***Marones de febrer 2019!!!***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: GAIA_ » ds. jul. 14, 2018 6:55 am

Bon dia!

Enhorabona per aquesta eco Futuramami!!! :p-) De quan estas ara? És una imatge molt tendre i un so molt maco el dels batecs!! A mi em toca esperar fins el 23 q és la següent eco!!!! Ja estic ansiosa!!!
La familia es sempre ben curiosa però bueno, se'ls estimaran moltíssim desde un bon inici

Modo ego:
Ja estic de baixa oficialment parlant, ja m'han trucat els de la mutua i de moment, hauré d'anar aportant proves i informes per e-mail mica en mica
Ahir em vaig trobar fatal i avui sembla q començo bé el dia: he pogut dormir i ara tinc algo de gana. Bons símptomes, aviam com avança el dia
Vam fer un primer intent de buscar noms i... massa difícil! Ens agraden q sonin bé en català i q estiguin relacionats amb la natura o la Lluna, crec q aquest cop ens costarà bastant :-:)

I de moment poques novetats més!

Us vaig llegint! Avui d'11 setmanes ja! >.-<:
sabina
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 26, 2018 9:40 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: sabina » ds. jul. 14, 2018 5:51 pm

Hola noies. Us vaig llegint però em sap greu entrar per donar males notícies (bé... a mitjes). Portava bessons i un d.ells s.ha parat. La bona es que l.altre sembla que està molt bé, així que hem de seguir endavant i pensar en positiu. La veritat és que no ho estem passant gaire be com podeu imaginar...
Estic desitjant passar ja el primer trimestre i poder estar un mica més tranquila!
Com ho porteu? Molts simptomes? Jo cap ni un, a part de molta molta son... i més amb aquesta calor!
Una abraçada a totes, i espero poder escriure més endavant amb més alegria!
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: Fosqueta » dc. jul. 18, 2018 10:48 am

Bon dia noies!
Sabina, quin greu, anims i a seguir lluitant per aquest petit que et vindrà.
Ara no hi han paraules que et puguin alleugerir el que sents. Una abraçada!
Gaia, com et trobes? Suposo que segueixes de baixa no? Espero que poguent reposar algo mes hagis millorat!
Nosaltres amb els nomes no tenim massa problema, perque fa anys que els tenim, l’unic que ultimament ens agrada mes la segona opció en cuant al de nena...
Per cert, on demanes les mostres i aquestes cosetes? Avui he tingut un moment panic en un dels meus insomnis, no tinc res de res, no he mirat res de res i lo pitjor de tot es que no en tinc ni idea de res, potser hauria de començar a informarme una miqueta...
Futuramami, com ho portes? Com va el cansanci amb la feina? Jo estic de baixa i segurament despres de la primera eco “important” i de tenir resultats de probes tornare a la feina i em fa una mandra-por...

La setmana que ve em fan la proba del sucre i l’analitica de la toxo. I per mutua fem una altre eco! Ens fa mlta gracia! Pero la proba del sucre... estic cagada... us l’han fer a vosaltres?
Nosaltres aquest finde ho vam anar a dir a la iaia, o sigui, ja es oficial, es com el correu de la familia, ja m’han comencat a arribar wats de tietes... i em dona la sensació que estàn mes contents (molts sabien els nostres problemes per tenir nens) que els meus pares... i aixo em sap molt greu... m’agradaria veure un xic d’ilusió, o d’alegria, pero no hi es, i cuant hi penso nomes en faig uns farta de plorar... en fi, no hi vull donar mes voltes...

Vaig una mica perduda amb les vostres setmanes, de cuant esteu ara?!
Pontarrina
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 19, 2018 7:21 am

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: Pontarrina » dj. jul. 19, 2018 7:27 am

Hola a totes! Sóc nova per aquí! Em toca pel febrer com vosaltres! Quina il•lusió! :-())
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: Fosqueta » dj. jul. 19, 2018 11:49 am

Benvinguda al grup Pontarrina!! Mica en mica anirem sumant!!
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: GAIA_ » dv. jul. 20, 2018 4:55 pm

Hola maques!

Pontarrina i Sabina benvingudes sigueu!!! :-()-) Teniu un formulari per si us vé de gust omplir-lo, sinó no passa res, és pq ens fem una idea de qui som pq a vegades amb els nicks és una mica confós. :r)
Sabina, em sap moltíssim greu la pèrdua de la teva cirereta, ara toca lluitar per l'altre, veuràs com valdrà totla pena. Ànims i una forta abraçada!

Fosqueta, quatre cosetes bàsiques en el moment de comprar roba de bebé (que encara queda per començar): els bodys millor dels creuats amb automàtics per cordar (fa molta angúnia posar el cap per una coll normal quan neixen, no aguanten el cap encara), tot 100% cotó o batista (tipus de cotó), kiabi talla molt petit, HM talla gran, però jo m'esperaria a saber el sexe, pensa q encara falten unes 30 setmanes (queda molt!)
En el següent link et trobes canastilles o regals per inscriure't:
https://lamaminovata.es/muestras-y-cana ... mbarazada/
Tema analítica del sucre, crec q es al segon trimestre, i fa pal, no es tan tan horrorós però tampoc és agradable
Tema familia, els meus, tampoc estan per tirar coets, segueixent veient pegues, el meu pare ni m'ha felicitat però bueno, els anàvem a proposar a ells de padrins i segurament haurem de buscar uns altres. En fi, espero q quan neixi canviin d'opinió i sinó tindràn un problema (buscat per ells),vaig plorar molt els primers dies i ara estic ja resignada :-o00m

Modo ego:
Duc tres dies amb mòltes nàusees pel matí, vòmits inclús, he d'estar unes 3-4 hores sense menjar res pq el meu cos accepti l'entrada d'aliment (un cop prés el Cariban). Segueixo amb insomni, avui 3 hores, ahir 2. Les nenes no em deixen fer migdiada, tenen horaris de son diferents, sempre tinc una desperta :-:) i clar, duc un cansament a sobre maco maco. Agraeixo estar de baixa pq sinó no em vull imaginar com estaria.
Dimecres em van fer l'analítica (aniré a buscar part dels resultats dilluns) i dilluns tinc eco de les 12 setmanes! :p-) Quines ganes bojes tinc de fer-la i ja poder-ho confirmar a alguns amics, familia i companys de feina!!! A més la dra. q me la farà és la q em va dur el primer embaràs i un SOL de noia!

Us vaig llegint! Una abraçada

Gaia
11+6
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: GAIA_ » dv. jul. 20, 2018 5:16 pm

Hola de nou!

Aprofito per passar-vos aquest link q a mi, personalment, m'agrada força:

https://inatal.org/el-embarazo/semana-a-semana.html

Bon cap de setmana i si em deixen un moment de relax, us escric!
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: GAIA_ » dt. jul. 24, 2018 10:26 am

Bones mamis!!! :content: :content: :content:

Com us aneu trobant? Suposo que esteu gaudint d'uns dies de vacances i esteu disfrutant a tope d'aquests dies! :-())

Modo ego:
Ahir em van fer la eco de les 12 setmanes, està tot perfecte! tamany, plec nucal, sac, cor,... em va dir que semblava q fos un nen .
:love: però q no compressim res encara q podia ser un clitoris ¿invertit? (no recordo la paraula tècnica), si hagués tingut tots els resultats de l'analítica m'haguessin calculat el % de risc de preclàmsia (en la S.S. ho han començat a mirar desde fa 2-3 messos i a mi em sembla perfecte) però faltaven uns valors i intentarem q ens ho calculin amb la eco de la mutua i, sino al segon trimestre. Però no havent-ne tingut en cap dels dos embarassos anteriors crec que el meu risc es bastant baix, i per això la meva tranquilitat.
Tampoc tenim el resultat del cribatge... :-:) A esperar s'ha dit!!!
Ahir ja no vaig aguantar més i em vaig possar uns pantalons de prenyi d'estiu q tinc i avui m'he comprat algo més pq em veig molt justa de roba.
I en quan ho sàpiga la meva millor amiga, ho comentem ja a tothom (no ens agradaria q ho sàpigues per whatts, ella no i com q la veiem súper poc...) Tot i q avui fa 2 anys q vam possar la eco de la petita al facebook informant de la noticia :love: :love: Aviam com avança tot i q acabem fent

Una abraçada! Us vaig llegint!

Gaia
12+4
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: Fosqueta » dt. jul. 24, 2018 10:50 am

Bon dia reines!!!
Que tal?! Gaia, moltissimes gracies per tota la informació! De veritat, se que sembla mentida, pero mai ens habiem plantejat que ens feia falta, com vestir els peques.... jo crec que despres de 7 anys dins el mon de la RA ens vam informar molt sobre tots els procesos i com que mai arribaba el positiu vam decidir no mirar massa endevant, vull dir, anar per passos, perque el simple pas de saber si mai podria quedarme embrassada ja no habia ni arribat.
Aquest dia varem anar a una merceria que feien liquidacio i em vaig comprar una camisa de dormir, per l’hospital. Se que es molt d’hora pero es que ni pijames no tinc! Soc un desastre!
Que be que totes les probes i ecos et surtin correctes! Es una tranquilitar i una manera de poder disfrutar mes del embras! Aixi que una pitxurrina!!! Que us feia gracia?

Ego: ahir vaig renovar baixa, i vaig tacar un pel a mitj mati, un susti, perque ja no ho he fet mes. A la clinica em van dir que si no anaba a mes ni repetia, fes com si no hagues vist res... facil, no?! Total, el diumenge habia passat un bon disgust.... familia...
ara sembla que la mare comença a implicarse, suposo que volia ser prudent, i a mida que passen els dies veu que tot tira endevant.... i em compra roba, em busca llençols, em diu que li farem cosetes... pero diumenge erem tots a dinar, germa cunyada nens, germana cunyat i nens.... total, que cuant els vam donar la noticia els vam dir que no els hi diguessin als nens fins que no sentissin el cor. Ja fa gairabe un mes que el vam sentir! No m’han demanat cap dia res, i encara la meva cunyada em sent parlar amb ma mare del tema i em diu: aixi si?! Va bé?! Vaya, que ni s’habien preocupat de si continuaba endevant o no... no se, em vaig sentir fatal. A mes aquell dia en trobaba malament i elles alla asentades amb el movil i jo parant taula, nomes es va dignar al meu germa a ajudarnos....
potser la culpa es meva, per esperar massa de la gent, jo em vaig implicar molt amb els seus embrassos, amb els nens, en som gairabe padrins de tots els 6 nebots que tenim! I esperaba que despres de tant tenps que sabien que buscabem almenys s’intreserien una mica mes per com anaba tot... total que vaig sortir d’alla plorant com una magdalena....
Em sap greu haberme desafogat aqui, suposo que m’enteneu mes que molta altre gent...
vaya que no is he explicar res de bo! Em sap greu! Normalment no soc aixi! Jajajajajaa
Bueno, dema em toca analitiques i sucre... reseu per mi!
Ja he començat a deixar mediacio, i em trobo algo millor, dormo mes, no sem repeteix tant el menjar.... ja era hora!!
Gaia veig que ens portem 2 setmanetes!

10+4
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: GAIA_ » dj. jul. 26, 2018 11:59 am

Hola noies!!

Aviam si s'anima una mica el fòrum i us animeu a escriure! :p-)

Fosqueta, vas fer bé en comprar la camisa de dormir, és el que demanen a l'hospital i no acostumen a ser maques precissament. Una cosa menys! Jo tampoc tinc pijames i menys d'estiu. Dormo amb calcetes i una samarreta vella de tirants (sexy sexy a més no poder! :r) Amb la xafogor em molesta tot i necessito quanta menys cosa, millor.

Vas fer bé renovar la baixa, l'important és q tu i la criatura estigueu bé, solicitar l'alta per la feina no val la pena, de feines hi ha moltes, pots trigar més o menys en trobar-ne però de criatures n'hi ha una i única.
Per cert! Com et va anar l'analítica i el sucre?
Quina sort que et vagis trobant millor! Aquí una encara segueix amb l'insomni! :-o00m

Pel q fa a la familia sap greu q reaccionin així, mica en mica aniran a fer-se a la i els seus comentaris seran diferents. No es correcte q actuin així, però segur q no son conscients. Si et molesta molt, sempre els hi pots comentar, però de ben segur que no fan a propòsit.
Que bé q la teva mare estigui ja ilusionada amb el tema i parli de comprar i de fer! :***: Que tingui 6 néts, no li ha tret pas la ilusió d'un seté! Tens un amor de mare!!! :love:

Modo ego:
Realment tan se'ns en dona el q sigui. Tenim dues nenes maquíssimes i divertides, així q una tercera no ens sentaria malament i un nen, diuen q són de les mames i al no tenir-ne cap, també ens agradaria saber que és ser pare/mare d'un nen. Anàvem a per la tercera criatura i tan és el sexe. Els dos tenen coses bones :ok:

Duc dos dies amb insomni del maco: avui 3,5 hores i ahir 3. Vaig molt cansada i ahir em vaig haver de possar una crema per les cames pq les tenia súper pessades (mano de santo).

He possat ja al meu amant a la rentadora (coixí de lactància), m'anirà súper bé per poder trobar postura per dormir, tot i q segur q la gran me l'acabarà robant i ens abarallarem per ell (dorm amb mi)

Ahir em van preguntar si estava embarassada, així q oficialment ja se'm nota. Aviat començaran amb algun q altre comentari desafortunat,la gent és l'hòstia. M'ho agafaré de la millor manera possible i llestos

En fi! Crec q això és tot!
Una abraçada

Gaia
13
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: Fosqueta » dv. jul. 27, 2018 3:03 pm

BON dia guapes!!!
Noies! Que ens heu abandonat?!!
Com van aquestes panxus?! Ja començeu a trobar-vos millor!?!
Ja gairabé a finals del primer trimestre! Jo espero ansiosa a veure si faig un tomb cap a millor, tot i que no puc queixarme gaire estic molt cansada!
Gaia, realment va bé per dormir el coixí de lactancia? Jo no acabo de trobar la postura i em vull començar a acostumar a dormir de costat, que en costa molt!

Ego: dimecres vam fer analitiques i o’sullivan.
No he pasat la toxo (molt extrany...) i el sucre el general em dona un valor super baix pero ha sortit un resultat per sobre 140 (166) i ara en faran la llarga.... no us podeu ni imaginar el pal que em fa... vaig estar tot dimecres ben grogui, tot i que em vaig poder pendre be el liquidet , que es mes aviat dolentot pero es tolera bé. Pero ara passar 3 hores alla... se’m fa una muntanya...
En fi, tmb hem pogut veure el peque! Amb les seves manetes i cametes!! Com es movia! Es tocaba la cara! Mare meva, es impressionant!!! De moment tot sembla que esta bé! Creuem els dits perque segueixi aixi!!

Com van aquestes ecos i probes?! Van sortint be?! Desitjo que aixi sigui!!

11!!!
arantxa77
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 07, 2018 6:26 am

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: arantxa77 » dt. ago. 07, 2018 8:12 am

Bon dia noies.
Em presento, soc Arantxa i tinc 41.
Estic de 13 setmanes. Vaig tenir avortament fa dos anys, el cor va deixar de bategar a les 9 setmanes i un altre avortament provocat a les 14. Vaig fer biòpsia corion i tenia S. edwards.
Ho vaig passar tan malament....
Dp d’ un any buscant... un miracle i ara estic de 13.
M he fet analítica Neobona i ahir em van dir q tot ok, i un nen!!!!
Fa una setmana vaig tenir petit sagnat i dilluns passat,al CAP en una eco van veure hematoma de 24mm x 5mm ( molt petit). Vaig estar tota la setmana passada fent repòs absolut i un sagnat marro ( només una vegada vermell) durant 5 dies. Ahir vaig tornar a fer eco i em van mirar molta estona i en principi l’hematoma havia desaparescut.
Em van dir repòs relatiu, i vaig només baixar sota de casa amb unes amigues a prendre algo i aquesta nit he tacat tres gotes de sang marro. Estic molt espantada! Porto tota la nit sense dormir.
Heu tingut hematoma q ha desaparescut, i al cap de uns 4 dies tornat a tacar?
Ojala no vagi a mes el tacat... quin patiment deu meu!
Gràcies pels vostres comentaris i/o experiències.
Petons i enhorabona a totes
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: GAIA_ » dc. ago. 08, 2018 7:40 am

Hola mamis!!!

Arantxa77, enhorabona pel teu embaràs! :-()-) Segur q aquest anirà a bon terme :-()) Descansa molt q tu i el/la peque heu d'agafar forces

Fosqueta, el coixí de maternitat va molt bé, poder amb una panxa més avançada, trobes més fàcilment la postura, quan neixi anirà bé per donar el pit, tenir-lo ajagut en ell, evitar q caigui... nosaltres hem tret bastant de pròfit (el llarg, el de maternitat).

Tema corva llarga, emporta't un llibre o algú q et faci companyia, mai he hagut de ser tres hores allà, però deu ser cansat i avorrit.

Les ecos son una passada! Donen un subidón impressionant i el so del cor és dels més macos q hi ha. Enhorabona per aquesta súper eco!!!

Modo ego:
Aquests dies, sense casal i el meu home sense vacances (ara ja sí), no he tingut pas temps per res, les meves peques no han donat treva!
Li hem comentat a la gran, se'm nota molt la panxa i la gent ja em preguntava davant d'ella i no ens semblava just. Això sí! Se li farà súper llarg fins passat festes! i està emocionadíssima! Diu q vol un nen i tot apunta a q així sigui!
Tema analítica tot bé! Segueixo sense passar toxo i riscos baix de lo altre.
Aquesta xafogor és horrorosa i em fa tenir mal cos. Com esteu vosaltres? Us afecta gaire?

Us vaig llegint i intento respondre tan ràpid com em deixin!

Gaia
14+4
sabina
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 26, 2018 9:40 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: sabina » dl. ago. 13, 2018 1:52 pm

Hola noies! Com ho porteu? Em disculpareu però fins avui mateix no he volgut entrar, encara que us he estat llegint, ja que no les tenia totes de que anés be... us explico el meu cas, per si us serveix.
Embaràs gemelar però un es va aturar. Degut a això, no em puc fer l'analítica ni pel triple screening ni el test de detecció (harmony, etc) ja que em diuen que els resultats no serien fiables per tenir a la sang hormones i cromosomes dels dos. Per la mútua faig les medicions de la setmana 12 i em surt tot be, plec nucal 1,7 i tot correcte. Com em porten tambè a la Maternitat (clínic) per l'alt risc, me les fan tambè allà, i em surt un risc molt alt de Down amb 1/40. Us podeu imaginar...
Proposen fer la Biopsia de corion al moment, i donat el nivell de patiment que portem des de l'inici de l'embaràs, decidim que sí, no ens veiem amb cor d'esperar fins poder fer l'amnio i el risc és pràcticament el mateix. La van fer divendres i avui em donen els resultats de trisomies i ESTÀ TOT BÉ!! A més, com a "premi" ja sabem que és un nen :).
A part de compartir amb vosaltres la nostre tranquilitat i alegria, us ho explico per si en aquests dies us esteu fent el triple screening i us donen alguns valors (com a mi) tant preocupants, estigueu tranquiles, que per tot el que he llegit i la meva pròpia experiència, moltes vegades s'equivoca.

Bé, a partir d'ara espero sí estar més activa, i si puc ajudar a algú explicant-vos la prova o el que pogueu necessitar aquí em teniu.

arantxa77, la meva experiència: he estat tenint pèrdues intermitents des de l'inici. El que sempre m'han dit és que el repòs es fa bàsicament perquè s'ha d'oxigenar al màxim la placenta, que és la forma en la que més ràpid es pot reabsorvir l'hematoma. En el meu cas em van recomenar repós cada vegada que he tingut pèrdues d'una setmana sencera... o sigui, que fins que no estigués 7 dies sense tacar, fes repós. Potser el meu metge és una mica exagerat vist el que es sol recomanar, però jo li he fet cas, i pel moment no he tingut més ensurts amb això. Igualment pots tacar per més raons que per tenir un hematoma, ja que hi ha un munt de vasos sanguinis "a tope" en aquests moments i és molt fàcil que es trenqui algun una mica (per tenir relacions p.e.).

I com no sé be com va això de la fitxa, la poso aquí i ja em direu si l'haig de canviar:

Nom: Sabina
DPP: 14 de febrer
Edat mare i pare: 41 jo, 50 el pare (recent fets els dos, però uns "yayos" vamos... :)).
Nº de fills: jo 0, però el pare dos, un de 15 i altre que farà 20 anys al desembre!
Hospital: Maternitat (Clínic) i seguiment per mutua
Sexe i nom: Un nen.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: 5 anys de tractaments de fertilitat, un embaràs complicadillo, i super feliços tota la familia! Els seus germans encara no s'ho acaben de creure, l'avantatge que es portin 20 anys és que ja tenim cangur gratis! :P
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: Fosqueta » dt. ago. 14, 2018 10:44 am

Bon dia noies!! He esperar uns dies a entrar a veure si s’animaba aixo!!! Que be que anem sumant!!
Arantxa, com vas? Espero que aquests sagnats hagin desaparescut del tot, es passa mlt malament. Jo tmb n’he tingut un parell, el primer em vaig espantar mlt, i el segon cop va ser mlt menys i despres de una eco gairabé ningu li va donar importancia. No es normal tacar, pero ho fan moltissimes dones i a vegades no te perque volguer dir res de dolent! Anims! I ja ens aniras explicant com evoluciones!
Gaia, com estas? Veig que la calor ens atropella a totes... jo tmb la porto fatal!
A la corba llarga m’emporto al meu home! Ja li he dit que es porti algo tmb ell... pero que alla amb mi!
Ja li has pogut donar la noticia a la teva amiga?
Sabina que bé que estigui tot correcte! A mes vosaltres debieu portar una por a sobre... aixi que ara us toca disfrutar del peque! Que serà l’alegria de la casa!
Gracies per explicar els procesos de les probes... jo es que no en tinc massa ni idea, i potser millor, perque aixo deu volguer dir que esta bé. Perque suposo que si ells veuen algo malament ja et diuen quines opcions tens per fer, no?

Ego: divendrrs vam tenir eco, on van mirar totes les mides, i ens van dir que tot estaba molt correcte! Plec nucal, els ossets del cap, el nas, el cor, tot molt bé! Ara diuen que ho porten a materitat a Bcn i si hi hagues algo trucarien abans d’avui! ( no ens ha dit ningu res) aixi que deduim que tot esta bé! L’unic que van trobar alterat (ara no recordo qui ho ha escrit) es el reg de les meves venes a la placenta (una nomes), diuen que em faran altre eco a la setmana 20 a l’hospital, per fer seguiment d’aixo, que pot provocar o que el bebe no agafi pes en l’ultim trimestre o risc de preeclamsia. Cagadeta estic, pero tmb han dit que ha vegades no pasa cap de les dues coses, pero que es algo que ara miren.
Total el bichet esta perfecte i jo ja conto els fies per fer proba deglucemia i treurem-ho de sobre!
El meu home li va demanar si es veia que era, i ens va dir es mlt d’hora pero ho mirarem... em sembla que ni s’ho va mirar! No ens va dir res de res... en fi... a esperar a finals de mes que tinc visita per la mutua i llavors em van dir que ja es veuria!
La veritat que ara que ja se que esta bé, començo a tenir ganes de saber que es!!
Per cert, ens van abançar un dia la data del part, ara compartim dia Sabina! Pel 14 de febrer!
Mate meva quin rollo us he fotut!!
I encara no he omplert fitxa!
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: Fosqueta » dj. ago. 30, 2018 10:07 am

Bon dia noies, veig que aixo esta totalmebt parat...
Bé, espero i desitjo que estigueu be, i tot continuii endevant.
Per part nostre ahir vam tenir eco, i vam ben veure que es un nen! Despres de l’impacte inicial (tothom asseguraba que era una nena, i el papa volia una nena) estem molt contents de poder posarli nom!!!
Esta tot be!
Jo per part meva amb diabetis gestacional, aixi que un cop al mes almenys, endocrina i ginecoleg. Fan molts controls, en aquest sentit estem mlt contents.
Espero noticies vostres!!
sabina
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 26, 2018 9:40 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: sabina » dj. ago. 30, 2018 10:54 am

Hola noies! Sí que està paradet, a veure si ara que s.acaben les vacances li donem una mica de marxa al forum.
Fosqueta, nosaltres també portem un nen, i també tant el seu pare com la meva i la seva família volia tothom nena! Sap una mica greu, la veritat... peró seguríssim que en quant el vegin s.oblidaran del seu sexe.
Mai hagués pensat que el tema del nom pogués ser tan difícil! Cadescú diu la seva, i si suggereixes un nom que t.agrada, sempre hi ha algú que li posa un 'pero' i ja et deixa d.agradar. Fins i tot m.estic plantejant no dirli a ningú fins que el tingui inscrit al registre!
Bé noies, espero que estigueu totes be i a gaudir d.aquest segon trimestre que diuen que és el més maco!
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: GAIA_ » dv. ago. 31, 2018 6:58 am

Hola noies!!!

Crec que estem tinguent totes un agost bastant mogudet i no tenim temps x passar-nos per aquí... espero q l'hagiu gaudit i passa't bé :ok:

Enhorabona per aquestes pitxorrines! Els nens molen també! Son més brutotes, més inocentots i molt de la mama! :love: Nosaltres fins divendres vinent no sabrem sexe segur. Tot apunta a nen per això! Tema noms estic bastant d'acord en que és difícil, volem un nom poc comú i fort i ens costa bastant. La meva gran diu q si es nena q li possem Iris o Estrella, i q voleu que us digui... Iris no em desagrada del tot! I diu q vol nen "pq de nenes ja en 2 som a casa", i jo penso: quin amor de nena! Té 3,5 anys. Evidentment quan li vam dir va flipar, està super ilusionada i vol tocar-me la panxa i fer-me pedorretes sovint (cosa q em costa aguantar) :-D

Heu començat ja a notar patadetes? Teniu més símptomes? A mí se m'ha afegit el mal als ronyons. A partir de les 20:00 es quan necessito seure i descansar, segueixo amb insomni però estic amb bastant bon humor en general

També he de dir que tinc unes ganes de q les peques comencin les escoles flipant! Es molt cansat les 24 hores amb elles, a més son bastant mogudes i no paren! La petita sí q em fa la migdiada, però la gran gens i vaig cansada, encara es petita per deixar-la sense vigilància :-o00m

He pensat q podríem montar un grup de whatts (i seguir amb el fòrum), qui volgui formar part q m'envii un privat

En fi no se m'acut res més per ara

Seguim en contacte!

Gaia
18+1
arantxa77
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 07, 2018 6:26 am

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: arantxa77 » dv. ago. 31, 2018 8:43 am

Bon dia noies,

Doncs sembla que per fi podré començar a gaudir de la meva panxulina!!!! Fa ja dues setmanes que no tinc cap pèrdua!!!

Ahir vaig tenir gine de la mutua i m'ha dit que el nen està perfecte i creixent molt. No es va deixar veure... només ens ensenyava el culete!! jejeje

M'ha dit que ja puc començar a treballar. Porto de baixa just un mes i la veritat es que necessito tornar a la rutina.

El dilluns tinc eco amb la SS i si em donen l'Ok, dimarts torno a treballar!!! OLEEEEEEEEEE

Ja la panxa no la puc dissimular..... quina ilu veure com va creixent.

Faig la presentació oficial:

Nom: Arantxa
DPP: 07 de febrer
Edat mare i pare: 41 jo, 38 el pare
Nº de fills: 0.
Hospital: Segurament Hospital General de Granollers però per mutua
Sexe i nom: Un nen. Nom tenim uns quants però no ens acabem de decidir... costa molt!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: 3 anys intentant quedar-me embarassada. Vaig perdre un a les 8 setmanes, i l'altre a les 14 vaig fer un avortament ja que tenia Sindrome de Edwards.... aixi que a la tercera va la vençuda!!!!! :-())
Portem 11 anys junts, i just ara al setembre 7 de casats!

Per cert,jo tb m'apunto al grup de wapp!!! :love:

Un petonet a totes!!!!
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: ***Marones de febrer 2019!!!***

EntradaAutor: GAIA_ » dl. set. 03, 2018 6:30 pm

Hola!

Que tal esteu mamis? Com ha anat el cap de setmana?

Arantxa77, m'alegro moltíssim que no tinguis ja cap pèrdua! :ok: Quins nervis deus haver passat! que tal la eco d'avui? S'ha deixat veure ja si és nen o nena? O segueix essent tímid/a? :content: En el grup de whatts de moment serem 3... però si és com el grup de fa 2 anys, a part del moltíssim bon rotllo que tenim entre totes, es pot anar afegint sempre gent :-())

Fosqueta, que tal vas guapa? I les altres? Sabina, Pontarrina, Futuramami72,... : lasito :

Modo ego:

Jo segueixo amb l'insomni... estic bastant farta d'ell, a l'endemà tinc molt mal de cap i molt malestar en general, no serveixo per res i a més, estic amb poca paciència amb les nenes, són esperits massa lliures, amb els seus pros i contres. Vull que em desaparegui aquest símptoma i tenir-ne algun altre... zz:-) zz:-) Si no em posaré a mirar sèries o veure pelis, que fa bastant que no en veig cap

També estem desitjant de que sigui divendres per saber si és nen o nena. Sempre he admirat a qui vol mantenir la incògnita fins al final, perquè tal com sóc em seria impossible aguantar-ho.

En fi ninetes, us vaig llegint.

Una abraçada!

Gaia
18+4

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::