\·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

gener, febrer, març...
Cristtina
Entrades: 4
Membre des de: ds. gen. 12, 2019 12:27 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Cristtina » dt. feb. 12, 2019 2:33 am

Hola noies!!! Com esteu? Ens queda res i a la vegada pareix una eternitat, veritat?
A mi em costa molt contestar desde el móvil. Només el puc usar tranquila i esplaiar-me per la nit i llavors ja no tinc "ulls" per a contestar en condicions, així que encara que no deixi el forum, m´apunto encatada al grup de whats, que per a una resposta ràpida a algun comentari encara trobo temps.

Mminil, a mi també em va sortir alterada la corba quan estava en repòs total el primer trimestre i vaig tenir que punxar-me per a controlar-me, és un rotllo, pero si amb dieta vas bé pensa que no queda res (un mes després em vaig repetir la corba i em va sortir bé, misteris del cos). Et llegeixo que les últimes visites tot sota control, així que felicitats!!! Ja queda res!

Dafne13, com va la pressió amb les pastilles? La 38 deu estar al caure, així que molts ànims que això ja està fet. L' ansietat del part crec que és algo molt comú, sobretot el primer. Però hi han tantes variables que no depenen d'una mateixa que al final només pots informar-te del procés el millor que puguis i confiar en la "sort". Per si t'ajuda, a mi el primer me'l van posar moooolt negre (tinc un gran mioma intramural) i va sortir molt bé. T'han donat data per a la inducció finalment? Quins nervis!

India >.-<: >.-<: >.-<: si es que a vegades patim per saber-ne massa!!!! Jo tinc eco la setmana que bé, si no s´ha girat encara començaré a posar tots els consells en pràctica.

Lataat, vaig tenir una experiència similar amb lo de la pell amb pell :love: i aquest cop penso allargar-ho tant que igual no ens vestim fins l'alta :content: Bueno, potser no tant, però és un moment que si vull repetir amb tota la calma del mon :)

Silec, de quant el tens??? A mi al novembre em van posar amb relatiu amb 200 de progesterona pq estava de 21mm, però com havia estat de repòs total fins a mitjans de septembre se'm va fer mooolt costa amunt i no el vaig seguir a rajatabla (a més tinc una nena de menys de dos anys, i desprès del repòs total em vaig quedar sense ajuda de nou a casa). Al decembre vam marxar de vacances i tot. Ara estic de 18mm, segueixo amb la proge, però la gine no pareix gens espantada, per a ella estic "estable" i diu que segurament es que el tinc curt de sèrie, que per si de cas segueixi amb la proge però no faci esforços. Amb tot això et vull dir que potser no és condició de l'embaràs, si no teu propi, sobretot tenint un primer part que va passar de les 40 (això es el que més va valorar la ginecòloga quan es va plantjar col.locar-me un pesari).

Selenemar no tenir visites és molt bona notícia >.-<: Jo tinc pur insomni, no sé si dels nervis o què, aquí estic, escrivint a les 3 del matí... També dia a dia el menjar em senta pitjor, però això ho veig hasta positiu, a veure si freno una mica, que porto 18 kilos :ufs: Com tu dius, queda poquet, pronte tots els contres de l'embaràs quedaran enrere (i en vindran uns altres :content: :content: :content:
Les Braxton també les tinc fa temps, ara amb dolorets, el cos, que es prepara :)

Parlant de preparar,de cara a un part vaginal sense punts (o molt poquets), us recomano que prepareu el periné i tal amb massatges (i aparells varios, l'equivalent al cadacopmésfamòs epino existeix molt més barat a un sexshop ;-))) ) . A mi em va anar molt molt bé.

Per la meva part doncs res, controls i més controls, i les molèsties pròpies d'un embaràs complicat, però estic tan feliç d'haver arribat fins aquí que estic d'un feliç que faig fàstic en el grup d'embaràs del cap :content: :content: :content: Pel que més pateixo ara és pq una de les arteries uterines no alimenta correctament i l'altra està fent tot lésforç, i toca controlar molt pq si deixa de crèixer l'han de fer sortit, però bueno, contant que estic patint tot l'embaràs, ara que m´hagueren d'induir amb 35/36/37/38 setmanes ja... Sí, ja us he dit que dono fàstic de lo positiva que estic.
Això sí, em venen tots els mals pensant en la que ens ve a sobre amb dos bebés (i una, de moment, moooolt demandant).

Ufff vaia biblia us he escrit,i segur que m´he embolicat amb alguna resposta. Ja em perdonareu!!!
Petons a totes i molta força!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. feb. 12, 2019 7:29 am

Bon dia mamis!!

Doncs de moment no m'he pres cap pastilla de la pressió, la vaig controlant i estic dins dels límits, em van fer les pastilles en cas de que em fes una pujada per sobre de 160/10 i de moment per sort no hi he arribat!!
Ahir vaig tenir visita amb la gine. Em va fer els cultius (no notes gairebé res) i també a un tacte per veure el coll de l'úter etc i em va dir que encara estava 'verda'. També em va fer una eco per mirar el pes del nen i em va dir que feia 2700 gr que havia crescut però que no creixia com ho havia fet fins ara i que semblava que s'estancava una mica.... Total que la previsió d'avançar el part encara continua en peu. Em va dir que al ser una Fiv, pressió una mica alta i la meva edat solia passar que ls placenta es deteriorava abans i que era millor que agafes pes a fora.
Dilluns vinent tinc monitors i l'altre dilluns visita i depen com ho vegi el dimarts 26 me'l provocarien. Kins nervis!!!!
Jo tb tinc molt insomni... Aquesta nit per exemple a les 3 encara no dormia.... Hi ha dies que a les 5...és un drama. També em noto bastanta cremor d'estómac. Per la resta bé, resistint!! Jejeje
M'alegra tenir noticies vostres! Com ho hem de fer pel grup de whatts??

Una abraçada!!!

36+4
silec
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 13, 2016 8:28 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: silec » dt. feb. 12, 2019 8:35 am

Bon dia marones!
Jo tb escric dsd el mbl i és una me’!
X poder fer el grup i q hi hagi una mica d privacitat amb els números potser estaria bé enviar-los al mail d’una d nosaltres i q aquesta faci el grup. Q us sembla?

Cristtina: doncs a les 33set el tenia d 14mm... així q tb intentant descansar les hores q tinc al peque a la llar, q tb és d’alta demanda... Divendres estaré d 35set i tinc visita, aleshores valoraran q fem amb la proge!
El meu mantra és q tot passarà, q és una fase més... Amb el meu home ja ens estem preparant pel q ve xo potser aquest cop tenim un “bebè trampa” jeje
Ufff el massatge perineal jo el vaig fer un cop i em va fer un mal...Vaig tenir molta sort xq al final no em van posar cap punt! X això ara pateixo pel part... va anar molt bé i q aquest sigui igual o millor ho veig complicat!
M’encanta la teva actitud positiva! Segur q surt tot bé, ànims!!

Dafne: q bé q tinguis controlada la pressió! En no res ja tenim els petitons/es aquí! Cremor i insomni és “urripla”!! A veure q et diuen a la propera visita!!

Ara la meva memòria d peix no dona x més. Disculpeu si em deixo alguna cosa!
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Lataat » dc. feb. 13, 2019 2:05 pm

Ai noies... que llargues s'estan fent aquestes setmanes!!!! i si des del mobil es molt dificil escriure i poder personalitzar una mica!

Si voleu m'envieu per missatge privat el vostre mòbil i obro el grup de whatsapp.

Vaig tenir visita la setmana pasada la Rut segueix de cul, i ara ja pesa 2044 i no se quants centimetres així que si es dona la volta ho notaré moooooolt jajaja...

La veritat que ja tinc molt asumit que acabarà sent un altre cessària. No tinc mala experiencia de la primera al contrari però bueno... a veure. Com ha de ser induit perque he de deixar totesssss les medcicacions abans doncs ja tenim la data: el 25 de març. A veure que pot canviar segons vagin les properes setmanes... n
Esta bé saber més o menys la data per organitzar les coses amb el meu fill gran i qui s'ha de quedar amb ell i tot plegat tot i que encara ho tenim que meditar molt. Tenim molt poca logistica familiar factible per deixar al nen entre setmana així que ho hem de meditar molt. En fi...

jejeje... Silec, crec que totes les que tenim bebes d'alta demanda esperem el bebe trampa aquest cop! :oset: esperem!!!

Dafne 2700kg ja es un pes correcte no? ja estas molt avançada tot anirà bé , el dimarts 26 ja estaras de 38 setmanes??? ja es considera a terme.
Ai l'imsomni a mi també m'esta matant... normalment a les 21 ja dormo però despres veig pasar el rellotge 3, 4,5.. fa dos dies que dormo al sofà perque ja no se com posar-me al llit... quin rotlloooooooo

Cristina
Visca la gent positiva!!!! :b-))) i fas ben fet!!! perquè al final és el que ens queda... i amb lo que hem patit arribar fins aqui és moooolt guai!!! jejeje...
Tots els dies desputllada no me'ls pasaré però vamos el primer dia segur que si i el meu marit també!!! Crec que per ell va ser taaaaan especial aquelles hores que van estar els dos sols fent pell a pell i per això tenen aquesta relació tan especial. Així que si he d'estar a la sala recuperació no em fa res que estiguin tots dos junts i sols.

Mnimil Si que ha de ser un rotllo això de punjar-se tant però vamos si tot va sortint controlat però si em dieta tot es controla estupendo. Ànims!!!

Noies, sento si em deixo algú... he d'anar a buscar a la Llar el peque.

Quedem així si voleu m´envieu el mobil i obro el grup.

Petonetsssssssssss
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dc. feb. 13, 2019 4:36 pm

Lataat ha escrit:Ai noies... que llargues s'estan fent aquestes setmanes!!!! i si des del mobil es molt dificil escriure i poder personalitzar una mica!

Si voleu m'envieu per missatge privat el vostre mòbil i obro el grup de whatsapp.

Vaig tenir visita la setmana pasada la Rut segueix de cul, i ara ja pesa 2044 i no se quants centimetres així que si es dona la volta ho notaré moooooolt jajaja...

La veritat que ja tinc molt asumit que acabarà sent un altre cessària. No tinc mala experiencia de la primera al contrari però bueno... a veure. Com ha de ser induit perque he de deixar totesssss les medcicacions abans doncs ja tenim la data: el 25 de març. A veure que pot canviar segons vagin les properes setmanes... n
Esta bé saber més o menys la data per organitzar les coses amb el meu fill gran i qui s'ha de quedar amb ell i tot plegat tot i que encara ho tenim que meditar molt. Tenim molt poca logistica familiar factible per deixar al nen entre setmana així que ho hem de meditar molt. En fi...

jejeje... Silec, crec que totes les que tenim bebes d'alta demanda esperem el bebe trampa aquest cop! :oset: esperem!!!

Dafne 2700kg ja es un pes correcte no? ja estas molt avançada tot anirà bé , el dimarts 26 ja estaras de 38 setmanes??? ja es considera a terme.
Ai l'imsomni a mi també m'esta matant... normalment a les 21 ja dormo però despres veig pasar el rellotge 3, 4,5.. fa dos dies que dormo al sofà perque ja no se com posar-me al llit... quin rotlloooooooo

Cristina
Visca la gent positiva!!!! :b-))) i fas ben fet!!! perquè al final és el que ens queda... i amb lo que hem patit arribar fins aqui és moooolt guai!!! jejeje...
Tots els dies desputllada no me'ls pasaré però vamos el primer dia segur que si i el meu marit també!!! Crec que per ell va ser taaaaan especial aquelles hores que van estar els dos sols fent pell a pell i per això tenen aquesta relació tan especial. Així que si he d'estar a la sala recuperació no em fa res que estiguin tots dos junts i sols.

Mnimil Si que ha de ser un rotllo això de punjar-se tant però vamos si tot va sortint controlat però si em dieta tot es controla estupendo. Ànims!!!

Noies, sento si em deixo algú... he d'anar a buscar a la Llar el peque.

Quedem així si voleu m´envieu el mobil i obro el grup.

Petonetsssssssssss


Hola!!!

Lataat T'he enviat un missatge privat amb el número de telèfon, pots mirar si ho has rebut? és que no sé gaire com va això dels missatges privats!! jejeje

Potser encara es gira la Rut! falta mes d'un mes a veure... però si de la primera cessària no vas tenir una mala experiència ja és molt!

Sí la gine em va dir que és un pes correcte i si tot va bé el dia 26 ja estaria de 38+4 per tant ja podria neixer! quins nervis!! En prinicipi em va dir que provariem un part vaginal i si hi hagués algun problema ja fariem cessaria, que no em deixaria patir. A veure....

Una abraçada!

36+5
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: montsenc » dv. feb. 15, 2019 6:45 pm

Hola marones,
Escric des del mobil aixi que em costa molt personalitzar.
MiMnil suposo que ja ho has resolt pero he vist que preguntaves pel que es cobra de baixa maternal si estàs a l'atur: cobres el 100% de la base de cotització. I sense retenció de IRPF així que una mica més que el sou que tenies per nòmina.
Daphne13 jo tb em vaig fer els cultius i tot negatiu. M'han dit que haig de portar els resultats a l'hospi quan em posi de part. Continuo amb anemia i per intentar pujar les reserves de ferro en prendré matí i vespre.
M'apunto al grup de whats que per a mi és més pràctic i àgil. Lataat t'envio un privat amb el meu tfn.
37
Una abraçada!
Cristtina
Entrades: 4
Membre des de: ds. gen. 12, 2019 12:27 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Cristtina » dl. feb. 18, 2019 12:15 am

Se m'acava de borrar el missatge després de barallar-me amb les minitecles i l`autocorrector del tel. :....( Demà ho intento de nou amb l'ordinador. Una abraçada a totes!!!
@Lataat t'envio privat!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dt. feb. 19, 2019 9:41 am

Bon dia boniques!!!!!

Perdoneu, que portava uns dies sense escriure, i encara que us he anat llegint, no he pogut escriure amb la tranquilitat que us mereixeu!! :-()-) :-()-)

LATAAT: Et vaig enviar un privat des del mòbil amb el meu telf, però no sé si et va arribar... Te'l torno a enviar bonica! Com estàs? I la Rut? Ja vaig comentar que el meu peque va estar de cul fins la 39 i poc, i una nit es va girar. La veritat és que em va fer mal... jajajajaj!! Pensava que eren contraccions... I recordo que nova ser un moment, va estar-hi les seves horetes girant-se... Espero que la Rut faci igual!!! Per cert la data de 25 de març... ES PRECIOSA!! JAJAJAJAJAJ És el meu cumple!! >.-<: La veritat és que tenir-ho organitzat és un plus extra! Nosaltres també ho hem de meditar molt... A veure què va passant!!! Ànims bonica!!!

MONTSENC: Moltes gràcies per la teva resposta, perquè la veritat és que no he trobat aigua clara en aquest aspecte. Vols dir que serà la base de la última nòmina? Ho veig massa perfecte!! jajajjajaja!! Ja veurem què passa, perquè com m' il·lusioni i després sigui menys.. jajajajaj!! Com estàs?? Ja quasi no? Aishhhh que això està aqui!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

CRISTTINA: QUAN PUGUIS ENS ESCRIUS BONICA!!!!!!!!!!!!!! Una abraçada!!

DAFNE: Bonica, com ho portes??? Deus estar nerviosa? Bueno, tu tranquila, que si ha de néixer la setmana vinent, doncs endavant!!! HI han moltes experiències positives amb la inducció al part, i potser tot va molt més ràpid i àgil del que t'imagines!!! I una cosa et diré, un cop el tens en braços.... se t'oblida tot!!! I et queda res per poder-ho fer campiona!!!!!!!!!!! Estarem molt pendents de tu!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

SILEC: Com vas??? Com va anar la visita? JO això del massatge, em va molta cosa... jajajajaj!!! I si atu en el primer,et va anar tant bé, segurament en aquest segon també!!!! Ja ens vas explicant!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

I les demés? Com esteu noies? Imagino, que a punt a punt, nervioses, amoïnades.... Quines ganes d'omplir el post de benvingudes!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Avui hi ha lluna plena, diuen que lluna de neu!!! Ja sabeu que diuen, que la lluna fa nèixer criatures!!!! A veure, a veure.....

Jo bé, aqui anem passant dies i setmanes!!!! La veritat és que s'està apropant i ja començo a pensar i pensar en el part... Com serà aquesta vegada?? Aishhhhh!!! La majoria de vosaltres esteu molt avançades.... a mi encara em queda una mica!! jajajajajaja Però anirem compartint experiències!!!

Lataat, et trono a enviar el privat!!!!! >.-<: >.-<:

Una abraçada gegant!!!!!!!!!!!!!!!!
india_tr
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 03, 2018 8:52 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: india_tr » dc. feb. 20, 2019 12:16 pm

Bon dia mares,

Perdoneu, ja que fa bastants dies que no entro. Sempre entrava des de la feina mentre esmorzava i des de que estic de baixa i no treballo no trobo mai temps.
Com esteu? Veig que me perdut moltes coses d'aquests dies i que si començo a personalitzar no acabaré mai.. :-:)
a veure, ho faig una mica general, sobre el tema de whats, ara et deixaré el meu mvl Lataat.
els massatges perineals ho intento, la veritat, però no m'agrada gaire, això si cada dia vaig a caminar i hem poso el "JUST DANCE" a la tele i vaig ballant per no adormir pelvis. ja que jo abans era molt activa, fa 12 anys que faig dansa del ventre i 3 de zumba i al deixar-ho de cop tenia por de desentrenar la pelvis. No se si hem servirà d'alguna cosa però la qüestió es intentar-ho.
El meu fa una setmana i mitja hem van dir que ja feia 3.100 així que he de vigilar, hem queda una setmaneta i mitja per sortir de comptes i si voleu que us digui la veritat, vull que surti ja!! perquè jo soc molt menudeta i primeta i ja pateixo per a veure com el podré treure... :-o00m
Bueno, perdoneu pel rotllo i aquest modo Ego que m'ha sortit, però es que ho veig tan aquí... i estic bastant "cagadeta" pel part..

Una abraçada mares :-)(-:

38+4

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::