Mares gener 2019

gener, febrer, març...
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dj. maig 10, 2018 8:32 pm

Bones! Estreno mes i any! :***:

Em presento per les que no em coneixeu: Tinc 40 anys, soltera i estic embarassada de 6 setmanes per adopció d'embrions. I segons els cálculs surto de comptes sobre el 3 de gener.

Avui m'han fet la primera eco i estic super emocionada. Fins i tot he pogut sentir el cor de l'embrionet. Una passada!!!

És el meu primer embaràs i tot és nou per a mi. Em sento molt feliç i emocionada, però a la vegada tinc por que alguna cosa pugui anar malament.

En fi, espero conèixer més futures mamis de gener 2019 i compartir sensacions i dubtes. Una abraçada!!




*************** INFORMACIÓ FUTURES MAMIS DE GENER ***************** EDITAT 27/07


Nom: Gaia
DPP: 26 de gener (segons els meus càlculs)
Edat mare i pare: 36 jo, 35 el pare (37 i 36 quan neixi).
Nº de fills: 2 nenes! una de 3,5 anys i l'altre de 16 messos
Hospital: SS,segurament al de Mataró (més a prop de casa i un 10 per part d'ells en els altres dos parts!) també ens duran l'embaràs per mútua, però per control, q a nivell logística anar a BCN amb les peques i tot no seria cosa fàcil.
Sexe i nom: Ni idea, ni de sexe ni de noms encara!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Som una parella q no ens sentim joves i duem junts 9 anys! casi 4 de casats. Tenim una gosseta en acollida de 3 anys i dos gats ja grandets (de 10 i 9 anys), per si no erem suficients a casa, vam decidir anar a pel tercer, si és nen perfecte! i si és nena,cap problema pq en tenim dues i ens encanta com son! Així que cirereta o maduixeta fecundada en abril... benviguda siguis!!!


Nom: Aneris
DPP: 27 de desembre
Edat mare i pare: 37 jo, 41 el pare (38 i 41quan neixi).
Nº de fills: 2 nenes, una que farà 10 a l'octubre i una de 5 (20/02/13)
Hospital: Hospital General de Catalunya, la idea és fer part natural no medicalitzat com amb la segona.
Sexe i nom: Encara res


Nom: Elenatr
DPP: 17 de gener
Edat de la mare i pare: 38 jo i 48 el pare.
N°de fills: cap
Hospital: hospital de Vic
Sexe i nom: de moment no ho sabem


Nom: laurago
DPP: 5 de gener (segons regla) / 28 de desembre (segons eco de les 12s)
Edat mare i pare: 29 jo, 35 el pare (30 i 36 quan neixi)
Nº de fills: un nen de 21 mesos el Martí.
Hospital: no ho tinc clar, tinc molt mala experiència a Vic amb el Martí i encara nose si ho he superat prou per a donarlos una altre oportunitat, podria anar per mutua però també anar a barcelona ho veig un pal i nose, segons sensacions!
Sexe i nom: si es nena Aina, nen tenim mil dubtes i gens clar (Jordi, Marc, Guillem...)
Qualsevol cosa que volgueu explicar: tenim una gossa preciosa que es diu Ona!


Nom: AnnnaToni
DPP: 12 de gener
Edat mare i pare: 42 jo, 43 el pare.
Nº de fills: cap, és el primer
Hospital: Clínica Quirón de Barcelona
Sexe i nom: de moment no sabem el sexe, però tenim bastant clar q si é nena es dirà Anna, com l’àvia d’ell.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: venim de varis anys de provar sense èxit, dun primer intent din vitro q vam aturar pq vaig tenir un accident de moto, i un segon intent que va implicar 3 puncions i molts, molts diners. Però va funcionar, i aquí estem desitjant q tot vagi bé.


Nom: lluna lluneta
DPP: 18 gener
Edat mare i pare: 31 el dos
Nº de fills: una nena de dos anys
Hospital: Santa Tecla, Tarragona. És a on atén el meu gine i on ja vaig tenir l'altre part.
Sexe i nom: de moment deixem el tema noms per més endavant, que l'altra vegada ens va costar posar-nos d'acord


Nom: Sa6
DPP: 01 de gener (segons els meus càlculs)
Edat mare i pare: 36 tot dos
Nº de fills: 0
Hospital: St Pau
Sexe i nom: encara no ho sabem.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Som una parella q portem molts any junts i per fi ens ha arribat el moment. Estem molt il.lusionats i cagats de por (l'ho normal)


Nom: cookiee46
DPP: 30 de gener
Edat mare i pare: 34 jo, 30 el pare.
Nº de fills: serà el primer!
Hospital: SS, a Sant Joan de déu
Sexe i nom: Encara no sabem cap de les dues coses, el nom portarà cua perquè serà difícil posar-nos d'acord jajajajaja
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: hem estat més de dos anys intentant aconseguir embaràs, al final a la 3a transferència ho hem aconseguit i estem super feliços!


Nom: Papalloneta
DPP: 01 de gener (segons els meus càlculs) i 7 de gener segons el gine
Edat mare i pare: 36 jo i 38 el pare
Nº de fills: una nena que farà 2 anys al juliol
Hospital: encara no ho sabem
Sexe i nom: encara no ho sabem.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: amb ganes que passi aquest 1r trimestre que se m'està fent llarguíssim!!


Nom: EI_75i78
DPP: 27 de gener
Edat mare i pare: 40 jo i 43 el pare
Nº de fills: una nena que farà 5 anys a l'octubre
Hospital: encara no ho sabem
Sexe i nom: encara no ho sabem.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: la primera no ens va costar massa x no dir gens, al 4rt cicle de cerca... Xo aqet segon embaràs ens ha costat casi 3 anys.... Despres q lultima visita ala meva gine habitual (dspres de casi 2 anys de cerca i que jo li digues... Q podem fer? I ella em contestes... Pues a intentarlo con mas "ainco"... Vam decidir canviar de gine i anar a Dexeus (durant aqets dos anys anava mes o menys cada mig a visita x saber...) I a dexeus ja ens vam enfocar cap a FIV + DGP, i dspres de 2 cicles destimulacio (1r. 15 ovuls, 9 fecundats, nomes 1 arriba a blasto; 2n 14 ovuls, 9 fecundats, 3 blasto) resultat DGP 2 ok. Transferim 1, i de moment.... Sembla q les coses van be.


Nom: Ari_RG
DPP: 7 de gener
Edat mare i pare: 35 jo i 34 el pare
Nº de fills: una nena de dos anyets que es diu Abril
Hospital: Hospital de Barcelona
Sexe i nom: Nena i es dirà Gala
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: he trigat molt a apuntar-me el grup perquè al setembre vaig tenir un avortament a la setmana 14, el Pol ens va deixar molt d'hora... I tot i què ens em recuperat, em necessitat un temps per tornar-nos a posar, un temps per assimilar-lo i un temps per comaprtir-ho. Ara crec que ha arribat el moment i com amb l'embaras del Pol em van ajudar tant les mamis del grup... HO ESTAVA DESITJANT.


Nom: mckenzie
DPP: 16 de gener (me l'han mogut una mica: primer era el 18, llavors em van dir el 14 i a l'última visita la llevadora va comptar el 16, però ja se sap que surten quan volen!)
Edat mare i pare: 37 jo i 40 el papi
Nº de fills: un nen de dos anys
Hospital: suposo que l'Hospital de Vic, ja que vaig per SS i és on em toca.
Sexe i nom: no ho sabem! Amb el primer tenia superclar que seria un nen i no em vaig equivocar, però ara no tinc cap intuïció. :-P


Nom: cuscuulleta
DPP: 21 de gener
Edat mare i pare: 30 jo i 31 ell
N de fills: Cap nascut
Hospital: Hospital Quirón
Sexe i nom: No ho sabem encara
Qualsevol cosa que volgueu explicar: Vaig patir un abort el maig de l,any passat i vam decidir esperar una mica i en ara tornem a començar l,aventura una mica cagats però amb molta iluuu.
Noa78 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 27, 2019 7:50 pm, en total s’ha editat 10 vegades.
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dj. maig 10, 2018 10:27 pm

Quina alegria! Gràcies Noa per obrir fil!!!

Jo també estic de 6 setmanes i tinc la primera visita passades les 8 setmanes (tinc unes ganes).
També sóc novella, és el primer i tinc molts dubtes i pors. Això d'esperar tant per la primera visita amb té neguitosa...
Estic super feliç i encara estic que no m'ho crec.
Tinc malestar a l'estomac, nàuseas i molta son després de dinar. Com estàs tu?
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Tremadufi » dv. maig 11, 2018 9:01 am

Hola!! Una més que s'uneix al mes de gener!!! Segons els meus càlculs la data prevista serà pel 2 de gener (quin bon cap d'any passarem!)
En el meu cas vinc de fecundació in vitro, naturals ens podem quedar però ja portàvem una batalla de més de dos anys..i ho hem aconseguit per aquest mètode a la primera! Estem molt feliços però amb por...ja que he tingut dos avortaments espontanis a la setmana 6.. però aquesta vegada ens anirà bé segur! Ara vaig amb molta medicació per petites coses que m'han trobat.

En el meu cas...tinc por quan tinc símptomes i quan no els tinc també..ainss vaig fer una eco fa dos dies (5+6) i vam veure el sac i el sac O vesícula vitelina (no se lo diferencia..jeje) Així que hem vist més q les altres vegades i em fa tenim esperances que aquesta vegada anirà bé.

Sa6 enhorabona!!! A estar tranquil.la i a passar aquestes dos setmanes lo millòr possible abans de veure al teu cigronet :)

Noa78 enhorabona a tu també!! Ho has sentit molt aviat el cor n?? Molt bé!!!!

Espero que aquest fòrum estigui actiu i així poder-nos ajudar en aquest camí tant bonic :)
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dv. maig 11, 2018 8:54 pm

Benvingudes i enhorabona Tremadufi i Sa6!!! :ok:

Sa6 ha escrit:Tinc malestar a l'estomac, nàuseas i molta son després de dinar. Com estàs tu?

Jo sento de tant en tant una miqueeeta de malestar a l'estòmac també però molt lleu. Com quan estás estàs amoïnada i sents com un puny a l'estomac (però sense estar amoïnada). I també molta son després de dinar (però la veritat no sé si és per l'embaràs o perquè aquesta setmana treballo de matins i em llevo molt d'hora i al migdia caic de son, jeje). Però ara mateix és un plaer sentir simptomes.

I sí, encara que fos aviat ja vaig poder escoltar el cor, es sentia poquet pero es snetia. I a la pantalla es veia com un pixel que feia pampallugues i em va dir el doctor que allò era el cor.

Ara toca esperar fins la propera eco d'aqui dues setmanes i els primers anàlisis que son a principis del mes que ve. Pensava que es feien més controls les primeres setmanes però he vist que no.

Una forta abraçada a les dues. :)
Imatge
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » ds. maig 12, 2018 2:47 pm

Hola a totes!!!

Primer de tot moltes felicitats a totes!!! Tindrem un inici d'any ben especial!

Jo estic de 6 setmanes i tinc data prevista de part l'1 de gener. Com que ha sigut un embaràs per FIV ahir ja ens van fer la 1a eco i vam poder sentir el cor. Quina emoció :p-)

Ja tinc una nena de casi 2 anys així que amb aquest segon embaràs em sembla que estaré més entretinguda.
No tinc gaires síntomas, només un xic de sensación d'empatx o molta gana de cop, i com mal de regla.
D'aquí 2 setmanes ja tinc visita amb el meu ginècoleg de sempre i suposo q ja em donarà hora per l'analítica.

Aviam si podem anar compartint experiències.
Bon cap de setmana!!!!
Avatar de l’usuari
laurago
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 16, 2016 2:26 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: laurago » dg. maig 13, 2018 11:05 am

Bon diaa!!

Quina ilusio veure avui que ja hi ha forum de gener!!!! Jo penso que tinc probabilitats de acabar sent de desembre, però qui sap!! Quin final d'any!!!

Fa dies que anava entrant mirant si ja hi havia forum de gener, però no m'atrevia a fer-lo jo perque era molt dora! Vaig saber que estava embarassada 6 dies abans de la falta, ho vaig començar a somiar i vaig tenir que comprar test d'aquests ultrasensibles!!!! No se si el subconcient m'avisava o eren les ganes jijij

Em presento: Soc la Laura estic de 6+1 en teoria, el dimecres però vam fer la primera eco i l'ecograf ja deia q estava de 6+1! També vam poder veure com es movia el cor i el vam sentir una mica!!! Quina emocio!!!
Ja tinc un petit de 20 mesos, i no se si es perque ara tinc més feina però la veritat ho porto una mica pitjor que el seu embaras... caic de cansansi i sem va regirant l'estomac!!

Estic encantada de coneixeus! Vaig a tope amb la feina + peque + q moro de cansament però procurare anar entrant!!
xiclett
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 7:45 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: xiclett » dl. maig 14, 2018 8:56 pm

Holaaa! Acabo de fer-me TE! Diria q estic de 4+3! Estic en xoc. Haestat punteria. Tinc nena de 21 mesos
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dc. maig 16, 2018 6:27 pm

Bona tarda i benvingudea a les noves!
De moment totes, menys la xiclett, esperem per primers d'any, quina bona entrada d'any!

Tremadufi, ja veuràs com aqueat cop surt bé! Tot i que jo no he passat per cap avort, també tinc por... Sobretot quan no tinc símptomes, suposo que és normal.

Noa i Papalloneta, veig que tindreu la segona eco en menya de dues setmanes, jo també rindré la meva primera :b-))) quines ganes. Ja ens explicareu!

Laurago, quin somni més premonitori! Que guai que també sentissis el cor

Xiclett, enhorabona, com estàs? Ja has assimilat el positiu? Jo encara estic que no m'ho crec

Ego, crec que ja estic de 7 i m'han baixat els símptomes de l'estòmac, i no sé què pensar... Esperem que tot estigui bé i que sigui un senyal de que el meu cos s'està adaptant...

(Perdoneu lea faltes, estic amb el mòbil)
xiclett
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 7:45 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: xiclett » dc. maig 16, 2018 8:51 pm

Holaa!!! Encara no m’ho acabo de creure.Fins el 31 no tinc eco x confirmar embaras.
Espero q fem un bon grup de suport. Veig q algunes tb teniu fills d’edat similars. L’Ainet farà 21 mesos divendres.
Quin rollo escriure x mòbil
Cuideu-vos
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Aneris » dj. maig 17, 2018 2:57 pm

Hola!!
em passo a saludar-vos perquè jo estic a cavall entre vosaltres i les de desembre, em toca en teoria el 27/12/18, però els meus altres embarassos (2) he parit sempre a 40+2, per tant seria pel 29, així que està a tocar.

Jo tinc 37 anys i dues nenes (9 i 5) i aquest és el meu quart embaràs després d'un anembrionari a principis de l'any passat que desseguida es va veure que no anava bé però va ser un bon pal.
Així que aquest cop hem anat amb molta por però a totes les visites la cosa avança i pinta bé, o sigui que mica en mica.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dj. maig 17, 2018 9:48 pm

Benvingudes Aneris, Xiclett, Laurago i Papalloneta!! I enhorabona pel vostre embaràs!

Jo avui he fet 7 setmanes i desde d'ahir que ja començo a notar més nàusees (m'encanta!) i molta son després dels àpats.

La setmana passada em vaig espantar una mica perquè vaig tacar una mica marró el salvaslip, però he llegit que es veu que és normal.

La setmana que ve em fan una nova eco i tinc moltes ganes de veure com està el meu cigronet.

Ja ho he dit als meus pares i germans i a un parell d'amigues i han flipat, estan molt contents. Volia esperar-me a dir-ho més endavant, un cop superat el primer trimestre, però a la feina ho haig de dir sí o sí per tal que em canviin de lloc i no era plan que ho sapiguessin abans a la feina que a casa meva.

Vosaltres com ho porteu? Ja ho heu dit a la gent? Una abraçada a totes! :love:
Imatge
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » dv. maig 18, 2018 6:45 pm

Hola a totes!!!

Felicitats a totes les que us heu anat afegint! Aviam si fem un grupet ben xulo!

Sembla que les ecos van arribant. Jo la setmana vinent també la tinc i ja tinc ganes!
Els símptomes també m'han passat a l'estomac. Tinc nàusees i a ratos estic bastant marejada. No m'entra res de menjar... Una mica pesat la veritat.

Nosaltres de moment només ho hem dit als pares. La idea era esperar com amb la nena fins a l'analítica del 1r trimestre. Però no sé com ho faré perquè la panxa creix molt més ràpid.

Molt bon cap de setmana a totes i ànims amb les esperes!!!
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dv. maig 18, 2018 8:05 pm

La setmana vinent està plena d'ecos, quines ganes noies!

Nosaltres teníem pensat donar la notícia als pares passada la primera eco però encara no ho tenim clar, estaré de 8 setmanes i no comfio que guardin el secret fins les 12 setmanes... tot i que ens fa molta il.lusió dir-ho.

Sa6 de 7+3 (crec)
aivlis5
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 8:30 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: aivlis5 » dg. maig 20, 2018 8:53 am

Hola a totes.
Sóc la Silvia. Sóc mami d'una princesa de 18 mesos i si tot va be, pel 28 d gener tornaré a gaudir d la millor expèriencia de la meva vida. Estic d molt poquet, 4 setmanetes ☺
Espero que totes estigue molt be. Vaig a llegirvos a veure si us vaig coneixent.
Petonets
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Elantris » dt. maig 22, 2018 10:28 pm

Aquí una mare de gener 2018 que passa per aquí a desitjar-vos tota la sort del món!
Moltíssimes felicitats a totes en especial a la laurago >.-<:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. maig 23, 2018 2:04 pm

Hoooola,

Doncs m'apunto jo també al fòrum! La meva data de part estimada és el 12 de gener. Porto des de setembre passat en tractament in vitro, i al fòrum de FIV em va ajudar molt. D'allà conec a la Tremadurfi :) Felicitats a totesss!!

Jo la setmana passada vaig fer l'eco de 5+6 i ja vam poder veure el cor bategant. No m'ho esperava i vaig flipar moolt. Demà vaig a una segona eco (6 setmanes) amb la doctora d'in vitro i ja em derivarà definitivament a la meva ginecòloga de sempre.

Sóc veterana, acabo de cumplir 42, i és el meu primer embaràs, després de buscar-ho des de fa 3 anys amb la meva nova parella. Em vaig separar als 34 i jo ja hauria volgut ser mare, o sigui que imagineu-vos la por que tinc que surti alguna cosa malament...

No tinc ni un símptoma, apart d'una mica més de son de l'habitual i una mica més de pipi de l'habitual. A vegades algun lleuger mareig i els pits una mica més sensibles. Tot molt suau.

Espero que poguem gaudir totes juntes d'un embaràs plàcid i que totes ens convertim en mames orgulloses. Molta força!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Avatar de l’usuari
laurago
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 16, 2016 2:26 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: laurago » dc. maig 23, 2018 4:51 pm

Bona tardaa!!

>.-<: >.-<: >.-<: va creixent el grup!! Quina ilusiooo!!!
Elantris gràcies bonicaa!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Us escric ràpid per a donar la benvinguda a les noves incorporacions, crec q m'haure de fer una xuleta pq entre la feina del petit (futur gran jaja) i el cansansi del embaras m'estic quedant a 0 de memoria i empanada total!!

ara mateix me'n vaig cap al gine!! ja us dire!!

Petooonss!!!
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Tremadufi » dc. maig 23, 2018 9:07 pm

Benvinguda a totes i enhorabona!!!!! Quina alegria veure't per aquí iAnnatoni!!! >.-<:

He arribat ja a la setmana 8 i suuper feliç ja que les altres vegades sempre és quedava a la setmana 6. Hem fet eco avui i l'embrió té un bon tamany i el cor batega ben fort :b-))) tema símptomes..em trobo molt bé la veritat..pits grans i a vegades sensibles, estrenyiment i molts gasos...però en general genial,encara q a vegades penso q he d tindre náuseas o vòmits per sentir q tot va bé però noo! Tot va perfecte i no cal! Jeje. Data prevista del parto:1/1/19 m'han dit avui! Serà el primer català de l'any? Jeje

Us desitjo un bon embaraç a totes i a gaudir-ho!
Tremadufi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 24, 2018 10:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
xiclett
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 7:45 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: xiclett » dc. maig 23, 2018 9:21 pm

Holaaaa!!!! Això va creixent!!! Com la meua panxa! No sé pas com mho faré per dissimular a la feina. Aquest segon embaràs es nota molt més. Recordo q al primer, fins als 6,5 ni sem notava.
Dema faig 6 setmanesi avui mhe començat a prendre làcid fòlic. Estic rallada, fa una setmana q hauria dhaver começat, pero en fi... dimarts vinent tinc llevadora i dijous eco de confirmació, a veure...
Petons, boniques
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dj. maig 24, 2018 9:29 am

Benvingudes a les noves panxolines!

Tremadufi, que bé veure'l i sentir el cor! I quina sort trobar-te tant bé. Jo també crec que sóc de primers d'any, quina gràcia, a veure si sortim per tv3, jejeje.

Xiclette, ja ho diuen que el segon fa més panxa, a lluir-la!

Ego: Demà tinc ecoooo per fi! :b-)))

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::