\·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

gener, febrer, març...
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dt. oct. 02, 2018 6:13 pm

Bona tarda noies!!!

Benvinguda Selenemar!!!! Enhorabona!!! Què bé que cada vegada siguem més!!! Ja explicaràs com ha anat la visita i a veure si t'accepten!! Ja veuràs que si!!!!

Les demés com aneu?? Suposo que les ecos morfològiques deuen estar al caure!! Ja explicareu com van!!

Jo bé, aquí anem!! M'ha semblat notar alguna cosa ... No sé si serà el petit@ o les ganes que tinc!! Jajajajajaja!! Ja us aniré confirmant!!

Una abraçada!! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: RedBerry » dj. oct. 11, 2018 10:42 am

Bon dia!

Us he actualitzar el post d'inici!

Felicitats a les noves incorporacions!!! >.-<: :-()-)
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dl. oct. 15, 2018 10:04 am

Bon dilluns noies!!!

Gràcies Redberry per actualitzar el post!!! >.-<: >.-<:

Com esteu?? De moment veig que molt callades! Jajajajaja!! Espero que estigueu molt bé i gaudint de les vostres panxus!!! Com han anat les ecos??

Jo la tinc la setmana vinent, crec que em faràn eco, el que no sé si de seguiment o ja serà la morfològica. Estaré de 17 setmanes, i potser és molt aviat per la morfològica, oi?? Com vaig per alt risc, no ho tinc clar. Bé, ja us ho explicaré!!

Espero que pogueu anar entrant i explicar com esteu i com estàn els petitons/ nes!!

Una abraçada molt forta!!! :-()-)

16 s
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dl. oct. 15, 2018 10:57 am

Bon dia Mares!!

Com va tot? si que fa dies que estem molt calladetes com diu la Mminil.
Venga va, que ja comencen a caure les morfològiques i això vol dir que ja anirem sabent que porta cadascuna.
Jo le fet avui!! m'han dit que tot està molt bé i que porto un nen! :cnen:
Des de el primer moment que tenia la intuïció de que seria un nen i no he fallat jajajaja l'Indio molt content, com ja us podeu imaginar, jo també per això però sobretot per que ens han dit que tot normal i molt be!
Ara ens toca pensar noms, ja que es un tema bastant tabú ja que tenim gustos bastant diferents al que respecta.. però bueno, algun trobarem...
Una abraçada mares :-)(-:
20+2
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: janau » dt. oct. 16, 2018 8:03 am

Hola noies!!!

Que bé!! És veritat, ja comencen a caure les ecos morfològiques!!
Jo la tinc el dijous de la semana que ve i estic nerviosa, la gine em va dir que la prova d'ADN fetal i aquesta eco són les "proves de foc" dels embarassos de mares amb més de 40 anyets!! Sí que és veritat que notar com es mou tranquilitza molt i aquest noiet no para!! :ok:
Em noto molt pesada i amb molta panxa, no se si aguantaré gaire a la feina...a més han sortit casos de lipoatrofia i per molt que diuen que aixó és inocu en tots els casos, estic intranquila...
Espero donar-vos bones notícies la semana que ve.

Petonassos!!

19+4
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dv. oct. 19, 2018 9:08 am

Bon divendres!!!!!

Ja és divendres de nou!! I un altre cap de setmana per gaudir!!! Com esteu marones??

JANAU: El dijous de la setmana vinent ja passaràs la segona prova de foc!! Deus estar dels nervis, però pensament super positiu!!! Ja ens explicaràs com va!!! :-()-) Tens alguna data pensada per agafar la baixa?

INDIA: Enhorabona per aquest petit :cnen: !! M'analegro que tot estigui perfecte!!!! Veig que tens molt bona intuició, jajajaja!! Lo dels noms... ufff, nosaltres també estem començant a pensar, perquè encara que s'ha de confirmar, sembla un nen també, i no acabem de trobar el nom que m'es ens agradi! Però tenim molt de temps encara!!!

REDBERRY: Com estàs bonica?

Les demés: Puçeta, Montsenc, Dafne13, Selenamar, Melicanyella, Silec, com esteu?... Perdoneu si em deixo algú : lasito :

Jo bé, aqui estem, cada dia pensant més en la eco morfològica, llegeixo tantes coses a internet... Ufff ( sé que no ho hauria de fer, però...) Segueixo sense estar segura de si noto o no al petit@, no sé si és ilusió, gassos o realment, és ell@ dient-me, " eiiii, que estic aqui!!! Tot va bé!!" ajjajajjajajaja Ja us informaré del que m'han dit!! També si és nen o nena, que imagino que nen, perquè això em van dir a la eco 12s, encara que no m'ho van assegurar, però ja m'he fet una mica a l'idea...

En fi boniques, molt bon cap de setmana!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

16+4
Avatar de l’usuari
Selenemar
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. abr. 02, 2015 3:50 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Selenemar » ds. oct. 20, 2018 8:37 am

Hola noies!!

Doncs jo estic bé...per fi he aconseguit deixar de prendre el Caribean, tot i que estic amb pastilletes de jingebre, pq sino encara tinc nàusees...i a vegades el cap molt calent...però sense febre.

D'aqui 15 dies tinc la Eco Morfològica, a veure què tal...ja tinc ganes de torar a veure el petit, segur que haurà crescut molt desde la última eco, jejeje.

M'ha semblat notar-lo algun dia, però no ho tinc clar, és tan subtil que no se si és el nen o son els meus budells, jajajaja. :-)(-:

Ara mateix estem liats pintant i arreglant l'habitació del nen...això sempre fa il·lusió, tot i que hi ha un munt de coses en cara per enllestir.

En fi, ja aneu explicant què tal aneu vosaltres i què tal les ecos. Un petonet a totes! :-()-)

19+6
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dl. oct. 22, 2018 12:58 am

Hola noies!!

Com esteu??? Portava uns dies una mica desapareguda... Jo em trobo més bé de les nausees però cada dia al matí encara em prenx un cariban, el dia que no ho faig em noto més marejada. A nosaltres a la eco de les 17 setmanes ja ens van confirmar que era un nen! Aquest proper dijous tenim la morfològica, la veritat és que estic molt nerviosa... Cada cop que vaig allà pateixo molt per por que no surti bé... Aquesta setmana la meva millor amiga ha tingut que perdre la nena que esperava estant de 17 setmanes i ho porto malament...

Ja us informaré a veure què tal, men alegro molt que estigueu bé!!

Ara estic de 20+2.
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: janau » dl. oct. 22, 2018 12:00 pm

Bon dia noies!!

Ànims!! segur que les morfològiques surten de conya!! a veure aquest dijous..tic-tac-tic-tac...

Mminil no sé quan agafar la baixa, estic feta un embolic amb això de la lipoatrofia a la feina...veig que l'empresa passa bastant del tema, tot i així divendres vaig parlar amb la doctora de prevenció i em va dir que farien un pla individualitzat per a mi donat que estic embarassada, que podría ser canviar-me de lloc físicament, portar-me a un altre centre o com a últim recurs agafar la baixa, de fet el que vull és forçar el tema per a que la única opció viable sigui agafar-la...en fi...aquí estem esperant...

Jo encara no puc deixar el Cariban...les nausees em tornen de seguida :(

Dafne13 quin disgust la teva amiga i aquestes pèrdues ens afecten molt ara.

Jo encara no he preparat res pel nen, ni he comprat roba ni cap complement i això que la meva filla es mora de ganes però a mi em pot la por encara.

Molts petons i cuide-vos moooolt.
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dt. oct. 23, 2018 9:06 am

Bon dia!!!!

Ja comença a fer fresqueta!!! I la olor de les castanyes comença a sentir-se pel carrer!!

JANAU: Per la meva experiència, les empreses solen passar bastant del tema de les baixes per embaràs, cosa que no té sentit, perquè a elles els beneficia... En el meu cas, amb el primer embaràs treballava de cambrera i també em va costar molt aconseguir-ho, em sembla que vaig ser la primera de la plantilla que ho va sol.licitar. Com a tu,seguint el protocol, sempre t'han de derivar a un altre centre,o realitzar altres funcions per miminitzar els riscos, i com que el que sol passar, és que no se't pugui traslladar o fer un canvi de funcions, et donen la baixa. Però pel que jo sé, són les opcions que t'han de donar per protocol. NO et preocupis, que de mica en mica, ho aniràs resolvent. Insisteix i informat bé. Potser alguna companya de per aqui et pot ajudar més! :ok: :ok:

DAFNE: Quin greu això de la teva amiga :-()-) :-()-) La veritat és que deu ser un cop molt dur. Entenc perfectament les teves pors, a mi em passa igual, i més quan m'assabento d'aquestes situacions. Hem d'intentar pensar en positiu i si a la última eco tot estava bé, el més probable és que la del dijous també ho estigui! Enhorabona per aquest nen!! :cnen: :cnen: Ja ens explicaràs aquest dijous!!

SELENAMAR:
Qué bé que ja no prenguis Caribean, deus estar més tranquila ara!! Amb això de que si no tens clar lo de notar al peque, jo estic igual... ajajajajajaj!! L'altra dia pensava que si, que era ell, a l'endemà no vaig notar res,a la nit potser si... en definitiva, que tampoc ho sé segur!! Qué bé que ja estigueu preparant l'habitació!! JO encara nohe mirat ni he fet res! jajajaja

INDIA: Com va la recerca del nom? Ànims!!!!

Doncs jo aqui, intentant escoltar el meu cos per saber si el noto, o no!! jajajaja Avui m'he aixecat amb menys panxa, creieu què és normal?? La veritat és que començo a estar nerviosa per la eco de divendres....Aishhh, ja us aniré explicant!!

Una abraçada!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

17+2
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dt. oct. 23, 2018 9:35 am

Bon dia Mares!
JANAU he mirat per internet que es això de la Lipoatrofia, i deu ni do, no n'havia sentit a parlar mai. Jo també treballo a una oficina i no tinc cap símptoma d'aquests però a partir d'ara estaré atenta. Jo penso com Mminil, per protocol han de mirar de re-ubicar-te però no crec que ho acabin fent, i menys si ja estàs de 5 mesos ja...

DAFNE13 uff! quin greu. Quin pal més gran... no hi ha proutes paraules d'ànim en un moment així...cuida-la molt i a anima-la molt... Normal que estiguis nerviosa per la morfo després d'això, ànims que segur que surt be! :ok:

SELENEMAR Bueno, jo crec que això va a cossos, jo el vaig començar a notar a la setmana 14! i la meva cosina fins la setmana 20, 21 res de res... El meu hem pega uns cops ja de por... algun dia hem faré pis a sobre dels cops que hem pega a la bufeta, si ara ja he de corre al lavabo a veure que faré mes endavant...
I sobre l'habitació, encara no he fet res de res, tampoc he mirat res de fer llista... anem súper atrassats!

MMINIL doncs ja hem decidit el nom voliem que fos català, curt i tradicional (sense se-ho massa). a part jo soc d'un poble molt petit i no volia que n'hi hagues cap al poble ja que no m'agradaria gens que el cridessin pel cognom, així que hem decidit BLAI. Es amb l'únic que hem coincidit amb l'Indio, així que, adjudicat.
Tema panxa, jo als matins també m'aixeco amb menys panxa i mes tova, així que tranquila, ja veuràs com durant el dia l'aniràs recuperant!

Una abraçada mares!! :-)(-:
21+3
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. oct. 23, 2018 3:33 pm

Hola noies!

No havia sentit a parlar mai de la Lipoatrofia, també estaré al cas. Suposo que parlant amb l'empresa et poden reubicar...
Si, la veritat és que és molt díficil la situació però intentarem fer-li costat amb tot el què puguem. Nosaltres haviem pensat uns quants noms de nen, Nil, Pol, Biel i Èric i al final potser li posarem Èric. Us agrada??
Jo la panxa m'ha sortit de cop a les dues últimes setmanes, tothom m'ho diu! I encara no hem preparat res de res, i menys després del què ha passat a la meva amiga, que encara anem amb més por...
I cariban, cada dia al matí m'en prenc una, no me la deixo perquè els matins encara estic una mica plof...

M'alegro molt que estigueu bé i que aquestes panxulines vagin creixent!
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Lataat » dc. oct. 24, 2018 8:19 am

17+3

Holaaaa!!!!

Fa molt que us llegeixo, però per prudencia encara no m'havia apuntat al grup de marones marceres 2019, però al final aquí estic :b-)))

Em presento:
Nom: Lataat
DPP: 30 de març
Edat mare i pare: pare 42 i jo 41
Nº de fills: 1 nen del març del 2016
Hospital: Quiron
Sexe i nom: Nena i és dirà Rut
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Doncs us explico que repetim mes! El meu fill va neixer el 12 de març del 2016 i ens fa especial il·lusió tornar a ser aquí. Amb el grup de marceres del 2016 encara tenim força contacte via whatsapp i es divertit i molt bo tenir "tribu" que esta exactament igual que tu. Aixi que per això volia tornar a ser aquí. Si em voleu és clar.
Les coses no han estat fàcils però al final sembla que hem aconseguit que tiri endavant aquest embaràs. :-())
Sabem que es una nena perque per prudencia ens vem fer el test no invasiu i vaig tenir el resultat fa una setmana. El nom el tenia molt clar el meu marit, jo al principi dubtava però al final m'esta agradant molt.

Bé vaig a llegir-vos i a veure m'aprenc els noms i les històries! :)

Molts petonets,
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dc. oct. 24, 2018 10:29 am

Bon dia Mares!

Benvinguda LATAAT i enhorabona!! quina gracia que els dos siguin del mateix mes. Bueno, sobre el test no invasiu,. heu invertit en tranquil·litat, a vegades es necessari per poder disfrutar del moment. El nom molt bonic, es un nom que no passarà mai de moda però que sempre sorprèn quan el sents, no n'hi ha gaires últimament.

DAFNE mi també m'agrada el nom de Eric, llàstima que ja se'n diu el meu germà... així que no el vam ni proposar. Sobre la panxa, jo ja fa dies que en tinc,soc molt primeta i des de la setmana 9 que ja no ho podia amagar.

Una abraçada mares! :-)(-:
21+4
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dl. oct. 29, 2018 8:48 am

Bon dia!!!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Quin fred noies!!! Mira que ho deien i ens han avisat que vindria aquest fred... Però.. ufff!!! Han encertat de ple!!! jajajajajajajajajaj

LATAAT:Benvinguda i enhorabona!!!! >.-<: >.-<: M'encanta el nom de Rut! I quina coincidència que repetiu mes amb el germà!! Jo també sóc de març, però de finals, i m'encanta perquè és quan arriba la primavera!! M'analegro que el testinvasiu sortís bé, i ara puguis compartir amb nosaltres aquesta experiència!

DAFNE:
Tots els noms que comentes són preciosos!! Nil és diu el meu petit, i cada dia m'agrada més. I Èric també va ser una opció en aquell moment, així que, si és el nom escollit, molt bona elecció!! Jo crec que encara és d'hora per preparar, però també és veritat que sòc una mica desastre.. ajajjajaja, igualment és normal que amb tot això de la teva amiga encara no hagiu trobat un moment, però segur que de mica en mica anireu pensant i preparant. I lo de la por, és súper lògic... però, com he dit, de mica en mica, i pas a pas! :-()-) :-()-)

INDIA: El nom de Blai és molt original, i més si no hi ha cap al poble!! Serà únic! Deu ni dó que notis els cops tant forts ja!! és súper curiós això dels cossos!! I quina tranquilitat que deus sentir... Aishhhquina enveja!! : lasito : : lasito :

JANAU: Com vas amb les nàusies? Millor? I de la baixa, t'han dit res més?

Com esteu les demés?

Nosaltres vam anar a la eco el divendres, que més que eco, era un control de seguiment, però com vaig a alt risc, em porten des de l'Hospital tot l'embaràs. Al final em van dir que l'analítica del cultiu d'orina va donar negatiu en quant a possibilitats a tenir un part prematur, cosa que em va tranquilitzar molt. Em van mirar la proteinúria, i també va sortir negativa. Em van pesar i prendre la tensió. Sempre que em visita un metge la tensió se'm dispara, i més quan és una eco, doncs les pors de que tot estigui bé, em poden. Però com vaig tenir preclampsia lleu amb el meu petit, m'ho han de controlar molt. Vam fer eco ràpida i vam sentir el cor, m'encanta!! I també és movia molt! La eco morfològica la tinc el 19... uffff, i aqui també em miraràn les artèries uterines, si estan bé, perfecte, els controls seràn més espaiats, si surten alterades, em mirarà una altre doctor iels controls seràn més seguits.... Així que.... tornen les preocupacions... ajajajajaj!!! I encara no estic segura de que el noti.. però sembla que mica en mica, vaig notant alguna cosa més....

En fi, perdoneu la parrafada!!! Una abraçada noies!!!!!!!!!!!!

18+1
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dl. oct. 29, 2018 8:58 am

Mminil ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Quin fred noies!!! Mira que ho deien i ens han avisat que vindria aquest fred... Però.. ufff!!! Han encertat de ple!!! jajajajajajajajajaj

LATAAT:Benvinguda i enhorabona!!!! >.-<: >.-<: M'encanta el nom de Rut! I quina coincidència que repetiu mes amb el germà!! Jo també sóc de març, però de finals, i m'encanta perquè és quan arriba la primavera!! M'analegro que el testinvasiu sortís bé, i ara puguis compartir amb nosaltres aquesta experiència!

DAFNE:
Tots els noms que comentes són preciosos!! Nil és diu el meu petit, i cada dia m'agrada més. I Èric també va ser una opció en aquell moment, així que, si és el nom escollit, molt bona elecció!! Jo crec que encara és d'hora per preparar, però també és veritat que sòc una mica desastre.. ajajjajaja, igualment és normal que amb tot això de la teva amiga encara no hagiu trobat un moment, però segur que de mica en mica anireu pensant i preparant. I lo de la por, és súper lògic... però, com he dit, de mica en mica, i pas a pas! :-()-) :-()-)

INDIA: El nom de Blai és molt original, i més si no hi ha cap al poble!! Serà únic! Deu ni dó que notis els cops tant forts ja!! és súper curiós això dels cossos!! I quina tranquilitat que deus sentir... Aishhhquina enveja!! : lasito : : lasito :

JANAU: Com vas amb les nàusies? Millor? I de la baixa, t'han dit res més?

Com esteu les demés?

Nosaltres vam anar a la eco el divendres, que més que eco, era un control de seguiment, però com vaig a alt risc, em porten des de l'Hospital tot l'embaràs. Al final em van dir que l'analítica del cultiu d'orina va donar negatiu en quant a possibilitats a tenir un part prematur, cosa que em va tranquilitzar molt. Em van mirar la proteinúria, i també va sortir negativa. Em van pesar i prendre la tensió. Sempre que em visita un metge la tensió se'm dispara, i més quan és una eco, doncs les pors de que tot estigui bé, em poden. Però com vaig tenir preclampsia lleu amb el meu petit, m'ho han de controlar molt. Vam fer eco ràpida i vam sentir el cor, m'encanta!! I també és movia molt! La eco morfològica la tinc el 19... uffff, i aqui també em miraràn les artèries uterines, si estan bé, perfecte, els controls seràn més espaiats, si surten alterades, em mirarà una altre doctor iels controls seràn més seguits.... Així que.... tornen les preocupacions... ajajajajaj!!! I encara no estic segura de que el noti.. però sembla que mica en mica, vaig notant alguna cosa més....

En fi, perdoneu la parrafada!!! Una abraçada noies!!!!!!!!!!!!

18+1


Hola!!

Doncs nosaltres ja vam fer la eco morfològica el dijous passat i ens van dir que tot està correcte i evoluciona amb normalitat, ens vàrem treure un pes de sobre!! La veritat és que em sembla que finalment li direm Èric, perquè sempre que parlem d'ell ja li diem aquest nom jejjeje.
A mi també em passa això de la pressió, sempre que vaig allà la tinc alta! Me la miro a casa i la tinc bé sempre. Em van dir que és"la bata blanca". Quan vaig allà com que estic pendent de ecos i resultats sempre tinc molts nervis!!
Ja veuràs com la morfologica anirà molt bé! també és molt positiu que tot el què t'han mirat fins ara estigui correcte.

una abraçada!

21+3
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: janau » dc. oct. 31, 2018 11:54 am

Bon dia noies!!

Com aneu?
LATAAT benvinguda!!
Mminil m'alegro que els controls vagin sortint bé, segur que la morfológica també estarà bé.
Dafne i india, ànims ja va quedant menys...jo segueixo amb alguna nausea però cada cop són menys.
Nosaltres vam tenir la morfológica dijous passat i afortunadament tot està molt bé, ja tenim una preocupació menys.
Sobre el tema de la lipoatrofia i deprés d'insistir molt als superiors, el servei mèdic ens va reunir als més afectats i a mi pel tema de l'embaràs, ens va enviar dos dies a casa mentre es feien medicions i es decidia que fer amb nosaltres. Van decidir començar per treure el terra de plàstic dilluns i fer-nos tornar, però després de consultar-ho amb la ginecòloga i tenint en compte les propostes dels metges d'empresa, m'agafo la baixa la setmana que ve i ahí se quedan!!
M'ha costat prendre la decisió perquè en els altres dos embarassos he aguantat bé fins al final però ara no em vull arriscar, a més estic molt incòmode i cansada.
A final de noviembre tinc l'analítica del sucre...a veure que tal.

Molts ànims mares!!

21+5
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. nov. 01, 2018 8:39 pm

Hola noies!!

Com esteu?? Com va el fred? Jo aquest any no sé si és per l'embaràs però tinc que la sensació que no en tinc tant... De moment sembla que estic molt millor de les nàusees, i em ve de gust gairebé tot, fins ara, era impossible menjar segons què. Dijous que ve tornem a tenir hora amb la gine per visita de control. Us noteu el vostre peque?? Jo ja fa dies que el noto, uns petits copets de tant! El què em passa és que si penso que fa estona que no el noto ja em ratllo.. Suposo que deu haver dies de tot i depèn de col està posat... Em fa por obsessionar-me! M'havia plantejat comprar-me aquell aparell per sentir el batec però no sé si faré bé...

Què opineu???

Una abraçada!!

21+6
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dl. nov. 05, 2018 8:12 am

Bon dia Mares,

JANAU jo tinc la prova aquest del o'sullivan el dimarts dia 13! m'han dit que es una analítica però no se com va, potser tu ho saps. es que tinc alguns dubtes. Posa que m'han de tornar a mirar la toxoplasmosi i o'sullivan.
hem faran beure aquell líquid? o es una analítica normal i esperaran a veure resultats per programar-me'n una altra i llavors si que fer-me'l beure?en cas que ja hem facin directament lo del líquid, puc anar esmorzada? per que clar, si hem fan beure allò i estar allí varies hores hauria d'anar esmorzada, no?
Perdona, es que no se a qui preguntar-ho i com tu ho has comentat, e aprofitat... :love:
Si alguna sap com va agrairia molt que m'ho expliques! :love:

Dafne13 jo el meu el noto moltissim. quan es mou no mes hem cal aixecar la samarreta i mirar-me la panxa i veig els bonys com pugen i baixen, una passada!
Mira jo hem vaig comprar el doppler ANGELSOUND per que com tu, tenia moltes pors, perÒ quan vaig decidir comprar-lo encara no me'l notava. Un parell de dies abans de que m'arribes ja me'l vaig començar a notar i allí el tinc, sense estrenar. Et vull dir que cada dia te'l notaràs més, potser la setmana que be ja el sentiràs del tot i potser hauràs utilitzat el doppler una vegada o cap.
Però que si tu t'has de sentir més segura comprant-lo, fes-ho, per que les paranoies es lo pitjor, així que fes lo que tu creguis, a mi hem va costat 40€ per la pagina QUIRUMED.

Una abraçada mares!! :-)(-:
23+2
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dl. nov. 05, 2018 8:54 am

Bon dia marones!!

Què tal esteu? Com ha anat el pont? Per aqui, ha fet bastant bon temps, i hem pogut gaudir del solete!! :***: :***:

DAFNE: M'analegro que la eco morfològica anès tant bé! I que ja el comenceu a dir pel nom :-()-) :-()-) !! Això que comentes de les paranoies de si el noto o no... Uffff, ahir mateix, súper ratllada perquè no vaig notar res, res de res... I em paranoia moltissim, sé que és aviat i que per les setmanes que estic és normal no sentir-lo cada dia, però encara així.... Això que comentes del Doppler,jo també ho vaig pensar, però com ja sabeu, amb lo paranoica que sòc, si no sentís el cor un dia, perquè el bebè ha decidit canviar de postura, em tornaria més boja!! JAJAJAJAJAJA És una decisió molt personal, i si tu l'esculls , és perfectament correcte. Igualment estic segura que en res ja el comences a notar cada dia, a tot hora!!!!

JANAU: Felicitats per la eco i per la baixa!!! és una bona decisió, i més com dius tu, és millor no arriscar!! Així que a gaudir d'aquest descans i de la teva familia!

INDIA:
En referència ala prova del sucre, o test O'Sullivan, recordo que és una horeta. Primer et punxen, després et donen l'ampolleta amb el suc, i a l'hora et tornen a treure sang. Hi ha gent que ho passa fatal, i hi ha gent que diu que no és per tant. Consell personal, intenta anar amb la ment oberta i a veure què tal. És millor anar acompanyada, per no aburrir-te en l'espera i per si et trobes marejada o quelcom. Si aquesta primera vegada, el resultat et sortís alterat,crec que és més de 140, aleshores et programarien la corva llarga, que dura unes tres hores. Crec que en aquesta segona prova, et punxen tres vegades i et prens més quantitat de sucre. Però esperem no arribar!!! NO recordo si s'ha d'anar en dejú, però a la fulla de programació t'ho hauria de posar, i sino, pots trucar per aclarir-ho al CAP.
Tu tranquila, que ja veuràs que no serà per tant!!

Segueixo molt pendent del que noto i no noto, i certament ahir, vaig arribar al punt de dir.. PROU!! Que tanta preocupació no pot ser bona!! jajajajja Em sembla que ja torno a notar el que notava, però és tant fluixet... Aishhh, quines ganes de sentir-ho sense dubtes!!!
Per cert, tinc el cap i la memòria, que no sé on són!! jajajajajaja Us passa a vosaltres??

Una abraçada molt forta!!!!

19+1

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::