Mares gener 2019

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dj. juny 07, 2018 7:43 am

Bon dia!!!

Alivipa com et vas trobant? Fa dies q no sabem de tu!

AnnnaToni, els canvis d'humor i el estar més sensible és normal. Jo sempre recomano molta comunicació amb la parella i paciència, i q la parella vagi (quan arribi el moment) a les classes de prepart: allà obren els ulls, veuen i comparen i son conscients de q han de cedir, colaborar o el q sigui. A més es comparteix la ilusió (encara q a alguns els hi faci pal) i s'intenta possar remei o tenir més comprensió desde un inici (un secret: recomanen fer massatges (peus, ronyons, esquena,...) sovint a les mamis i algun cau sempre ;) )

Noa78 q bé la primera eco! Jo també en tinc de ganes de q me la facin! Em toca esperar una mica! Que tal els resultats dels anàlisis?

Lluna lluneta, benvinguda siguis! :-()-)

Aneris, això de les nausees es un rotllo! A més et deixa molt mal cos i esgotat tot el dia. Esperem q ara q estas a punt d'entrar al segon trimestre ja,les coses vagin a millor

Modo ego:
Ahir vaig anar a la consulta de la llevadora, em va canviar la DPP: 2 de febrer. Em va dir q provés de pendre el Cariban per la tarda-nit, pq donava somnolència i aviam com passava la nit i el dia amb les nausees. Avui he passat "millor" nit però tinc unes nàusees maques.
Vaig consultar lo del tacte, em va dir q podia ser, però q més pel fluxe sanguini, estava més relacionat amb tema cervicals. Em va programar segona visita amb ella i eco 1T (aquesta analítica vaig dir q no pq me la faran a la mutua)
Avui torno a la feina després de 3 dies de baixa, duc un mal humor maco, pq només sento q vaig a fer hores.

Us vaig llegint maques

5+5 (corregit) ahir
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dj. juny 07, 2018 9:42 am

Bon dia guapes!

Alivipa, com estàs? Pepos

Us he anat llegint però impossible personalitzar.
Deixo la meva fitxa

Nom: Sa6
DPP: 01 de gener (segons els meus càlculs)
Edat mare i pare: 36 tot dos
Nº de fills: 0
Hospital: St Pau
Sexe i nom: encara no ho sabem.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Som una parella q portem molts any junts i per fi ens ha arribat el moment. Estem molt il.lusionats i cagats de por (l'ho normal)

Ego: ja he fet l'analítica (esperem resultats en 10 dies) i la prova de la glucosa que em va sortir bé, el suc tampoc és tan dolent.
Tema nàusees, res de res, panxa regirada, pits enormes i molta son (tot i que a la feina aguanto, quan arribo a casa em quedo dormida al sofà i m'és impossible veure cap serie o peli).

10 + 2
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: alivipa » dj. juny 07, 2018 11:16 am

Bon dia,
Deixo el grup. Aquest cop no ha anat bé i no ha pogut ser. Us desitjo el millor del embarassos i, arribat el moment, un part fantàstic.
Una abraçada enorme!
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dj. juny 07, 2018 11:33 am

Ostres Alivipa quin greu... Quan passen aquestes coses no hi ha paraules. Una abraçada. :-()-)
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dj. juny 07, 2018 11:51 am

Alivipa, una abraçada nina! Se m'ha possat la pell de gallina al llegir-te, espero veure't de nou per aquí d'aquí uns messos i ens diguis que aquest cop tot va bé. Molts ànims!!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dj. juny 07, 2018 12:09 pm

Ostres alivipa, ho sento moltíssim :( Molts ànims i moltes forces, segur que la propera vegada que ho intentis tot anirà millor T'envio una baraçada molt gran



Mode ego: Per la meva part fa dos dies que vaig fer l'analítica per la SS. La prova de glucosa és una mica engorrosa, el potet que has de veure no és que estigui dolent però costa de prendre'l tot. Vaig anar en dejú (desconec si ho havia de fer així o no, ningú em va dir res) i va haver-hi moment que tenia nausees inclús una mica de ganes de vomitar. A sobre una noia que hi havia allà també fent-se la prova, no va aguantar més i va vomitar i a mí nomès de sentir-la (no vaig voler mirar) em donaven encara més ganes de vomitar a mí. No sé com vaig aguantar la hora.

El cas és que ara no tinc hora amb cap metge fins el dia 25, per fer la eco de les 12 setmanes amb la SS, i em sembla increíble haver d'esperar 20 dies per comentar aquests resultats i que m'expliquin el que volen dir. No sé si volsaltres ho teniu així planificat també, però no ho trobo normal. Jo estic neguitosa per saber si els resultats han sortit bé o no.
També a la primera visita amb la llevadora em va dir que m'arribaria una carta amb la cita amb el tocòleg i a mí encara no m'ha arribat res. Ho trobo una mica desastrós tot plegat.

He dicidit que dilluns em repetiré l'analítica amb la mútua (excepte la prova de la glucosa) a veure si per aquí algú em pot atendre més ràpid.
Imatge
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Aneris » dj. juny 07, 2018 12:40 pm

Alivipa, em sap molt greu! molts ànims i abraçadades, tot i que se que ara mateix és complicat. Jo vaig passar pel mateix fa un any, només que no havia tingut ni pèrdues, a la primera visita (d'unes 6 s) em van dir que o estava de menys o no anava bé. Donat que només ho havíem fet un sol cop aquell mes (que trist), doncs jo desseguida ho vaig tenir clar. No obstant com que passaven els dies i seguia sense pèrdues ni dolors, doncs no podia evitar fer-me il·lusions. A mi em van fer esperar 15 (eterns) dies i van tornar a comprovar que estava igual. Vam fer legrat. I mira, un any després aquí estem, així que pren-te el teu temps, parla amb qui vulguis, centra't en tu i la teva pèrdua el que necessitis. Jo fa uns mesos he començat a explicar-ho més obertament, tant l'embaràs com la pèrdua, i he de dir que m'ha anat bé, però això és molt personal. També m'he trobat que molta gent m'ha respost: a mi també em va passar.

CUIDA'T I RECUPERA'T AVIAT :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
i si necessites parlar del que sigui, aquí ens tens.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Aneris » dj. juny 07, 2018 12:55 pm

11s

GAIA, com et van recalcular la DPP? amb la durada dels teus cicles o no se, perquè entenc que no és que et fessin eco i fos per mides.
La sensació aquesta d'escalfar cadira l'entenc, les primeres setmanes em vaig trobar tant malament i amb tanta son que a partir de mig matí no era persona i tenia prou feina per aguantar-me a lloc. Ara per sort estic millor, tot i que avui per exemple m'he marejat després d'esmorzar i encara em dura, tinc la sensació que és una mica de baixa tensió. A veure is em passa d'aquí a que hagi d'agafar el cotxe.

Sa6, jo tampoc tinc tants mals records de la prova del sucre, a veure, que no m'ho prendria a una terrassa, però era suportable. A mi en teoria m'ho haurien d'haver fet amb l'analítica del primer trimestre però de moment m'ho he estalviat. De fet el sucre em va sortir a 79 quan el rang és 74-106, o sigui que suposo que puc estar tranquil·la per aquí.

Noa78, a mi si em vomita algú al costat, vomito jo. no cal ni estar embarassada ni res. De fet és la única cosa que amb les nenes té en exclusivitat el meu home
Potser si et surt alguna cosa alterada et truquen abans, no? La veritat és que quan vas pel privat i pots recollir els teus propis resultats, les esperes es fan més curtes. Però també té les seves parts dolentes, ja que a vegades si no interpretes bé els resultats pots patir quan no cal. Si tens mútua fes-te allà les proves i tindràs dades abans.

Jo fa una setmana que em vaig fer l'analítica i ja tinc tots els valors "normals" però els del triple scrinning i la varicel·la encara estan pendents. Ok per la rubeola però la toxo encara no l'he passat. La veritat és que m'ho prenc força light perquè penso que si en 37 anys de no tenir cura amb res, menjar carpaccios i embotits a tothora, tenir gats sempre per casa, i no l'he passat, doncs ja em diràs quina és la probabilitat de passar-la ara amb les mateixes coses però una mica més de cura??
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Sa6 » dj. juny 07, 2018 1:45 pm

Noa, a st Pau el resultat de la prova de la glucosa la donen l'andemà trucan per telèfon. La resta també he d'esperar uns 15 dies...

Aneris, jo encara no sé si he passat la toxoplasmosi, si no l'he passada seria raríssim però no et la primera que em diu que no la passada i mai a vigilat i té animals. Ai, espero, haber-la passat.
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » dj. juny 07, 2018 8:20 pm

Hola noies!

Alivipa em sap moltíssim greu. Molts ànims!!!

Perdoneu que no personalitzi més però feia molts dies que no entrava i vaig perduda com sempre!!

Mode ego: havia passat molts dies de nàusees i el metge em va receptar el cariban i molt millor!
La setmana vinent tinc visita i suposo q ja em farà fer l'analítica pk estaré d'11 setmanes ja!

Nom: Papalloneta
DPP: 01 de gener (segons els meus càlculs) i 7 de gener segons el gine
Edat mare i pare: 36 jo i 38 el pare
Nº de fills: una nena que farà 2 anys al juliol
Hospital: encara no ho sabem
Sexe i nom: encara no ho sabem.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: amb ganes que passi aquest 1r trimestre que se m'està fent llarguíssim!!
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: alivipa » dj. juny 07, 2018 8:21 pm

Moltes gràcies, boniques! :-()-) El 2019 entrarà amb força amb els vostres petits! Un petó a totes
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dv. juny 08, 2018 7:38 am

Bon dia!

Som-hi que és divendres i fa un dia maco! :***:

Noa78, la prova del sucre hi ha qui diu q es pot fer havent esmorzat (croassant per exemple), tindràs més sucre a la sang i ja, no sé quins valors hi miren en aquesta anàlitica. Cada maestrillo tiene su librillo. De totes maneres crec q si sortís algo negatiu o alterat, et trucarien de seguida per avisar-te i possar remei. Almenys a mi, en els dos embarassos anteriors, la S.S. molt correcte (ara ja no donen ni carpetes, ni mostres i el carnet d'embaraçada és un full, però tot lo demés, al meu centre almenys, molt bé)

Aneris, va posar la DUR a l'ordinador i li va aparèixer la DPP, deu tenir un programa q fa el càlcul i després es modifica amb l'eco de les 12 setmanes.
Jo no he passat la toxicoplasmosi, però si vull menjar algo "prohibit" ho congelo 48-72 hores i m'entra bastant bé (embotit i boquerons principalment), però tampoc sóc de menjar gaire coses d'aquestes. Això sí! Els formatges em tornen boja i aquells fets amb llet crua... em xiflen!!!

Papalloneta01, va q ja hi ets! una setmana i entres al segon trimestre! a mi també se m'està fent etern el primer trimestre, q quan semblava q anava per la setmana 6 tirant a 7, em diuen que estic de 5!!! Em cau bé la llevadora, però crec q no em vol bé! :-D

Modo ego: avui he dormit bé però m'han faltat hores de son i estic molt i molt cansada. Em possa de molt mal humor haver d'anar a treballar. En el matí d'ahir, vaig fer la feina de 3 dies sense anar-hi (amb dues reunions i una feina extra). Així q molt enfeinada no estic :camio: i ilusionada no vaig a la feina.

Canviant de tema, us heu començat a possar cremes i olis pel cos?

Us vaig llegint maques!
Elenatr
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 31, 2016 7:36 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Elenatr » dv. juny 08, 2018 2:14 pm

Hola a totes!

8+1

Alivipa: Ho sento moltíssim. Sé perfectament el que es sent, això em va passar a mi fa 2 anys. Es un pal tot plegat però segur que dintre de poc tornaràs amb bones notícies. :ok:

Laurago: Ara m'has deixat una mica preocupada...que et va passar a l'Hospital de Vic? Conec alguns casos que l'experiència no va ser positiva i m'han fet desconfiar una mica si anar allà o no. Però al final penso que són casos puntuals i que tot anirà bé. I ara, quan ho has comentat m'han tornat les pors.. Potser hauré de mirar-me un altre hospital però per la SS no é si puc escollir un altre.

Noa78: Jo també vaig per la SS i faré l'analítica i la prova del sucre el 19 de juny i just una setmana després, el 26, tinc hora amb la llevadora i ja tindré els resultats. És estrany que et facin esperar tant. Suposo que cada centre mèdic va diferent.

MODO EGO: Jo que pensava que tenia pocs síntomes...doncs NO, en tinc uns quants i deu ni do. Cada dia estic amb nàuseas i vòmits. Ara he començat a prendre el Cariban. A veure si milloro perquè si he d'agunatar això fins a entrar al 2n trimestre em donarà alguna cosa. Això es farà etern!

Una abraçada a totes! :b-)))
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dl. juny 11, 2018 7:26 am

Bon dia a totes!

Elenatr, esperem que et trobis millor amb el Cariban! Amb el que més he notat amb el no tenir nàusees és amb el no menjar porqueries o salses o fregits. Aviam si passa ràpid aquest primer trimestre i et trobes millor aviat :-())

Modo ego: Desde q em prenc el Cariban pel vespre, no he tingut cap nit més d'insomni, em puc despertar però en poc temps torno a dormir-me :b-))) Continúo tinguent nàusees, però de moment controlables.
Divendres al vespre, vaig agafar febrícula del cansament que duia a sobre. A les 21:00 vaig decidir possar-me al llit i millor a l'endemà. Vaig poder dormir bastant, però el dia me'l vaig agafar bastant de relax. La qual cosa vol dir q tinc la casa feta un kaos. :-o00m No es pot tenir tot!
Avui primera eco! :p-) Quines ganes! Us vaig llegint i m'aneu fent dentetes! Aquests dies se m'estan fent eterns! Vull q em diguin q de moment tot bé, vull tenir la foto de la meva petita cirereta penjada a la nevera, tenir-la guardada en el mv i anar-la mirant i somrient.
Ho vaig saber massa d'hora i aquests dies se m'estan fent interminables!

Una abraçada us vaig llegint!

Avui 6+2
Avatar de l’usuari
laurago
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 16, 2016 2:26 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: laurago » dl. juny 11, 2018 5:00 pm

10+6 (segons eco) 10+2 (segons DUR)

Hola noies!

Us acabo de llegir a totes!

Alivipa em sap molt greu! Molts anims!

Fa dies que no entrava perque confirmo lu de que no és el mateix un embaras amb fill que sense! Arribo a un nivell de cansada com si fes 4 dies que no dormo i sense poder baixar la guardia ja que el petit té 21 mesos!! Sort que tinc moltissima ajuda, aquesta nit no es trobava bé i he dormit poc més que 1h i ara a la tarda el meu pare se'l ha qurdqt estona!!

Un parell em demaneu sobre l'experiència al hospital de vic, mai sabre si porto una inneCessaria perquè no sabem si tot s'hagues fet diferent com hauria acabat, el que si es que com que estava a tope aquell dia em vaig sentir sola, no em deixaven moure del llit, no em donaven explicacions, no em feien cas, i el pitjor que quan els preguntava alguna cosa em tractaven de queixica o pesada, 15 hores molt vulnerable q amés ho vaig passar tot, anava amb aigues trencades, oxitocina x acelerar, per l'epidural despres de hores amb contraccions d'oxitocina ben intenses i ben estirada i quieta, vaig haver de suplicar moltissimes vegades i només em van escoltar quan plorava, que també em van tractar de no ser capaç d'aguantar res, i quan arribo a la dilatació completa, primer q clar el petit ha tirat amunt (estirada nose que volien que fes el pobre nen) i llavors va encaixar el cap com en diagonal i cessaria ... aquest és el resum, de tot això el trauma que no em trec no es el dolor físic que al final sembla q es va suavitzant, el psicologic del tracte si que el porto bastant a sobre!

També conec moltissims casos bons i penso q puc ser l'excepcio, pero jo si torno i m'aten aquella llevadora men vaig! i també se que si torno a mi no em tornen a tractar així pq em queixo el doble i em cago en tot i tothom! Em van enganxar novata un dia de baby boom, tot i així ahir em parlaven d'olot... vaig pensant en altres llocs! Pero ostres visc a res de Vic! Vull tenir el meu petit princep aprop!!

Ui us he fotut un rollo... total q les q voleu anar a Vic penseu que lu meu sembla més un cas puntual d'un dia de baby boom, lu que jo mu penso més per com em puc sentir jo i ja està!

Petons boniques!!! Espero q seguiu totes be!

Ahh referent a aquest embaras: Jo ja tinc feta analitica, nose pq el sucre tb mu va demanar i dilluns q tinc analitica de 12set mu comentara! i a veure si queda ja clara la DPP i les setmanes!! Jajaj
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dt. juny 12, 2018 10:55 pm

10+5

Bones!

Laurago, no em puc imaginar lo esgotada que deus estar embarasada i amb un nen petit, ets una campiona. Jo que no tinc cap responsabilitat ja em trobo super fatigada i sense ganes de fer res...

GAIA, com ha anat la primera eco? Tot bé? Espero que sí i que hagis pogut veure el teu cigronet. Per cert jo sí he començat a posar-me crema hidratant a la panxa (quan me'n recordo). De moment faig servir una normaleta que tenia per casa. La meva cunyada m'ha recomanat la NIVEA de la llauna blava, que a ella li va anar molt bé.

Elenatr, jo també estic amb bastantes nàusees tot el dia (vòmits nomès de tant en tant) i sobretot fatiga. A mí el Cariban no noto que em faci res. Poder m'alleuja una mica però al poc tornen les nàusees. L'altre dia vaig descobrir que bebent coca-cola (bec la zero sense cafeina) se'm treuen les nàusees durant una bona estona.



Mode ego: Per la meva part ja he pogut accedir per internet als resultats de l'analítica que em van fer per la SS (pero els resultats de les trisomies encara no surten) i m'ha sortit la prova del sucre amb asterisc. Si el límit és 140 jo estic a 158. No sé si és molt o poc, però segurament em faran fer la prova de les 3 hores.
El cas és que dilluns vaig fer l'analítica per la mútua i aqui el test de O'Sullivan no m'he l'han fet, però sí m'han mirat la glucosa per sang i m'ha sortit un resultat normal i m'he quedat una mica més tranquil.la... En fí, a veure que em diuen quan tingui les visites d'aqui dues setmanes.

També m'ha sortit alterat els limfòcits i els neutròfils. A saber que vol dir això...

I toxoplasmosis NEGATIU, quin xasco. Amb lo que m'agrada el pernil i el fuet. Però bueno, miraré de congelar-lo uns dies quan tingui moltes ganes de menjar...

Com que faig el seguiment per SS i mútua veig que hi ha una mica de variacions. A part de la prova de glucosa, a la mútua m'han fet anàlisi d'orina i en canvi a la SS no. Curiós.

I avui he tingut la visita d'odontologia per la SS. Suposo que a vosaltres també us ho programen, oi? El cas és que nomès m'han mirat la boca i m'han donat hora per l'octubre per fer un tractament de fluor. I després m'han fet campanya publicitària de les cremes dentals VITIS perquè em compri una ara per els genives i per quna tingui el bebé que li compri un gel i un raspall determinat... :-o00m


No m'enrollo més. Alguna novetat vosaltres?? :***:

Una abraçada
Imatge
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Papalloneta01 » dc. juny 13, 2018 7:14 am

Bon dia!

10+5

Aviam si puc anar contestant. Personalitzar en costa però dels temes ja em vaig enrecordant.

De crema jo faig servir la Trofolastin. Ja la vaig fer servir amb la nena i em va anar molt bé. No em va sortir cap estria. També és veritat q amb la nena me la posava cada dia i ara quan m'enrecordo. Que diferent que és un embaràs de l'altre.

Cariban. Jo me l'estic prenent i si que m'han marxat moltíssim les nàusees.

Mode ego. Ahir vaig tenir visita i m'ha atrassat una setmana. Jo que casi arribava a les 12 torno a estar de 10+5 .
M'ha programat eco del plec nucal i analítica per la 12+3. Trobo que va molt tard en comparació amb el que aneu dient vosaltres, però buenu suposo que cada metge deu anar fent segons sembla.
A banda d'això la resta bé. Molt cansada, però com que amb la nena de 23 mesos ja ho estava abans de quedar-me embarassada no sé ben bé perquè és jejejeje!!!

Petons a totes!!!!
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. juny 13, 2018 8:06 am

Hola!

Veig que totes estem amb l'anàlisi de les 8-13 setmanes.... a mi me'l fan demà, orina + sang. La triplescreening la tinc el dia 25. Ànims a totes amb aquestes proves i mengeu bé i sa perquè surtin resultats perfectes :)

A la Noa78 dir-li que a mi la doctora em va dir que congelar el pernil o el fuet NO SERVEIX pq les bactèries de la toxoplasmosi sobrevieuen al fred. Només podem menjar pernil si està cuinat, com per exemple als pèsols amb pernil saltejats, o les croquetes de pernil, etc. Em va insistir molt que la gent es creia que ja valia congelant i que no.
I també em va remarcar molt que amb compte amb els formatges. Que calia mirar l'etiqueta i assegurar-se que la llet està pasteuritzada. Hi ha molts formatges artesans que porten llet fresca i és perillós per la Listèria. Vigileu.

Gràcies pel consell de les cremes... jo no noto encara res de panxa, però caldrà estar preparada!

Petons a totes i ànims... oi que es fa dur treballar? Si fos per mi dormiria fins les 12 cada dia, i després m'aniria a dormir a les 10 també... tinc una son que em moro. I això de tenir el cafè restringit és molt cruel...
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Avatar de l’usuari
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: cookiee46 » dc. juny 13, 2018 6:05 pm

Hola boniques!!! M'apunto al post ja que si tot va bé seré mami al gener! : lasito :

Ara estic de 7 setmanes i he esperat una mica a apuntar-me perquè volia esperar a la eco que m'han fet aquest dilluns i veure que tot estava bé! Venim de FIV i de molt temps esperant panxu i em feia por precipitar-me.

Omplo fitxa:

Nom: cookiee46
DPP: 30 de gener
Edat mare i pare: 34 jo, 30 el pare.
Nº de fills: serà el primer!
Hospital: SS, a Sant Joan de déu
Sexe i nom: Encara no sabem cap de les dues coses, el nom portarà cua perquè serà difícil posar-nos d'acord jajajajaja
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: hem estat més de dos anys intentant aconseguir embaràs, al final a la 3a transferència ho hem aconseguit i estem super feliços! :love:


Enhorabona a totes per les panxus!! >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laurago
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 16, 2016 2:26 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: laurago » dj. juny 14, 2018 5:30 am

11+2 o 10+5 (cada dia estic calculant eh pq vaia lio m'han fet jajaja)

Bon dia mares guapes!!!

Noa78 els resultats de les trisomies van convinats amb les mides de la eco del 1r trimestre, se'n diu el triple screening! De l'analitica en treuen el nivell d'hormones per les setmanes que estas.

papalloneta01 jo vaig buscar informació sobre la eco 1rT perque del petit (ai ara serà el gran) si no hagues anat d'urgencies no m'haguessin pogut fer el Triple Screening perque era 10 dies més gran, i ara m'han programat molt dora! Crec que era que es pot fer de les 11+2 a les 14 justes!

Annnatoni a mi em van dir igual sobre la toxo pero no he dit res perquè a la meva millor amiga li van dir que si que congeles.... el meu ginecoleg em va dir que el proces de curació del perbil es en fred i que sobreviuen!! Jo trobo a faltar els entrepans de fuet, dubto que l'hagi passat perque amb el "gran" no l'havia passat... dilluns sabre...!!

cookiee46 benvinguda!!! i enhorabona!!!

mode ego he passat un dels pitjors sustos aquesta setmana... el mateix dia que us vaig escriure, dilluns vaig anar al lavabo i al aixugarme veig sang, era poca i fosqueta, però era sang!! Un susto enorme, vaig parlar amb la meva mare i em va dir q anessim a urgencies que sino no dormiria... (eren la 1 de la nit) jo ja hi anava preparantme pel pitjor, però van mirarho tot i estava tot bé i en aquell moment ja no treia sang sino restes, per si de cas em fan fer repòs relatiu, que no faci esforços i estic de baixa de la feina fins dilluns la eco del 1t, encara taco marro com restes i segueixo espantada quan ho veig! A casa no em deixen ni agafar el nen, però amb el susto que porto doncs millor!

Petons a totes!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::