\·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

gener, febrer, març...
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: puçeta » dt. ago. 21, 2018 5:40 pm

Redberry i Nostreta em sap molt de greu. Almenys et quedarà com comentes un bonic record al haver-li escoltat el cor.

Veig que esta força paradet això. suposo que son les vacances.

Tema nàuses una mica millor. Tot i que els torns nocturns no ajuden gaire. Pero molt xafada per la calor. Per sort ja ha afluixat una mica.

Nosaltres avui hem tingut la ecografía de les 12 semanes pel privat. Tot perfecte. Quina meravella poder veure el ben formadet que ja està. Quin belluguet que està fet! I escoltar-li el cor, quin só més bonic.
Hem anat amb els nens hi han al·lucinat.

(encara estic pendent dels resultats del triple screening, que tema analíiques les faré només per la seguretat social).

Avui també m'he fet el test d'ADN fetal. He intentat a veure si entraba per la Mútua (Adeslas). Pero no n'hi ha hagut sort. Només ho cobreix si hi han els resultats del triple screening molt alterats).
Ara a esperar els resultats de l'analítica.

A veure si s'anima una mica més aquests grup de mames marceres.
Imatge
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. ago. 21, 2018 7:47 pm

Hola noies,

Jo demà començo a treballar i estic feta un drap... Les nausees i els marejos encara duren... La veritat és que he passat molt males vacances.
Ahir vaig anar a fer totes analisis i test sullivan i el dia 30 tinc resultats, a veure com va....
Vaig estar mirant tb per fer el test prenatal i vaig veure que hi havia 3 opcions, quina heu fet vosaltres??

Divendres faré 12 setmanes i la propera eco i resultats els tindré a 12+6.

S'us nota la panxeta ja?
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: puçeta » dt. ago. 21, 2018 10:16 pm

Dafne 23: Vaig estar mirant varis laboratoris per fer el test prenatal.
I varis ginecolegs m'han comentat que no recomanen gaire fer el més complet, perque no està gaire ben estudiat, baixa la sensibilitat i moltes vegades donen falsos positius.
Jo he fet el Neobona advanced (del laboratori SYNLAB) que valia 485€ amb un petit descompte que he trobat per internet d'una pagina que tb treballa amb ells. Els rusultat tarda uns 5-8 dies laborables (i no s'envia a Estats Units, ho analitzen a Esplugues. Els que son més extensos si que els enviem a EEUU.
El neoBona bàsic valia 435€ que també està molt bé.
He anat sense cita, l'únic que he necessitat ha estat la petició del ginecòleg.
Els resultats els hi envíen directament al ginecòleg.

D'aquesta pàgina he tret petits decomptes per l'analisi del test de ADN fetal. No hi confiaba gairé. Però avui ho he comprobat. No he pagat res previament. He dit que estaba davant del laboratari amb l'autorització del metge. Hi m'han enviat un bono de descompte i al laboratori, he pagat el resta.
https://www.iglobalmed.com/barcelona

http://www.neobona.es/#tiposdeprueba

El de laboratori Echavarne té bones referencies. Tarda uns dies més perque el resultat s'envia a fora.
I de preu son 550€. El bàsic (La aventatge d'aquest, es que en el cas de sortir alterat el resultat. T'inclou el preu de la amniocentesi. Aquest t'analitza el mateix que en el nebona advance.
El resultat t'he l'enviem directament a tu ( i crec que també al ginecoleg. No estic segura)
https://wwws.echevarne.com/clinica/anal ... vo-es.html

Et poso un enllaç d'una pàgina que he visitat per si et serveix d'ajut.
http://lamamafaelquepot.com/2015/10/neo ... asivo.html

Espero haver-te ajudat Dafne23.
Vaia rollo t'he escrit... : lasito : : lasito : :-D :-D :-D
Imatge
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. ago. 21, 2018 10:55 pm

puçeta ha escrit:Dafne 23: Vaig estar mirant varis laboratoris per fer el test prenatal.
I varis ginecolegs m'han comentat que no recomanen gaire fer el més complet, perque no està gaire ben estudiat, baixa la sensibilitat i moltes vegades donen falsos positius.
Jo he fet el Neobona advanced (del laboratori SYNLAB) que valia 485€ amb un petit descompte que he trobat per internet d'una pagina que tb treballa amb ells. Els rusultat tarda uns 5-8 dies laborables (i no s'envia a Estats Units, ho analitzen a Esplugues. Els que son més extensos si que els enviem a EEUU.
El neoBona bàsic valia 435€ que també està molt bé.
He anat sense cita, l'únic que he necessitat ha estat la petició del ginecòleg.
Els resultats els hi envíen directament al ginecòleg.

D'aquesta pàgina he tret petits decomptes per l'analisi del test de ADN fetal. No hi confiaba gairé. Però avui ho he comprobat. No he pagat res previament. He dit que estaba davant del laboratari amb l'autorització del metge. Hi m'han enviat un bono de descompte i al laboratori, he pagat el resta.
https://www.iglobalmed.com/barcelona

http://www.neobona.es/#tiposdeprueba

El de laboratori Echavarne té bones referencies. Tarda uns dies més perque el resultat s'envia a fora.
I de preu son 550€. El bàsic (La aventatge d'aquest, es que en el cas de sortir alterat el resultat. T'inclou el preu de la amniocentesi. Aquest t'analitza el mateix que en el nebona advance.
El resultat t'he l'enviem directament a tu ( i crec que també al ginecoleg. No estic segura)
https://wwws.echevarne.com/clinica/anal ... vo-es.html

Et poso un enllaç d'una pàgina que he visitat per si et serveix d'ajut.
http://lamamafaelquepot.com/2015/10/neo ... asivo.html

Espero haver-te ajudat Dafne23.
Vaia rollo t'he escrit... : lasito : : lasito : :-D :-D :-D



Hola puçeta!

M'anirà molt bé aquesta informació que m'has passat! Mil gràcies!
L'altre dia que vaig anar a fer anàlisis em van donar info d'aquest laboratori Synlab i també em van recomanar aquest test i crec que el preu era més o menys el mateix... Potser esperaré a la visita al gine per demanar-li com ho veu i quin em recomana.
La veritat és que estic nerviosa, em van fer una eco a les 8 setmanes i ara penso a veure si tot estarà bé o no...
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: melicanyella2206 » dv. ago. 24, 2018 3:49 pm

Nom: Melicanyella
DPP: 22 de Març 2019
Edat mare i pare: 35 i 39
Nº de fills: 1
Hospital: per decidir
Sexe i nom: per descobrir

Hola, Felicitats a totes per les panxus! :b-)))
Soc mare repetidora, tinc un petit de 4 anys i també us he estat seguint des de juliol en la clandestinitat.

Estic tinguent un primer trimestre d'embaràs una micaAaaaa feixuc, nàuseas al mati, vespre, nit, vòmits, cagarrines, mareig...bueno i el súper poder de l'olfacte d' embarassada per acabar-ho d'arrodonir.

El meu primer embaràs comparat amb aquest va ser de somni...i tot i que es diu que no hi ha dos embarassos iguals jo ja m'havia capficat amb que alguna cosa no devia anar be amb tant malestar aquestes últimes setmanes.

Estic interessada en fer la prova de l' Adn fetal, tot i que surti de baix risc per la SS, hi ha algun antecedent familiar i preferim una segona opinió de "pagant sant Pere canta".

Bueno maques, ens anem llegint... :-.:·:: Gràcies per compartir les vostres experiències!
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: montsenc » dv. ago. 24, 2018 8:01 pm

Hola a totes,

Em sap molt greu el que us ha passat Redberry i Nostreta, no tinc paraules. Només us puc enviar petons, abraçades i molt ànims i quan arribi el moment ens alegrarem molt de saber que torneu a tenir panxulina :globus:

Avui 12 setmanes clavades :b-)))

Melicanyella: Benvinguda!!! Segur que al 2n trimestre et trobaràs millor. Es fa feixuc quan no et trobes bé.

India: avui tu tenies l’eco. Ja ens diràs què tal i com de gran està el teu petit@. Tema insomni, jo no tinc problemes per dormir-me, de fet caic rodona molt d’hora, però sobre les 3 em desvetllo i em costa un munt tornar-me a dormir. Amb l’altre embaràs va ser el mateix fins al final :ufs: A veure si la gine et dóna carta blanca amb les herbes i milores. De l’herpes ja estàs millor?

Janau: si no conto malament ja han passat els 10 dies del test prenatal i ahir tenies eco. Com ha anat tot?

Puçeta: com et trobes? Continues corrent? Imagino que tu que ja tens 2 peques no déus tenir gaire temps per descansar. Segur que els resultats del test prenatal aniran perfectes. I moltes gràcies per la info, si al final el fem m'anirà molt bé :-D

Daphne: què tal va anar l'Osullivan? Jo encara no me l'he fet però recordo que el sabor no era tan horrible com m'imaginava...jejeje

En breu totes haurem creuat la línia del 1r trimestre i estarem més relaxades. Esperem que a partir de llavors es vagin animant més mamis :-())

Mode ego: Dimarts vinent tinc l’eco de les 12 setmanes i amb els resultats de l’analítica veurem què tal el triple screening. De moment no ens hem plantejat fer el test prenatal i la gine m’ha dit que si tot surt bé no em preocupi, però ja veurem.

Les nàusees han desaparegut :miko: i em trobo molt millor. La calor continua matant-me però em queda el consol de que en breu arribarà la fresqueta (qui no es motiva és pq no vol...jejeje). El que tinc és molta son :mumint: Els caps de setmana procuro fer migdiades llargues però entre setmana no puc pq treballo i arribo a casa que l’únic que vull és menjar i dormir. Però al mateix temps vull estar per la peque...

Ja ho heu dit a la feina? Jo encara no, em volia esperar als resultats del triple però fa un parell de dies la dóna de fer feines de l’oficina em va preguntar si estava embarassada... En un no res m’ha sortit una senyora panxa i quan acabo de menjar és exageradíssim.

Anem parlant guapes!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dv. ago. 24, 2018 8:32 pm

montsenc ha escrit:Hola a totes,

Em sap molt greu el que us ha passat Redberry i Nostreta, no tinc paraules. Només us puc enviar petons, abraçades i molt ànims i quan arribi el moment ens alegrarem molt de saber que torneu a tenir panxulina :globus:

Avui 12 setmanes clavades :b-)))

Melicanyella: Benvinguda!!! Segur que al 2n trimestre et trobaràs millor. Es fa feixuc quan no et trobes bé.

India: avui tu tenies l’eco. Ja ens diràs què tal i com de gran està el teu petit@. Tema insomni, jo no tinc problemes per dormir-me, de fet caic rodona molt d’hora, però sobre les 3 em desvetllo i em costa un munt tornar-me a dormir. Amb l’altre embaràs va ser el mateix fins al final :ufs: A veure si la gine et dóna carta blanca amb les herbes i milores. De l’herpes ja estàs millor?

Janau: si no conto malament ja han passat els 10 dies del test prenatal i ahir tenies eco. Com ha anat tot?

Puçeta: com et trobes? Continues corrent? Imagino que tu que ja tens 2 peques no déus tenir gaire temps per descansar. Segur que els resultats del test prenatal aniran perfectes. I moltes gràcies per la info, si al final el fem m'anirà molt bé :-D

Daphne: què tal va anar l'Osullivan? Jo encara no me l'he fet però recordo que el sabor no era tan horrible com m'imaginava...jejeje

En breu totes haurem creuat la línia del 1r trimestre i estarem més relaxades. Esperem que a partir de llavors es vagin animant més mamis :-())

Mode ego: Dimarts vinent tinc l’eco de les 12 setmanes i amb els resultats de l’analítica veurem què tal el triple screening. De moment no ens hem plantejat fer el test prenatal i la gine m’ha dit que si tot surt bé no em preocupi, però ja veurem.

Les nàusees han desaparegut :miko: i em trobo molt millor. La calor continua matant-me però em queda el consol de que en breu arribarà la fresqueta (qui no es motiva és pq no vol...jejeje). El que tinc és molta son :mumint: Els caps de setmana procuro fer migdiades llargues però entre setmana no puc pq treballo i arribo a casa que l’únic que vull és menjar i dormir. Però al mateix temps vull estar per la peque...

Ja ho heu dit a la feina? Jo encara no, em volia esperar als resultats del triple però fa un parell de dies la dóna de fer feines de l’oficina em va preguntar si estava embarassada... En un no res m’ha sortit una senyora panxa i quan acabo de menjar és exageradíssim.

Anem parlant guapes!!


Hola Montsec!

Jo avui tb faig les 12 setmanes justes, anem igual!! Jo fa dos dies que he millorat el tema nàusees i em trobo molt millor, deu ser que a partir del primer trimestre diuen que milloren.
El test al final bé, em van deixar triar entre taronja i llimona i el de llimona era passable...
Ara tinc que eco i resultats el dijous, i estic una mica acollonida... No sé tinc por que hi hagi alguna cosa que no estigui bé, me 'emparanoiat' una mica i només faig que patir.
Pel què fa al test prenatal esperarem a veure què ens diu la gine el dijous...

Una abraçada wapes!
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: montsenc » dv. ago. 24, 2018 9:01 pm

És normal Dafne, jo tb tinc paranoies: que si era un ou buit, que si no se sentirà el cor, que si s'ha parat i no me n'he adonat.... No sé quantes coses estranyes he pensat.
Creuar la línia del 1r trimestre ja és una victòria i quan comencem a notar que es mouen ens relaxarem molt més. Una mica més de paciència i ja ho tindrem >.-<:
Quina gràcia que anem a la par. A veure si naixeran el mateix dia :mbolicat:
Petonets
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dv. ago. 24, 2018 9:09 pm

montsenc ha escrit:És normal Dafne, jo tb tinc paranoies: que si era un ou buit, que si no se sentirà el cor, que si s'ha parat i no me n'he adonat.... No sé quantes coses estranyes he pensat.
Creuar la línia del 1r trimestre ja és una victòria i quan comencem a notar que es mouen ens relaxarem molt més. Una mica més de paciència i ja ho tindrem >.-<:
Quina gràcia que anem a la par. A veure si naixeran el mateix dia :mbolicat:
Petonets


Totes aquestes coses que dius les penso jo! I no paro de donar-li voltes... Suposo que quan els sentim serà diferent no ho sé... Em tranquil·litza saber que no sóc l'única que pensa en tot això!
Sii fa molta gràcia!! Si neixessin el mateix dia ja seria el màxim!! Jejej
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dl. ago. 27, 2018 9:37 am

Bon dia Mares!
ostràs quin greu RED BERRY, molts ànims i una abraçada ben gran.

Doncs si MONTSENC, divendres vaig tenir Eco, i molt bé, ja fa casi 7cm i hem van fer la prova aquesta del síndrome de down, (no hem ve el nom tècnic) i m'ha sortit el risc mínim, m'han dit que ja no hem faran ni amniocentesis amb aquest risc tan baix...
la panxeta es comença a notar i aquest cap de setmana o he fet públic a la família, tothom súper content, ja us podeu imaginar, es el primer de les dues cases... >.-<: a part, com visc a un poble molt petit, ahir era el tema de la piscina..
13+2
una abraçada mares!! :-)(-:
silec
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 13, 2016 8:28 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: silec » dl. ago. 27, 2018 2:18 pm

Hola marones!
M’afegeixo al grup :p-)
La veritat és q us he seguit clandestinament però fins ara no m’he atrevit a afegir-me >.-<:

Nom: silec
DPP: 25 de març
Edat mare i pare: 30 jo i 33 papi
Nº de fills: 1 (Roc) de 2 anyets acabats de fer
Hospital: Corachan
Sexe i nom: el sexe no el sabem, si és nen segurament es dirà Kai i si és nena Lola
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: ara estic de 10 setmanes i aquest embaràs és mooolt diferent a l’anterior. Tinc força nàusees i esgotament! I Cariban no en vull prendre perquè em provoca molta son i amb un mico d 2anys no puc descansar ni un minut!
Aquest és un cigronet força buscat, així q estem molt contents. Vaig deixar d donar el pit fa 2 mesos i vaig començar vacances al juliol, així q suposo q tot ha ajudat a q arribi.
Amb l’altre embaràs vaig unir-me a un grup d agoster@s i encara parlem per Whatsapp.
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dt. ago. 28, 2018 7:55 am

Bon dia mares!
benvinguda Silesc, i enhorabona per aquesta panxeta!
Ja ho diuen que cap embaràs es igual a l'anterior, però bueno les que repetiu ja sabeu una mica més que les novatilles... :ok:
Que be que ja tingueu els noms clars, molt bonics els dos, per jo i la meva parella aquest tema es tabú, ja que no ens posem mai d'acord, ell és molt tradicional i jo no... Així que hem decidit que fins que no sapiguem que és, no ens hi posarem. ja es prou complicat decidir-ne un per decidir-ne dos...
una abraçada mares! :-)(-:
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: montsenc » dt. ago. 28, 2018 8:18 am

Benvinguda Silec!!!
El malestar és força pesat però pensa que tb és senyal que tot està funcionant :-())
Que bé que ja tingueu clars els noms. Nosaltres ens estem plantejant no conèixer el sexe fins que neixi, crec q seria emocionant. Però no sé si serem capaços d'aguantar i si és nen m'han dit que a les ecos és veu força clar encara que no t'ho diguin així que ja veurem que passa a final :-o00m
Que passeu un bon dia!!!
silec
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 13, 2016 8:28 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: silec » dc. ago. 29, 2018 8:13 pm

Acabo d llegir tot el blog!
Redberry i Nostreta ho sento molt! Quan llegeixo coses així em fa una peneta... Molts ànims maques, poca cosa més puc dir...

Modo ego: tema noms ho tenim bastant clar xq són les úniques propostes q ens han agradat als dos... Sóc mestra, a BCN, i aquests últimament no sonen gaire.
Ahir em vaig fer analítica d’orina i sang però fins dimarts no tindré els resultats.
La set vinent començo a treballar i estaré d 11set. Ja tinc panxa així q nse com ho amagaré, almenys fins tenir els resultats d la eco d les 12set...
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. ago. 30, 2018 9:27 pm

Hola mamis!

Com esteu!? Jo avui he anat a visita per resultats anàlisis i prova sucre i eco de les 13 setmanes.
Els analisis m'han dit que estaven bé però m'ha sortit el sucre alt i ara hauré de fer la prova de la corba del sucre més llarga... Quina ànsia!!!
També m'han mirat la pressió i la tenia una mica alta, m'han dit que m'ho controles i m'ho mires a casa perquè avui estava com una moto de nerviosa i potser era per això.
Ara tinc que fer una dieta estricta 3 dies per fer la prova del sucre, a veure què tal surt...

Algú s'ha trobat amb això??
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dv. ago. 31, 2018 8:01 am

Bon dia Mares!
Dafne13 doncs jo no, hem van fer analítica la setmana 9, i va sortit tot correcte, a la 13 hem van fer la Eco i no m'han dit res de res, que tot estava molt be.
Pues vaya si t'ha sortit alterada... jo no se ni quan hem faran la prova aquesta del sucre. el dia 24 d'aquest mes tinc hora a la llevadora, suposo que m'informaran de la pròxima analítica i altres proves pendents.
Bueno, tu tranquil·la, intenta relaxar-te i fes la dieta que ja veuràs com tot anirà be.
una abraçada mares! :-)(-:
13+6
silec
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 13, 2016 8:28 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: silec » dv. ago. 31, 2018 8:35 am

Bon dia marones!
Dafne13 jo amb l’anterior embaràs no em vaig haver d fer la llarga, així q poc et puc ajudar... El q recordo q em va fer molta mandra haver d’esperar tanta estona allà a una cadira.. El suc és “suportable”....
India_tr jo aquests prova només la vaig fer durant el 2n trimestre. Suposo q va en funció d l’edat, antecedents d diabetes i coses així.

Em fa molta enveja, sana, q ja estigueu a la setmana 13 >.-<: Tic ganes ja q arribi i millorin els símptomes. Recordo el 2ntrim com el millor d tot l’embaràs!
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: ems2012 » dv. ago. 31, 2018 12:36 pm

Hola noies,

Si to va bé seré mama d'abril 2019, com de moment som poquetes us vaig llegint ja que aneu més avançades.

Dafne13, amb el meu 1r embaras vaig tenir diabetis gestacional, diagnosticat a la setmana 9 i em sembla que amb insulina a la setmana 10 o 11...
Segurament t'ho han mirat abans que a les altres companyes pq tens algun factor de risc, en el meu cas sobrepés i hipotiroidisme. Si no tens cap factor aixo es mira sobre la setmana 25 mes o menys... (ho dic de memoria)
La tensio també la tenia alta.... així que em van pautar una aspirina infantil cada dia i solucionat.

Ara et faran la prova llarga, que son 4 punxades: la 1a en dejú la seguent 1 hora despres de prendre el "suc" i despres durant 3 hores 1 extracció cada hora. Si després et surten crec que son 2 valors alterats dels 4. Doncs diabetis gestacional al canto i diria que per tant embaras de risc.
T'hauras de fer controls de glicemies (mirar el sucre abans de dinar i al cap d'una hora) un quants cops per setmana i aneu veient amb una infermera que tal. Normalment amb una dieta controlada i excercici es controla bé. Si no t'hauras de punxar insulina :ufs: que és el que em va pasar a mi.
On et porten? A mi em van fer el seguiment a Sant Pau i super bé!

El que necessitis ja saps! Molta sort! potser et surt bé i no tens diabetis!!!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: montsenc » ds. set. 01, 2018 4:01 am

Hola marones!
Dafne segur que la corba llarga del sucre et sortirà bé i només amb una mica de dieta i controls ho tindràs solucionat.
Ems2012 que bé que ens vagis llegint. Segur que d'aquí poquet ja sereu més de l'abril.
Mode ego: l'eco de les 12 setmanes va anar perfecte i dilluns tindré els resultats combinats de sang+eco pel triple screening.
Al final hem decidit que no volem saber el sexe fins que neixi així que mantindrem l'intriga fins a l'últim moment.
Petonets
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dl. set. 03, 2018 7:48 pm

Hola mamis!

Com esteu?? Jo aquest matí he anat a fer la prova de la corba del sucre perquè em va sortir el Sullivan a 140 i ho he passat fatal!
M'he pres el líquid i l'he aguantat mitja hora m'he trobat molt marejada i molta calor... Mhan estirat a una Camilla però al final ho he tret tot...
La veritat és que no em veig en cor de tornar-la a fer perquè em passarà el mateix...
A veure què em diu el gine i l'endocri i si mhaig de punxar cada dia ho faré perquè no vull tornar a passar per lo d'avui.
A algú li ha passat el mateix? M'he quedat una mica ploff.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::