que es quan ja s'està molt cansada i mes amb la calor...
Tema baixa jo encara res, tinc pensat mirar a veure si me la donen a l'agost que ja estarà la meva sustituta i l'hauré format, vosaltres?
Zarigüeya muchas gracias por los consejos! Seguro que después durante la baja y con el tema lactancia y demás te vamos a bombardear :-()-)

Per la meva part porto uns dies amb una mala llet que no puc amb mi. Tot hem molesta, i no aguanto res. Diguem que tinc la pell molt fina ara.... suposo que tambe es hormonal i espero que marxi que no puc estar tot el dia de morros
Dilluns vaig fer la segona part de la morfologica i tot be. Ja pesa mig kilo!! En dos setmanes ha pujat 200 gr! ara es quan començaran a creixer moooolt!

Com us trobeu?

Bon dia a totes!
Imatge
Imatge
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dc. maig 16, 2018 8:35 am

Bon dia maques!!

Meitat de setmana ja! :p-)

Blue Moon jo també la noto cada dia ja, varies vegades!! I l'altre dia vaig aconseguir que l'AnSo també la notés perquè el pobre cada cop que posava la mà, ella parava jajaja! Va al·lucinar!
El tema de la baixa no ho sé ... m'agradaria agafar-la cap al Juliol però a veure què ... per anar a la feina he de conduir 25 minuts d'anada i 25 de tornada i dino sobre les 16:00; quan començi a fer calor i amb la panxa ... però de moment estic com una rosa així que ...

airenm T'entenc al 200%! jajaja! Jo estava igual, sobretot al 1er trimestre i he de dir que no em callava ni una ... em va anar bé per posar moltes coses/persones al seu lloc però si que era una mica emprenyador perquè no sé d'on em sortia tanta mala llet i tenir la pell tant fina ... les hormones si, però teeeeela!

Jo tinc visita el dijous 24 i se m'està fent eteeeeeeeeeeeeern!!! I mira que en certa manera el temps passa volant però ostres quan es tracta d'anar al gine i veure-la ....
Però anem avançant ... ja hem encarregat l'habitació i ens la portaran en unes 5 setmanes! Finalment hem fet un armari de 3 portes que ara tindrà poms d'estrelletes però més endavant es canvien els poms i serveix; una comoda amb el cambiador i un bressol que més endavant, comprant un somier queda un llit de 1,90 perquè s'aprofiten el capçal i els peus :content: Ens agradaven els convertibles però tot el que surt despres (escriptori, moble, ...) no ens hi cap i l'opció bressol també ens cridava però per preu i temps aprofitat, no sortia a compte.

Així que ara toca esperar a tenir l'habitació i després omplir-la amb robeta i coses!

Com esteu la resta? Alguna amb visita próxima?
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dc. maig 16, 2018 12:11 pm

Ansa! nosaltres també hem posat poms d'estrelletes! :love: Avui ens han dit que ja tenim la bressol preparada, a veure si pintem i venen a muntar-la.

Airenm! què bé que ja has fet la morfològica! mig quilet! uoooo >.-<:

Tema baixa, a mi l'esquena fa setmanes que em fa mal, he anat a fisio i res..així que intentaré agafar-la cap a la setmana 28 o 29 que ja serà primers de juliol. A més, la meva feina que és a Serveis Socials és molt estressant i cada vegada se'm fa més costa a munt.... :-o00m
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dj. maig 17, 2018 6:59 pm

22 + 2

Hola noietes, com anem?
Les que no teníeu gaire panxa se us nota més o què? Alguna visita o eco programada?

Jo fins la setmana propera no tinc les analítiques i prova del sucre via mútua, m'estic pensant si fer el mateix per SS o evitar-ho i portar-li a la llevadora els resultats directament, és que la prova del sucre em fa moooolt de pal, ja vaig fer la primera al primer trimestre (per SS) i no vull ara duplicar-la, puajjj... tinc visita amb la llevadora el dia 28, així que li preguntaré i el que ella em digui... com vull parir a la pública prefereixo fer-li cas a ella :P
I el dia 1 de juny visita a la gine de la mútua per valorar el resultat de les analítiques, a veure si tot va bé.

He tingut un parell de dies de marejos a la tarda, m'ha vingut de nou :ufs: Dimarts vaig haver de marxar a mitja tarda de la feina i ahir dimecres em va venir a última hora i vaig aguantar, però és un pal i no se per què ara de cop... avui tot bé, per sort, esperem que hagi estat passatger i no es quedin jeje.

Petons a totes i a les panxetes :love:
Imatge
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dj. maig 17, 2018 7:35 pm

Hola boniques!

Una que acaba de tornar del gimnas i despres de la dutxa el sofa es ... :ok:

Triu jo tambe treballo a serveis socials!

Blue Moon a mi tambe m’ha passat aixo dels marejos i tenint en compte que fins ara m’he trobat de conya, ha sigut novetat total. Res greu pero es allo que dius ui que haure de sortir corrents.... i el que tambe em passa son rampes a les cames a les nits. Una gracia que em fa... ara que, tot sigui aixo!

Jo tinc visita dijous vinent i s’esta fent taaaaant etern.... La resta tot be, ahir va tocar sopar a casa els sogres i de veritat que he d’aprendre a ser mes zen (mes encara!) perque no hi ha qui els aguanti...

La panxa va sortint! Encara no es indissimulable pero....

I dema divendres!!!!
Imatge
zarigüeya
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 19, 2018 12:07 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: zarigüeya » dv. maig 18, 2018 2:09 pm

Triu respecto a lo que me preguntabas sobre los días de asuntos propios la respuesta es que eso estará regulado en tu convenio. Ese te tipo de días como tal no los regula el Estatuto de los Trabajadores. No son días de obligado descanso como lo son las vacaciones, las cuales se tienen que disfrutar sí o sí y es ilegal que te paguen a cambio de no hacerlas (salvo que sea por que el contrato ha finalizado).

Por norma general los días de asuntos propios se pierden al finalizar el año. Hay convenios que regulan que se pueden disfrutar hasta enero del año siguiente, pero ya te digo que eso son particularidades de cada convenio. De hecho hay muchos convenios que ni tienen este tipo de días.

De todas maneras piensa que el orden de los permisos será: maternidad, lactancia, vacaciones y por último los días de asuntos propios (hay convenio que no dejan empalmar vacaciones y días de asuntos propios). Como pariremos en septiembre cuando se supone que deberías poder disfrutar de los días de asuntos propios será más o menos febrero, así que me temo que ya no estarás a tiempo.

No sé en que tipo de empresas trabajas pero intenta negociar poder disfrutarlos después de la maternidad o disfrútalos antes de coger la baja.

No sé si me he explicado bien. Cualquier cosa me dices.
aritrost
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 02, 2018 10:13 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: aritrost » dv. maig 18, 2018 7:15 pm

Hola!!

Perdoneu que no hagi dit res fins ara, la setmana passada vam tenir eco (morfològica) però el doctor estava provant una maquina nova i no em va dir ni pes ni mida ni res...i al final de la visita la recepcionista em va dir que el doctor volia que hi tornés aquesta setmana per tornar a fer eco amb la maquina de sempre, per veure el cor i tot mes clar. Em va jurar i perjurar que en principi tot sortia bé, però me'n volia assegurar primer..!!
Ahir vam anar-hi de nou i està tot bé! Quin pes ens hem tret de sobre!

Ja pesa una mica més de mig quilo (533gr) :love: i està super activa, jo la vaig notar per primera vegada la setmana passada i el meu home ja la va notar ahir mentre erem a la sala d'espera! Avui fins i tot m'he vist el moviment de la panxa de lo molt que ballava jaja quina sensació!

Segueixo pensant en passar només per un embaràs, però sé que trobaré a faltar notar-la a dins, que al cap i a la fi son pocs mesos i els primers 5 m'he trobat com el cul... Ara estic millor però si un dia em trobo bé i em dona per fer massa coses al dia següent estic feta caldo...haig de trobar un punt intermig però és que sóc tan activa i hi ha tant per fer que m'emociono!! :-o00m

Aquesta setmana hem anat a tope informant-nos sobre el part i les clíniques. Teniem bastant clar que voliem anar al Sta. Caterina, però finalment ens hem decidit per la Clínica Girona. El dimarts vaig anar a parlar amb un dels anestesistes, que em va estar informant durant una hora!! (i no era jo la que feia conversa, eh!). Porto un tatoo ben gran a l'esquena i em volien veure en persona. Li va fer foto per ensenyar als companys però ell em diu que en principi la majoria de l'equip em posaria l'epidural sense problemes, però clar, la decisió final és de l'anestesista, i pot ser que em toqui un que no vulgui... però clar, a la pública no em donen ni una mica d'esperança, es un NO rotund a l'epidural.

Vaig estar molts dies rallada perquè si hi ha alguna complicació i s'ha de fer cesarea a la pública no sé com ho haurien fet...suposo que anestesia general/sedació i la nena surt sedada i s'ha d'actuar ben ràpid (cosa que no vull ni de broma!)

Al vespre vaig anar a la primera classe pre-part a la Clinica Girona, ja que coincidia que era la que ensenyaven les instalacions. Em vaig quedar ben convençuda, pel protocol que segueixen, perquè podrem tenir habitació privada (és per mutua) i hi ha banyera i altres recursos que era el que m'agradava de l'altre hospital...
A part de que el meu ginecòleg podrà ser alla, que m'haurà seguit tot l'embaràs, i això ja és un plus!

Així que aquesta setmana ha estat tot un èxit! >.-<: Vosaltres teniu clar on anireu?
Fins ara he intentat no pensar massa en el part però crec que a partir de demà començaré a fer ioga, kegel, meditació i tot el que faci falta per anar preparant "cuerpo y mente"!! No tinc pasta per apuntar-me a res, i del gym no em vull desapuntar perquè hi faig natació i voldrem anar-hi amb la nena...aixi que tiraré de videos de Youtube.
Teniu alguna recomanació?

Ja vaig ensenyant panxa i li estic agafant el gustillo! jaja Ara haurem d'esperar fins la primera setmana de Juny per la següent eco...se'm farà taaaaan etern!!
Suposo que després de la visita del Juny farem les compres de les cosetes que falten, que per sort no és massa amb tot el que ens han anat deixant.

Un petó a totes i als vostres cigronets/es <:-<
22+3 :-())
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dt. maig 22, 2018 2:11 pm

Hola noies!

Zarigueya!Gracias! He preguntado a personal y los asuntos se deben gastar antes del 31 de enero en caso de baja.

Ansa quina casualitat! doncs ja saps el que és aquesta feina aixxxxx A mi em costa molt darrerament estar tranquil·la mentre em criden...cada dia pitjor. Tu vas bé?

Aritrost quin rollo això de fer dues proves,..però bueno! tot està perfecte! >.-<: Felicitats!
I sobre l'epidural, mare meva, jo també aniria on em donessin més opcions...quin mal...

Bluemoon com vas dels marejos? t'ha tornat a passar? Espero que fos puntual :-()-)
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dt. maig 22, 2018 3:43 pm

23+0

Hola noies! Tornem a la feina ufff... que bé van els festius apart dels findes :-D

Lo dels marejos va ser totalment puntual, menys mal! Ja no m'ha tornat a passar jeje, creuem dits i que continui així.
Aquest finde hem vist com es movia la panxa estant estirada al donar copets la nena, ha estat super graciós! Amb lo petita que deu ser encara i com es mou... Quines ganes de tenir-la ja fora jijiji.
Aniré demà a fer les analítiques i corba del sucre de la mútua i li duré els resultats dilluns vinent a la llevadora de la SS, a veure si m'estalvio una altra corba (i una altra extracció de sang ja que estem).
Avui ha estat el primer dia que he anat sense abric al metro i ja m'han cedit el seient (no acostumo a seure perquè són 4 parades), se'm nota moltíssim la panxa! Sort dels pantalons premamà i que les meves samarretes d'estiu són de tipus gasa molt lleugeres, a veure si aguanto tot l'estiu sense comprar samarretes de pre-mamà... Vestits suposo que algun caurà, els meus són justets de cos encara que la faldilla sigui més ampla.

Suposo que dilluns vinent ja em diran quan es fan les classes de pre-part i la visita de les instal·lacions de l'hospital, tinc moltes ganes!
Per cert, Aritrost, suposo que a les classes de pre-part ens ensenyaran el que podem fer d'exercicis a casa, t'has apuntat a alguna ja? o els faràs pel teu compte?

Bona setmana curteta!!! :cnena: :cnen:
Imatge
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dc. maig 23, 2018 12:38 pm

Bon dia boniques!

Triu Si eh? De moment ho porto bé però si que és cert que la meva paciencia està anant a menys i en certs moments ... costa! La meva intenció és agafar la baixa a principis de Juliol però veure'm ...

aritrost penso que has fet bona el·lecció amb la clínica. Jo segueixo anant al gimnàs però he variat molt les clases; els dimecres vaig a tonificació i alguns exercicis m'els modifica (no em posaré a fer abdominals ..) i la resta de dies que hi vaig, faig una mica de cinta, elíptica, etc ... més que res per sentir-me activa i estar una mica en forma. Al principi també em volia apuntar a alguna activitat especialitzada però tot són calers i penso que fent el que faig ja en tinc prou.

Nosaltres demà tenim visita al gine!! Quines ganes!! Aquest cop se m'ha fet eternissim perquè normalment hi anem el 19 de cada mes i mira, ja estem a 24!
Aquest cap de semana ja pintarem l'habitació i els mobles ens van dir que 5 setmanes :p-) Tinc ganes de veure l'habitació muntada i omplir-la amb robeta i coses jejeje!
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dj. maig 24, 2018 5:52 pm

23+2

Hola noies, com anem?
Jo ahir vaig anar a la mútua a fer les analítiques del 2n trimestre i la corba del sucre (quin fàstic!!!), vaig aguantar sense vomitar jeje, ara a veure si em donen demà els resultats i dilluns li puc portar a la llevadora i que em lliuri de fer la prova també per SS... Vosaltres ja l'heu fet la corba? Jo és la 2a ja, al primer trimestre per tenir-ne més de 35 ja la vaig haver de fer :ufs: Per sort, va sortir bé.

Jo l'habitació de la nena la muntaré a mitges, volem una cuna convertible (suposo que anirà bé per fer la siesta però a la nit dormirà amb una cuna de collit amb nosaltres), tenir-hi el canviador i les seves coses, però no se on ficar la robeta... els armaris que hi ha són grans i els tenim ja plens de coses nostres, hem deixar un cos buit però no serà tan mono com tenir mobles a joc, no se què fer :-o00m A més, igual en 1 any ens plantegem marxar a una casa o com a mínim a un poble a un pis més gran (estem a un pis a Barcelona de 2 habitacions i tampoc podem fer miracles amb l'espai) i posar-li tots els mobles ara seria precipitat? Quan tingui 1 anyet sí que la posaríem a dormir a la seva habitació... aixxx no se, què fareu vosaltres? Dubtes, dubtes... el primer any sí el volem passar aquí perquè hi tenim els meus pares al costat i crec que pot ser útil les hores que nosaltres treballem els 2, per evitar cangur o guarderia almenys fins l'any.

Heu començat a mirar cotxets? és la part més complicada crec... fareu porteig només o tindreu carret apart? Jo tinc motxilleta de porteig però tard o d'hora pesarà massa i haurem de mirar el carret, igual és millor des del principi o l'acceptarà bé si l'hi posem quan tingui 3 o 4 mesos? Al meu ascensor no hi cap (és l'ascensor més petit que us pugueu imaginar, 2 persones van justes), però potser entre setmana puc fer porteig i quan estigui el Moono que baixi ell amb el carro per les escales... teniu algun model interessant apuntat ja?

jajaja Vaja llista de dubtes i problemes us he passat! Ara estic en mode Marie Kondo, a veure si buidem la casa de trastos i fem un lloc per la nena i les seves cosetes, que ja no queda tant i ens res ens plantem al setembre! :love:

Fins ara noies!!!
Imatge
Imatge
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dv. maig 25, 2018 8:23 am

Bon dia noies!!!! Ja divendres!!!

Ansa jo també pensava les mateixes dates, a veure com va...

Bluemoon, jo també tinc analítiques i sucre aquesta setmana que ve. Tincs ganes ja de fer-me la prova del sucre! Creuo els dits... :ok:

Respecte als dubtes que deies..

- A nosaltres ja ens venen a muntar la bressol convertible el dia 6! >.-<: Quines ganes! En el teu cas si tens molt clar que marxareu en un any pot ser no val la pensa fer més compres ara i esperar ja que realment l'habitació no la farà servir gaire en els primers mesos. Tema emmagatzematge mira a veure si algun armariet o calaixera de l'Ikea que tenen cosetes per infants et pot fer l'ús temporalment...(en cas que sigui necessari)

- Ahir vam encarregar el cotxet el Vizaro Pearl que per preu i qualitat estava molt bé. Nosaltres també volem fer porteig però d'entrada farem servir cotxet "clàssic". També pensa que al néixer al setembre de seguida vindrà tardor,hivern i aniran més calentetes allà...però això és la meva opinió.

Bon cap de setmana!
Imatge
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dv. maig 25, 2018 10:05 am

Bon dia maques!!

Ahir la visita va anar perfecte! :p-) Es va deixar veure suuuuuper bé i vam estar una bona estona mirant-la del dret i del revés.
Em va donar els resultats del sucre i tot i estar als límits (m'ha sortit 140 clavats) considera que no cal fer la corva de 3 hores així que jo encantada!
Em va dir que tota la resta perfectissim! Jo he pujat 2Kg de cop (en total en porto 4 i mig) però diu que estic dins els parametres i que cap problema.
També li vaig preguntar si em podía posar repelent de mosquits i una pomada perquè cada any s'em mengen amb patates i em va dir que endavant.
Ara el pròxim pas són 2 vacunes ... la de la tos ferina i com que sóc tipus sanguini O - també m'he de posar la de anti RH i m'estic estressant perquè m'estàn donant uns horaris que tela i jo encara treballo ... argh!

La setmana que ve vaig amb una amiga que ens donarà un munt de coses, entre elles el bugaboo Camaleón, la banyereta, ... estic per fer-li un monument! I també estem pendents que els de la botiga de mobles ens vinguin a pendre mides de l'habitació.

I demà a pintar!!! Oh, i aquesta tarda anem a recollir el cotxe nou!! Coses, coses!! :p-)

Bon cap de setmana!!
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Blue Moon » dv. maig 25, 2018 4:14 pm

23+3

Hola!
Ja tinc els resultats de l'analítica i el sucre, tot bé crec excepte el ferro que estic baixa (tot i que no gaire, a veure dilluns què em diuen o si em donen suplement). El sucre surt bé així que ens oblidem de la diabetes gestacional i de fer la corba llarga :ok:

Triu, igual sí que anem a l'Ikea i agafem algun moblet almenys per la roba, en tindrà bastanta crec jajaja, ahir la meva mare ja em va regalar un altre conjuntet de primera posta molt mono, i ho tenim tot en bosses sense ordenar, entre muselines, arrullos, bodys i conjunts ja en tenim una bona pila! I la gent que encara no m'ha donat res en breu segur que m'hi trobo... A veure si convenço el Moono d'anar-hi dissabte en un ratet...

AnSa, estàs super liada jajaja, quina preparació de niu més completa :-D
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::