Mares desembre 2018

gener, febrer, març...
chemist18
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 15, 2018 7:51 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: chemist18 » dc. ago. 15, 2018 9:13 pm

Hola noies!!

Motes felicitats a les futures mares de desembre!! M'afegeixo al grup. La meva DPP és pel 15/12 :oset: .
Vaig tenir la morfològica a principis de mes i tot OK. >.-<:

Una abraçada!!!
Lluna_23
Entrades: 2
Membre des de: dc. ago. 29, 2018 10:10 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lluna_23 » dc. ago. 29, 2018 10:17 am

Bon dia noies! Sóc nova per aquí... Primerament, felicitats a totes!!
Tenim DPP al 24 de desembre i porto un nen.

D’aquí 2 setmanetes m’haig de fer la prova del sucre, aviam...
Volia demanar-vos si alguna li passa al vespre fer-li mal al costat dret a l’altura de les costelles. No tinc clar si és la digestió o què, ja que em quedo tipa ràpidament i depèn de què no se’m posa bé.

Gràcies i seguim ;)
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Romo » dc. ago. 29, 2018 12:52 pm

Hola noies benvingudes,

La meva DPP es el 7 de desembre, pero segur s,em adelantará.

La proba del sucre no patiu, no es per tant, jo ja he fet dos curves curtes i dos llargues.

A mí a vegades em pasa que del costat Esquerra dormint també el fan mal les costelles suposo que deu ser tot de lo mateix, jo prenc ranitidina per els ardors i femlax per poguer anar de ventre i tot i aixi em fa mal.

Una pregunta a totes les noies, ja heu començat a les compres?? I Quin ordre? Jo tinc el carro el capazo i la cadira del cibex pero res mes. Suposo que vaig tard..
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: cullareta » dc. ago. 29, 2018 2:59 pm

Romo ha escrit:Una pregunta a totes les noies, ja heu començat a les compres?? I Quin ordre? Jo tinc el carro el capazo i la cadira del cibex pero res mes. Suposo que vaig tard..


Tranquila! Jo encara no he comprat res..... tinc moltes coses de la meva filla, però cotxet, cadireta, etc ho he de tornar a comprar. Suposo que anirem per feina ara ja al septembre.
Imatge

Imatge

Imatge
laurar
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 17, 2018 8:46 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: laurar » dj. ago. 30, 2018 5:13 pm

Hola Noies!
Jo també sóc nova per aquí i la meva dpp també és el 15/12, com tu chemist18...
I no he comprat res encara!també és veritat que aprofitaré força coses d’una amiga i ho té guardat en un traster.
Jo no se massa quan posar-m’hi ja que, tinc pendent un canvi de casa i va per llarg...així que crec que se m’ajuntarà tot força :-o00m ...
Cabell de xocolata
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 09, 2018 7:21 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Cabell de xocolata » dg. set. 09, 2018 7:38 pm

Hola a tothom!
Fa dies q segueixo el fòrum i primer de tot, agraïr a la gent responsable la idea de fer aquest fòrum i a tothom les respostes. M'heu aclarit molts dubtes i en un moment com és un embaràs, sentir-se recolçada és el més important.
Jo tb seré mare al desembre, el 19 és la dpp. Em fa il·lusió formar part d'aquest grup.
Ara mateix he agafat la baixa per lumbalgia gestacional. Demà tinc hora x renovar-la, alguna de vosaltres sap quants dies han de posar en el document de confirmació?

Gràcies!
Lluna_23
Entrades: 2
Membre des de: dc. ago. 29, 2018 10:10 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lluna_23 » dt. set. 11, 2018 7:38 am

Bon dia noies i bona diada ||*|| !

Ahir vaig fer-me la prova del sucre i vaig ansr a ma llevadora i em va comentar la vacuna de la tos farina, us l’heu feta? Què en penseu?

Respecte el què comentaves de mirar coses, jo he mirat algo de cotxets i el què em deixen alguns amics/familiars però poca cosa més! De cara a finals de Setembre- Octubre si que ens ho volem mirar bé!

Espero que totes estigueu bé i tot vagi rodat!
Cabell de xocolata
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 09, 2018 7:21 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Cabell de xocolata » dt. set. 11, 2018 9:32 am

Bon dia i bona diada!
A mi també m'han dit lo de la vacuna. Jo me la posaré, aquest any hem tingut alguns casos al barri on treballo i els fills d'una companya van tenir tos ferina també.
Així li passo anticossos a la meva filla i ja em quedo tranquil·la.
Salutacions!
Baldufa+_+
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: ds. set. 08, 2018 11:29 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Baldufa+_+ » dt. set. 11, 2018 5:30 pm

Hola mamis de desembre! :-()-)

Soc nova al fòrum. El meu DPP és de finals de novembre però el fil de mares de novembre porta parat des de fa mesos, he escrit però res. M'animat a escriure açí. Si hi ha cap problema meu feu saber i em retire. No passa res!

Soc mare de Dídac, té 2 anys i mig. I un altre que ve de camí i encara no té nom..

Dubtem entre Pau (el meu fill li diu així però tinc un cosí que se'n diu i no sé si repetir), Nil (on vivim no es sent) i Aimar. M'agraria que fora en català encara que la meua parella no li dona tanta importancia..Busque i busque però no trobe més. Tenim molts noms descartats per ser fills d'amics o familiars propers (Aleix, Arnau, Blai, Gael, Guillem, Eric, Joan, Jordi, Oriol, Sergi..)

Tema tos ferina. A mí tb me la tenen que posar. En el primer me la posaren i cap problema. La matrona em digué q fins la setmana 36 hi ha temps.

Petonets!
Cabell de xocolata
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 09, 2018 7:21 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Cabell de xocolata » dt. set. 11, 2018 7:20 pm

Hola Baldufa!!

Si us agraden curts Pol se sembla a Pau, també teniu Roc, Lluc, Jan, Pep, Pere, Ot, Aran... A mi m'agradaven Éric i Roger, però tindré una nena, així que descartats tots ;)
Petons!
Baldufa+_+
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: ds. set. 08, 2018 11:29 am

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Baldufa+_+ » dt. set. 11, 2018 8:33 pm

Enhorabona per la nena! :love:

Tindré en compte les teues propostes. Moltes voltes li estic donant. A tots els noms els trac algo. Amb primer ho tenien super clar i si era nena tb.

Nosaltres tampoc hem comprat a penes res perquè tenim les del germà major. Amb el segon tb et dones conte que la mitat de les coses sobren.

Petonets
Lauram1979
Entrades: 1
Membre des de: dt. jul. 17, 2018 7:22 pm

Re: Mares desembre 2018

EntradaAutor: Lauram1979 » dg. set. 30, 2018 7:44 pm

Hola mamis de desembre!!!!

Soc nova al fòrum. El meu DPP és de començaments de desembre, cap al 3 de desembre.
És el meu primer fill i estic una mica nerviosa pel tema del part. Demà dilluns començo la setmana 31.

Nosaltres ja tenim pensat el nom, es dirà Àlex.
Tenim muntada la seva habitació, el cotxet i unes quantes cosetes més :b-))) :b-)))
Fa un parell de setmanes em van possar la vacuna de la tos ferina.

Heu començat les classes de preparció al part?

Petonets!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::