***---MARES OCTUBRE '18---***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Nelly2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Nelly2010 » dv. feb. 23, 2018 10:22 pm

Erika quina bona notícia!!! M'alegro molt!!!!

Perdoneu, xo he anat molt liada i no he pogut entrar, com van els símptomes?? Jo només els pits i algo de nàusees. Avui hem tingut eco i tot perfecte! M'han canviat la data al 30/9 però em quedo aquí si em deixeu.
Jo Telegram no tinc, wsap si, ja direu al final on fem al grup
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: lavida » ds. feb. 24, 2018 1:52 pm

Hola boniques!
Doncs aquí estic. Després de 4 mesos de cerca aquest ha estat el definitiu. Estem molt contents, il.lsionats i nerviosos. Això de ser la primera vegada que estic amb panxeta em fa sentir insegura i amb pors, però suposo que és normal i serà el millor de la vida.
Doncs el dia de part no el sé, pels meus càlculs suposo que ens anem a 31 d'octubre, dec estar de 4 setmanes, però dimecres casualment tinc hora amb la gine i potser pot afinar una mica mès. (No sé si ja es podrà escoltar el cor o no...).
Què més...? M'estic prenent eutirox x controlar la TSH ja que la tinc alta però justament la setmana passada vaig anar a l'endocrí i em va dir que no patis per res i em va deixar força tranquil.la...

Vaya rollo us estic fent... res, que moltes FELICITATS a totes les que sou aquí, en algunes ja hem coincidit en altres posts de cercadores em fa molta il.lusió continuar aquest viatge plegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nelly2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Nelly2010 » ds. feb. 24, 2018 2:29 pm

Benvinguda Lavida!!
patmp
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: patmp » ds. feb. 24, 2018 5:39 pm

Hola noies!

Lleona i Lavida, del grup de cercadores! us llegia des de l'ombra per relaxar-me una mica, quina alegria! benvingudesssssssss!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Lleona, endavant amb aquest grup de telegram, de seguida et passo el meu número! Si et diuen DPP 1 de novembre et podries quedar, no??? jejejejeje. Quins són aquests noms que tens pensats? Per cert, molt bona recomanació ‘Dona Llum’ ja he mirat un dels documentals i llegit alguns enllaços, està molt bé!

Lavida, enhorabona i benvigudíssimaaa!

Krla, jo també vaig cansadíssima, dormo com mai, moltes hores, suposo que és ben normal!

VLB30, molt bé aquests noms! I que bé que hi hagi consens familiar! Jo també tinc molta gana contínuament. Per la resta et trobes bé?

Erika79, quina alegria que tot estigui bé, una molt bona notícia, que vas sentir quan vas escoltar el cor? Deu ser impressionant!

Nelly2010, genial aquesta eco també! A gaudir-ho. Queda’t, és clar que sí, ja ets de l’octubre! A més a més la data que et donen és tan relativa, cada dona i fill/a és un món!

No se si em deixo algú! Com aneu?

Ego: dimarts tinc visita amb la llevadora i dijous la eco a la mútua, quins nervis. Símptomes com totes una mica! A més a més, m'han sortit hemorroides :ufs: , estic intentant paliar-ho menjant molta fibra (que ja ho feia), i aplicant aloe vera (congelat) a la zona, espero que no duri gaire més perquè és una tortura!

En quant al grup telegram/wats: jo també penso que telegram és una opció més segura, a més a més, també es pot instal·lar a l'ordinador per si no ho vols tenir al mòbil, i funciona com qualsevol altre xat. Seria molt xulo que totes hi estiguéssim, pero si hi ha quòrum sobre el watssapp jo m'adapto al que sigui.

Bon cap de setmana!
patmp
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: patmp » ds. feb. 24, 2018 5:47 pm

Per cert! M'he mirat el grup de 'mares setembre' i tenen una fitxa inicial super complerta, potser ens pot ajudar per orientar-nos una mica més, voleu omplir-la i modifico l'entrada amb totes les nostres dades, i així també puc ordenar-nos per DPP.

PATMP
TE+: 3 de febrer
DDP: 12 octubre
Seguiment i hospital previst de part: seguiment doble ss i mutua. Casa de parts, encara per concretar.
N de fills: 0
Edat papis: jo 30 i ell 29
Sexe i nom: ¿? Encara no està del tot decidit!

Què us sembla???? :-())
Avatar de l’usuari
Nelly2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Nelly2010 » ds. feb. 24, 2018 9:35 pm

Patm, tema hemorroides uff s super pesat, espero q s solucioni ràpid, si tens restrenyiment per l'embaràs a mi em va be Plantaben i em va molt be i s segur.

Jo el que tinc s mal d'estómac, no m'havia passat en cap dels altres embarassos, tot em senta fatal, malestar, i diarrea d tant en quant, no se perquè serà
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: lavida » dg. feb. 25, 2018 7:26 am

Patm. Diria que el les hemorroides pel que he llegit són força recurrents, intenta fer una dieta amb força fibra i veu molta aigua... segurament el que et diu la Nelly tb t'ajudarà i a veure si així desaparaiexen. :-o00m

Nelly. Jo tb estic com tu... des d'abans de saber que estav embarassada que els matins i al vespre em trob com remenada, com si no se'm poses bé el menjar. Tb tinc força gana i quan menjo m'atipo de seguida. Dimecres li consultaré a la dra. però suposo que és normal... per dins s'està movent tot! :-())

Per cert, coneixeu alguna app que estigui bé per fer el seguiment i evolució del cigronet? He vist que n'hi ha infinites... gràcies!
Imatge
VLB30
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. feb. 16, 2018 2:46 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: VLB30 » dg. feb. 25, 2018 8:02 am

Noies!! Com aneu?
Erika quina alegria!!! Allá esta el teu cigronet!

Tema grup de telegram/whatsapp hem sembla genial! Crec que estarem encare mes al dia que per aqui .

Si si el tema noms a casa ha sigut força consensuat . Encare que segueixo preferint un altre per si fos nena ... pero com que amb els altres vaig guanyar jo , no puc triar :-o00m
El nom de Roger es precios per mi, pero vigila que son molt bitxus jaja es broma!!

Jo demá vaig a urgencies altre cop a veure si ha crescut o que fa el cigronet, vaig anar dilluns passat perque vaig tacar una mica ( res important) pero desde dimecres que no he tret res al fluxe aixi que estic mes tranquila, i bueno perque s’han intensificat els simptomes . Espero que tot estigui be, dilluns nomes es veia el sac pero també he de dir que la gine de urgencies no es va esmerar gaire en ampliar i mirar bé, només que estaba ben enganxat i que tornes dilluns aviam com anaba.

Si feu grup aviseu!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Erika79 » dg. feb. 25, 2018 8:09 am

Benvinguda Lavida:)

Patmp, doncs la veritat és que no podia creure. De fet és tot com que no m'ho crec, com si fos a algú altre a qui li està passant tot això jajajajaja Quan et fan l'analítica i surt posiitu és com: ah si, positu!!!!! Però és com abstracte. I aleshores li sents el cor i de cop penses: ai Déu meu que hi ha un ésser humà creixent dins meu!!!!!!

Jo ara sembla que començo a aixecar cap amb el tema de la panxa però encara vaig bastant tova al lavabo. Hi ha menjars que em venen molt de gust i altres que, tot i que no m'arriben a fer fàstig, no em venen de gust. I em crida més el salat que no pas el dolç.

Per cert, què en penseu vosaltres del tema tenyir-se el cabell durant l'embaràs?? A internet hi ha opinions de tot.

Em sembla bé lo de la fitxa. Poso la meva tot i que és possible que la DPP canvii.

TE+: 31 de gener
DDP: 10 octubre
Seguiment i hospital previst de part. Teknon però no és 100% segur encara.
N de fills: 0
Edat papis: jo 38. Papi, donant anònim i ni idea de l'edat.
Sexe i nom: encara no ho sé

El tema del seguiment em té mosca perquè jo el volia fer per Tarragona però quan em vaig trobar amb la situació de tenir gine preparada per si l'embaràs s'havia aturat, la meva gine no em donava hora fins 28 de març i l'altra que conec em va posar en llista d'espera i ningú s'ha posat en contacte amb mi... Anant per mutua! No em va donar gens de confiança la veritat... Així que no sé. El que m'agrada de Teknon pel moment del part és que tenen unitat de neonats que sempre dona tranquilitat. Aquí a Tarragona crec que només el té Santa Tecla de SS. I Hospital de Vendrell que té bona fama en tema part respectat, a la mínima que algo no va bé o el part s'avança et deriven a Santa Tecla perquè no estan preparats. No sé, potser prioritzo seguretat vers el nadó. El que em fa por de les privades és que tirin cap a cesárea a la primera de canvi... Quins dilemes!!

Edito que no havia viste l comentari de VLB30!! Gràcies bonica!!! Ja està allà, si!!!
A mi també m'agrada molt Max. De nen vaig de "rara" i també m'agrada molt Kyle (s'ha de notar que sóc teacher jajajajaja). Després altres més normals com Nil o Biel. En tinc uns quants a la llista jajajaja. I de nena també tinc llista. Ona m'agrada molt i Jana, Noa... Ja veuré :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
patmp
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: patmp » dg. feb. 25, 2018 8:33 am

Merci pels consells,dimarts li preguntaré aa la llevadora també, a veure que em diu. Després personalitzo més des del pc.
Crec que és lavida, a mi m'encanta l'app de 'mi embarazo (es de herobaby, però gens de publi), a la imatge principal hi ha una dona vestida de verd, embarassada, és super complerta,la que més he trobat fins ara!
Bon diumenge guapures!!
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Eupatina » dg. feb. 25, 2018 8:50 am

Hola noies!
Sóc l’Eupatina. L’altre dia vaig escriure una super entrada i se’m va esborrar! He trigat una mica a presentar-me perquè des del positiu(i abans!) he tingut pèrdues lleus i pensava que potser l’embaràs no aniria bé. De fet, encara tinc força por. Amb el meu primer embaràs no vaig tenir cap pèrdua, ni sagnat d’implantació! Ara porto 5 dies en repòs i no he sagnat gens, així que m’animo a escriure!
Una de les coses bones de les pèrdues és que ja he vist dues vegades el cigronet! Bé, l’embrió no, el sac embrionari i el vitel•lí. Espero veure’l bé la eco de les 7 setmanes i sentir el seu cor.
Omplo la fitxa:

TE+: 13 de febrer
DDP: 23 d’octubre
Seguiment i hospital previst: en principi, hospital general, però tinc alguns dubtes!
N de fills: 1
Edat papis: jo 32 (però pariré amb 33) ell 36
Sexe i nom: no ho sé i aquest cop no tinc preferències!

Ens llegim,
Eu
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Krla » dg. feb. 25, 2018 9:48 am

Bon dia a totes!

Com esteu? Alguna novetat??

Benvingudes Eu i lavida ! :--/)

El tema de telegram o whats em sembla bé. Ja direu quina de les dues vies preferiu!

Em sembla genial lo de la fitxa, ara la omplo:

TE+: 3 de febrer
DDP: Entre 12 i 15 d’octubre (està per confirmar)
Seguiment i hospital previst pel part: Jo vaig per mútua a fer el seguiment a Manresa i hospital previst Clínica Sant Josep de Manresa
N de fills: 0
Edat papis: jo 32 però quan pareixi en tindré 33 i ell 42
Sexe i nom: no ho sé, encara.


Modo ego: Primer de tot dir-vos que em fa gràcia poder compartir mes amb algunes companyes del post de trobadores Lleona, Eu i lavida i també amb la resta de companyes del grup! >.-<: >.-<: >.-<: Dit això doncs, res amb ganes de que arribi dimecres que ja estaré a la setmana 7 i poder veure i/o escoltar la coseta que porto dins... que ja en tinc ganes! I saber que tot està bé ! :-)(-:
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: lavida » dg. feb. 25, 2018 10:42 am

Bon dia!!!
Jo telegram no tinc, però m'està bé per provar-ho. M'adapto a tot!
Envio també les meves dades amb la info, tot i que és provisional i espero que dimecres pugui detallar-ho millor.

TE+: 23 de febrer (després de dos dies de dubte)
DDP: 31 d’octubre
Seguiment i hospital previst: mútua privada (sóc muface)
N de fills: 0
Edat papis: jo 29 (tot i que el tindré amb 30) i ell 30 (el tindrà amb 31)
Sexe i nom: a mi m'és indiferent el sexe, tot em fa il·lusió, ell prefereix un nen. Tema noms... en tenim algun en ment, però tenim temps per decidir! Abans de fer-ho públic en vull estar molt segura :-o00m


Per cert, com es fa per posar una imatge de perfil??? Poso tramet i no es tramet res...!
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Erika79 » dg. feb. 25, 2018 4:37 pm

lavida ha escrit:
Per cert, com es fa per posar una imatge de perfil??? Poso tramet i no es tramet res...!


Em sembla que si és molt gran no es puja, mira de canviar-li la mida.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Miya
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:30 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Miya » dg. feb. 25, 2018 7:23 pm

Benvinguda i felicitats, lavida! Aquí una altra q us seguia des de l'ombra i m'he anat alegrant dels vostres positius. Déu n'hi do amb el febrer al final... ha donat el seu fruit.

Que bé q ja hagis tingut eco, Nelly! Una tranquilitat

Patmp, quin rotllo això de les morenes... Jo en vaig tenir durant uns mesos i són molt molestes. I ja et dic jo q no va haver-hi cap canvi d'alimentació, estrès en el meu cas. El q em va anar mb mb van ser les llavors de lli pq ni prunes, ni kiwis ni verdura... El q no sé és si embarassada se'n poden prendre però si és q sí, mano de santo! Jo ara estic més aviat regirada i de moment zero restrenyiment, més aviat al contrari com heu dit algunes, i això q sóc propensa a restrenyiment.

VLB30, ho tindré en compte si tinc nen, q els Rogers són un perill, jeje. Ja diràs qtal l'eco demà, jo encara he d'esperar a l'altre dilluns i ja me'n moro de ganes.

Erika79, jo tampocs gens clar tema hospital, potser més cap al públic per recursos i per menys cesàries però igualment ho veig tan lluny. Dels noms que has dit, Ona m'agrada molt i Jana és un dels meus prefes per nena però tampoc hem parlat res encara... És el q dèieu que encara ho veig molt abstracte...

Felicitats, Eupatina! Normal q hagis estat amb por però si s'ha vist tot bé, endavant!!

Ja tens l'eco dimecres, Krla? Que bé! Jo tb moltes ganes per dilluns de la setmana que ve!

Quan decidiu on fem grup aviseu per si cal que em baixi Telegram i passi el número a la Lleona.

EGO: segueixo amb pocs símptomes a part dels pits i la panxa una mica rara i amb poques novetats fins la 1a eco, q espero quedar-me més tranquila. Per ara estic molt contenta però tb pensant de tant en tant q poden passar mil coses i no acabant de creure-m'ho del tot.

Deixo les dades pel 1r post:

Miya
TE+: 8 de febrer
DDP: 16 octubre
Seguiment i hospital previst de part: Seguiment doble, ss i mútua. Hospital??
N de fills: 0
Edat papis: jo 32 i ell 35
Sexe i nom: ??
Imatge
Avatar de l’usuari
Nelly2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Nelly2010 » dg. feb. 25, 2018 8:08 pm

Deixo fitxa:

TE+: 28 de gener
DDP: 30 setembre
Seguiment i hospital previst de part. Dexeus
N de fills: 2 , 2 nens de 6 i 3 anys
Edat papis: 35 els 2
Sexe i nom: ni idea

Erika79, tema hospital, jo els altres 2 ls vaig tindre per privat, a Dexeus i be, l gran va ser cesarea xo x complicacions, 20 hores de part o nen amb baixada de pulsacions si jo empenyia, va acabar a incubadora per problemes respiratoris. El petit part vaginal, molt molt respectat, sense episotomia i mínima intervenció, perfecte. Ets d Tgn?? Jo si! Xo visc a un poble d bcn

Les que teníu eco aquesta setmana ja explicareu! I benvingudes a les noves incorporacions
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Krla » dl. feb. 26, 2018 7:08 pm

Hola noies!

Què tal? Com anèu?? Neva per aquí?

A mi ara m’acaben d’anul•lar visita del ginecòleg que tenia dimecres pel tema neu... total que em fan esperar una setmana més, quins nervis!! :-o00m :-o00m

Ja tinc ganes de veure el cigru i saber com està! :-)(-: O si mes no sentir-lo <:-< Es comença a fer llarga l’espera... :-o00m
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Lleona » dt. feb. 27, 2018 12:08 am

Bona nit noies!!

Pel que he vist no hi ha problema en que sigui Telegram, per tant si voleu, em passeu els telèfons per peivat i el tiro endavant. Així podrem passar ecos i fotos i coneixe'ns virtualment amb els noms reals!

Jo vaig força enfeinada amb la peque i obres a casa i ara m'ha vingut el cansament del 1r trimestre i em vaig adormint per les cantonades. No tinc cap altre símptoma.

Perdoneu que no personalitzi gaire però volia respondre a lo de Telegram.

Sobre apps per seguir embaràs a mi la que més m'agrada és embarazo+. La vaig utilitzar per la 1a i em va anar de conya. A més té opció de que si se la descarrega la parella o l'àvia, estiguin al dia de com va la evolució del fetus i no us donin gaire la tabarra. A partir de les 14 setmanes és de pagament però són 3€ i val la pena.

Benvingudes a les noves incorporacions i enveja sana a les que ja heu vist al pre-cigru! En un no res estarem totes amb els peques entre els braços!

TE+: 21 de febrer
DDP: 31 octubre
Seguiment i hospital previst de part: si ve de natges com la peque, Vall d'hebron, si no a casa o a SJDD d'Esplugues.
N de fills: 1 de 17 mesos
Edat papis: 30 els dos i serem bipapis amb 31
Sexe i nom: ni idea
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: lavida » dt. feb. 27, 2018 9:39 am

Bon dia!
Krla quina llàstima lo de demà... a mi no m'han dit res, suposo que continua amb peu la visita.. estic nerviosa i no em queden ungles!
Imatge
Meia8
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. feb. 06, 2018 7:23 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Meia8 » dt. feb. 27, 2018 12:24 pm

Bon dia noies!

perdoneu tants dies però començo anar una mica de bòlit entre feina, uni i casa... divednres vaig tornar al gine i ja vaig sentir el cor... no hi ha paraules crec.... però el primer que vaig sentir és no estava sola... que sí, que hi havia una coseta rebonica dins meu....

Els meus dolors han marxat i dimecres vaig tacar una mica de marrón.... el gine em va dir que podia passar que no em preocupés que tot estava bé.... així que ara començo a creure en aquest fantastic camí....

Vosaltres totes bé???

Amplio informació:

DPP: 11 octubre
nº fills: 0 (el que ve en camí >.-<: :-()) <:-<

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::