*** Marones d'Abril 2019 ***

gener, febrer, març...
Perri
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. set. 06, 2018 12:11 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Perri » dt. des. 04, 2018 7:58 am

Bon dia!!
Ostres, sense paraules amb el que els ha passat a la Flop i la Blaucel. Ha de ser duríssim, i poques coses deuen poder reconfortar. Esperem que trobin la força aviat, i tirin endavant.

Virolai, tela marinera amb l'ecografia!! A veure si el metge truca i t'ho poden avançar una mica. Més que res per la teva tranquil·litat.

Jo vaig tenir la morfològica ahir! Tot normal. Com que no volem saber el sexe, va arribar un moment que ens van fer tancar els ulls. Abans el meu company va dir que li va semblar veure que era un nen, però les noies que feien l'ecografia, encara no s'havia vist. Després de tancar els ulls, elles van dir, nosaltres ja ho sabem. Però ja està, de moment zero inquietud amb el tema. jajajajaja. ARa ja m'han donat hora per finals de gener, i entremig haig de fer anàlisi de sang, orina, i la prova del sucre.
Teme moviments del nen/a. Ara sí que ja el noto. De fet, ahir em va fer una patada clarament. És extrany i tranquil·litzador a l'hora.

I res, que torno a estar de vacances fins el dia 24, perquè com que quan havia de fer vacances estava de baixa, i he treballat alguns caps de setmana he acumulat dies. Així que a descansar. Vaja, l'objectiu és fer neteja del pis per passat festes començar a fer llista de coses que ens facin falta buscar-les.

Heu començat a comprar coses? Jo esperava que m'ho deixés pràcticament tot una amiga, i ara resulta que està embarassada. Així que wallapop serà el nostre aliat. jajajajajaja

Una abraçada a totes!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dt. des. 04, 2018 2:21 pm

Perri ha escrit:Heu començat a comprar coses? Jo esperava que m'ho deixés pràcticament tot una amiga, i ara resulta que està embarassada. Així que wallapop serà el nostre aliat. jajajajajaja


Hehe, un clàssic que qui t'ha de deixar coses de sobte ja no ho pugui fer! Jo tenia coses penjades al wallapop de feia temps, una noia es va interessar pel canviador i de sobte em vaig adonar que l'havia de treure de la venda! Li vaig dir que em sabia molt greu però que el tornaria a necessitar, i em va felicitar i tot!

Jo no he de comprar res, és clar, però és que ni el primer cop no ho vaig fer. Tot ens ho van deixar perquè érem els últims de la colla: cotxet, Manduca, bressol de collit, banyera, coixí de lactància, roba dels primers mesos, maxicosi per al cotxe… El canviador (que només és un matalasset amb funda) sí que el vaig voler comprar però me'l van acabar regalant, i els meus sogres ens van regalar una calaixera per a tota la roba (encara hi cap ara la roba dels dos nens) i a sobre hi vam posar el canviador.
El coixí de lactància sí que el vaig traspassar a una altra noia i ara no en tinc, però estic segura que tal com tot va arribar i jo ho vaig traspassar, tornaran a venir coses. Tot i que el coixí el vaig fer servir per a moltes coses menys per a la lactància, almenys amb el segon, que ja no necessitava una postura tan concreta per donar el pit.

Més endavant també ens van regalar la trona Stokke, i de coses noves poques més n'hem tingut.

Apolònia, els sostenidors els vaig dir malament, els que m'han anat tan bé de merceria són marca Ivette, no Giselle (em vaig confondre de nom francès :-D ) , però vaja, n'hi ha molts.

Jo potser me'n regalaré uns per Reis si a l'eco ens diuen que tot va bé.

La meva nena es mou a tope, ara mateix (que estic menjant xocolata :-:) ) no para!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dt. des. 04, 2018 10:09 pm

Virolai, ok prenc nota: Ivette!!
El meu també es mou molt!! Quina sensació! Em dona tanta alegria i tendresa!!!
Jo no entenia quan la gent deia que trobava a faltar estar embarssada o que era una època tant maca.. no sabia a què es refereien... ara ja ho vaig entenent!!!!

Bona nit noies!
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: ems2012 » dc. des. 05, 2018 2:37 pm

Hola boniques!

Quin xof, havia deixat de rebrer notificacions al mail quan escribieu i avui entrava per animar el post i he vist que esteu a tope!!! :p-) :p-) :p-)

Començo pel més important. la FLOP i la BLAUCEL, us desitjo la millor recuperació posible després del gran sotrac.
Una abraçada molt forta!

M'he perdut coses! Crec que:

Umi: esperes un nen :cnen:
Virolai: una nena :cnena:
Silvia77: una nena :cnena: EDURNE
Virolai: una nena :cnena:
Tartufina: una nena :cnena: GRETA
Petit Somni: Sorpresa fins al moment del naixement!
Apolonia: un nen :cnen:
Ems2012: Sorpresa hem tingut el dia de la morfo: al final és un nen! :cnen: POL

Se que me'n deixo , m'ajudeu??

Cremes: al final he comprat l'oli de weleda i m'esta agradant molt! També una crema de la marca bio maman que olora molt bé! totes sense masses porqueries...

On parir: encara no ho tinc clar.... St. Pau VS Quiron....

Compres: Nosaltres hem comprat algunes coses ja... robeta a Benetton aprofitant blackfriday! al lidl que tenen robeta bona de canalla! i la cadireta del cotxe aprofitant uns descomptes! Seguen objectiu: bugaboo bee a wallapop!


Ningú més s'anima a entrar al grup de whatsapp??? No som massa pesades, encara!
ems2012 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 05, 2018 4:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dc. des. 05, 2018 4:13 pm

Hola Ems2012! Enhorabona per aquest nen!!!

T’has oblidat de mi a la llista!! El meu també és un nen!!

Jo de moment no em poso al whatsaap. En tinc molts de feina que pateixo estoicament.. si canvio d’idea us aviso!!!

Petons
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dc. des. 05, 2018 4:13 pm

Hola Ems2012! Enhorabona per aquest nen!!!

T’has oblidat de mi a la llista!! El meu també és un nen!!

Jo de moment no em poso al whatsaap. En tinc molts de feina que pateixo estoicament.. si canvio d’idea us aviso!!!

Petons
Perri
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. set. 06, 2018 12:11 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Perri » dc. des. 05, 2018 6:27 pm

Hola!!

Ems2012 també falto jo. Vaja, que no ho volem saber, així que sorpresa fins al final.

Per cert, no sé qui s'encarregava del whatsapp. Però és per si em podeu afegir. No sé a qui li haig d'enviar un privat (tot i que l'altre dia vaig intentar enviar un privat i crec que no me'n vaig ensortir). És que no sé què passa que no puc entrar des del mòbil i l'ordinador, està donant senyals de morir. Així que per si les mosques m'afegeixo al whatsapp.
Ja m'informareu de com ho haig de fer.

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: ems2012 » dc. des. 05, 2018 7:09 pm

Quin desastre! Quan entri amb l ordinador actualitzo!

Perri m'hauries d'enviar un privat amb el teu mobil. Prova a veure si pots!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dj. des. 06, 2018 8:11 pm

Hola noies, aprofito que tinc el pc obert per escriure 2 min.

Volia dir-vos que avui per primer cop he vist com la panxa es movia.... estava llegint estirada amb un llibre recolzat a l'abdomen i de repent s'ha començat a moure..! aixeco la samarreta i veig com la panxa es mou!!!

Per una altra banda, dir-vos que tinc MOLTA cremor..! de moment no he pres res però ufff. .. he sentit parlar de la ranitidina???

Per últim, ahir em van treure l'implant. M'haig de prendre antibiòtic i he tirat amb gelocatil. Em fa bastant mal però procuro no escoltar-me el cos i passar del dolor.. fa hores de l'últim gelocatil.. i em fa molta pena pel bb haver-me de prendre antibiòtic.. em fa patir..!!!

Espero que totes bé i les morfos totes bé.

Bon pont qui en faci i aneu entrant.
Abraçades :-())
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » dv. des. 07, 2018 1:19 pm

BOn dia noies!
Quina rabia aquest mati he contestat crec que tot i no s'ha penjat el missatge, aprofito que el petit dorm i torno a provar…

Apolonia quina il·lusió poder veure aquest moviments ja, jo en tinc ganes amb el meu fill no els vam veure mai massa clars no se si per un tema de posición de placenta.... pero ha de ser molt emocionant. Veig que aquests Abrileros son força moguts :-)(-:
M'alegro que estigues be de la geniva que amb gelocatil vagis be es molt i tema antibiotic prente'l tal com t'han dit que despres es crean resistencies…
Crec que algu esta amb ranitidina al grup haviam si es conecta i et contesta es un rollo aixó de la panxa ara que surt de les nauseas.

Ems moltes gràcies per fer la llista a mi mha servit per aclarir-me que som un grupet! Veig que nens/nenes esta força equilibrat aquest mes. I si quina sorpresa vau tenir al descubrir que espereu al Pol! Veig que totes dues estem amb el dilema de on parir... a mi m'angoixa força i m'agradaria tancar aquest tema aviat haviam si tinc sort, el 27 tinc visita així que espero deixar-ho mig enllestit. Ah tenim el bugaboo bee3 i estem encantats anims amb aquestes compres!

Perri es tot un misteri això de no saber que es i la gent al menys en el nostre cas es queden molt sorpresos, nosaltres que amb el nen ho vam saber ara ens ho estem passant molt bé imaginant. M'ha fet gracia això de tancar els ulls a la morfo, a nosaltres no ens van dir res i no vam veure res :-o00m tot un misteri. Gaudeix les vacances i les compres un cop t'hi poses veus que no hi ha tant indispensable i despres cada nen és un mon!

Virolai estarem pendents de la teva morfo dimarts. Quin momento mes tendre el del germà grna notant la nena a la panxa tot un regal, a casa ho hem intentat pero amb 20 mesos no te paciencia per esperar a que es mogui :miko:

Umi seria tota una sorpresa coneixens al hospital! La veritat es que no dubto amb cap dels dos hospitals perque estic segura que tenen coses bones i no tan bones pero m'agradaria saber qui atendra el part mira no em fa feliç que sigui sorpresa i vull saber on tinc mes opcions de coneixer a la gine …


Tema insomni a mi amb el primer embaras em va donar molt fort vaig llegar taaaaant en aquelles nits, ara si es desperta el nen o jo que he d'anar al bany (un classic) i es mes tard de les 5.30 ja no soc capaç de tornar-me a dormir.

Per aquí tot bé, us llegeixo i penso m'hi he de posar amb els olis i les cremes soc un desastre... Estem preparant mudança pel mes que bé i estic una mica agobiada pero intento relativitzar… Per fi tenim els noms escollits :b-))) tot i que els mantidrem en secret fins el final i se que per aquí tinc alguna amiga lectora : lasito : Ah dijous em faig la prova del sucre que no fa gens de gràcia pero bueno no va ser tan dolenta l'altre vegada... Doncs res noies a gauidr del pont i a descansar!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dt. des. 11, 2018 10:55 am

Hola, noies!

Ja hem fet l'eco i està tot bé! :p-) Hem vist perfectament (perquè la doctora ens ho ha ensenyat, que jo no ho sabia veure!) que és una nena. Pesa uns 500 g i no ens ha donat gaires més detalls, però tot el que es veu està correcte.

Jo m'he encostipat i aquesta nit fins a quarts de quatre entre el nas tapat i l'insomni no he aconseguit adormir-me. Ara tinc el "subidón" de l'eco, però al migdia em sembla que em moriré de son!

Per la resta, tinc força gana, no aguanto gaire estona sense menjar… ja veurem com es comporta la bàscula! De moment m'estic engreixant a menys ritme que en el segon embaràs, aviam si continuo així i m'estalvio posar-me 20 kg a sobre.

Com esteu la resta? Totes les ecos fetes?
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: ems2012 » dt. des. 11, 2018 11:23 am

Fantastic virolai!!!

Ja teniu noms pensats???

Nosaltres ahir també vam poder veure al nostre POL 547gr! Jo a les Eco el veig molt gran, pero diuen que no... Em fa una por pensar en la sortida al món exterior! :-o00m

Llenço un tema:

Teniu pensat si fareu Pit o biberó???

TInc molts dubtes, amb la jana no vaig "aconseguir" fer pit... situació familiar complicada, no pujada de la llet, mala succió...no ho sé" és cert que necessito treure'm la espina i tornar-ho a provar pero també sé lo esclau que és el tema pit (per amigues que tinc) i em fa dubtar....

"ahi lo dejo...."
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » dt. des. 11, 2018 1:37 pm

Bona tarda!
Que be Virolai ja la teniu passada! I a alt risc ha anat be? El dia eco es subidon total!

Tema pit/bibero jo estic amb lactancia anb el “gran” que te 20 mesos em preparo per tandem que em fa il•lusio així que jo fare pit. Com comentes te la seva part de “sacrifici” pero tambe es molt molt magic pero crec que es una decisio molt personal. No recordo la zona si et decantes per pit amb el que expliques de la primera experiencia jo et diria d’anar a un grup de lactancia ara a coneixer gent i aixi ja estas dins per anar amb el Pol. Hi ha gent molt molt maca en la majoria. Aixi que si et decantes per aquesta opcio aqui estic si et puc ajudar!
Avatar de l’usuari
umi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:27 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: umi » dt. des. 11, 2018 8:56 pm

Hola noies!!
virolai que bé aquesta eco!!!!és tan maco veure'ls ja més grandets :love:

Ems2012 jo tinc pensat fer pit, llegiré tot el que pugui, i buscaré per la zona algún grup de lactància, tot i així no em puc ni imaginar lo esclau que ha de ser...la meva idea és anar fent, i demanar ajuda si la necesito, a veure després que acabo fent :-o00m

Nosaltres avui hem anat a fer una eco 4d, i entre la placenta i les manetes no s'ha deixat veure del tot, però ja us dic que jo estava encantada igual, estic amb un "pavo" amb el petit que no sé què m'espera quan neixi XD

Bueno, un petó a totes!
CarmeniXevi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 01, 2018 9:37 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: CarmeniXevi » dv. des. 14, 2018 2:56 pm

Hola mares (i pares) d'Abril!
Després d'uns dies de llegir ens hem animat a escriure.

CarmeniXevi

Nom: Carmen i Xevi
DPP: 9 Abril 2019
Edat mare i pare: 32 la mare i 40 el pare
Nº de fills: 0.
Hospital: Clínica del Pilar
Sexe i nom: una nena, li direm Valentina.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Som de Mataró, però fem el seguiment per la privada a Barcelona.
Estem apuntats al gener a començar les classes pre-part del CAP, i ioga per embarassades del CAP també.
Crema anti-estries faig servir la Trofolastin :-)
La idea és donar el pit, a veure si va tot bé!

bona tarda a tothom!
Carmen i Xevi
-- Esperant la Valentina a l'Abril 2019
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dl. des. 17, 2018 3:02 pm

Hola noies!

Vaig directe al tema PIT.

Ems, busca assessorament ja!! Jo he donat el pit 2 anys i 2 mesos al gran i 2 anys i 3 mesos al petit, i penso repetir. Pot haver.hi situacions complicades, però la majoria de vegades hi ha solució (pensa que només "no hi ha llet" per alguna malaltia, la resta de casos és que la llet no puja bé per una mala agafada de la criatura al pit, i això té solució, sigui per postura o per frenet). Sí que hi ha casos que tot i ser una mala agafada de la criatura acaba sent dur per a la mare i llavors cal decidir què val més, però jo et puc dir que amb el gran vaig estar 15 dies, des del minut zero que es va agafar al pit, amb clivelles i dolor, i just el dia que vaig pensar que només ho aguantava un dia més, es va començar a arreglar. Vaig anar al grup de lactància local i la infermera pediàtrica també em va ajudar molt.
Que consti que defenso la lactància materna perquè penso que és el més natural (per a alguna cosa tenim pits), però entenc que es pugui triar, i sobretot, pel que vaig passar amb el primer, entenc que hi hagi un dia que no puguis més. Però avui dia hi ha moltes opcions d'ajuda abans de llençar la tovallola, si és que acaba optant pel biberó no com a opció preferent sinó perquè la lactància no funciona.

Demà toco la resta de temes, que me n'he d'anar corrents.
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » dt. des. 18, 2018 9:07 pm

Hola marines i perdoneu tants dies de desconnexió.

Ara us resumeixo. Primer volia escriure un record per la Flop i la Blaucel, espero que trobin la força per passar pàgina. El grup de quan les coses ha ajudat a moltes mares, ja en vaig conèixer moltes històries l'altre embaràs i em va fer més sensible.

Petit somni jo vaig parir a Granollers el gran i no hi penso tornar. Va acabar en cessarea i la gent que treballa la recordo molt desagradable, la llevadora i la Gine molt bé i l'habitació de la 2a planta per mútues genial. Ara ja no m'entra per mútua així que descartat. Sé que van fer obres i ja tenen quiròfan al costat de sala de parts, sinó una cessarea tu sola i 2 hores de post operatori sola son molt dures.
Ja hem decidit que el tindrem a Quirón, ja m'he visitat allà i la Gine d'allà coneix la meva i em transmet bons sentiments, encara hem de parlar del pla de part, espero no haver de repetir cessarea.

Sobre la lactància jo sóc molt a favor. 3,5 anys fins que no va voler més. Tinc un record tan maco que s'obliden les clivelles del principi i que quan té gana el pare no pot fer res. El meu fill ha tingut molt bona salut i li ha ajudat en les pors que tenia. Com diuen els grups de lactància van bé i hi ha una assessora de lactància molt famosa, l'Alba Padró, que en sap tant que ha ajudat moltes mares a seguir amb la lactància. La pots trobar per Facebook i també té una app.

Aquestes setmanes sense escriure hem estat patint una mica. Ens va sortir risc alt al TS. Vam fer un test de ADN a Echevarne i estic molt decebuda perquè no ens van aclarir què tenia, ni tan sols van saber veure el sexe. A sobre lo diuen a la Gine per telèfon i a mi reserva, un paper super breu dient No concluyente en un dels sindromes. Això que vam pagar més de 700 euros! Doncs el mateix dia que ens ho diu la Gine a correr a buscar que fa abans la amnio per no deixar passar més temps, que encara no sabíem si podíem donar la notícia. Vaig contactar jo amb la Quirón i allà me la va fer al dia següent la Gine que em porta ara allà l'embaràs i el part.
Ja tenim tots els resultats i tot correcte!
El dia de la amnio vam veure que és un nen. Estic molt contenta, espero que juguin més i tinguin més complicitat entre ells quan creixin.
El nom serà mooolt difícil de triar.

Encara no he comprat res pel bebè, volíem esperar resultats. Ara ja tot està bé i volem començar pel cotxet i he començat a fer estudi de mercat, potser Bugaboo camaleón de 2a ma perquè és caríssim però veig que aguanta super bé nens grans i el meu encara anirà al patinet del Bugaboo i pesa més de 20kg.
He trobat una marca vasca Borsino que diuen que li copien a Bugaboo i es a meitat de preu però aguantarà igual? I el mumm i uppa baby son mes econòmics però no es porten tant bé diuen. Aquest finde a veure si anem al corte inglés que els deuen tenir tots per provar-los. Si teniu experiències amb cotxets digueu-me.

Benvinguts als nous!

Ja vaig a dormir, seguro que em deixo coses.
Ara espero estar més activa.
Ems t'escriure per afegirme al whats
mireiafh
Entrades: 2
Membre des de: dj. des. 20, 2018 12:47 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: mireiafh » dj. des. 20, 2018 1:11 am

Bona nit a totes!
No podia dormir i he començat a remenar el mòbil i he trobat aquest grup de mares Abril 2014. La veritat és que tot i que la nostra data prevista de part és el 14 d’Abril oficialment, com que esperem bessons ja ens han dit que segurament s’avançaran.
No m’ha semblat veure ningú més esperant bessonada a aquest grup, em sembla que també entraré al fòrum de bessons ja que tinc molts dubtes de moltes coses.
Jo em visito a l’Hospital de Mataró, me n’han dinat bones referències. Al gener començo classes prepart a Arenys de Mar, a veure com van!
Bé doncs, molt contenta d’haver-vos trobat!
Anem parlant!
mireiafh
Entrades: 2
Membre des de: dj. des. 20, 2018 12:47 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: mireiafh » dj. des. 20, 2018 1:14 am

Ai! Que no ens hem presentat! Aquí us deixo la info!

Nom: Mireia i Marc
DPP: 14 Abril 2019
Edat mare i pare: 36 la mare i el pare
Nº de fills: 1 de 3.5 anys
Hospital: Mataró
Sexe i nom: Bessonada! Una Isona i un Genís
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: ems2012 » dj. des. 20, 2018 12:38 pm

Benvinguda Mireia!

Toma bessonada i parelleta fantastic quina feina més ben feta, jeje

Ja estas apuntada a la llista!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::