***Marones de febrer 2019!!!***

gener, febrer, març...
GAIA_
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: GAIA_ » dl. juny 11, 2018 2:04 pm

Benvingudes marones febrerenques!!! :p-)  :p-)  :-()-)

Al final m'he decidit a obrir el post de febrer després de varis dies rumiant-ho!

Em presento! Em dic Gaia, tinc 36 anys i aquest és el meu tercer embaràs!  :-()) A dia d'avui estic de 6+2

Espero que juntes poguem fer un grupet maco, on poguem ajudar-nos i aprendre unes de les altres >.-<:  :-()-)

Molts petons a totes i que la sort ens acompanyi!  :ok:

Les marones febrerenques :-()) som:

Nom: Nainonera
DPP: 15 de febrer
Edat mare i pare: 29 jo, 39 el pare (30 quan neixi).
Nº de fills: 2. Un nen que va morir abans de néixer. I una nena de 20 mesos.
Hospital: SS. Santa Caterina de Salt
Sexe i nom: Ni idea, ni cap preferència pel sexe.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Doncs aquí estem, fent-nos a la idea d'aquesta panxa que ha arribat casi per sorpresa. Amb la nena vam estar casi dos anys de cerca, així que vam pensar que el següent ja vindria quan vulgués. I sembla que ha tingut presa! :love:
També tenim dos gats grandets, una gossa i gallines, no sé si cabrem :content:

Nom: Gaia
DPP: 2 de febrer
Edat mare i pare: 36 jo, 35 el pare (37 i 36 quan neixi).
Nº de fills: 2 nenes! una de 3,5 anys i l'altre de 16 messos
Hospital: SS,segurament al de Mataró (més a prop de casa i un 10 per part d'ells en els altres dos parts!) també ens duran l'embaràs per mútua, però per control, q a nivell logística anar a BCN amb les peques i tot no seria cosa fàcil.
Sexe i nom: Ni idea, ni de sexe ni de noms encara!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Som una parella q duem junts 9 anys i casi 4 de casats. Tenim una gosseta en acollida de 3 anys i dos gats ja grandets (de 10 i 9 anys), per si no erem suficients a casa, vam decidir anar a pel tercer, si és nen perfecte! i si és nena,cap problema pq en tenim dues i ens encanta com son! Així que cirereta o maduixeta fecundada en abril... benviguda siguis!!! :content:
GAIA_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2018 2:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
GAIA_

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: GAIA_ » dl. juny 11, 2018 2:13 pm

I aquí teniu la meva presentació!

Nom: Gaia
DPP: 2 de febrer
Edat mare i pare: 36 jo, 35 el pare (37 i 36 quan neixi).
Nº de fills: 2 nenes! una de 3,5 anys i l'altre de 16 messos
Hospital: SS,segurament al de Mataró (més a prop de casa i un 10 per part d'ells en els altres dos parts!) també ens duran l'embaràs per mútua, però per control, q a nivell logística anar a BCN amb les peques i tot no seria cosa fàcil.
Sexe i nom: Ni idea, ni de sexe ni de noms encara!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Som una parella q duem junts 9 anys i casi 4 de casats. Tenim una gosseta en acollida de 3 anys i dos gats ja grandets (de 10 i 9 anys), per si no erem suficients a casa, vam decidir anar a pel tercer, si és nen perfecte! i si és nena,cap problema pq en tenim dues i ens encanta com son! Així que cirereta o maduixeta fecundada en abril... benviguda siguis!!! :content:
nainonera
:: peixet
:: peixet
Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:46 am

EntradaAutor: nainonera » dt. juny 12, 2018 5:16 pm

Bones! Una més que s'uneix al grup.

Nom: Nainonera
DPP: 15 de febrer
Edat mare i pare: 29 jo, 39 el pare (30 quan neixi).
Nº de fills: 2. Un nen que va morir abans de néixer. I una nena de 20 mesos.
Hospital: SS. Santa Caterina de Salt
Sexe i nom: Ni idea, ni cap preferència pel sexe.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Doncs aquí estem, fent-nos a la idea d'aquesta panxa que ha arribat casi per sorpresa. Amb la nena vam estar casi dos anys de cerca, així que vam pensar que el següent ja vindria quan vulgués. I sembla que ha tingut presa! :love:
També tenim dos gats grandets, una gossa i gallines, no sé si cabrem :content:
Imatge

Imatge
GAIA_

EntradaAutor: GAIA_ » dj. juny 14, 2018 2:21 pm

Bones nainonera! Benvinguda siguis! :-()-) Com et vas trobant?

Avui dia de mareig constant! Ja se'm comença a notar la panxulina, estic flipant pq me mare encara no és conscient. Millor! Prefereixo esperar a la següent eco (el 25 de juny) per comentar-ho. En la última eco era tan tan mini q ni foto van fer! Només es veia una taqueta blanca (feia menys de 2 mm) i ens va dir que encara es podia dividir en dos, però q per antecedents ho dubtava i q es veuria clar en la següent eco (en tots els casos de bessons sempre hi ha algú q ho inicia). També ens va comentar que a la següent eco, hauria quadriplicat el tamany

Aquest embaràs és el que més símptomes variats tinc. Vull passar ja el primer trimestre i que minvin una mica tots.

Una abraçada!
Txellsc
Entrades: 2
Membre des de: dv. set. 09, 2016 1:29 pm

EntradaAutor: Txellsc » dj. juny 14, 2018 5:49 pm

Gaia!!! Quina il·lusió veure't aquí una altra vegada!

Només dir-vos que avui mateix el test (onestep) m'ha donat positiu, però ho confirmaré amb un ClearBlue no fós cas...
Només dir-vos que jo no sóc massa de fòrums però que si creeu un grup de whats I'M IN!!!

Anem parlant!

Petonassos i felicitats a totes!
GAIA_

EntradaAutor: GAIA_ » dj. juny 14, 2018 7:11 pm

Bones Txellsc! Benvinguda guapíssima!! :-()-) i enhorabona de nou per la gran noticia!!! :content:

Per descomptat reina! Si més endavant ens animem, formaràs part del whatts up!

Una abraçada de nou nina!
Náyade
:: pantera
:: pantera
Entrades: 869
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » ds. juny 16, 2018 12:15 am

OMG :love: :love: :love: :love: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Us desitjo el millor del millor del món!!!!! :-()) Estic molt feliç per vosaltres!!!!!! neukiss-) encara no m'ho puc creureeeee i a sobre compartiu post de febrer i toooooot!!!! </;-)

Us vaig seguint, per suposat!!!

Una abraçada gegant!! :-()-)
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: