Mares gener 2019

gener, febrer, març...
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: mireiamb » dv. jul. 27, 2018 7:45 pm

Hola!

Sóc la Mireia i si tot va bé també seré mare (per primer cop) al gener de 2019. En principi surto de comptes el 10, tot i que l'altre dia em vaig posar a comptar setmanes i em vaig adonar que no entenc com funciona (tot i que creia que sí). En fi, un desastre.

En el meu cas ha estat per IAD perquè sóc soltera. Estava a punt d'anar a FIV (ja havia fet 4 intents i tenia 41 anyets) però finalment ha sonat la flauta! Ja fa dies que em van confirmar que és un nen. O sigui que veig que hi ha força paral·lelismes amb el cas de la Noa78.

Ara estic de 16 setmanes (la inseminació va ser el 19 d'abril) i la veritat és que m'he trobat molt bé tot l'embaràs. De fet, estic una mica mosca perquè aquests últims dies no tinc cap símptoma, però vaja, l'he vist i sentit ja tres vegades.

No sé si finalment heu fet el grup de Whatsapp, si és així m'agradaria ser-hi!

Mireia.
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dv. jul. 27, 2018 10:41 pm

Benvingudes al fòrum mckenzie i mireiamb!

Sí que tenim molts paral.lelismes al nostre embaràs, mireiamb, que bé!! :***:
El mes passat vaig fer els 41, o sigui que estem casi empatades en tot. L'única difer+encia és que jo no m'he sentit gaire bé aquests mesos, encara sento nàusees i molèsties a l'estòmac, i a sobre ara em comença a fer mal l'aciàtica.

De l'embaràs ahir vaig fer 17 setmanes i em sembla que ja el començo a notar. Sento com si tingués un peixet a la panxa a estones i segur que és ell! :love:

Tú ja tens nom pel teu reiet?? Jo encara noooo. Sóc molt indecisa!!


I la resta com aneu??? Ja heu comprat alguna coseta pel bebé? Jo ahir vaig comprar la primera peça de roba pel meu bichito, uns pantalonets curts amb tirants que vaig veure d'oferta, jejeje. Tinc la sort que la meva germana va ser mare fa poc més d'un any d'un nen i heredaré tota la seva robeta i cotxet i de tot, així que hauré de comprar poca cosa.

Una abraçada a totes. Ara envio el meu telf per que em fiqueu al grup de wasap també.
Imatge
mckenzie
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. jul. 18, 2018 10:25 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: mckenzie » ds. jul. 28, 2018 3:16 pm

Hola a totes!

Com aneu?

Noa78, jo també he tingut molt mareig aquests mesos... Ara sembla que de mica en mica el menjar se'm va posant millor, però em passava el dia com si anés per una carretera de revolts! Suposo que la calor tampoc no hi ajuda, perquè aquest any la noto més que mai (i això que no en fa tanta com altres anys!) i amb un peque per cuidar tampoc no es pot descansar gaire!

Jo encara no he comprat res de res. De fet, amb el primer, vaig començar a mirar coses després de les 20 setmanes, i aquesta vegada suposo que encara anirem més tard, perquè les compres "grosses" ja estan fetes (per sort!, perquè se'm va fer molt estressant anar cada setmana a mirar/comprar coses i tenia la sensació que a les botigues de nadons ens ho volien penjar tot!). El que sí que haurem de fer aviat, suposo, és una habitació per al "germà gran", perquè continua dormint amb nosaltres a la nostra habitació, i clar, tots no hi cabrem!

A qui s'ha d'escriure per apuntar-se al grup de Whatsapp?

Bon cap de setmana a totes!
Avatar de l’usuari
lluna lluneta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 8:12 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: lluna lluneta » dl. ago. 06, 2018 6:00 pm

Mckenzie i Mireia si m'envieu el vostre numero per privat us afegeixo al grup de whatsapp que per allà estem més actives!
Febrer 2016 Ona
Gener 2019 Arlet
Novembre 2021 T'esperem Martí :cnen:
mami niuska
Entrades: 4
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 4:59 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: mami niuska » dl. ago. 06, 2018 7:50 pm

Hola a totes!!

Em dic Anna i tinc 41 anys, estic embarassada de 18 setmanes i espero un nen :cnen:
Sóc mare soltera i em vaig fer un tractament d'adopció d'embrions.
Ja tinc un nen de 13 anys però sempre he volgut tenir un altre i ara per fi he fet realitat el meu somni
M'han dit que serà pel 4 de Gener però que podria venir abans :anec:

Per cert, Felicitats a totes!!

Si teniu algún grup de whats...ja em direu com em puc afegir.

Gràcies : lasito :
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dt. ago. 07, 2018 11:27 am

Benvinguda mami niuska! Tenim moltes coses en comú! Jo també seré mare soltera (será el meu primer fill) per adopció d'embrions. També estic de 18 setmanes i espero un nen :D
Teòricament surto de comptes el 3 de gener, però fent el seguiment per la SS m'han posat nova data de dpp pel 30 de desembre.

Sí tenim grup de whatsapp. Si envies el teu telf a la lluna lluneta t'afegirà.


I la resta com aneu amb la onada de calor??? Jo ho porto fatal i mira que de tota la vida sóc d'aguantar molt bé la calor, però aquest estiu se m'està fent dur i suposo que m'embaràs em fa notar molt més la calor. Diria que és l'any que més he engegat l'aire condicionat de casa.

Tinc ganes de fer la eco de les 20 setmanes, que em toca d'aqui 10 dies, que fa temps que no veig que fa el meu petitó.
Per cert que ja el començo a sentir una mica a la panxa. Sento com un peixet nedant a dintre :love:

Una abraçada a totes :-()-)
Imatge
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: mireiamb » dg. ago. 12, 2018 10:39 am

lluna lluneta ha escrit:Mckenzie i Mireia si m'envieu el vostre numero per privat us afegeixo al grup de whatsapp que per allà estem més actives!


Merci Lluneta! T'he enviat un privat però no sé si s'ha enviat bé... Si no el reps avisa'm, sisplau!

Mireia.
Cío
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. oct. 09, 2017 12:24 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Cío » dc. set. 05, 2018 11:41 am

Hola a tothom!!! Em dic Cío i sóc de Lleida.
Si tot va bé el dia 12 de gener està previst que neixi la nostra petita Gala! Jo en tindré 29 per fer 30 i el meu home 36 per fer 37.
Tot i que les proves van sortir que estàvem bé i ja tenim bessonada de quasi 8 anys del seu matrimoni anterior per FIV, vam decidir fer in vitro ja que vam estar un any intentant-ho i no hi havia manera ( potser la suggestió... qui sap!)
Els inicis de l’embaràs... i no parlem del procés.. foren durs... hematoma (repós relatiu). Pèrdues freqüents... vaja que no les tenia totes!
Ara estem molt contents! Dilluns vam fer l’ecografia morfològica a les 21 setmanes i dos dies i sembla que tot està bé... placenta baixa però ja em van dir que era molt aviat i que segurament anirà pujant amb el pas de les setmanes!
L’únic que em preocupa una mica és l’augment de pes. Tot i que considero que em cuido bastant he agafat prop de 6 kg amb quasi 22 setmanes. La idea és agafar el just per a que la peque i jo tinguem un part i recuperació ràpids.. no se si us ha passat!! Vaig començar molt b però no se si m’estic descontrolant jejej!
Bé doncs!!! Encantada i anem parlant per aquí!!!
Petons!
Esperant la Gala pel gener del 2019!

:cnena:
Avatar de l’usuari
lluna lluneta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 8:12 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: lluna lluneta » dl. set. 24, 2018 1:29 pm

Hola Cío i benvinguda!

Tenim el fòrum una miqueta abandonat, parlem més pel grup de whatsapp. Si vols unir-te m'envies un missatge privat i t'afegeixo.
Febrer 2016 Ona
Gener 2019 Arlet
Novembre 2021 T'esperem Martí :cnen:
Neus 77
Entrades: 1
Membre des de: dg. juny 03, 2018 7:00 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Neus 77 » dj. nov. 01, 2018 9:42 am

Hola a totes!!!
Sóc la Neus, 41 anys, IAD, si tot va bé al gener serem família monoparental. Primer trimestre complex sense tenir-les totes per marcadors alterats. Ara estic de 28 setmanes, 1kg de criatura, tot a lloc, en ordre i en moviment!!!! Mooooolt contenta!!!! I amb ganes d'anar compartint!
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: mireiamb » dj. nov. 01, 2018 12:01 pm

Hola, Neus, benvinguda!
Felicitats per l'embaràs i la bona marxa. Jo sóc la Mireia: també 41 anyets, també IAD i també monoparental!
Fa un temps vam crear un grup de WhatsApp paral·lel a aquest fil, i de fet ens comuniquem molt més per allà. Si et ve de gust afegir-t'hi, envia'm un missatge privat amb el teu número.
Mireia.
girasol...
:: papallona
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: ds. març 01, 2014 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: girasol... » dv. nov. 02, 2018 5:17 am

Bon dia!

Després de 28 setmanes (i cortesia de l'insomni prenyil), aconsegueixo entrar!

Em dic núria i si tot va bé al llarg del mes de gener naixerà la Tanit, la nostra 2a filla (tenim un nen de 4a), la DPP és el 23 de gener.

Amb l'altre embaràs em va anar molt bé el grup de mares, especialment al postpart i la criança, així que aquí estem!!

Feliç dia :)
Imatge
Avatar de l’usuari
lluna lluneta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 8:12 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: lluna lluneta » dg. nov. 11, 2018 6:00 pm

Hola i benvinguda girasol!
Enhorabona pel teu embaràs. Jo també espero una nena, la mevaDPP és el 18 de gener, així que anem molt a la par!
Estem més actives pel grup de whatsapp, si vols unirte envia'm un privat.
Febrer 2016 Ona
Gener 2019 Arlet
Novembre 2021 T'esperem Martí :cnen:
albakoala
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 22, 2016 8:50 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: albakoala » dl. nov. 12, 2018 7:07 am

Hola a totes!!
Sóc nova al fòrum, em dic Alba i espero el meu petit Jordi pel 10 de Gener! Visc a Munic amb el meu marit Robby i el meu fill de 2 anys Leo. L'embaràs ha anat força bé, ara ja em costa dormir i tinc mal a la panxa però tot rutlla! Molts ànims a totes i a veure si ens veiem aviat pel xat del watsapp (Lluna t'he enviat un missatge privat amb el meu telèfon, si no el veus diga'm-ho).
Alba
albakoala
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 22, 2016 8:50 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: albakoala » dl. nov. 12, 2018 7:09 am

Hola de nou!
Envio per aquí el meu mòbil millor : 004917624736832 Alba
melics
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. oct. 11, 2014 7:29 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: melics » ds. des. 08, 2018 3:30 am

Bona nit d’insomni!!!!

Per aqui també esperem al nostre petit princep pel 10 de gener. El camí fins arribar aqui no ha estat fàcil però estic convençuda que aquest petit ens portarà molta llum! :-()) z2:-)
Tenim una nena de casi 3 anys que també l’espera amb bojeria!
M’encantaria unir-me al grup de whatsapp, sóc d’Osona, he vist que altres mamis també :)

Melics

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::