Mares gener 2019

gener, febrer, març...
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » dj. juny 14, 2018 6:08 am

Bon dia!!!

Benvingudes cookiee46! Anem fent grupet maco!!

Lauragago quin susto! El que trobo que deu ser més difícil és fer repos amb un peque a casa. Ànims i paciència per aquests dies!!!

Que tingueu un bon dijous!
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dj. juny 14, 2018 11:32 am

Bon dia reines!!!

Laurago, intenta descansar molt, i si cal pilla ja la baixa, és dur un embaràs amb una criatura petita. Intenta gaudir també de la peque-gran tan com puguis!
Per cert! tela amb el comportament de l'hospital de Vic amb tu! Normal que tinguis dubtes! També et dic que cap part és igual, ni el comportament de les llevadores i ginecòlegs. En el segon part, estava a tope tot i vaig sentir una llevadora que deia: a las 15:00, pim pam han parido todas. El meu segon part va durar 20 minuts i molts pocs pujos (això sí, teníen tanta presa que no esperaven a que vingués la contracció), ni un tall i pell amb pell aconseguit. El vaig veure bastant menys humà (l'altre va ser amb abraçades amb el llevador i tot) però va ser maco també,vaig poder tocar-la i veure com sortia a través d'un mirall. Mai saps com anirà, o sigui q pren la decissió que millor creguis q serà la correcta.

Noa78 si et funciona la cola zero, aprofita-ho! Amb aquest temps també entren millor els refrescos!
Jo encara no he començat amb cremes, propiament dit, em posso body milk quan em deixen després de la dutxa, però ho cambiaré ja per oli d'ametlles o nivea. ;)
Tema dentista, l'últim cop que me la van programar perl'embaràs, em van trucar quan la peque tenia 9 messos :-D Avui dóna casualitat q tinc dentista aquesta tarda i li comentaré. Em farà revisió i neteja

Papalloneta, fa ràbia quan treuen una setmana eh? Bueno, la tornaran a modificar amb la eco del 1T. Aviam si avances amb dies!

AnnnaToni, el café no el tenim 100% restringit. A mi m'han dit sempre 1, màxim 2 al dia. Jo en prenc un, i els altres sempre descafeïnats. El te roiboos o desteinat i la xocolata, oju que és excitant també! (ho dic per si ets de les meves i fas cop d'estat als bombons quan hi ha)
Tema feina es fa molt dur, havent de disimular símptomes i malestar. L'altre dia em va donar un sofoco molt heavy al curro, avui estic de vacances i duc tot el matí marejada, havent de fer tràmits que no puc deixar per un altre dia

Cookiee46 benvinguda siguis!!! :-()-)

Modo ego: La eco va ser... com veure algo minúscul, algo més petit que un gra d'arrós. Em va dir que el fet que tingués símptomes era bo, i a la que pogués que intentés agafar la baixa q amb dues criatures, m'aniria bé descansar. La meva intenció és agafar la baixa després de vacances, no sé si ho aconseguiré.
Tinc la següent eco el 25 de juny i em va dir que segurament es quadriplicaria el tamany fins llavors. A la feina segueixen sense saber-ho i me mare ahir em va dir: " yo lo del tercer hijo, me esperaria un poco aún" :-D Fliparà!

Una abraçada, us vaig llegint!
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dc. juny 20, 2018 10:21 am

Com esteu marones?

Per fi ja estic de 12 setmanes i tot va super bé!
Ja tinc triple screening i risc molt baix :b-))) i a la eco es va deixar veure un mà amb 5 ditets, al.lucinant com es movia i com a crescut.
Ara el dubte és si cal fer la prova no invasiva... Vosaltres la feu?
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Tremadufi » dj. juny 21, 2018 7:01 am

Holaaa!!!

Síii...setmana 12! A respirar amb algo mes de tranquil.litat.

Sa6, m'alegro que tot vagi bé! Si que ha de ser emocionant veure'l moure (a la setmana 10 tb vaig veure com es movia...i encara era petitet..) lo del test no invasiu...suposso q és una decisió personal, si t'han dit que el risc és baix...però Bueno, si vols estar més tranquil.la fes-ho. Jo ja la tinc feta des de la setmana 10 pq com vinc d'avortaments....i m'han dit que està perfecte!! :) I que serà un nen..fins la setmana vinent no el veure'm a la eco de nou.

Que tingueu un molt bon embaraç!!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dj. juny 21, 2018 9:07 am

Tremadufi que bé que tot estigui bé! Enhorabona per aquest nen!!!
A on vas fer el test no invasiu?

Per mi és el primer embaraç però com tinc 36 anys... La meva parella diu que amb aquest risc tant baix (aprox. 1/20000 i pico) no cal, però com sóc cagadubtes nosé què fer.

Vinga noies que bé el bon temps, a lluir panxeta!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 21, 2018 4:18 pm

cookiee SIGUES MOLT BENVINGUDA!!!!!!!!!!!!!! T'havia perdut el rastre, veig que al final va ser FIV però finalment panxu!!!!!!!!! >.-<: :-()) Estic molt molt contenta per tu!!!! I la teva DPP es el meu aniversari :love:

Us desitjo el millor a totes!!!!!!! :love: :love:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: cookiee46 » dv. juny 22, 2018 5:03 pm

Náyade moltes gràcies!! Sí vaig estar un temps desconnectada del soc petit! Un petó!!

Enhorabona per les 12 setmanes noies!! Jo tinc unes ganes que m'arribin per estar una mica més tranquila i a veure si em trobo millor, que estic amb l'estómac fatal tot el dia....

Sobre la prova no invasiva, nosaltres encara ni ens ho hem plantejat, així que no puc ajudar gaire...

Jo dimarts tinc la primera visita amb la llevadora, suposo que em programarà eco i analítica.

Petonets per totes!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laurago
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 16, 2016 2:26 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: laurago » dv. juny 22, 2018 6:33 pm

13 setmanes

Holaa!! Per fi cap de setmanaaaa!!!

No us havia dit res més, quan les perdues em van donar la baixa immediatament, dilluns vam fer eco 12 setmanes i tot be x tant dimarts vaig tornar a treballar, es va quedar en un ensurt! Em van moure molts dies la dpp com amb el meu fill "gran" i soc de desembre (28 de desembre si voleu canviar-ho al inici) igualment si no us fa res em qurdo aqui!! ;)

Que bé que anem arribant a les 12, q ja es un gran descans! Disfruteu molt el cap de setmaba, la revetlla i el sant Joan!! Petoonsss
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dv. juny 22, 2018 7:15 pm

12+1

Boneees! Aquí una altra que ja ha arribat a las setmana 12, que bé!!! :***:
Continuo amb les nàusees i el malestar a l'estòmac i m'han augmentat els vòmits, a veure si es veritat que a partir del primer trimestre disminueixen...
Dilluns que ve tinc la eco de les 12 setmanes, tinc moltes ganes d'anar-hi, a veure si tot continua bé. Suposo que també em diran quelcom del resultats de les analítiques, perquè encara no sé res.

Una abraçada a totes! :love:
Imatge
vanefm
Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 22, 2018 7:25 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: vanefm » ds. juny 23, 2018 9:52 am

Bon dia a totes!!!

Molt feliç d'unir-me al grup de Mares Gener 2019!!!
Em dic Vanessa i sóc de Vic.
Estic de 9 setmanes amb unes ganes boges d'arribar al dia 17 de juliol per la eco del 1° trimestre!!! >.-<:
De moment va tot bé! Aquest dimarts passat a la eco que em van fer ja vàrem veure com es movia! Va ser espectacular!!! :love:
Que tingueu una Bona Revetlla!!!
Anem parlant noies!!! >.-<:
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » ds. juny 23, 2018 10:31 am

Holaaaaa

Benvingudes Vane!

Jo també he arribat a les 12 setmanes :b-)))
La setmana vinent tinc eco i analítica!! Aviam si confirmen que va tot bé i podem relaxar-nos un xic!

Bona revetlla!!!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dl. juny 25, 2018 12:26 pm

Holaaaa!

Eco del primer trimestre feta!! He sortit molt contenta, es veia tot bé. Feia molta gracia veure com es movia.
I les proves del plec nucal molt bé. M'ha dit que no em calia fer cap més altra prova ni amnio, però no sé si fer la de anàlisis de sang per acabar de confirmar.

M'he quedat molt tranquil.la.

I de la prova de glucosa, hauré de fer la prova de la corva de 3 hores, quin pal, però bueno...

Ah! i m'han adelantat la dpp! La nova és pel 30 de desembre! O sigui que poder seré mare de desembre, però em quedo en aquest fòrum que ja més o menys ens coneguem totes i estic molt còmode.

I vosaltres com aneu??
Imatge
Mamadaleix
Entrades: 2
Membre des de: dl. juny 25, 2018 11:30 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Mamadaleix » dl. juny 25, 2018 11:41 pm

Hola a totes!!! Em presento ja que sóc nova en aquest fòrum.
Tinc un nen d'any i mig i si tot va bé al gener repetirem exeperiència. Es portaran dos anys.

Ara estem d'11+1 i aquest dijous em fan la eco del primer trimestre, dessitjant que surti tot bé.

He tingut moltes nàusees i cansament aquest trimestre, però desde fa una setmana em trobo millor i ja veig la llum

Anem parlant, petonetsss
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » dv. juny 29, 2018 6:14 am

Bon dia noies,

Benvinguda mamadaleix?

La resta com esteu? Com portes les calors?
Ho heu anat dient a la gent?

Mode ego:
Jo avui 13 setmanes!
Ja tinc la eco feta i l'analítica del 1r trimestres. La eco es veia tot bé i l'analítica fins divendres vinent no sabré els resultats.
I entre la setmana que em van treure fa uns dies i que trobo que m'han fet les proves del 1r trimestre força tard, aquest pas entre el 1r i 2n trimestre se m'està fent etern.

A la gent volem esperar a tenir els resultats xo cada vegada faig més panxa, i feina tindrem a arribar a la setmana vinent.

Per sort les nàusees molt millor. El metge em va dir que anés treient el Cariban mica en mica. Les que el preneu l'heu anat treient també?

Bon divendres i bon cap de setmana!!
Mamadaleix
Entrades: 2
Membre des de: dl. juny 25, 2018 11:30 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Mamadaleix » dv. juny 29, 2018 6:31 am

Hola!!!
papalloneta 01!Jo prenia cariban (dos al dia) fins fa una setmana que em vaig començar a trobar millor. Així que vaig fer jo mateixa la prova de no pendre'l d'un dia x l'altre i vaig veure que em quedava igual. Ara estic suuuper bé, com a molt un cop al dia alguna nàusea però res a veure:)

Ahir ens van fer eco i tot bé, encara no intueixen sexe (volem una nena per tenir la parelleta...però no em vull fer ilusions. Em vaig quedar tranquila perquè entre que m'havien desaparegut les nausees i que la panxa no em creix (això que amb el primer a aquestes alçades ja tenia més panxa...i.normalment és al revés) ja m'havia emparanoiat...jejeje

Ara pendents del Triple Screening la setmana q ve.

Petonsss
Avatar de l’usuari
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: cookiee46 » dv. juny 29, 2018 8:40 am

Bon dia boniques!!

9+2

Benvingudes Mamadaleix i Vane!!

Que bé les que ja teniu la eco de les 12 setmanes fetes!! >.-<: >.-<:

Papalloneta jo el cariban encara l'estic prenent i suposo que encara em queden algunes setmanes per deixar-ho...

Vaig tenir la primera visita amb la llevadora dimarts, em va dir que havia de seguir amb el foli-doce (només porta àcid fòlic) fins a la setmana 12 i que després ja em donaria unes altres amb més coses. A vosaltres us han dit el mateix? Que heu pres de complements al primer trimestre?
Em va donar hora per la setmana que ve per l'analítica i de la eco em va dir que al venir de FIV la primera l'havien de fer a l'hospital, així que estic esperant que em truquin per donar-me l'hora.

Nosaltres donarem la notícia a la família propera aquest dissabte! Tinc ganes de dir-ho ja!

Vinga que és divendres ja!!! :b-))) :b-))) Petonets!!!
Imatge

Imatge
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: EI_75i78 » dv. juny 29, 2018 2:34 pm

Hola!!! ,
Ara torno de revisió i tot va bé!! X tant tb podem dir q serem pares al gener del 2019!!!

Surto de comptes el 27 de gener... Ha sigut un procés llarg.... Molt llarg... Xo ara sembla q tot va be!!!!

Enhorabona a totes!!!!!!

Encara no ho hem dit de manera oficial.... Començarem aquest cap de setmana

Algu de lentorn ho sap xo xl q us dic del proces llarg.. xo aqets dies començarem a dir-ho

A mes, no se q tal vosaltres, xo a mi la panxa.... Ma crescut un munt!!!
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: EI_75i78 » dc. jul. 04, 2018 9:06 pm

Hola!!
Com esteu?? Com porteu la calor??

Una pregunta, a quina setmana us estan fent l'analítica del primer trimestre?
Quines proves us han fet? L'O'sullivan?

A les que heu fet fiv amb dgp, encara aneu am gine de fiv o ja heu passat a obstetri d'embaràs?

On heu fet fiv? Canvieu de centre x l,embaras i part?
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: EI_75i78 » dc. jul. 04, 2018 9:08 pm

Hola!!
Com esteu?? Com porteu la calor??

Una pregunta, a quina setmana us estan fent l'analítica del primer trimestre?
Quines proves us han fet? L'O'sullivan?

A les que heu fet fiv amb dgp, encara aneu am gine de fiv o ja heu passat a obstetri d'embaràs?

On heu fet fiv? Canvieu de centre x l,embaras i part?
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dj. jul. 05, 2018 8:53 am

Bon dia marones!
Benvingudes a les noves i enhorabona.

El_75i76, a mi em van fer l'analítica a les 10 setmanes amb o'sullivan (segurament xq tinc 36). Sobre fiv no et puc ajudar.

Com esteu totes? Jo ja estic de 14 setmanes i estic molt bé!

Sabeu quan es pot veure el sexe del bebé? Tinc visita la setmana vinent i nosé si serà possible veure-ho.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::