\·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dc. ago. 01, 2018 6:59 pm

Bona tarda noies!!!

Veig que el grup s'esta animant i aixo que estem a l'agost!!! >.-<: >.-<: >.-<:

7+5

Dafne Sii era aixo bonica! Ja t'he actualitzat :ok: :ok: Ja veures que lo del sucre no es tan horrible! Tens que pensar que et veures un suc molt dolç. Quan el feies la prova del sucre? Ja ens diras com va!

India Si el natalben a mi tambe m'agrada Quina emocio tornar a escoltar-ho!!! Gairabe 3 cm i ja es veuen les bracets i las cametes i tot :love: :love: :love: :love: A mi tambe em passa crec que es natural, que quan vas al lavabo aprofitas per mirar que no hagi res suspitos, ven que fas. Ara res a contar els dies per la seguent i aixi 9 mesos :-)(-:

Janau Que ilusio veure-ho en moviment! El test prenatal no invasiu esta molt be, millor que el triple screning que al final nomes es estadistic, que a la minima que passes de 35 anys ja surt disparat. Em vaig informar per sobre en l'altre embaras i els laboratoris echevarne tenen diferents opcions i no horriblement car, en la mitja. Si no recordo malament per la web possaven tots els preus.

Panxu Noies! Ja noteu que creix la panxu? Alguns pantalons em costa una mica de cordar. Em fa rabia perque al armari tinc uns quants pirates de prenyi i no els puc gastar perque no ho sap ningu. :ufs: Ho noteu tambe??? Aprofitareu rebaixes per comprar roba?

Puçeta montsenc, com van les nauses i les calors horroroses????

Noies aquest dissabte començo vacances i m'en vaig fora aixi que no podre entrar força. Desitjo que vagi tot molt be i que aquestes panxus siguin creixen!!! :-()) :-()) :-())

Ens Llegim :***: :***: :***:
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: montsenc » dj. ago. 02, 2018 1:27 am

Hola a totes!!!

8 + 6

Veig que ja som alguna més :b-))) He estat desconnectada perquè hem marxat de vacances: ruta per França, i tot just hem tornat a casa.

Les nàusees molt millor i ja he deixat el Cariban. Si no m'atipo molt i vaig menjant cada 3h les tinc sota control. Així que pinta que la aquest embaràs serà més tranquilet que el 1r :-()) Ara la calor està sent horrible!

Janau Jo m'he quedat embarassada amb 39 però acabo de fer els 40 i tb em plantejo fer el test prenatal no invasiu. A veure com surten els resultats del triple screening i decidirem, però el cert és que et dóna tranquil·litat.

Redberry Tema roba...ja no sé què posar-me. Amb aquest embaràs la panxa m'ha sortit molt abans i aquests dies ja he començat a fer servir algun short de premamà. Disfruta de les vacances!!!

Ens anem llegint!!
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: janau » dj. ago. 02, 2018 6:52 am

Holaaaa!!

El test prenatal el recomenen a partir dels 40, de fet ja no em farà el triple screening.

La gine em va recomanar també els Laboratoris Echevarne, he vist que hi ha tres varietats, des de la més básica a una més ampliada, el meu marit vol fer l'ampliada...encara que sigui més cara pero estem una mica espantats...si aquest test surtís alterat llavors m'hauran de fer l'amniocentesis.

En fi, la gine em va dir de fer-ho a la setmana 12 perquè hi ha més ADN fetal en la meva sang però de fet es pot fer a partir de la setmana 9... no sé si podré esperar : lasito :

Bones vacances les que comenceu ara!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. ago. 02, 2018 9:28 am

Hola noies!!

Jo avui començo vacances! La veritat és que les necessitava moltíssim. Nosaltres ens vam fer el Recombine, aquest test prenatal no invasiu l'hauria de fer igualment?? No sé massa com funciona.... En el Recombine ens van mirar si els dos poetavem malalties genètiques i a més ens van fer el 'matching'.
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: nostreta » dv. ago. 03, 2018 1:10 pm

Hola guapes!

Fa dies que us llegeixo des de l'ombra perquè encara no m'atreveixo a apuntar-me. En principi he de ser mare pel 30 de març, estic de 5+3 i no estaré tranquila fins veure l'eco que la tinc el 16 d'agost. Vinc de dos avortaments previs a la setmana 5 i a la 6, per això tanta precaució, però és que costa tant no dir-ho a ningú!!!! :-o00m

Vaig ser mama marcera també al 2015, o sigui que m'encantaria poder reviure tota aquella l'experiència tant maca, amb moltes d'elles encara hi tinc contacte diari.

Bé, fins aquí la meva mini presentació, espero aviat apuntar-me definitivament :love:

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dl. ago. 06, 2018 8:25 am

Bon dia Mares!
Benvinguda nostreta i enhorabona!!
T'entenc perfectament, jo soc soc nova en tot i també tinc bastanta por. Fins que no arribi a la 12 no respiraré tranquil·la...
Jo a la família mes propera (pares+ germans..) ja els ho he dit.
Es un rollo tenir que esperar tant per les Ecos, sembla que no hagi d'arribar mai el dia... jo tinc la segona el 24 d'agost però es diferent per que jo ja l'he vist...
m'he donat compte que aquest estiu no le disfrutat gens ni mica, només he tingut ganes de que passessin els dies ràpid per arribar a la 12 i quedar-me tranquil·la i se m'està passant l'estiu volant!! :ufs:
que hi farem!
ànims a totes i una abraçada!! :-)(-:

10+2
MADAMEBUTTERFLY
Entrades: 3
Membre des de: dg. jul. 09, 2017 10:58 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: MADAMEBUTTERFLY » dt. ago. 07, 2018 10:30 pm

Hola soc una de les mamis de març del 2018 quina ilusio veure que ja s'ha reactivat! Enhorabuena per aquestes panxones gaudiu molt que pasa volant! :-()) . ara ja tenim els nostres marceros de 4/5mesos <:-<
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: nostreta » dc. ago. 08, 2018 2:01 pm

Hola noies,

Entro per despedir-me... Diumenge vam anar a urgències per un lleu sagnat i ens van dir que tot estava bé, vam poder sentir-li el cor a les 6 setmanes, no ens ho podíem creure perquè venint de dos avortaments previs ens temien el pitjor. Dilluns a la nit vaig notar unes punxades molt fortes i vaig començar a sagnar, l'endemà el sagnat es va anar reduïnt i vam tornar a urgències, el cor ja no bategava, s'havia aturat. Em donen dues setmanes per exposar-lo per mi mateixa... El dia 21 torno a tenir hora.

Una abraçada a totes, desitjo que els vostres embarassos siguin perfectes i tingueu uns marceros ben macos :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: janau » dj. ago. 09, 2018 8:07 am

Ostres nostreta!!!! ho sento moltíssim...una abraçada molt forta i molts ànims per a tots vosaltres!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. ago. 09, 2018 4:15 pm

nostreta ha escrit:Hola noies,

Entro per despedir-me... Diumenge vam anar a urgències per un lleu sagnat i ens van dir que tot estava bé, vam poder sentir-li el cor a les 6 setmanes, no ens ho podíem creure perquè venint de dos avortaments previs ens temien el pitjor. Dilluns a la nit vaig notar unes punxades molt fortes i vaig començar a sagnar, l'endemà el sagnat es va anar reduïnt i vam tornar a urgències, el cor ja no bategava, s'havia aturat. Em donen dues setmanes per exposar-lo per mi mateixa... El dia 21 torno a tenir hora.

Una abraçada a totes, desitjo que els vostres embarassos siguin perfectes i tingueu uns marceros ben macos :-()-)


Nostreta, poca cosa es pot dir quan les coses no van bé. T'envio molta força i molts ànims. Una abraçada.
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. ago. 09, 2018 4:18 pm

RedBerry ha escrit:Bona tarda noies!!!

Veig que el grup s'esta animant i aixo que estem a l'agost!!! >.-<: >.-<: >.-<:

7+5

Dafne Sii era aixo bonica! Ja t'he actualitzat :ok: :ok: Ja veures que lo del sucre no es tan horrible! Tens que pensar que et veures un suc molt dolç. Quan el feies la prova del sucre? Ja ens diras com va!

India Si el natalben a mi tambe m'agrada Quina emocio tornar a escoltar-ho!!! Gairabe 3 cm i ja es veuen les bracets i las cametes i tot :love: :love: :love: :love: A mi tambe em passa crec que es natural, que quan vas al lavabo aprofitas per mirar que no hagi res suspitos, ven que fas. Ara res a contar els dies per la seguent i aixi 9 mesos :-)(-:

Janau Que ilusio veure-ho en moviment! El test prenatal no invasiu esta molt be, millor que el triple screning que al final nomes es estadistic, que a la minima que passes de 35 anys ja surt disparat. Em vaig informar per sobre en l'altre embaras i els laboratoris echevarne tenen diferents opcions i no horriblement car, en la mitja. Si no recordo malament per la web possaven tots els preus.

Panxu Noies! Ja noteu que creix la panxu? Alguns pantalons em costa una mica de cordar. Em fa rabia perque al armari tinc uns quants pirates de prenyi i no els puc gastar perque no ho sap ningu. :ufs: Ho noteu tambe??? Aprofitareu rebaixes per comprar roba?

Puçeta montsenc, com van les nauses i les calors horroroses????

Noies aquest dissabte començo vacances i m'en vaig fora aixi que no podre entrar força. Desitjo que vagi tot molt be i que aquestes panxus siguin creixen!!! :-()) :-()) :-())

Ens Llegim :***: :***: :***:


Ok!! Vaig una mica perduda amb el fòrum encara... Jeje
Tinc que anar-hi la setmana del 20 d'agost, anàlisis i prova del sucre. Hi ha qui diu que no n'hi ha per tant però moltes amigues em diuen que es molt dolent! I jo que ja estic amb nàusees no sé com anirà el tema...
Com esteu?? Jo demà ja faré la setmana 10.
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dv. ago. 10, 2018 7:57 am

ostras nostreta! quin greu... Molts ànims a tots!
Dafne13, doncs jo també tinc la segona Eco el aquella setmana, el 24, i de prova de sucre no en se res, quan es fa? potser me la fan ara el dia 24?? a mi no m'han comentat res, la fan a tothom? hem van fer l'analítica ara fa dues setmanes i tot va sortir be.
Del tema símptomes, res de res, molt mal de pit i cansament però ja està. Lo que si que m'ha sortit es un herpes Zòster a l'esquena, hem fa un mal de por, no es gaire gran però clar, com no hem poden donar medicament per tallar-m'ho doncs l'he de passar sencer.... hem poso 4 vegades al dia aloe vera natural de rama i sembla que ja va de baixada ja que les punxades son igual d'intenses però no t'han seguides com els últims dies. El metge m'ha dit que no afecta al fetus, per que són molt focalitzats, només afecten a aquella zona. Tinc unes ganes de que hem marxi ja...
Perdoneu pel rollo...
avui estic de 10+6
una abraçada a totes!! :-)(-:
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dv. ago. 10, 2018 9:45 am

india_tr ha escrit:ostras nostreta! quin greu... Molts ànims a tots!
Dafne13, doncs jo també tinc la segona Eco el aquella setmana, el 24, i de prova de sucre no en se res, quan es fa? potser me la fan ara el dia 24?? a mi no m'han comentat res, la fan a tothom? hem van fer l'analítica ara fa dues setmanes i tot va sortir be.
Del tema símptomes, res de res, molt mal de pit i cansament però ja està. Lo que si que m'ha sortit es un herpes Zòster a l'esquena, hem fa un mal de por, no es gaire gran però clar, com no hem poden donar medicament per tallar-m'ho doncs l'he de passar sencer.... hem poso 4 vegades al dia aloe vera natural de rama i sembla que ja va de baixada ja que les punxades son igual d'intenses però no t'han seguides com els últims dies. El metge m'ha dit que no afecta al fetus, per que són molt focalitzats, només afecten a aquella zona. Tinc unes ganes de que hem marxi ja...
Perdoneu pel rollo...
avui estic de 10+6
una abraçada a totes!! :-)(-:


Hola! A mi encara no m'han fet anàlisis, em van dir que me'ls fes cap a la setmana 11-12 i la prova del sucre la fan abans perquè tinc 35 anys i tinc més risc, potser en el teu cas la faran més endavant... Ostres això dels herpes fa molt mal! I més si no pots pendre res per calmar ho....
Molts ànims!
Jo avui faig 10 setmanes, amb ganes d'arribar a la 12!
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dt. ago. 14, 2018 8:34 am

Bon dia Mares! com va tot?
està molt parat el grup, suposo que la meitat esteu de vacances, jo les començo demà. Vaig agafar una setmana al Juliol (quan vaig anar a Londres) i ara tinc una setmana i mitja més, aquesta si que de relax total.
no se si a alguna més li passa, però porto una temporada amb bastant insomni... aquesta nit a les 04:00 encara estava desperta :-o00m no se pas que fer.... la meva sogra m'ha comprat unes infusions d'herbes naturals però no les he utilitzat ja que no tinc clar que pugui prendre totes les herbes que porta la infusió. el dia 24 tinc Eco hi les hi ensenyaré a la ginecòloga, a veure que hem diu...
Vosaltres que tal?
11+3
una abraçada :-)(-:
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: janau » dt. ago. 14, 2018 10:42 am

Jo també començo vacances demà!!! no m'ho puc creure!!! aquest any les necessito taaaaaaaant

Ahir per la tarda em van fer l'analítica pel test prenatal...ara toca esperar 8-10 dies ?-)

jo també tinc eco i visita el 23, aquesta vegada hi anirem amb els nens.

Bé marones, espero que descanseu molt!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. ago. 14, 2018 11:33 am

india_tr ha escrit:Bon dia Mares! com va tot?
està molt parat el grup, suposo que la meitat esteu de vacances, jo les començo demà. Vaig agafar una setmana al Juliol (quan vaig anar a Londres) i ara tinc una setmana i mitja més, aquesta si que de relax total.
no se si a alguna més li passa, però porto una temporada amb bastant insomni... aquesta nit a les 04:00 encara estava desperta :-o00m no se pas que fer.... la meva sogra m'ha comprat unes infusions d'herbes naturals però no les he utilitzat ja que no tinc clar que pugui prendre totes les herbes que porta la infusió. el dia 24 tinc Eco hi les hi ensenyaré a la ginecòloga, a veure que hem diu...
Vosaltres que tal?
11+3
una abraçada :-)(-:


Hola noies,

Jo estic de vacances però no les estic passant massa bé.... Tinc marejos, em noto molt cansada (només estic bé estirada) i aquesta nit gasos i mal de panxa...la veritat és que estic una mica desanimada (suposo que les hormones no ajuden), però no tinc ganes de res.
Sabeu si es pot pendre valeriana o flors de bach?

Estic de 10+4.

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dt. ago. 14, 2018 2:29 pm

Noies faig soso móvil, em sap greu perqué no us he llegit.
Estic a urgencias fa una setmana que s'ha parat.
Quan pugui us llegeixo i miro con puc Fer pero que alguna siguiente jefa.

Petons maques.
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: nostreta » dj. ago. 16, 2018 3:31 pm

Redberry em sap molt de greu... Ja saps que jo acabo de passar per això, si vols podem parlar per privat. Ara plora, enfada't i respira fons que aviat tot acabarà i podreu tornar a començar quan us veieu amb força. Una abraçada molt gran ! :-()-)
Imatge

Imatge
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. ago. 16, 2018 5:24 pm

RedBerry ha escrit:Noies faig soso móvil, em sap greu perqué no us he llegit.
Estic a urgencias fa una setmana que s'ha parat.
Quan pugui us llegeixo i miro con puc Fer pero que alguna siguiente jefa.

Petons maques.


Poca cosa puc dir-te... Molta força i ànims i quan us veieu preparats, seguir endavant.

Una forta abraçada
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dl. ago. 20, 2018 8:44 am

Bon dia boniques!!! :***:

Em va saber molt greu dies despres entrar tant cutre amb aquesta entrada tan trita.
He de dir que dintre de lo dolent, vaig donar amb un grups de gines i llevadores super maco, i em vull quedar amb aixo. Com vaig anar a urgencies dos cops al final li vaig poder escoltar el batec, i a lo millor es una tonteria pero em fa ilusio aquest record.

Ara ja si que us he llegit! Veig que les panxus van viento em popa! :-()) :-()) M'alegro molt :ok: :ok: Veig que esta paradet per el tema vancances. A veure si s'anima, suposo que passades les 12 setmanes ja s'apuntara alguna marcera mes. Tambe he vist que moltes teniu aquesta setmana ecos, aixi que espero que poseu les croniques, emocions, etc.

Bueno aixo es un fins aviat. Moltes gracies per els anims que heu donat. Espero que seguiu animat aquest post, si alguna vol ser jefa que m'envii un privat i preguntem si es pot canviar i si no no passa res, no us veieu en la obligacio perque ho vaig fer amb tota la ilusio.

Molt petons d'aquesta marcera de cor z2:-) z2:-)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::