\·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Selenemar
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. abr. 02, 2015 3:50 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Selenemar » dl. nov. 05, 2018 9:09 am

Bon dia!

La setmana passada finalment em van fer la eco morfològica. Tot va sortir bé, el que dona molta pau i alegria :p-)
Va ser molt gració, perquè es veu que el nen no para quiet, de fet tenia problemes per medir el cap, ja que no hi havia manera que estigués quietet en la posició adequada, total que va haver de fer eco vaginal. Em sembla que aquest nen surt a mi...es veu qeu jo no parava quieta a la panxa de me mare.
Ja el noto moure's de tant en tant, però fluixet, i veient que es mou tant, potser millor així :-D
A mi la següent analiítica amb el test o'sullivan (de nou, pq ja me'l van fer al primer trimestre) el tinc cap al desembre, quin pal, però bueno, tot sigui per saber que tot va bé...el líquid aquell no em va agradar gens...i l'hora d'espera en dejú encara menys....però bueno, haurme de tenir paciència.

El que comenteu del Doppler, també vaig valorar comprar-me'l, però al final he decidit no fer-ho, desde que el vaig començar a notar ja estic més tranquila i prefereixo confiar en que tot segueix el seu curs.

El que tinc és una gana continua desde que em vaig quedar embarassada, un perill pq no vull posar molts kilos...i ja en porto uns quants. Ia sobre no puc menjar fruita, la trobo a faltar, jejeje. Si menjo fruita vomito, està comprovat, la poma és l'unica que tolero. Curiositats del cos! : lasito :

En fi, no m'enrotllo més. M'alegro que totes estigueu bé i anem notant aquest petitons/ones.

Petonets!

21+1
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dl. nov. 05, 2018 9:54 am

india_tr ha escrit:Bon dia Mares,

JANAU jo tinc la prova aquest del o'sullivan el dimarts dia 13! m'han dit que es una analítica però no se com va, potser tu ho saps. es que tinc alguns dubtes. Posa que m'han de tornar a mirar la toxoplasmosi i o'sullivan.
hem faran beure aquell líquid? o es una analítica normal i esperaran a veure resultats per programar-me'n una altra i llavors si que fer-me'l beure?en cas que ja hem facin directament lo del líquid, puc anar esmorzada? per que clar, si hem fan beure allò i estar allí varies hores hauria d'anar esmorzada, no?
Perdona, es que no se a qui preguntar-ho i com tu ho has comentat, e aprofitat... :love:
Si alguna sap com va agrairia molt que m'ho expliques! :love:

Dafne13 jo el meu el noto moltissim. quan es mou no mes hem cal aixecar la samarreta i mirar-me la panxa i veig els bonys com pugen i baixen, una passada!
Mira jo hem vaig comprar el doppler ANGELSOUND per que com tu, tenia moltes pors, perÒ quan vaig decidir comprar-lo encara no me'l notava. Un parell de dies abans de que m'arribes ja me'l vaig començar a notar i allí el tinc, sense estrenar. Et vull dir que cada dia te'l notaràs més, potser la setmana que be ja el sentiràs del tot i potser hauràs utilitzat el doppler una vegada o cap.
Però que si tu t'has de sentir més segura comprant-lo, fes-ho, per que les paranoies es lo pitjor, així que fes lo que tu creguis, a mi hem va costat 40€ per la pagina QUIRUMED.

Una abraçada mares!! :-)(-:
23+2


Hola mamis!!

INDIA Jo em vaig fer la Sullivan fa moltes setmanes ja, com que tinc 35 anys... El què faran es punxar-te abans de pendre el líquid (molt asquerós), passarà 1 hora i et tornaran a punxar per veure com tens el sucre. Has d'anar en deju!!!
A mi em va sortir a 160 (el màxim és 140 després de que hagi passat 1 hora de pendre el liquid) i em van fer fer la corba llarga (horrorós!!!). La corba llarga et fan pendre el doble de glucosa i et punxen 3 vegades (a cada hora, dura 3 hores la prova). A mi em va passar que al cap de mitja hora ho vaig vomitar tot... i em van dir que l'havia de tornar a fer al cap d'uns dies... i la vaig tornar a fer i vaig tornar a vomitar!! Total... que em van donar un glucometre perquè em punxes 6 cops al dia i resulta que el tenia més aviat baix el sucre... Em van dir que de moment no fes res i cap a les 28 setmanes m'ho tornés a mirar amb el glucometre. No em veuria amb cor de tornar-la a fer!!!!
Però ànims perquè hi ha dones que la toleren bé...

Em sembla que de moment no em compraré el Doppler perquè estaria tot el dia "enxufada"! jajajja

Ànims!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dl. nov. 05, 2018 9:58 am

Selenemar ha escrit:Bon dia!

La setmana passada finalment em van fer la eco morfològica. Tot va sortir bé, el que dona molta pau i alegria :p-)
Va ser molt gració, perquè es veu que el nen no para quiet, de fet tenia problemes per medir el cap, ja que no hi havia manera que estigués quietet en la posició adequada, total que va haver de fer eco vaginal. Em sembla que aquest nen surt a mi...es veu qeu jo no parava quieta a la panxa de me mare.
Ja el noto moure's de tant en tant, però fluixet, i veient que es mou tant, potser millor així :-D
A mi la següent analiítica amb el test o'sullivan (de nou, pq ja me'l van fer al primer trimestre) el tinc cap al desembre, quin pal, però bueno, tot sigui per saber que tot va bé...el líquid aquell no em va agradar gens...i l'hora d'espera en dejú encara menys....però bueno, haurme de tenir paciència.

El que comenteu del Doppler, també vaig valorar comprar-me'l, però al final he decidit no fer-ho, desde que el vaig començar a notar ja estic més tranquila i prefereixo confiar en que tot segueix el seu curs.

El que tinc és una gana continua desde que em vaig quedar embarassada, un perill pq no vull posar molts kilos...i ja en porto uns quants. Ia sobre no puc menjar fruita, la trobo a faltar, jejeje. Si menjo fruita vomito, està comprovat, la poma és l'unica que tolero. Curiositats del cos! : lasito :

En fi, no m'enrotllo més. M'alegro que totes estigueu bé i anem notant aquest petitons/ones.

Petonets!

21+1


Selenamar m'alegro molt que la morfo anés bé!! Veig que estàs igual que jo amb el tema de la Sullivan... La vas fer al primer trimestre i ara ens tornaria a tocar.... com tu diu és molt dolent!! esperar una hora és un pal però esperar 3... uffff

Jo ara començo a tenir més gana... fins ara les nàusees no em deixaven menjar a gust. Sort que han millorat!

una abraçada!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dj. nov. 08, 2018 8:56 am

Bon dia!!!!

Com esteu boniques????

Esperem que les proves del sucre siguin curtetes i es passin ràpid i sense gaires malestars!!

M'analegro molt que aquestes ecos estiguin sortint tant bé i pogueu respirar més tranquiles!!! >.-<: >.-<: La veritat és que ja queda menys per tenir els/ les peques amb nosaltres!! >.-<: >.-<: Passa ràpid , oi??
A mi encara em queda una setmana llarga per la eco morfològica, i ja hi començo a pensar força!! jajajaja Sempre em passa abans d'una eco, que a mesura que s'apropa la data, em poso més nerviosa!! :-o00m :-o00m

Tema gana, ufff!! JO intento menjar en els àpats qe toca,però a vegades, de cop, s'apodera la gana!! M'està donant per menjar coses dolces... I em fa patir les conseqüències..... Però m'està costant!! Jo és que tinc poca força de voluntat..... :ufs: Sobre els kilos... bé, amb l'altra embaràs vaig arribar a 13kg, i després em vaig deixar de pesar, així que imagino que uns 14/15, segur!! Desprès però, ho vaig perdre súper bé! Aquest embaràs, en canvi, he començat amb 5 kilos de més, i ara he engraixat en aquestes 19 setmanes uns 4'5 (més o menys)... Així que ja veurem..... :camio: :camio: :camio:

Per la resta, tot bé!! Ara sento el / la petit@ més clarament!! I m'encanta!!!

Anem parlant boniques!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

19+4
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: montsenc » dv. nov. 09, 2018 1:42 pm

Hola marones!!!

Feia molt que no entrava a llegir-vos però és que porto unes setmanes bastant enfeinada... i morta de son. Dormo un munt d'hores però tot i així sempre tinc la sensació que em falten hores ::upi:

Ja he vist que totes anem passant la línia de les 20 setmanes i les morfològiques van sortint bé. La nostra tb i com no volem saber el sexe en un moment donat ens van fer deixar de mirar la pantalla. Així que mantindrem la sorpresa fins el final :b-)))

La setmana vinent ja tinc l'analítica de sang del 2n trimestre i l'Osullivan. Com passa el temps. Sembla que va ser ahir quan vam tenir el positiu!

Amb els noms tot just ens hi hem posat ara, però amb la calma. A veure si ens arriba la inspiració aviat.

Anem parlant!!

23 setmanes
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dj. nov. 15, 2018 9:00 am

Bon dia marones!!!!!!!!!!!!!!

Com anem?? Veig que estem totes enfainades, jajajajajaj!!!!!!!

MONTSENC: Com portes la son?? M'analegro que aquesta eco sortís perfecte!!! Segueixo admirant que no volgueu saber el sexe fins al final!! >.-<: >.-<: >.-<: Ja has fet analítica i O' Sullivan? Com han anat?

SELENAMAR: Com estàs? Segur que ja deus notar al cigronet un munt!! Ja ens explicaràs !!

DAFNE: Com vas? Al final vas descartar el Doppler. oi? Ara ja el deus notar un munt!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo encara no he fet la eco morfològica, el dillums vinent us explicaré!! Espero que vagi bé, em fa molta por que hi hagi alguna cosa que no rutlli, bé, he de treballar la meva serenitat! jajajajajja

I la resta, com esteu? Esteu tramitant la baixa?? Aishhh, com es nota la necessitat de descansar!! jajajaja

Una abraçada noies!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Selenemar
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. abr. 02, 2015 3:50 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Selenemar » dj. nov. 15, 2018 12:17 pm

Hola noies!!

Qué tal? Com aneu amb les vostres panxetes?

Jo encantada, cada cop més gran... I si, ja el noto molt!
Cada cop em costa més fer qualsevol cosa física, de seguida sembla que he fet una maratón, jejeje. Espero recuperar la meva forma física després : lasito :

Ara acabem de preparar l'habitació del nen, l'hem pintat de blau claret i hem posat terra vinilic, ha quedat molt xula. Ara poc a poc a anar omplenant l'armariet i dexiar-ho tot a punt, pq el temps passa volant, de fet en un tancar i obrir d'ulls ja estarem a Nadal, època que per cert m'encanta, doncs és el meu cumple també i sempre tinc molt bons records d'infància. >.-<:

I vosaltres què tal, ja teniu preparada l'habitació i les cosetes?
Nosaltres hem triat els models de cotxet, cadireta... Almenys només faltarà comprar-les, perquè no vegeu, és tot un món...hi ha tant per triar!

Una abraçada!

23+4
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. nov. 15, 2018 1:01 pm

Mminil ha escrit:Bon dia marones!!!!!!!!!!!!!!

Com anem?? Veig que estem totes enfainades, jajajajajaj!!!!!!!

MONTSENC: Com portes la son?? M'analegro que aquesta eco sortís perfecte!!! Segueixo admirant que no volgueu saber el sexe fins al final!! >.-<: >.-<: >.-<: Ja has fet analítica i O' Sullivan? Com han anat?

SELENAMAR: Com estàs? Segur que ja deus notar al cigronet un munt!! Ja ens explicaràs !!

DAFNE: Com vas? Al final vas descartar el Doppler. oi? Ara ja el deus notar un munt!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo encara no he fet la eco morfològica, el dillums vinent us explicaré!! Espero que vagi bé, em fa molta por que hi hagi alguna cosa que no rutlli, bé, he de treballar la meva serenitat! jajajajajja

I la resta, com esteu? Esteu tramitant la baixa?? Aishhh, com es nota la necessitat de descansar!! jajajaja

Una abraçada noies!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)



Hola noies!!

Com us trobeu?? Jo porto una setmana super xafada i amb mareig un altre cop... Estic desesperada!! No tiro... Si, de moment he descartat el Doppler perquè em fa por que em passaria el dia amb l'aparell als dits!! El sento molt, sobretot a les nits i de moment no mel compraré l.

Jo ara tinc visita el dia 3 per resultats analisis que mhaig de fer daki un parell de setmanes. Em vaig mirant el sucre amb el glucometre i sembla que el tinc bé. A la última eco, la gine em va dir que tenia força liquid a la bossa del nen i podia ser degut al sucre però mel miro i està be. Sempre hi ha una cosa o altre... Estic una mica plofff.
També quan vaig allà tinc la pressió alta i ara em farà fr analisis de proteinuria per mirar lo de la preclamsia... A veure....
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. nov. 15, 2018 1:02 pm

Selenemar ha escrit:Hola noies!!

Qué tal? Com aneu amb les vostres panxetes?

Jo encantada, cada cop més gran... I si, ja el noto molt!
Cada cop em costa més fer qualsevol cosa física, de seguida sembla que he fet una maratón, jejeje. Espero recuperar la meva forma física després : lasito :

Ara acabem de preparar l'habitació del nen, l'hem pintat de blau claret i hem posat terra vinilic, ha quedat molt xula. Ara poc a poc a anar omplenant l'armariet i dexiar-ho tot a punt, pq el temps passa volant, de fet en un tancar i obrir d'ulls ja estarem a Nadal, època que per cert m'encanta, doncs és el meu cumple també i sempre tinc molt bons records d'infància. >.-<:

I vosaltres què tal, ja teniu preparada l'habitació i les cosetes?
Nosaltres hem triat els models de cotxet, cadireta... Almenys només faltarà comprar-les, perquè no vegeu, és tot un món...hi ha tant per triar!

Una abraçada!

23+4



La panxeta va creixent!!

Nosaltres no hem comprat ni hem mirat res encara! Anem molt tranquils...
Quins cotxeta o tipus de bressols recomaneu??
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dj. nov. 15, 2018 2:24 pm

Hola de nou!!!

Dafne, jo vaig tenir preclampsia lleu amb el primer embaràs, i en aquest m'estan controlant molt. Lo de la tensió, si ets com jo, a la consulta o davant d'un metge sempre la tinc alta. Em vaig comprar un tensiometre i cada dia faig registre, i de moment està correcte. A l'Amazon em va costar 10 euros, ho dic per si tu vols mirar. Segurament lo teu seràn els nervis de consulta! I si lo del sucre, et dóna bé, no has de patir.
No et desanimis bonica!

Selenemar, ja ho tens preparat!! Ualaaaaaa!! Jajajjaa Jo m'estic esperant a la propera eco, per veure quan ens posem. Però tens raó, el temps vola!

Anem parlant!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. nov. 15, 2018 3:12 pm

Mminil ha escrit:Hola de nou!!!

Dafne, jo vaig tenir preclampsia lleu amb el primer embaràs, i en aquest m'estan controlant molt. Lo de la tensió, si ets com jo, a la consulta o davant d'un metge sempre la tinc alta. Em vaig comprar un tensiometre i cada dia faig registre, i de moment està correcte. A l'Amazon em va costar 10 euros, ho dic per si tu vols mirar. Segurament lo teu seràn els nervis de consulta! I si lo del sucre, et dóna bé, no has de patir.
No et desanimis bonica!

Selenemar, ja ho tens preparat!! Ualaaaaaa!! Jajajjaa Jo m'estic esperant a la propera eco, per veure quan ens posem. Però tens raó, el temps vola!

Anem parlant!!


Hola Mminil!

Ostres i quins sintomes tenies?? Et van fer fer la analítica d'orina de les 24h? És que tinc un tensiometre a casa de la marca Omron de farmacia i a casa em surt bé, però quan vaig allà la tinc alta i la gine em va dir que mirariem això per assegurar-ho... estic una mica acollonida.

Gràcies per els ànims!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dj. nov. 15, 2018 5:59 pm

Tranquila Dafne :-o00m :-o00m

A mi m'ho van detectar quan estava quasi de 39 setmanes, primer per la tensió q la tenia a 168/91 i també perquè la mateixa llevadora em va dir de fer una mostra d'orina i amb una tira radioactiva em va sortir la proteinuria. diagnòstic: Preclampsia lleu. Em va dir que si em pujava a més de 140/90 anés a urgències, i així va ser.
Ara me la prenc cada dia i faig registre, a més que a cada control en fan l'analítica d'orina i en la mateixa visita em miren la proteinuria.
Els símptomes de la preclampsia són: tensió alta, proteinuria, pots veure d'Estells, retenir molts líquids en poc temps ( edemes) i mal a la boca de l'estómac. Pel que tinc entès pots tenir la tensió una mica alta i et poden medicar, però potser no tens preclampsia.

Tu tranquila, i a veure com et van les proves. Si la tensió a casa la tens bé, no has de patir.

No pateixis bonica!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. nov. 15, 2018 6:36 pm

Mminil ha escrit:Tranquila Dafne :-o00m :-o00m

A mi m'ho van detectar quan estava quasi de 39 setmanes, primer per la tensió q la tenia a 168/91 i també perquè la mateixa llevadora em va dir de fer una mostra d'orina i amb una tira radioactiva em va sortir la proteinuria. diagnòstic: Preclampsia lleu. Em va dir que si em pujava a més de 140/90 anés a urgències, i així va ser.
Ara me la prenc cada dia i faig registre, a més que a cada control en fan l'analítica d'orina i en la mateixa visita em miren la proteinuria.
Els símptomes de la preclampsia són: tensió alta, proteinuria, pots veure d'Estells, retenir molts líquids en poc temps ( edemes) i mal a la boca de l'estómac. Pel que tinc entès pots tenir la tensió una mica alta i et poden medicar, però potser no tens preclampsia.

Tu tranquila, i a veure com et van les proves. Si la tensió a casa la tens bé, no has de patir.

No pateixis bonica!



Ostres... Deu ni do!! Però si estaves de 39 setmanes ja gairebé estaves a punt d'acabar i ara penso que estan de 25 o 26 i et surt preclamsia k fas???? Ai mare ja pateixo!!!
A tu els controls et surten bé oi??
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dj. nov. 15, 2018 6:54 pm

Per mi és un tema molt preocupant, però em sento controlada. Ara prenc una medicació que ajuda a prevenir, imagino que si em tornés a sortir ara prendrien altres mesures : medicació, controls O potser ingrés... No vull saber més.. Jajajjaja!!
Però no és el teu cas, i no has de patir per això, i més tenint les tensions controlades. Així que respira :-o00m :-o00m
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dj. nov. 15, 2018 7:01 pm

[quote="Mminil"]Per mi és un tema molt preocupant, però em sento controlada. Ara prenc una medicació que ajuda a prevenir, imagino que si em tornés a sortir ara prendrien altres mesures : medicació, controls O potser ingrés... No vull saber més.. Jajajjaja!!
Però no és el teu cas, i no has de patir per això, i més tenint les tensions controlades. Així que respira :-o00m :-o00m[/quote

Tens raó!! Potser no cal que pensem més enllà!! Soc tant patidora... Ja fa dies k estic dels nervis! Sempre penso el pitjor... Soc un cas!! Ja us aniré informant.

Moltes gràcies per la informació i pels ànims wapa!!!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dj. nov. 15, 2018 7:17 pm

T'entenc, però ja veuràs que tot estarà bé!! :-()-) :-()-)

Bona nit!!!!!
Avatar de l’usuari
Selenemar
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. abr. 02, 2015 3:50 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Selenemar » dv. nov. 16, 2018 8:59 am

Dafne13 ha escrit:
Selenemar ha escrit:Hola noies!!

Qué tal? Com aneu amb les vostres panxetes?

Jo encantada, cada cop més gran... I si, ja el noto molt!
Cada cop em costa més fer qualsevol cosa física, de seguida sembla que he fet una maratón, jejeje. Espero recuperar la meva forma física després : lasito :

Ara acabem de preparar l'habitació del nen, l'hem pintat de blau claret i hem posat terra vinilic, ha quedat molt xula. Ara poc a poc a anar omplenant l'armariet i dexiar-ho tot a punt, pq el temps passa volant, de fet en un tancar i obrir d'ulls ja estarem a Nadal, època que per cert m'encanta, doncs és el meu cumple també i sempre tinc molt bons records d'infància. >.-<:

I vosaltres què tal, ja teniu preparada l'habitació i les cosetes?
Nosaltres hem triat els models de cotxet, cadireta... Almenys només faltarà comprar-les, perquè no vegeu, és tot un món...hi ha tant per triar!

Una abraçada!

23+4



La panxeta va creixent!!

Nosaltres no hem comprat ni hem mirat res encara! Anem molt tranquils...
Quins cotxeta o tipus de bressols recomaneu??


Doncs nosaltres ens hem decantat per una cuna que es pot treure la barana i aixi fer "colecho" i despres una minicuna per poder tenir-lo dormint per la resta de la casa còmodament. I el cotxet, no sera un de renom, però el preu mana...I en el nostre cas és molt important que es plegui bé pel cotxe, hem triat un model que es pot plegar amb una mà.
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Lataat » dv. nov. 16, 2018 9:33 am

20+6

Hola noies!!!!
Feia moooolt que no escribia però tinc tantes coses al cap que em costa seure i escriure, ho sento!!!

Ahir vaig tenir la morfologica, tot bé! >.-<: >.-<: la repetim en un parell de setmanes perque tot i que ho van veure tot molt bé, el cor just li quedava sota el meu melic i no li van poder fer la foto (ho veien però no podien fer la foto) i com sóc d'alt risc prefereixen repetir. Però estem contents perque és un metge molt bo i si hagues vist algo malament ens ho hagues dit. Així que tornarem a veure la Rut! :p-)

Pel que dieu del Doppler, jo pel que he sentit el que fa es obsessionar encara més. Així que no patiu si no el noteu encara falta molt poquet.

Lo de la tensió alta davant del metge! a mi també em pasava i al final li vaig dir a la ginecologa que em prengues la tensió despres de la eco, i la cosa va anar molt millor. El fet de veure al peque i estar un rato tranquila la tensió baixava molt. Al principi feiem primer i despres de la eco al final ja només de la eco perque vem veure que era perdre el temps. Comentali a la dra.

lo del test del sucre jo per "sort" només he hagut de fer el curt, però la meva estrategia es beure ràpid i distreure'm amb el mobil, llibre o trucar algu que fa temps que no parles... i pasar l'hora lo més ràpid possible! anims :-()-)

Fa tanta ilu preparar l'habitació. Nosaltres amb el primer fill vem preparar tota l'habitació i l'experiencia va ser desastrossa l'hem canviat tantes vegades amb aquests dos anys i mig que amb aquesta no farem res. De moment se que dormirà a la meva habitació força temps i després ja anirem adaptant segons necessitats.
Jo recomano que aneu poc a poc, que tingueu lo impresindible (cotxet, foulard /motxilla de porteig i molts bolquers i bodys) i que aneu comprant sobre la marxa. Clar això ho dic amb l'experiencia... reconec que amb l'Òscar al nadal ja ho tenia tot. :miko:

Apali bufones!!! cuideu-vos molt i a disfrutarrrrr.... :-())
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Mminil » dt. nov. 20, 2018 10:25 am

[color=#0000FF]Bon dia marones!!!

Con anem amb les panxetes?? :love:

LATAAT: M'analegro que a la eco es veiés tot bé i que la repetiu per fer la foto del cor. S'agraeix molt quan els metges s'ho prenen tant seriosament!!

DAFNE: Com vas? Més tranquila amb la tensió?

Com esteu les demés? Imagino que entre analítiques, proves i compres!! >.-<:

Ahir vam fer la eco morfològica! I està tot perfecte!! No para de moure's! Jajajajajajajaja!! Ens han confirmat que és un NEN! Es veia clarament! Jajajjajaja Ara a la recerca de noms!! Què difícil!! Ens agrada Eloi, Quim, Einar... Però no acabem de decidir. Així que s'accepten suggerències!!

Una abraçada boniques!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: \·\^☼✿^/·/ MARONES DE MARÇ 2019 \·\^☼✿^/·/

EntradaAutor: Dafne13 » dt. nov. 20, 2018 10:55 am

Mminil ha escrit:[color=#0000FF]Bon dia marones!!!

Con anem amb les panxetes?? :love:

LATAAT: M'analegro que a la eco es veiés tot bé i que la repetiu per fer la foto del cor. S'agraeix molt quan els metges s'ho prenen tant seriosament!!

DAFNE: Com vas? Més tranquila amb la tensió?

Com esteu les demés? Imagino que entre analítiques, proves i compres!! >.-<:

Ahir vam fer la eco morfològica! I està tot perfecte!! No para de moure's! Jajajajajajajaja!! Ens han confirmat que és un NEN! Es veia clarament! Jajajjajaja Ara a la recerca de noms!! Què difícil!! Ens agrada Eloi, Quim, Einar... Però no acabem de decidir. Així que s'accepten suggerències!!

Una abraçada boniques!!!


Hola wapa!!

Doncs mira la tensió la tinc bé a casa, però no estic gens tranquila. Dijous aniré a fer la analítica d'orina de les 24h i els analisis de sang del 2n trimestre i estic una mica acollonida... no estic disfrutant gaire de l'embaràs. Sóc molt patidora!!

M'alegro molt que la eco morfològica hagi anat bé!!! Jo Eloi el trobo molt macu també! Nosaltres ens hem decidit per Èric. ejejje

Les altres com aneu??

Una abraçada!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::