*** Marones d'Abril 2019 ***

gener, febrer, març...
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dl. març 04, 2019 11:46 am

Petitsomni, hehe, jo igual, a aquestes alçades ja feia setmanes que tenia la bossa preparada! Finalment ahir vaig aconseguir deixar el cotxet enllestit, i ara la meva sogra està fent la tria de roba que ens haan passat per poder tenir la dels primers mesos preparada.

Això que dius que la nena encara té espai és cert, però clar, hi ha uns protocols i si a la setmana 38 encara estigués transversa no s'esperarien gaire més. De moment hem començat la moxibustió i ahir es va canviar de costat, tot i que ara torna a estar on sempre (li noto el cap just darrere del melic).

La nena es dirà Joana (em sembla que no ho havia dit) :-)

El massatge encara no l'he començat, em fa molta mandra i em costa molt trobar un moment d'intimitat… La llevadora em va dir que encara que tot estigui més donat, que val la pena fer-lo perquè sempre es guanya elasticitat. La veritat és que en els altres parts em va anar molt bé i només em van posar 1 o 2 punts superficials.

La resta, com esteu? Encarant ja l'últim mes o mes i mig, oi?
CarmeniXevi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 01, 2018 9:37 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: CarmeniXevi » dl. març 04, 2019 12:20 pm

Hola noies!
que bé anar llegint com mica en mica ens anem preparant!
Aneu dient coses que no escrivim coses pero anem entrant a llegir-vos.

Nosaltres ara hem tornat de la gine, estic just de 35 setmanes i m'ha dit que he començat a esborrar el coll de l'uter i he dilatat una miqueta, així que hauré de fer molt de repós per almenys aguantar 2 setmanetes.
Això vol dir que ara és molt segur que neixi la setmana del 18 de març en comptes del 9 d'abril que és la DPP!

Ara estem accelerats començant a preparar totes les coses per tenir-ho a punt, perquè ens pensavem que teniem un mes i mig per davant i ara són just 2 setmanetes!

una abraçada per totes, esperem que aneu passant el millor possible aquestes setmanes!
Carmen i Xevi
-- Esperant la Valentina a l'Abril 2019
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dt. març 05, 2019 3:47 pm

CarmeniXevi, aviam si seràs la primera del mes! De tota manera, tingue-ho preparat però no t'atabalis, pots estar dilatada de poquet durant força dies i que la cosa no vagi a més… Sigui el que sigui, ja ens explicaràs!
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: ems2012 » dc. març 06, 2019 9:28 pm

Carmenixevi:

Quina emocio guapa!!! Espero que vagi tot molt be!!!
Sino ho tens tot no t'atabalis que aquets peques tenen tot el q necessiten: la seva mama!!!

Anims!!!!!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
CarmeniXevi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 01, 2018 9:37 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: CarmeniXevi » dj. març 07, 2019 6:39 pm

moltes gràcies noies!!
aquí estic del sofà al llit i del llit al sofà... farem el possible per aguantar fins al 18.

No sé si heu vist noticíes sobre l'ampliació de la baixa de paternitat, ha estat un gerro d'aigua freda per nosaltres... sembla que s'ampliarà a 8 setmanes pel pare, però només a partir de l'1 d'abril i és molt difícil que hi arribem.

He vist aquesta petició a change.org, si podeu sisplau firmeu, a veure si serveix d'alguna cosa:
https://www.change.org/p/gobierno-de-es ... -la-medida

Molta paciència a totes, ja ens queda poquet!
Carmen i Xevi
-- Esperant la Valentina a l'Abril 2019
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » dt. març 12, 2019 9:45 am

Bon dia noies!
Una que arriba a terme avui 37 setmanes no em puc creure que estigui arribant al final d’aquest segon embaras!

Carmen que tal el repos? Com vas? En quant als preparatius com et diu la ems en realitat no necesiten mes que els papes pero es normal que vulguis tenir tot llest!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
CarmeniXevi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 01, 2018 9:37 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: CarmeniXevi » dc. març 13, 2019 12:54 pm

moltes gràcies petit_somni!
seguim de repòs, avui he anat a la gine i m'han fet corretges i tinc contraccions, però no he dilatat més, hi torno dilluns que ja serà setmana 37.
Segons la gine a partir de llavors ja pot ser en qualsevol moment...

Noies, com esteu la resta?
Carmen i Xevi
-- Esperant la Valentina a l'Abril 2019
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dj. març 14, 2019 10:42 am

Hola!

CarmeniXevi, molt bé, continua aguantant! Aviam si pots arribar fins passada la 37.

Petitsomni, tu també estàs ja avançadeta, oi? Com et trobes? Algun símptoma?

Jo ja he arribat a les 36 setmanes, ahir a la lllevadora li va semblar que la nena està cap per avall, però que té molt d'espai i que encara està molt lliure, i això vol dir que si a l'eco de demà estigués encara mal col·locada ella creu que serà fàcil fer la versió cefàlica externa. Aviam què veurem…

Ja teniu la maleta preparada? Jo sí, tot i que em falta alguna cosa d'última hora i el més important, explicar-li al meu company on està cada cosa :-D

De moment no noto res fora del fluix més abundant (que és normal ara al final), i alguna nit m'ha semblat notar alguna contracció aïllada fluixeta, que també forma part dels preparatius del cos a aquestes alçades. Això sí, si camino una mica rapidet he d'afluixar perquè la panxa se'm posa dura.

Va, que aviat encetem el nostre mes!
Perri
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. set. 06, 2018 12:11 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Perri » dv. març 15, 2019 9:42 am

Hola noies!!

Vaaa que això ja s'acaba!!!
CarmeniXevi, molts ànims!!! Amb una miqueta més ja arribes a la 37. Aquest és l'objectiu. Tema tenir-ho preparat, això és secundari, la cosa és que tu i la nena estigueu bé. La resta ja es farà.

Jo continuo amb més líquid del que tocaria, però és que el nen/a és una "bèstia parda". Dilluns tenia eco de control i pesava 3100, setmana 34!!!! No tinc diabetis, i van tornar a mirar tots els òrgans que es veuen bé. Diuen que pot ser que com que el nen és gran, doncs té més líquid. Però clar, amb més líquid més espai per moure's per tant no està col·locat ni de conya. HI haig de tornar d'aquí a quinze dies que ja estaré de gairebé 37. I podrien decidir provocar el part abans.
Així que m'he posat a rentar la roba que no tenia res fet, i a comprar tot el que feia falta per l'hospital.

Per cert, esteu amb el massatge perineal? Jo encara no, cada dia dic m'hi poso i em passa el dia i res... Aixxxx.....

Apali noies, ànims amb tots els malestars d'aquestes dies, tot sigui per la causa!!!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dv. març 15, 2019 12:42 pm

Hola noies!
No podré personalitzar gaire perquè us escric des del mòbil...
Perri quin torete no??? :)
Com esteu? Dormiu bé? Ja veig que moltes ja heu avançat amb els preparatius...

Jo ja estic de 36 gairebé 37 setmanes!
Tinc moltes coses i roba que m’han donat .. alguna ja està rentada, però de fet la nova que li he comprat per l’hospital encara no l’he rentat, ni tot lo del llit ni cotxet!
L’habotació no està feta, la tinc plena de trastos!! Tot i que bé, ja hi haurà temps.. o no??

Em trobo molt bé si no fos perquè tinc molt insomni, dormo fatal, i vaig cansada per aquest motiu.
Al final, tot i el doble seguiment públic -privat, tindré el nen al públic (La Maternitat). Se m’ha passat pel cap lo del part sense epidural.. a veure què em diuen allà pel tema edat (encara no m’he visitat allà perquè he demanat trasllat d’expedient des d’un altre hospital). A alguna més se li ha passat x cap la idea de fer part natural??

Us haig de deixar... en un altre moment torno a escriure i us explico les classes pre part privades que he fet.

Abraçades!
A veure si les del whatsaap entren!!!
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » ds. març 16, 2019 7:03 am

Boon dia!
Haviam si avui tinc mes temps per escriure...
Virolai que tal la eco ahir? S’ha col.locat be la Joana!?
Perri viam q tal dilluns pero ja estas a terme barrera superada! Tema massathe hem fet algun dia pero no tant constant com amb l’altre aixi que viam q...
Apolonia els bebes necesiten poc al principi aixi que si que hi haura temps! Tema part natural jo vaig tenir al meu fiñl gran (com sona aixo) en un part sense epidural precios i molt especial i en aquest cas no dubto en repetir si tot va be! Crec que el mes important es estar informada i formada així pots anar prenent decisions sibre la marxa, seguramnt el millor es no idealitzar per no fotres una patacada. Pero si el vols fer aixi jo t’animo per mi va ser un somni fet realitat que repetiria sense dubtar!
Ah aixo del insomni es un rollo jo el vaig patir en l’altre embaras i es esgotador estas de baixa?

Carnen que tal el repos ha gairabe a terme! Dilluns metge no?

Per aqui tot be 37+4 aixi que esperant el moment maleta preparada i aquest cap de setmana deixarem tema llitet llest
Aqui ja fa dies que sentim que la panxa esta baixa que no arribare a abril... bueno les tipiques veus de l’experiencia popular que per sort al ser segona maternitat doncs ja no afecten tant (tot ii que alguna mirada al mirall he fet)

Escric desdel mbl aixi que segur que fatal... pero no vull deixar el foro aixi que intento anar passant per aqui!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dl. març 18, 2019 10:21 am

Hola!

Apolònia, l'habitació no la necessites fins molt més endavant, sobretot si la criatura (ara no recordo, era nen?) dormirà amb tu o a la teva habitació al principi. Nosaltres al primer li vam fer habitació per guardar la roba i les joguines, i fins fa ben poc només va servir per a això. Ara per sort ja dormen tots dos a la llitera, però hem fet moooolt de collit.

Sobre el part natural, jo aquest cop sí que ho vull intentar. Sento que estic més preparada que amb el segon (ho vaig pretendre però vaig aguantar deu minuts :-:) ), sobretot perquè vaig a les classes prepart i m'estan ajudant a conscienciar-me molt. Per l'edat no pateixis, no té res a veure amb la capacitat de cadascuna de poder tirar endavant un naixement amb anestèsia o sense. El millor és anar veient com toleres les contraccions i sobre la marxa decidir, quan ja estiguis a la sala de parts.

Perri, déu n'hi do quina criatura més grandeta! Però tingues en compte que hi ha un bon marge d'error en les ecos, eh? Que he sentit de gent que els han fet eco programada (a la privada) perquè "la criatura no passava pel canal" i ha pesat mig quilo menys del que preveien.
De tota manera, si per mides surt així està clar que petit no serà. Ja et sortirà mig criat!

Petit-somni, la Joana continua en transversa… De fet, a estones es col·loca oblíqua amb el cap més avall, però és com si fes el balancí, que va oscil·lant cap amunt i cap avall. En ser el tercer la matriu està molt donada i li és fàcil moure's, però com que no acaba d'agafar la direcció correcta demà passat (dimecres) em fan la versió cefàlica externa. La gine que me la farà em va dir que confia molt que es col·loqui bé. Esperem-ho…

Això de la panxa baixa, a mi amb els altres dos m'ho van dir molt també, i van néixer a partir de la 40. Al final vaig concloure que sóc de panxes baixes, jo, perquè per exemple no he tingut mai problemes d'acidesa ni d'ofec. Ara cadascú diu la seva i em rellisca tot bastant perquè com que sé que està mal col·locada la forma de la panxa tampoc és gaire estàndard.

Tema massatge perineal, jo vaig ser molt constant amb els altres dos, però aquest cop literalment no trobo temps! Al final he optat per fer-me'l algun dia dins la dutxa, però això no m'assegura que no tingui interrupcions. Els nens no tenen cap impediment per entrar i explicar-me qualsevol cosa que els sembla superinteressant i urgentíssima :-D La qüestió és que potser me l'he fet tres o quatre cops… Espero que s'hagi mantingut una mica l'elasticitat des de l'últim part.

Tema insomni, jo també estic igual, hi ha nits horroroses, i a sobre quan tinc insomni com que em bellugo més al llit acabo amb molt de mal als malucs i al final m'he d'aixecar perquè ja no aguanto més.

Bé, ens queda al voltant d'un meset, a moltes, menys, així que és qüestió d'aguantar una mica perquè les criatures surtin quan estiguin preparades.
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » dc. març 20, 2019 6:46 am

Bon dia!
Virolai et vaig llegir i aprofito per enviarte molta força per avui que vagi genial la vce! Joana hem de trobar la posicio!

Bon dimecres!


virolai ha escrit:Hola!

Apolònia, l'habitació no la necessites fins molt més endavant, sobretot si la criatura (ara no recordo, era nen?) dormirà amb tu o a la teva habitació al principi. Nosaltres al primer li vam fer habitació per guardar la roba i les joguines, i fins fa ben poc només va servir per a això. Ara per sort ja dormen tots dos a la llitera, però hem fet moooolt de collit.

Sobre el part natural, jo aquest cop sí que ho vull intentar. Sento que estic més preparada que amb el segon (ho vaig pretendre però vaig aguantar deu minuts :-:) ), sobretot perquè vaig a les classes prepart i m'estan ajudant a conscienciar-me molt. Per l'edat no pateixis, no té res a veure amb la capacitat de cadascuna de poder tirar endavant un naixement amb anestèsia o sense. El millor és anar veient com toleres les contraccions i sobre la marxa decidir, quan ja estiguis a la sala de parts.

Perri, déu n'hi do quina criatura més grandeta! Però tingues en compte que hi ha un bon marge d'error en les ecos, eh? Que he sentit de gent que els han fet eco programada (a la privada) perquè "la criatura no passava pel canal" i ha pesat mig quilo menys del que preveien.
De tota manera, si per mides surt així està clar que petit no serà. Ja et sortirà mig criat!

Petit-somni, la Joana continua en transversa… De fet, a estones es col·loca oblíqua amb el cap més avall, però és com si fes el balancí, que va oscil·lant cap amunt i cap avall. En ser el tercer la matriu està molt donada i li és fàcil moure's, però com que no acaba d'agafar la direcció correcta demà passat (dimecres) em fan la versió cefàlica externa. La gine que me la farà em va dir que confia molt que es col·loqui bé. Esperem-ho…

Això de la panxa baixa, a mi amb els altres dos m'ho van dir molt també, i van néixer a partir de la 40. Al final vaig concloure que sóc de panxes baixes, jo, perquè per exemple no he tingut mai problemes d'acidesa ni d'ofec. Ara cadascú diu la seva i em rellisca tot bastant perquè com que sé que està mal col·locada la forma de la panxa tampoc és gaire estàndard.

Tema massatge perineal, jo vaig ser molt constant amb els altres dos, però aquest cop literalment no trobo temps! Al final he optat per fer-me'l algun dia dins la dutxa, però això no m'assegura que no tingui interrupcions. Els nens no tenen cap impediment per entrar i explicar-me qualsevol cosa que els sembla superinteressant i urgentíssima :-D La qüestió és que potser me l'he fet tres o quatre cops… Espero que s'hagi mantingut una mica l'elasticitat des de l'últim part.

Tema insomni, jo també estic igual, hi ha nits horroroses, i a sobre quan tinc insomni com que em bellugo més al llit acabo amb molt de mal als malucs i al final m'he d'aixecar perquè ja no aguanto més.

Bé, ens queda al voltant d'un meset, a moltes, menys, així que és qüestió d'aguantar una mica perquè les criatures surtin quan estiguin preparades.
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dj. març 21, 2019 8:46 am

Gràcies, petit_somni! Doncs resulta que la maniobra en si va anar bé, tot i que els dos primers cops que ja la tenien col·locada va tornar a recular. Al tercer cop va semblar que quedava estable, em van enfaixar amb llençols i em van posar els monitors una hora per mirar que la nena ho tolerés bé, i en aquesta estona es va tornar a bellugar! Total, tot el matí per no res. Ho tornarem a provar dijous que ve, i si no ja programarem cesària.

Tot plegat va ser una experiència interessant… Déu n'hi do la força que va fer la ginecòloga i el mal que em van fer, però van ser menys de 10 minuts, la maniobra, i no vaig quedar gens adolorida, com si res. El més pesat va ser l'hora prèvia i l'hora posterior de monitors i el fet d'estar en dejú (m'hi van fer anar així) fins gairebé les 12 del migdia, havent dormit força malament la nit anterior. Vaig estar grogui la resta del dia! M'ho vaig pensar força quan em va dir de repetir-ho la setmana que ve, però tot sigui per evitar la cesària… tot i que d'aquí a dijous encara m'ho puc repensar :-D

I vosaltres, com esteu? Carmenixevi, aguantes?
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: ems2012 » dj. març 21, 2019 10:27 am

Caram Virolai aquesta nena te les coses clares!!! A veure si dijous decideix quedarse en cefalica!!!
Me'n alegro que fos menys " dura" l'experiencia del que pot semblar a mi tb em feia molta por haver-hi de pasar.... Fa neguit! Pero sort m'ho he estalviat del moment.....
Com esteu la resta? Jo vigilant la tensio q em surt una mica alta, forces taquicardies... Pero be resistint!
Avui 37 setmanes! Sembla mentida que rapid esta pasant....

La que ho esta gestionant una mica malament es la Jana (5anys) esta molt neguitosa penso que es dona compte del que li ve i te rabia, plora...

Carmenixevi com va? han nascut els petitons o encara aguantes?

Noies ja s'acosta la recta final! No us animeu a participar al grup de whats? Quan neixin els peques i sorgeixin els dubtes pot ser-nos de molta ajuda! Vinga animeu-vos!!!!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dj. març 21, 2019 10:43 am

Hola EMS doncs ok m’animo al whatsaap!!
Ara t’envio privi amb el meu telf!!!
Gràcies!!
Ànims Virolai!!!
Escric des del telf. Resumint Ego: començo a estar molt cansada ....
.i agobiada pel tema part!!!
Petons
CarmeniXevi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 01, 2018 9:37 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: CarmeniXevi » dj. març 21, 2019 12:16 pm

hola a tothom!
moltes gràcies per preguntar! dilluns vam anar a la ginecòloga i ja no he de fer repòs, ara pot nèixer en qualsevol moment!
Al principi teníem la sensació com si hagués de nèixer dilluns mateix i, mira, hem arribat a dijous i tan panxa estic (mai millor dit).
Vaig sortint a passejar una mica, prendre el sol en un banc, i anirem esperant, que tant pot ser demà com encara quedar 4 setmanes...

Virolai, creuem els dits a veure si a la propera va la vençuda i es gira!

una abraçada!
Carmen i Xevi
-- Esperant la Valentina a l'Abril 2019
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » dj. març 21, 2019 3:34 pm

Hola noies! Aixo s’anima ja ho tenim a tocar! >.-<:
Virolai ho te clar la Joana viam dijous vinent! Potser pren ella la iniciativa. Sibte espai pot decidir-se ella...
Ems si jo noto al meu duferent i te 2 anys amb 5 imagino que son conscuents pero un germa es un gran regal tots tornarem a trobar el nostre lloc. A viam que tal aixo de la tensio com va anims!
Carmen dons a gaudir d’aquests ultims dies de panxeta que despres al ments jo la vaig trobar a faltar i qualsevol dia esra la Valentina per aqui!

Per aqui avui estem de celebracio el petit fa dos anys! Dos anys preciosos de maternitat (anb tot el que ja sabem que tb implica) perooo esta enfebrat desde ahir aixi que esperant q es recuperi i preparant el niu a poc a poc! Ja estic de baixa i la veritat que estic descansant molt! He fet monitors a la 38 tot be inel cultiu ha sortit negatiu tb aixi que tot eb marxa. La meva idea es fer alta voluntaria a les 24h i era requisit aquest cultiu negatiu....
Doncs res amb l’inici de la primavera esperant l’Abril per donar la benvinguda a tots aquests petits i petites!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: silvia077 » dg. març 24, 2019 8:31 am

Bon día
Fa dies que no entrava!!
Con aneu?? Jo entran ja a la setmana 38 i amb unes ganes de veure ja a la nostra nena,ja tenim tot preparat i dimecres anem a monitors,tinc més líquid amniotic de lo Normal i una mica de sucre...la nena està perfecta però potser em provoquen el part avans de les 40 per si a cas..
Dimecres o sabrem.
I vosaltres com aneu???
Una abraçada a totes.
Alguna farà el part al Taulí??
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dl. març 25, 2019 9:00 am

Bon dia!

Que bé que ara s'anima una mica el fil!

Carmenixevi, aviam quan acaba sortint la Valentina!

Apolònia, no t'atabalis amb el part. Intenta pensar les coses bàsiques que voldries (no sé si has fet pla de part, però pots pensar en el tema de donació o no del cordó, deixar bategar el cordó, que no et posin medicació que no sigui estrictament necessària o en tot cas que t'ho consultin o te n'informin, etc.), moure't lliurement durant la dilatació, etc. i escriure-ho per dir-ho quan arribis al part, i la resta ja fluirà i aniràs dient en funció de com et vagis trobant.

Sílvia077, ja diràs també què et diuen, si t'indueixen o et deixen esperar. El meu primer va ser induït per diabetis i em va anar genial, el meu cos va respondre molt bé a les prostaglandines i no em va fer falta oxitocina artificial.

Ems, els meus nens estan molt més enganxats a mi, sobretot el gran (5 anys i mig), que de normal. Ell no ho porta malament, està molt il·lusionat i ahir jugaven tots dos amb uns ninotets i vaig sentir que a un l'anomenaven Joana, és a dir, que ja integren la nena en la seva vida, i això és molt xulo. Però la gelosia vindrà, és inevitable, i caldrà ser tots pacients per gestionar-la i fer-los entendre que és normal tenir-ne però que nosaltres no deixem d'estimar-los malgrat que els sembli que estem més pel nouvingut… Paciència!

Petit-somni, felicitats doncs per aquests dos anys! No sabia que per a la baixa voluntària era requisit indispensable el cultiu negatiu (a mi també m'ha sortit negatiu; amb el primer em va sortir positiu). A part d'aquest requisit també ha de ser part sense epidural, no?

Jo continuo igual, amb la Joana en transversa (ara ja ho sé identificar perfectament). Jo crec que està molt còmoda així i cada vegada estic més convençuda que no es girarà, però ni que sigui per donar-nos una setmana més de marge farem el segon intent de versió. La veritat és que ja m'he fet molt a la idea de cesària i si acaba així la cosa em sembla que emocionalment ja ho tinc mig paït. Una altra cosa serà la recuperació amb dos nens més grans a casa… Però al gran ja li hem anat explicant tot, sap que la nena s'hauria de girar per néixer bé, i que si no m'hauran de fer una operació i això farà que estigui més dies a l'hospital i fent repòs després.

Bé, ens anem explicant coses!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::