Mares gener 2019

gener, febrer, març...
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » dj. jul. 05, 2018 1:04 pm

Holaaa!!!!

Vaig preguntar al metge sobre quan es podia veure el sexe i em va dir que a partir de la setmana 16!! Et falta poquet, aviam si es deixa!
Jo amb la nena recordo que fins a la morfològica que crec que es fa a la setmana 20 no ens ho van ben confirmar.
Aviam si pots veure-ho ja!!

Pel que fa a la FIV, nosaltres de seguida vam passar al gine que normalment vaig.
Suposo que depèn de cada centre. El nostre de seguida et deriva cap al gine.

Mode ego: jo ja estic de 13+6! Demà per fi ens donen els resultats de l'analítica del 1r trimestre!!
La calor m'està aixafant bastant, però ja és normal en mi, així que no se ben bé si es l'embaras o l'estiu!!

Bon dijous!!!!!
Avatar de l’usuari
lluna lluneta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 8:12 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: lluna lluneta » dj. jul. 05, 2018 2:50 pm

Hola a totes!

Sóc un desastre, vaig entrar un dia, em vaig presentar, i ja no he tornat a entrar. Si us animeu a fer un grup de whatsapp seré més activa, ho prometo.

Veig que aneu totes molt avançades, jo avui (o demà, no ho tinc clar) faig les 12 setmanes, i fins dimarts no tinc eco. L'analítica la vaig fer a la setmana 9. Tinc moltes ganes de tornar a veure el cigronet i veure que està tot bé. M'està costant moltíssim portar-ho d'amagat, de fet a la feina ho he hagut de dir, però es que tinc un panxot :-()) que no hi ha manera de disimular. De fet, aquest cap de setmana marxem amb amics i ho hauré d'explicar perquè quan hem vegin en banyador pensaran que porto una pilota de futbol amagada :content:


Pel que preguntaveu de saber el sexe del bebé, a mi a l'altre embaràs a la setmana 16 ja es veure clar que era nena. A la eco de les 12 de fet em va dir que semblava nen.
Febrer 2016 Ona
Gener 2019 Arlet
Novembre 2021 T'esperem Martí :cnen:
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dj. jul. 05, 2018 7:44 pm

Bones!!! Jo també he fet avui 14 setmanes!

Segueixo amb nàusees i cansament però ho porto bastant bé. I desde la setmana passada que vaig deixar la medicació molt millor. Ja no m'haig de punxar la heparina ni suportar els picors dels parxes.

D'analítiques tot bé però hauré de repetir la prova de la glucosa i haig de fer la de les 3 hores... quin pal, però bueno.


Sa6, a mí em van dir que fins la setmana 15 o 16 no es pot veure bé el sexe. Avui m'han mirat una mica quan he anat a comentar les analítiques i m'ha dit la doctora que li semblava que podia ser nena. Però la mateixa doctora em va dir fa dues setmanes durant la eco de les 12 s que podia ser nen. O sigui que ni idea.

EI_75i78 ha escrit:Hola!!
Com esteu?? Com porteu la calor??

Una pregunta, a quina setmana us estan fent l'analítica del primer trimestre?
Quines proves us han fet? L'O'sullivan?

A les que heu fet fiv amb dgp, encara aneu am gine de fiv o ja heu passat a obstetri d'embaràs?

On heu fet fiv? Canvieu de centre x l,embaras i part?

Hola, 75i78 . A mí em van fer les analítiques a la setmana 10. Ho porto per la seguretat social i per privat. Per la seguretat social em van fer fer la O'Sullivan també la setmana 10, però pel privat la fan al segon trimestre.

Jo no he fet FIV amb DGP, sino un altre tractament, però jo nomès vaig fer seguiment a la clínica de RA fins la setmana 6, que em van donar l'alta, i desde llavors vaig al centre on anava sempre a fer els controls ginecològics.
Imatge
xiclett
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 7:45 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: xiclett » dj. jul. 05, 2018 8:12 pm

Hola a toteees!! Fa mil q no entro, però es q no dóno... amb la nena i que escriure per aquí m’és complicat... sap greu! Com diu la companya, si us atreviu a fer grup whatts app tb seré molt activa. De fet, amb la gran va sortir d’aquest forum el grup de whattsapp més meravellós del món. Hem fet una tribu, un grup de mares que ens recolzem i donem duport per sobre de tot.
Bé, intentaré anar llegint-vos! I benvigudes a les noves!!!
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: EI_75i78 » dl. jul. 09, 2018 9:25 pm

Hola!!!
Vaig a omplir la info sobre nosaltres

Nom: EI_75i78
DPP: 27 de gener
Edat mare i pare: 40 jo i 43 el pare
Nº de fills: una nena que farà 5 anys a l'octubre
Hospital: encara no ho sabem
Sexe i nom: encara no ho sabem.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: la primera no ens va costar massa x no dir gens, al 4rt cicle de cerca... Xo aqet segon embaràs ens ha costat casi 3 anys.... Despres q lultima visita ala meva gine habitual (dspres de casi 2 anys de cerca i que jo li digues... Q podem fer? I ella em contestes... Pues a intentarlo con mas "ainco"... Vam decidir canviar de gine i anar a Dexeus (durant aqets dos anys anava mes o menys cada mig a visita x saber...) I a dexeus ja ens vam enfocar cap a FIV + DGP, i dspres de 2 cicles destimulacio (1r. 15 ovuls, 9 fecundats, nomes 1 arriba a blasto; 2n 14 ovuls, 9 fecundats, 3 blasto) resultat DGP 2 ok. Transferim 1, i de moment.... Sembla q les coses van be.
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dt. jul. 10, 2018 12:15 pm

Gràcies per respondre'm boniques! A la eco estaré entre 15 i 16 setmanes, ja us diré si veuen el sexe!
Avatar de l’usuari
lluna lluneta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 8:12 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: lluna lluneta » dc. jul. 11, 2018 2:11 pm

12+5

Bona tarda panxus!

Ahir per fi vam tenir la eco de les 12 setmanes, falta el cribatge amb l'analítica que si puc a la tarda m'escaparé al laboratori a portar l'informe de l'ecografia, però en principi es veia tot bé. I el metge em va dir molt segur que era nen, ja veurem si aquesta vegada encerta. La veritat es que es veia bastant clar, el metge em va dir: "esto es un pito, no hay duda" :-D

Com aneu la resta? Veig això molt parat...
Febrer 2016 Ona
Gener 2019 Arlet
Novembre 2021 T'esperem Martí :cnen:
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Ari_RG » dc. jul. 11, 2018 9:57 pm

Hola a totes...

Em dic Ari i bé, he dubtat molt d'apuntar-me però crec que ha arribat el moment. Estic de 14+3 ja... Us omplo info i us explico una mica més...

Nom: Ari_RG
DPP: 7 de gener
Edat mare i pare: 35 jo i 34 el pare
Nº de fills: una nena de dos anyets que es diu Abril
Hospital: Hospital de Barcelona
Sexe i nom: Nena i es dirà Gala
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: he trigat molt a apuntar-me el grup perquè al setembre vaig tenir un avortament a la setmana 14, el Pol ens va deixar molt d'hora... I tot i què ens em recuperat, em necessitat un temps per tornar-nos a posar, un temps per assimilar-lo i un temps per comaprtir-ho. Ara crec que ha arribat el moment i com amb l'embaras del Pol em van ajudar tant les mamis del grup... HO ESTAVA DESITJANT.

He de fer una ullada més concienciada a totes les que sou per aquí. Jo sóc profe de francés, bé just aquest any m'he tret el master per fer-me profe de secundaria, pero em dona que no se si podré començar aquest any a treballar jajajajajaja.

Tema ego-embaràs doncs ho he portat INCREIBLEMENT bé, i més venint de un primer embaras malillo (vaig tenir un problema al sacro i gaire bé no podia caminar) i un segon terrible, nausees i marejos d'estar de baixa que anaven empitjorant i finalment l'avortament... I ara estic bé, l'unic que tinc son cagarrines i mal de cap (dissabte vaig acabar a urgencies amb una via a tope de paracetamol... quina gloria quin alivio.)

No sé qué més explicar-vos... Bé ens hem fet l'analitica genetica ampliada i esta tot be però jo segueixo amb una por al cos... La meva gine em diu que es normal que estaré tot l'embaras aixi perque l'altre es va parar molt tard, jo espero fer una mica de canvi i no estar patint tota l'estona : lasito :

En fi que espero que fem un grup maco! Jo tmb m'apunto a lo del whatsapp si el feu! No m'ofereixo a fer-lo que no me da la vida amb la peque que es mes o menys aixi :miko: o aixi :b-)))

Bona nit guapes i em poso al dia promised!
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » dv. jul. 13, 2018 3:14 pm

Hola noies,

Lluna Lluneta, que bé que l'eco de les 12 setmanes estigui bé, i aviam si t'acaben de confirmar que és nen.

Ari benvinguda!!!! A veure si a mesura que passen les setmanes pots anar estant més tranquila!

Mode ego - Ja estic de 15 setmanes. I ens van donar tots els resultats de les proves i tot bé, així que a disfrutar d'aquest segons trimestre.
A la eco li vaig preguntar el sexe i deia que no es veia però que si s'havia de mullar molt molt diria nena. A la próxima suposo que sabrem segur :)
Ja tenim programada la morfològica per mitjans agost i anar sumant setmanes :b-)))

Jo si algú s'anima a fer grup de Whats també m'apunto!!!!

Bon cap de setmana!
Avatar de l’usuari
lluna lluneta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 8:12 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: lluna lluneta » dg. jul. 15, 2018 9:06 am

Benvinguda Ari! Conforme passin les setmanes ja veuràs com aniràs més tranquila.

Papalloneta ja teniu data per la morfològica? que bé! Jo aquesta vegada vaig de les últimes per que per mitjans d'agost tinc una eco normal.

Noies si voleu que fem el grup de whatsapp, em passeu els números per privat i jo el faig.
Febrer 2016 Ona
Gener 2019 Arlet
Novembre 2021 T'esperem Martí :cnen:
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dg. jul. 15, 2018 9:48 am

Benvinguda Ari!

Papalloneta, anem a la par! Jo també tinc programada la eco morgològica per mitjants d'agosi.

Lluna lluneta et passo el meu tel per privat.

Ego: encara no sabem el sexe, toca esperar a la morfològica.
Sa6 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 15, 2018 6:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: cookiee46 » dg. jul. 15, 2018 5:30 pm

Benvinguda Ari!!

Que bé les que ja teniu la morfològica a prop!! Començarem a saber el sexe dels petits del grup!!

Lluna jo també vaig més endarrerida, tinc la eco de les 12 setmanes el 26 de juliol jiji

La veritat és que el primer trimestre se m'està fent llarguet.... Això que vaig fer una eco a les 10 setmanes a la mutua però ufff...

Jo m'apunto al grup del WhatsApp!! Lluna et passaré el meu número per privat!

Petonets!!
Imatge

Imatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Ari_RG » dt. jul. 17, 2018 12:20 pm

Hola!

Gràcies a totes! Sí, conforme passa el temps, molt més tranqui tot...

Lluna lluneta té passa't el meu numero per privi!

Jo segueixo amb els mals de cap i es bastant empipador perque clar es dia si dia no i no em vull pendre el paracetamol dia si dia no... Trucaré a la gine a veure que em diu...

Jo tinc gine el 24, 16 setmanes i programarem la morfo si tot esta be! Se m'esta fent MOLT llarg aquest preriode entre visites...

Per cert, temes aixi superficials: teniu antulls?? :-()) Jo tinc bastant vici amb les nectarines i el pate lapiara... I la tónica! I m'he passat el primer trimestre jalant mcdonald's un desproposit, ara ja m'ha passat!

Una abraçada i sort amb la calooor!
Ari
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dt. jul. 17, 2018 5:54 pm

15+5

Hola! Benvingudes a les noves incorporacions!

Ara vinc de fer-me una nova eco i ja m'han confirmat el sexe del bebé. Serà un nen!!!! >.-<: Estic molt contenta!!! Ara toca pensar noms, que encara no ho tinc clar!

La setmana passada vaig fer la prova de la corva de glucèmia i per sort m'ha sortit bé, no tinc diabetes gestacional. Ha sigut també una bona noticia. La prova se'm va fer super llarga i la primera hora ho vaig passar fatal amb nàusees, però per fi me l'he tret de sobre.

I demà vaig a fer-me un test prenatal no invasiu, encara que el primer cribatge va sortir baix risc, me'l faré ja que per provafr vaig demanar una autorització a la mútua i me l'han donat.

La morfo me l'han programat pel dia 17 d'agost, d'aquí un mes.

Ari RG jo tinc antulls de menjar McDonald's també. En menjaría cada dia. :-o00m


Una abraçada a totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
laurago
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 16, 2016 2:26 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: laurago » dc. jul. 18, 2018 4:51 am

16+5

Hola boniques!!

Amb el peque (si!!! Serà el gran, no puc deixar de dirli peque, es el meu petit jaja) vaig a tope i que hem fet uns dies de vacances... us havia abandonat! Venia pensant en que m'aniria millor grup de whatsapp o facebook i veig que ja esta en marxa, que be!!!

He vist noves incorporacions, que beeee!!!
Crec que ja us ho vaig dir pero per si de cas, jo m'he tornat de desembre però m'agradaria quedarme aqui si us sembla be :) li he passat el telef ja!

Aaaah i avuii a les 9 tinc la eco de 16 setmanes q igual ja veiem el sexe... estic molt nerviosa! Un nen em sembla estupendo també perque ja en tinc un i estic encantada amb ell i mira q es tremendo, però penso tant en una nena...

Aqui estic q el petit s'ha despertat 3 segons i m'ha deixat a mi desperta amb els nervis per la eco!!

Ja l'heu notat? Jo avegades quan estic estirada molt tranquila =0-0-) =0-0-)

Aixxx us deixo i vaig a veure si puc dormir algo més! Espero estar aviat al whats més en contacte amb totes!!! Q a més aquest cop crec que tinc varies aprop d'Osona oi?? :b-)))
cusculleta
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. jul. 18, 2018 9:31 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: cusculleta » dc. jul. 18, 2018 10:20 am

Hola! sóc nova al foro..porto bucejant per aqui una estona i he trobat aquest apartat de gener de 2019. Em presento em dic Marta i estic embsrassada del meu segon fill/a... be el primer embaràs no va anar bé i va acabar en un abort a les 7 setmanes...i vam pasar molt malament i amb aquest esgic cagada de por tot i que ens han dit que ja hem passat les setmanes més crítiiques!

com us va a vosaltres? jo he tingut alguns vómits però ja em trobo bé i amb ganes de gaudir de la panxu que ja comença a sortir!!

Estem buscant noms a veure si a les 16 es deixa veure i podem posar-li nom... vosaltres ja rls teniu escollits?
a mi em molen Bruna, Gal.la o Emma si es nena i Biel, Gael, Martí o Pol si es nen! En canvi al meu home li agraden Lucia, Candela, Elisa i de nen Lucas, Hugo, Mateo.... no se molt castizos wue a mi no em van gaire..jejej
mckenzie
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. jul. 18, 2018 10:25 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: mckenzie » dc. jul. 18, 2018 1:54 pm

Hola a totes!

Fa dies que us llegeixo, però no em decidia a escriure i finalment avui he fet el cop de cap!

Em presento: soc de la plana de Vic, estic de 14 setmanes i tenim un nen de dos anys que és un autèntic tsunami! La veritat és que aquesta vegada em vaig quedar embarassada tan ràpid que he necessitat un temps per assimilar-ho, i tot i que ja parlàvem d'anar a buscar el segon, quan vaig veure les dues ratlles al TE em va caure el món a sobre! Estic una mica cagada per tota la feinada que ens vindrà a sobre... però, bé, tothom se n'acaba sortint, oi?

Amb el primer vaig entrar molt aquí al SocPetit i vam fer un grup de mares que encara ens comuniquem per Whatsapp. La veritat és que està molt bé poder compartir dubtes i inquietuds!

Omplo la fitxa (espero que encara sigui a temps d'afegir-me al grup!):

Nom: mckenzie
DPP: 16 de gener (me l'han mogut una mica: primer era el 18, llavors em van dir el 14 i a l'última visita la llevadora va comptar el 16, però ja se sap que surten quan volen!)
Edat mare i pare: 37 jo i 40 el papi
Nº de fills: un nen de dos anys
Hospital: suposo que l'Hospital de Vic, ja que vaig per SS i és on em toca.
Sexe i nom: no ho sabem! Amb el primer tenia superclar que seria un nen i no em vaig equivocar, però ara no tinc cap intuïció. :-P

Anem xerrant!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Ari_RG » dc. jul. 18, 2018 9:52 pm

Eiii noies!! Benvingudes a les noves!!

Cusculleta molts anims! les pèrdues son dures pero ens en sortim! M'encanten tots els vostres noms tant els teus com els seus! Soc una mica rareta i m'agraden mes catalans i tmb castizos. Nosaltres portem una nena i es dirà Gala, vaig proposar Bruna i Vinyet pero el meu home ha dit que nanai... Tmb Candela pero vamos jajajaja ni de broma...

Mckenzie a nosaltres ens ha passat una mica igual, amb la primera vem estar 1 any per quedar-nos i quan vem dir anem pel segon... PATAPAM a la primeta les dues vegades... I et quedes una mica... :miko:

Noa78 a veure... PER QUAN EL MCDO?? He de confessar que ara ja no tinc taaant de desig de mcdo pero vamos a estat tremendo... He llegit (us ho juro) que el menjar greixos assenta l'estomac i per aixo moltes :-()) tenent desitjos d'aquest estil... Who knows!

Laurago jo l'he notada algun cop, be estic gairebe segura que era la peque pero sempre tinc el dubte de si era un pedete intern... <:-) A l'Abril la vaig notar a la setmana 19 aixi que a veure... m'estressa una mica no notar-la encara perque es com un misteri, si estas aqui dins pero et podries pronunciar una mica perque estigues mes tranqui...

En fi noietes, dema em toca fer classes a hospitalet aixi que en breu me'n vaig a dormir...

Petons!!
Ari
Elenatr
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 31, 2016 7:36 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Elenatr » dj. jul. 19, 2018 2:33 pm

14 setmanes

Hola noies, ho sento però fa molt de temps que no dic res. He passat un primer trimestre amb tantes nàusees i mal de cap que he deixat el foro una mica apartat.

Bé, sembla que cada vegada hem trobo millor. Ja tinc ganes de poder disfrutar de l'embaràs al 100%.

Ja vaig fer l'analítica i la eco del primer trismestre i tot ha sortit dins de la normalitat. Així, que ara ja m'he quedat una mica mes tranquil.la. ;-)))

Jo també m'apunto al grup de whatsapp . Ara enviaré el meu número per privat (espero fer-ho bé perquè no ho he fet encara mai)

Benvingudes a les noves i estic contenta que de moment a totes us vagi tan bé l'embaràs.

Una abraçada!! ||*||
cusculleta
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. jul. 18, 2018 9:31 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: cusculleta » dj. jul. 19, 2018 9:35 pm

Gràcies per la benvingudaaaa!!!
He vist que us presenteu vaig a unir-me:

Nom: cuscuulleta
DPP: 21 de gener
Edat mare i pare: 30 jo i 31 ell
N de fills: Cap nascut
Hospital: Hospital Quirón
Sexe i nom: No ho sabem encara
Qualsevol cosa que volgueu explicar: Vaig patir un abort el maig de l,any passat i vam decidir esperar una mica i en ara tornem a començar l,aventura una mica cagats però amb molta iluuu.

Ari siii tots son macos però sembla que anem en un línea diferent. És a dir si el primer porta un nom català, si en tenim més, vull que esl germans segueixin aquesta línea! Que bé ja sabeu el sexe! Quins noms teniu per si era nen o fins que no ho vau saber que era no vau pensar? Potser jo sóc massa impacient jejej

Vosaltres ja esteu mirant cosetes pel bebé? És tot un món he començat mirant cotxets i hi ha moltissims! Quin agobio!

Teniu un grup de whats?? Em puc apuntar segur que em doneu bons consells!

Petons a totes!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::