Mares desembre 2018

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dc. juny 06, 2018 10:25 am

Gràcies noies, la veritat és que ja estic millor i la gine em va confirmar que no afectaria al bebé. Demà 13s i això és un no parar de patir encara que sigui el 3r! :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dc. juny 06, 2018 11:54 am

Hola, noies!

12+3

Cullareta, que bé que ja estiguis bé!! Me n'alegro molt.

Benvinguda, Lluna85! Me n'alegro que estiguis més tranquil·la. Ja aniràs passant i ens expliques.

Idoming7, que bé veure't per aquí i saber que ara tot va bé. Felicitats per la bessonada!! Que guai. :)

Romo, ja ens explicaràs què tal els resultats.

Aneris, ja tens els resultats de l'screening? Ja ens explicaràs. Sí, la progesterona és una mica pal, però en el meu cas ja em queda poc!

Jo demà tinc l'EBA screening i acabarem de valorar si fem el test no invasiu o no.

Petons!
Lluna85
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 05, 2018 10:01 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lluna85 » dc. juny 06, 2018 8:44 pm

Que vagi tot super bé demà Juno!
Una curiositat, quina diferència hi ha entre el triple screening i l'Eba?
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dj. juny 07, 2018 7:42 pm

12+4

Lluna85, merci! Hem fet l'EBA screening en lloc del triple perquè el metge hi va insistir molt; la pega és que no entra per la mútua... En teoria és com el triple però miren més paràmetres perquè el resultat sigui més acurat.

Avui hem fet l'eco de les 12 setmanes i l'EBA i sembla que a l'eco es veu tot bé. Ara falta l'analítica per acabar de tenir els resultats. Hem vist el bebè fent saltets, tan mono!! :) El test prenatal no sé si el farem. De moment el metge ens ha dit que ens esperem a tenir els resultats de l'EBA.

Com esteu totes? Moltes abraçades!
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dl. juny 11, 2018 3:46 pm

Hola noies,

Juno has Fet al final el test prenatal no invasiu?? Suposo que ja hauras deixat la progesterona.
Aneris jo tambe prenc cada Mati el Eutirox 50 i el natalben supra. Al final t,has Fet el test prenatal no invasiu??
Idoming 7 vaja sorpresa dos!!!! Com han anat els resultats?
Cullereta m,alegro que ja estiguis be.
Lluna85 jo l,espero el 7 de desembre. Anem a la par.

Modo ego, bueno ja tinc els resultats del test prenatal no invasiu el basic, i em surten els tres cromosomes de Baix risc, el 21, 18 i 13. Ja se que porto, un nen!!!!!!

Bueno la curva del sucre m,ha sortit intolerancia, la he de repetir dintre de 3 semanes un altre vegada per asegurarnos si tinc diabetes gestacional o no.

Aquest dimecres faré 14 semanas. Ens vam comprar l,ángel sounds i es Molt chulo, s,escolta perfectament el cor del petit.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dt. juny 12, 2018 12:23 pm

11+5

Bon dia!

Romo, jo de fet prenc entre setmana eutirox 88 (aprox, 1 comprimit de 50 i mig de 75) i els capdes 100. El test no l'he fet encara perquè estic pendent dels resultats del triple screening (hi vaig dijous) per veure si m'entra per la mútua o no. Un nen!! felicitats! no se si teníeu alguna preferència o no. Lo del sucre és un rotllo, i més si al final t'has de vigilar amb el que menges, a veure si tens sort!
Jo tinc l'AngelSounds de fa un parell de setmanes i primer em va costar però ara ja el tinc molt localitzat :love: :love: :love:

Juno, i què t'ha costat? (si no és molt preguntar). ja teniu resultats??

Cullareta, com vas? ja et trobes bé? jo ahir vaig tenir molt mal de cap des que em vaig llevar, no se ben bé perquè, però avui ja estic bé.

Lluna85 la veritat és que costa està tranquil·la i no patir, va a caràcters suposo.

Idoming7, 2!!!!!!!!!!!! ((OoO)) enhorabona!!! bé, mira, ja tindreu molta feina feta! a mi en el fons sempre m'hagués fet gracia tenir bessons, tot i que amb el primer embaràs quan a la gine li va semblar que podrien ser dos vam tenir un moment de pànic. Tens ja resultats?

Jo estic una mica xof. Físicament em trobo molt millor, sembla que les nausees ja han quedat enrere i s'han vist substituides per una gana amb ansietat per menjar incontrolable. Em posaré com una vedella en 3 setmanes com segueixi així. Però el problema és que ho vam dir a les nenes, bé, van tornar a preguntar i ja ens va semblar que potser era el moment, i la gran s'ho ha pres fatal. Diu que no entén perquè volem un altre fill si ja les tenim a elles. I quan li explica a tothom (a les seves amigues), la frase és la-meva-mare-està-embarassada-però-jo-no-vull-tenir-cap-més-germanet.
Estem intentant estar una mica més per ella i de moment deixar tot el tema per més endavant, però la veritat és que em va sorprendre moltíssim i no se ben bé com encarar-ho. :ufs:
La petita per contra súper contenta, cada dia em pregunta si ja ha nascut el bebé :-D
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dt. juny 12, 2018 7:46 pm

Hola, noies!


Romo, felicitats, un nen! Quin pal això de la diabetis! I això què et suposa? Algun règim en especial?
Jo a la visita de la setmana 12 vaig fer l'EBA screening, el test prenatal de moment ens esperem a veure els resultats de l'EBA. El metge no m'ho va recomanar ni desrecomanar, però així com l'EBA sí que me'l va recomanar molt, el test prenatal no (tinc 32 anys). Suposo que si no surt amb risc no el farem.

Aneris, et refereixes a l'EBA? L'EBA val 150 euros. El test prenatal si l'EBA no surt amb risc crec que no el farem... Em van dir que el test prenatal valia uns 700 euros.
Ostres això de la teva filla gran! Que estrany, no? Com es va prendre el naixement de la segona? Suposo que li heu de donar temps... Molts ànims.

I les altres com aneu?

Abraçades!
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dj. juny 14, 2018 11:57 am

Bon dia noies! Com aneu?

Jo ja una mica millor però encara molt cansada. Avui (i gairebé cada dia) m'he despertat a les 5.30 així que ja estic llesta per anar a fer la siesta zz:-)

Dimarts al vespre em van donar els resultats de l'anàlisi del ADN fetal i ha anat tot bé. Risc baix de totes les trisomies i esperem una nena!! :cnena:

Aneris acabo de llegir la reacció de la teva filla gran. Em sap greu. A veure si podeu fer-li veure totes les coses positves que els portarà el germanet@.

Nosaltres encara no els hem dit si és nen o nena perquè obviament el nen vol un germanet i la nena una germaneta i ara el nen es posarà trist. A veure si trobem la millor manera de dir-li.
Imatge

Imatge

Imatge
Tamtam88
Entrades: 2
Membre des de: dl. juny 25, 2018 6:43 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Tamtam88 » dl. juny 25, 2018 7:35 am

Bon dia noies!
Una altre mare novata al grup! >.-<:
Us he estat llegint i veig que en som unes quantes pel desembre (per mi un mes fantàstic, segur que tindrem uns nadals mogudets...).
En el meu cas, la data prevista de naixement és el 10 de desembre i ha sigut un embaràs molt molt desitjat. Després d'uns quants ensurts en els primers mesos (sagnats espontanis que cap metge va poder identificar d'on venien) ara estic de baixa i la veritat que més tranquila; tinc una feina molt estressant i crec que no ens beneficiava gaire ni al bebè ni a mi...
Us volia preguntar, vosaltres seguiu les recomanacions del metge en quant a sortir a caminar cada dia? Cuanta estona? Amb el tema de les pèrdues porto unes setmanes en hibernació però crec que va sent hora de posar-me les piles!!!
Una abraçada,
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dt. juny 26, 2018 6:10 pm

Hola, noies!

Com esteu totes? Això està ben adormit... Deu ser cosa de l'estiu. Expliqueu cosetes!

TamTam88, benvinguda! Jo també soc novata i també vaig tenir pèrdues al començament. Ara treballo des de casa per estar més tranquil·la i sembla que tot va bé. Això de caminar... Uf! Diuen que ara al segon trimestre ja ens tocaria, haha. Jo ho vull fer, però encara no ho he fet. De tota manera, amb aquesta calorassa, hauria de ser o molt d'hora al matí o ja cap al vespre... Quines recomanacions t'ha donat el metge? Sortir a caminar cada dia? Segur que malament no va! Molts ànims!

Cullareta, felicitats per la nena! Com vas ara amb el cansament? Millor? Suposo que la calor tampoc no hi ajuda gaire...

Jo vaig bé. La veritat és que des que vaig deixar la medicació que estic molt millor. Potser també perquè ha coincidit que estic en el segon trimestre, no ho sé. I tothom em diu que faig molt bona cara. L'EBA screening va sortir amb baix risc. També ens han avançat uns dies la DPP (suposo que per la mida del bebè), però el meu metge no hi dona gens d'importància. Ara és el 12 de desembre. Alguns dies al vespre sí que em noto l'estómac remogut i sense gana per sopar, però res de greu. Crec que és perquè he d'anar menjant més sovint entre hores. La meva germana m'ha deixat un coixí d'aquells de lactància, que són com un xurro, i la veritat és que va la mar de bé, és molt còmode. També diuen que hem de dormir sobre la nostra part esquerra i ara ho intento fer. Tinc molt poqueta panxa, pràcticament només la notem la meva dona i jo, i ara ja estem donant la notícia a la gent que encara no ho sap. Fa emoció dir en veu alta que serem mares! :)

Com aneu les altres mames? Què expliqueu? Petons per a totes!!
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dc. juny 27, 2018 8:47 am

Si noies, si que està això paradet....

Doncs jo millor, em sento amb més energia per fer coses. Però igualment si no faig una mini siesta a les 8 del vespre ja estic KO.

Així que de moment lo d’anar a caminar o fer algun tipus d’activitat ho tinc ben aparcat.

Dilluns vaig tenir visita amb la Giné i tot bé de moment. La Peque es movia molt tot i q jo encara no la sento. Fins ara m’he engreixat 0 Kgs tot i que ja tinc una super panxa. Demà ja he d’anar a fer-me la corba de la glucosa. Esperem que surti bé.
Imatge

Imatge

Imatge
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dt. jul. 10, 2018 9:00 am

Hola noies, com esteu?

Aneris al final com van anar els resultats del screening del primer trimestre, et va entrar per mutua el ADN fetal? I la Teva nena cómo está? Ja s,Ho ha pres millor lo del germanet o germaneta? A veure es normal perque agafen gelets.

Juno qué be que t,hagui sortit risc Baix, com vas, jo tinc la DPP el 7/12.

Cullereta com et trobes? Ja saps si es un nen o una nena?? Qué tal la corva de la glucosa.

Tamtam88 jo també estic de baixa, perque tinc 80km diaris a la feina i amb aquesta calor no podía. Benvinguda al grup.

Doncs jo la setmana que ve he de repetir la curva llarga del sucre perque em va sortir alterada, potser tinc diabetes gestacional i haure de Fer una dieta.
Ahir vaig haber d,anar d, urgencias, resultat infecció d,orina mes doncs. Estic amb el monurol i el ginecanesten.
Esperant la eco morfológica que em queden dos setmanes encara.
Una pregunta noies si coneixeu els hospitals que diré per Quin US decantarieu?? Quirón o maternitat?? Es que estic dubtosa.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dt. jul. 10, 2018 9:40 am

Hola Romo!!

Espero una nena! I jo si que tinc diabetis gestacional. La corba va sortir fatal i després de fer-la em vaig trobar molt malament aquell dia. Ara estem de vacances pero ja tinc hora amb l’endocrino X quan torni i directament a fer dieta.

Sobre els hospitals, els meus grans van néixer a la Teknon i estem súper contents. Ara la Peque haurà de néixer a Itàlia.

La meva germana va tenir bessons l’any passat. Un mes abans de q neixessin vam trobar un problema a la nena (q al final no va ser res) i la mateixa mútua la va enviar a fer proves a la maternitat i com que al final no va ser res la mateixa maternitat la va derivar de nou a la Dexeus q es on van néixer.
Crec q la maternitat per embarassos d’alt risc, prematurs, etc son els millors.
Imatge

Imatge

Imatge
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dt. jul. 10, 2018 12:39 pm

Ostres cullareta jo tambe en sembla que tinc diabetes gestacional, ens posarán a dieta.

Qué guay a italia!!!!! Jo. També crec que maternitat son els millors. El tema es que jo al tindre endo vesical, si m,haguesim de Fer una cesaría sería un desastre perque jo tinc la bufeta d,orina enganchada a la matríu totalment i han de separar i es trencaria. I después tinc escoliosis lumbar amb rotació que no sé si em podrán posar l,epidural.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Juno » dc. jul. 11, 2018 5:47 pm

Hola, noies!

Que bé que hi torni a haver una mica de moviment! Si voleu puc fer un grup de Whatsup i potser per allà estem més al dia. Què us sembla? Si us sembla bé em passeu el mòbil per privat i el faig.

Romo, quin pal això de la infecció d'orina! Jo en el primer embaràs (el que vaig perdre) també em va agafar una infecció, però crec que era candidiasi. Tinc la sospita que em va passar perquè em vaig haver de prendre antibiòtics després de la punció, perquè em van punxar algun petit quist o alguna cosa així. Bé, espero que millori! Jo també tinc escoliosi; espero que sí que em puguin posar l'epidural. Ni ho havia pensat...!

Cullareta, com va? Menys cansada? Suposo que amb les vacances tot va més bé. Quina murga això de la diabetis. A mi m'han dit que la corba aquesta l'he de fer més endavant, a la setmana 24-25 o així...

Jo tot bé! D'aquí unes tres setmanes em faran l'eco morfològica. Ara estem en plena recerca de noms. :)

Bé, noies, una abraçada!!
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dv. jul. 27, 2018 12:28 pm

Hola noies com aneu??

Esta Molt parat aquest foro, jo avui m,han fet la eco morfológica del segon trimestre i está totalmente be. Lo únic que estic amb un mal de Coll horrible.
Ja estic de 21 semanas, el que m,han dit que el nen es un percentil 85 que es grandet.

Segueixo dubtant entre parir a Quirón o a maternitat del clínic.

Ja heu comprat alguna coseta??

Bueno a veure si s,anima una mica. Per mi Fer el grup de whas si es mes comode perfecte.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dv. jul. 27, 2018 2:45 pm

18+1
Hola!
jo segueixo bé, ara per ara només tinc la tensió baixa (l'últim dia a 5 i 9) i alguns matins em marejo però la resta bé, ni sucre, ni rest.
el risc em va sortir molt baix i la mútua em va dir que nanai de pagar-me el test. Com que hem van robar el cotxe mentre estava a una visita al metge, vam decidir de moment no fer el test.
A les 12 setmanes em van dir que semblava nena (90 i pico %), a les 16 nen, i a principis d'aquesta setmana nena un altre cop, o sigui que anem molt perduts en el tema del sexe i ja no penso ni noms ni res fins que algú m'ho asseguri.
Em queden 14 dies per la morfològica.

Romo, jo tindré la criatura a l'hospital general, no et puc donar referències dels altres. On visita la teva ginecòloga? jo amb l'embaràs de la gran també vaig fer infecció d'orina que em feia mal sota el melic ¬_¬'
Tema eutirox, saps que han de passar 4 hores entre que te'l prens i et prens les vitamines? jo ara he optat per prendre l'eutirox a les 6, així a les 10 quan esmorzo ja puc menjar de tot, i les vitamines a la nit.

En quant a l'epidural, amb la segona no me la vaig posar i aquest cop penso fer el mateix. ho passes malament una estoneta però després la recuperació no té res a veure. De totes maneres és un tema molt personal així que si ho teniu clar parleu amb els vostres metges a veure si podeu!

Cullareta que bé una nena! i quin pal el tema de la diabetis... jo porto 3'5 kg però m'han dit que no em preocupi gens. Jo tampoc em noto encara el bb, això que amb els altres embarassos a les 17 setmanes ja les notava. de totes maneres com que puc escoltar el cor i els moviments quan vull, estic tranquil·la.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » ds. jul. 28, 2018 9:06 pm

Ostres aneris et van robar el cotche?? Vaya tela.

Escolta i aixo del Eutirox jo no Ho sabia, a mí el van dir una hora, pero perque es ?? Perque sino no se,absorveix be el Eutirox o les vitaminas?

Sense epidural?? Ha de Fer Molt de mal no??? Jo se que es un nen perque em vaig Fer el ADN fetal pero el vaig haber de pagar el basic, la mutua tampoc Mel entraba.

Jo esperem millori d,aquesta faringitis sino al final haure de pendre antibiótic.

El tema de la meva ginecologa que em porta a Quirón, son un equip que es diu el equip del doctor cabero , Hi hauran 15 ginecolegs, llavors em va dir que sino estaba ella Hi hauria algu del equip, pero es un rollo perque tu vols que estigui la Teva ginecologa.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Aneris » dl. jul. 30, 2018 8:23 am

Romo, s'ha d'esperar per permetre l'absorció correcta de l'eutirox, ha de fer més de 4 hores que has menjat i ideal és no menjar res durant les 4 hores després, sobretot coses que portin vitamina C perquè es veu que interfereix molt. A veure, si a tu les analítiques et surten bé, segueix fent com sempre, simplement pot ser que t'estiguis prenent més mg dels que realment necessites perquè n'hi ha una part que no l'absorbeixes, res greu. El més important és prendre-t'ho sempre igual perquè t'ho ajustin bé.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dt. ago. 14, 2018 3:12 pm

Hola noies!

No m'havien tornat a arribar notificacions!!

Com esteu?

Jo vaig fent... a dieta per la diabetes gestacional que es va confirmar (quina gana que estic passant!) i controlant-me el sucre 6 cops al dia. Aquesta setmana ja ho porto una mica millor i sembla que el cos s'està acostumant, però les primeres van ser una mica dures.
En total nomès m'he engreixat un kilo fins ara, (quan neixi la nena aniré directa a la desfilada de Victoria's secret, jajajaja) tot i que faig ja una bona panxa.

Segueixo cansada i no puc evitar fer-me una bona siesta cada dia, estic en plan marmota total. Menos mal que aq dies ja ha afluixat la calor, però la setmana passada va ser horrible.

El dia 26 de juliol vam fer la morfològica i tot va sortir bé.

I ja està, poc més us puc explicar.... Vosaltres com esteu? De vacances??

Fins aviat!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::