Mares desembre 2018

gener, febrer, març...
cullareta
:: zebra
Entrades: 1043
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dc. juny 06, 2018 10:25 am

Gràcies noies, la veritat és que ja estic millor i la gine em va confirmar que no afectaria al bebé. Demà 13s i això és un no parar de patir encara que sigui el 3r! :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
Juno
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

EntradaAutor: Juno » dc. juny 06, 2018 11:54 am

Hola, noies!

12+3

Cullareta, que bé que ja estiguis bé!! Me n'alegro molt.

Benvinguda, Lluna85! Me n'alegro que estiguis més tranquil·la. Ja aniràs passant i ens expliques.

Idoming7, que bé veure't per aquí i saber que ara tot va bé. Felicitats per la bessonada!! Que guai. :)

Romo, ja ens explicaràs què tal els resultats.

Aneris, ja tens els resultats de l'screening? Ja ens explicaràs. Sí, la progesterona és una mica pal, però en el meu cas ja em queda poc!

Jo demà tinc l'EBA screening i acabarem de valorar si fem el test no invasiu o no.

Petons!
Lluna85
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 05, 2018 10:01 am

EntradaAutor: Lluna85 » dc. juny 06, 2018 8:44 pm

Que vagi tot super bé demà Juno!
Una curiositat, quina diferència hi ha entre el triple screening i l'Eba?
Juno

EntradaAutor: Juno » dj. juny 07, 2018 7:42 pm

12+4

Lluna85, merci! Hem fet l'EBA screening en lloc del triple perquè el metge hi va insistir molt; la pega és que no entra per la mútua... En teoria és com el triple però miren més paràmetres perquè el resultat sigui més acurat.

Avui hem fet l'eco de les 12 setmanes i l'EBA i sembla que a l'eco es veu tot bé. Ara falta l'analítica per acabar de tenir els resultats. Hem vist el bebè fent saltets, tan mono!! :) El test prenatal no sé si el farem. De moment el metge ens ha dit que ens esperem a tenir els resultats de l'EBA.

Com esteu totes? Moltes abraçades!
Romo
Entrades: 72
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

EntradaAutor: Romo » dl. juny 11, 2018 3:46 pm

Hola noies,

Juno has Fet al final el test prenatal no invasiu?? Suposo que ja hauras deixat la progesterona.
Aneris jo tambe prenc cada Mati el Eutirox 50 i el natalben supra. Al final t,has Fet el test prenatal no invasiu??
Idoming 7 vaja sorpresa dos!!!! Com han anat els resultats?
Cullereta m,alegro que ja estiguis be.
Lluna85 jo l,espero el 7 de desembre. Anem a la par.

Modo ego, bueno ja tinc els resultats del test prenatal no invasiu el basic, i em surten els tres cromosomes de Baix risc, el 21, 18 i 13. Ja se que porto, un nen!!!!!!

Bueno la curva del sucre m,ha sortit intolerancia, la he de repetir dintre de 3 semanes un altre vegada per asegurarnos si tinc diabetes gestacional o no.

Aquest dimecres faré 14 semanas. Ens vam comprar l,ángel sounds i es Molt chulo, s,escolta perfectament el cor del petit.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

EntradaAutor: Aneris » dt. juny 12, 2018 12:23 pm

11+5

Bon dia!

Romo, jo de fet prenc entre setmana eutirox 88 (aprox, 1 comprimit de 50 i mig de 75) i els capdes 100. El test no l'he fet encara perquè estic pendent dels resultats del triple screening (hi vaig dijous) per veure si m'entra per la mútua o no. Un nen!! felicitats! no se si teníeu alguna preferència o no. Lo del sucre és un rotllo, i més si al final t'has de vigilar amb el que menges, a veure si tens sort!
Jo tinc l'AngelSounds de fa un parell de setmanes i primer em va costar però ara ja el tinc molt localitzat :love: :love: :love:

Juno, i què t'ha costat? (si no és molt preguntar). ja teniu resultats??

Cullareta, com vas? ja et trobes bé? jo ahir vaig tenir molt mal de cap des que em vaig llevar, no se ben bé perquè, però avui ja estic bé.

Lluna85 la veritat és que costa està tranquil·la i no patir, va a caràcters suposo.

Idoming7, 2!!!!!!!!!!!! ((OoO)) enhorabona!!! bé, mira, ja tindreu molta feina feta! a mi en el fons sempre m'hagués fet gracia tenir bessons, tot i que amb el primer embaràs quan a la gine li va semblar que podrien ser dos vam tenir un moment de pànic. Tens ja resultats?

Jo estic una mica xof. Físicament em trobo molt millor, sembla que les nausees ja han quedat enrere i s'han vist substituides per una gana amb ansietat per menjar incontrolable. Em posaré com una vedella en 3 setmanes com segueixi així. Però el problema és que ho vam dir a les nenes, bé, van tornar a preguntar i ja ens va semblar que potser era el moment, i la gran s'ho ha pres fatal. Diu que no entén perquè volem un altre fill si ja les tenim a elles. I quan li explica a tothom (a les seves amigues), la frase és la-meva-mare-està-embarassada-però-jo-no-vull-tenir-cap-més-germanet.
Estem intentant estar una mica més per ella i de moment deixar tot el tema per més endavant, però la veritat és que em va sorprendre moltíssim i no se ben bé com encarar-ho. :ufs:
La petita per contra súper contenta, cada dia em pregunta si ja ha nascut el bebé :-D
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Juno

EntradaAutor: Juno » dt. juny 12, 2018 7:46 pm

Hola, noies!

Romo, felicitats, un nen! Quin pal això de la diabetis! I això què et suposa? Algun règim en especial?
Jo a la visita de la setmana 12 vaig fer l'EBA screening, el test prenatal de moment ens esperem a veure els resultats de l'EBA. El metge no m'ho va recomanar ni desrecomanar, però així com l'EBA sí que me'l va recomanar molt, el test prenatal no (tinc 32 anys). Suposo que si no surt amb risc no el farem.

Aneris, et refereixes a l'EBA? L'EBA val 150 euros. El test prenatal si l'EBA no surt amb risc crec que no el farem... Em van dir que el test prenatal valia uns 700 euros.
Ostres això de la teva filla gran! Que estrany, no? Com es va prendre el naixement de la segona? Suposo que li heu de donar temps... Molts ànims.

I les altres com aneu?

Abraçades!
cullareta
Entrades: 1043
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

EntradaAutor: cullareta » dj. juny 14, 2018 11:57 am

Bon dia noies! Com aneu?

Jo ja una mica millor però encara molt cansada. Avui (i gairebé cada dia) m'he despertat a les 5.30 així que ja estic llesta per anar a fer la siesta zz:-)

Dimarts al vespre em van donar els resultats de l'anàlisi del ADN fetal i ha anat tot bé. Risc baix de totes les trisomies i esperem una nena!! :cnena:

Aneris acabo de llegir la reacció de la teva filla gran. Em sap greu. A veure si podeu fer-li veure totes les coses positves que els portarà el germanet@.

Nosaltres encara no els hem dit si és nen o nena perquè obviament el nen vol un germanet i la nena una germaneta i ara el nen es posarà trist. A veure si trobem la millor manera de dir-li.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: