Mares desembre 2018

gener, febrer, març...
ldoming7
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 03, 2018 9:02 pm

Mares desembre 2018

EntradaAutor: ldoming7 » dj. abr. 12, 2018 6:34 pm

Hola! fa poc que sé que estic embarassada. M'he passat per aquesta pàgina web que m'han recomanat i veig que hi ha un fòrum on poder compartir coses, com està per mesos i no hi ha cap del desembre de 2018 he obert un, a veure si fem un bon grupet i podem parlar de coses que ens poden inquietar. Ho trobo molt bona idea! Alguna pel desembre de 2018?
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lilyflax » dj. abr. 12, 2018 6:48 pm

Hola! Aquí una pel desembre, per 11 sembla ser
..fa molt poquet també que ho sabem i no m'atrevia encara a obrir post i quan he vist que l'havies obert m'hi he llençat de cap. Primeriza i vinc de fiv d'adopció d'embrions amb la meva dona. Estem super emocionades i felices i ja hem fet una eco on hem vist el sac i la vesícula vitelina.
Qui més s'anima a escriure! Va fem un grupet xulo que el desembre es un gran més segur!
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018
ldoming7
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 03, 2018 9:02 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: ldoming7 » dg. abr. 15, 2018 5:55 pm

Hola Lyliflax! en primer lloc moltes felicitats a les dues! per mi és el segon embaràs, el primer però el vaig perdre. Ara, després de més d'un any i amb un tractament per ovular, un altre cop ho estic, i ben contenta! tot i que tinc les meves pors. Nosaltres vam anar la setmana passada al ginecòleg i vam veure també el saquet i la vesícula, quina il·lusió que fa!! oi? Aquest divendres he d'anar de nou a la consulta i esperem escoltar el cor, ja estaré de 7 setmanes i una mica més.
una abraçada!
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dg. abr. 15, 2018 6:35 pm

Hola noies!

M'afegeixo al grup. Jo també estic de ben poquet i encara no he anat al metge però en principi la meva DPP és pel 13/12.
És el meu 3r embaraç i em sembla que tinc moltes més pors que amb els dos primers. Serà que amb l'edat m'he tornat més conscient de les coses :)


Felcitats a les dos. Anem parlant.
Imatge

Imatge

Imatge
petita_rousi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 3:22 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: petita_rousi » dl. abr. 16, 2018 3:28 pm

Bona tarda noies!!
Em sembla increíble, però aquí estic, des de divendres (amb doble confirmació diumenge) que la ratlleta del test va ser molt fineta...però allà estava!! Encara no ho sap ni el meu marit, li vull donar la sorpresa per Sant Jordi (a més és el seu sant...i crec que encara no m'ho crec ni jo...)
És el tercer mes que ho intentem i gràcies a un termometre basals que vaig comprar a Amazon, aquest últim mes l'hem encertat!! Espero que em vagi bé perque fins el dia 7 de Maig no tinc la primera visita a la clínica (quina aneu? Jo Dexeus, Barcelona). Aixi que il·lusionada però una mica cagadeta fins que no em vegi la metgessa.
Segons càlculs de certs portals web, em toca per Nadal....jaja quines dates!! a mi m'encanten, i ara encara m'agradaràn més!!
Suposo que vosaltres similar, no?

Bé, espero conèixer-vos una miqueta més i ens poguem ajudar mutuament. Segur que tindrem mil dubtes, almenys jo que és el primer.

Fins ben aviat i felicitats a totes!!! :b-)))
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dt. abr. 17, 2018 2:50 pm

Hola noies, jo per desembre també, estic de 6 semanas si no Ho calculo malament, encara no m,han fet cap eco.
Estic embarasada per fiv , em van posar 2 embrións, aixi que no sé si en porto un o dos.
Al maig fare 40 anys i despres de molta lluita per fi Ho he aconseguit.
El Divendres em fan la eco a la clínica de reproducció i ja em donarán l,alta suposo i a buscar ginecóleg.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lilyflax » dj. abr. 19, 2018 6:56 am

Bon dia noies!
Que bé que cada cop són més i això que he llegit en altres posts que el desembre no és un mes que agradi gaire...en fi nosaltres estem encantades de passar uns nadals diferents!
Com van els sintomes?
Petita_rousi podràs aguantar fins dilluns per dirli al teu marit? Quins nervis! Ja ens explicaràs
Romo: et llegeixo desde els posts de reproducció assistida, felicitats noia, ets una lluitadora, ja ens dius quan et fan la eco!
I les altres com esteu? Com us trobeu?
Modo ego: jo he començat amb els vòmits, moooolt divertit tot plegat. La setmana passada vam tenir un susto i correns a l'hospital de Barcelona, pq tenia pèrdues, van fer eco i vam sentirli el cor, preciós però el susto no ens el va treure ningú... Al final m'han dit q pot passar i.no te perquè passar res dolent o haver-hi res, va ser molt poca pèrdua i marronet...he tacat algun dia més però com dilluns vam tornar a tenir eco am la gine de l'Institut marquès i vam tornar a veure lembrionet amb la vesícula vitelina i el cor bategant ben fort doncs ja estem més tranquiles. Ah ja tenim DPP 6 de desembre, demà estarem de 7 setmanes
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018
petita_rousi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 3:22 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: petita_rousi » dj. abr. 19, 2018 12:47 pm

Hola Lilyflax, encantada de conèixe't a tu i a les altres!!

Doncs la veritat és que m'està costant molt no dir-li res, la sort és que el tinc de viatge de feina i només m'haure d'"aguantar" el cap de setmana! Quines ganes boges tinc ja!

Li he comprat un llibre de paternitat i una caixeta allargada on he posat el predictor amb el positiu a dins, que s'ho trobi per sorpresa, a veure quina cara fa!!! jeje

Segueixo encostipada, amb la gola super inflamada, el dimarts em va dir la doctora que només prengués 500 mg de paracetamol, però ja no tenia tanta tos, però des d'ahir la inflamació de la gola em fa bastant mal aixi que demà torno al doctor a veure si em pot receptar algo...molt em temo que antibiòtics, no sé, a veure... he llegit que ho poden receptar si hi ha infecció sense perill pel bebé.

Com aneu vosaltres? Jo ni ecografia ni res fins el dia 7 de maig no tinc primera visita :S

Creieu que demà que vaig al doctor, hauria d'aprofitar per ferme anàlisi de sang i veure valors hcg o millor m'espero al ginecòleg?

Un petonet



Lilyflax ha escrit:Bon dia noies!
Que bé que cada cop són més i això que he llegit en altres posts que el desembre no és un mes que agradi gaire...en fi nosaltres estem encantades de passar uns nadals diferents!
Com van els sintomes?
Petita_rousi podràs aguantar fins dilluns per dirli al teu marit? Quins nervis! Ja ens explicaràs
Romo: et llegeixo desde els posts de reproducció assistida, felicitats noia, ets una lluitadora, ja ens dius quan et fan la eco!
I les altres com esteu? Com us trobeu?
Modo ego: jo he començat amb els vòmits, moooolt divertit tot plegat. La setmana passada vam tenir un susto i correns a l'hospital de Barcelona, pq tenia pèrdues, van fer eco i vam sentirli el cor, preciós però el susto no ens el va treure ningú... Al final m'han dit q pot passar i.no te perquè passar res dolent o haver-hi res, va ser molt poca pèrdua i marronet...he tacat algun dia més però com dilluns vam tornar a tenir eco am la gine de l'Institut marquès i vam tornar a veure lembrionet amb la vesícula vitelina i el cor bategant ben fort doncs ja estem més tranquiles. Ah ja tenim DPP 6 de desembre, demà estarem de 7 setmanes
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: RedBerry » dj. abr. 19, 2018 6:01 pm

Bon dia noies!

US tafanejava desde l'ombra. Petita_rousi Pel mal de gola, encostipats, garganta,etc infusio de tomillo. Jo la he descobert tard, pero amb 3 dies prenent un parell de gots va super be. Tinc entes que si que es pot amb panxu pero per si les mosques pregunteu al gine :ok:

Molts petons i una super enhorabona a totesss!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
petita_rousi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 3:22 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: petita_rousi » dv. abr. 20, 2018 7:33 am

Hola Redberry, si si, me n'he pres un paquet sencer des de la setmana passada però ara ja no em feien res.

Però sí que és cert que per inflamació de gola la infusió de farigola va súper bé!

Una abraçada!

RedBerry ha escrit:Bon dia noies!

US tafanejava desde l'ombra. Petita_rousi Pel mal de gola, encostipats, garganta,etc infusio de tomillo. Jo la he descobert tard, pero amb 3 dies prenent un parell de gots va super be. Tinc entes que si que es pot amb panxu pero per si les mosques pregunteu al gine :ok:

Molts petons i una super enhorabona a totesss!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Avatar de l’usuari
tallarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. març 10, 2014 8:37 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: tallarina » ds. abr. 21, 2018 4:27 pm

Hola noies!
M’afegeixo al grup del Nadal mogudet! Estic de casi 7 setmanes i serà el segon/a! Fa uns dies vam fer primera eco i vam veure un mini embrionet i vam sentir el cor >.-<:
Aquestes setmanes se’m fan eternes, i això que em trobo bastant bé! Però firmaria per teletransportar-me a la setmana 12 i que estigués ja tot més encarrilat... sóc molt impacient!
SaraHB
Entrades: 1
Membre des de: ds. abr. 21, 2018 4:39 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: SaraHB » dg. abr. 22, 2018 10:35 am

Hola a totes! Jo també m'afegeixo al grup :)
En principi la meva data prevista de part es el 26 de desembre. Tot just demà faré 5 setmanes. Es una IA, un embaràs molt desitjat després de 3 anys d'intentar-ho. Estava molt emocionada però ara estic molt preocupada perquè des de fa tres dies m'han desaparegut tots els símptomes. Ahir vaig anar a urgències i no em van poder dir res perquè encara fa molt poc i no es pot sentir el cor (a més a més la gine va ser súper antipàtica). Ahir feia 2 mil•límetres.
A veure com anirà, us ho aniré explicant. Tot i que jo tinc la sesnsació que l'he perdut. És la primera vegada que escric al fòrum, tenia ganes de compartir-ho.
Ah, i enhorabona a totes!
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dg. abr. 22, 2018 6:43 pm

Benvingudes a les noves incorporacions!

Us vaig llegint cada dia però no tinc mai temps de respondre.

SaraHB: sigues positiva, això dels símptomes no vol dir res; jo també tinc dies que em trobo molt malament i dies que completament normal. Tot pot ser, però no et desanimis.

Les demès com aneu?

Jo ja sentint el cansanci, amb insomni, nausees, etc... Dimarts tinc la primera visita. A veure que ens diuen!
Imatge

Imatge

Imatge
petita_rousi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 3:22 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: petita_rousi » dg. abr. 22, 2018 6:54 pm

Bones noies, com esteu? A mi se m'està fent etern esperar a la primera eco el dia 7/5.

No em vaig poder aguantar i ja li vaig avançar la bona notícia al meu marit ahir al mati jaja no podia més, i tmapoc em semblava just per ell, i la veritat és que el millor que hagués pogut fer. Ha sigut un cap de setmana molt maco, fins i tot ho sap ma germana, la única, perque em fa por dir res a ningu.

A més el metge generalista que em va mirar l'encostipat (ja gairebé curada) no em va voler fer anàlisi, que m'esperés a la gine).

Bé, de moment l'únic símptoma són els dolor "tipus pre-menstruals" de tant en tant.

Vosaltres com aneu?

Cada cop som més!!

Lilyflax ha escrit:Bon dia noies!
Que bé que cada cop són més i això que he llegit en altres posts que el desembre no és un mes que agradi gaire...en fi nosaltres estem encantades de passar uns nadals diferents!
Com van els sintomes?
Petita_rousi podràs aguantar fins dilluns per dirli al teu marit? Quins nervis! Ja ens explicaràs
Romo: et llegeixo desde els posts de reproducció assistida, felicitats noia, ets una lluitadora, ja ens dius quan et fan la eco!
I les altres com esteu? Com us trobeu?
Modo ego: jo he començat amb els vòmits, moooolt divertit tot plegat. La setmana passada vam tenir un susto i correns a l'hospital de Barcelona, pq tenia pèrdues, van fer eco i vam sentirli el cor, preciós però el susto no ens el va treure ningú... Al final m'han dit q pot passar i.no te perquè passar res dolent o haver-hi res, va ser molt poca pèrdua i marronet...he tacat algun dia més però com dilluns vam tornar a tenir eco am la gine de l'Institut marquès i vam tornar a veure lembrionet amb la vesícula vitelina i el cor bategant ben fort doncs ja estem més tranquiles. Ah ja tenim DPP 6 de desembre, demà estarem de 7 setmanes
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dv. abr. 27, 2018 2:16 pm

Hola noies com aneu???

Jo estic ja de 7 semanas i 2 dies, i desitjan arribi el 4 de maig que tinc la segona eco a la clínica privada de fiv i ja em donarán l.alta.

Estic pensant de ferme a les 10 setmanes el test harmony, perque com a mi perfil fiv no em van analitzar els embrións i tinc ja casi 40 anys,alguna de vosaltres us el fareu??

Estic intentant decidir entre maternitat o Quirón....???

Al final estic de baixa una setma mes, perque com siguin dos será embaraç de risc em van dir.

Bueno com aneu totes???
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
petita_rousi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 3:22 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: petita_rousi » dc. maig 02, 2018 11:18 am

Bon dia noies, com esteu?

Jo molt cansada, tot i haver tingut 4 dies de festa!! I és que he descansat molt, però veig que no és suficient! Mare meva...i mira que ni nàusees, ni mareigos ni res, però cansament moltíssim!!

Dilluns vaig tenir un petit ensurt, suposo que ja començo amb les "paranoies" de primeriza jeje a primera hora del matí al aixugar-me, vaig veure que tenia unes pèrdues marronoses (sense tacar la calceta), al cap d'una estona vaig tornar al wc i seguia tenint-ho, aixi que li vaig dir al meu marit...mira no t'espantis, pero anem a la Dexeus a que em mirin!!!

Com era pont, doncs apa, cap a urgències del mateix hospital, i bé, per sort ja no tenia res, la doctora no em va veure res estrany i fins i tot ens van fer una exografia i vem sentir els seus batecs!!! A les 6 setmanes!!

Bé us podeu imaginar l'emoció!! Vem flipar tant que encara estem que no ens ho creiem. Ens hem avançat una setmana a la primera eco (dilluns vinent tenim la primera visita).

Ens han fet un súper spolier! jeje Però bé, almenys em vaig quedar tranquila, en el fons sabia que no era re greu per la quantitat, però vaig voler prevenir...no us passa, almenys a les primerenques, que teniu por a perdre'l en tot moment? O jo que no sóc algo histèrica....

En fi ja anireu explicant les vostres visites!

una abraçada!!
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dj. maig 03, 2018 8:05 am

Hola petita rousi, jo també em pasa això com tu que no sé si estará be o no i tambe vaig agotada.

Bueno el dilluns vaig estar ingresada perque estaba a 37,4 i estaba aprop del hospital clínic i vaig anar allá pensant que maternitat estaba alla adins, doncs no, es veu que está a un altre lloc.
Total em van ingresar i em van Fer análisis de sang i orina , pero solament em van trobar sang a la orina, no sabien si era sorra al riñó o infecció d, orina, total que em van donar el fosfomicina 3g, no em van donar opció, em van dir que les embarazadas podien pendre.
Después va vindre un ginecoleg d,urgencia em va Fer una eco amb un ecograf super antic, pero es el únic que Hi havia allá, i males noticias que tinc un hematoma subcorial de 27mm dins la matriu, aixi que repos total, quan jo no he sangrat.
Dema tinc eco a la clínica de fiv i m,Ho tornarán a mirar be, i m,han derivat a maternitat.
Ara estic de 8 setmanes i bueno estic una mica trista, em paso els dies a 36,8 quan la meva temperatura es de 35 i aixi.
M,han de trucar de maternitat per control de tot i que si pujaba a 37,4 tornes a anar pero a maternitat.

Aixi que no se cóm acabara aixo.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dj. maig 03, 2018 12:16 pm

Ànims noies!
Jo també vaig súper cansada; avui em sento bastant millor però he passat uns dies.... vaig deixar de pendre cafè perquè un dia que no el vaig pendre no vaig tenir nausees, no se si ha sigut coincidència però ja no en tinc tantes.

Petita_roussi, jo no sóc primeriza però també en tinc de paranoies. Deu estar en el nostre ADN.....

Romo, espero que no sigui res i tot vagi súper bé.

Anem parlant.
Imatge

Imatge

Imatge
petita_rousi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 3:22 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: petita_rousi » dj. maig 03, 2018 2:22 pm

Molts ànims Romo bonica!!! Segur que tot anirà bé, tot i que entenc que estiguis preocupda.

Ja ens explicaràs què t'expliquen a la clínica. A vegades a urgències tampoc et tracten amb prou delicadesa o diuen coses que després no son o no són tan greus. En fi espero que vagi bé la visita i puguis baixar la febre.

Fins aviat, una forta abraçada!


Romo ha escrit:Hola petita rousi, jo també em pasa això com tu que no sé si estará be o no i tambe vaig agotada.

Bueno el dilluns vaig estar ingresada perque estaba a 37,4 i estaba aprop del hospital clínic i vaig anar allá pensant que maternitat estaba alla adins, doncs no, es veu que está a un altre lloc.
Total em van ingresar i em van Fer análisis de sang i orina , pero solament em van trobar sang a la orina, no sabien si era sorra al riñó o infecció d, orina, total que em van donar el fosfomicina 3g, no em van donar opció, em van dir que les embarazadas podien pendre.
Después va vindre un ginecoleg d,urgencia em va Fer una eco amb un ecograf super antic, pero es el únic que Hi havia allá, i males noticias que tinc un hematoma subcorial de 27mm dins la matriu, aixi que repos total, quan jo no he sangrat.
Dema tinc eco a la clínica de fiv i m,Ho tornarán a mirar be, i m,han derivat a maternitat.
Ara estic de 8 setmanes i bueno estic una mica trista, em paso els dies a 36,8 quan la meva temperatura es de 35 i aixi.
M,han de trucar de maternitat per control de tot i que si pujaba a 37,4 tornes a anar pero a maternitat.

Aixi que no se cóm acabara aixo.
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dg. maig 06, 2018 12:40 pm

Hola, noies!

Felicitats a totes! Em sumo al grup. Us he anat llegint però fins ara no he volgut escriure perquè he tingut moltes pors. Com la Idoming7, al meu primer embaràs vam perdre l'embrionet i va ser molt dur.

Jo avui estic a la setmana 8 i sembla que tot va bé! La meva DPP és el 16 de desembre. Som dues mares i m'he quedat per FIV, segona transferència. A la primera transferència també em vaig quedar, però, com he dit, el vam perdre a la sisena setmana. Abans havíem fet molts tractaments d'inseminacions, així que ha estat un camí llarg! Per cert, Lilyflax, quina il·lusió trobar-vos per aquí! Us recordo del post de Duesmares. :)

Romo, em sap molt de greu tot el que estàs passant. Fes repòs i tinc entès que l'hematoma pot acabar marxant. Espero que tinguis molta sort. Jo he tingut algunes pèrdues i he estat fent molt de repòs, també. Ara intentaré treballar des de casa, a veure...

També vaig tacant marró. A algú més li passa?

I com aneu de nàusees? Jo vaig començar molt d'hora amb les nàusees (estómac remogut, fàstics...), a la cinquena setmana, i ara sembla que no en tinc tantes, per sort!

Bé, molts petons a totes i ja anirem parlant!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::