Mares gener 2019

gener, febrer, març...
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » dj. maig 24, 2018 12:48 pm

Holaaaaaaa

Benvingudes!!! Que xulo que vagi creixent el grup. Però el costa molt retenir qui és qui!!!! Quin desastre la meva memòria!

Que bé aquestes ecos!!
A mi també em toca demà. I se m'està fent etern arribar a divendres!

Petonssss
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dj. maig 24, 2018 1:17 pm

Hola a totes, com aneu??

Jo avui he fet 8 setmanes i he tingut la segona eco amb la clínica de RA. He pogut veure molt millor l'embrió i escoltar bé el seu cor. Ha estat molt emocionant. :_)

Continuo amb moltes nàusees però no he arribat a vomitar cap dia, i em sento fatigada i amb son. A part d'això tot bé. Encara no tinc panxolina però si noto que em molesta la pressió dels pantalons.

La setmana que ve tinc hora amb la gine de la mútua, a veure que em diu.

I vosaltres com a aneu?

Una abraçada
Imatge
Avatar de l’usuari
laurago
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 16, 2016 2:26 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: laurago » dj. maig 24, 2018 4:02 pm

Mares boniquees!!

Us he llegit a totes i tal com una ha dit no retinc be noms i qui es qui, estic fatal de memoria enserio, sobretot a curt plaç jajaj! Super contenta de saber q les primeres ecos van anant be!!

Jo ahir tb eco superbe, cor perfecte! Encara no hem parlat de dpp perque per regla tindria q ser 5/01/2019 pero per eco surt uns 4 dies mes gran, per tant tambe podria ser 1/01/2019 pero no ho modifiquen a nose que la diferencia sigui de 5 o mes dies, així que la fixarem a les 12setmanes suposo! Tot i que ja us avanço que estic convensuda q sera de desembre.... nose si pq el primer em van avançar 10 dies la dpp i ames va neixer 2 dies abans de la dpp i ja vaig amb la fixacio aquesta jajaja

Ostiaaa vaia rollo us he fotut!! A veure si poc a poc vaig retenint qui sou cada una!!!

Petons boniquees!!
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Aneris » dv. maig 25, 2018 1:46 pm

Bé, mica en mica, és cert que al principi costa situar-se, i com que no teniu tickers encara més, perquè amb els tickers ràpidament saps de quant està cadascuna.

Jo seguixo igual, molt marejada-nausees a partir de mig matí però amb gana alhora, un rollo. I mooooooooolta son i cansament, m'arrossego tot el dia i no faria res.

Dilluns torno a tenir visita i potser després ja els hi direm a les nenes (si no cau durant el capde, clar).

Del tema panxa millor ni parlo, de fet fa com 2 setmanes que vaig amb pantalons d'embarassada. La panxa em va sortir abans de que es veiés res a la eco!!! :-((
Amb el segon embaràs ja va sortir molt més aviat, però res comparable amb aquest. Jo crec que ahir el meu cap ja em mirava raro, rotllo "no se si felicitar-la o si fotria la pota" però es va contenir. Potser també li diré la setmana vinent si tot està bé.
És que a l'hivern amb els jerseis és més fàcil dissimular però amb aquestes calors, amb les samarretes poc o molt es marca la panxa, i com que no en tenia...
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dv. maig 25, 2018 2:03 pm

Bona tarda!

Eco perfecte! :b-)))
Hem sentit el cor i hem vist una mongeteta!


8+3
xiclett
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 7:45 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: xiclett » dv. maig 25, 2018 2:32 pm

Sa6 q tal la ecooo?? :b-)))
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » ds. maig 26, 2018 7:16 am

Xiclett, gràcies per preguntar! vaig enviar un missatge abans que em preguntessis, segurament vam solapar-nos. L'eco super bé! Estic en un núvol de felicitat!
Com estàs tu?

Com esteu totes?

Jo cada dia em trobo millor, l'únic molta son i cansament.

Ara el dilèma que tenim és el de explicar-ho. Jo vull dir-ho als pares però no sé si podran guardar el secret fins les 12 setmanes... Així que estem quasi decidits de dir-ho a tothom en 15 dies, plan marató "estic embarassada!!!"


8 + 4
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dl. maig 28, 2018 7:28 am

Bon dia!

Aquí una que també s'apunta al grup de mamis de gener! Crec que totes juntes farem un grupet maco i ens podrem ajudar mútuament :-()-)

Ahir em vaig fer el test (1r dia de falta) i em va sortir positiu! Segons els meus càlculs, compliré les 40 setmanes el dia 26 de gener.
Aquest dia coincideix amb l'aniversari de la peque i va nèixer el dia que va complir les 40 setmanes exactes. Quina punteria la nostra!

Tenim dues nenes (de 3,5 anys i de 16 messos), dos gats i una gossa i anem a pel tercer bebé pq a casa hi falta gent! :content:

En aquest embaràs tinc pocs símptomes en comparació: síndrome niu i algo de nàusees. El cansament no sé si és de l'embaràs o ja del meu dia a dia.
Em noto panxeta, tinc ganes de poder dur vestits ja de bon matí pq es dissimula més i aniré més fresqueta.
Encara no ens hem plantejat dir-ho a la familia, tot i q molt contents, estem encara assimilant la idea d'aquest embaràs. Només ahir li vaig dir a la petita a cau d'orella pq sé q no dirà res a ningú ;)
Tenim visita amb la dra de la mútua passat Sant Joan i en breu demanaré hora per S.S. Donaré a llum per S.S. com els altres dos. Han sigut parts naturals i m'ha anat molt bé

La primera eco, crec q la faré més endavant. No tinc pressa encara i recordo que amb la segona em vaig ratllar una mica pq el cor no es sentia bé (era massa petita encara) i dues setmanes més tard tot perfecte

Sa6, és difícil pendre la decissió de com dir-ho i quan, també és més fàcil "guardar el secret" si et trobes bé, però poder compartir-ho mola molt! Facis el que facis serà lo correcte!
Enhorabona per la eco!!!

Aneris, trimami també! Veig que estem igual tema panxulines! Avui intentaré escaquejar-me i comprar samarretes amples. Hauré de deslligar-me els pantalons i possar-me goma de pollastre on el botó per poder respirar una mica i anar més còmode. O això o fer un ritual pq faci bon temps!

Li vau dir d'alguna manera especial a les vostres parelles q estaveu embarassades?

Una abraçada! Us vaig llegint!

5+2
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: alivipa » dl. maig 28, 2018 9:26 am

Bon dia,
Jo també m'afegeixo al grup. Em fa una mica de por afegir-m'hi tan d'hora, però d'altra banda em fa il·lusió compartir aquesta etapa amb més gent. I si és gent que està en la mateixa situació, encara millor!
Estic de 5+1 i, en teoria, surto de comptes el 27 de gener. Ho vaig saber el divendres 18, que va ser la primera falta. Havia tingut sangrat d'implantació i se'm va parar llavors. Però la setmana passada vaig tenir pèrdues i em van enviar a urgències. Em van dir que no tenia perquè ser res i, de fet, en dos dies es van parar. Suposo que patiré fins a les 12 setmanes (i després fins a les 20, i fins al part, i sempre més!). Estic esperant que m'arribi l'hora per la llevadora per SS.
Símptomes: tinc molta fred a estones i cansament. Nàusees de moment no. El síndrome del niu pensava que era cap al final de l'embaràs, però també ho he notat els primers dies...
Tenim un nen de 22 mesos. Quants records de quan va néixer i del seu embaràs. Espero que tot vagi igual de bé!
També tenim una gata.
Sa6! Quina il·lusió sentir-li el cor!! En tinc unes ganes també!
Noies, espero aprendre'm els noms aviat...
Una abraçada!
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dl. maig 28, 2018 10:37 am

Bon dia boniques

Gaia i Alivipa enhorabona!!!

Gaia, al final aquedt capde ho hem dit als pares, no podia aguantar més. Els ha fet molta il.lusió!

Alivipa m'alegra veure't per aquí!

Bon dilluns a totes

8+6
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Aneris » dl. maig 28, 2018 10:44 am

9+4

Enhorabona a les noves incorporacions!!

Jo avui estic fatal. Ahir, tot i saber que no ho havia de fer, vaig fer cas a ma mare i em vaig estirar 10 minuts després de dinar. Total que aquesta nit no hi havia manera d'agafar la son, m'he despertat milions de vegades, he anat unes altres tantes al lavabo, i ara ho estic pagant. Foto un ulls que no se si és d'això o que estic agafant una conjuntivitits de cavall.
Per compensar, en 1 hora i 1/2 tinc visita a la gine, com a mínim espero tenir bones notícies i confirmar que tot segueix bé, per compensar la tarda que m'espera, que els dilluns les nenes tenen extraescolars :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

GAIA, jo també tinc dues nenes, però no tant de carrerilla com tu!! que les meves tenen quasi 10 i 5 i ja estan mig criades! ;-))) i jo samarretes no, pantalons és el que em vaig haver de comprar desseguida perquè se'm clavaven per tot arreu.

Nosaltres només ho hem dit als germans respectius i a la meva mare. A la meva sogra no perquè és impossible que calli (cada any tenim uns problemes quan s'acosta el Nadal amb el tema reis...). També a les meves amigues de la feina, perquè em notaven raríssima i es pensaven que em passava alguna cosa, i a la padrina de la gran perquè ella està de quasi 4 setmanes més que jo i m'ho va dir el mateix dia o el dia abans de que jo em fes el test.
A la resta fins que no li diguem a les nenes res.

Sa6, que bé que l'eco hagi anat bé! surts més tranquil·la, oi?
Jo tinc mig emparaulat un AngelSounds per wallapop. Si avui tot va bé a la visita el compraré.

ah! i a casa també tenim 2 gats (gat i gata) i un gosset de 55 kg :-o00m

Per cert, caldria fer llistat a la primera pàgina, no??? a veure si la Noa78 s'anima!!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » dl. maig 28, 2018 1:41 pm

Holaaaaa

Benvingudes a les noves incorporacions! Que guai, això es va animant.

Divendres van tenir eco i tot bé.
A mí segons els meus càlculs en sortida dpp 1 de gener i el metge va dir 7 de gener.
Començo a tenir moltes nàusees i no em ve de gust res de menjar. Amb la nena vaig estar perfecte i ara em ve de nou!
Tinc nova eco d'aquí 15 dies i després ja em donarà hora per l'analítica.

La panxa vaig a ratos, de moment amb camisetes amples vaig fent. Al vespre és quan es nota més!! Sort que al juny faig 15 dies de vacances i després ja ho diré a la feina perquè em sembla que sortirà de cop!

Petonssss a totes!!!
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: AnnnaToni » dl. maig 28, 2018 8:36 pm

Hola noies,

Alguna ha tingut alguna pèrdua o ha tacat una mica? A mi no mhavia passat però avui tenia el salvaslip amb una taca marró fosc no molt gran, però evident.
Quan lhe vist era ja tard i he trucat a una amiga ginecòloga. M’ha dit q a vegades passa, i q si es marró és sang vella d’algun canvi q està fent l’embrió, com formar-se la placenta.... vale, estic més tranquila però no les tinc totes. Estic de 7 setmanes i tinc por.
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dl. maig 28, 2018 8:52 pm

Hola AnnnaToni, demà anava a escriure a totes però t'he llegit.

Amb el primer embaràs em va passar i tot ok. Jo vaig pensar q era una regla pq feia algunes setmanes q m'havia tret el Nuvaring i pensava que era algo hormonal.
La ginecòloga em va dir que a vegades passava, i acostumava a ser per la setmana 6-7, q no em preocupés. Va ser un embaràs on la nena va estar perfecte en tot moment.

Una abraçada
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: AnnnaToni » dl. maig 28, 2018 10:03 pm

Moltes gràcies Gaia!!

Bona nit a totes i que descanseu, q segur q us dormiu x les cantonades com em passa a mi ;)
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dt. maig 29, 2018 8:06 am

Bon dia!

Benvinguda alivipa! :-()-)

AnnnaToni millor avui? Has tornat a sagnar?

Caram! Sí que ho heu dit a gent! Les úniques que ho saben son les del grup de mamis de la peque! Em van ajudar a veure el sí! >.-<: Que poques no son i m'agrada molt la idea de q siguin elles :) No ho saben ni avis, ni tiets, ni amics de sempre, ni ningú... Al enterar-nos diumenge, estem ja assimilant primer la idea i esperem una mica a q es solidifiqui tot. Tampoc no crec q triguem gaire a dir-ho als avis, aviat començaré amb visites mèdiques i la cosa no es pot allargar molt. Avui estic de 5+3

Per mi el tenir símptomes com nàusees, marejos, somnolència, calors, ganes de pipi, mal de cap... és senyal de q va a bon port (tot i q hi ha uns quants símptomes q preferiria no tenir-los). Ja he començat amb les pastilles per les nàusees! Alguna més al club?

Una abraçada i us vaig llegint mamis!!
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: AnnnaToni » dt. maig 29, 2018 9:00 am

Hola Gaia,

Sagnar no és la paraula, és alguna taca marró esporàdica. Encara en tinc alguna, i he trucat a la doctora i m'ha dit que no em preocupi, que és habitual. Però que de tota manera no faci esforços, no carregui pes i no tingui relacions sexuals pel moment.
En fi. No pares de patir...
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Tremadufi » dt. maig 29, 2018 10:27 am

Moltes felicitats a les noves incorporacions!! :-()) :-())

Annatoni pel q he llegit en general, es algo comú, així que tranquil.la...repós i a desconectar la ment amb qualsevol altra cosa. Tot anirà genial!!!

Vatres teniu intenció de fer el test prenatal no invasiu?? Jo en principi si..la meva cunyada els va fer i ens ho va comentar. El vaig parlar amb la biòloga de la clínica q vaig anar i ella em va dir q amb el seu segon embaràs si q ho va fer i q ella ho recomana.

Jo estic de 8+6! Lo q em sorprèn és q em trobo tant bé...sort q estem fent eco cada setmana i mitja O així q sinó..medida de l'embrió acorde a la data i el cor a tope! >.-<:

Una abraçada!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dc. maig 30, 2018 7:21 am

Bon dia!!!

Que bé que la cirereta estigui perfecte Tremadufi! Nosaltres fins el dia 11 no tindrem la primera imatge i el 25 la segona! Ja sabrem si parlem d'un o dos bebés! No tenim antecedents però com que el millor amic de la meva parella és bessó i sense antecedents familiars, és algo que m'emparanoia ara! (recordeu que tinc dues nenes ja!) :-D

Respecte el test no invassiu,de moment no el farem. Depenent dels resultats de l'analítica, amb els percentatges q s'indiquen, la meva edat, antecedents familiars (cap ni un) i opinió tant de llevadora com de ginecòloga, decidirem. Val un ull de la cara i preferim guardar aquests diners per altres coses (com la compra d'un cotxe amb 5 places reals i súper maleter amb espai per gos + maletes o una nova cadireta per la nostra cirereta). :miko:

Aquesta nit ha sigut horrorosa! Hora i algo d'insomni i ara amb molta son, mal de cap i nàusees! Aviam com avança el dia i esperem que la cosa vagi a millor! :ok:

Una abraçada guapes! Us vaig llegint!
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: alivipa » dc. maig 30, 2018 8:34 am

Bon dia, noies!

Tremadufi, quina il·lusió aquestes ecos. Tu aprofita que et trobes ben bé! :) Nosaltres, com la Gaia, en principi tampoc no el farem el test prenatal invasiu, a no ser que ens ho recomanin pels resultats de les analítiques, etc.

AnnnaToni, com vas? Jo vaig tenir pèrdues, però era molt recent, a la setmana 4, i ja havia tingut sagnat d'implantació a la setmana anterior. Em van dir que era molt aviat per veure res, però que no tenia perquè ser res a no ser que fos com una regla o tingués dolor abdominal. Vaig deixar de tacar al cap de tres dies. Com ho portes, tu?

Papalloneta, Gaia, i aquestes nàusees?

Aneris, a mi em passa igual, de dia tinc molta son i de nit em desvetllo sovint... Tenim un nen de 22 mesos i encara es desperta molt a la nit i, quan ho fa, ja no puc dormir durant una bona estona.

Sa6, quina il·lusió la eco!

Nosaltres també ho hem dit als pares i a una amiga que em feia acupuntura, que ara ja no me'n pot fer. Em fa por dir-ho, però sé que hi ha gent que em preguntarà perquè sabia que estàvem buscant. Per altra banda, hi ha gent que, en cas de tenir un avortament també li diríem, així que penso que, tant per tant, compartir també la bona notícia. No ho sé. De moment, miraré d'esperar. Es fan tan llargues, les setmanes. I pateixo tant perquè tot vagi bé... Quines ganes de ser a la setmana 12...

Finalment, tinc hora per la setmana vinent amb la llevadora. Me'n moro de ganes!
Perdoneu que no personalitzi més, però però vaig aprenent els noms poc a poquet.

Que passeu un bon dimecres!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::