Mares setembre 2018

gener, febrer, març...
AnSa
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: AnSa » dc. juny 13, 2018 1:09 pm

Mireu, és aquest :ok: Crec que com a guía està prou bé sempre tenint en compte a adaptar-ho a cadascú ...

viewtopic.php?t=51886

Jo també tinc uns dilemes amb les coses a comprar ...
Imatge
Triu
Entrades: 72
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

EntradaAutor: Triu » dc. juny 13, 2018 1:38 pm

Bluemoon que bé això de l'esquena, a mi no se'm marxa...aixx...
Pena això del test que sigui el 22. buff! suposo que al fer doble seguiment estaràs força carregada de proves...quin rollo.

Això de la calor és general suposo perquè estic igual i jo sempre era d'anar amb jaqueteta fins i tot a l'estiu per això dels aires condicionats....però aquest any res de res

Ansa, merci pel llistat, a mi em van facilitar un a una botiga que coincideix que és del mateix hospital on pariré i tiro d'aquest pel moment.
A veure aquesta intervenció com va, ja ens diràs! :ok:

Fa molta ilu això dels mobles! >.-<: a nosaltres ens van montar l'habitació dimecres passat i cada cop que passem per davant ens emboben

M'han donat ja els resultats de la corva llarga i tot bé! :b-))) i ja ens han dit que la nena medeix 38 i pesa un kilet :love:

Queda poquet poquet, ehhh!!! què ràpid passa!
Imatge
aritrost
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 02, 2018 10:13 pm

EntradaAutor: aritrost » dc. juny 13, 2018 5:03 pm

Hola a totes!

Em poso al dia, no sé per quin motiu he deixat de rebre els mails de notificacions! :ufs: Ja deia jo que estava molt parat això...doncs resulta que no! :-o00m

Que guay llegir com van evolucionant tots els cigronets i cigronetes!

Blue Moon: Quan dius que et van fer la prova del sucre massa aviat a quina setmana et refereixes? A mi me la van fer a la setmana 16 crec, però no m'han dit res de repetir-la! (millor, perquè ho vaig passar fatal)
Pel que fa al gym, al final estic fent cosetes a casa, tot i que vaig començar les classes pre-part però només n'hi ha una on fem exercicis i aquesta encara no l'hem feta! De totes maneres encara estic amb la rinitis i vomits aixi que la majoria de dies ordeno una mica la casa i ja estic feta pols, aixi que intento fer piscina un parell de cops per setmana i exercicis de kegel quan me'n recordo...
Amb el tema cuna/cotxet la veritat es que no seré de gaire ajuda, perquè com que ensho han deixat tot, no ens hem hagut de plantejar això...potser hagués comprat un cotxet diferent, però aquest no ens ha costat res, esta nou i ni ens vam posar a mirar, però una amiga em va recomanar el Bugaboo, diu que a ella li és molt comode de fer anar fins i tot amb una mà, pq vas amb mans ocupades sovint amb un bebé jaja.
Nosaltres combinarem porteig i cotxet. Quin rotllo lo de l'ascensor! Potser us valdria la pena buscar un cotxet que es pugui plegar facil! Perquè encara que facis porteig a vegades va bé dur el cotxet per si vas a comprar alguna cosa o algo aixi.

Jo ara estic començant a investigar sobre cadiretes de cotxe. Tenim el maxi cosi però vull tenir mes o menys clar quina cadireta volem per a partir d'allà, perquè no me'n fio d'estar en condicions de llegir blogs i comparatives amb el cervell 100% funcional un cop tinguem la nena, no funciono bé si tinc son jaja
Alguna té alguna recomanació? Entre el "a contra marxa", buscar una cadireta que duri un temps raonable (les a contra marxa a les meves amigues se'ls han quedat "petites" rapid, els nens han de tenir les cames creuades), tinc un lio...

AnSa: Just la setmana passada vaig estar mirant lo de la tosferina. És opcional però crec que me la posaré. No sóc pro-vacunes però la por a que agafés algo i haver decidit jo no vacunar-me em pot! He estat llegint que les persones mes properes al bebé també se l'haurien de posar (pare, germans, etc.) però el meu home no vol ni que me la posi jo (tot i que l'he convençut), no sé si podria convèncer-lo a ell! Vosaltres què fareu? Us han dit alguna cosa d'això?
Pel que fa a les genives m'ha passat el mateix...sempre he tingut la boca delicada però al gener (quan encara no sabia si estava embarassada o no) vaig anar a fer-me una revisió perquè no em passes res durant l'embaras...i ara la geniva d'una dent m'esta fent bastant mal. Aniré demà al dentista aviam què em diu però espero que se'm passi...tu com ho portes? Jo també crec que és tema hormonal, i suposo que tots els vomits no ajuden!

Sadie espero com diu la Triu que tot quedi en una anècdota i amb les següents visites vagi tot veient-se es clar i que estigui tot bé.

Triu, com t'entenc, jo porto també una de metges...encara m'han hagut de pujar mes l'Eutirox (estic a 88 al dia ara) i entre els analisis de sang un cop al mes per això, i que no em coincidien amb els de l'embaras, la noia que me'ls fa i jo ja ens hem fet amigues! Sona lleig perquè socialment esta molt mal acceptat dir-ho, però quines ganes de tenir a la nena aqui i no tenir tots els mals. L'unica cosa bonica que li trobo a estar embarassada és quan es mou la nena :-)(-: i em dona alegries jeje :content:
Espero que els resultats de les analitiques es vagin arreglant i no sigui res, ja ens vas dient :ok:
De quan estas? Ho dic perquè jo estic de 26 setmanes i a l'última eco estava de 25 i la nena pesava 662gr... el meu gine va dir que tot bé però jo crec que serà petitona, no?? Bueno, ara vé quan començen a creixer ben ràpid i d'una setmana a l'altra canvia molt, suposo!

airenm no pateixis, estas en el teu dret de fer posts "egoistes" com tu dius. Jo sento que m'estic queixant tot el dia però què vols, si no estas bé es lo que hi ha. Espero que vagis animant-te i que no sigui res...ha de ser un rotllo lo dels resultats, sobretot amb l'embaras que ja ens preocupem prou amb tot! Anims! :-()-)

Bueno noies, aviam si començo a rebre els mails a partir d'ara, sino ja aniré mirant el foro cada certs dies. Una abraçada i anims a totes!

26+1 :-())
Triu

EntradaAutor: Triu » dj. juny 14, 2018 11:16 am

Aritrost! Hola!

Jo tampoc rebo notificacions i em vaig connectant per veure si hi ha novetats...

Estem igual en això de la Tiroides, analítiques i visites mensuals...però bueno mentre que estigui controlat! ja queda poquet! Tu tenies abans problemes de tiroides o ha estat amb l'embaràs com jo?

Tema mides i pes, la gine em va dir que l'important per fer-se a la idea són les mesures de la eco de les 34 setmanes i amb el que surt li sumen un kg i calculen per al part....jo ahir que vaig fer la eco estava just de 26 setmanes!

La cadireta que hem comprat ha estat la gravity de Jané...però tampoc estic gaire posada en el tema...confio en el meu home!

I això de la vacuna crec que amb la teva és suficient, es tracta que generis anticossos abans del part i que el nadó es beneficiï (a través de la placenta les rep) i queda protegit un temps fins que toqui vacunar-lo més endavant per calendari de vacunes....o això és el que he entès jo...Corregiu-me si m'equivoco!!!

Ànims amb aquesta Rinitis i els vòmits
Una abraçada!
Imatge
aritrost
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 02, 2018 10:13 pm

EntradaAutor: aritrost » dj. juny 14, 2018 1:00 pm

Hola Triu,

Doncs jo ja tenía hipotiroidisme abans de quedarme embarassada pero no em medicava, m’anava fent controls i mes o menys anava controlant que no pugés massa. Pero amb l’embaras em va pujar molt i m’ho vaig començar a regular amb mediació. Aviam si puc deixar-la despres de l’embaras a poc a poc si vaig tornant als nivells d’abans (espero!)

Miraré la cadireta, doncs jeje merci!

Com esteu la resta?? Avui he estar fent encarrecs i m’han donat les 12.30 al carrer i no vegis amb la calor, m’entraven uns baixons de tensió... a partir d’ara intentaré no estar fora al migdia pero es q no m’esperava aquest canvi de temperatura! Sort q a casa encara s’hi esta fresquet!

Una abraçada a totes!

26+2
Blue Moon
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dj. juny 14, 2018 3:57 pm

26+2

Gràcies per la llista AnSa, com a guia general està prou bé!

Triu, sí que tinc més proves però la veritat és que no em va malament jeje, excepte per la corba del sucre grrrr, que això no m'agrada gens! Però bé, estic ben ocupada entre la SS i la mútua i així el temps em passa més ràpid.

Aritrost, a la setmana 16 et van fer la corba? Jo ja no ho recordo bé (aquesta memòria que falla jajaja),però la llevadora em va dir que era molt just i que calia repetir-la per confirmar els resultats.
Em miraré lo del Bugaboo que dius, gràcies! Jo també combinaré porteig i cotxet, el que es pugui plegar fàcil i ràpid serà determinant...

Sadie, sabem alguna coseta?

Ahir vaig estar voltant pel foro i vaig veure un tema molt interessant sobre fer una "panera dels tresors", ideal per nens a partir de 5/6 mesos (que ja seguin solets) i que els estimula el desenvolupament sensorial... una amiga amb una nena d'un any em recomana fer-la ja, diu que després no tindré temps jajaja, que ells es va enterar quan ja tenia la nena i no ha pogut fer-la, es veu que s'entretenen moltíssim i si tens prou material a casa per omplir-la és una joguina molt econòmica i que els pot durar l'entreteniment mesos i mesos canviant els objectes!
Aquest finde me'n vaig a Vilafranca amb unes amigues d'escapada, esperem que allà faci una mica més de fresca perquè avui ja ha estat insuportable i porto sandàlies, no he aguantat amb mitjons i bambes... i això que les sandàlies tendeixen a fer-me mal, però tinc els peus escalfats ara mateix :***:
Imatge
Imatge
AnSa

EntradaAutor: AnSa » dj. juny 14, 2018 4:51 pm

Hola maques!

Bé, intervenció feta. Estic una mica així així perquè els punts emprenyen i més a la boca però esperem que sigui per millorar :) Tant el ginecoleg com el dentista em van dir que podia pendre paracetamol i amoxicilina així que amb això i gel a estones, anirem passant. Em sortiran les cremes fredes per dinar i sopar per les orelles jajaja

aritrost A mi no em va comentar res que també s'hagués de vacunar familiar pròxima i demés; de moment jo tinc data el 26 i suposo que ja estarà. La del RH negatiu cap problema, va ser un segon i ni reacció ni res.
I el tema de les genives és una bona me*** ... espero i desitjo que hagi funcionat la intervenció d'avui perquè mira que només és una dent però em feia veure les estrelles ... per no dir que ja m'estava preocupant del que baixava.

Triu Ostres! Pots compartir aquesta llista? Tota ajuda és bona, ja saps :ok: Jajajaja veig que això de l'estufeta ens passa a totes! És super curiós no?

Sadie com estàs? alguna novetat?
Imatge
Triu

EntradaAutor: Triu » dc. juny 20, 2018 8:31 am

Hola noies!

Què tal la setmana?^

Ansa com notes la boca després de la intervenció?millor?

Jo refredada, amb mal de gola...aixxxx....

La llista (l'escric en castellà que és com la tinc):

NEN

* 4 - 5 camisetas hilo o algodój
* 4 - 5 jerseys
* 4 - 5 ranitas
* Calcetines o zaptitos punto (peucos)
* 1 gorro
* Pantalones o faldones
* 1 arrullo
* 1 toalla
* Baberos
* 1 chupete
* Tijeras punta redonda, jabón,colonia,toallitas húmedas para la higiene

MARE

* 3 camisetas o pijamas abiertos por delante para facilitar lactancia
* 1 bata
* 1 zapatillas cómodas
* 2 sujetadores lactancia
*1 faja en caso cesárea
* 10 bragas papel
* Compresas
* Neceser

PARA EL MOMENTO DEL PARTO

* 1 muda completa para bebe (1 camiseta, 1 jersey, 1 ranita, 1 pantalón, 1 peuco
* 1 gorro
* 1 arrullo
* 1 peine
* El resto de ropa del bebe en equipaje de la madre

Samarreta+ ranita= body

A veure, aquest llistat no sé si l'hauran modificat, però per fer-se a la idea i anar fent compres crec que ajuda...
Imatge
AnSa

EntradaAutor: AnSa » dc. juny 20, 2018 10:53 am

Bon dia!!

Triu de moment vaig bé! Encara tinc molesties però avui em treuen els punts així que veurem com evoluciona el tema :-o00m Cuida't aquest refredat eh??
Gràcies per la llista!! Si fa no fa, són totes semblants jejeje Jo estic tant peix que em segueixo liant amb la manera de vestir-los ... els primers dies ens hi farem mal jajaja

Dissabte passat vam fer la visita a l'hospital i super bé; la llevadora de guardia maquissima, ens va ensenyar les sales de dilatació, la sala de part natural i la planta de maternitat que està acabada de renovar. És una pasada! Ja ens ho va dir "no voleu venir i després no voleu marxar" jajajaja!

Nosaltres ahir vam comprar la Next2me ja zz:-) a més estava en promoció i venia amb un set nòrdic de regal així que perfecte! De totes maneres també vam comprar uns llençolets moníssims >.-<: I dimarts que ve no treballo perquè al matí ens porten els mobles ja! Quines ganes de veure l'habitació amb cara i ulls ... a la tarda la vacuna de la tos ferina i visita amb el gine! Día ben complet ...

Vosaltres heu donat un cop d'ull a les cadiretes de cotxe? Nosaltres en un primer moment voliem fer una d'aquelles del grup 0/1/2/3 però em sembla que acabarem fent un maxi cosi pel primer any i després ja cadireta. Idees? Consells?

I una pregunta més (avui tinc el dia ...) què hi posareu de textil al cotxet? a mi m'han dit que al ser principis de Setembre, amb un llençol al matalas i una muselina o similar (i llavors la "tapa" propia del bugaboo) ja faré i que més endavant doncs si que sac. Com ho veieu?
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: